Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/23/16 in all areas
-
1800 ron....amortizoare fata+spate, kit protectie fata+spate, arcuri spate+flanse spate, BILSTEIN. Atat am platit anul trecut sa inlocuiesc suspensia la un E39. Tinand cont ca pana la finalul vietii masinii sau a posesiei mele, cel mai probabil nu am sa mai umblu la amortizoare si am sa ma plimb in deplin confort, eu zic ca merita sa pui doar piese noi si de calitate pe masina.5 points
-
F30 cum mi-l doresc eu costa 28K nu 19K. Daca gaseam F30 cu Alcantara si M-pack interior exterior original si full il luam de mult. F30 fara Logic 7 mi se pare degeaba. Stiu ca sunt pretentios si le vreau pe toate dar decat un F30 relativ chel, mai bine E90 full.3 points
-
pune o pereche de anvelope de iarna acum pe masina si o sa vezi ca toate demarajele mai puternice devin burnout, si in toate curbele o sa fluiere in veselie. Eu am mers intr-o vara cu anvelope all season in concediu, avand temperaturi de peste 35 de grade si am crezut ca am probleme la directie pt ca la manevrele pe loc auzeam un scartait, erau anvelopele.3 points
-
era bine sa existe o astfel de lege pentru ca ii responsabiliza pe multi. dar din pacate nu exista.2 points
-
pai am pus o pe net! probabil trebuia sa cer vreo 16,000 ca aici vad ca se cere 8000 pe e46 euro3, dar nah ma multumesc eu cu mai putin:))2 points
-
WBAFG01090L187352 masina este incaltata de ieri cu jantele de vara,masina nu se da cu 19k ,ultimul pret este 20k http://thumbnails115.imagebam.com/49023/8439e1490220247.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/49023/d1c6e7490220250.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/49023/f288f5490220254.jpg2 points
-
Vand BMW 320d E46 Facelift VIN: WBAAS71050CH10242 *An fab 12/2001 *Motor 2.0 Diesel 150 Cp EURO 3 (CO2 148g/km) *Pachet M interior-exterior de fabrica *Jante Al. 18" originale Bmw cu anvelope vara *Suspensie sport *Climatronic *Scaune incalzite *Computer bord *Comenzi volan *Senzori parcare spate *Interior Alcantara-textil *Plafon interior negru *Radio Cd Business Bmw *Pilot automat *Proiectoare ceata *ABS/DSC *Km reali cu carte service *Recent adusa din Germania *Nu s-au scos numere rosii Taxa de timbru 615 EURO. Pret:4799 Euro usor negociabil.1 point
-
Cu toate ca ma atasem de masina asta, sunt nevoit sa o vand. E vorba de un E91 320d -120kw , fabricat in 15.11.2005, in prezent fiind afisati 181xxx km (nu stiu daca sunt reali si nici nu m-a interesat vreodata). Taxa de inmatriculare este achitata si nerecuperata. Asigurarea este valabila pana 03.05.2017 Impozitul este achitat la zi. Cu toate ca pe carte as fi al 3-lea proprietar in Ro, primul e de fapt sora celui de-al doilea proprietar - a fost doar un intermediar pentru cumpararea masinii. In timp a primit urmatoarele upgrade-uri (specific ca absolut toate sunt originale): -stopuri blackline -Bara spate M -Volan M -nuca schimbator M -evacuare completa inox - PilotPower Tuning Pitesti -intarit volant + placa presiune + rulment presiune, iar discul ambreiaj este acoperit cu kevlar - rezista pana la 560Nm - Atix Racing Solutions -soft de putere (cu dpf - ON) - 193Cp si 400 Nm cuplu - softul este facut in regim "safe" pentru a proteja turbo - CompleteChip Iasi -vopsit trimuri interioare -grile negre -refacut tapiteria si fetele de portiera - scaunul soferului a fost refacut, apoi am schimbat scaunul cu totul, insa din motive pe care nu pot sa mi le explic, sezutul oricum arata ca naiba. -polish faruri si acoperite cu folie de protectie. Datorat