Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/19/16 in all areas
-
2 points
-
Salut si sper sa nu va plictisesc.Am cautat ceva asemanator pe forum si nu am gasit cu toate ca sunt cateva topicuri relativ pe aceeasi tema. Problema mea este urmatoarea.Cam la 2-3 sute de km imi bubuie radiatorul,sunt deja la al 3-lea (toate second ma gandesc sa cumpar nou) In prima faza nu imi functiona electroventilatorul racirea fiind facuta doar de vasc. A cedat primul,l-am schimbat,am reparat electroventilatorul (inlocuit)si totul a fost ok pana cand a cedat. Am schimbat termostatul,pompa apa si un "senzor" cred (cel care comanda pornirea electroventilatorului,aflat in stanga jos) care se presupunea ca este bulit A fost totul ok pana cand a crapat iarasi radiatorul.Mentionez ca totul a fost facut in service nu in vreun garaj sau "pe genunchi" S-a aerisit s-au verificat eventuale scurgeri etc Problema nu apare brusc,in prima faza incepe sa se piarda f putina apa (am dat vina pe radiator second am lipit cu solutie si m-a dus ceva si dupa pocnit definitiv) apoi se ajunge treptat la aproape 1L/zi Am cautat ulei in apa,am cautat apa in ulei,am luat compresii,am verificat furtunele de racire absolut toate, sa nu fie infundate si nu am gasit absolut nimic in neregula Sunt disperat pt ca deja am ajuns la o suma maricica si nu reusesc sa gasesc "buba" Scuze ca nu am specificat,masina este un 2.5i coupe '04 Sunt din Constanta si ma pot deplasa eventual la Bucuresti daca aveti pe cineva sa poate remedia asa ceva Multumesc!1 point
-
Din pacate, de fiecare data cand vad la stiri cate un accident in care e implicat un BMW, in 90% din cazuri soferul BMW-ului e de vina. De ce oare?! Tind sa cred ca toti zmeii, in momentul cand au un amarat de maxim 2.0 sub capota, deja se cred piloti de Formula 1, deci implicit regii soselelor, fac depasiri riscante ca doar au BMW, de viteza sa nu mai vorbim ... pacat, din cauza acestor oameni fara un gram de minte, mor oameni nevinovati. Doar in aceasta saptamana, din intamplare vazand unele accidente la TV, in 30 % erau implicate BMW-uri. Eu nu zic, circula multe BMW-uri pe soselele patriei, dar si VW-uri circula multe, si Dacii, si Opeluri ... Sincer, pe buna dreptate sunt considerati soferii de BMW cocalari, deoarece (din pacate) o foarte mare parte dintre soferii de BMW chiar asa sunt. Ma uit si ma crucesc de multe ori la ce comportament deplorabil si cata aroganta pot expune in trafic unii soferi de BMW, indeosebi cei cu E46 (cei cu folii negre si pe geamul fata si M-power,M-Sport,etc pe parbriz) :thumbdown: ; sincer nu am chiar nimic cu posesorii civilizati de E46 sa nu se inteleaga gresit, si evident ca nu am nimic cu posesorii de BMW a caror IQ e in limite normale :twoup:1 point
-
Pai au oricum , degeaba ii explici , el tot la nea vasile in curte ajunge . Genul asta de educatie tine de fiecare , stim f bine ca multi conduc masini pe care nu si le permit nici macar la costuri de mentenanta .1 point
-
Sunt eu singuru' de aici care nu se joaca cu reconditionari si chestii d'astea? Adica... nu ca am vre-un 750LI,pana la urma e un E60 dar totusi... Nu prea as avea curaj sa bag ceva sh sau reconditionat pe masina lol. Nou si stau fara griji,nu prea imi inspira incredere amortizoare reconditionate1 point
-
Multumesc pentru sfaturi,am sa incerc sa tin cont de fiecare.Masina a suferit un swap,a fost 2.0 143cp.Radiatoarele second nu au fost puse in reprezentanta dar nici la orice mester.Am sa cumpar capac vas nou,la fel si radiator dar totusi incerc sa elimin si restul cauzelor.Mai astept opinii.Multumesc1 point
