Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/21/16 in all areas
-
E cu dus si intors. Poate sa aibe poate sa nu aibe. Si evacuarea aia e facuta cu cap nu e doar o teava trasa la nimereala din motor cu o intermediara si o finala prinsa cu sictir in 2 bolturi,acum... Nu stiu ce sa zic. Eu zic sa mai incerci si pe forumuri din afara si vezi ce gasesti si pe acolo. Eu tot sunt de parere ca 25% ptr un 3.0 e exagerat de mult. Se invarte un M5/M6 F10 sub cifra aia. Dupa mine un consum realistic ar fi fost undeva in juru' la 10 pe exterior ( am spus exterior nu autostrada pe cruise la 120km/h ) si un 16-18 oras4 points
-
Are serie in carte, daca e nevoie inainte de vanzare merg eu sa trec noul motor , o programare + taxa carte si gata (codul motor e identic cu cel actual). Iar legat de dotari, se vad mai sus, poti calcula singur cat iese sa le pui pe toate plus ca, cine iti mai vinde o masina cu atatea piese schimbate unele care trebuiau si multe altele preventiv (gen ultimele piese: ambreiaj nou, jante + anvelope noi pe 18" si nu anvelope low-cost, frane 330d cu discuri perforate, placute ceramice, etrieri reconditionati, sa nu mai spun de intercooler mare cu traseu refacut, turbina hibrid noua, injectoare reconditionate si altele care mai pot pica la diesel).2 points
-
pe siguranta ta , 2 bani nu dau , dar posibil sa ma intalnesc cu tine pe sosea si sa-ti sara o roata din mers si sa ma loveasca. important e sa fie bmw, nu mai conteaza ca e un cazan reparat cu sarma.2 points
-
Ia sa facem noi un test de logica. Ce consuma mai putin. 2.0 turbo 250 cai care sta linistit jos in ture la 150 la ora si nu simte caroseria sau un 1.6 care se chinuie vai mama lui sa tina viteza aia la 5000 rpm? a? Deci care sta mai bine in consumuri? Fun fact,ford focus 1.4 bucuresti constanta intors 9.5 % , Seria 5 2.0 6.5% Ambele la 130 la ora tot drumul. Ambele benzina,ambele fara probleme.2 points
-
Maryus21, dacĂŁ tu ești mulțumit de amortizoarele tale (recondiționate sau nu) și mașina se comportĂŁ bine, nu vĂŁd de ce te stresezi de ce spun alții? Unii pot vorbi ĂŽn necunoștințĂŁ de cauzĂŁ, alții din contrĂŁ, poate au avut experiențe neplĂŁcute... Tu trebuie sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ faci trierea sfaturilor, pentru cĂŁ aici oricine poate vorbi din experiențĂŁ sau doar din auzite. Trierea sfaturilor nu ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ alegi ĂŽntotdeauna ce-ți convine! Ăn rest, ce sĂŁ-ți mai zic... BaftĂŁ și sper sĂŁ nu ai probleme de niciun fel cu acele amortizoare!2 points
-
Nu prea cred ca o sa mai intre el pe aici dar in fine,in caz ca citeste. Cea mai mare atentie la motor inainte sa cumperi masina,neaparat pornita la rece si asculta daca are un tacanit (motorul,nu ala de la volan care apasa pe pedale ) si motorul turat pana aproape de redline sa vezi daca din nou auzi ceva ciudat,scoti capacul de la ulei si incerci sa vezi daca sta lantul fix sau e intins putin. Spun asta pentru ca motoru' asta e hit sau miss,ori nu ai probleme cu el ori e plin de probleme,inca o chestie,e predispus la vibratii,din nou,stat in masina si turezi gradat si urmaresti daca sunt vibratii. In afara de asta...E foarte ok,mai ales pe un 120i. Eu pe E60 nu il simt lesinat deloc,se misca bine pentru un tanc de masina. La consum la fel,consuma foarte foarte putin. In general in Constanta scot cam ~<9% in oras ( nu prea merg mult in orele de varf )si 7% pe exterior,cel mai bun consum l-am scos Constanta > Bucuresti > Constanta 6.2% cu jante de 18 cu 245/45 setat pe cruise la 125km/h. De altfel si consumul declarat in carte ( care nu prea il scoate nimeni oricum ) e 9.2 urban / 6.7 comb / 5.4 extraurban.2 points
-
