Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/16 in all areas

  1. Pai au oricum , degeaba ii explici , el tot la nea vasile in curte ajunge . Genul asta de educatie tine de fiecare , stim f bine ca multi conduc masini pe care nu si le permit nici macar la costuri de mentenanta .
    2 points
  2. Sunt eu singuru' de aici care nu se joaca cu reconditionari si chestii d'astea? Adica... nu ca am vre-un 750LI,pana la urma e un E60 dar totusi... Nu prea as avea curaj sa bag ceva sh sau reconditionat pe masina lol. Nou si stau fara griji,nu prea imi inspira incredere amortizoare reconditionate
    2 points
  3. La reconditionare nu se mai baga decat ulei. Gazul are rol de a stabiliza uleiul in sarcina, sa nu barboteze sau sa adune bule. In plus, gazul ajuta roata sa stea pe asfalt la denivelari fine. Asta nu mi-a placut nici mie, le face prea dure. Pe Passat inca le am de la el dar mers decent in spatele unei rable de vectra B, in aceleasi curbe cu aceeasi viteza, la ala liniste totqla, la mine tiuie in draci. Degeaba le face dure, daca roata nu urmareste denivelarile din asfalt. Din partea mea, le puteti reconditiona. Dar eu sigur nu voi mai face asta. Mai bine iei noi si daca ai grija de ele, te tin macar 150.000km.
    2 points
  4. Codescu mi-a facut si mie 3 seturi dar niciunul ok. Oricum face, nu le nimereste cum trebuie. Deci NU RECOMAND!
    2 points
  5. Nu stiu de unde ai scos dimensiunile alea normale pt e60 ca eu nu am asa ceva in cartea masinii sau talon. Cu cat ai rotile mai mari si late cu atat iti va consuma mai mult in oras (testat de mine pe 520d 177cp e60)
    2 points
  6. Saptamana aceasta am dus domnisoara la doctor pentru efectuarea urmataorelor operatii: - intarire punte spate - montare bucsi poli - montare blocant - vopsit punte electrostatic Blocantul a fost pus in cutie,schimbat semeringuri si ulei. Prinderile de la punte pe caroserie erau in stare perfecta fara urme de fisuri. Voi reveni cu poze mai multe.
    2 points
  7. Cam asa arata bara dupa 700km prin RO in 2 zile... http://115.imagebam.com/download/PoCYjV9Femf9kV2xa2Ps6A/48968/489677550/IMG_5996.JPG DUpa spalare: http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet:
    2 points
  8. Vand un kit complet, cheie de roti, cric ,roata de rezerva pe 17''. Provin de pe un E60. Pret 500 lei Tel:0744/478961
    1 point
  9. E și viata noastrĂŁ Myxule...ia gândește-te sa aibĂŁ toți pe mașini tot felul de improvizații la trenul de rulare...frâne cauciucuri amortizoare etc...
    1 point
  10. Masina lui viata lui , nu va mai agitati
    1 point
  11. Inteleg sa reconditionezi pentru masini vechi de 50,70 de ani unde nu mai ai piese de schimb .....dar la astea mai noi...vorba colegului baga gaz ca la bricheta in el .Nu mai zic nimic ca se apuca vecinul care are un Clio de 10 sa-l reconditioneze......poate iese o seria 1 .
    1 point
  12. Am schimbat presurile,am pus bej
    1 point
  13. Mie la e46 imi pusca vasul de pe radiator, am schimbat 3, pana m-am prins ca nu mai deschidea supapa de pe capacul vasului. Am schimbat capacul cu unul nou si nu am m-ai avut probleme.
    1 point
  14. Service care sa lucreze cu piese second hand n-am auzit, de buleala la lucrari, da , e satula lumea de asa ceva, daca iti dispare asa cantitate mare de apa incearca exact asa in link-ul pus de mine: urmareste cu atentie de la minutul 2si 10 secunde, incearca sa verifici si la tine exact la fel cu motorul cald, eventual repeta de mai multe ori aceeasi operatiune, si foarte important ,spune exact ce se intampla la tine.