-
Codescu mi-a facut si mie 3 seturi dar niciunul ok. Oricum face, nu le nimereste cum trebuie. Deci NU RECOMAND!1 point
-
1 point
-
exact asta vreau sa spun si eu, supapa aia e destul de ieftina originala vreo 60 lei parca am dat pe ea. recomand sa se cumpere originala nu pe producator. totusi asa a avut a ta din fabrica vasc, 2004 2.5 m54?1 point
-
Mie la e46 imi pusca vasul de pe radiator, am schimbat 3, pana m-am prins ca nu mai deschidea supapa de pe capacul vasului. Am schimbat capacul cu unul nou si nu am m-ai avut probleme.1 point
-
Saptamana aceasta am dus domnisoara la doctor pentru efectuarea urmataorelor operatii: - intarire punte spate - montare bucsi poli - montare blocant - vopsit punte electrostatic Blocantul a fost pus in cutie,schimbat semeringuri si ulei. Prinderile de la punte pe caroserie erau in stare perfecta fara urme de fisuri. Voi reveni cu poze mai multe.1 point
-
1 point
-
iese la linie daca pui piesele originale , schimbi tot ce trebuie si ai tinchigiu bun , doar ca nu merita banii pe care-i cere . Sa o repare el atunci si sa o vanda de buna daca e ceva asa usor .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu ma bucur ca nu cred ĂŽn ghinion. As mai putea povesti și ca am folosit o mașinĂŁ ĂŽnchiriatĂŁ de la DriveNow pe care puteam sa jur ca am incuiat-o când am lĂŁsat-o ĂŽn parcare. 4 ore mai târziu observ cĂŁ al meu mini ĂŽncĂŁ era acolo,evident bookingul meu rĂŁmĂŁsese activ și am avut la final o factura pe mĂŁsurĂŁ. :-)1 point
-
Cred ca ar trebui sa primesti cel putin doua premi : ghinionistul anului si omul cu nervi de otel :(1 point
-
Sa mai povestesc ceva :-) "meseriasii" de la service-ul la care am fost trimis au facut o munca de mantuiala. 1. au realizat dupa 3 saptamani ca nu sunt stare sa monteze navigatia si au trimis-o la BMW sa o instaleze ei 2. au montat partial volanul .. partea cu vibratul si cu padelele au uitat de ea, au dat vina pe cei de la BMW ca nu le-au zis .. si in final.. au recunoscut ca au uitat ) munca "nemteasca" pfff.. Deci de maine inapoi in service pentru padele si vibratii :frantics:1 point
-
1 point
-
Ai grija cu nemtii. La un moment dat te vor refuza cu asigurarea. Eu stau in dusseldorf , dupa ce ai patit tu stau si eu cu frica , am pus camera la geam..in caz de ceva . Acum 2 saptamani am fost in berlin dupa 4 ani si nu mia placut ce am vazut,pe strazi..incepand de la poarta brandenburg pana in alexanderplatz tot felul de dubiosi care te fileaza sa vada daca pot ciupi ceva.1 point
-
Stati usor. Cica e dezastru in Berlin, politia nu mai face fata. In zonele Kreuzberg si Kottbusser tor si-au intensificat treaba refugiatii, politistii sunt depasiti. Chestii de genul ca unei fetite i s-a furat telefonul in plina zi, a venit un sirian sau ce naiba era si direct "Da-mi-l".1 point
-
