Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/14/16 in all areas
-
Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.4 points
-
Am montat ambreiajul , volanta si arcurile :frantics: http://s31.postimg.org/o1y7wqxu3/13417463_1744206612514645_1190050530092106256_n.jpg http://s31.postimg.org/5ukq53ykr/13432369_1744206595847980_9003628881628744808_n.jpg http://s32.postimg.org/6hhc5t0sl/13445687_1744206589181314_1304228881785179615_n.jpg3 points
-
Cumparatul unei masini rareori este o decizie pret/cost. Daca ar fi asa, toata lumea ar conduce masini japoneze, si nimeni BMW. In legatura cu faptul ca masinile electrice sint impresionante pentru naivi/necunoscatori, cati km ai facut tu intr-o masina electrica pain acum??? mersi ca ma faci prost, pentru ca am una... din punctul meu de vedere ele vor reprezenta o optiune viabila pentru viitor, cand preturile vor fi mai scazute. Orice produs innovativ, in primele faze, este mai scump decat merita in actualitate. my 2 cents3 points
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .2 points
-
raspunsul la telefon ar fi fost un gest frumos din partea ta, din moment ce eu aveam de gand sa vin din Cluj pentru a o vedea. Spor la vanzare2 points
-
2 points
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg2 points
-
Salutare tuturor , sunt nou pe forum si la primul bmw . Este un bmw 335d cu motor 3000cmc biturbo de 286cp cu transmisie automata cu 6 trepte . Este din 2007 decembrie si are 177000km cu istoric la reprezentanta. Are kit interior , exterior si suspensie M + jante de vara originale M pe 19 , abea astept sa le vad montate:) . Ca dotari: dublu climatronic , pachet shadowline , pachet lumini interior exterior ,bixenon cu spalare faruri , perdeluta electrica , scaune electrice incalzite cu memori , navigatie profesionala , trapa , padele la volan , sistem audio logic 7 , oglinzi electrice , incalzite ,heliomate si pliabile ,bluetooth si mai sunt mici chestii care nu imi vin in minte ..plus ca unele le descopar pe parcurs.. Per total sunt foarte multumit de ea , trage bine la un consum decent , stabilitate foarte buna ,franare bunicica spre medie ,scaune foarte confortabile si placuta la drum lung .. O am din ianuarie ..intre timp am schimbat : ulei in cutie cu baie cutie si filtru , ulei motor cu toate filtrele ,xenoanele (erau palide) , bujii + releu , protectie amortizor spate , cateva furtunase coapte si ceva garnituri. Pe viitor o sa schimb grilele cu unele negre , eleronul acela micut de M si cam atat la exterior , la interior urmeaza un detailing..cred ca in toamna o sa pun la vanzare jantele de M cu tot cu cauciucuri si o sa trec la bbs rc pe 18 (cele concave) . Pe partea tehnica urmeaza o evacuare cap coada cu downpipe si anulare dpf si dupa probabil un soft light... Nu stiu de ce nu merge sa pun poze..imi da eroare la attach..1 point
-
sunt interesat de achizitionarea unui e90 motor de 2000 benzina.am tot cautat dar observ ca aceste masini sunt cam rare.daca ma poate ajuta cineva,lasati mesaj.multumesc!1 point
-
Am citit azi in manualul de utilizare de la o Skoda Rapid de la servici ca masina poate consuma pana la 0.5L/1000Km, iar in primii 5000Km consumul de ulei poate fi chiar mai mare Masina are la bord doar 30000Km, fiind echipata cu motorul VW Diesel de 1.6L si 105CP. Se pare ca asa sunt facute din fabrica, sa consume ulei. Nu mai e nimic in neregula faptul ca unele papa si ulei pe langa combustibil.1 point
-
Aici e diferenta explicata. Nu am E46 si ce am spus e din ce am aflat intamplator. :purple: Se pare ca doar cheia in forma de diamant are baterie reincarcabila (care si ea dupa un timp isi pierde capacitatea de a tine curent..).1 point
-
cu fum albastru (minim simering supape de inlocuit, asta in cazul BUN in care segmentii sunt ok), bulgaroaica, si dubiosenii la acte/anu' fabricatiei, eu zic s-o lasi. Nu s-au terminat E38-urile. mai ales fiind dispus s-o tii 'la vecini", e plina Germania de 7ari in stare ok si n-o sa ai griji gen taxa de prima inamtriculare sau impozit.1 point
-
