Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/12/16 in all areas
-
Cand nu ai ce face,te apuci de detailing interior. Ptr aplicarea primei parti(Rejuvenator oil) am folosit o pensula,am lasat sa actioneze 24 ore,apoi pulverizat Prestine Clean si sters cu o microfibra inmuiata in apa calda. Primul lucru pe care l-am remarcat e ca murdaria care intrase in porii pielii a disparut in totalitate,iar in interior se simte acel miros de piele noua.Dintre toate produsele folosite pana acum ptr detailing interior,acesta e de departe cel mai eficient. Ultima poza e dupa ce am aplicat Rejuvenator oil.3 points
-
Am schimbat trimul negru de sub panoul de clima,cu unu unul de mahon culoarea celorlalte http://s33.postimg.org/x6hzfwzyj/image.jpg http://s33.postimg.org/i6pms2j2j/image.jpg http://s33.postimg.org/i5an1jax7/image.jpg2 points
-
Astazi am demontat galeria de admisie sa vad cum se prezinta dupa doi ani de cand am curatat galeria prin fierbere.Tot acum doi ani am softat motorul,am ales un soft cu EGR off.Se vede din fotografiile atasate cat de curata este galeria si ce curati sunt clapetii din galerie.Au aceasta culoare aurie de la putinii vapori de ulei ce ajung in galerie.Clapetii nu au joc,scurgeri sau alte defecte.Sunt multumit de cea ce am gasit cand am demontat galeria2 points
-
Personal, De la prima minciuna de genul asta as zice pas...Hai daca era un 2012 si chiar avea reali poate era ok. Reali erau in luna martie, poate acum are 250 mii, nu dadea el 25 mii inapoi sa fim seriosi. In fine fiecare cum crede si fiecare face ce vrea cu banul lui .2 points
-
Ce bine ca verificati! Bv! gasiti pe google site, care pt 2€ ai acces la istoric Felicitari!2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
am dus un mini al nevestei la ab la prima revizie de 20,000km. l-am si luat. cand ma uit in factura, ce sa vezi? 11 mil frate! pt ce? sa va spun: ulei motor bmw long life la modestul pret de 100ron/l, un filtru de ulei, unul de habitaclu + 50 ron schimbat 2 beculete, I-am rugat eu. asta e tot. mai poftiti pe la noi! hahaha s-o credeti voi!1 point
-
Foarte bun produs ales pentru piele, am folosit si eu multa vreme si nu a dat gres niciodata. Este foarte misto mirosul lasat dupa curatare plus ca pielea e atat de faina la atingere ca parca ti-e mila sa te asezi pe ea.1 point
-
Sa mai stergem putin praful pe aici... Nu am reusit inca sa cumpar catalizator, insa sper sa il iau cat de curand. Nu am simtit nicio diferenta intre"cu" si "fara" acesta, doar ca masina e un pic mai zgomotoasa in ture, ceea ce nu prea imi place. Oricum, catalizatorul e urmatorul pe lista. Intre timp, am efectuat schimbul de ulei cu ocazia implinirii celor 222.000 km, iar in rest "apa, paie si bataie". ( + 3 poze ) )1 point
-
1 point
-
De multe ori nu vreau sa ma gandesc la costurile avute . Turbina am reconditionat-o cu 1000 de lei la firma Auto Total. Au atelierul in Bucuresti la IMGB. Zic ei ca au cel mai bun banc de echilibrare a turbinelor, iar piesele sunt Meyle HD. M-a mai costat 650 de lei platforma sa ma aduca acasa din locul unde a crapat turbina. Injectoarele 300 lei bucata, reconditionate. Electromotorul nou Valeo, in jur de 6-700 lei, nu mai stiu. Carbunii la alternator mi i-a dat cineva. Placute de frana ATE nu mai tin minte cat au costat. Discurile ATE pe fata in jur de 300 lei bucata, ca am vrut perforate, iar pe spate normale, cam la jumatate de pret fata de cele de pe fata. In total, in piese doar, estimez undeva la 1500 de euro, daca tin cont si de ulei, filtre, etc. Dar e important de spus ca tatal meu e mecanic auto, deci la tot ce am schimbat, nu am platit manopera deloc. Singura investitie care nu era necesara au fost injectoarele. Pe tester aveam corectii de pana la 1,5 mg/cursa, insa inca erau in parametri si masina mergea bine. Totusi la rece se auzea un zgomot de injectoare, la fel si la acceleratii. Dupa ce le-am reconditionat, zgomotul a disparut, dar vibratiile au ramas ( devina erau tampoanele la motor).1 point
