Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/16 in all areas

  1. Cam asa arata bara dupa 700km prin RO in 2 zile... http://115.imagebam.com/download/PoCYjV9Femf9kV2xa2Ps6A/48968/489677550/IMG_5996.JPG DUpa spalare: http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet:
    5 points
  2. Mai postez si eu una alta despre masina. Am schimbat trimurile in piano black http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20150921_163325_zpsb4dndzgj.jpg Am pus inele in bord http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20150926_143731_zps1rgotlbz.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20150926_155458_zpszxidj4zi.jpg Am schimbat bara fata cu un M http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20151023_163945_zpsuqdh688k.jpg Am montat o tableta pe post de head unit http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20151116_174948_zpsspgyxkwy.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20151229_121809_zpszu72mubn.jpg Am montat scaune electrice si incalzirea am mutat-o pe bagheta http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160215_171506_zps2upw3v4t.jpg Am schimbat carcasa la cheie http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160311_102833_zpsrngz7mnd.jpg Narile au devenit negre http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160416_195934_zpsojpwoots.jpg Interiorul a intrat le reconditionare http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160429_091936_zpsnxtcbpp3.jpg Am schimbat si culoarea la masina. Am ales rosso scuderia din paletarul Ferrari. http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160606_191648_zpsnby06pki.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160606_191605_zpsnzo5xgbt.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160606_191544_zpsb63rnpjl.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160606_183637_zpsklavxpty.jpg http://i28.photobucket.com/albums/c237/adicristian/Mobile%20Uploads/20160605_194528_zpsw3lezsim.jpg
    2 points
  3. Bine v-am gasit! De putin timp,sunt noul propietar al acestui E60.Este primul meu Bmw,ultimele doua masini fiind A4 B6,si E220 W211.De cand am condus E60-ul 3.0d al unui prieten,am ramas placut impresionant de aceasta masina si intamplarea a facut sa gasesc unul relativ repede la mine in oras.Cum spune si titlul este vorba despre un 530xd,an fabricatie 2009 cu 237.000 km cu istoric la reprezentanta.La partea de dotari nu sta foarte bine dar pretul la care l-am achizitionat a fost destul de bunicel dupa parerea mea(9500 euro,timbrul de mediu platit in 2013).Ca dotari mai importante ar fi navigatia mare modelul cu ceva butoane langa rotita,bi-xenon si cam atat.Ce as fi tinut neaparat sa aiba ar fi fost clima automata,interior piele,memorie scaune dar poate in timp voi face cateva retrofituri. Deocamdata am schimbat anvelopele care erau cam mari(235/55/17) fata de ce scrie in carte.Am achizionat dimensiunea 245/45/17 care sincer,par foarte mici,spatiul dintre ele si caroserie devenind foarte mare.Maine va intra in service unde voi schimba toate filtrele+ulei Bmw TwinPower Turbo 5w30 LongLife,tot setul de garnituri de la admisie,pompa vacum etc si un rulment.Cam astea ar fi deocamdata. Ar mai urma schimbul de ulei la cutie dar ramane sa ma mai informez unde ar trebuii efectuat. In weekenduri vin destul de des in Bucuresti si mi-ar facea placere sa ajung la intalniri. Cateva poze din ziua cand am achizitionat masina mai jos:
    2 points
  4. pai la bmw nici nu iti porneste regenerarea pe loc in idle. iti si scrie acolo ca ce faci tu in ista e doar sa dai o comanda. regenerarea propriu-zisa porneste dupa ce motorul ajunge la temperatura optima, in rezervor ai peste 1/4, iar viteza de croaziera depaseste 60kmh. turatia e doar un zvon fantasmagoric, se regenereaza la turatii normale de mers. gandeste-te ce faci la automata in cazul asta? mai ales in 8 trepte si motor mai mare, unde sta mai mereu sub 1600-1700 la mers normal. ba chiar contrar, eu nu cred a fi logic sa o tii turata...mergi normal... referitor la colegul care zice ca uleiul la reno' se schimba dupa regenerare fortata, eu nu am auzit asa ceva vreodata, dar nu contrazic. ideea e ca la reno' printre multe alte marci poti face regenerare fortata pe loc, unde se tureaza motorul singur dupa ce dai comanda din diagnoza...probabil de aici si parerea lui, dar repet, eu nu am auzit vreodata asa ceva (adevarul e ca nici nu m-a interesat ) )
    2 points
  5. Daca atunci cand incerci sa inchizi din telecomanda si se aude un carait, atunci e incuietoarea defecta, mecanismul intern (din plastic) defect. Se poate deschide doar prin cheie sau din interior, mecanic. Yalele de BMW, cel putin la E90, sunt "celebre" pentru ca se strica frecvent..