@ckh atata timp cand lui i se pare normal sa consume ulei si sa nu faca verificarile care i le-am spus pe alt topic deschis de el cu aceeasi problema, fix aceleasi sfaturi care i le-ai dat mai devreme... unde e aroganta ? unde mai pui ca majoritatea celor care au probleme de genul asta au intiparita in minte ideea ca un motor e normal sa consume ulei dar nu trebuie sa scoata fum, dar nici nu se apuca de verificat chestii elementare inainte de a se plange pe forumuri.1 point
-
Amice poti sa ai si nava spatiala ,atata timp cat o parchezi in locurile publice aglomerate tot timpul va exista un *Sandokan* care iti juleste vopseaua. Chiar daca o face cu masina lui sau cu vreun carucior de cumparaturi sau pur si simplu in fata blocului cu bicicleta. Si aici nu vorbim numai de o gandire sanatoasa sau de cultura unora, chestiile astea se intampla oriunde in lume. Daca stai crispat ca gardianul numai cu ochii pe masina.... ajungi sa iei Distonocalm cu pumnul si nu stiu daca rezolvi mare lucru.1 point
-
Baieti, daca aveti de gand sa va interesati de masina, sper sa fie mai diferit la voi. La mine a raspuns la telefon, ne-am inteles la pret, mi-a trimis poze, tot, iar apoi n-a mai raspuns la telefon sau mesaje. Nu as cauta cel mai mic pret, daca e pana acolo. Dar poate omu s-a razgandit la "ultimul pret" si n-a mai avut tupeul necesar sa spuna asta in fata. Spor la vanzare! Masina fainuta, pacat de proprietar.1 point
-
Salut, Topicul acesta l-ai vazut ? Nu este vechi si sunt cateva poze de la useri care au pus arcuri eibach.1 point
-
Din cate se vede, chiar e necesar P.S.-ul ala acolo. Chiar si asa, tot nu ti-ai dat seama ca postul ala era pentru tine. Mai ai DVD-ul cu harti la vanzare? Am pe cineva interesat Hai sa mutam discutia in alta parte, stricam topicul omului cu nevoia ta de a strange posturi inutile. +1. Haha, foarte buna comparatia1 point
-
1 point
-
@mcliviu, sunt multi atehnici care isi pot permite o masina scumpa, nu doar medici si avocati On, frumos exemplar, sa te poarte fara probleme1 point
-
+ in general, chiar ma bucur sa vad pe cineva tanar care stie sa scrie corect si conduce un 7, nu este analfabet evazionist cum vezi in general ++ pentru Tesla, Elon merita sustinut pentru ca nu a luat banii de pe eBay si ia cheltuit aiurea ci chiar incearca sa faca o diferenta in lume. Bateriile sunt cea mai mare problema, in rest clar ca pe acolo-i viitorul. +++ pentru 7, Euro Delivery este un vis chiar daca mi-as lua o seria 1, nu mai zic de 7 LI1 point
-
Inițiatorul topicului ar fi fost util sa ne spunĂŁ ce mașini a mai avut și ce consumuri a obtinut ĂŽn aceleași condiții. Nu a ĂŽntrebat nimeni, ci s a trecut la verdicte Pt cĂŁ dpmdv motorul ala poate sa consume și 11,dar și 25... ĂŽn oraș.1 point
-
Am schimbat trimul negru de sub panoul de clima,cu unu unul de mahon culoarea celorlalte http://s33.postimg.org/x6hzfwzyj/image.jpg http://s33.postimg.org/i6pms2j2j/image.jpg http://s33.postimg.org/i5an1jax7/image.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vad ca e la moda sa iti maresti numarul de posturi prin a posta intrebari retorice, asa ca: "Aceasta masina are 3 turbine? Le folosesti pe toate 3? Ai nevoie de toate?". (P.S. : ironic) Ca sa nu raman off-topic: WOW ! O masina completa, ingrijita fara cusur! Multumim pentru sfaturile pe care ni le oferi!1 point
-
1 point
-
Evacuarea nu e neaparat pentru sunet... asa scoti cat de cat performanta. Cred ca nu ai auzit un 3.0d de aproape , chiar nu e zgomotos si evacuarea eu consider ca se aude bine , life si mai bine ... Ieri cand am fost sa fac softul , am aflat ca electrovalva de pe turbo mare nu mai functioneaza corect asa ca am amanat. A mai schimbat-o cineva? Cam cat costa? E bine sa o schimb si pe cea de la turbina mica?1 point
-
