Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/16 in all areas

  1. Cumparatul unei masini rareori este o decizie pret/cost. Daca ar fi asa, toata lumea ar conduce masini japoneze, si nimeni BMW. In legatura cu faptul ca masinile electrice sint impresionante pentru naivi/necunoscatori, cati km ai facut tu intr-o masina electrica pain acum??? mersi ca ma faci prost, pentru ca am una... din punctul meu de vedere ele vor reprezenta o optiune viabila pentru viitor, cand preturile vor fi mai scazute. Orice produs innovativ, in primele faze, este mai scump decat merita in actualitate. my 2 cents
    4 points
  2. Cand nu ai ce face,te apuci de detailing interior. Ptr aplicarea primei parti(Rejuvenator oil) am folosit o pensula,am lasat sa actioneze 24 ore,apoi pulverizat Prestine Clean si sters cu o microfibra inmuiata in apa calda. Primul lucru pe care l-am remarcat e ca murdaria care intrase in porii pielii a disparut in totalitate,iar in interior se simte acel miros de piele noua.Dintre toate produsele folosite pana acum ptr detailing interior,acesta e de departe cel mai eficient. Ultima poza e dupa ce am aplicat Rejuvenator oil.
    2 points
  3. Tema topicului ar trebui sa fie "semantica", pt cĂŁ mai degrabĂŁ dezbatem ce ĂŽnseamnĂŁ consumul urban. E cat se poate de clar ca fiecare persoana are cu totul alt program, folosește alte rute și are un alt stil de condus. Și ca sa vezi, asta influențeazĂŁ foarte mult consumul! Degeaba facem și comparații pe mai multi km, tiparele enumerate mai sus se pĂŁstreazĂŁ. Unul pleacĂŁ zilnic la 7.30 din Militari spre BĂŁneasa, conduce sportiv și e mereu grĂŁbit. Altul, NU. Nici nu mai conteazĂŁ ce face ĂŽn restul timpului cu mașina, din start va avea un consum mai mare. Singura comparație cat de cat pertinenta se poate face intre mașinile aceluiași șofer. Sau intre cele date de producĂŁtor, oricât de incredibile par, raportul se pĂŁstreazĂŁ. Ăn rest, sunt doar niște cifre aruncate.
    2 points
  4. au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg
    2 points
  5. M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .
    1 point
  6. BMW E90 320d 177 CP 1995 cm3 06/2008, EURO4 128g CO2/km, rulaj aprox 232.000 km serie sasiu WBAVG91060A348008 Adusa in tara personal de mine in 2011, luata de la autoexpo.de, singurul proprietar in Romania, masina in prezent are aprox 232.000 km , ultima intrare in service la aprox 223.000 km cand s-a schimbat distributia la reprezentanta din Craiova. Masina a primit upgrade la facelift LCI ( faruri LCI adaptive, capota fata LCI, capota spate LCI, stopuri LCI, FRM3 cu AHL ) si pachet M exterior ( include bara fata, bara spate, praguri M ), volan M, navigatie CIC Professionala. Taxa a fost recuperata. Pret 10 990 € Negociabil la fata locului. http://s33.postimg.org/y3bkar7aj/20151020_172152.jpg http://s33.postimg.org/cok6q8jor/20151020_172200.jpg http://s33.postimg.org/cw7tmqunf/20151020_172207.jpg http://s33.postimg.org/3zx1it417/20151020_172215.jpg http://s33.postimg.org/u0p4pf2jv/20151020_172227.jpg http://s33.postimg.org/4zrxs98kr/20151020_172236.jpg http://s33.postimg.org/550afo59n/20151020_172433.jpg http://s33.postimg.org/8r63sbbmz/20151020_172438.jpg http://s33.postimg.org/ax0emtf3f/20151020_172533.jpg http://s33.postimg.org/6p5me2dnv/20151128_152803.jpg
    1 point