    2 points
  6. ah scuze, citisem e60, da boxele merg, grilele pt tweetere nu merg cele de e92, aia centrala este la fel.
    2 points
  7. Din cate inteleg trebuie pt un e90 lci nu pt un e60 Deci merge plug & play avand in vedere ca este pt e92 lci. Si decat sa dam minus aiurea mai bine cascam ochii si citim ce scrie...
    2 points
  8. A venit vremea sa prezint si eu actuala masina E60 535d LCI Dupa ce am avut inainte un E39 525d FL care a fost pocnita inainte sa o cumpar, am mai avut surpriza sa ma lase de 2 ori pe drum(in afara tarii) si am decis sa o marit pentru a scapa de durerile de cap inutile. Nu stiu cat de buna a fost alegerea deoarece plecasem sa iau un 530d/530xd si m-am intors cu altceva. Prin Mai cand am luato avea 160.200km si acum undeva la 172.000km, sa vedem cutia cat ma mai suporta tinand cont ca sunt km reali din cele verificate( carte service + istoricul de la Bavaria) Chiar daca este mai noua decat E39 si mai in mintile ei inca nu ma inteleg cu ea tot in E39 ma simteam mai bine si imi placea mai mult cum se conduce. Vehicle information Type code NX91 Type 535D (EUR) E series E60 (MUE) Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M57Y Displacement 3.00 Power 210 Drive HECK Transmission AUT Colour MONACOBLAU METALLIC (A35) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod.date 2008-06-25 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S442A GETRAENKEHALTER Drink holder S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climatised front seats S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4BYA EDELHOLZAUSF.BAMBUS MASER ANTHRAZIT Real Bamboo wood-grain trim, anthracite S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system Code Description (interface) Description (EPC) S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S563A LICHTPAKET Light package S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant S5DFA AKTIVE.GESCHW.REG.+STOP&GO FUNKT. Active cruise control+stop&go function S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S610A HEAD-UP DISPLAY Head-up display S611A BMW NIGHT VISION BMW Night Vision S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices Code Description (interface) Description (EPC) S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control, Teleservices P7A2A INNOVATIONSPAKET II Innovation pack II S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S1CBA CO2 UMFANG CO2 equipment S2HGA LM RAEDER RADIALSP. 244 BMW LA wheel, radial spoke 244 S346A CHROME LINE EXTERIEUR Chrome Line exterieur S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
    2 points
  9. bravo, esti de-al bun. ai citit pe un colt de revista despre noua ordine mondiala, cine conduce lumea si cum evreii conduc tot, nemeritat. oameni ca Musk, ce au viziune, ajuta lumea sa evolueze. Nu unul ca Dragnea, nu vreun "investitor" de prin Romania care doar achizitioneaza un combinat din proprietatea statului si il dezmembreaza. data viitoare abtine-te, pentru binele comunitatii. iar pentru binele planetei, sa nu te reproduci!
    2 points
  10. Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core http://116.imagebam.com/download/0Big8pQsKcZGzDel7FNdOA/48853/488525955/4.JPG http://115.imagebam.com/download/EcOjYnFztsMMLHEVt1m7WQ/48853/488525960/5.JPG Scurt video: http://www.youtube.com/watch?v=JNoDc6zT85U Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: http://115.imagebam.com/download/s9ew_RMn0EvEUvD1iKbD1A/48853/488525917/2.JPG Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) http://116.imagebam.com/download/s5ak3xU5ujL9bqdQBMlEHg/48853/488525949/3-1.JPG http://116.imagebam.com/download/_toA7usX5WadVq2Ks8Z7Hw/48853/488525940/3.JPG Panou cu memorii pt pasager http://115.imagebam.com/download/WmJatnuxIOYtPXqqh8G9Tw/48853/488525966/6.JPG Poze bonus: http://115.imagebam.com/download/wvPUlpxuxWL6PO2r62fIJA/48853/488525929/1.JPG http://115.imagebam.com/download/UiEzt9MdOCH1CUEPIvo7TA/48853/488525936/2.JPG
    2 points
  11. casa de piatra amice care sat?