Salut, nu am mai scris demult pe aceasta pagina si vroiam sa postez niste poze noi astazi dupa ce treceam la anvelopele de vara. Eram tare bucuros de noile jante. Am luat si un loc de parcare in garaj - destul de departe de unde locuiesc, dar na , am zis ca asta e alternativa cea mai safe avand in vedere ce patisem. Ieri m-am plimbat putin cu masina si la finalul zilei, am decis sa o las in fata blocului - fiind weekend este mai populata zona fiind plina de restaurante, deci safe- am gandit eu. Little that i knew.. So, Berlin- Berlin du bist so wunderbar.. Cam asa am gasit masina de dimineata. Acum trebuie sa o iau de la capat cu asigurarea si timpul petrecut prin service. Ma gandesc serios sa renunt la ea, dupa ce va fi reparata..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Back in business !! :frantics: :frantics: :frantics: Dupa cateva saptamani de asteptat masina este din nou completa : - volan nou - virtual display nou - trimuri noi - navigatie noua Are un alt miros intreaga masina acum I'm happy !1 point
-
La mine in 6 ani nu s-au folosit cup holderele decat ocazional, doar de pasagerii care-si luau cafea la drum lung. Pe langa faptul ca la noi risti in orice clipa sa versi licoarea magica din cauza gropilor. Europenii sunt in general mai putin pofticiosi - sa nu zic altceva - decat americanii. La noi nu e mania asta sa ai portii XXL si totul la bot, sa bagi in tine cat mai mult.1 point
-
Habar n-am ce jante avea, 17 18 sigur. Eu zic ce scrie in talon, 163 de cai frumosi si 380nm declarati. Pot fi mai putini sau pot fi mai multi. E irelevant ca are 3 cai in plus sau in minus, atata timp cat masina este in parametri sanatosi. Nici nu ma intereseaza sincer pt ca prefer fiabilitatea. "Dar niciodata un soft de fabrica nu o sa fie mai bun ca un soft custom facut pe dyno cu masuratori si cu linia de cuplu mai sus decat de fabrica, este imposibil." Tu crezi ca softul de fabrica il pun aia asa dupa ce masoara de 2 ori cum fac tunerii? Ala e testat si rastestat pana decid sa puna in vanzare modelul. In fine nu vreau sa intru in polemica. Dar iti propun daca vrei evident, sa comparam real masinile. Vad ca si tu ai e90 cu m47 pe el si softat, corect? ne intalnim intr-o zi si vedem diferentele.1 point
-
Nu ma refer la cat de "vanjosi" sunt ci la puterea reala. Un soft de fabrica e testat si dezvoltat in luni sau poate chiar ani de zile. Un soft d-asta instalat in spatele blocului fara nici o masuratoare sau optimizare e un cacat. O masina care are 200 cp din fabrica va trage mult mai bine si mult mai liniar decat una care are 200 cp din resoftare facuta prost. Sigur ca multi prefera sa plateasca mai putin si sa plece convinsi ca au putere mare, dar nu prea merge asa. Fara masuratoare, cresterea de putere e efect placebo sau doar o mica diferenta.1 point
-
Nu e acelasi lucru cu o masina de 200 cp din fabrica. Si ca sa vorbesti de putere reala, pune-o pe un dyno. S-ar putea sa ai o surpriza.1 point
-
Sunt pe mobil, nu vad cate, dar le asteptam. Numai dupa ce citim "acul s-a oprit la xxx kmph" apreciem adevarata valoare a posesorilor de bolizi.1 point
-
1 point
-
Hai sa-ti spun cum sta treaba,din punctul meu de vedere : Cand am condus-o prima data mi-am spus ca nu pot cere mai mult de atat..Zilele au trecut si parca senzatia aia care am avut-o prima data,s-a trecut si ea..Este exact ca un drog..vrei sa ai aceeasi traire, doar ca asta nu se poate si incepi sa adaugi ceva ,ptr ati readuce acelasi ranjet pe care l-ai avut in primul minut cand te-ai urcat in ea.Daca aveam 700 de cai de prima data,crede-ma ca mai adaugam cativa ,doar de dragul de a retrai acea senzatie...Poate intelegi,poate nu..faza e ca suntem diferiti si avem damblale diferite1 point
-
masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !1 point
-
Salut , As dori sa achizitionez un E87 .. si am dat peste ACESTA. Eu nu sunt din Bucuresti , ma gandeam ca poate il stie cineva , sau daca pretul reflecta ceea ce se vede. Multumesc anticipat!0 points