-
daca ai 4000euro poti lua un valvetronic in stare f buna destul de usor. vezi ca e unul aici la vanzare cu pachet m, pacat ca nu ai banii acum, e o raritate km sunt f putini. dar chiar daca o masina e buna azi cand o cumperi de maine sansele sa pice sunt mari (vechime). mie sincer mi-ar fi cam frica de valvetronic, poate doar daca as gasi o raritate.. de asemenea modelul de 136 cai as uita de el la banii tai. apropo 150cp nu pica pompa de injectie, e alt tip de injectie fata de cel de 136. cred ca pana in toamna cu fix 4000eur iei un 320d (poate chiar 6 trepte) dar in stare medie si cu dotari medii spre putine (pentru ce inseamna cu adevarat dotari pe un e46 ma refer). totusi daca vrei o alegere cumpatata la 4000eur ia-ti o masina din 2008-2010. gasesti cu ceva noroc un focus, o astra... un e46 e o masina scump de intretinut. ia asa ceva doar daca nu te uiti la bani. daca te uiti la bani cum lasi impresia in ultima fraza mai gandeste-te.. o masina asa veche si cu intretinere mai scumpa decat restul o iei fara a fi stramtorat.... apropo la e46 ia o masina cat mai noua ca an. deja incep sa rugineasca toate, adica ma refer mici puncte de rugina... daca vb de valvetronic 4000 iti ajung si de an 2004 si de masina f buna si de dotari peste medie. dieselurile sunt mai scumpe dar sunt si ele in cadere libera ca si pret, evident imbatranesc tot mai tare si deja e o afacere pentru cine scapa de ele decat pentru ala care o cumpara, masinile in mare parte cam traindu-si viata )...1 point
-
Pe olx nu ai pus anuntul? Eu am avut un 407 impecabil acolo, si timp de 3-4 luni nu a sunat nimeni. Sapt asta m-a sunat primul om si ieri era vanduta. 2005-5000€. Frumoasa masina!1 point
-
Da, dar 100% urban consuma 40%, pentru ca urban inseamna DOAR mers bara-la-bara, cu viteza medie <10 km/h. Tot nu intelegi? Ti-au "esplicat" colegii mai devreme.1 point
-
Esti prea neimportant sa te bag in seama prin a-ti raspunde mai mult decat o fac acum..) (pentru domnu 05 de sus,numerele de la 01-04 si 06-99 erau luate din pacate) Exact asa mi te imaginez in masina asta in bucuresti,un mers frumos pentru trafic 50-60-70 si mai vezi cate o coaja de bulgaria cum rupe caroseria in doua. Da...o masina de vis din toate punctele de vedere! Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Dar ti se potriveste 550xd?exact acest motor ma uit la poze si vad o persoana meticuloasa,calma,perfectionista care merge cu masina foarte frumos,nu ca "brutal" ar insemna urat pentru mine,dar ca idee asa..chiar asta mi-a dat prin cap cand ma uitam la pozele de le-ai postat acuma,cea mai tare optiune a masinii este de fapt motorul care este WOW!!1 point
-
Pai tu ar trebui sa pleci cu pretul de la o bara second hand nelovita, nu de la una noua. Si de acolo sa mai scazi. Pentru ca bara ta este una second hand lovita. http://olx.ro/oferta/bara-spate-bmw-e92-93-m-pachet-ID6mXBU.html#c3aec30c921 point
-
Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core http://116.imagebam.com/download/0Big8pQsKcZGzDel7FNdOA/48853/488525955/4.JPG http://115.imagebam.com/download/EcOjYnFztsMMLHEVt1m7WQ/48853/488525960/5.JPG Scurt video: http://www.youtube.com/watch?v=JNoDc6zT85U Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: http://115.imagebam.com/download/s9ew_RMn0EvEUvD1iKbD1A/48853/488525917/2.JPG Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) http://116.imagebam.com/download/s5ak3xU5ujL9bqdQBMlEHg/48853/488525949/3-1.JPG http://116.imagebam.com/download/_toA7usX5WadVq2Ks8Z7Hw/48853/488525940/3.JPG Panou cu memorii pt pasager http://115.imagebam.com/download/WmJatnuxIOYtPXqqh8G9Tw/48853/488525966/6.JPG Poze bonus: http://115.imagebam.com/download/wvPUlpxuxWL6PO2r62fIJA/48853/488525929/1.JPG http://115.imagebam.com/download/UiEzt9MdOCH1CUEPIvo7TA/48853/488525936/2.JPG1 point
-
1 point
-
Nu stiu cum am ajuns mic.. probabil de aia imi consuma putin masina :frantics: Raspunsul este simplu, sunt foarte frustrat pe 316 ala... si invidios Nu il vinzi? :hyper:1 point
-
1. Diferenta de greutate e de vreo 250kg. 2. Consumul am spus ca este in jurul a 12l/100km, am pus poza cu 8.5l ca sa arat ca se poate. 3. Repet, ca vad ca nu se intelege ideea, mai sunt si proprietari de masini scumpe, gen 640i, care nu merg in traficul bara la bara fiindca nu au de ce, nu sunt angajati si isi fac programul cum vor ei. Traficul urban nu se calculeaza mergand bara la bara, poti sa mergi urban de la Victoriei pana in Baneasa cu viteza medie de 40km/h, tot consum urban se numeste. Viteza mea medie in Bucuresti este de 22-24km/h, daca ar fi 10km/h probabil as avea un consum mediu de 20l/100km. 4. Niste tobe puse aiurea, cu traseu de un diametru gresit fata de cel stock influenteaza negativ consumul. Nu exista un consum urban exact, suprem si corect, pentru nici un fel de masina, sunt foarte multi factori care influenteaza acest indicator. Dar daca ai un consum dublu fata de cel declarat de producator, fie ai probleme la masina, fie ai o viteza medie de kkt. Si ultima idee...fratilor, consum urban nu inseamna consum de Bucuresti, mers bara la bara, doar in aglomeratie, cu talpa intre semafoare, numai distante scurte.1 point
-
+1 Nu v-ati prins ca astia sunt pe panarama?? Ei tot le povestesc posesorilor cat le consuma masinile lor de fapt. Si mai vrei sa porti o discutie cu ei? Vii cu 316 de 15 ani sa povestesti de consumuri, cand tu habar nu ai de diferente turbo/aspirat, injectie directa, start-stop, etc...1 point
-
Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.1 point
-
Ai uitat sa mentionezi doua aspecte destul de importante la acest 750i, capacitatea motorului(V8 4.4) si cutia de viteze in cate rapoarte e, si probabil mai grea cu aproape 200 kg decat 640i App, nu ti-am dat minus, scriu de pe tel, habar nu am cand iau minus si nici nu pot da1 point
-
am eu nishte colegi cu 640i dar el are consum 13,6 la 2000km aproximativ in oras mers ziua si seara si mers normal si mai tare.. dar el are tobele stock.. eu am tobele modificate sunt de la firma pilot.. eu zic ca poate de la tobe sunt.. aia de la bavaria au zis ca nu au gasit nimica in tesst.. nu stiu ce sa zic.. oricum au fost niste nesimtiti cu mine.. mia zis la inceput ca ma costa 200 ron si la final am platit 400 ca cica au mai facut un test de condus si etc.. mam certat cu ei acolo.. in fine eu am ramas cu consumu ridicat nu stiu daca este stricata sau asa este normal.. si nu cred ca o sa aflu.. nam cum.. multumesc la toti care au raspuns.. o zii buna sa aveti1 point
