Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/16/16 in all areas
-
Pentru pretentiosi ca el care baga anunt mocca pe lajumate si se zgarcesc la cativa euro pt autovit...hahahahaaa4 points
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg3 points
-
2 points
-
Back in business :frantics: Cutie de transfer schimbatĂŁ, soft updatat (doar pt calculatoarele tracțiunii integrale), xDrive funcțional Sunt inca in perioada de acomodare cu normalitatea, urechile ciulite, simțurile ascuțite, muzica off ... insa comportamentul pare a fi normal, nu tu șocuri, smucituri sau alte comportamente anormale din partea transmisiei. Am ĂŽntrebat ce anume s-a modificat dpdv soft insa se pare ca doar BMW Germania știe Toate testele de drum aprior schimbĂŁrii cutiei de transfer s-au fĂŁcut logand comportamentul mașinii, ulterior logurile ajungând la BMW, ca la final decizia fiind sa se schimbe cutia de transfer. Greu de zis ce anume s-a defectat in cutia originala insa important e ca s-a rezolvat. Daca ĂŽnainte de acest incident inca oscilam sa cumpĂŁr garanție extinsĂŁ, acum decizia e una clarĂŁ2 points
-
Cam asa arata bara dupa 700km prin RO in 2 zile... http://115.imagebam.com/download/PoCYjV9Femf9kV2xa2Ps6A/48968/489677550/IMG_5996.JPG DUpa spalare: http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet:2 points
-
Din cate se vede, chiar e necesar P.S.-ul ala acolo. Chiar si asa, tot nu ti-ai dat seama ca postul ala era pentru tine. Mai ai DVD-ul cu harti la vanzare? Am pe cineva interesat Hai sa mutam discutia in alta parte, stricam topicul omului cu nevoia ta de a strange posturi inutile. +1. Haha, foarte buna comparatia2 points
-
****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg1 point
-
iese la linie daca pui piesele originale , schimbi tot ce trebuie si ai tinchigiu bun , doar ca nu merita banii pe care-i cere . Sa o repare el atunci si sa o vanda de buna daca e ceva asa usor .1 point
-
Asta da anunt de forum )))))))) Pai usor avariata? Masina aia nu mai iese la linie niciodata.1 point
-
1 point
-
Pai ciumegu' nu da serie sasiu,trebuie sa mergi la caracal sa vezi masina si o testezi la service...btw Taxa Recuperata. Cel mai probabil o da repede daca merge,sigur e dispus pe la 19k.1 point
-
Oglinzile daca sunt cu dezaburire/dezghetare, ca sa le poti activa incalzirea si cand e cald, trebuie sa apesi pe butonul de dezaburire parbriz. In momentul asta vor incepe si ele sa se incalzeasca. Sau daca afara sunt sub 3gr, ele se vor incalzi automat. Bafta!1 point
-
are vanosuri, chiar 2 , unul pe admisie si unul pe evacuare inca de cand a intrat in productie in septembrie 2001. (piesa 4 si 5 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-03-2001-E46-BMW-318i&diagId=11_3189) si piesa aia nr. 1 de acolo care su numeste solenoid valve , ce crezi tu ca actioneaza ? :poke: eu cred ca ar trebui sa iti faci putin "mea culpa" ca ai tastat fara sa te documentezi1 point
-
Aici ai arhiva cu versiunea east si west cu fisierele. Este valabil doar pentru 2016-21 point
-
Se scoate prin partea din spate, acolo unde se strange "jaluzeaua". O tragi la maxim inspre spate ca sa ai acces sa scoti "Pin holder-ul" (tubul ala in care bagi pixul), cu grija sa nu ii rupi urechiusa de prindere. E vorba de piesa 4 din link http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BL92-EUR---E46-BMW-M3&diagId=51_4470 Apoi o sa vezi ca iese usor si "jaluzeaua". Cel putin eu asa am procedat.1 point
-
