Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/22/16 in all areas

  1. salut , am masina asta de ceva vreme , dar nu am pus-o pe forum pana acum . e cumparata de noua si este un un F30 , 316i ,motor 1597 cmc , twin-scroll turbo poze aici Vehicle information VIN long WBA3A11010J285605 Type code 3A11 Type 316I (EUR) Dev. series F30 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N13 Cubical capacity 1.60 Power 100 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ESTORILBLAU 2 METALLIC (B45) Upholstery STOFF HEXAGON ALCANTARA/ANTHRAZIT (HAAT) Prod. date 2014-04-04 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2PE 18"M LT/ALY WHEELS STAR SP. 400M/MT 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 3L8 EXTERIOR PARTS IN ALUMINIUM SATINED 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4DL HIGH.TRIM FIN. BLACK HIGH-GLOSS 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 423 FLOOR MATS, VELOUR 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8S2 CODING OF ALARM SIGNAL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8V1 NCAP LABEL 845 ACOUSTIC BELT WARNING 868 LANGUAGE VERSION DUTCH 886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
    4 points
  2. Astazi am schimbat si debitmetrul de aer pe VDO-Siemens care era acelasi ca cel din fabrica. L-am cumparat din anglia la jumatate din pretul de pe piata nou nout cu garantie 12 luni(deja ma apucase febra investitiilor dupa ce am schimbat injectoare, bobine, bujii, solenoide). In concluzie sunt foarte fericit ca s-au rezolvat problemele cu: tremurat la relanti, goluri in acceleratie, consum maricel. Masina este din nou o bestie! Urmeaza sa schimb uleiul si filtrele luna viitoare. :hyper:
    4 points
  3. 20-25 la mers frumos din ce spunea proprietatul. Daca ii rupe mufa ia 30-35 probabil,dar e consum normal nu?ca astea pe benzina si de 3l is cele mai gurmande. Not. Pentru cei care cred ca e normal consumul,proprietarul a si precizat ca are un coleg cu 640i cu un consum considerabil mai mic.
    3 points
  4. Eu m-am abtinut,de aia am si postat aia cu "exercitiu de logica" E ca si cum vine unu' cu un 1.2 si zice haha mie imi ia 20% pe exterior cum sa iti ia tie 10% la 3.0 . Ceva pe sistemu' asta. E si normal ca petarda aia de motor nu e in stare sa miste caroseria si se chinuie de vai mama lui sa mentina viteza. Rule of thumb. Masina usoara cu motor mic e buna in oras,pe exterior puterea si cuplul isi spun cuvantul. De fiecare data cand am condus o masina cu motor mic ( in special benzine aspirate ) pe exterior imi venea sa imi bag un cutit in ochi de nervi. Putere 0,nu poti sa mergi peste 100km/h ca,consuma in ultimul hal. Nu pot sa vorbesc in numele tuturor dar eu simt ca ma sufoc la 100 pe autostrada. Cat despre partea cu evacuarile,indiferent,nu cred ca era asa de sesizabila diferenta,poate un 0.5 l hai 1l in plus si nici ala nu cred. Ca o idee. Declarat de producator. Fuel consumption* Urban in l/100 km 10.7-10.5 Extra-urban in l/100 km 6.0-5.9 Combined in l/100 km 7.8-7.6 CO2 emissions in g/km 181-177 Tank capacity, approx. in l 70 Performance Top speed in km/h 250 Acceleration 0–100 km/h in s 5.3 Mai intelege omu' ca , consumu' declarat de producator e greu de scos. Dar de la 11 pana la 20-25...Mai da-o-n
    3 points
  5. cum? reciteste postul 266. ma pui sa imi pierd timpul ca sa iti demonstrez evidentul si tu nici nu esti atent.. un motor retunat/ resoftat sau cum vrei sa zici, nu influenteaza turatia intr-o anumita treapta la o anumita viteza. cu alte cuvinte daca ii pui inca 50 de cai tu tot 140 vei avea la 3000 rpm.
    2 points
  6. Asa zici!? Si atunci ce este in neregula cu turatia motorului, respectiv viteza in clipul acesta? , sau .. Nu de alta dar de fapt ai cam 3000rpm la 160 km/h. Stiu sigur asta pentru ca la 2000rpm am 110km/h iar 2500rpm am 130km/h, asa ca nu prea e cum zici tu; E90 320d 2005. Si am condus si versiunea 2014 (parca 183cp, twin-turbo) o saptamana, iar rpm-ul nu e cum mult mai mic la aceleasi viteze.