faptului ca am circulat mult pe autostrazi, ca defecte semnificative ar fi urmatoarele: -pe capota este sarita vopseaua in 2 locuri -bara fata a suferit si ea destul de mult -zgarieturi fine pe portiere, multumita parcarilor supraaglomerate - insa cu un polish profesional se rezolva cu siguranta. -cred ca dupa sezonul de iarna cumparatorul va fi nevoit sa schimbe flansele amortizoarelor. Din pacate asta e doar o parte din proiect, cu toate ca as mai fi avut mult de lucru la ea. Referitor la schimburile consumabilelor, toate informatiile se gasesc in facturile atasate, insa luna trecuta a fost schimbat si modulul Diversity (cumparat nou). Cumparatorul va primi: volanul original cu comenzi + airbag-ul -stopurile originale complete -semnalizarile originale albe -jantele style 194 care sunt montate acum (sunt incaltate cu Bridgestone Potenza) -un set de jante style 44, un set de cauciucuri de vara Toyo CF2 225/45/17 dot 2015 si un set de cauciuri de iarna 225/45/17 (nu mai stiu ce brand sunt, pentru ca luasem ce era mai ieftin) -un disc de ambreiaj nou (Luk daca nu ma insel) -set 2*cabluri frana de mana Trw -lichid frana oe -evacuarea originala completa -un set de dopuri pentru anularea clapetelor (cand le-am verificat luna trecuta erau ok, insa kit-ul il cumparasem "just in case"). -rezerva slim (125/80/17), cric, cheia de roti Nu are o lista lunga de optiuni, insa cuprinde ceea ce e esential pentru mine: VIN: WBAVU31010KY06750 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Sensatec/beige - KAB4 Production Plant MUNICH Production Date 2005-11-15 Standard Equipment 4AG Interior Strip Titan. Dull Interieurleisten Titan Matt 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2BH Lt/aly Wheels Double Spoke 156 Lm Raeder Doppelspeiche 156 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 386 Roof Rail Dachreling 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 464 Skibag Skisack 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung 7RP Advantage Package Advantage Paket 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur Cat timp am folosit-o am avut un singur incident minor- o lovitura in partea din spate, insa reparatia e mai mult decat ok (am poze inainte/dupa). Sper sa nu fi omis nimic important. Momentan masina nu este in tara - cel mai probabil ajung cu ea undeva spre sfarsitul lunii Septembrie, insa in cazul unei oferte certe o pot trimite in maxim 3 zile. Nu sunt samsar, nu vreau mai mult decat valoreaza si tinand cont de faptul ca e o masina 100% corecta si nu are niciun defect ascuns, pretul este 8000eur (8150 pentru cei care vor tocmeala). Nu cobor un cent sub pragul asta. Ma puteti contacta in privat sau 0039-3280460401 (chiar daca voi respinge apelul, va voi contacta in cel mai scurt timp posibil).1 point
-
https://lajumate.ro/bmw-x6-2553415.html ESTE MASINA UNUI PRIETEN. EL ESTE SINGURUL PROPIETAR PE CARTE IN ROMANIA1 point
-
1 point
-
Pe intelesul tau: maine cand vei iesi la o plimbare de cca o ora alaturi de iubita, ia pe tine un cojoc, fes, fular, manusi, ciorapi grosi si incalta o pereche de ghete de iarna. Promit ca te vei simti excelent, iar plimbarea va fi de vis. Cam asta e treaba cu anvelopele de iarna, vara.1 point
-
Dupa polisarea farului eu iti recomand folie transparenta pt protectie...daca nu se matuieste la fel sau chiar mai tare.1 point
-
