Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/25/16 in all areas
-
8 points
-
Faina masina, dar ai fi putut sa ii faci niste poze mai misto, nu sa le iei de pe autogespot, e vizibil ca's editate in paint si reversed. Daca poti platii asigurarea in UK la masina asta nu ar trebui sa fie o problema in Ro un motor de 3.0-4.0l. Si daca Panamera e la toate colturile un seria 6, si mai ieftin ca un Porsche, e in toate parcarile de la La Doi Pasi aici in Ro, asa ca think again.5 points
-
Nu stiu ce CL de la Mercedes ai incercat si ti s-a parut barcuta, banuiesc ca modelul vechi, intrucat nu se mai fabrica CL, acum este S Coupe si e departe rau de a fi barcuta, ba chiar iti pot spune ca un S coupe AMG tine pasul ca performante cu masina pe care ne-ai prezentat-o.2 points
-
Da, si pentru ca nu mai e scrisa dimensiunea politistii au baza comuna cu cei de la RAR. nu cred ca sunt 2 luni cand am fost oprit la un filtru iar politistul primea informatii prin statie despre ce anvelope omolgoate in CIV are masina cu nr B nu stiu cat, oprita in fata mea. Asadar mare grija, se verifica destul de rar dimensiunea la anvelope dar cateodata se mai fac filtre special ptr asa ceva (cum era in noaptea aia)2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!1 point
-
Oau totul e posibil Si peste ceva timp o sa scrii ca ți sa rupt lanțul si nu are decât 130k km Oare este normal1 point
-
Legat de bubuitura, nu ai ce sa-i faci . Asa face toate. Mai ales daca este E46, obisnuieste-te cu ideea. Sau comanda un grup nou nout OEM, care este 1000 si ceva de iepuroi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Au aparut si mesajele cu o sa apara "multi ciudosi" ) Daca face cineva o gluma, gata, e ciudos. Sta in fata calculatorului si injura printre dinti "uite-l pe asta, are Huracan, eu am F10, sa imi bag picioarele, nevasta, treci la bataie ca am nervi". Care e pana la urma scopul topicului si al mesajului? Ai facut un topic in "Masina mea" cu un Lambo, dar defapt tu vrei sa ceri pareri despre un Seria 6 sau alte masini. Daca faceai un topic in "Modele BMW" si ne cereai strict parerea despre o anume masina, nu te simteai bine ? P.S.: de treaba ai tai, eu cand am intrat la Drept nu mi-au luat nici macar carut de butelii.1 point
-
Salut. Vreau sa cumpar un e46 320 coupe diesel. Ma intereseaza si pe mine cum se procedeaza cu verificarea la Bavaria. Trebuie sa sun inainte pentru programare? Care este pretul pentru o verificare? Multumesc.1 point
-
la toti e nevoiue de cablaj + modul + coding la ultimul cred ca e nevoie de schimbat si HU, dar nu sunt sigur1 point
-
(m-ai stam mult ?) Poate era mai bine sa spui in continuare CE este diferit. Tii secret? (sau puteai sa explici pe privat)1 point
-
1 point
-
Ănscris , sunt curios care o sa fie alegerea ta , eu as veni cu Lamborghini in tara(pe platformĂŁ si eu cu avionul , dar daca este cu volan pe dreapta o sa zica lumea ca esti cocalar si ca ai vrut sa economisesti ceva banuti cand l-ai cumparat .Daca totusi nu vrei sa il murdaresti , de ce nu inchiriezi o masina de fiecare data cand vi in tara , asa nu te plictisesti de ea poti sa o schimbi cand vrei ,nu ai probleme cu garanzia , asigurare si impozit .Daca vrei benzinĂŁ se gasesc de la 15 ââÂŹ/zi (Logan) pana la cat esti dispus sa investeĂâ˘ti.1 point
-
nu mi se pare deloc extrem de ridicat pretul. viseaza multi pe unele e46 7000-8000 fara sa fie in starea masinii de fata. da, asa e, la banii astia iti iei masina mai noua dar eu spun ca va fi departe de starea masinii din topicul de aici. numai cand te gandesti ca e revopsita, aratati-mi mie un e90 sau e60 la banii astia, sigur are mult mai multe urme de uzura decat masina asta. iar o revopsire profi cat costa?! mai punem pe langa revopsire jantele, anvelopele si pretul se apropie vertiginos de pretul unui e46 320d cu mpack si ceva dotari (vreo 5500). toata treaba e ca trebuie sa gasesti pe cineva care sa prefere o masina mai veche dar foarte intretinuta, cu uzura minima... asta e principala problema lumea in general, poate pe buna dreptate, accepta unele mici defecte dar opteaza pentru o generatie mai noua la banii astia.1 point