    2 points
  7. Are serie in carte, daca e nevoie inainte de vanzare merg eu sa trec noul motor , o programare + taxa carte si gata (codul motor e identic cu cel actual). Iar legat de dotari, se vad mai sus, poti calcula singur cat iese sa le pui pe toate plus ca, cine iti mai vinde o masina cu atatea piese schimbate unele care trebuiau si multe altele preventiv (gen ultimele piese: ambreiaj nou, jante + anvelope noi pe 18" si nu anvelope low-cost, frane 330d cu discuri perforate, placute ceramice, etrieri reconditionati, sa nu mai spun de intercooler mare cu traseu refacut, turbina hibrid noua, injectoare reconditionate si altele care mai pot pica la diesel).
    2 points
  8. dupa cum am zis , fiecare intelege ce vrea. cred ca ar fi inteligent sa ne rezumam sa facem afirmatii in legatura cu masinile care le-am condus personal . daca am scris cifrele alea acolo ( masininilor pe care le conduc sau le-am condus ) , cred ca stiu mai bine ca tine cat imi consuma M4'ele comparativ cu celelalte. poate suna halucinant pentru tine ,si sunt dispus sa-ti fac o demonstratie personala cu M4 , sa vezi cat consuma comparativ cu celelealte.
    2 points
  9. BMW E90 320d 177 CP 1995 cm3 06/2008, EURO4 128g CO2/km, rulaj aprox 232.000 km serie sasiu WBAVG91060A348008 Adusa in tara personal de mine in 2011, luata de la autoexpo.de, singurul proprietar in Romania, masina in prezent are aprox 232.000 km , ultima intrare in service la aprox 223.000 km cand s-a schimbat distributia la reprezentanta din Craiova. Masina a primit upgrade la facelift LCI ( faruri LCI adaptive, capota fata LCI, capota spate LCI, stopuri LCI, FRM3 cu AHL ) si pachet M exterior ( include bara fata, bara spate, praguri M ), volan M, navigatie CIC Professionala. Taxa a fost recuperata. Pret 10 990 € Negociabil la fata locului. http://s33.postimg.org/y3bkar7aj/20151020_172152.jpg http://s33.postimg.org/cok6q8jor/20151020_172200.jpg http://s33.postimg.org/cw7tmqunf/20151020_172207.jpg http://s33.postimg.org/3zx1it417/20151020_172215.jpg http://s33.postimg.org/u0p4pf2jv/20151020_172227.jpg http://s33.postimg.org/4zrxs98kr/20151020_172236.jpg http://s33.postimg.org/550afo59n/20151020_172433.jpg http://s33.postimg.org/8r63sbbmz/20151020_172438.jpg http://s33.postimg.org/ax0emtf3f/20151020_172533.jpg http://s33.postimg.org/6p5me2dnv/20151128_152803.jpg
    1 point
  10. Cu toate ca ma atasem de masina asta, sunt nevoit sa o vand. E vorba de un E91 320d -120kw , fabricat in 15.11.2005, in prezent fiind afisati 181xxx km (nu stiu daca sunt reali si nici nu m-a interesat vreodata). Taxa de inmatriculare este achitata si nerecuperata. Asigurarea este valabila pana 03.05.2017 Impozitul este achitat la zi. Cu toate ca pe carte as fi al 3-lea proprietar in Ro, primul e de fapt sora celui de-al doilea proprietar - a fost doar un intermediar pentru cumpararea masinii. In timp a primit urmatoarele upgrade-uri (specific ca absolut toate sunt originale): -stopuri blackline -Bara spate M -Volan M -nuca schimbator M -evacuare completa inox - PilotPower Tuning Pitesti -intarit volant + placa presiune + rulment presiune, iar discul ambreiaj este acoperit cu kevlar - rezista pana la 560Nm - Atix Racing Solutions -soft de putere (cu dpf - ON) - 193Cp si 400 Nm cuplu - softul este facut in regim "safe" pentru a proteja turbo - CompleteChip Iasi -vopsit trimuri interioare -grile negre -refacut tapiteria si fetele de portiera - scaunul soferului a fost refacut, apoi am schimbat scaunul cu totul, insa din motive pe care nu pot sa mi le explic, sezutul oricum arata ca naiba. -polish faruri si acoperite cu folie de protectie. Datorat faptului ca am circulat mult pe autostrazi, ca defecte semnificative ar fi urmatoarele: -pe capota este sarita vopseaua in 2 locuri -bara fata a suferit