    1 point
  15. Salut Eu am diesel dar uita-te la topic-uri seria 1 si 3 .au acelasi motor 116 si 316i si la https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N43. Si bag-o la o reprezentanta la un test spor
    1 point
  16. Verifica mufele si partea electrica la motor, posibil cand ai plecat mai tare de pe loc sa se fi deranjat vreo mufa, ceva...
    1 point
  17. Asta e o lovitura ce iese bine fara probleme,daca exista meserias.
    1 point
  18. Tocmai am rectificat amortizoarele pe fata cu 200 de lei. Pt cel care a ĂŽntrebat dacĂŁ mi se pare o avere. Da. Mi se pare. Sa dau 1000 de lei pe 2 amortizoare. Când am dat 200 și a constat ĂŽn desfacerea totala a amorizorului, ulei, arc, bucsa noua tot ce trebuie fĂŁcut. Și am stat la coada acolo. Deci e mai cunoscuta treaba cu rectificarea decat credeam. Și erau mașini mult mai scumpe decât a mea ) Am uitat sa precizez ca aveam amortizoare originale din aluminiu și doar acestea se pot rectifica. Deci pt bogații cu cele de tabla. Acelea nu se pot rectifica.
    1 point
  19. Stai tu linistit ca multi suntem dintre cei care vad si intr-un numar destul de mare si cei care stim. Ti se pare o avere un amortizor nou pt e39 ? Atunci ori masina nu merita reparata ori te orientezi la altceva.
    1 point
  20. Merita sa recondiționez amortizoare ? Am luat Febi pt e93 puntea spate cu 200 de lei ambele. Din magazin.
    1 point
  21. Eu ma gandesc sa merg la ei pentru ca nu am citit nimic de rau despre ei, "curati" fata de alte service-uri cunoscute iar ca si pret sunt destul de accesibili. De la alte service-uri am primit si oferta de 7000 lei pentru distributie....mi se pare cam exagerat, cu banii acestia schimb motorul. Dar dupa schimbarea distributiei se mai aude lantul la ralanti?
    1 point
  22. Buna logica (nu sunt ironic), dar, gandindu-ma ca schimbarea unui motor presupune mult mai mult (macar dpdv soft) de cat o schimbare a distributiei, m-as astepta ca schimbarea unui motor sa presupuna niste costuri mai mari de manopera. Overall, eu unul am fost super multumit atat de pretul pe care l-am dat cat si de rezultatul lucrarii, si pana la urma urmei asta este important. Argumentul pe care l-am dat in favoarea schimbarii distributiei prin scoaterea motorului, este doar unul dintr-o serie...la momentul discutiei toate au stat in picioare cel putin la nivel de logica (eu nefiind priceput in ale mecanicii ) Cat despre bun simt si sens din partea celor de la BMW, poate or fi fost si motive mecanice / logice, dar am tendinta in mare sa cred ca are legatura 1. cu eficienta liniei de ansamblare (ma gandesc acum, in urma ideii transmise de tine) si 2. profit aditional din service post sales. Dar in acelasi timp nu cred ca si-au dat seama ca distributia lor / piesele vor suferi o uzura exagerata, asta demonstrand-o si ideea ca pt o parte din masini au acceptat sa acopere costurile, da in baza unor conditii inpuse de ei (cel putin asa am citit pe forumuri)
    1 point
  23. Asta nu mai este o masina care merita sa fie reparata. Doar dezmembrata. Asa ca pretul cerut de tine este mult prea mare.