-
Pe intelesul tau: maine cand vei iesi la o plimbare de cca o ora alaturi de iubita, ia pe tine un cojoc, fes, fular, manusi, ciorapi grosi si incalta o pereche de ghete de iarna. Promit ca te vei simti excelent, iar plimbarea va fi de vis. Cam asta e treaba cu anvelopele de iarna, vara.1 point
-
Da..pai de aia mi-au si sters baietii topicul cu m550 si 116i. Erau prea bune....multam1 point
-
Maryus21, dacĂŁ tu ești mulțumit de amortizoarele tale (recondiționate sau nu) și mașina se comportĂŁ bine, nu vĂŁd de ce te stresezi de ce spun alții? Unii pot vorbi ĂŽn necunoștințĂŁ de cauzĂŁ, alții din contrĂŁ, poate au avut experiențe neplĂŁcute... Tu trebuie sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ faci trierea sfaturilor, pentru cĂŁ aici oricine poate vorbi din experiențĂŁ sau doar din auzite. Trierea sfaturilor nu ĂŽnseamnĂŁ sĂŁ alegi ĂŽntotdeauna ce-ți convine! Ăn rest, ce sĂŁ-ți mai zic... BaftĂŁ și sper sĂŁ nu ai probleme de niciun fel cu acele amortizoare!1 point
-
Toate sunt SI pe ulei. Amortizorul tau cand a fost nou, a avut si gaz. Doar ca s-a pierdut pe drum. Eu nu ma indoiesc de calitatea lucrarii in sine, nu se face praf amortizorul in mers. Insa nici nu-si face treaba. E o solutie de compromis, dar eu n-as mai alege-o.1 point
-
e bine ca le schimbi si ca esti asa revoltat dar iti dai seama, cati ani a mers masina fara a avea amortizoarele in parametrii? cam asta e realitatea in Romania. apropo, daca tot iei aftermarket sunt de preferat Sachs si doar Sachs, restul sunt destul de slabute.1 point
-
E chiar 6-700 un Sachs bun pentru E60 dar nici macar asta nu-i un impediment. Daca nu am banii, pun deoparte pana am cei 500€ decat sa dau 100 pe o reconditionare ce nu va fi niciodata ceea ce trebuie.1 point
-
Depinde si de masina, daca se justifica sau nu. Eu personal am reconditionat pentru E36. Nu am considerat ca merita o investitie de ~2000lei si eventual sa ma tina amortizoarele mai mult decat masina in sine. La confort nu e nicio diferenta pentru ca oricum are arcuri sport, iar din punct de vedere al sigurantei, la testul ITP au iesit in regula. La sotie, la E60, atunci cand vor ceda amortizoarele, e clar ca vor fi inlocuite cu altele originale, nu reconditionate, asa cum au fost toate piesele schimbate pana acum la ea. In cel mai rau caz, daca va fi vreo criza in buget, aftermarket ceva mai bune.1 point
-
In mare Este si normal sa fie asa, intr o tara saraca la ce v ati astepta? Dar pe langa astia care si asa sunt multi mai sunt si unii care isi cumpara masini bune dar nepricepandu se nu le intretin din comoditate, prostie etc.1 point
-
Pai au oricum , degeaba ii explici , el tot la nea vasile in curte ajunge . Genul asta de educatie tine de fiecare , stim f bine ca multi conduc masini pe care nu si le permit nici macar la costuri de mentenanta .1 point
-
E și viata noastrĂŁ Myxule...ia gândește-te sa aibĂŁ toți pe mașini tot felul de improvizații la trenul de rulare...frâne cauciucuri amortizoare etc...1 point
-
Sunt eu singuru' de aici care nu se joaca cu reconditionari si chestii d'astea? Adica... nu ca am vre-un 750LI,pana la urma e un E60 dar totusi... Nu prea as avea curaj sa bag ceva sh sau reconditionat pe masina lol. Nou si stau fara griji,nu prea imi inspira incredere amortizoare reconditionate1 point
-
Eu am auzit ca baga ulei, sunt curios cosmin ce nu ti a placut la ele? Eu am mers cu o masina care avea amortizoarele facute la el si mi s a parut destul de dura, era suspensie standard dar destul de rigida. Aveti grija la amortizoare cu dezmembrarile multi dezmembratori sunt pe japca vand piese cu uzura mare, multa lume nu prea se pricepe si merge treaba...1 point
-