si ea destul de mult -zgarieturi fine pe portiere, multumita parcarilor supraaglomerate - insa cu un polish profesional se rezolva cu siguranta. -cred ca dupa sezonul de iarna cumparatorul va fi nevoit sa schimbe flansele amortizoarelor. Din pacate asta e doar o parte din proiect, cu toate ca as mai fi avut mult de lucru la ea. Referitor la schimburile consumabilelor, toate informatiile se gasesc in facturile atasate, insa luna trecuta a fost schimbat si modulul Diversity (cumparat nou). Cumparatorul va primi: volanul original cu comenzi + airbag-ul -stopurile originale complete -semnalizarile originale albe -jantele style 194 care sunt montate acum (sunt incaltate cu Bridgestone Potenza) -un set de jante style 44, un set de cauciucuri de vara Toyo CF2 225/45/17 dot 2015 si un set de cauciuri de iarna 225/45/17 (nu mai stiu ce brand sunt, pentru ca luasem ce era mai ieftin) -un disc de ambreiaj nou (Luk daca nu ma insel) -set 2*cabluri frana de mana Trw -lichid frana oe -evacuarea originala completa -un set de dopuri pentru anularea clapetelor (cand le-am verificat luna trecuta erau ok, insa kit-ul il cumparasem "just in case"). -rezerva slim (125/80/17), cric, cheia de roti Nu are o lista lunga de optiuni, insa cuprinde ceea ce e esential pentru mine: VIN: WBAVU31010KY06750 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Sensatec/beige - KAB4 Production Plant MUNICH Production Date 2005-11-15 Standard Equipment 4AG Interior Strip Titan. Dull Interieurleisten Titan Matt 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2BH Lt/aly Wheels Double Spoke 156 Lm Raeder Doppelspeiche 156 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 386 Roof Rail Dachreling 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 464 Skibag Skisack 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung 7RP Advantage Package Advantage Paket 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur Cat timp am folosit-o am avut un singur incident minor- o lovitura in partea din spate, insa reparatia e mai mult decat ok (am poze inainte/dupa). Sper sa nu fi omis nimic important. Momentan masina nu este in tara - cel mai probabil ajung cu ea undeva spre sfarsitul lunii Septembrie, insa in cazul unei oferte certe o pot trimite in maxim 3 zile. Nu sunt samsar, nu vreau mai mult decat valoreaza si tinand cont de faptul ca e o masina 100% corecta si nu are niciun defect ascuns, pretul este 8000eur (8150 pentru cei care vor tocmeala). Nu cobor un cent sub pragul asta. Ma puteti contacta in privat sau 0039-3280460401 (chiar daca voi respinge apelul, va voi contacta in cel mai scurt timp posibil).
    1 point
  11. Dupa mai bine de 4 ani petrecuti impreuna, ani in care am trecut prin momente de incantare dar si de probleme, a venit timpul sa imi vand masina. Masina: E46 320d Facelift 10/2002 VIN: CH37425 KM in bord: 315 000 (motor schimbat acum 30 000km cu unul care avea 184 000 km) Dotarile actuale ale masinii: -pachet M Tech II Coupe complet (original) -portbagaj CSL -Splittere Performance -Quad xenon, lupe Morimoto 3" scurta 2.5" lunga, faruri blacked out -Angel eyes SMD + Welcome Home -spalatoare de far -LCM 2006 cu triple blink turn signal, Angel Eyes ca DRL, flash pe bi-xenon -interior negru Sport, din piele, reglaj electric cu memorii atat la sofer cat si la pasager, incalzire electrica, reglaj lombar, bancheta rabatabila, sac de ski -navigatie mare dedicata Android 5.1.1, procesor Quad Core 1.6GHz, ecran capacitiv -sistem audio format din difuzoare fata Hertz HSK165, spate Focal 165A1, amplificator ETON EC500.4, subwoofer JL 12w3v3, amplificator subwoofer JL 500/1, usi insonorizate, cabluri difuzoare schimbate -volan M cu comenzi -trimuri alcantara -geamuri electrice fata-spate -climatronic cu panou model 2004 -camera marsarier