Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/20/16 in all areas

  1. Dupa mai bine de 4 ani petrecuti impreuna, ani in care am trecut prin momente de incantare dar si de probleme, a venit timpul sa imi vand masina. Masina: E46 320d Facelift 10/2002 VIN: CH37425 KM in bord: 315 000 (motor schimbat acum 30 000km cu unul care avea 184 000 km) Dotarile actuale ale masinii: -pachet M Tech II Coupe complet (original) -portbagaj CSL -Splittere Performance -Quad xenon, lupe Morimoto 3" scurta 2.5" lunga, faruri blacked out -Angel eyes SMD + Welcome Home -spalatoare de far -LCM 2006 cu triple blink turn signal, Angel Eyes ca DRL, flash pe bi-xenon -interior negru Sport, din piele, reglaj electric cu memorii atat la sofer cat si la pasager, incalzire electrica, reglaj lombar, bancheta rabatabila, sac de ski -navigatie mare dedicata Android 5.1.1, procesor Quad Core 1.6GHz, ecran capacitiv -sistem audio format din difuzoare fata Hertz HSK165, spate Focal 165A1, amplificator ETON EC500.4, subwoofer JL 12w3v3, amplificator subwoofer JL 500/1, usi insonorizate, cabluri difuzoare schimbate -volan M cu comenzi -trimuri alcantara -geamuri electrice fata-spate -climatronic cu panou model 2004 -camera marsarier CCD -maneta stergatoare cu buton S (butonul actioneaza spalatoarele de far) -senzori ploaie + lumina -cotiera fata spate -suspensie formata din amortizoare Bilstein B4 M Tech si arcuri H&R Sport 35/20 -etrieri reconditionati, vopsiti electrostatic, garnituri si pistonase noi -frane de 330d pe fata, discuri Zimmermann perforate + placute ATE Ceramice, spate: discuri ATE Power + placute ceramice -jante noi 18" model Vossen CVT + anvelope noi GY Eagle F1 Assym 2 DOT09.2016 -masina revopsita integral, stopuri noi, semnalizari - lucasuri noi, sticle far noi, shadow line -lumini la picioare + pachet lumini individuale LED 6000k complet -iluminat bord alb -plafon individual negru original -DSC codat pe M Track Mode -oglinda interioara automata (anti-orbire) -folie 7% transparenta geamuri spate+ luneta, 50% transparenta geamuri fata -folie Heliomata Helioglass parbriz 80% transparenta Injectoarele au fost reconditionate la Bosch Car Service (toate 4), turbina cu palete mai mari la Bogdan MBI (Haplea), intercooler mare 550x230x60 + traseu complet din inox + furtune siliconice. Evacuare custom, tips dublu PILOT, downpipe + muffler delete, clapete admisie anulate + remapare: ~200cp 430nm Reviziile s-au facut periodic intre 10-13 000km (filtrul de aer a fost schimbat la fiecare 5000km pt protejarea turbinei) , prima revizie cu ulei 5w30, pe urma am mers pe 0w40 iar de cand a fost remapata masina, pt protejarea motorului am ales 5w40 Liqui Moly. Lista completa cu piesele schimbate de-a lungul anilor se poate vedea mai jos dand click pe "Spoiler". Am ales metoda cu spoiler deoarece este destul de lunga lista. ------Contact: prin PM Topicul de prezentare a masinii cu toata istoria de-a lungul celor 4 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117209-e46-320d/ http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet: Pret: 8299E
    7 points
  2. Pretul masinii este justificat(la banii investiti).........numai ca nu cred ca exista client care sa aprecieze
    5 points