Bine v-am gasit! De putin timp,sunt noul propietar al acestui E60.Este primul meu Bmw,ultimele doua masini fiind A4 B6,si E220 W211.De cand am condus E60-ul 3.0d al unui prieten,am ramas placut impresionant de aceasta masina si intamplarea a facut sa gasesc unul relativ repede la mine in oras.Cum spune si titlul este vorba despre un 530xd,an fabricatie 2009 cu 237.000 km cu istoric la reprezentanta.La partea de dotari nu sta foarte bine dar pretul la care l-am achizitionat a fost destul de bunicel dupa parerea mea(9500 euro,timbrul de mediu platit in 2013).Ca dotari mai importante ar fi navigatia mare modelul cu ceva butoane langa rotita,bi-xenon si cam atat.Ce as fi tinut neaparat sa aiba ar fi fost clima automata,interior piele,memorie scaune dar poate in timp voi face cateva retrofituri. Deocamdata am schimbat anvelopele care erau cam mari(235/55/17) fata de ce scrie in carte.Am achizionat dimensiunea 245/45/17 care sincer,par foarte mici,spatiul dintre ele si caroserie devenind foarte mare.Maine va intra in service unde voi schimba toate filtrele+ulei Bmw TwinPower Turbo 5w30 LongLife,tot setul de garnituri de la admisie,pompa vacum etc si un rulment.Cam astea ar fi deocamdata. Ar mai urma schimbul de ulei la cutie dar ramane sa ma mai informez unde ar trebuii efectuat. In weekenduri vin destul de des in Bucuresti si mi-ar facea placere sa ajung la intalniri. Cateva poze din ziua cand am achizitionat masina mai jos:1 point
-
Din ce am auzit eu, riscul de uzura mai mare a distributiei apare la modelele care au acel Start / Stop la semafor, si care este si folosit...de ce? pt ca pornire...oprire....in mod repetat uzeaza distributia mai mult. Nu cred ca sa fie vreo legatura cu manual vs. hidramat, gandindu-ma ca schimbarea vitezelor la hidramata se face ff lin.1 point
-
Am intrebat pe cineva ieri ... a avut un accident asemanator ca si al meu si a platit din buzunar gutachterul ... deci crede-ma ca citesc tot mai ales ca eu sunt cel care trebuie sa se intereseze. Va multumesc pentru raspunsuri o sa revin cu amanunte...1 point
-
Nu inteleg de ce tebuie sa fii atat de arogant, omu a spus ca are un consum normal de ulei de 100g/5000 km, poate inainte a avut un GTI sau o masina care consuma mult mai mult si asta ii se pare ca consuma normal. Termenul folosit de el pentru normal nu trebuie sa fie acelasi cu al tau. Nici masina mea nu consuma nici un gram de ulei intre schimburi dar asta nu inseamna ca trebuie sa venim cu ironii ieftine sau cu arogante de genu pe aici pentru ca nu isi au rostul. ON: Sfatul meu ar fii sa te duci sa faci soft-ul in alta parte sau sa verifici furtunele si garniturile lor de intra in admisie/turbina/intercooler, eventual curatat de admisie/egr.1 point
-
1 point
-
bravo, esti de-al bun. ai citit pe un colt de revista despre noua ordine mondiala, cine conduce lumea si cum evreii conduc tot, nemeritat. oameni ca Musk, ce au viziune, ajuta lumea sa evolueze. Nu unul ca Dragnea, nu vreun "investitor" de prin Romania care doar achizitioneaza un combinat din proprietatea statului si il dezmembreaza. data viitoare abtine-te, pentru binele comunitatii. iar pentru binele planetei, sa nu te reproduci!1 point
-
1-3 iulie la Azuga este intalnirea pe tara a modelelor E 30 (ursulet) :frantics:1 point
-
1 point
-
Poti sa ai orice generatie, orice model, orice tehnologie...3.0i nu o sa consume sub 20 % nici in noaptea de pasti cum zicea un coleg mai sus . Ne referim strict oras.1 point
-
Nu e consum mare 20-25 in oras. Am avut un Ford Cougar 2.5 benzina care consuma la fel si era perfect noarmal.1 point
-
Vehicle Identification Number WBAAH61020EA91256 Type AH61 Model 320i - EUR Development Code E30 (5) Chassis TOUR Steering LL Doors 5 Engine M20 Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Sterlingsilber Metallic - 244 Upholstery Anthrazit Stoff - 0269 Production Plant REGENSBURG Production Date 1989-09-08 210 Anti-blockier-system ( Abs ) 215 Power Steering,depending On Engine Speed 219 Sport Leather Steering Wheel 401 Sliding/vent Roof, Electric 410 Window Lifts, Electric At Front 428 Warning Triangle 510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam 653 Bmw Bavaria C Reverse Ii 681 Dachantenne 801 Germany Version Deutschland1 point
-
Conteaza pt placerea condusului Am gasit si telefonul original , il astept sa vina zilele vitoare (nou nout), va fi montat in locul destinat special(langa consola centrala), inca exista gaurile Tot setul exista in masina , microfon (la parasolar) , difuzorul(sub bord) si unitatea centrala (in portbagaj ). Primeste cartela mare (cum era prin anii '90s) :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Si in manualul de la Dacia 1300 se specifica ca uleiul se verifica la cald dupa cateva minute de la oprirea motorului.1 point