CCD -maneta stergatoare cu buton S (butonul actioneaza spalatoarele de far) -senzori ploaie + lumina -cotiera fata spate -suspensie formata din amortizoare Bilstein B4 M Tech si arcuri H&R Sport 35/20 -etrieri reconditionati, vopsiti electrostatic, garnituri si pistonase noi -frane de 330d pe fata, discuri Zimmermann perforate + placute ATE Ceramice, spate: discuri ATE Power + placute ceramice -jante noi 18" model Vossen CVT + anvelope noi GY Eagle F1 Assym 2 DOT09.2016 -masina revopsita integral, stopuri noi, semnalizari - lucasuri noi, sticle far noi, shadow line -lumini la picioare + pachet lumini individuale LED 6000k complet -iluminat bord alb -plafon individual negru original -DSC codat pe M Track Mode -oglinda interioara automata (anti-orbire) -folie 7% transparenta geamuri spate+ luneta, 50% transparenta geamuri fata -folie Heliomata Helioglass parbriz 80% transparenta Injectoarele au fost reconditionate la Bosch Car Service (toate 4), turbina cu palete mai mari la Bogdan MBI (Haplea), intercooler mare 550x230x60 + traseu complet din inox + furtune siliconice. Evacuare custom, tips dublu PILOT, downpipe + muffler delete, clapete admisie anulate + remapare: ~200cp 430nm Reviziile s-au facut periodic intre 10-13 000km (filtrul de aer a fost schimbat la fiecare 5000km pt protejarea turbinei) , prima revizie cu ulei 5w30, pe urma am mers pe 0w40 iar de cand a fost remapata masina, pt protejarea motorului am ales 5w40 Liqui Moly. Lista completa cu piesele schimbate de-a lungul anilor se poate vedea mai jos dand click pe "Spoiler". Am ales metoda cu spoiler deoarece este destul de lunga lista. ------Contact: prin PM Topicul de prezentare a masinii cu toata istoria de-a lungul celor 4 ani: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117209-e46-320d/ http://115.imagebam.com/download/M-H4TeDAGqSbSWWviUM3FA/48968/489677553/IMG_6001.JPG http://115.imagebam.com/download/TU9fKRSvN_jDGZkPYj0uIw/48968/489677559/IMG_6005.JPG http://115.imagebam.com/download/6v0JkofO6OXl5HfsEC-nPQ/48968/489677563/IMG_6010.JPG Un scurt filmulet: Pret: 8299E
    1 point
  12. Un prieten din Anglia a fost la un service sa isi faca schimbul de ulei, acolo l-au intrebat daca nu vrea si o decontaminare inainte, ca au o masina ce spala motorul pe interior cu niste detergenti care sunt folositi si in ulei numai ca aici sunt intr-o concentratie mai mare. A doua zi cand a verificat nivelul a spus ca uleiul era inca galben si ca de obicei era maro inchis sau negru. Mi-a trimis un clip si a spus ca exact aceasi operatie I-au facut si lui numai ca masinaria era putin diferita. Exista si la noi in tara un service cu asa ceva ? Nu vreau pareri pro sau contra !
    1 point
  13. 1 point
  14. e a 2-a masina , nu o folosesc prea mult . iar sotia inca nu are permis . am facut aproape 4500km . concluzii ? hmm , nu stiu ce sa zic , e un mix ciudat de sentimente . masina isi face treaba , se misca binisor , economica si in acelasi timp foarte puturoasa pe modul eco-pro . pe sport+ nu e cine stie ce racheta dar faci demaraje decente cu viteza 1 si 2 . dar nu am ce pretentii sa ridic de la 250nm si 134 cai . nu este atat de silentioasa pe cat ma asteptam , dar asta cred ca se datoareaza cauciurilor run-flat. imi place mult sistemul connected-drive . despre alcantara , e prima si ultima data cand iau o masina cu asa ceva... arata bine ( si nu prea arata bine in acelasi timp ) , dar aduna la scame de iti vine rau. cutia manuala sux , dupa ce ai condus un ZF cu 8 rapoarte automat , sa revi la mestecatul in mamaliga este cam greu . mi se parea mai spatioasa decat e46 inauntru , iar ca driving mi se pare o masina destul de relaxanta pentru drumuri lungi . sunt chestii care imi plac la masina asta , si chestii care ma fac sa zic ca nu are deloc suflet...