  3. Au trecut aproape 3 ani, cam toate pozele din topic s-au pierdut, iar eu nu l-am mai updatat. Not good Dupa schimbarea interiorului si jantelor masina arata asa: Peste un an, m-am cam saturat de Remotecuri si le-am vandut. Mi-am luat in schimb jante stock la care am adaugat capace si trim ringuri cromate noi. In toata aceasta perioada, pe langa plimbari frecvente in tara dar si in afara (inclusiv la BMW Fest Romania 2015) s-au facut mai multe imbunatatiri tehnice la masina. Reparatie balansoar cutie de viteze, maner frana de mana si spalator parbriz S-au instalat piese noi, originale sau de calitate buna (Bremi, BERU, Pierburg, ATE etc): - bucse si tije stabilizator - perne cutie si reductor - curea generator, curea distributie, role distributie - cabluri frana de mana, capota si speedometru - cabluri de inalta tensiune, capac distributie si bujii - furtune frana (toate) si cilindri frana spate - furtune benzina (toate) - cilindru ambreiaj - termostat si pompa de apa - rulmentii de la toate rotile - toata directia - pompa de benzina scuze daca unii termeni sunt gresiti, nu-i cunosc pe toti S-au cumarat si niste piese, toate originale, pentru a imbunatati look-ul si securitatea la trafic: - stergatoare parbriz - ambele oglinzi laterale cromate (sh) + sticle oglinzi noi - scule noi, cu exceptia cheii la 13-14 care nu mai este disponibila - emblema capota fata si emblema spate pe portbagaj (520) - faruri French sh trimise de un coleg bmw-ist din Franta Anul trecut am gasit o pereche de gume Pirelli P6 de dimensiune originala, care erau "incaltate" pe e12 din uzina. Starea e buna, partea proasta e ca sunt produse in 1999 (acest model nu se mai produce demult) si nu sunt prea sigure. Am mers cu ele vreo doua luni, dupa care le-am pus in garaj, sa fie doar pentru expozitii. Mi-am luat in schimb un set nou Hankook, 195/70/14. Ma simt mult mai confortabil cu ele la drum lung. Indeosebi in acest an, cand avem multe calatorii cu batranica. Acum masina arata asa: Calatoriile din 2016 au inceput cu o vizita in Romania, la Vaslui, unde am participat in premiera la un raliu clasic - Moldova Classic Rally. A fost o experienta foarte placuta, ne-am distrat bine si am plecat cu rezultat bun, locul 7 din 24 de participanti. Repetam si la anu' Iar acum, ne pregatim de urmatoarea calatorie: Chisinau-Sinaia-Bucuresti-Transfagarasan-Chisinau. Ne vedem in curand la Concursul de Eleganta Sinaia sau la BMW Fest Romania
    4 points
  4. iese la linie daca pui piesele originale , schimbi tot ce trebuie si ai tinchigiu bun , doar ca nu merita banii pe care-i cere . Sa o repare el atunci si sa o vanda de buna daca e ceva asa usor .
    4 points
  5. Am fost si eu saptamana trecuta la Bavaria Baneasa cu Seria 4 sa imi deschida un dosar de garantie. Problema: chederul de la portiera pasager fata s-a crapat in partea de jos si are o taietura de aproximativ 10 cm. Masina este in perioada de garantie producator avand 10 luni de la prima inmatriculare si 22.000 km. Am sunat in prelabil la ei si mi s-a spus la telefon ca pentru constatare si deschiderea dosarului de garantie pot trece oricand in timpul programului de lucru nefiind o constatare pentru mecanica, urmand sa revin cand se afla piesa in stoc. Am fost la Bavaria Baneasa unde dupa 30 minute de asteptat sa apara un cosilier acesta imi spune ca nu poate deschide dosarul deoarece "nu are TESTER liber". L-am intrebat cum vede pe tester chederul rupt si a inceput sa rada....... Am rezolvat a doua zi la MHS in Militari unde cosilierii de acolo sunt foarte amabili. Pentru garantie a fost nevoie de fotografii ale chederului, si la bord, cu numarul de KM si seria de sasiu, nicidecum de tester. Atitudinea celor de la Baneasa este in general de sfidare si plina de aroganta, iti dau senzatia ca acolo se "fabrica" BMW-uri, se proiecteaza tehnologie, tot timpul sunt grabiti si preocupati cu fete pline de griji si stres. Eu unul nu ii mai deranjez, sper ca nici ei pe mine.