  7. Vand sau dezmembrez bmw e46 318i an 1998 masina personala o am de 5 ani taxa platita si nerecuperata toate taxele sunt la zi se poate elibera si fiscal. Motor 1895 cmc 118 cp bara fata m-tehnic 2 spalatoare far faruri cu xenon si angel-eyes trapa 4 geamuri electrice navigatie mare aftermarket plus rama relocare clima volan m pilot automat oglinzi elctrice si rabatabile electric incalzite si heliomate sistem sunet harman kardon pachet lumini interior sport semipiele incalzit cu reglaj lombar electric si bancheta spate rabatabila (inca nu este legata incalzirea) cotiera, sub cotiera port usb plus aux jack 3,5 mm trimuri imbracate in piele Maneta bc etc. Masina nu are nici o problema pe partea de motor si interior, totul este functional. Probleme sunt la tabla aripile fata sunt putin ruginite, pe la praguri ceva rugina trebuie inlocuit tot ce tine de directie bucse brate, capete bara discuri si placute fata. Poate este mare pretul dar pe nimic nu o dau Pretul ar fi de 2700 euro sau pentru cine vrea sa negocieze este 3000 euro pentru orice alte detalii va stau la dispozitie aici sau telefonic 0745021392 Bogdan! Ce am mesterit pe la masina se poate urmarii si aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/144264-e46-318i/ Km nu stiu daca sunt reali eu am cumparat-o la 188.000 si acum are undeva la 215000 km Daca in urmatoarele 2-3 saptamani nu se vinde intreaga o sa revin si cu o lista de preturi.
    1 point
  8. + in general, chiar ma bucur sa vad pe cineva tanar care stie sa scrie corect si conduce un 7, nu este analfabet evazionist cum vezi in general ++ pentru Tesla, Elon merita sustinut pentru ca nu a luat banii de pe eBay si ia cheltuit aiurea ci chiar incearca sa faca o diferenta in lume. Bateriile sunt cea mai mare problema, in rest clar ca pe acolo-i viitorul. +++ pentru 7, Euro Delivery este un vis chiar daca mi-as lua o seria 1, nu mai zic de 7 LI
    1 point
  9. Pune un VIN si locatia de unde esti, poate ai mai multe sanse asa.
    1 point
  10. E pana in 300 euro peste tot suspensia asta, inclusiv la importatorul oficial din Romania adica aici. Nu ma bag deobicei in chestii de genu dar ce legatura are ca ai dat tu 150 euro la montaj? Ai platit suma asta sa beneficiezi tu de ea si sa o folosesti nu ajuta cu nimic noul propietar. La cat de proaste sunt suspensiile astea nu merita nici macar cumparata noua dapoi SH si mers cu ea cine stie cati km... Cu bieletele ce ai facut? Cand pui o suspensie sport de genu trebuie schimbate si bieletele pentru ca cele stock sunt mai mari cu cativa cm. Spor la vanzare!
    1 point
  11. Ai vorbit cu vanzatorul? Masina se poate vedea in Rm. Valcea sau Babeni ? Eu o sa trec in weekend pe la VL si vedem cum facem.
    1 point
  12. A pastrat cutia manuala originala (a scos motorul fara sa fi scos si cutia, de fapt) de la 2.0 (M50b20TU). Aceeasi cutie s-a pus si pe 525 din fabrica, si are 5 rapoarte. Din ce stiu doar pe 540 si M5 s-au pus 6 trepte. Niste poze: https://drive.google.com/open?id=0BzXrmMhPbuKhU1FlN1FPS2ZNaE0
    1 point
  13. Vreau neaparat sa fie 6 in linie benzina si din germania de la primul proprietar
    1 point
  14. Foarte bun produs ales pentru piele, am folosit si eu multa vreme si nu a dat gres niciodata. Este foarte misto mirosul lasat dupa curatare plus ca pielea e atat de faina la atingere ca parca ti-e mila sa te asezi pe ea.