    1 point
  15. Mai poate fi de la baterie, sa fie slaba si atunci mai apar asa erori aiurea, eu am patit si la e70 si la e60..
    1 point
  16. Nu prea o sa simti nimic,sunt motoare aspirate,diferenta aia de 20 de cai nu prea face cine stie ce,cuplul tot mic e,in 0-100 mai castigi un 0.5s in cel mai bun caz. Parerea mea este ca e o pierdere de bani. Daca tot vrei sa mergi pe engine swap mergi pe un 3.0 pentru putere
    1 point
  17. Era vanduta pana acum daca acceptai oferta mea...
    1 point
  18. e bine ca totusi se mai iau in calcul si cutiile de viteze cu, care sunt echipate masinile, am intrebat intr-un post anterior ce cutie are pe acel e90 eff, sa documentat domnu si acuma a venit cu raspunsul toata lumea vorbeste de cilindree si de putere, nu se ia in calcul si cutia de viteze care e un factor important in toata povestea asta a consumului, am doua masini cu aproximativ aceiasi cilindree, una are cutie automata in 4 rapoarte cealalta are automata in 8 rapoarte, e diferenta enorma in ceea ce priveste consumul
    1 point
  19. Bafta la vanzare! Dupa mine masina chiar isi merita pretul. Nu gasesti in fiecare zi o masina SH asa de intretinuta si cu un istoric atat de detaliat.
    1 point
  20. nu va certati , sa ne avem ca fratii , amin
    1 point
  21. E adevarat. Motoarele de generatie noua sunt mult mai eficiente ca si consum de carburant decat cele vechi. Putere mai mare si consum la fel sau chiar mai mic decat un motor similar dar de genertie mai veche. In cazul meu, concret, nu din auzite, actuala masina cu motor de 5,5L V8 - 585cp EURO6 consuma benzina cat vechiul 4.4l V8 408cp EURO5. Si daca ''m-as chinui'' putin as scoate un consum chiar si mai mic, insa nu asta e scopul meu. Incredibil, dar adevarat !
    1 point
  22. Probabil trebuie o lege si ca sa-si puna anvelope de vara . F multi cu cele de iarna inca pe masina , probabil ca asigurarile ar trebui sa conditioneze asta .
    1 point
  23. am reusit sa montez ACEL amortizor care trebuia sa ajunga azi,este AL-KO s-a potrivit pe flansa existenta pe masina,iar acum la franari bruste nu mai "cade in nas" toata masina iar pe curbe se simte cu totul altfel masina! Nu tipati la mine,o sa schimb si amortizorul de pe partea stanga fata dar sa vad de unde-l mai iau si pe ala sa fie exact ce trebuie! Am reusit mult mai usor sa bagam amortizorul pentru ca avea tipul la care am fost PRESA DE ARC! A fost ceva incredibil de usor,aproape o formalitate sa-l montam,iar cu siguranta cand o sa fac rost si de al doilea amortizor pe partea stanga o sa ne fie extrem de utila acea presa! ca tot fu' vorba de amortizoare SACHS am primit pe mail nu stiu de unde si cum,un link de la autohut unde am gasit acelasi amortizor ca pe autokarma dar cu 20 lei mai ieftin https://www.autohut.ro/bmw-5-e34-2-benzina/categorie-principala/suspensie-directie-roti-10114/suspensie-10112/amortizor-10222/amortizor-sachs-312-393-1426538.html?eid=3347 le-am trimis email cu intrebari si detalii care mai de care mai "nastrusnice" si daca e la dimensiunile care trebuie si nici astia de la autohut nu mint,cum primesc raspunsul comand si unul SACHS "sportfederung" de la ei! s-ar parea ca masina asta ar avea suspensie "SPORT" cum mi-au zis si ultimii tipi de unde am comandat amortizorul ce este acum pe masina pe partea dreapta fata! amortizoarele nu se reconditioneaza ,SE SCHIMBA! da' cine vrea sa fie PERICOL PUBLIC "pe barba lui" poate sa incerce sa faca din kacat BICI si sa mai si pocneasca! sa ma iertati de sinceritate! nu pot decat sa sper ca acesti indivizi sa nu se urce pe mine cu masinile lor "reconditionate"/tunate... :poke: ca tot am pus masina pe cricuri,am schimbat plus reglat frana de mana si sabotii de frana, ce i-am cumparat azi noi BOSCH! Ma deranjau anumite zgomote de la frane/discuri ,un fel de frecat continuu,si am curatat si etrierii de frana,acum zgomotele de la roti fiind mult reduse! trebuie sa fii atent si cu geamurile jos ca sa le auzi! probabil ca vor trebui si niste etrieri si discuri de frana noi MACAR pe puntea fata! Pe puntea spate trebuie placute noi,probabil macar pe alea le pun saptamana asta, si restul in viiorul apropiat(maxim o luna...). Dar ma declar DEJA multumit cum sta pe drum, cum franeaza acum( mult mai "diplomatic/elegant si fara socuri bruste sau "plonjari" ale intregii masini inspre fata)... sunt 100% sigur ca dupa ce voi inlocui discurile fata si etrierii de frana la toate rotile ,deja o sa fie o placere sa franez BRUSC! CONCLUZIA este ca amortizoarele sunt EXTREM de importante la o masina si ca nu se pot reconditiona sa fie precum cele NOI de la o firma ce se mai si respecta! Ba chiar as putea sa SUBLINIEZ ca amortizoarele la o masina sunt la fel de importante precum sistemul de franare si cauciucurile montate pe acea masina! FOARTE IMPORTANTE! N-as reconditiona asa componente! Mai postez aici cum decurge treaba la suspensii! Va salut si va doresc o zi buna! Pentru mine a fost sigur BUNA!