-
e bine ca le schimbi si ca esti asa revoltat dar iti dai seama, cati ani a mers masina fara a avea amortizoarele in parametrii? cam asta e realitatea in Romania. apropo, daca tot iei aftermarket sunt de preferat Sachs si doar Sachs, restul sunt destul de slabute.0 points
-
Ca tot veni vorba de amortizoare pentru BMW-uri... ce chin am mai tras eu cu E34-ul 520i al meu zilele astea... din cauza unui arc rupt pe partea dreapta fata,am zis sa schimb si arcul si amortizorul ca doar n-o fi asa de greu,corect?! da' de unde... dupa ce am scos arcul rupt,a inceput circul/chinul: am comandat intr-un loc amortizoare kayaba pe gaz cu confirmarea repetata a vanzatorului ca,citez: "Da' domnule,astea sunt cele originale/care se vor potrivi la masina Dvs., cu siguranta, 100% fara nici un dubiu...". vin amortizoarele joi dupa-amiaza/seara, merg la mecanic ,se uita ala la ele si incepe sa rada acru/sec... "Bai nene,ia pune tu flansa matale de amortizor,pe amortizoarele astea si zi-mi TU daca ti se pare ca mai poti sa si montezi/strangi piulita pe amortizor cu tot cu flansa..." Nici daca ma inchinam la ele toata ziua nu se potriveau... jegurile kayaba nu aveau nici acea dubla conicitate ce amortizoarele originale o aveau,nici filetul de pe tija amortizorului nu era la lungime,nimic nu se potrivea,indiferent cum te uitai la ele,sau chiar de erai orb cu totul... Le duc inapoi la magazin scarbit si indignat ca si-a batut ala joc de mine chiar asa in halul asta,cer banii inapoi, la care el cica: "dar stati fara grija ca o rezolvam tot azi,comand altele..." ALTELE?! tot kacaturi de-astea "KYB cica made in japan" dar care probabil sunt facute in vreun grajd de niste semianalfabeti "meseriasi"?! NU MULTUMESC, tine-le tu p-astea ca eu mai caut piesa care trebuie! Cu greu,a dat banii inapoi si m-am dus in treaba mea, LA ALT MAGAZIN unde ,"cica" sigur stiau aia ce sa-mi comande... Sau cel putin asa mi-a zis un amic de-a meu care a mai avut de-a face cu ei... Asta era vineri dimineata la 8:30-8:40, eu fiind intr-o criza majora si totala de timp ca sambata dimineata la 7:00 trebuiam sa plec la botezul nepotului in Braila... Si,stau ,astept,mai curat un etrier ceva pe la masina,etc... pana se face ora 16:00 cand mi-au spus meseriasii de la magazin ca vine faimosul amortizor,ca cica doar unul ERA PE STOC... de la celalalt magazin reusisem sa cumpar ARCUL pentru fata... Vine amortizorul,mergem si noi,eu cu amicul ce "mi-a facut lipeala", desface "nenea" de la magazin ambalajul si...SURPRIZA: amortizorul prezenta urme evidente de montaj,si inca unul grosolan de stricase piulita de sus ce strangea/fixa amortizorul in locul lui... :hyper: MOMENT in care ,sincer m-am panicat instantaneu,nervii mi-au luat-o razna,urechile si fata mi s-au inrosit de DRACI SI SCARBA/DEZGUST TOTAL fata de aceste magazine de piese auto si vanzatori atotstiutori si plini de ei ,dar care arareori LE NIMERESC DIN PRIMA... mai in gluma mai in serios l-am intrebat pe "nenea": si eu ce fac acum? platesc piesa SH , o montez si... DUMNEZEU CU MILA?! omul a fost "sincer": "plateste , ia-l , monteaza-l si daca nu merge il aduci inapoi..." nici n-a durat 15 minute ca de cum am ajuns la "fata locului/macelului" unde aveam un sfert de E34 demontat, ca am si constat cu si mai mare scarba/dezgust ca nici amortizorul asta nu se potriveste DELOC cu flansa sau piesa in care intra