Eu vad saptamana de saptamana in benzinĂŁrii oameni cu masini de 30000 40000 care alimenteaza de 50 de ron si ma gandesc la ce naibi nu isi cumpara o masina pe care isi permit sa o alimenteze si sa o intretina. Nu este nici o rusine sa ai logan si sa ai cauciucuri noi de vara si iarna si rezervorul plin. Este mult mai bine decat un bmw cu jante pe 19 si cu gume sh de iarna montate vara.1 point
-
Nu cred ca am punctat suficient un aspect in postul de mai sus iar daca timpul a trecut am vazut ca nu mai poate fi editat. Uleiul 10w60 comparativ cu un 5w40 este pompat mai greu la prima pornire dar si la cald datorita vascozitatii ridicate. La un mers pe oras este .... dificil un motor de M5 cu ulei 10w60 pentru ca ... acea masina este mai mult de alergat. Te gandesti si zici, ma ar merge un 5w40 ca sa fie mai ok la porniri si la mers pe oras dar la drum intins si la mers sportiv motorul o sa cam faca apa uleiul 5w40 iar acolo o sa aiba de suferit. In general nu este bine sa ne jucam in jos cu vascozitatile recomandate de producator. Cel mult in sus. Singura exceptie este atunci cand se recomanda 5w40 iar noi punem 0w40 sau 5w30 cu 0w30 Consumul de ulei este caracteristic fiecarui motor dar si uzurii fiecarui motor. Sunt motoare care mananca gras ) sau care nu papa ulei. In cele mai multe cazuri un motor mananca uleiul in talpa atunci cand subtiaza uleiul mult iar acesta devine mai sensibil. Eu la motorul meu de 1.4 turbo, cu uleiul castrol oem 5w30 dupa prima talpa grea am ramas fara 100 ml ulei la fel si cu vestitul amsoil euro. Am trecut pe uleiuri mai bune gen Mobil1 0w40 New Life sau Mobil1 ESP 5w30 si in prezent Valvoline Synpower Xtreme XL-III 5w30, iar cel mai mare consum de ulei a fost de cam 100 km in cam 4k km daca tin bine minte la 5w30. Si sa nu va ganditi ca am mers batraneste. Partea asta tine de baza uleiului si de stabilitatea ei. Un ulei cu index de vascozitate mare si punct de fierbere ridicat are un semn de baza stabila. Daca baza este facuta din ulei hidrocracat de generatie nou ( cazul valvoline ) + PAO si posibil POE atunci avem un combo bun care ofera un rezultat bun. Am dat un exemplu concret, exemplul meu.1 point
-
Din pacate sau din fericire, nu stiu cum pot sa zic, BMW-ul M5 vine la revizie cu ulei 10w60. Este un motor de performanta care incinge foarte tare uleiul si necesita ulei cu vascozitate foarte mare. Shell Helix Ultra Racing 10w60 pare sa fie alesul pentru tine. Cu toate ca este vorba de un 10w are punct de congelare la valoarea de -42 grade in TDS. Cel mai probabil undeva la -42 sau -43 grade in realitate. In general valoarea din TDS este minimul dat de producator si isi lasa mereu o rezerva. Dar acel punct de congelare nu il va face a fie pompat in motor la fel de bine ca pe un ulei 5w40, sunt cateva valori in TDS care spun acest lucru. Un alt factor esential este baza GTL, o baza din GAZ. Sunt mai multe tipuri din baze in comert. - baza petroliera, cea mai folosita este cea hidrocracata- petrol incalzit si supus unei presiuni mari, transformat in gaz, taiere la nivel de gaz a ceea ce nu trebuie ( grupari aromatice de exemplu dar si alte grupari chimice ) dupa care racit, transformat in lichid, hidrogenat pentru protectie + alte metode de protectie a bazei. Nu este cea mai buna baza pentru ca in continuare prezinta grupari chimice inutile si catene chimice ramificate care determina o scadere a proprietatilor alcanului respectiv. Mai pe romaneste, e ceva mediocru. - baza sintetice de grupa 4 PAO - baza pura si performanta din toate punctele de vere - baze sintetice de grupa 5 Esteri - baza pura care de cele mai multe ori se foloseste in combinatie cu baza de grupa 4. Un combo care ofera un maxim de protectie