    1 point
  24. Un amarat de 2.0 este foarte puternic...este destul de puternic un 1.2 amarat de 70cp sa-i dai 160 km/h + si sa faci la fel de multe daune,numai vorbim de un "2.0 amarat".Sau daca ar avea un 3.0+ atunci ar fi mai normal sa se creada piloti de formula 1 si implicit regii soselelor?Aici nu e vorba de motor,e vorba de marca,la altii le creste debitul de sange in vene cand stiu ca au bmw, se simt mai "Mareti"!)
    1 point
  25. Curat noroc! E cea mai mica paguba posibila. Bine ca a scapat restul.
    1 point
  26. Adaug: "masina pentru pretentiosi" )
    1 point
  27. Multumesc pt reply. Daca as dori sa scot banii investiti, pretul ar fi mai mare.
    1 point
  28. Eu tocmai am explicat de ce nu esti in siguranta. Si la Passat imi iese eficienta 75-80% (test efectuat la cerere la ITP) dar in curbe am toate sansele sa zbor prin boscheti cu hartia de la ITP in mana. Le mai vrei?
    1 point
  29. cu orice masina te deplasezi , tot viata ta e , crezi ca merita 2000 ron ?
    1 point
  30. La reconditionare nu se mai baga decat ulei. Gazul are rol de a stabiliza uleiul in sarcina, sa nu barboteze sau sa adune bule. In plus, gazul ajuta roata sa stea pe asfalt la denivelari fine. Asta nu mi-a placut nici mie, le face prea dure. Pe Passat inca le am de la el dar mers decent in spatele unei rable de vectra B, in aceleasi curbe cu aceeasi viteza, la ala liniste totqla, la mine tiuie in draci. Degeaba le face dure, daca roata nu urmareste denivelarile din asfalt. Din partea mea, le puteti reconditiona. Dar eu sigur nu voi mai face asta. Mai bine iei noi si daca ai grija de ele, te tin macar 150.000km.
    1 point
  31. Ofer 3000 euro. Nu este derizoriu, atata face !
    1 point
  32. E data cu praf de stele,d'aia straluceste asta?
    1 point
  33. Uite asa se calculeaza consumul urban, oficial: "Ciclul de testare se efectueaza la o temperatura ambianta intre 20 – 30 C (de obicei 25 C), cu motorul rece, pe un drum plat si in absenta vantului. Pentru a obtine rezultate cat mai fidele testele sunt repetat pe standuri cu role speciale care simuleaza rezistentele la inaintare pe care le intampina un automobil in timpul rularii ( rezistenta aerodinamica, inertia automobilului etc.). De asemenea procedura de testare este efectuata cu toate accesoriile autovehiculului oprite (aerul conditionat, lumini, dezaburire geamuri ). Ciclul urban (UDC): Dureaza 195 s, se desfasoare pe o distanta teoretica de 1017 m si se repeta de 4 ori. Rezulta asadar un timp total de 780 s (13 minute) pe o distanta teoretica de 4067 m cu o viteza medie de 18,77 km/h. Dupa cum se poate observa mai sus ciclul de testare cuprinde perioade de stationare, de accelerare, de rulare constanta si decelerare incercand pe cat posibil sa simuleze circulatia unui automobil in traficul urban." Daca esti angajat cu program fix si iti permiti un Bmw 640i, fie el si sh, felicitari! Eu tind sa cred ca astfel de masini apartin angajatorilor, oamenilor de afaceri samd. Tu refuzi sa pricepi ca urban nu inseamna doar Bucuresti si ca in Bucuresti ai zona de nord, ai centura samd. Tu poate stai in trafic bara la bara zilnic, dar crede-ma ca nu toti facem asta.