    1 point
  24. Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core http://116.imagebam.com/download/0Big8pQsKcZGzDel7FNdOA/48853/488525955/4.JPG http://115.imagebam.com/download/EcOjYnFztsMMLHEVt1m7WQ/48853/488525960/5.JPG Scurt video: http://www.youtube.com/watch?v=JNoDc6zT85U Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: http://115.imagebam.com/download/s9ew_RMn0EvEUvD1iKbD1A/48853/488525917/2.JPG Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) http://116.imagebam.com/download/s5ak3xU5ujL9bqdQBMlEHg/48853/488525949/3-1.JPG http://116.imagebam.com/download/_toA7usX5WadVq2Ks8Z7Hw/48853/488525940/3.JPG Panou cu memorii pt pasager http://115.imagebam.com/download/WmJatnuxIOYtPXqqh8G9Tw/48853/488525966/6.JPG Poze bonus: http://115.imagebam.com/download/wvPUlpxuxWL6PO2r62fIJA/48853/488525929/1.JPG http://115.imagebam.com/download/UiEzt9MdOCH1CUEPIvo7TA/48853/488525936/2.JPG
    1 point
  25. ma bucur maxim sa mai vad oameni pe care-i 'atinge' e34. in general e considerat cam rabla si asta se reflecta si-n starea majoritatea exemplarelor, asta daca nu-s deja la remat unde vor fi transformate in avans pt kia rio. intra m54b30, sunt vreo 2-3 si prin romania, minim. Asta imi voi pune si eu daca o sa 'cedeze' m50b25 pe care il am acum. N55B30 nu prea vad la dezembrari
    1 point
  26. Da, din pacate era un coleg de munca interesat de ea, dar cand a vazut raspunsul tau cel initial cu "cat vrea el" s-a cam enervat sincer. Asta e, ce sa zic, bafta la vanzare
    1 point
  27. Interesul era real, nu am intrebat doar asa ca sa mai fac posturi, dar la un asa raspuns a disparut subit.
    1 point
  28. Ii chiar asa greu sa ii suni pe ei? Si cand iti faci rezervare la restaurant, tot aici pe forum intrebi?
    1 point
  29. Am sunat zilele trecute sa cer o oferta de piese + manopera. Raspunsul deja familiar si foarte amabil: "va sunam ca sa transmitem raspunsul", iar apoi sufletul, nu te mai suna nimeni. Este a 2a oara cand patesc chestia asta, prima oara cerandu-le oferta pe mail, cred ca acum mai bine de 1 an; le-am facut si 1 sau 2 follow-up-uri la mail, insa n-au raspuns nici pana in ziua de azi. Nu inteleg pt ce mai au puse date de contact pe site, din moment ce nu raspund la cererile de oferta. Foarte slaba experienta cu acest service, lucru confirmat inca de la prima vizita la ei, dar am zis sa le mai dau o sansa, sau 2.
    1 point
  30. Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si sincer mi se pare o prostie.Reconditionare amortizoare=Instabilitate masina=Accident. Cred ca numai in romania sunt meseriasi care reconditioneaza amortizoare...Apropo,vezi ca te-a fraierit daca ti-a luat 200 ron pe doua amortizoare reconditionate.Doua amortizoare pentru E39 costa 60 Euro.Sunt in Germania si asta e pretul de aici.Deci la 60 Euro le ai originale.Un sfat prietenesc pentru siguranta ta,ori cumparai altele noi la banii aia sau daca stai rau cu banii puteai sa cumperi second si aveai liniste.La ambele aveai avantajul ca nu era umblat in ele.La urma urmei amortizoarele sunt facute cu cap de niste ingineri care calculeaza multe aspecte(greutate,rezistenta la rupere,forfecare,torsiune,etc).Ale tale de unde a stiut cat ulei/gaz sa bage in ele?VOrba unui coleg de mai sus...ai supapa ca si la bricheta?))
    0 points
  31. Pune cineva o poza cu un amortizor de aluminiu ca eu am vazut numai de tabla iar google sigur nu stie ce stiu unii aici. :sorcerer: Cine face acele amortizoare.. ca pentru o mai mare siguranta, cel putin pe strazile astea ale noastre strabatute in viteza, un amortizor serios are gaz si ulei.. Dupa cum cum stiu unii; ce e cel mai important pentru siguranta/stabilitatea unei masini (?) cauciucurile si amortizoarele evident! Pai nu!?
    0 points
  32. ce masina ai omule, in mare, toate amortizoarele sunt pe gaz, ce sa mai reconditionezi la alea? ai supapa sa le umplii ca pe bricheta?