in combinatie cu aditivi solizi si zddp in cantitati mari. Baza GTL din shell este o trecere intre Grupa 4 si grupa 3. Ofera puritate foarte buna, costuri de productie mici si este o baza light. Pentru un BMW M5 acel shell ar fi alegerea perfecta. O alta varianta buna, poate mai scumpa este uleiul OEM BMW care este tot shell. Legat de mancatul uleiului.... nimeni nu poate sa iti spuna daca cu un ulei sau altul iti va manca mai mult ulei. Sincer sa fiu nu stiu cat spune BMW ca are voie sa manance acel motor la 1000 km. Daca masina are KM reali, este intretinuta corespunzator, iar consumul de ulei este in parametrii, singurul lucru pe care il poti face este sa te adaptezi la situatie si sa ii oferi ulei bun la interval de schimb OK. In schimb din ce am citit " BMW's position on engine oil consumption: 11.0 Oil Consumption All engines normally consume a certain amount of oil. This is necessary in order to properly lubricate the cylinder walls, pistons, piston rings etc. In addition, engines with less than 6,000 miles will generally consume additional oil because the components are not fully seated. Therefore, oil consumption complaints received prior to 6,000 miles cannot be considered. Once a new or rebuilt engine has accumulated 6,000 miles this procedure should be used if there is a drastic change in the oil consumption rate (i.e. the oil consumption rate triples) under similar driving conditions or if the oil consumption rate exceeds 1 qt. per 750 miles at any time. Refer to S.I. Bulletin B 11 05 84 (888). All Motorsport Engines: Due to their increased output and maximum engine speeds, these engines are allowed a maximum consumption of 2.5 quarts per 1,000 miles. " Uleiul Shell Helix Ultra Racing 10w60 nu are aprobare BMW pentru 10w60. Cel mai probabil este o chestiune comerciala pentru ca o aprobare este foarte costisitoare. Varianta anterioara a uleiului avea clar precizat ca indeplineste cerintele uleiului. Varianta noua are exclusivitate pentru ferrari. Din punctul meu de vedere, acel Shell este peste Castrolul 10w60 dpdv al bazei, aditivarii. Respecta aceeasi norma A3b3 A3b4 in schimb propritatile fizice sunt mai bune. Uleiul mai are nevoie doar de scrius acela aprobat pentru bmw M pentru ca in rest, are tot ce ii trebuie. Iar ceea ce confirma spusele mele1 point
-
Un prieten din Anglia a fost la un service sa isi faca schimbul de ulei, acolo l-au intrebat daca nu vrea si o decontaminare inainte, ca au o masina ce spala motorul pe interior cu niste detergenti care sunt folositi si in ulei numai ca aici sunt intr-o concentratie mai mare. A doua zi cand a verificat nivelul a spus ca uleiul era inca galben si ca de obicei era maro inchis sau negru. Mi-a trimis un clip si a spus ca exact aceasi operatie I-au facut si lui numai ca masinaria era putin diferita. Exista si la noi in tara un service cu asa ceva ? Nu vreau pareri pro sau contra !1 point
-
da , chestii de marketing pe care nu le inteleg . culoarea asta poate fi selectata doar impreuna cu packetul M . chiar o tampenie , daca ma intrebi. daca tot sunt dispus sa platesc de ce trebuie sa fiu limitat in alegerea culorii dintr-o paleta de culori asociate cu echiparea tehnica ( sport , luxury si M pack ) ... intradevar poti alege culoarea personalizata doar pe echiparea invidual si sunt niste culori ale naibi de frumoase. despre alcantara , nu imi displace , chiar imi plac cusaturile in culorile M si feelingul la atingere . doar ca mi se pare mult mai usor de intretinut pielea clasica si faptul ca aduna scame . despre motor , acum e prea tarziu , dar cred ca daca optam pentru motorizarea de 2.0i , posibil sa fi fost la fel cu economia. oricum sportivitatea a fost ultimul lucru cand am configurat masina. iar cutia manuala am ales-o pe principiul ca sotia trebuie sa invete sa conduca si sa invete mecanica condusului. eu am invatat sa conduc pe un oltcit , evident manual , si pot sa zic ca a fost o experienta pozitiva sa conduc masini manuale atata vreme.1 point