    2 points
  12. Vând cic plus combox (cic-ul suporta baseplate) Are cod fsc Lifetime Emulator cu camera Preț 700€
    1 point
  13. Eu cred ca singurul motiv e ca sa nu poti face schimburi dupa bunul plac. Si poate ca fiind un producator cu pretentii premium, sunt diferente intre PN pieselor de pe platforme diferite, nu sunt comune mai multor platforme ca la VW spre exemplu. Acelasi difuzor pe E65 are magnetul si mai mare decat pe E60. Asta nu inseamna ca suna mai tare sau mai fidel. Pur si simplu e diferenta de caroserie. Sau poate pe Seria3/Seria1 s-a dorit un altfel de design al portierelor si implicit al grilelor pentru difuzoare. Cer scuze colegului pentru poluarea topicului. Se pot sterge comentariile daca se considera inutile.
    1 point
  14. Ti se pare, dar nu e! "Pozitia initiala" presupune ca motorasul sa stie care e pozitia finala si care e pozitia initiala si care e pozitia pentru reverse (care by default nu e acceasi cu pozitia de maxim jos). Pentru asta trebuie motoras cu memorie, deci alt hardware. Tu probabil ai cumparat vreo interfata de activat diferite functii si crezi ca aia face minune, dar fara hardware, codind ul e useless Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Ma interesa daca o stie cineva. Daca, are informatii mai amanuntite, daca a fost verificata de cineva de pe forum si a gasit ceva probleme.
    1 point
  16. Am avut aceeasi problema la E90 si am incercat intai sa inlocuiesc sigurantele ( toate cele 4) fara folos. Am schimbat pana la urma broasca usii soferului si ce de pe stanga spate. E o problema des intalnita la E90.
    1 point
  17. Daca desfaci cheia si observi ca are o baterie Panasonic VL2020 (reincarcabila) ca in desenul pus de colegul mai sus... O poti cumpara de aici: http://m.okazii.ro/cautare/baterie+panasonic+vl2020.html Mi-am amintit ca si cheia de la E90 foloseste acelasi tip de acumulator; pentru cei cu E90 care dau de topicul asta :flowers:
    1 point
  18. Nu te intereseaza daca e sau nu seria trecuta , doar deschizi capota si esti dubios
    1 point
  19. Salut, colegul lexuuu a facut engine swap la 3.0. Aprobare RAR in cazul tau nu se poate, diferenta de putere fiind prea mare, chiar dubla 116 -> 231 cp
    1 point
  20. 95% ai seria trecuta in carte. chiar daca sa zicem nu ai avea seria trecuta in carte tot exista riscuri destule (controale RAR in trafic sau iti ia vreodata talonul si trebuie sa treci prin RAR etc). parerea mea e ca ai o masina prea buna, prea frumoasa ca sa apelezi la tiganii d-astea. mai bine mai lasi la pret, o vinzi pe a ta si iti iei un 325i (la 330i impozitul este 22 milioane) dar il iei cu acte in regula. ca si costuri pentru transplant ai nevoie de multe, foarte multe. ca si pret undeva intre 1200-1600 pentru un 3.0 montat pe masina. pretul difera in functie de cat gasesti sa iti ia cineva manopera.
    1 point
  21. Catre stanga, din cate stiu eu.
    1 point
  22. 1. Incalzirea in oglinzi porneste automat, daca sunt respectate anumite conditii. Una dintre ele e ca temperatura exterioara sa fie mai mica de 7 grade C, deci cu siguranta nu poti testa acum functionalitatea. 3. E necesar ca oglinzile sa aiba comunicatie pe LIN-BUS, adica sa fie rabatabile electric sau daca ai scaune cu memorie. In plus, trebuie sa fie activata aceasta optiune in FRM (se rezolva prin codare) si sa ai selectorul de oglinda catre dreapta (butonul cu care selectezi oglinda, atunci cand le reglezi).
    1 point
  23. Scrie mai sus: "costurile de gutachter sant suportate 100% de asigurarea adversa daca tu nu esti vinovat/vinovat partial. " Dar sa nu citim tot ca ne cade greu la cafea.
    1 point
  24. Lasa VIN-ul te rog daca nu ai nimic de ascuns sa o putem verifica, sunt interesat de masina PS: nu-mi spune ca trebuie sa te sun pt el...suntem pe un forum dedicat
    1 point
  25. Eu iti spun care e procedura de reprezentanta,daca tu stii mai bine decat ei,bravo tie dute si invata-i tu!
    1 point
  26. Asta e procedura care trebuie facuta la dacia-renault (cele 1.5 cu dpf) la reprezentanta,stiam si explicatia,dar am uitato! P.S Din ce am citit acum rapid pe google ar fi contaminarea uleiului cu motorina,sunt niste explicatii pe acolo,deci de aia! De aia au fost destule cazuri ca dupa regenerare a crezut nivelul in baie.