amortizorul... inapoi la om cu scartzait de cauciucuri si mult fum de la roti,banii inapoi si lasa-ma nene ca am obosit cu piesele matale "de origine" a p.lii... Intre timp ,dupa masuratori "precise" a dimensiunilor amortizorului a mai cautat el ceva pe PC si cica, ar fi gasit de data asta piesa ce s-ar potrivi SIGUR la masina mea... Cum luni nu se lucreaza ca deh,noi romanii tampiti,avem 'nshpe mii de sarbatori OFICIALE care mai de care mai cretine,si etc... deci o sa-l pot avea MARTI dupa-amiaza... O ultima varianta va fi sa comand doua amortizoare de origine din strainatate la pretul de 340 lei bucata cu slabe sanse de returnare in caz de nici astea nu se vor potrivi la masina,dar, intre timp astept sa vad "marfa" de marti,in speranta ca se va potrivi totusi... Vineri dupa-amiaza a fost iadul pe pamant,pentru ca toate service-urile se inchisesera deja,si noi, eu si inca doi amici, a trebuit sa ne chinuim sa bagam dreaqului cumva arcul pe suportul lui CU ACELASI AMORTIZOR SCURS SI VARZA,vechi de probabil 26 ani... am folosit aproape toate metodele,inclusiv tirantul de la un tractor din cauza caruia a si sarit o data direct in geamul de jos din spatele tractorului iar de acolo a ricosat pe langa capul unui amic,"linistindu-se" la vreo 15-20 metri de noi... a trecut moartea/tragedia pe langa el... moment in care am lasat dreaqului tractorul si tirantul "in pace" si ne-am "axat" pe un surub lung niste talere de discuit si MULTA SARMA cu care am legat arcul comprimat aproape de tot arcul "buclucas" si l-am bagat repede pana nu cedau sarmele la locul lui si am strans piulita la amortizor,oricum una din sarme cedand brusc si asezandu-se stramb pe canale/flansa... dar macar era aproape pe pozitie si piulita era stransa pe toate filetele... Ma jur ca nu mai desfac arcurile la vreo masina pana nu vad utilajul/scula cu care MESERIASUL CE O DETINE imi garanteaza ca va baga/monta din nou arcul si eventual imi face o proba pe alt amortizor si cu alt arc decat al meu! Iar de reconditionat amortizoare,chiar m-am gandit si eu la asta,dupa tot chinul prin care am trecut si stressul durerea de cap pentru a termina mai repede masina,ca a doua zi trebuiam sa fiu si eu prezent la un evenimen UNIC pana la urma,botezul nepotului meu,copilul surorii mele... Personal consider ca o "reconditionare" a unor amortizoare este=0 daca nu este facuta intr-un service cu multi ani/decenii de experienta in domeniul asta si este doar o alternativa in cazul masinilor foarte vechi pentru care nu mai gasesti amortizorul care trebuie nici daca stai in cap si reciti crezul din memorie de vreo 1000 ori... Mai degraba m-as "tigani" cu improvizatii de la alte masini dar amortizoarele respective sa fie NOI ORIGINALE! Nici nu vreau sa mai spun cum se comporta masina/BMW-ul E34 cu amortizoarele VARZA pe puntea fata daca trec de viteza de 100 km/h: zici ca-i suspendata cu ambele roti in aer si eu dau din volan de tampit stanga-dreapta doar doar de o tin pe drum cat de cat... Pana nu-mi vin amortizoarele NOI si care sa se potriveasca la milimetru pe masina,nici ca mai merg undeva cu ea... Ar fi un gest criminal si iresponsabil din partea... iar de reconditionat amortizoare pentru masini scumpe(mai scumpe decat 520i E34-ul meu din 1990),sa ma iertati de sinceritate, dar v-as impusca in cap pe voi astia ce indrazniti sa faceti asa ceva! daca voua vi s-a urat cu viata,situatia nu este la fel si pentru restul PARTICIPANTILOR LA