    1 point
  15. Am schimbat trimul negru de sub panoul de clima,cu unu unul de mahon culoarea celorlalte http://s33.postimg.org/x6hzfwzyj/image.jpg http://s33.postimg.org/i6pms2j2j/image.jpg http://s33.postimg.org/i5an1jax7/image.jpg
    1 point
  16. Macar nu sunt la al 2lea rand de nume...daca ma intelegi ce zic,davyd
    1 point
  17. Vad ca e la moda sa iti maresti numarul de posturi prin a posta intrebari retorice, asa ca: "Aceasta masina are 3 turbine? Le folosesti pe toate 3? Ai nevoie de toate?". (P.S. : ironic) Ca sa nu raman off-topic: WOW ! O masina completa, ingrijita fara cusur! Multumim pentru sfaturile pe care ni le oferi!
    1 point
  18. Auzi... Vezi ca in martie 2016 avea 192 mii... Nu stiu unde ai verificat tu ca are km reali, dar stiu senzatia cand vezi o masina si iti place maxim, chiar crezi tot ce ti se spune... Daca tot dai 18-19 mii pe masina mai bine dai si 2 euro pe un istoric...
    1 point
  19. Ce probleme de viata au unii... :poke:
    1 point
  20. Pai e bine , asa nu mai vand toti ciobanii masini masluite pe autovit. Chiar daca nu ai informatii detaliate in report dar pt 2€ merita.
    1 point
  21. 1 point
  22. Nenea cu parul alb din filmulet, care provine dintr-una din tarile care au construit lumea asa cum arata astazi, e depasit de evenimente, pe bune acum. Abilitatile inaintasilor lui sunt atrofiate de generatii. A trebuit sa le reamintim noi de alba-neagra, ei fiind cei care au inventat-o. BMW nu a spus nimanui ca e ceva pe viata acolo in motorul asta minunat, iar asta cu datul motorului jos de pe masina e perimata Sunt mecanici aici care nu au facut asta decat maxim o data, si nu numai aici, si la sarbi si la bulgari, in general in restul tarilor care trebuie sa se descurce. Atelierele de aici sunt infinit mai bune, mai aplecate catre rezolvarea problemei cu ingeniozitate, cu rapiditate, inteligenta primara e mai putin ingradita de reguli si proceduri, de cele mai multe ori daca vrei sa iti intretii masina cu adevarat e mult mai simplu ca in tarile din vest. Poate imi voi atrage oprobiul multora, dar aici inca se mai poate. Acolo preturile sunt astronomice, chiar si pentru veniturile lor iar calitatea lasa de mult de dorit. Hai ca suntem offtopic, bucura-te de F10 si revin cu rugamintea de mai devreme cu pozitionarea pompei de inalta presiune, sau ma rog a pinionului
    1 point
  23. Ceasurile-1200 lei cu tot cu transport(dhl) Schimbat VIN si codat-200 lei Drumul Cta-Buc -300 lei.Am pus si drumul ptr ca m-am dus la cineva din Cta ptr codare si imi lua 1000 de lei..omul a fortat-o rau de tot,fiind nevoit sa dau o fuga la Buc.
    1 point
  24. Foarte misto ceasurile. De curiozitate intreb, la ce pret te-au dus (inclusiv manopera etc)?
    1 point
  25. Gata...astazi am primit coletul din UK cu noile ceasuri de bord M3. Schimbatul vin-ului din eeprom si codarea le-am facut in Bucuresti,toata treaba nu a durat mai mult de 20 min. Multumesc mult,userilor SKW si CKH
    1 point
  26. Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.