    3 points
  6. Multumesc pt reply. Daca as dori sa scot banii investiti, pretul ar fi mai mare.
    3 points
  7. la asa pret cred si eu ca s-a gasit un tantalau sa o ia fara o verificare temeica sau a acceptat problemele...
    2 points
  8. Asta nu mai este o masina care merita sa fie reparata. Doar dezmembrata. Asa ca pretul cerut de tine este mult prea mare.
    2 points
  9. Ofer 3000 euro. Nu este derizoriu, atata face !
    2 points
  10. Cand vad propozitia "masina pentru pretentiosi" ma ia capul.
    2 points
  11. Pai cam asa pleaca multe,se carpesc prin tara si se vand la cunoscatori si pasionati!
    1 point
  12. Cam urata situatia cu motorul pentru o masina care te ajunge peste 11500e inmatriculata. Sa ai parte de ea!
    1 point
  13. http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html Sunt aproape 10 ani de cand a aparut motorul asta si la vremea lui a insemnat un pas mare inainte.Cand apari cu multe lucruri noi inevitabil poate apar si reteuri dar asta nu inseamna ca motorul este de 2 lei.Ca tocmai am vazut in reluare F1 Baku mi-am adus aminte de o situatie de aproape 10 ani cred cand Mclaren era echipata cu motoare Mercedes.Totul era superb,inttodeauna erau in fata dar in cursa le explodau motoarele la un momrnt dat.Au trebuit sa treaca cateva curse ca sa inteleaga unde era problema......la inceput se sezon au fost nevoiti sa modifice baia de ulei pentru a acomoda motorul in caroserie si in felul asta ramanea la un moment dat fara ulei. Caroserie superba ,motor suberb...adio campionat. De ce sa nu greseasca si Bmw?Daca e fasait intre 1500 so 2000 de ture am inteles ca este reala problema ....deci schimbam distributia...haideti sa posteze cine stie bine exact ce piese trebuie schimbate (cu pinioane sau fara..etc),daca e bine sa dam motorul jos sau nu ...cam cat ar costa toata treaba si unde este mai bine ...si asta este.
    1 point
  14. Te-ai uitat daca janta sta bine fixata pe butuc? Ai inele de centrare? Asa am patit eu dupa ce am pus jantele de M5 E60,imi vibra groaznic volanul si toata masina,disparea doar dupa ~180 si incepea pe la 80km/h si se simtea groaznic pana pe la 130. Am dus jantele la indreptat,echilibrat,cauciucuri verificate,inversate,schimbate,am mers la 4 "Baieti de baieti" unu mai bun ca altu' care indreptau jante si 2 service-uri si toti o tineau pe a lor ca jantele au ceva,pana a venit un baiat mai tinerel si aparent singuru' care avea habar de ceva,nici bine n-a apucat sa scoata prezoanele ca a simtit la mana cum avea joc pe butuc,am luat inelele de centrare cu 90 de lei si the rest is history
    1 point
  15. O mai am. Anul acesta avem multa treaba, in septembrie mergem la Munich:)
    1 point
  16. Colegu' gowriel1982 știu prin ce treci. Eu m-am lecuit demult, așa cĂŁ mĂŁ interesez singur pe net apoi mĂŁ duc la magazin cu codul original al piesei de care am nevoie. Nu-i mai las pe vânzĂŁtori sĂŁ-mi ghiceascĂŁ ei, din talon, ce piesĂŁ trebuie pusĂŁ. Ăn ultima vreme, ĂŽmi comand piesele direct de pe net de la autokarma. Acolo le poți și vedea pentru cĂŁ majoritatea au poze dar și ceva detalii importante (dimensiuni, parte de montare etc). Prețurile lor mi se par destul de decente și corecte, dar poate sunt eu subiectiv. Oricum, te sunĂŁ cineva dupĂŁ ce ai plasat comanda și vĂŁ puteți lĂŁmuri mai bine asupra piesei/pieselor și asupra livrĂŁrii. Eu prefer sĂŁ le ridic de la sediul lor și cu ocazia asta le vĂŁd, dar cei din provincie pot alege deschidere colet la livrare. Pentru presĂŁ de arcuri fațĂŁ, eu mi-am cumpĂŁrat presa asta de aici și costĂŁ 70 de lei. Am folosit-o cu succes la E36-ele meu dar sunt sigur cĂŁ merge și la E34. E doar pentru arcurile de pe fațĂŁ, nu merge pe spate. Din ce știu eu și din ce am vĂŁzut pe bmwfans.info, atât pe E34 cât și pe E36 s-au pus 2 tipuri de flanșe. AdicĂŁ, amortizorul Kayaba pe care l-ai cumpĂŁrat prima datĂŁ (era bun dar) avea nevoie de flanșa lui și atunci ai fi putut sĂŁ-l montezi pe mașinĂŁ. DacĂŁ vânzĂŁtorul de la magazin nu era un simplu vânzĂŁtor, și-ar fi dat seama cĂŁ ĂŽți trebuia și flanșa corespunzĂŁtoare ĂŽn momentul când te-ai ĂŽntors cu amortizorul și i-ai spus cĂŁ nu se potrivește. BaftĂŁ multĂŁ!