TRAFIC de pe contrasens sau din fata/spatele vostru... :2guns: fara amortizoare COMPETENTE orice masina este un fel de caruta de 1,5-2 tone suspendata pe neste ARCURI dar care se deplaseaza pe 4 roti cu vreo 100-200 km/h... daca exista tampiti de-astia suficient de tampiti sa mearga cu 200 km/h cu amortizoare VARZA CU MUCI SI FASOLE... imi cer scuze daca postarea mea deranjeaza,dar sunt patit si am vazut ce inseamna condusul cu amortizoare terminate,mentionand in acelasi timp ca am facut-o si eu din pura si urgenta necesitate,neavand alta masina sa folosesc pana gasesc amortizoarele care trebuie pentru masina mea... dar cine o face cu buna stiinta si intentionat pana se rup de tot amortizoarele,imi pare rau dar n-are nici o scuza... o zi buna si va tin la curent ce primesc MARTI de la ultimul magazin unde am facut din nou comanda... sper sa fie ce trebuie de data asta... :bashwall:0 points
-
Eu tocmai am explicat de ce nu esti in siguranta. Si la Passat imi iese eficienta 75-80% (test efectuat la cerere la ITP) dar in curbe am toate sansele sa zbor prin boscheti cu hartia de la ITP in mana. Le mai vrei?0 points
-
0 points
-
E chiar 6-700 un Sachs bun pentru E60 dar nici macar asta nu-i un impediment. Daca nu am banii, pun deoparte pana am cei 500€ decat sa dau 100 pe o reconditionare ce nu va fi niciodata ceea ce trebuie.0 points
-
cu orice masina te deplasezi , tot viata ta e , crezi ca merita 2000 ron ?0 points
-
E și viata noastrĂŁ Myxule...ia gândește-te sa aibĂŁ toți pe mașini tot felul de improvizații la trenul de rulare...frâne cauciucuri amortizoare etc...0 points
-
0 points
-
La reconditionare nu se mai baga decat ulei. Gazul are rol de a stabiliza uleiul in sarcina, sa nu barboteze sau sa adune bule. In plus, gazul ajuta roata sa stea pe asfalt la denivelari fine. Asta nu mi-a placut nici mie, le face prea dure. Pe Passat inca le am de la el dar mers decent in spatele unei rable de vectra B, in aceleasi curbe cu aceeasi viteza, la ala liniste totqla, la mine tiuie in draci. Degeaba le face dure, daca roata nu urmareste denivelarile din asfalt. Din partea mea, le puteti reconditiona. Dar eu sigur nu voi mai face asta. Mai bine iei noi si daca ai grija de ele, te tin macar 150.000km.0 points
-
-1 points
-
... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu! Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta. Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km... (banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)-1 points
-
Da-l naiba de gaz. N-auzi ca baiatul mai sus cumpara amortizoare originale cu 60E?-1 points
-
In mare Este si normal sa fie asa, intr o tara saraca la ce v ati astepta? Dar pe langa astia care si asa sunt multi mai sunt si unii care isi cumpara masini bune dar nepricepandu se nu le intretin din comoditate, prostie etc.-1 points
-
ehe, multi dupa ce merg luni de zile cu amortizoare sparte,curse voi credeti ca e vreun pericol ca le reconditioneaza? oricum discutia despre tii la viata ta nu cred ca se aplica la amortizoare. mie mi-ar fi mai frica sa merg pe temperaturile astea cu anvelope de iarna (cum destui merg!) decat sa merg cu amortizoarele reconditionate. uitati-va in trafic asa la semafor cate masini au anvelope de iarna, din 10 masini 2-3 minim au de iarna ceea ce chiar mi se pare un pericol, in caz de franare de urgenta sunt egal cu 0 anvelopele de iarna.-1 points
-