    1 point
  27. Prea multe nu s-au mai facut, dar am ajuns la 250.000 km.
    1 point
  28. Mersi Nu mai am spatiu alocat pentru poze pe bmwclub... poate se indura vreunul dintre administratori sa imi mareasca quota ca doar nu pun poze cu balarii
    1 point
  29. masina are 217.000 km, ultima intrare in servis la 215.000! VIN long WBAPN11090VJ88635 Type code PN11 Type 318D UL (EUR) Dev. series E90 (MUE) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47 Cubical capacity 2.00 Power 105 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT) Prod. date 2008-10-09 Order options No. Description 1CB CO2 CONTENT 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4MG INT. TRIM FIN. ALU GLACIER SILVER 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 843 ENGINE DESIGN 854 LANGUAGE VERSION FRENCH 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
    1 point
  30. Da.. tractiunea pe fata bine ca asta este un x D deci ai scapat de "evolutie". Superba culoarea, sa ai parte de ea pana dai de "obligatii" si dupa
    1 point
  31. Pentru acea lipsa de vlaga intre 1000-1500 rpm pot fi multe cauze, cel mai sigur fa o diagnoza;pentru a face topicul si pentru alti colegi care ar putea ajunge in situatia ta, ar fi bine sa descrii pasii care i-ai urmat pentru schimbarea motorului(asta in cazul in care aveai seria trecuta in acte), de unde ai procurat motorul, cum l-ai testat, niste costuri aproximative,etc. Pentru linistea ta, verifica si consumul de ulei al noului motor.
    1 point
  32. Salur, sa o luam pe rand. 1. Eu am pus pe F30 fara sa demontez usile, mi s-a pĂŁrut mare riscul sa rupa capacele de plastic de pe la usi la montare-demontare, a ieșit foarte bine. 2. Evident ca dintr-o bucata, nici nu stiam ca se pot pune din bucati, pare carpeala si ea cand se usuca se strange un pic, risti sa-ti ramana un mic spatiu la imbinari. 3. Da, eu am pus pe fata cu transparenta maxima, nu se vede deloc inchis, le-am pus pt UV si se simte cum arde soarele cu geamul lasat si cum nu mai arde cu el ridicat. Pe spate am pus pt copil, 35% transparenta, majoritatea le pun mult mai inchise. Nu tb nicio omologare speciala. Daca insa iti pui mai inchise pe fata s-ar putea sa ai pb cu politia plus ca se vad mult mai cocalareste, si nu cred ca esti vreun interlop. Iti dau cei care monteaza o hartie pt omologare, o tii in masina poate te intreaba cineva de ea vreodatĂŁ. 4. Am pus la.baietii din București, la tinted.ro, printre cele mai scumpe de la Llumar, foarte mulțumit de cum lucreaza cu excepția faptului ca unul din baieti s-a gandit sa taie folia pe portbagaj si au ramas urme de la cutter, totusi cred ca aia e o exceptie.
    1 point
  33. Daca as fi dispus sa platesc peste 3000€ pe un set de jante,in niciun caz nu mi-as lua OEM,as opta ptr ceva forged,super usoare...sunt destule branduri care fac lucruri de calitate la un pret mai acceptabil.Am avut jante de toate felurile,aftermarket,OEM..nu am vazut nici o diferenta notabila intre ele...cele pe care le-am vandut erau de la Z-Performance si pot spune ca m-au surpins la modul cel mai placut,ma refer la durabilitate.Am luat pe un drum comunal,noaptea,un fel de trecere foarte pronuntata,practic am crezut ca am facut explozie,asa de tare s-a auzit socul..eram 100% ca jantele sunt patrate si la prima vulcanizare le-am dat jos sa le verific..nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca nu aveau absolut nimic!Iar jantele OEM pe 18 care le-am avut pe fostul e90 mi-au facut cea mai "frumoasa"figura..urma sa ajung la Bucuresti sa le vand cuiva de pe forum,eram 100% sigur ca nu au nici un fel de problema,iar cand le-am dat jos sa le verific in fata clientului toate 4 bateau si asta fara sa iau ceva serios...asa ca,nu pun prea mult accent intre un set OEM si unul aftermarket.