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Daca ai catalizatoarele la locul lor, salveaza softul actual, pune-ti softul stock (doar cu dpf off, fara remap) si treci. (Daca ai scos doar miezul si ai carcasa la locul ei). Daca nu mai ai catalizatoarele sau ai downpipe, imprumuta din dezmembrari o evacuare pana faci rar-ul1 point
-
1 point
-
Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.1 point
-
Daca tot e vreme ploioasa am zis sa curant masina in interior,nu ca ar avea nevoie,dar imi face placere. Am luat mai demult un set de pensule de la lidl daca nu ma insel,faci treaba grozava cu ele,ai acces in toate locurile greu accesibile. Au fost in jur de vreo 40-50 RON,sunt de calitate,nu se desfac fire din ele Sunt pe duritĂŁți diferite,cele din stanga sunt mai moi decat cele din dreapta. http://s32.postimg.org/3tfva9zyp/image.jpg http://s32.postimg.org/ons7s3uc1/image.jpg1 point
-
Frumoasa masina :hyper: este identica cu a mea aceleasi culori, optiuni Bafta la vanzare1 point
-
1 point
-
ce imi plac mie de cei ce sunt doar buni la tasta si cam atat! dragul meu, orice service agreat pt recarosari poate elibeta si adeverinta pt toata aceasta operatiune! in alta ordine de idei! "Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord" era inclusa in lista mea plus ca nu prea arata a panou, poate in viziunea ta arata! stergatoarele la orice e60 se misca dinspre dreapta spre stanga indiferent de postul de conducere al masinii ! :goodjob: imi cer scuze celorlalti colegi de forum,poate am fost un pic rautacios dar nu suport genul asta de "mucificatori" imi doresc discutii constructive pe acest topic,iar pe ceilalti care doar se plictisesc in fata monitorului sa croseteze sau mai stiu eu ce, sa lasa mecanica in grija altora....1 point
-
E vreo rusine cumva ca locuiesc in mediul rural? Daca stau la tara e vreo problema ca am ales sa dau E36-le pe un E38, fie el si de Anglia? L-am luat pt ca imi place modelul si din pasiune... Te deranjeaza pe tine cu ceva ca o voi inmatricula in Bulgaria? Sunt satul de persoane cu nasul pe sus... vedeti-va de problemele voastre existentiale si nu mai purtati grija altora! imi provocati greata cu mentalitatea asta de 2bani De ce sa platesc statului roman mii de euro pt impozit? cand de banii aia pot face ceva util si ma pot bucura altfel de ei? Daca stau la tara ar trebui sa am dacie 1300 sau cum? Si spre buna voastra informare aflati ca nu merg noaptea sau la consum... doar comentarii rautacioase ca sa se dea unii rotunzi pe aici.. dar asta nu mai conteaza1 point
-
este adevarat, asta este pretul la noi in RO. Cu toate ca daca importi instalatia completa ajungi la 500 euro cu tot cu butelie. 500 euro este manopera , dar mai ieftin de atat nu gasesti. E mare tigania sa-ti pui TDS-ul si mai rau o sa ciopartesti masina , chinuri , mult timp pierdut ... Nu avem mecanici pentru asa conversii ... sau daca avem te costa prea mult. O sa faci atat de multe mantocarii , de o sa ai dureri de cap mari ...1 point
-
Unii nu inteleg ca nu toata lumea locuieste in Bucuresti, nu toata lumea foloseste 99% din timp masina numai la ora 8 si la ora 17 si doar pe distante relativ scurte. Pune si tu o medie de 11 si ceva ex. urban (sub 11 nu coboara nici mort) pe o distanta de 21-22km si vezi cat ar fi trebuit sa consume exclusiv urban din moment ce memdia a iesit de 14%.0 points
-
Daca ti-ai luat BMW pt ca are reputatia ca este fiabila, vei avea mari surprize in viitor :) BMW-ul il iei pt "Sheer driving pleasure", in nici un caz pt fiabilitate.-1 points
-