Pai cam asa pleaca multe,se carpesc prin tara si se vand la cunoscatori si pasionati!2 points
-
Anul trecut, am contribuit la lansarea melodiei de debut a unei interprete locale. Vedeti clipul mai jos. http://www.youtube.com/watch?v=iNlEF_jFrng Va recomand sa vedeti si Making of-urile, destul de amuzante http://www.youtube.com/watch?v=hZiAYpyqhis http://www.youtube.com/watch?v=mr8FkixT7xU2 points
-
Au trecut aproape 3 ani, cam toate pozele din topic s-au pierdut, iar eu nu l-am mai updatat. Not good Dupa schimbarea interiorului si jantelor masina arata asa: Peste un an, m-am cam saturat de Remotecuri si le-am vandut. Mi-am luat in schimb jante stock la care am adaugat capace si trim ringuri cromate noi. In toata aceasta perioada, pe langa plimbari frecvente in tara dar si in afara (inclusiv la BMW Fest Romania 2015) s-au facut mai multe imbunatatiri tehnice la masina. Reparatie balansoar cutie de viteze, maner frana de mana si spalator parbriz S-au instalat piese noi, originale sau de calitate buna (Bremi, BERU, Pierburg, ATE etc): - bucse si tije stabilizator - perne cutie si reductor - curea generator, curea distributie, role distributie - cabluri frana de mana, capota si speedometru - cabluri de inalta tensiune, capac distributie si bujii - furtune frana (toate) si cilindri frana spate - furtune benzina (toate) - cilindru ambreiaj - termostat si pompa de apa - rulmentii de la toate rotile - toata directia - pompa de benzina scuze daca unii termeni sunt gresiti, nu-i cunosc pe toti S-au cumarat si niste piese, toate originale, pentru a imbunatati look-ul si securitatea la trafic: - stergatoare parbriz - ambele oglinzi laterale cromate (sh) + sticle oglinzi noi - scule noi, cu exceptia cheii la 13-14 care nu mai este disponibila - emblema capota fata si emblema spate pe portbagaj (520) - faruri French sh trimise de un coleg bmw-ist din Franta Anul trecut am gasit o pereche de gume Pirelli P6 de dimensiune originala, care erau "incaltate" pe e12 din uzina. Starea e buna, partea proasta e ca sunt produse in 1999 (acest model nu se mai produce demult) si nu sunt prea sigure. Am mers cu ele vreo doua luni, dupa care le-am pus in garaj, sa fie doar pentru expozitii. Mi-am luat in schimb un set nou Hankook, 195/70/14. Ma simt mult mai confortabil cu ele la drum lung. Indeosebi in acest an, cand avem multe calatorii cu batranica. Acum masina arata asa: Calatoriile din 2016 au inceput cu o vizita in Romania, la Vaslui, unde am participat in premiera la un raliu clasic - Moldova Classic Rally. A fost o experienta foarte placuta, ne-am distrat bine si am plecat cu rezultat bun, locul 7 din 24 de participanti. Repetam si la anu' Iar acum, ne pregatim de urmatoarea calatorie: Chisinau-Sinaia-Bucuresti-Transfagarasan-Chisinau. Ne vedem in curand la Concursul de Eleganta Sinaia sau la BMW Fest Romania2 points
-
) acum nu mai au unde sa comenteze cei care stabilesc preturile pe forum.. of2 points
-
Dupa mai bine de 4 ani petrecuti impreuna, ani in care am trecut prin momente de incantare dar si de probleme, a venit timpul sa imi vand masina. Masina: E46 320d Facelift 10/2002 VIN: CH37425 KM in bord: 315 000 (motor schimbat acum 30 000km cu unul care avea 184 000 km) Dotarile actuale ale masinii: -pachet M Tech II Coupe complet (original) -portbagaj CSL -Splittere Performance -Quad xenon, lupe Morimoto 3" scurta 2.5" lunga, faruri blacked out -Angel eyes SMD + Welcome Home -spalatoare de far -LCM 2006 cu triple blink turn signal, Angel Eyes ca DRL, flash pe bi-xenon -interior negru Sport, din piele, reglaj electric cu memorii atat la sofer cat si la pasager, incalzire electrica, reglaj lombar, bancheta rabatabila, sac de ski -navigatie mare dedicata Android 5.1.1, procesor Quad