boschetii ca boschetii, nu cred sa-i "doara" daca-i incaleci nitel cu masina,dar ce te faci daca ajungi pe contrasens unde ar putea fi un TIR cu vreo 50 tone in spinare si care se deplaseaza cu vreo 100 km/h?! sau e vreun tico/matiz iar tu si masina ta aveti vreo 2 tone si 120 km/h?! oricum ai pune problema rezultatul e tragic si stupid... suspensiile sunt extrem de importante si la fel de esentiale precum cauciucurile sau sistemul de franare... nu le ai p-astea esti aproape ca si mort pe drum... masina o am de pe 22 mai ,iar de mers cu ea nu am mers cine stie ce! stiam ca are unele probleme dar am amanat sa le rezolv din lipsa de bani! am schimbat multe necesare dar n-am crezut ca o sa gasesc suspensia in halul asta dupa demontare si examinarea pieselor atent... Masina are 26 ani dar 9 ani jumate stiu sigur ca a stat pe dreapta,din diverse motive, nu neaparat defectiuni mecanice! Neamtul ce a avut-o din 1990 incoace avea multe altele de facut iar acest 520i E34 nu era neaparat masina lui principala,nu prea l-a durut capul de ea multi ani... probabil ca a mers multi ani asa ,cu probleme pana sa ajunga la mine,deh... om cu constiinta si bun simt! culmea,mai sunt si roman,nu vreun austriac sau neamt pretentios... cat despre firma... avand in vedere ca nici nu gasesc CE TREBUIE deja nu mai am pretentii sa fie nush ce firma... oricum o sa le schimb de cate ori va fi nevoie ca am vazut ce "barca" devine un BMW daca n-are suspensii bune... si mai tin si la viata mea sau a altora din jur... de-aia si prefer sa platesc de doua ori cauciucuri : vara de vara cu clasa A pentru ploaie si iarna DE IARNA cat mai aderente,nu ma intereseaza prea mult sa fie "economicoase"/prietene cu rezervorul,dar sa stea masina pe drum iarna! mai ales ca e doar cu tractiune pe spate... nu vreun 4x4 performant gen mitsubishi evolution lancer sau subaru impreza sau range rover... da' sunt sigur/constient ca nu-s multi ca mine prin RROMania...-1 points
-
Colegu' gowriel1982 știu prin ce treci. Eu m-am lecuit demult, așa cĂŁ mĂŁ interesez singur pe net apoi mĂŁ duc la magazin cu codul original al piesei de care am nevoie. Nu-i mai las pe vânzĂŁtori sĂŁ-mi ghiceascĂŁ ei, din talon, ce piesĂŁ trebuie pusĂŁ. Ăn ultima vreme, ĂŽmi comand piesele direct de pe net de la autokarma. Acolo le poți și vedea pentru cĂŁ majoritatea au poze dar și ceva detalii importante (dimensiuni, parte de montare etc). Prețurile lor mi se par destul de decente și corecte, dar poate sunt eu subiectiv. Oricum, te sunĂŁ cineva dupĂŁ ce ai plasat comanda și vĂŁ puteți lĂŁmuri mai bine asupra piesei/pieselor și asupra livrĂŁrii. Eu prefer sĂŁ le ridic de la sediul lor și cu ocazia asta le vĂŁd, dar cei din provincie pot alege deschidere colet la livrare. Pentru presĂŁ de arcuri fațĂŁ, eu mi-am cumpĂŁrat presa asta de aici și costĂŁ 70 de lei. Am folosit-o cu succes la E36-ele meu dar sunt sigur cĂŁ merge și la E34. E doar pentru arcurile de pe fațĂŁ, nu merge pe spate. Din ce știu eu și din ce am vĂŁzut pe bmwfans.info, atât pe E34 cât și pe E36 s-au pus 2 tipuri de flanșe. AdicĂŁ, amortizorul Kayaba pe care l-ai cumpĂŁrat prima datĂŁ (era bun dar) avea nevoie de flanșa lui și atunci ai fi putut sĂŁ-l montezi pe mașinĂŁ. DacĂŁ vânzĂŁtorul de la magazin nu era un simplu vânzĂŁtor, și-ar fi dat seama cĂŁ ĂŽți trebuia și flanșa corespunzĂŁtoare ĂŽn momentul când te-ai ĂŽntors cu amortizorul și i-ai spus cĂŁ nu se potrivește. BaftĂŁ multĂŁ!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00