    1 point
  34. Eram sigur ca strang minusuri... hahaha . Sunt convins ca multi din cei care dau minus au diesel si stau cu ochii pe consumul din bord... 320 d consuma doar 4 la suta... serios? hahahhahaha . Dar cat credeti voi ca este consumul la un motor de 5000? 10 maxim 15 hahhahah.. . In primul rand cand iti cumperi o masina noua de 100000 de euro consumul este cea mai mica grija.. numai casco te ajunge vreo 5000 pe an , impozitul 5000 samd. Ce mai conteaza ca va consuma 30 la suta? La un simplu calcul daca masina consuma cu 30 in loc de 10 inseamna 3500 euro anual diferenta la 30000 de km parcursi. E mult? avand in vedere ca numai casco ul este 5000 euro? tragedia este cand o iei la mana a doua cu 10000 15000 si consuma in 2 3 ani exact cat ai dat pe ea.Atunci intri pe forum si te plangi la alti care au facut ca tine. :frantics: :frantics: sau ii pui GPL (citez: " merge la fel, chiar mai bine") Daca te duci si iti cumperi un seria 7 nou si prima intrebare este cat consuma nu prea cred ca ti o permiti Ps consum in bord daca vreau pot sa obtin si 5.5 la suta, merg pe autostrada cu 100 la ora pe pilot automat. In linie dreapta atat consuma 3000 diesel. Dar aici vorbim de conditii reale de condus si drum nu testele care le fac producatori in conditii optime
    1 point
  35. motoarele de generatie noua cum are el pe 640i sunt facute sa fie economice . nu comparati un motor de acum 10 ani cu noile generatii . de asemenea normele europene de poluarea obliga producatorii sa faca motoare cat mai economice si cat mai putin poluante. am facut un experiment chiar azi , legat de topicul asta . am resetat consumul si prin oras am prins o aglomeratie infernala . apoi cand am avut posibilitatea am fost cu pedala la fund cu reprize de 270km/h. ( stati linistiti , nu am condus pe drumurile din RO cu viteza asta ) . consumul mediu , 13,9 % la o viteza media calculata de 39 km/h . si pana nu i-am dat reprizele de forja consumul era 11,7% . vezi aici graficul calculat la 15 minute. http://imgur.com/cgdSMOp vad numai comentarii rautacioase pe forum , si nimic constructiv care sa-l ajute pe om sa isi dea seama daca consumul lui este exagerat sau nu. da prietene , consumul tau pe motorul ala este exagerat de mare si anormal . eu pe M4 scot consum mult mai mic decat al tau , si merg mult mai sportiv. S55 , N55 sunt motoare similare .
    1 point
  36. batraneste 25% pe motor de 6.2 sau 6.4, el de ce nu ar obtine in jur de 15-16% pe un 3.0? unde cred ca ar fi normal, un coleg cu un x6 merge cu 18-20% cu acelasi motor n55...
    1 point
  37. Va o verificare si te vei convinge.Mie unul mi se pare maricel consumul. Pe aici primesti comparatii cu 320d de 10-15 ani.
    1 point
  38. tu ai motorul N55 . M4 are motorul S55 care este derivat din N55 , deci cam aceeasi tehnologie. Mie M4 imi consuma sub 15 , la un stil de condus asemanator cu al tau , deci clar este ceva in neregula la tine.
    1 point
  39. Pe vremuri, cand aveam e46 320d aveam consum de 10-11% in Buc, acum 640d-ul consuma tot atat, este irelevant sa comparam tehnologia din prezent cu ce era acum 15-20 de ani. RS6 asta nou cu 5xx cp, awd si peste 2t are consum combinat real de aproape 16%.