Core 1.6GHz, ecran capacitiv -sistem audio format din difuzoare fata Hertz HSK165, spate Focal 165A1, amplificator ETON EC500.4, subwoofer JL 12w3v3, amplificator subwoofer JL 500/1, usi insonorizate, cabluri difuzoare schimbate -volan M cu comenzi -trimuri alcantara -geamuri electrice fata-spate -climatronic cu panou model 2004 -camera marsarier CCD -maneta stergatoare cu buton S (butonul actioneaza spalatoarele de far) -senzori ploaie + lumina -cotiera fata spate -suspensie formata din amortizoare Bilstein B4 M Tech si arcuri H&R Sport 35/20 -etrieri reconditionati, vopsiti electrostatic, garnituri si pistonase noi -frane de 330d pe fata, discuri Zimmermann perforate + placute ATE Ceramice, spate: discuri ATE Power + placute ceramice -jante noi 18" model Vossen CVT + anvelope noi GY Eagle F1 Assym 2 DOT09.2016 -masina revopsita integral, stopuri noi, semnalizari - lucasuri noi, sticle far noi, shadow line -lumini la picioare + pachet lumini individuale LED 6000k complet -iluminat bord alb -plafon individual negru original -DSC codat pe M Track Mode -oglinda interioara automata (anti-orbire) -folie 7% transparenta geamuri spate+ luneta, 50% transparenta geamuri fata -folie Heliomata Helioglass parbriz 80% transparenta Injectoarele au fost reconditionate la Bosch Car Service (toate 4), turbina cu palete mai mari la Bogdan MBI (Haplea), intercooler mare 550x230x60 + traseu complet din inox + furtune siliconice. Evacuare custom, tips dublu PILOT, downpipe + muffler delete, clapete admisie anulate + remapare: ~200cp 430nm Reviziile s-au facut periodic intre 10-13 000km (filtrul de aer a fost schimbat la fiecare 5000km pt protejarea turbinei) , prima revizie cu ulei 5w30, pe urma am mers pe 0w40 iar de cand a fost remapata masina, pt protejarea motorului am ales 5w40 Liqui Moly. Lista completa cu piesele schimbate de-a lungul anilor se poate vedea mai jos dand click pe "Spoiler". Am ales metoda cu spoiler deoarece este destul de lunga lista. ------Contact: prin PM Topicul de prezentare a masinii cu toata istoria de-a lungul celor 4 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117209-e46-320d/ http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet: Pret: 8299E1 point
-
Asa zici!? Si atunci ce este in neregula cu turatia motorului, respectiv viteza in clipul acesta? , sau .. Nu de alta dar de fapt ai cam 3000rpm la 160 km/h. Stiu sigur asta pentru ca la 2000rpm am 110km/h iar 2500rpm am 130km/h, asa ca nu prea e cum zici tu; E90 320d 2005. Si am condus si versiunea 2014 (parca 183cp, twin-turbo) o saptamana, iar rpm-ul nu e cum mult mai mic la aceleasi viteze.1 point
-
Daca evacuare are diametru mai mic sau prea mare poate afecta performantele si consumul. De asemenea daca sudura in exces din evacuara nu a fost indepartata poate afecta flow ul de aer si automat performantele si consumul, dar revin de la un 15% la un 20% ii cale lunga parerea mea. Dupa logica unora de aici 635d a tatalui meu ii stricat. Am reusit sa scot 6,7% pe Cluj Vatra Dornei desi am mers strict regulamentar. Cloud92 ai dreptate. Cand am facut drumuri in afara cu 120i ul meu din 2006 chiar se simtea lipsa cuplului si trebuia sa il tin constant turat. Pe cand 330d ul sau 635d ul pe la 1300rpm au cuplul maxim si ii normal ca scot un consum mic in afara. Pe acelasi principiu si un 640i ,desii ii motor de 3 litri, in afara poate scoate un consum mic.1 point
-
20-25 la mers frumos din ce spunea proprietatul. Daca ii rupe mufa ia 30-35 probabil,dar e consum normal nu?ca astea pe benzina si de 3l is cele mai gurmande. Not. Pentru cei care cred ca e normal consumul,proprietarul a si precizat ca are un coleg cu 640i cu un consum considerabil mai mic.1 point
-