-
Cred ca garnitura de chiulasa trebuie inlocuita iar in ceea ce priveste presiunea pe instalatie cred ca e din cauza radiatorului.Sigur e infundat sau e prea mic si nu face racirea in parametrii optimi.Daca ai spus ca ai facut swap la motor atunci automat ar fi trebuit si un radiator mai mare(ma refer la ventilator)Am atasat 3 poze.In prima poza sunt radiatoare cu 2 ventilatoare,ceea ce si recomand la motorul tau sau in a doua poza radiator(cel din dreapta sus) cu un ventilator dar mai mare.In poza 3 este o conducta de la un radiator care,daca o ai si tu s-ar putea sa iti fie indoita,ca si cea din poza, si de aceea nu iti face racirea cum trebuie.Iti da senzatia de radiator infundat.Prin urmare ai 2 solutii.Prima ar fi cumpararea unui radiator nou.A doua solutie ar fi inlocuirea doar a partii defecte de radiator(Radiatorul e format din 4 parti).De exemplu,daca e spart condensatorul,il inlocuiesti pe ala.O sa postez maine mai multe poze cum sa demontezi radiatorul sa vezi daca e spart in interior.Operatia dureaza 5 minute o poti face si tu.1 point
-
e a 2-a masina , nu o folosesc prea mult . iar sotia inca nu are permis . am facut aproape 4500km . concluzii ? hmm , nu stiu ce sa zic , e un mix ciudat de sentimente . masina isi face treaba , se misca binisor , economica si in acelasi timp foarte puturoasa pe modul eco-pro . pe sport+ nu e cine stie ce racheta dar faci demaraje decente cu viteza 1 si 2 . dar nu am ce pretentii sa ridic de la 250nm si 134 cai . nu este atat de silentioasa pe cat ma asteptam , dar asta cred ca se datoareaza cauciurilor run-flat. imi place mult sistemul connected-drive . despre alcantara , e prima si ultima data cand iau o masina cu asa ceva... arata bine ( si nu prea arata bine in acelasi timp ) , dar aduna la scame de iti vine rau. cutia manuala sux , dupa ce ai condus un ZF cu 8 rapoarte automat , sa revi la mestecatul in mamaliga este cam greu . mi se parea mai spatioasa decat e46 inauntru , iar ca driving mi se pare o masina destul de relaxanta pentru drumuri lungi . sunt chestii care imi plac la masina asta , si chestii care ma fac sa zic ca nu are deloc suflet...1 point
-
Cred cĂŁ nu crezi ca mașina are 150 mii km, adicĂŁ pe an s-a fĂŁcut 10 mii kmin Germania1 point
-
Probabil trebuie o lege si ca sa-si puna anvelope de vara . F multi cu cele de iarna inca pe masina , probabil ca asigurarile ar trebui sa conditioneze asta .1 point
-
Daca masina nu a fost lovita si km sunt reali mi se pare ca merita. Mai bine 75k km in Romania si intretinuta corespunzator decat 300k km din afara si 150k in bord.1 point
-
Toate sunt SI pe ulei. Amortizorul tau cand a fost nou, a avut si gaz. Doar ca s-a pierdut pe drum. Eu nu ma indoiesc de calitatea lucrarii in sine, nu se face praf amortizorul in mers. Insa nici nu-si face treaba. E o solutie de compromis, dar eu n-as mai alege-o.1 point
-