    1 point
  17. Salut, sunt si eu interesat ... Ai reusit s-a le montezi ? In cat Timp ? Pret ? Multumesc anticipat
    1 point
  18. Tot ce am cumparat,din cele mentionate au fost achizitionate strict pt motorul cel nou.Am sa incerc cu capac nou la vas si radiator nou,vedem cat ma tine.Am doua termostate luate noi si nu am auzit de termostat sa deschida mai devreme dar am sa ma interesez
    1 point
  19. Ca tot veni vorba de amortizoare pentru BMW-uri... ce chin am mai tras eu cu E34-ul 520i al meu zilele astea... din cauza unui arc rupt pe partea dreapta fata,am zis sa schimb si arcul si amortizorul ca doar n-o fi asa de greu,corect?! da' de unde... dupa ce am scos arcul rupt,a inceput circul/chinul: am comandat intr-un loc amortizoare kayaba pe gaz cu confirmarea repetata a vanzatorului ca,citez: "Da' domnule,astea sunt cele originale/care se vor potrivi la masina Dvs., cu siguranta, 100% fara nici un dubiu...". vin amortizoarele joi dupa-amiaza/seara, merg la mecanic ,se uita ala la ele si incepe sa rada acru/sec... "Bai nene,ia pune tu flansa matale de amortizor,pe amortizoarele astea si zi-mi TU daca ti se pare ca mai poti sa si montezi/strangi piulita pe amortizor cu tot cu flansa..." Nici daca ma inchinam la ele toata ziua nu se potriveau... jegurile kayaba nu aveau nici acea dubla conicitate ce amortizoarele originale o aveau,nici filetul de pe tija amortizorului nu era la lungime,nimic nu se potrivea,indiferent cum te uitai la ele,sau chiar de erai orb cu totul... Le duc inapoi la magazin scarbit si indignat ca si-a batut ala joc de mine chiar asa in halul asta,cer banii inapoi, la care el cica: "dar stati fara grija ca o rezolvam tot azi,comand altele..." ALTELE?! tot kacaturi de-astea "KYB cica made in japan" dar care probabil sunt facute in vreun grajd de niste semianalfabeti "meseriasi"?! NU MULTUMESC, tine-le tu p-astea ca eu mai caut piesa care trebuie! Cu greu,a dat banii inapoi si m-am dus in treaba mea, LA ALT MAGAZIN unde ,"cica" sigur stiau aia ce sa-mi comande... Sau cel putin asa mi-a zis un amic de-a meu care a mai avut de-a face cu ei... Asta era vineri dimineata la 8:30-8:40, eu fiind intr-o criza majora si totala de timp ca sambata dimineata la 7:00 trebuiam sa plec la botezul nepotului in Braila... Si,stau ,astept,mai curat un etrier ceva pe la masina,etc... pana se face ora 16:00 cand mi-au spus meseriasii de la magazin ca vine faimosul amortizor,ca cica doar unul ERA PE STOC... de la celalalt magazin reusisem sa cumpar ARCUL pentru fata... Vine amortizorul,mergem si noi,eu cu amicul ce "mi-a facut lipeala", desface "nenea" de la magazin ambalajul si...SURPRIZA: amortizorul prezenta urme evidente de montaj,si inca unul grosolan de stricase piulita de sus ce strangea/fixa amortizorul in locul lui... :hyper: MOMENT in care ,sincer m-am panicat instantaneu,nervii mi-au luat-o razna,urechile si fata mi s-au inrosit de DRACI SI SCARBA/DEZGUST TOTAL fata de aceste magazine de piese auto si vanzatori atotstiutori si plini de ei ,dar care arareori LE NIMERESC DIN PRIMA... mai in gluma mai in serios