Eu m-am abtinut,de aia am si postat aia cu "exercitiu de logica" E ca si cum vine unu' cu un 1.2 si zice haha mie imi ia 20% pe exterior cum sa iti ia tie 10% la 3.0 . Ceva pe sistemu' asta. E si normal ca petarda aia de motor nu e in stare sa miste caroseria si se chinuie de vai mama lui sa mentina viteza. Rule of thumb. Masina usoara cu motor mic e buna in oras,pe exterior puterea si cuplul isi spun cuvantul. De fiecare data cand am condus o masina cu motor mic ( in special benzine aspirate ) pe exterior imi venea sa imi bag un cutit in ochi de nervi. Putere 0,nu poti sa mergi peste 100km/h ca,consuma in ultimul hal. Nu pot sa vorbesc in numele tuturor dar eu simt ca ma sufoc la 100 pe autostrada. Cat despre partea cu evacuarile,indiferent,nu cred ca era asa de sesizabila diferenta,poate un 0.5 l hai 1l in plus si nici ala nu cred. Ca o idee. Declarat de producator. Fuel consumption* Urban in l/100 km 10.7-10.5 Extra-urban in l/100 km 6.0-5.9 Combined in l/100 km 7.8-7.6 CO2 emissions in g/km 181-177 Tank capacity, approx. in l 70 Performance Top speed in km/h 250 Acceleration 0–100 km/h in s 5.3 Mai intelege omu' ca , consumu' declarat de producator e greu de scos. Dar de la 11 pana la 20-25...Mai da-o-n1 point
-
Probabil trebuie o lege si ca sa-si puna anvelope de vara . F multi cu cele de iarna inca pe masina , probabil ca asigurarile ar trebui sa conditioneze asta .1 point
-
Discutiile sunt constructive atata vreme cat sunt purtate in limita bunului simt1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca masina nu a fost lovita si km sunt reali mi se pare ca merita. Mai bine 75k km in Romania si intretinuta corespunzator decat 300k km din afara si 150k in bord.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Toate sunt SI pe ulei. Amortizorul tau cand a fost nou, a avut si gaz. Doar ca s-a pierdut pe drum. Eu nu ma indoiesc de calitatea lucrarii in sine, nu se face praf amortizorul in mers. Insa nici nu-si face treaba. E o solutie de compromis, dar eu n-as mai alege-o.1 point
-
De aratat poate singur sa afle cautand pe google...sunt si "n" topicuri deschise pe tema asta..trebuie doar sa caute. Sau poate asteapta sa si mearga cineva sa i-o inlocuiasca )1 point
-
1 point
-
Capacul de la motor adica...nu ala unde e filtrul de ulei,se vede lantul si poti sa il atingi. M-am exprimat eu gresit. Si doublepost pentru ca nu pot sa editez.1 point
-
Cu toate cĂŁ risc sa fiu antipatic, pe mine nu prea mĂŁ atrage, as fi preferat cu 150k de km dar cu ceva dotĂŁri, cu banii care i-ai dat pe ea si cu cat mai investesti sa aduci unele schimbĂŁri la interior exterior o sa ai un pic durere de cap.acestea find spuse , iti doresc multi km fĂŁrĂŁ probleme;1 point
-
Acum sunt PS: am mai gasit un 320i din 2002 cu 13 000e, un 320d touring dar chel in comparatie cu al meu la 7800e, etc1 point
-
Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?1 point
-
1 point
-
Ca tot veni vorba de amortizoare pentru BMW-uri... ce chin am mai tras eu cu E34-ul 520i al meu zilele astea... din cauza unui arc rupt pe partea dreapta fata,am zis sa schimb si arcul si amortizorul ca doar n-o fi asa de greu,corect?! da' de unde... dupa ce am scos arcul rupt,a inceput circul/chinul: am comandat intr-un loc amortizoare kayaba pe gaz cu confirmarea repetata a vanzatorului ca,citez: "Da' domnule,astea sunt cele originale/care se vor potrivi la masina Dvs., cu siguranta, 100% fara nici un dubiu...". vin amortizoarele joi dupa-amiaza/seara, merg la mecanic ,se uita ala la ele si incepe sa rada acru/sec... "Bai nene,ia pune tu flansa matale de amortizor,pe amortizoarele astea si zi-mi TU daca ti se pare ca mai poti sa si montezi/strangi piulita pe amortizor cu tot cu flansa..." Nici daca ma