Nu prea cred ca o sa mai intre el pe aici dar in fine,in caz ca citeste. Cea mai mare atentie la motor inainte sa cumperi masina,neaparat pornita la rece si asculta daca are un tacanit (motorul,nu ala de la volan care apasa pe pedale ) si motorul turat pana aproape de redline sa vezi daca din nou auzi ceva ciudat,scoti capacul de la ulei si incerci sa vezi daca sta lantul fix sau e intins putin. Spun asta pentru ca motoru' asta e hit sau miss,ori nu ai probleme cu el ori e plin de probleme,inca o chestie,e predispus la vibratii,din nou,stat in masina si turezi gradat si urmaresti daca sunt vibratii. In afara de asta...E foarte ok,mai ales pe un 120i. Eu pe E60 nu il simt lesinat deloc,se misca bine pentru un tanc de masina. La consum la fel,consuma foarte foarte putin. In general in Constanta scot cam ~<9% in oras ( nu prea merg mult in orele de varf )si 7% pe exterior,cel mai bun consum l-am scos Constanta > Bucuresti > Constanta 6.2% cu jante de 18 cu 245/45 setat pe cruise la 125km/h. De altfel si consumul declarat in carte ( care nu prea il scoate nimeni oricum ) e 9.2 urban / 6.7 comb / 5.4 extraurban.1 point
-
Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?1 point
-
Multumesc pt reply. Daca as dori sa scot banii investiti, pretul ar fi mai mare.1 point
-
1 point
-
boschetii ca boschetii, nu cred sa-i "doara" daca-i incaleci nitel cu masina,dar ce te faci daca ajungi pe contrasens unde ar putea fi un TIR cu vreo 50 tone in spinare si care se deplaseaza cu vreo 100 km/h?! sau e vreun tico/matiz iar tu si masina ta aveti vreo 2 tone si 120 km/h?! oricum ai pune problema rezultatul e tragic si stupid... suspensiile sunt extrem de importante si la fel de esentiale precum cauciucurile sau sistemul de franare... nu le ai p-astea esti aproape ca si mort pe drum... masina o am de pe 22 mai ,iar de mers cu ea nu am mers cine stie ce! stiam ca are unele probleme dar am amanat sa le rezolv din lipsa de bani! am schimbat multe necesare dar n-am crezut ca o sa gasesc suspensia in halul asta dupa demontare si examinarea pieselor atent... Masina are 26 ani dar 9 ani jumate stiu sigur ca a stat pe dreapta,din diverse motive, nu neaparat defectiuni mecanice! Neamtul ce a avut-o din 1990 incoace avea multe altele de facut iar acest 520i E34 nu era neaparat masina lui principala,nu prea l-a durut capul de ea multi ani... probabil ca a mers multi ani asa ,cu probleme pana sa ajunga la mine,deh... om cu constiinta si bun simt! culmea,mai sunt si roman,nu vreun austriac sau neamt pretentios... cat despre firma... avand in vedere ca nici nu gasesc CE TREBUIE deja nu mai am pretentii sa fie nush ce firma... oricum o sa le schimb de cate ori va fi nevoie ca am vazut ce "barca" devine un BMW daca n-are suspensii bune... si mai tin si la viata mea sau a altora din jur... de-aia si prefer sa platesc de doua ori cauciucuri : vara de vara cu clasa A pentru ploaie si iarna DE IARNA cat mai aderente,nu ma intereseaza prea mult sa fie "economicoase"/prietene cu rezervorul,dar sa stea masina pe drum iarna! mai ales ca e doar cu tractiune pe spate... nu vreun 4x4 performant gen mitsubishi evolution lancer sau subaru impreza sau range rover... da' sunt sigur/constient ca nu-s multi ca mine prin RROMania...1 point
-
1 point
-
Sunt eu singuru' de aici care nu se joaca cu reconditionari si chestii d'astea? Adica... nu ca am vre-un 750LI,pana la urma e un E60 dar totusi... Nu prea as avea curaj sa bag ceva sh sau reconditionat pe masina lol. Nou si stau fara griji,nu prea imi inspira incredere amortizoare reconditionate1 point
-