    1 point
  27. Salut inainte am avut mercedes E350cdi 2010 automata aveam consum 11-12 la mers tare.. 40mii km consumu mixt la drum pana in Turcia odata pe an aveam consum 11.4
    1 point
  28. Eu nu cred ca masina are o problema sau consuma exact cat zice in bord, cred ca trebuie facut o corectie in meniul ascus din bord , sectiunea Correct Factor. Proprietarul cu problema trebuie sa isi calculeze consumul cu pompa, sau mai usor , in meniul secret din bord poate sa afle exact cati litri are in rezervor, sa parcurga 100km prin oras si sa vada dupa exact cati litri a consuma si dupa sa compare consumul din bord cu ce consum a calculate el, iar daca este o diferenta mai mare de 1L +/- trebuie sa intre tot in meniul secret din bord si sa faca corectia de la ''Correct Factor'' in mod normal valoare este de 1000, daca masina consuma mai putin de cat iti arata in bord trebuie sa mai adaugi 10 la fiecare 1 l de conbustibil peste valoara de 1000 si daca consuma mai mult , trebuie sa scazi 10 din 1000. I-am trimis un PM dar nu a raspuns, cred ca este supicios si putin paranoic ca I-am cerut sa imi zica valorile ce ii apar in Correct Factor, de parca pot sa fac ceva cu ele :laugh:
    1 point
  29. Nu stiu cum am ajuns mic.. probabil de aia imi consuma putin masina :frantics: Raspunsul este simplu, sunt foarte frustrat pe 316 ala... si invidios Nu il vinzi? :hyper:
    1 point
  30. +1 Nu v-ati prins ca astia sunt pe panarama?? Ei tot le povestesc posesorilor cat le consuma masinile lor de fapt. Si mai vrei sa porti o discutie cu ei? Vii cu 316 de 15 ani sa povestesti de consumuri, cand tu habar nu ai de diferente turbo/aspirat, injectie directa, start-stop, etc...
    1 point
  31. Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.
    1 point
  32. Prea multe nu s-au mai facut, dar am ajuns la 250.000 km.
    1 point
  33. . numere actuale... 2016 750Li (V8 4.4L) autostrada (Germania-Romania) approx 1,000km - 9.1L/100km oras approx 400 km (Oradea, NU BUCURESTI) - 16.2 L/100km 2013 740Li (L6 3.0L) consum mixed Romania 3,500 km - 10.6L/100km astea sant numere actuale, nu presupuneri
    1 point
  34. Daca Dorel de la Bavaria a spus ca e normal sa haleasca 20% la un mers normal, inseamna ca stie meserie cat stie si nevasta-mea...
    1 point
  35. au mintit de fiecare data, te mint in fata reprezentantele de nu te vezi, in special cand nu stiu si vor sa se scape de tine si sa iti ia bani
    1 point
  36. Din punctul meu de vedere nu e normal ca masina sa consume dublu fata de consumul declarat. Probabil stilul si / sau conditiile de mers sunt extreme, iar in cazul asta deja nu mai putem discuta de un regim urban obisnuit.
    1 point
  37. @HF, daca meseriasii de la bmw i-au spus ca este normal sa ii consume 20-25% inseamna ca motorul este un esec sau meseriasii slabi, pana mea consuma cat RS6. Ciudat este ca 335i-ul este considerabil mai economic.
    1 point
  38. Poti sa ma crezi sau nu, ma doare fix in ..., nu toata lumea foloseste masina pentru naveta la serviciu si inapoi ca sa aiba consumuri de 100l/100km, mai sunt si oameni cu masini scumpe care nu sunt angajati (daca iti vine sa crezi!!!), care nu vin din Berceni in Pipera, etc. Prietenul de care ti-am zis este un astfel de om, prin urmare consumul lui este mai mic. Eu am un consum mediu mai mic de 12l/100km cu un A6 din 2007, 2.0 tfsi, mergand doar in Bucuresti. Nu trebuie sa iti demonstrez tie, imi demostrez mie acest lucru de fiecare data cand alimentez.
    1 point
  39. @Hf-now, nu tu ai spus ca motoarele turbo sunt " ultra turate " sau si tu ai pierderi de memorie ? Ti-am demonstrat ca nu ai dreptate, acum o arzi ca sunt off-topic. Fiecare raspunde doar ce ii convine.