inchinam la ele toata ziua nu se potriveau... jegurile kayaba nu aveau nici acea dubla conicitate ce amortizoarele originale o aveau,nici filetul de pe tija amortizorului nu era la lungime,nimic nu se potrivea,indiferent cum te uitai la ele,sau chiar de erai orb cu totul... Le duc inapoi la magazin scarbit si indignat ca si-a batut ala joc de mine chiar asa in halul asta,cer banii inapoi, la care el cica: "dar stati fara grija ca o rezolvam tot azi,comand altele..." ALTELE?! tot kacaturi de-astea "KYB cica made in japan" dar care probabil sunt facute in vreun grajd de niste semianalfabeti "meseriasi"?! NU MULTUMESC, tine-le tu p-astea ca eu mai caut piesa care trebuie! Cu greu,a dat banii inapoi si m-am dus in treaba mea, LA ALT MAGAZIN unde ,"cica" sigur stiau aia ce sa-mi comande... Sau cel putin asa mi-a zis un amic de-a meu care a mai avut de-a face cu ei... Asta era vineri dimineata la 8:30-8:40, eu fiind intr-o criza majora si totala de timp ca sambata dimineata la 7:00 trebuiam sa plec la botezul nepotului in Braila... Si,stau ,astept,mai curat un etrier ceva pe la masina,etc... pana se face ora 16:00 cand mi-au spus meseriasii de la magazin ca vine faimosul amortizor,ca cica doar unul ERA PE STOC... de la celalalt magazin reusisem sa cumpar ARCUL pentru fata... Vine amortizorul,mergem si noi,eu cu amicul ce "mi-a facut lipeala", desface "nenea" de la magazin ambalajul si...SURPRIZA: amortizorul prezenta urme evidente de montaj,si inca unul grosolan de stricase piulita de sus ce strangea/fixa amortizorul in locul lui... :hyper: MOMENT in care ,sincer m-am panicat instantaneu,nervii mi-au luat-o razna,urechile si fata mi s-au inrosit de DRACI SI SCARBA/DEZGUST TOTAL fata de aceste magazine de piese auto si vanzatori atotstiutori si plini de ei ,dar care arareori LE NIMERESC DIN PRIMA... mai in gluma mai in serios l-am intrebat pe "nenea": si eu ce fac acum? platesc piesa SH , o montez si... DUMNEZEU CU MILA?! omul a fost "sincer": "plateste , ia-l , monteaza-l si daca nu merge il aduci inapoi..." nici n-a durat 15 minute ca de cum am ajuns la "fata locului/macelului" unde aveam un sfert de E34 demontat, ca am si constat cu si mai mare scarba/dezgust ca nici amortizorul asta nu se potriveste DELOC cu flansa sau piesa in care intra amortizorul... inapoi la om cu scartzait de cauciucuri si mult fum de la roti,banii inapoi si lasa-ma nene ca am obosit cu piesele matale "de origine" a p.lii... Intre timp ,dupa masuratori "precise" a dimensiunilor amortizorului a mai cautat el ceva pe PC si cica, ar fi gasit de data asta piesa ce s-ar potrivi SIGUR la masina mea... Cum luni nu se lucreaza ca deh,noi romanii tampiti,avem 'nshpe mii de sarbatori OFICIALE care mai de care mai cretine,si etc... deci o sa-l pot avea MARTI dupa-amiaza... O ultima varianta va fi sa comand doua amortizoare de origine din strainatate la pretul de 340 lei bucata cu slabe sanse de returnare in caz de nici astea nu se vor potrivi la masina,dar, intre timp astept sa vad "marfa" de marti,in speranta ca se va potrivi totusi... Vineri dupa-amiaza a fost iadul pe pamant,pentru ca toate service-urile se inchisesera deja,si noi, eu si inca doi amici, a trebuit sa ne chinuim sa bagam dreaqului cumva arcul pe suportul lui CU ACELASI AMORTIZOR SCURS SI VARZA,vechi de probabil 26 ani... am folosit aproape toate metodele,inclusiv tirantul de la un tractor din cauza caruia a si sarit o data direct in geamul de jos din spatele tractorului iar de acolo a ricosat pe langa capul unui amic,"linistindu-se" la vreo 15-20 metri de noi... a trecut moartea/tragedia pe langa el... moment in care am lasat dreaqului tractorul si tirantul "in pace" si ne-am "axat" pe un surub lung niste talere de