l-am intrebat pe "nenea": si eu ce fac acum? platesc piesa SH , o montez si... DUMNEZEU CU MILA?! omul a fost "sincer": "plateste , ia-l , monteaza-l si daca nu merge il aduci inapoi..." nici n-a durat 15 minute ca de cum am ajuns la "fata locului/macelului" unde aveam un sfert de E34 demontat, ca am si constat cu si mai mare scarba/dezgust ca nici amortizorul asta nu se potriveste DELOC cu flansa sau piesa in care intra amortizorul... inapoi la om cu scartzait de cauciucuri si mult fum de la roti,banii inapoi si lasa-ma nene ca am obosit cu piesele matale "de origine" a p.lii... Intre timp ,dupa masuratori "precise" a dimensiunilor amortizorului a mai cautat el ceva pe PC si cica, ar fi gasit de data asta piesa ce s-ar potrivi SIGUR la masina mea... Cum luni nu se lucreaza ca deh,noi romanii tampiti,avem 'nshpe mii de sarbatori OFICIALE care mai de care mai cretine,si etc... deci o sa-l pot avea MARTI dupa-amiaza... O ultima varianta va fi sa comand doua amortizoare de origine din strainatate la pretul de 340 lei bucata cu slabe sanse de returnare in caz de nici astea nu se vor potrivi la masina,dar, intre timp astept sa vad "marfa" de marti,in speranta ca se va potrivi totusi... Vineri dupa-amiaza a fost iadul pe pamant,pentru ca toate service-urile se inchisesera deja,si noi, eu si inca doi amici, a trebuit sa ne chinuim sa bagam dreaqului cumva arcul pe suportul lui CU ACELASI AMORTIZOR SCURS SI VARZA,vechi de probabil 26 ani... am folosit aproape toate metodele,inclusiv tirantul de la un tractor din cauza caruia a si sarit o data direct in geamul de jos din spatele tractorului iar de acolo a ricosat pe langa capul unui amic,"linistindu-se" la vreo 15-20 metri de noi... a trecut moartea/tragedia pe langa el... moment in care am lasat dreaqului tractorul si tirantul "in pace" si ne-am "axat" pe un surub lung niste talere de discuit si MULTA SARMA cu care am legat arcul comprimat aproape de tot arcul "buclucas" si l-am bagat repede pana nu cedau sarmele la locul lui si am strans piulita la amortizor,oricum una din sarme cedand brusc si asezandu-se stramb pe canale/flansa... dar macar era aproape pe pozitie si piulita era stransa pe toate filetele... Ma jur ca nu mai desfac arcurile la vreo masina pana nu vad utilajul/scula cu care MESERIASUL CE O DETINE imi garanteaza ca va baga/monta din nou arcul si eventual imi face o proba pe alt amortizor si cu alt arc decat al meu! Iar de reconditionat amortizoare,chiar m-am gandit si eu la asta,dupa tot chinul prin care am trecut si stressul durerea de cap pentru a termina mai repede masina,ca a doua zi trebuiam sa fiu si eu prezent la un evenimen UNIC pana la urma,botezul nepotului meu,copilul surorii mele... Personal consider ca o "reconditionare" a unor amortizoare este=0 daca nu este facuta intr-un service cu multi ani/decenii de experienta in domeniul asta si este doar o alternativa in cazul masinilor foarte vechi pentru care nu mai gasesti amortizorul care trebuie nici daca stai in cap si reciti crezul din memorie de vreo 1000 ori... Mai degraba m-as "tigani" cu improvizatii de