Chiar nu cred ca masina mea e defecta indiferent de ce zice oricine Daca mi-as permite sa intretin 3000 benzina sau v8 sau v10 as face-o maine fara sa stau pe ganduri. 3000 diesel raspunde nevoilor mele si imi place masina asta, insa nimic nu se compara cu un benzinar rau. Chiar ma gandeam sa o vand pe asta si sa iau un F30 328i xdrive combi (s-ar putea sa apara un CH mic pe lume ) si as avea nevoie de spatiu. Imi place cum fuge benzina, ador benzinarele...am avut 2-3 Biamveuri pe benzina iar 335i mi-a ramas in suflet. Am zis ca dau masina mea + bani de vacanta oricui imi arata ca 640i scoate consum de 11% real in bucuresti la ore normale in conditii de mers normal si trafic normal. Ce dracu 10% lua fostul meu E90 de 163 de caluti si 640i ia 12% consum real? Sa fim seriosi! Stiu ca tehnologia a avansat mult si motorele sunt mai performante, dar legile fizicii raman acolo si nu le invinge nimeni niciodata. Eu cand am raportat consumul, l-am mentionat pe cel real si nu pe ala taiat putin cu 2-3 litri sau ala din carti care e o aberatie oricum. Drumuri bune s-aveti, fara incidente indiferent de ce motoare aveti CH1 point
-
Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.1 point
-
1 point
-
Daca in Mai 2009 masina avea 182,646 km, cati km are masina in luna Iunie 2016? 500.000?600.000?nu conteaza? Cine ghiceste km reali? PS. masina nu a mai calcat pe la BMW tot din Mai 2009. Mult noroc noului proprietar, daca ajunge sa citeasca pe aici:)1 point
-
Depinde de oras si depinde ce inseamna la unii mers in oras. Ca daca viteza medie e 30+ atunci e un oras light.1 point
-
Pentru parcari ar trebui sa ai vreo 4 camere ca sa "prinzi" ceva pe filmare. O camera montata in fata va filma doar in fata nu si in lateral sau in spate. Sunt camere cu functie de parking guard care pornesc filmarea la cel mai mic soc, problema ramane cum am zis mai sus, unghiul din care filmeaza.1 point
-
) mi-a placut asta. Sa nu mai ies cu masina, e o idee buna. Glumesc. Sper sa nu se interpreteze greșit postarea asta. Aveam chef de vorba. M-am gandit sa imi cumpĂŁr o camera auto mio mivue si sa o conectez la bateria mașinii, sa filmeze la mișcare mereu. Ce pĂŁrere aveti? Folosiți asa ceva?1 point
-
1 point
-
Nu merge plug & play, trebuiesc adaptate prinderile la boxele, la e60 sunt mai mici0 points
-
Asta cu uleiul unde ai auzito? Ce legatura are una cu alta? Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
0 points
-
Eu te inteleg si te-am inteles perfect, pe langa asta sunt total de acord cu tine dar daca iti recitesti mesajele, o sa vezi ca nu sunt chiar ok, cum le-ai formulat ma refer si la atitudine, in ultimul ti-ai mai revenit. Cam atat.0 points
-
Nu inteleg de ce tebuie sa fii atat de arogant, omu a spus ca are un consum normal de ulei de 100g/5000 km, poate inainte a avut un GTI sau o masina care consuma mult mai mult si asta ii se pare ca consuma normal. Termenul folosit de el pentru normal nu trebuie sa fie acelasi cu al tau. Nici masina mea nu consuma nici un gram de ulei intre schimburi dar asta nu inseamna ca trebuie sa venim cu ironii ieftine sau cu arogante de genu pe aici pentru ca nu isi au rostul. ON: Sfatul meu ar fii sa te duci sa faci soft-ul in alta parte sau sa verifici furtunele si garniturile lor de intra in admisie/turbina/intercooler, eventual curatat de admisie/egr.0 points
-
Te rog frumos sa ne explici motivul pentru care trebuie sa consume ulei, chiar te rog sa gasesti niste motive plauzibile si sa scoti din vocabular expresia "uzura motorului"0 points
-
eu ma abtin,dar tu esti prea "darnic" la jigniri! cat despre "ordinea mondiala" habar n-am despre ce vorbesti! doar analizez ce vad/citesc/constat si... cam da cu evrei fara scrupule in functii de conducere/decizie... sa ma ierti de sinceritate! cat despre reprodus... am ingropat atatia prieteni si rude in ultimii 5 ani incat incep sa-mi pun serios intrebarea: la ce mama dreaqului dam la b.ci?! daca tot la putrezit ajungem oricum,mai devreme sau mai tarziu... intre masina electrica si seria 7, direct la 760li m-as opri! luati voi panaramele evreilor! corect, ce tot sa ne c.im cu V8-uri cand exista V12 rafinat de 6 sau 6.6 litri?! http://www.telegraph.co.uk/cars/news/bmw-m760li-xdrive-v12-revealed/ Imi pare rau daca te-ai simtit jignit sau ai interpretat ca te-am facut eu "prost"! orice om e liber sa faca ce vrea cu banii lui! mi-am exprimat parerea personala si punctul personal de vedere referitor la masinile electrice si individul ce s-a apucat sa le construiasca/vanda! sunt multe lucruri ce ma deranjeaza la o masina TESLA pe langa faptul ca este electrica! eu o vad ca pe un instrument portabil de spionat si colectat date! abureala cu care sunt amagiti viitori proprietari jecmaniti pe fata sunt acceleratia si designul! de acceleratie nu poti sa abuzezi prea mult ca ramai cu ea in drum iar designul... din interior ca sofer chiar nu-i mare lucru de vazut... problema acuta ramane pentru ca masina asta colecteaza orice date prin wi-fi de la orice smartphone sau retea pe langa care trece si de la oricine,fara sa ceara acordul sau cei "violati" sa stie asta! dar probabil nu intereseaza pe nimeni treburile/detaliile astea!0 points