discuit si MULTA SARMA cu care am legat arcul comprimat aproape de tot arcul "buclucas" si l-am bagat repede pana nu cedau sarmele la locul lui si am strans piulita la amortizor,oricum una din sarme cedand brusc si asezandu-se stramb pe canale/flansa... dar macar era aproape pe pozitie si piulita era stransa pe toate filetele... Ma jur ca nu mai desfac arcurile la vreo masina pana nu vad utilajul/scula cu care MESERIASUL CE O DETINE imi garanteaza ca va baga/monta din nou arcul si eventual imi face o proba pe alt amortizor si cu alt arc decat al meu! Iar de reconditionat amortizoare,chiar m-am gandit si eu la asta,dupa tot chinul prin care am trecut si stressul durerea de cap pentru a termina mai repede masina,ca a doua zi trebuiam sa fiu si eu prezent la un evenimen UNIC pana la urma,botezul nepotului meu,copilul surorii mele... Personal consider ca o "reconditionare" a unor amortizoare este=0 daca nu este facuta intr-un service cu multi ani/decenii de experienta in domeniul asta si este doar o alternativa in cazul masinilor foarte vechi pentru care nu mai gasesti amortizorul care trebuie nici daca stai in cap si reciti crezul din memorie de vreo 1000 ori... Mai degraba m-as "tigani" cu improvizatii de la alte masini dar amortizoarele respective sa fie NOI ORIGINALE! Nici nu vreau sa mai spun cum se comporta masina/BMW-ul E34 cu amortizoarele VARZA pe puntea fata daca trec de viteza de 100 km/h: zici ca-i suspendata cu ambele roti in aer si eu dau din volan de tampit stanga-dreapta doar doar de o tin pe drum cat de cat... Pana nu-mi vin amortizoarele NOI si care sa se potriveasca la milimetru pe masina,nici ca mai merg undeva cu ea... Ar fi un gest criminal si iresponsabil din partea... iar de reconditionat amortizoare pentru masini scumpe(mai scumpe decat 520i E34-ul meu din 1990),sa ma iertati de sinceritate, dar v-as impusca in cap pe voi astia ce indrazniti sa faceti asa ceva! daca voua vi s-a urat cu viata,situatia nu este la fel si pentru restul PARTICIPANTILOR LA TRAFIC de pe contrasens sau din fata/spatele vostru... :2guns: fara amortizoare COMPETENTE orice masina este un fel de caruta de 1,5-2 tone suspendata pe neste ARCURI dar care se deplaseaza pe 4 roti cu vreo 100-200 km/h... daca exista tampiti de-astia suficient de tampiti sa mearga cu 200 km/h cu amortizoare VARZA CU MUCI SI FASOLE... imi cer scuze daca postarea mea deranjeaza,dar sunt patit si am vazut ce inseamna condusul cu amortizoare terminate,mentionand in acelasi timp ca am facut-o si eu din pura si urgenta necesitate,neavand alta masina sa folosesc pana gasesc amortizoarele care trebuie pentru masina mea... dar cine o face cu buna stiinta si intentionat pana se rup de tot amortizoarele,imi pare rau dar n-are nici o scuza... o zi buna si va tin la curent ce primesc MARTI de la ultimul magazin unde am facut din nou comanda... sper sa fie ce trebuie de data asta... :bashwall:1 point
-
ehe, multi dupa ce merg luni de zile cu amortizoare sparte,curse voi credeti ca e vreun pericol ca le reconditioneaza? oricum discutia despre tii la viata ta nu cred ca se aplica la amortizoare. mie mi-ar fi mai frica sa merg pe temperaturile astea cu anvelope de iarna (cum destui merg!) decat sa merg cu amortizoarele reconditionate. uitati-va in trafic asa la semafor cate masini au anvelope de iarna, din 10 masini 2-3 minim au de iarna ceea ce chiar mi se pare un pericol, in caz de franare de urgenta sunt egal cu 0 anvelopele de iarna.1 point
-
Se lucreaza ... http://imageshack.com/a/img922/6958/5xOqTp.jpg http://imageshack.com/a/img921/4065/Z64lNo.jpg Distrubutia arata bine , a fost schimbata: http://imageshack.com/a/img923/2163/jZKqqQ.jpg Am majoritatea pieselor , mai am de asteptat dupa piston, supape si garnitura de _chiulasa_,sper sa o termin saptamana viitoare.1 point