La reconditionare nu se mai baga decat ulei. Gazul are rol de a stabiliza uleiul in sarcina, sa nu barboteze sau sa adune bule. In plus, gazul ajuta roata sa stea pe asfalt la denivelari fine. Asta nu mi-a placut nici mie, le face prea dure. Pe Passat inca le am de la el dar mers decent in spatele unei rable de vectra B, in aceleasi curbe cu aceeasi viteza, la ala liniste totqla, la mine tiuie in draci. Degeaba le face dure, daca roata nu urmareste denivelarile din asfalt. Din partea mea, le puteti reconditiona. Dar eu sigur nu voi mai face asta. Mai bine iei noi si daca ai grija de ele, te tin macar 150.000km.1 point
-
Codescu mi-a facut si mie 3 seturi dar niciunul ok. Oricum face, nu le nimereste cum trebuie. Deci NU RECOMAND!1 point
-
Stai tu linistit ca multi suntem dintre cei care vad si intr-un numar destul de mare si cei care stim. Ti se pare o avere un amortizor nou pt e39 ? Atunci ori masina nu merita reparata ori te orientezi la altceva.1 point
-
Salut, Sunt si eu nou pe aici din ce vad pe aici am facut niste greseli in anuntul postat. Mie mi se pare ca masina are destul de multe dotari....sunt si mai multe de atat? Cum trebuia facut anuntul la masina asta?1 point
-
DacĂŁ iti aratĂŁ cĂŁ este la maxim si pe joja, eu zic ca primul pas ar fi sa descarci putin ulei pana il duci la nivel si dupĂŁ vezi ce se intampla1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc frumos bimmer90f30 Nu am facut poze din pacate..bucuria ca s-a rezolvat..iti imaginezi. :sorcerer: Dar am gasit poza pe net cu suruburile in cauza. Nu erau iesite in afara sau ceva de genul, singura problema era ca mai mergeau a fi stranse si faceau un mic joc care generau acel clincanit enervant.1 point
-
Ieri am fost cu masina la service, am schimbat planetara dar clincanitul tot era prezent. S au bagat baietii sub ea iar la o analiza mai atenta s-a constatat faptul ca erau slabite suruburile de care este fixat cardanul de grup. Au strans bine suruburile alea si a disparut total zgomotul. Diferentialul nu se strica deloc usor, plus ca huruie si in mers daca e sa fie stricat, iar la E90 sigur nu este din diferential. Iti recomand sa te duci la un service sau baiat care se pricepe in mod special la bmw-uri. Am fost la mai multe service-uri multi-marca si toti au dat verdicte diferite.(cardan decalibrat, grup stricat). La unul din service-uri 4 mecanici care s au bagat sub masina in timp ce era pe elevator iar eu la volan si reproduceam acel zgomot mi au garantat 100% ca trebuie schimbat grupul. Iti dai seama ce bani aruncati aiurea ar fi insemnat asta. (Grup stricat la 318i...cam ciudat). Noroc ca am avut inspiratia si am gasit intr-un final pe cineva care numai cu bmw-uri se ocupa de si a dat seama de zgomot. M am bagat si eu sub masina cu el iar pt mine era clar ca acel zgonot vine din diferential, dar din fericire nu a fost asa. La tine se aude clinc (fier pe fier) sau clonc? (Zgomot mai infundat gen fier pe cauciuc).1 point
-
OK atunci hai ca o sa pun aici toate informatiile eventual sa puna un admin sticky sau ceva. I-am gasit pe Ebay, eu de fapt vroaim sa cumpar unul nici nu stiam ca se pot repara etc. http://www.ebay.com/usr/carbsandparts Am luat legatura cu ei, mi-au spus ca se repara in 2 zile + transportul care a durat 8 zile dus intors. Am platit prin paypal in avans - suma de 430 EUR cu tot cu transport. Transportul l-au aranjat ei prin Ecoparcel.eu dupa ce le-am platit. A doua zi au si ridicat dif (pe care l-am impachetat eu cu folie, am luat din Baumax ceva sul mai mare). Poti verifica in orice moment transportul prin tracking number. Comunicarea s-a facut prin e-mail la adresa diniscg@gmail.com Sunt localizati in Portugalia, ceva fosti mecanici care au lucrat in trecut la BMW, repara toate felurile de diferentiale.1 point