    1 point
  40. E cam mare consumul de 20 daca spui ca nu mergi cand e trafic plus ca nici nu abuzezi de putere. 14,15 l /100km mi s-ar parea normal in conditiile astea. Si spun asta pentru ca eu aveam la motor de 4.4L 750Li xdrive, aprox. 15l / 100km consum mediu.I-am facut de nenumarate ori consumul direct la pompa si iesea ''milimetric'' cu ce spunea in bord.
    1 point
  41. Confirm ce zice Wizzardx, farurile facute pt masinile cu volan pe stanga difera de cum proiecteaza lumina pe sosea. Ele dpdv fizic arata la fel ca cele pentru masini cu volan pe dreapta, insa felul in care proiecteaza lumina difera. Daca pui faruri RHD pe masina cu LL ( links lenker = volan stanga) ai sa vezi ca nu iti bat bine.
    1 point
  42. Farurile au treaba cu pozitia soferului!! La volan pe stanga, mergand pe dreapta a carosabilului, farurile au sticla in asa fel incat lumina sa se indrepte putin spre partea dreapta, pentru a nu-i deranja pe ceilalti participanti la trafic, deci ca sa montezi faruri care provin de la masini din UK spre exemplu este o mare prostie! Asigura-te ca farurile sunt pt. masini cu volanul pe stanga!
    1 point
  43. Da, doar ca nu as fi vrut faruri pentru masini cu volan pe dreapta (RHD). Sunt faruri diferite in felul in care proiecteaza lumina cu toate ca se potrivesc pe masina. Este sau nu o problema faptul ca au coduri diferite?
    1 point
  44. N-au rezistat mult style 162 la mine ca am trecut pe style 189. Evident cu michelin pilot sport 3 225/40/18 si 255/35/18 din moment ce jantele sunt 8j et 34 respectiv 8.5j et 37. http://oi65.tinypic.com/2euhdo3.jpg http://oi64.tinypic.com/b7faza.jpg Ar merge un drop. Ma gandeam la arcuri H&R sau eibach sportline.
    1 point
  45. Nu va mai ĂŽncurcați cu discuri aftermarket,am pus OEM,merge perfect,nici urma de bĂŁtaie. Stiu ca pretul e putin piperat,dar merita fiecare bĂŁnuț faptul ca nu mai stai cu stres. Inainte de a schimba discuri,verifica puntea fata(amortizoare,directie) dumnezeieste si de acolo pot apĂŁrea batai la franare,la fel jante/anvelope. Apropo de rulmenti de la puntea fata, eu i-am schimbat degeaba,un rulment cu probleme face gĂŁlĂŁgie,daca nu face nu il schimba Iar referitor la brate si bucsi pune ceva OEM,sau macar lamforder,daca nu,o sa ai probleme din nou destul de repede
    1 point
  46. In locul tau nu mi-as bate capul...cel putin din filmare nu reiese nimic deosebit. Daca avea alta culoare fumul, erau semne de intrebare...asa cum apare in film, e de la motorina nearsa, lucru relativ normal pt o masina cu ceva km si fara filtru de particule. Daca ai si ceva crestere de putere, e perfect normal sa scoata un pic de fum...
    1 point
  47. Daca motorul e in mintile lui ... ti sa facut o operatiune de rahat [ repet doar daca motorul este in stare tehnica buna ] ... softurile pe care le fac majoritatea sunt de tot cacatul ! cand se anuleaza dpf ul se face si din soft ... ai nevoie de ceva cunostinte in domeniu , dar masina nu are voie sa dea fum , nu atat de mult ! In bucuresti poti apela la RBN [ sau alex banu ] , Dragos stancescu [ completechip IASI ], Ginel [ powertech buzau ] si firmele mari din domeniu gen exelixis , wpp tuning etc ! Restul sunt doar "copiatori xerox" care in cele mai multe cazuri fac buleala in loc sa faca ceva cu cap ! Mai nou vad ca orice agarici se "pricepe" la anulat DPF uri si facut softuri ! patetic ! Un soft bun e acel soft facut de la zero de fata cu clientul de preferat sau cu masina pusa pe dyno sa se vada valorile reale !
    1 point
  48. Acum trebuie sa reinprospatezi vopseaua
    1 point
  49. Daca nu m-as teme de un nou suspend, ti-as spune sa canti la alta masa, dar asa nu-mi permit, asa ca ma abtin :twoup: Interesanta treaba, nu m-am gandit la asa ceva, nu te contrazic, dar ma-ndoiesc ca n-ar vrea orice baterie...alte pareri mai sunt ?:)
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.