    1 point
  34. Gata stiu.... idee de investitie. la viteza cu care distrug romanii bmw-urile, mai mult ca sigur 316 si 318 vor ajunge masini istorice rare. Acum e momentul sa cumparam. Cat inca se mai gasesc.
    1 point
  35. mai fratele meu, politia romana (unii dintre ei) sunt niste inapoiati, teoretic nu ai probleme cu nimeni in oras daca ai lupe pe masina, dar daca prinzi un inapoiat poate sa iti ia talonu' chiar daca ai xenon din fabrica... spun asta pt ca am patit-o, m-a oprit un echipaj imediat ce am facut dreapta intr-o intersectie si au vrut sa-mi aplice o amenda din cauza ca am proiectoarele aprinse, si unul din proiectoare nu functioneaza, domnu respectiv nu auzise inca de functia cornering light, pana nu i-am demonstrat cum functioneaza sistemul , nu a vrut sa ma lase...
    1 point
  36. In 2000 continutul sulfului in motorina era de aprox 3%. In 2015 este de 0,02%. Deci motorina zilelor noastre e foarte uscata. Pentru a compensa, la motoarele de 2,0d cu injectoare mecanice se adauga ulei 2T in proportie de 1:300. Se dizolva complet in motorina si nu lasa nici un fel de reziduu.
    1 point
  37. cel mai bine este sa vezi masina live ca asa din poze te poti pacali usor. eu am fost pana la brasov la o masina care arata super in poze si cand am ajuns acolo era un cotet ordinar,iar cand am inceput sa ii arat proprietarului ca a fost lovita,ca are probleme multiple a zis ca pe el nu la deranjat cand acumparat-o din proprie experienta iti spun ca masinile cu preturile cele mai mici au probleme majore ptr. ca altfel gandestete ca proprietarul stie pretul pietei si nu este el prost sa ti-o dea tie mult mai ieftin decat face.
    1 point
  38. e haios ce spuneti voi de preturi..... si daca masina in cauza era un A4/2003-2004......cat costa un schimb de distributie ( curea+ role+ pompa apa + ce se mai schimba la cele pe curea) si asta la fiecare 60-70000 cand se schimba cureaua ? dar in schimb la un N42...e nasol ca ii schimb simeringurile la 180.000
    1 point
  39. pe subiect : Service Repair Manual Year 2001-2004 Engine code N42B20 Engine size 1995ccm Power 105kw Idle speed 650-750rpm AT = 800-900rpm Firing order 1-3-4-2 Spark plug Bosch FGR 7 DPQ NGK BKR6EQUP Denso K20TXR Electrode gap (Bosch)1.6, (NGK)1.5, (Denso)1.0mm Lambda 0.97-1.03 Radiator cap 2.0bar Thermostat opens 105? Battery 55Ah Alternator 90A Cylinder head tightening sequence BMW 4 pistons Cylinder head tightening sequence Cylinder head tightening torque 1 30Nm Cylinder head tightening torque 2 90° Cylinder head tightening torque 3 90° Spark plug Tightening torque 28-30Nm Engine oil with filter 4.25l Cooling system 7.5l Gearbox oil 1.0l Automatic transmission fluid Fluid = 4.0l / Dry refill = 9.0l Differential 1.0l Engine oil grade BMW Longlife SAE 0W-30 BMW Longlife SAE 0W-40 BMW Longlife SAE 0W-50 BMW Longlife SAE 5W-30 BMW Longlife SAE 5W-40 BMW Longlife SAE 5W-50 Gearbox oil grade Orange label = ATF Dexron II D Green label = Synthetic Mobil SCH630(BM) part No. 81-22-9-407-305 Yellow label = MTF-LT-1 / MTF-LT-2 No label = API GL-4 SAE 80 Automatic transmission fluid type ETL 7045E Differential oil API GL-4 SAE 75W-90 Brake fluid DOT4 Wheel info eng Tire dimension (x/y R z) 195/65 R15 205/55 R16 225/45 R17 Front wheel presure 1.9bar Rear wheel presure 2.2bar Wheel bolt tightening torque ( 110-130Nm Front hub tightening torque (H) 290Nm Rear hub tightening torque (H) M22 = 200Nm M24 = 250Nm M27 = 300Nm Brakes info Minimal front brake disk thickness ® 20.4mm Minimal rear brake disk thickness ® 17.4 / 8.4mm Minimal front pad thickness (P) 3.0mm Minimal rear pad thickness (P) 3.0mm