    0 points
  33. cauta pe net codescu rosu amortizoare si probabil ca vei gasi numarul. omul este in comuna rosu chiajna bucuresti. pretul e undeva la 100 lei bucata. stiu persoane care le-au reconditionat si sunt multumite. daca alegerea este 100% intre amortizor reconditionat si sh as alege clar sa le reconditionez la mosul ala.
    0 points
  34. Astea nu s dimensiuni pentru drumurile patriei, ideal 205/55/16
    -1 points
  35. Ti-am trimis PM de ceva timp, oar daca prietenul tau era cu adevarat interesat putea sa dea un tel. Masinile nu se cumpara prin mesaje pe forumuri.
    -1 points
  36. Sper ca ai citit EXTRAURBAN si daca ai citit nu stiu cat ar trebuii sa consume pentru tine un 2.0d extraurban
    -1 points
  37. -1 points
  38. Ofer 3000 euro. Nu este derizoriu, atata face !
    -1 points
  39. Da ... vĂŁd ca e greu de citit. Pe spate am luat și eu noi cu 3oo de lei. Pe fata vroiam recondiționate și da se poate. Dar vĂŁd ca mulți vorbesc,puțin cunosc.
    -1 points
  40. ... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu! Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta. Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km... (banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)
    -1 points
  41. Zicea colegul mai sus de domnul Codescu din Chiajna. Asta e telefonul lui: 0744.86.99.63 Chiar face treaba buna, il recomand si eu. Cand am fost ultima oara la el, tocmai venise sa ia cineva niste amortizoare de Rolls antic pentru Tiriac (aratau ca niste manivele mai mult) pe care le facuse. Are tot ce-i trebuie, inclusiv presa. Problema e cu montatul/demontatul. Daca nu le duci direct scoase, trebuie sa vina un mecanic acolo sa le rezolve, sau te trimite la niste baieti langa el, care au garaj. Te plimba ei cu masina, si pretul nu e inclus in manopera amortizoarelor. Operatiunea in sine de reconditionare, dureaza maxim 30 min.
    -1 points
  42. Rog sa imi scrie pe privat colegii care mi-au dat ''-''si sa isi motiveze raspunsul.
    -1 points
  43. Nu mi se pare plauzibila explicatia
    -1 points
  44. ) acum nu mai au unde sa comenteze cei care stabilesc preturile pe forum.. of
    -1 points
  45. Multumesc pentru sfaturi,am sa incerc sa tin cont de fiecare.Masina a suferit un swap,a fost 2.0 143cp.Radiatoarele second nu au fost puse in reprezentanta dar nici la orice mester.Am sa cumpar capac vas nou,la fel si radiator dar totusi incerc sa elimin si restul cauzelor.Mai astept opinii.Multumesc
    -1 points
  46. Eu am auzit ca baga ulei, sunt curios cosmin ce nu ti a placut la ele? Eu am mers cu o masina care avea amortizoarele facute la el si mi s a parut destul de dura, era suspensie standard dar destul de rigida. Aveti grija la amortizoare cu dezmembrarile multi dezmembratori sunt pe japca vand piese cu uzura mare, multa lume nu prea se pricepe si merge treaba...
    -1 points
  47. Se reconditioneaza, la un Mercedes w124 E 500 am trimis amortizoarele in Latvia pentru reconditionat, si a fost 100 euro bucata acu 3-4 ani. Dar a meritat ,sunt inca pe masina fara nici o problema.
    -2 points
  48. Depinde si de masina, daca se justifica sau nu. Eu personal am reconditionat pentru E36. Nu am considerat ca merita o investitie de ~2000lei si eventual sa ma tina amortizoarele mai mult decat masina in sine. La confort nu e nicio diferenta pentru ca oricum are arcuri sport, iar din punct de vedere al sigurantei, la testul ITP au iesit in regula. La sotie, la E60, atunci cand vor ceda amortizoarele, e clar ca vor fi inlocuite cu altele originale, nu reconditionate, asa cum au fost toate piesele schimbate pana acum la ea. In cel mai rau caz, daca va fi vreo criza in buget, aftermarket ceva mai bune.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.