la alte masini dar amortizoarele respective sa fie NOI ORIGINALE! Nici nu vreau sa mai spun cum se comporta masina/BMW-ul E34 cu amortizoarele VARZA pe puntea fata daca trec de viteza de 100 km/h: zici ca-i suspendata cu ambele roti in aer si eu dau din volan de tampit stanga-dreapta doar doar de o tin pe drum cat de cat... Pana nu-mi vin amortizoarele NOI si care sa se potriveasca la milimetru pe masina,nici ca mai merg undeva cu ea... Ar fi un gest criminal si iresponsabil din partea... iar de reconditionat amortizoare pentru masini scumpe(mai scumpe decat 520i E34-ul meu din 1990),sa ma iertati de sinceritate, dar v-as impusca in cap pe voi astia ce indrazniti sa faceti asa ceva! daca voua vi s-a urat cu viata,situatia nu este la fel si pentru restul PARTICIPANTILOR LA TRAFIC de pe contrasens sau din fata/spatele vostru... :2guns: fara amortizoare COMPETENTE orice masina este un fel de caruta de 1,5-2 tone suspendata pe neste ARCURI dar care se deplaseaza pe 4 roti cu vreo 100-200 km/h... daca exista tampiti de-astia suficient de tampiti sa mearga cu 200 km/h cu amortizoare VARZA CU MUCI SI FASOLE... imi cer scuze daca postarea mea deranjeaza,dar sunt patit si am vazut ce inseamna condusul cu amortizoare terminate,mentionand in acelasi timp ca am facut-o si eu din pura si urgenta necesitate,neavand alta masina sa folosesc pana gasesc amortizoarele care trebuie pentru masina mea... dar cine o face cu buna stiinta si intentionat pana se rup de tot amortizoarele,imi pare rau dar n-are nici o scuza... o zi buna si va tin la curent ce primesc MARTI de la ultimul magazin unde am facut din nou comanda... sper sa fie ce trebuie de data asta... :bashwall:
    1 point
  20. 1 point
  21. Din pacate, de fiecare data cand vad la stiri cate un accident in care e implicat un BMW, in 90% din cazuri soferul BMW-ului e de vina. De ce oare?! Tind sa cred ca toti zmeii, in momentul cand au un amarat de maxim 2.0 sub capota, deja se cred piloti de Formula 1, deci implicit regii soselelor, fac depasiri riscante ca doar au BMW, de viteza sa nu mai vorbim ... pacat, din cauza acestor oameni fara un gram de minte, mor oameni nevinovati. Doar in aceasta saptamana, din intamplare vazand unele accidente la TV, in 30 % erau implicate BMW-uri. Eu nu zic, circula multe BMW-uri pe soselele patriei, dar si VW-uri circula multe, si Dacii, si Opeluri ... Sincer, pe buna dreptate sunt considerati soferii de BMW cocalari, deoarece (din pacate) o foarte mare parte dintre soferii de BMW chiar asa sunt. Ma uit si ma crucesc de multe ori la ce comportament deplorabil si cata aroganta pot expune in trafic unii soferi de BMW, indeosebi cei cu E46 (cei cu folii negre si pe geamul fata si M-power,M-Sport,etc pe parbriz) :thumbdown: ; sincer nu am chiar nimic cu posesorii civilizati de E46 sa nu se inteleaga gresit, si evident ca nu am nimic cu posesorii de BMW a caror IQ e in limite normale :twoup:
    1 point
  22. E și viata noastrĂŁ Myxule...ia gândește-te sa aibĂŁ toți pe mașini tot felul de improvizații la trenul de rulare...frâne cauciucuri amortizoare etc...