    1 point
  40. In sfarsit un reply corect !
    1 point
  41. Ma bag si eu in seama. Il stiu pe Robert de 10 ani, timp in care nu am calcat pragul service-ului pentru ca este departe se mine si incomod. Cu alte cuvinte nu ii tin partea dar nici nu il denigrez. Problema reala pe care o vad eu este comunicarea in situatia lui Khatalin. Mai mult indiferent ca mergi pe incredere sau nu aceasta operatiune era obligatoriu sa o faci cu factura, ca sa poti ulterior sa iei masuri legale si nu prin intermediul unui forum. Daca eram in locul lui si eu as fi facut o oferta sub piata la masina pentru ca stim f bine faptul ca a pune un motor sh implica costuri timp si o investitie prin care tii blocati niste bani pe care ii vei recupera intr-un timp nedeterminat, cu alte cuvinte imi asum un tisc si fac o investitie. Nu sunt de acord cu spalarea rufelor murdare pe forum. Daca chiulasa avea o problema corect ar fi fost sa mergi imediat la el si sa soliciti sa o faca corect sau sa-ti returneze banii, nu sa rezolvi problema cu alt service apoi sa faci un topic pe forum unde sti clar ca un feedback negativ poate afecta businessul oricui. Sunt convins ca supararea ta este reala dar in locul tau as fi luat problema in mana si ma duceam peste Robert. Daca acest lucru nu functiona, apelam la forum ca sa-l improscam cu noroi.
    1 point
  42. Alex si daca acea bujie nu mai iesea ? Oferea reducere 50% pentru tot restul manoperei (desfacut motor si ce mai e necesar) in conditiile in care alt service a lucrat pe acolo ? Puneti-va si putin in locul omului , are putin mai multa dreptate.
    1 point
  43. Service-ul nostru ofera garantie, dar cum sa oferi garantie cand mergi prin alte service-uri sa umble toti la masina si dupa aia vrei garantie? Daca Mihai venea din prima cu masina la noi normal ca beneficia de garantie, dar dupa 10 luni el merge cu masina prin alte service-uri cum sa ii acord eu garantie? I-am spus sa vina cu piesa sa o trimit la BMW pentru garantie. Ce certitudine am eu ca dupa mine nu s-a umblat acolo? Mai ales dupa aproape un an? Sa judecam putin daca putem! Multumesc.
    1 point
  44. bai fratica, daca vrei sa faci o treaba fa plinul si mergi cu ea pana se aprinde becul si calculeaza , sau mergi 200-300km si alimentezi iar.....consumul din bord este eronat la modelul asta, din proprie experienta nu mananca mai mult de 8-8.5% posibil ca intr-un oras ca Timisoara sa manance putin mai mult dar este normal
    1 point
  45. daca face drumuri scurte cu motorul rece e normal... In cati km sari de zona albastra ? sonda lambda nu da variatii de relanti, asa ca nu o poti exclude oricum, dar daca aia era dusa probabil consumai 20...
    1 point
  46. 520i automat...consuma foarte mult cunosc un caz unde schimbase la masina si debitmetre si sonde si tot tot ce s-a putut schimba dar masina nu consuma mai putin de 13-14% in oras
    1 point
  47. Vor functiona fara probleme, liniile tot o sa se vada doar ca se integreaza mai bine fiind in culoarea masinii fata de negrul acela mat cu aspect vechi, parerea mea.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.