    1 point
  40. Ai pierderi de memorie? Nu tu ti-ai postat consumul mixt? Apoi Ionut posteaza despre consumul MIXT al unui 328i si tu ii raspunzi cat consuma el in Bucuresti, bara la bara? Ce relevanta are raspunsul tau, cand el vorbea clar despre consumul MIXT? E vorba ca nu urmaresti discutia si nu raspunzi la obiect. 1. Informativ, nu am folosit butoanele (+) sau (-) pe topicul asta. 2. Daca verifici in urma, eu nici macar nu mi-am dat cu parerea despre cat ar trebui sa consume masina. Doar am spus ca e ilogic sa spui ca masina trebuie sa consume x% pentru ca alt model consuma y%.
    1 point
  41. Fara pic de suparare, din pacate inca traiesti in epoca lui 2.5 aspirat si 6 in linie. Toti producatorii au adoptat acest trend, fie ei japonezi, nemti (inclusiv bmw), italieni, francezi, toti. 1.4mpi nu mai este in oferta si cand era costa 8000e, adica cu 800e mai putin decat 0.9. 0.9tce, 1.0 tsi, 1.0 ecoB etc nu au nevoie de turatii mari, fiind turbo, cuplul este oferit de la ture joase. (te poti uita pe niste grafice dyno reale) Ca idee, la 120km/h: Logan2 0.9tce 3000rpm Logan1 1.6 16v 3450rpm Logan2 1.2 16v 3650rpm Golf 1.2 105cp 2650rpm (tr6) Golf 1.6fsi 115cp 3250rpm (tr6) Golf 1.6 102cp 3700rpm (tr5) Golf 1.2 85cp 2700rpm (tr5) 116i 1.6L 122cp - 2950rpm (tr6) 116i 1.6L 115cp -3250rpm (tr6) 116i 109cp 3cil - 2400rpm (t6) Singurele motoare turate sunt aspiratele.
    1 point
  42. Nu stiu din ce reiese ca m-am dat vreun bogat, comparatia cu Paul Walker nu are sens nici atat. Pur si simplu nu e logic si normal sa vorbesti de consumuri ale unor masini cu care nu ai avut de a face in viata ta. La fel de bine putem sa discutam si despre Alba ca Zapada, adica povesti. Ce sens are sa vorbesti de consum instant la liniuta? Pana si la 1.7 cdti aveam consum 39 pe instant cand acceleram si media era de aprox 5%. asa ai ajuns tu la concluzia ca ala pe lambo consuma 40%, ca avea pe instant 70, o secunda. Tot pe a ta o tii si nu vrei sa intelegi ca gresesti. Pur si simplu unii au ochelari de cal, aia e, invatam sa convietuim cu ei
    1 point
  43. Din pacate sunt multi care habar nu au pe ce planeta traiesc. De asta imaginea marcii e cum e...
    1 point
  44. inseamna ca eu am avut numai masini stricate E46 318i nFL steptronic ( 4 trepte avea cred ) intre 12 si 14 in Bucuresti E46 325i FL manuala nu am vazut mai mult de 14.5 pe 5000-6000km ( 2-3 iesiri din oras pe an ) E60 530i manuala 6 trepte intre 12.5 si 14.2 E93 335i automata 6 trepte - in 3 luni cat a stat la mine maximul a fost de 15.6 exclusiv in Bucuresti si ca fapt divers F07 530d - 13.5 / 14.5 - automata 8 trepte F10 M550d - din februarie pana in prezent am consumul in bord 12.7 - automata 8 trepte
    1 point
  45. De unde ai aparut, bai concetane? Pai tu ai 316i si vorbesti despre consumuri corecte la AMG si Lambo. Cica 73% la o liniuta ca ai vazut tu pe Youtube. Sau esti prieten cu Darius si te-a dat el? "satul de cocalarii ce nu se-ajung din salarii, dar poa` sa-ti dee detalii tehnice despre Ferrari"....
    1 point
  46. Asa este, 640i consuma 20-25%, iar 0.9tce este un motor ultra turat, sper sa fii multumit.
    1 point
  47. Nu trebuie sa mergi pana la pitesti )) e suficient sa o scoti pana la km 35 macar si inapoi . La 2 sapt daca faci asta stii ca ai regenerare completa . Evident verifica sa fie bujiile si releul ok , daca 2 bujii nu merg nu porneste regen .
    1 point
  48. Padurarul e cam gata, dupa gusturile mele, daca imi mai puteti recomanda ceva sa ii fac ascult cu placere.
    1 point
  49. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.