Codescu mi-a facut si mie 3 seturi dar niciunul ok. Oricum face, nu le nimereste cum trebuie. Deci NU RECOMAND!1 point
-
Inteleg sa reconditionezi pentru masini vechi de 50,70 de ani unde nu mai ai piese de schimb .....dar la astea mai noi...vorba colegului baga gaz ca la bricheta in el .Nu mai zic nimic ca se apuca vecinul care are un Clio de 10 sa-l reconditioneze......poate iese o seria 1 .1 point
-
Eu unul nu am mai auzit de asa ceva si sincer mi se pare o prostie.Reconditionare amortizoare=Instabilitate masina=Accident. Cred ca numai in romania sunt meseriasi care reconditioneaza amortizoare...Apropo,vezi ca te-a fraierit daca ti-a luat 200 ron pe doua amortizoare reconditionate.Doua amortizoare pentru E39 costa 60 Euro.Sunt in Germania si asta e pretul de aici.Deci la 60 Euro le ai originale.Un sfat prietenesc pentru siguranta ta,ori cumparai altele noi la banii aia sau daca stai rau cu banii puteai sa cumperi second si aveai liniste.La ambele aveai avantajul ca nu era umblat in ele.La urma urmei amortizoarele sunt facute cu cap de niste ingineri care calculeaza multe aspecte(greutate,rezistenta la rupere,forfecare,torsiune,etc).Ale tale de unde a stiut cat ulei/gaz sa bage in ele?VOrba unui coleg de mai sus...ai supapa ca si la bricheta?))1 point
-
Tocmai am rectificat amortizoarele pe fata cu 200 de lei. Pt cel care a ĂŽntrebat dacĂŁ mi se pare o avere. Da. Mi se pare. Sa dau 1000 de lei pe 2 amortizoare. Când am dat 200 și a constat ĂŽn desfacerea totala a amorizorului, ulei, arc, bucsa noua tot ce trebuie fĂŁcut. Și am stat la coada acolo. Deci e mai cunoscuta treaba cu rectificarea decat credeam. Și erau mașini mult mai scumpe decât a mea ) Am uitat sa precizez ca aveam amortizoare originale din aluminiu și doar acestea se pot rectifica. Deci pt bogații cu cele de tabla. Acelea nu se pot rectifica.1 point
-
cauta pe net codescu rosu amortizoare si probabil ca vei gasi numarul. omul este in comuna rosu chiajna bucuresti. pretul e undeva la 100 lei bucata. stiu persoane care le-au reconditionat si sunt multumite. daca alegerea este 100% intre amortizor reconditionat si sh as alege clar sa le reconditionez la mosul ala.1 point
-
... Ma indoiesc ca merita efortul.. Ai presa de arcuri!? ... ca in spate nu ar fi nevoie dar in fata e obligatoriu! Cand o sa vezi cat de tari sunt acele arcuri (ca nu-mi imaginez ca vei avea cea mai dedicata presa..) o sa te enervezi sa mai umbli inca o data dupa reconditionare prost facuta. Nu as reconditiona amortizoare decat daca am garantie de cel putin 100k km... (banuiesc ca arcuri nu vrei sa schimbi.. Uita-te dupa pete de rugina pe arcuri - semne sigure ca intr-o zi se va rupe si crede-ma ca pe platforma mai mergi..)1 point
-
Reconditionare amortizoare la BMW? Pe asta n-am mai auzit-o . Stiu ca se schimba cu amortizoare noi, dar de reconditionat nu stiu.1 point
-
Merita sa recondiționez amortizoare ? Am luat Febi pt e93 puntea spate cu 200 de lei ambele. Din magazin.1 point
-
1 point
-
Pai ce detalii vrei? Du-te si verifica masina daca te intereseaza.1 point
-
raspunsul la telefon ar fi fost un gest frumos din partea ta, din moment ce eu aveam de gand sa vin din Cluj pentru a o vedea. Spor la vanzare1 point
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7GhBjH.html#dc574cd03c Ultima poza din anunt.....2 butoane :hyper:1 point
-
Sper ca ai citit EXTRAURBAN si daca ai citit nu stiu cat ar trebuii sa consume pentru tine un 2.0d extraurban1 point
-