    1 point
  23. Am schimbat presurile,am pus bej
    1 point
  24. exact asta vreau sa spun si eu, supapa aia e destul de ieftina originala vreo 60 lei parca am dat pe ea. recomand sa se cumpere originala nu pe producator. totusi asa a avut a ta din fabrica vasc, 2004 2.5 m54?
    1 point
  25. Din cate imi amintesc, reinitializarea se face cu un tester, este o procedura in INPA sau DIS.Altii spun ca se poate face si doar repetand niste cicluri in care se pune contactul, dar nu se porneste motorul, vezi aici: http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2091445-Valvetronic-Motor-reset-after-Eccetric-Sensor-replacement
    1 point
  26. Nu e vorba de viteza cand vrei un motor mare,am prieten cu 3000+ care merg mai incet decat mergeam eu cu corsa 1.2...e altceva,te ajuta la nevoie si consumul chiar este ultima problema,in primul rand sunt mult mai fiabile,dar taxele astea te omoara,daca mai ai si un casco de 500 lei pe luna si un motor de 3000 cm3 + o asigurare deja te mananca,numai vorbim de consumabile si alte probleme care apar.
    1 point
  27. Nu sunt in oras acum , nici macar in tara...oricum masina perfecta de 11 ani nu o sa gasesti, cand am vazut-o ultima data arata ok. Ce stiu sigur e60 cu motorul ala e lesinat si consuma mult...presupun ca sti asta.
    1 point
  28. Salutare tuturor, Poate ca masina nu face banii ceruti de cumnat ( eu i-am zis), dar cine ar fi interesat sa faca macar o oferta. SMR.Paiu, 3000 nu cred ca accepta, mai pune ceva si vezi ce si cum. I s-a mai oferit 3000 si nu a acceptat. Eu zic ca masina iese dreapta cu piese originale din dezmembrari si un carosier bun. Daca as fi in locul lui as face-o direct bani, fara discutii. Ma rog, fiecare cu alegerea lui. Akon, asa e , a mers cumnatu' de toti caii cu ea, mie si acum imi pare rau ca i-am vandut-o lui ca uite ce a facut. Asta e.... Mi se pare ciudat ca cineva a postat deja masina la vanzare la bucata pe linkul http://olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-e90-ID6sWMv.html care nu imi apartine si nu stiu nimic de el. Are cineva idee?
    1 point
  29. Pentru pretentiosi ca el care baga anunt mocca pe lajumate si se zgarcesc la cativa euro pt autovit...hahahahaaa
    1 point
  30. Ai tresarit un pic, daca avea un f10 si te tinea in sah cu vanzarea :sweat:
    1 point
  31. Deci in concluzie, ca definitie, cine schimba fie distributia, fie motorul.. il va costa tot atat; diferenta fiind doar pretul dat pe kitul de distributie respectiv costul unui motor, nu!? Cam asa, in mare... e de asteptat la mecanicul tau.. Sa stii ca pot sa fiu de acord cu tine (...) inca de cand vezi/am vazut linia de asamblare din fabrica.. (daca intelegi ce vreau sa zic.. :flowers: DAR m-am asteptat la BUN SIMT si SENS, din punct de vedere mecanic vorbind (nu nepasare..) a celor de la bmw, cand au pus unde au pus LANTUL la modelele mai noi.
    1 point
  32. Pai ciumegu' nu da serie sasiu,trebuie sa mergi la caracal sa vezi masina si o testezi la service...btw Taxa Recuperata. Cel mai probabil o da repede daca merge,sigur e dispus pe la 19k.
    1 point
  33. Dilema asta am avut-o și eu ,intre f10 si f30. Am ales f30 xdrive manual și dotat peste medie, decât un f10 chel și mult mai greoi pentru motorul de 2.0.