Daca poti sa-l ajungi! Are o masina deosebita, nu poti rata Cenusareasa pe autostrada unde nu sunteti decat voi doi. Masina sh, cauciucuri sh de iarna. Daca nu poti deosebi cau de iarna de cele de vara, inseamna ca stii doar sa tii de volan si sa alimentezi. Dar si acolo sa ai biletelul cu tipul combustibilului, sa nu incurci pompele. Sa stii ca nu e ca la cauciucuri, cu treaca-mearga, sa functioneze diesel-ul cu benzina sau invers. Parca cheltuisei niste bani pe produse de cosmetizare. Trebuie sa arate bine cand intri in vreunul sau derapezi, nu? Nu mai bine de banii aceia cumparai cauciucuri de vara?-1 points
-
Ție nu ĂŽți dĂŁ nimeni nicio pauzĂŁ cu suspendare pentru limbaj? Așa ĂŽți va prii și concediul! Mai ai timp sĂŁ te și educi!-1 points
-
-1 points
-
Mi-as pune mintea cu tine ca e plictiseala la lucru, dar chiar nu pot, ca esti penibil cu ce vorbesti. App. de masina ... nu, nu o dau ca e piesa de muzeu si in 5 ani o vand la pret dublu :hyper:-1 points
-
-1 points
-
Pai e bine , asa nu mai vand toti ciobanii masini masluite pe autovit. Chiar daca nu ai informatii detaliate in report dar pt 2€ merita.-1 points
-
-1 points
-
Vad ca e la moda sa iti maresti numarul de posturi prin a posta intrebari retorice, asa ca: "Aceasta masina are 3 turbine? Le folosesti pe toate 3? Ai nevoie de toate?". (P.S. : ironic) Ca sa nu raman off-topic: WOW ! O masina completa, ingrijita fara cusur! Multumim pentru sfaturile pe care ni le oferi!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Buna seara Doresc sa achiziționez un BMW F01 buget maxim 3.0 D de prefera 3.0 D xdrive sau 3.0 D biturbo .Ca sfat si fiabilitate ce ĂŽmi recomandați 3.0 D 245 cp ....3.0D( biturbo 740 ..306 cp) 730 xdriveMa intereseazĂŁ 1.care sunt problemele des ĂŽntâlnite la seria 7 F01 si ce costuri de ĂŽntreținere sunt.2.ce sfat ĂŽmi dați când verific o mașina...in afara de reprezentanta .3.dupa achiziție ce schimburi importante trebuie sa fac...in afara de consumabile ..filtrele ..ulei de motor ..etc..4. Ce probleme grave pot apĂŁrea ..si ce costuri presupun.Mulțumesc-1 points
-
Vand sau dezmembrez bmw e46 318i an 1998 masina personala o am de 5 ani taxa platita si nerecuperata toate taxele sunt la zi se poate elibera si fiscal. Motor 1895 cmc 118 cp bara fata m-tehnic 2 spalatoare far faruri cu xenon si angel-eyes trapa 4 geamuri electrice navigatie mare aftermarket plus rama relocare clima volan m pilot automat oglinzi elctrice si rabatabile electric incalzite si heliomate sistem sunet harman kardon pachet lumini interior sport semipiele incalzit cu reglaj lombar electric si bancheta spate rabatabila (inca nu este legata incalzirea) cotiera, sub cotiera port usb plus aux jack 3,5 mm trimuri imbracate in piele Maneta bc etc. Masina nu are nici o problema pe partea de motor si interior, totul este functional. Probleme sunt la tabla aripile fata sunt putin ruginite, pe la praguri ceva rugina trebuie inlocuit tot ce tine de directie bucse brate, capete bara discuri si placute fata. Poate este mare pretul dar pe nimic nu o dau Pretul ar fi de 2700 euro sau pentru cine vrea sa negocieze este 3000 euro pentru orice alte detalii va stau la dispozitie aici sau telefonic 0745021392 Bogdan! Ce am mesterit pe la masina se poate urmarii si aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/144264-e46-318i/ Km nu stiu daca sunt reali eu am cumparat-o la 188.000 si acum are undeva la 215000 km Daca in urmatoarele 2-3 saptamani nu se vinde intreaga o sa revin si cu o lista de preturi.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00