daca ai 4000euro poti lua un valvetronic in stare f buna destul de usor. vezi ca e unul aici la vanzare cu pachet m, pacat ca nu ai banii acum, e o raritate km sunt f putini. dar chiar daca o masina e buna azi cand o cumperi de maine sansele sa pice sunt mari (vechime). mie sincer mi-ar fi cam frica de valvetronic, poate doar daca as gasi o raritate.. de asemenea modelul de 136 cai as uita de el la banii tai. apropo 150cp nu pica pompa de injectie, e alt tip de injectie fata de cel de 136. cred ca pana in toamna cu fix 4000eur iei un 320d (poate chiar 6 trepte) dar in stare medie si cu dotari medii spre putine (pentru ce inseamna cu adevarat dotari pe un e46 ma refer). totusi daca vrei o alegere cumpatata la 4000eur ia-ti o masina din 2008-2010. gasesti cu ceva noroc un focus, o astra... un e46 e o masina scump de intretinut. ia asa ceva doar daca nu te uiti la bani. daca te uiti la bani cum lasi impresia in ultima fraza mai gandeste-te.. o masina asa veche si cu intretinere mai scumpa decat restul o iei fara a fi stramtorat.... apropo la e46 ia o masina cat mai noua ca an. deja incep sa rugineasca toate, adica ma refer mici puncte de rugina... daca vb de valvetronic 4000 iti ajung si de an 2004 si de masina f buna si de dotari peste medie. dieselurile sunt mai scumpe dar sunt si ele in cadere libera ca si pret, evident imbatranesc tot mai tare si deja e o afacere pentru cine scapa de ele decat pentru ala care o cumpara, masinile in mare parte cam traindu-si viata )...1 point
-
1 point
-
Ultima data cand am intrebat aici la CJ pretul era intre 200-400 lei, acum depinde ce fel de verificare vrei. Cel mai bine e sa ii suni. Oricum dupa o constatare la reprezentanta o sa te sperii, practic iti vor gasi o gramada de chestii si daca te iei dupa ce zic schimbi jumate de masina...1 point
-
Ii chiar asa greu sa ii suni pe ei? Si cand iti faci rezervare la restaurant, tot aici pe forum intrebi?1 point
-
Este de vina robinetul dublu de la clima (cel de la motor). Nu mai opreste caldura. Pe gurile din bord iti baga rece pentru ca le-ai pus tu pe rece. Incearca sa le pui pe cald, sa dai drumul la clima pe rece, si o sa vezi ca baga fierbinte pete tot. M-am confruntat si eu cu aceasta problema acum o saptamana. Ar mai fi si alte cauze, dar ma indoiesc. 100% e robinetul dublu. http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=EU71&mospid=47630&btnr=64_1084&hg=64&fg=18 piesa 2 daca nu ma insel1 point
-
ddy salut! Sa o stapanesti sanatos in continuare! O sa apar multi ciudosi pe aici...o sa-ti dai seama din raspunsurile lor,"posibil" ca o fi aparut vreunul deja, nu te lua dupa ce spune lumea pe forum,daca vrei sa aflii ceva de pe forum,cauta tu personal ce vrei de la o masina anume cu un anumit motor si o sa-ti dai seama de fiecare motor de pe forum ,probleme ...etc! E ok ce ai spus,nu se merita sa faci acest drum cu tipul asta de masina in fiecare an! Am vazut ca mai zice cineva de inchiriere...daca ai posibilitatea sa-ti cumperi inca un "bolid" de ce sa nu o faci? Asta insemnand si un 640 i! In situatia ta privind motorul cumpara ce iti place,fa-i o tura cu un 40d de la BMW sa vezi cum este,nu te mai lua dupa unu si dupa altu ca "se aude ", "se face", "se intampla".Daca iti cauti informatiile singur peste tot pe internetul asta mare clar o sa stii ce cumperi! Multa bafta!0 points
-
Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?0 points
-
Eu zic ca @edy1092 are dreptate din punctul meu de vedere si din ce cauza zic eu asta, pentru ca am respectat ce ziceau bulangii in TIS cu uleiuri si etichete colorate si bla bla-uri si am schimbat uleiul aprox 7,5 litri nu am desfacut si convertizorul de cuplu urmeaza la urmtorul schimb, dar oricum nu se vede o inbunatatire la cutie ceva putin dar nu incat sa imi elimine probleme de la cutie. Eu zic ca uleiul nu e ok din toate punctele de vedere, astfel incat sunt decis sa cumpar un ulei echivalent celui ETL 7045E (oribil ulei) de genul prezentat mai sus Liqui Moly si sa il schimb pe tot. Deja am inceput sa nu mai am incredere in orice scrie TIS-ul sau in culorile vietii, am vazut, am bagat nu e bun si pace.Se schimba cu altul. Eu totusi zic ca uleiul mineral nu prea are ce cauta in cutiile GM A5S390R cand il schimbi prima data.Dar oricum este parerea mea. Voi revenii cu actualizati dupa schimbarea uleiul.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00