-
Zicea colegul mai sus de domnul Codescu din Chiajna. Asta e telefonul lui: 0744.86.99.63 Chiar face treaba buna, il recomand si eu. Cand am fost ultima oara la el, tocmai venise sa ia cineva niste amortizoare de Rolls antic pentru Tiriac (aratau ca niste manivele mai mult) pe care le facuse. Are tot ce-i trebuie, inclusiv presa. Problema e cu montatul/demontatul. Daca nu le duci direct scoase, trebuie sa vina un mecanic acolo sa le rezolve, sau te trimite la niste baieti langa el, care au garaj. Te plimba ei cu masina, si pretul nu e inclus in manopera amortizoarelor. Operatiunea in sine de reconditionare, dureaza maxim 30 min.1 point
-
Tocmai am rectificat amortizoarele pe fata cu 200 de lei. Pt cel care a ĂŽntrebat dacĂŁ mi se pare o avere. Da. Mi se pare. Sa dau 1000 de lei pe 2 amortizoare. Când am dat 200 și a constat ĂŽn desfacerea totala a amorizorului, ulei, arc, bucsa noua tot ce trebuie fĂŁcut. Și am stat la coada acolo. Deci e mai cunoscuta treaba cu rectificarea decat credeam. Și erau mașini mult mai scumpe decât a mea ) Am uitat sa precizez ca aveam amortizoare originale din aluminiu și doar acestea se pot rectifica. Deci pt bogații cu cele de tabla. Acelea nu se pot rectifica.1 point
-
Pe la segmenti cel mai probabil. Face ceva post injectie,da motorina mai multa pe cilindrii si daca nu face regenerarea completa ramane in aer sau in ulei in cazul asta.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! O fi avand masina doar 61.000km, dar in 10 ani mirosul ala de plastic vine de la un vreun odorizant probabil..1 point
-
Ai tresarit un pic, daca avea un f10 si te tinea in sah cu vanzarea :sweat:1 point
-
Pai ciumegu' nu da serie sasiu,trebuie sa mergi la caracal sa vezi masina si o testezi la service...btw Taxa Recuperata. Cel mai probabil o da repede daca merge,sigur e dispus pe la 19k.1 point
-
1 point
-
1 point
-
+1 Nu v-ati prins ca astia sunt pe panarama?? Ei tot le povestesc posesorilor cat le consuma masinile lor de fapt. Si mai vrei sa porti o discutie cu ei? Vii cu 316 de 15 ani sa povestesti de consumuri, cand tu habar nu ai de diferente turbo/aspirat, injectie directa, start-stop, etc...1 point
-
Toate hartiile : http://www.bmwfsc.ca/map-data/ Torrent !1 point
-
Daca in Mai 2009 masina avea 182,646 km, cati km are masina in luna Iunie 2016? 500.000?600.000?nu conteaza? Cine ghiceste km reali? PS. masina nu a mai calcat pe la BMW tot din Mai 2009. Mult noroc noului proprietar, daca ajunge sa citeasca pe aici:)1 point
-
218k km are acum . Am pus in 19 negociabil cred ca 6...am condus 640d si cls 350..in cls parca nu simti ca accelereaza un schimb pe 6 e altceva , e masina in care ai plimba si sotia si amanta1 point
-
clapeta aia functioneaza doar la motor rece, in rest...vvt1 point
-
Te aflii pe un forum public unde lumea discuta ce doreste si isi exprima parerile in diferite feluri. Daca te deranjeaza asta tine-o pt tine si nu mai fa publica chestia ca nu are nici un efect.1 point
-
Nu intotdeauna lucrarile ieftine sunt facute prost..sau cele scumpe sunt facute bine. Intr-adevar e la jumatate de pret fata de Bucuresti si in sine este exact aceeasi lucrare1 point
-
cel mai bine pentru tine e sa faci macar un efort sa citesti tot ceea ce s-a scris pana acum si vei gasi toate raspunsurile1 point
-
Nu schimb pivoti zilnic . De regula imi fac reparatiile in regie propie si mai ajut si la nevoie . Nu vreau sa fiu rautacios dar , nu am masina de ieri . Am trecut si prin service-uri ; nu ma multumesc indeajuns . Am intrebat de curiozitate . Si eu sunt de parere sa schimbe tot bratul .1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00