    1 point
  34. Pai tu ar trebui sa pleci cu pretul de la o bara second hand nelovita, nu de la una noua. Si de acolo sa mai scazi. Pentru ca bara ta este una second hand lovita. http://olx.ro/oferta/bara-spate-bmw-e92-93-m-pachet-ID6mXBU.html#c3aec30c92
    1 point
  35. mergi cu incredere la ei, se lucreaza ca la carte cu piese originale si tot ce trebuie. eu am aproape 2000km de cand am schimbat distributia si totul e ok. daca timpul iti permite, poti sta langa ei fara probleme. numai bine!
    1 point
  36. Asta am bagat si eu astazi. Inainte am avut cel de la bmw.. e diferenta sesizabila intre ele..cu castrol urca mai greu temperatura si motorul este mai silentios.
    1 point
  37. Acelasi ulei l-am pus si eu ultima oara in octombrie anul trecut si parca se aude cel mai bine motorul, e mult mai silentios si la fel fara fluctuatii de zgomot dupa trecerea timpului. Pe asta voi merge si de acum inainte. Oricum in general uleiurile din gama 0W, sunt cele mai bune, fac parte dintr-o categorie premium a producatorilor. Acest lucru il confirma si pretul de altfel.
    1 point
  38. Iti trebuie un nou kit de ambreiaj. Daca i cel original, ii cam ajunge si lui, mai ales ca i cu masa dubla. Huruitul de obicei vine de la rulmentul de presiune. Trebuie schimbat tot kitu daca tot desfaci pe acolo.
    1 point
  39. Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?
    0 points
  40. http://olx.ro/oferta/vand-535d-urgent-ID6tL4o.html Suni masina din China :frantics:
    0 points
  41. Anul trecut, am contribuit la lansarea melodiei de debut a unei interprete locale. Vedeti clipul mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=iNlEF_jFrng Va recomand sa vedeti si Making of-urile, destul de amuzante http://www.youtube.com/watch?v=hZiAYpyqhis http://www.youtube.com/watch?v=mr8FkixT7xU
    0 points
  42. Eu am primit extra un istoric scris de la bmw cu toate reparatiile, accidentele, certificatul de conformitate si cat a costat noua, 45k e, valoarea de plecare la modelul asta este 35k, restul pana la 45k st optiuni, un singur proprietar... Sa o stapanesti sanatos, si sa ai grija cu distributia, pe mine m-a asigurat ca la f30 nu st probleme, doar la seria 1 si x1 spunea ca mai sunt probleme
    0 points
  43. Deci te plangi ca incepe sa pape antigel dar nu iti pui semne de intrebare. E bine ca la garnitura de _chiulasa_ nu te-ai gandit niciodata, poate dupa ce mai schimbi cateva radiatoare te gandesti sa demontezi motorul sa vezi daca e in mintile lui.
    0 points
  44. Se vinde BMW 320 diesel an 2006 163 cai VIN VC52260 . Masina este avariata in fata!!! Taxa platita si nerecuperata, dovada ANAF. Trebuiesc inlocuite: Bara fata M, trager, aripa dreapta, far ahl xenon dreapta, capota, parbriz, radiatorul mare, plansa bord + airbag sofer si pasager. Motorul este neatins, nu are absolut nici o problema si nici subansamblele lui. Masina are 242000 de km si are toate reviziile la zi. Se vinde deoarece soferul (nu sunt eu) ramane fara permis pt mult timp. Masina nu se vinde in regim de urgenta, fara oferte derizorii. PRET: 4850 euro negociabil Pentru mai multe informatii sunati la 0736 673 300 Va multumesc, CH
    0 points
  45. Pai cum sa stea? Uite un exemplu, masina pe care o vand eu, proaspat achizitionata din Olanda http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-116-ID7GhHql.html
    0 points
  46. motorul de 2.2+cv automata nu fac casa buna=lenes cu consum maricel
    0 points
  47. E fosta lui masina,a luat-o cumnatu' si a mers cu ea de toti caii,probabil si ametit daca a ramas fara permis.Cand e sa ai ghnion... Nu-i mai face'ti voi pretul,pana la urma cere cat vrea si o vinde mai usor sau mai greu.
    0 points
  48. Mama cand vezi titlul ...cand colo ce sa vezi
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.