-
Felicitari pentru achizitie, @ionmosroatasiunirea! Imi amintesc postul tau initial cu placere, si stiu ca m-am amuzat copios atunci . Ce mai, din punctul meu de vedere, ai dat dovada de un echilibru de invidiat. La cat de atehnic esti (concluzie pe care am desprins-o cand povesteai ceva chestii legate de setarile camerei de bord), si judecand dupa lejeritatea cu care iti permiti masini relativ scumpe (bravo tie!), daca nu esti deja antreprenor, te banuiesc a fi ceva medic sau avocat.0 points
-
bravo, esti de-al bun. ai citit pe un colt de revista despre noua ordine mondiala, cine conduce lumea si cum evreii conduc tot, nemeritat. oameni ca Musk, ce au viziune, ajuta lumea sa evolueze. Nu unul ca Dragnea, nu vreun "investitor" de prin Romania care doar achizitioneaza un combinat din proprietatea statului si il dezmembreaza. data viitoare abtine-te, pentru binele comunitatii. iar pentru binele planetei, sa nu te reproduci!0 points
-
La acest tip de motor, N47, trebuie sa ai in vedere schimbarea distributiei (800-1000 euro cu piese originale si manopera), asta in cazul in care nu a fost schimbata anterior. Deci e mai bine sa fi fost schimbata de fostul proprietar, poti sa verifici istoricul masinii pe bmwdecoder.com, platind 2 euro. In toate versiunile de putere au fost probleme. Sa fii atent sa aiba 184 de cai, ca poate fi si varinta de 163 de cai tot 320d. La 130.000km, daca pielea a fost intretinuta corect , aceasta isi pastreaza starea initiala. Verifica si cum arata volanul si cotiera. Nu toate masinile care au ecran mic au si navigatie, deci verifica sa aiba si hartile de navigatie; Ii sta foarte bine in culoarea rosie, dar parca e mai potrivita pentru o femeie. Daca o cumperi, schimba-i jantele cu unele mai frumoase, pe 18 sau pe 17 daca umbli pe drumuri mai rele. Ii schimba aspectul foarte mult. Trebuie sa fii atent la cutia automata sa schimbe lin treptele. La aceste cutii se schimba uleiul si filtrul cam la 80.000- 100.000 km. Prima data verifica la reprezentanta km masinii dupa seria de caroserie, si nu dupa cartea de service, ca aceasta poate fi falsificata de proprietarii de parcuri.0 points
-
imi place sa stiu ca in caz de nevoie exista o rezerva de putere , in oras merg foarte relaxat si linistit ( 50-60-70 ) comparativ cu alte masini din trafic ( care au sub 100cp / frane pe tambur si circula ca la raliu )0 points
-
Posibil reparatie pe traversa-panou spate,maxim zic eu suport de bara(tampon). Dar nu cred sa-ti puna tot bara de M,daca erai in Romania tie iti lua bara care o aveai pe masina(ti-o alegea intr-un program informatic si puteai sa te pui si in cap ca tot pe aia ti-o lua)deci nu stiu cum e in Germania,dar normal masina daca a venit cu echipare normala de fabrica atat ti-ar fi cumparat ,de ex daca eleronul de e pus pe portbagaj era afectat in vreun accident asigurarea nu ti-l platea.Iti asta pentru ca si eu mi-am pus unele chestii pe ea.-1 points
-
Asta e procedura care trebuie facuta la dacia-renault (cele 1.5 cu dpf) la reprezentanta,stiam si explicatia,dar am uitato! P.S Din ce am citit acum rapid pe google ar fi contaminarea uleiului cu motorina,sunt niste explicatii pe acolo,deci de aia! De aia au fost destule cazuri ca dupa regenerare a crezut nivelul in baie.-1 points
-
Eu iti spun care e procedura de reprezentanta,daca tu stii mai bine decat ei,bravo tie dute si invata-i tu!-1 points
-
Sunt de parere ca toate aceste 12 pagini ale topicului nu au invatat nimic pe nimeni ci doar au iscat cearta. Concluzie : -masina a fost verificata,nu sa gasit nici-o problema! CAZ INCHIS!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00