-
Bine v-am gasit din nou . Haideti sa va spun bomba zilei . Asa cum am mentionat anterior , avand discurile originale pe masina se comporta la fel(tremura volanul pe franare intre 120-140 km/h) . Asadar astazi am fost inapoi in service sa descoperim problema ...Seful de service a facut intrunire cu toti mecanicii si le-a spus ca nu pleaca nimeni de acolo pana nu se rezolva problema . Asa ca au dat jantele jos de pe fata si au masurat cu ceasul comparator discurile . Discul de pe stg. nu batea deloc , dar discul de pe dr. avea o bataie de 0.1 mm. Nu intelegea nimeni cum un disc nou , original , sa bata dupa 300 km . Asa ca , "mecanicul meu" , a dat discul jos si a masurat cu ceasul comparator butucul , care avea o bataie de 0.03 mm. Dar acest butuc era putin murdar , asa ca l-a curatat cu un disc de sarma si a masurat din nou . Surpriza , nu mai batea deloc . A pus discul la loc si a masurat , si din nou surpriza , nu mai batea deloc . Ca sa vezi , ca din cauza murdariei de pe butuc , discul nu se aseza cum trebuie si avea o bataie de 0.1 mm ( bataia maxima acceptata de producator este de 0.03 mm )care pe franare se simtea in bataia volanului . Asa ca dupa ce am reparat caseta , am schmbat bucsile , am schimbat discurile de 2 ori , am reusit sa rezolv problema cu o perie rotativa de sarma , lustruind butucul )) Foarte tare , nu vi se pare ???1 point
-
Din linkul colegului Myx rezulta ca Malasorte a avut un procentaj de 100% eroare..... :frantics:0 points
-
Aviz curiosilor care umbla vara cu cauciucuri de iarna! Sa nu fiti surprinsi daca asigurarea obligatorie RCA, nu o sa va despagubeasca daca sunteti vinovat intr-un accident si se observa la constatare ca aveati "gume" de iarna pe masina in perioada verii. E la fel de ILEGAL sa mergi vara cu, cauciucuri de iarna; ca si iarna cu, cele de vara. Nu va jucati cu RCAul masinii, ca aia abia astepta sa gaseasca ceva pentru nu repara masina.0 points
-
Acum 10 ani am cumparat e38 ul cu gume noi de iarna in luna iulie. Cum am cumpărat-o de la Brașov am avut un drum de facut la Iași . Am mers la 40 de grade cu anvelope de iarna. Intial am crezut ca masina are probleme grave la franare, practic nu se oprea . Anvelopa devenise atat de moale incat lasam numai cauciuc pe asfalt la orice franare brusca. Numai vorbesc de faptul ca le am si distrus in 3000 de km. Uzura este enorma. Daca nu va permiteti caucicuri si de iarna si de vara la masina care o aveti mai bine o vindeti si va cumpărați o masina pe care o puteti intretine. Asta si pentru siguranta voastra si a celorlalți participanti la trafic. Din punctul meu de vedere este mai periculos sa umbli cu anvelope de iarna la 40 de grade vara de cat iarna cu anvelope de vara. Iarna daca nu este zapada sau gheata merge dar vara nu ai frane cu cele de iarna. Nu este vorba de 2 3 metri la franare ci mult mai mult0 points
-
Raspunzi cu o intrebare?Ma asteptam la o explicatie tehnica!Explodeaza in mers,nu au aderenta etc?Intreb ca un necunoscator.0 points
-
la asa pret cred si eu ca s-a gasit un tantalau sa o ia fara o verificare temeica sau a acceptat problemele...0 points
-
Pai si nu ii faci un topic de prezentare?! Ce tip de ulei folosesti?0 points
-
Pai ciumegu' nu da serie sasiu,trebuie sa mergi la caracal sa vezi masina si o testezi la service...btw Taxa Recuperata. Cel mai probabil o da repede daca merge,sigur e dispus pe la 19k.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00