-
pai e logic sa fie masurat uleiul pe joja la cald, pentru ca atunci cand motoru e cald sau a ajuns in regimul optim de functionare, uleiul din baia de ulei a ajuns sa unga toate componenetele, iar uleiul ramas in baie este nivelul corect, pentru ca ala e minimul de siguranta de ulei care trebuie ramana in baie dupa ce sa facut ungerea cum trebuie peste tot. asa consider eu ca e corect.1 point
-
Ai tresarit un pic, daca avea un f10 si te tinea in sah cu vanzarea :sweat:0 points
-
0 points
-
Motivul pentru care au pus distributia in spate este unul foarte intemeiat,ce dracu voi credeti ca s-a trezit un inginer sef si a zis ...gata se pune in spate ca asa vreau eu......doar nu din cauza ca e pusa in spate ea se rupe.0 points
-
Datorita faptului ca am vazut un feed back negativ pentru acest post, ii rog pe cei interesati sa faca o oferta de pret, daca pretul propus nu este corect.0 points
-
0 points
-
Ma interesa daca o stie cineva. Daca, are informatii mai amanuntite, daca a fost verificata de cineva de pe forum si a gasit ceva probleme.0 points
-
Oare gutachter-ul trebuie platit de catre mine ca sa imi poata evalua paguba? daca da la ce sume sa ma astept.0 points
-
metoda clasica, si cea mai raspandita e cu motoru rece!...e prima oara cand aud de verificare la cald!!-1 points
-
posibil sa fiu eu gresit informat...am avut un ford focus pana la BMW si verificarea era clar garantata la rece!!!-1 points
-
-1 points
-
Masina a primit jante pe 18" cu anvelope de vara http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2323_zpsaa7npss9.jpg-1 points
-
-1 points
-
Ce misto, la 335d consuma ulei si la 535d tot LCI nu consuma ulei, incredibil am o masina defecta.-1 points
-
Te rog frumos sa ne explici motivul pentru care trebuie sa consume ulei, chiar te rog sa gasesti niste motive plauzibile si sa scoti din vocabular expresia "uzura motorului"-1 points
-
E bine daca mecanicul spume ca baga motorina peste ulei,astfel nu mai ai nevoie sa completezi cu ulei sau sa-l mai schimbi.Avand in vedere ca motorina e mai ieftina ca uleiul, cel mai bine ar fi sa o lasi asa cum e, si sa nu mai faci schimbul de ulei data viitoare.-1 points
-
Scrie mai sus: "costurile de gutachter sant suportate 100% de asigurarea adversa daca tu nu esti vinovat/vinovat partial. " Dar sa nu citim tot ca ne cade greu la cafea.-1 points
-
Pai ce detalii vrei? Du-te si verifica masina daca te intereseaza.-1 points
-
-1 points
-
Vand un kit complet, cheie de roti, cric ,roata de rezerva pe 17''. Provin de pe un E60. Pret 500 lei Tel:0744/478961-1 points
-
BMW E90 320d 177 CP 1995 cm3 06/2008, EURO4 128g CO2/km, rulaj aprox 232.000 km serie sasiu WBAVG91060A348008 Adusa in tara personal de mine in 2011, luata de la autoexpo.de, singurul proprietar in Romania, masina in prezent are aprox 232.000 km , ultima intrare in service la aprox 223.000 km cand s-a schimbat distributia la reprezentanta din Craiova. Masina a primit upgrade la facelift LCI ( faruri LCI adaptive, capota fata LCI, capota spate LCI, stopuri LCI, FRM3 cu AHL ) si pachet M exterior ( include bara fata, bara spate, praguri M ), volan M, navigatie CIC Professionala. Taxa a fost recuperata. Pret 10 990 € Negociabil la fata locului. http://s33.postimg.org/y3bkar7aj/20151020_172152.jpg http://s33.postimg.org/cok6q8jor/20151020_172200.jpg http://s33.postimg.org/cw7tmqunf/20151020_172207.jpg http://s33.postimg.org/3zx1it417/20151020_172215.jpg http://s33.postimg.org/u0p4pf2jv/20151020_172227.jpg http://s33.postimg.org/4zrxs98kr/20151020_172236.jpg http://s33.postimg.org/550afo59n/20151020_172433.jpg http://s33.postimg.org/8r63sbbmz/20151020_172438.jpg http://s33.postimg.org/ax0emtf3f/20151020_172533.jpg http://s33.postimg.org/6p5me2dnv/20151128_152803.jpg-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00