Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/26/16 in all areas

  1. Tinere, nu are nicio legatura limitatorul de turatie, la 320i atat poate motorul sa impinga, adica fix pana la 230km/h. Pentru mai mult e nevoie de mai multa putere pentru a invinge rezistenta aerodinamica a masinii respective. Daca tie iti place sa te minti singur, e problema ta. e92 320i atinge maxim 230, iar aceasta viteza o atinge dupa vreo 5 minute de la 0km/h. Mai exact 0-220km/h atinge in 66 secunde, dupa care poti sa citesti un ziar pana atingi 230. Cat despre remarcile la n47, le cam amesteci. Clapetele aspirate in motor sunt problema la m47, iar distributia ocazional la n47. In rest, ce sa zic, probabil daca te urci intr-un 330 o sa ti se para racheta spatiala, din moment ce 320i-ul tau il consideri ca " rupe asfaltul in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: " E nebun rau 320-ul asta cu 170 de cai.. ))
    3 points
  2. Darius, lasa colegul sa isi exprime punctul de vedere nu incerca sa il ataci. Asa cum tu ai parerea ta si libera exprimare, asa o are si el si poate sa faca si sa spuna ce doreste. Nu ai nici un drept sa il ataci cu expresii gen "avocatul poporului". Poate fi avocatul cui vrea el. Crede-ma ca nu un copil o sa aprecieze masina asta ci va fi cineva care stie cu ce se mananca intretinerea corecta a unui bmw, nu samsareli si spoieli ieftine pt vanzare (nu fac referire la nimeni dar daca te simti, asta e). ON: va rog sa pastrati discutia la nivel tehnic / optic, reply-uri constructive asupra masinii. E un topic pt vanzare nu pt polemici. PS: Masina se poate vinde si cu alte jante la pretul de 7199e.
    2 points
  3. daca scadem pretul unei revopsiri complete (sa zic 1000euro) + costul jantelor + 4 anvelope NOI 2016(anvelope premium nu vrajeli) pe 18 eu cred ca pretul este perfect comparabil cu majoritatea 320d m-pack cu dotari asemanatoare (dar f probabil in minus fata de acesta). spun vreun neadevar?
    2 points
  4. Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani... Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele... Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.
    2 points
  5. Eu am un prieten cu un e46 330d 2004 care a facut exact ca tine, l-a pus la vanzare la 7000-8000 euro si acum il are la 5500 euro. Masina respectiva e touring, dar crede-ma ca este la fel de intretinuta ca a ta si s-au bagat incredibil de multi bani in ea. Iar modelul respectiv are foarte multe dotari/investitii(pachet sport, interior piele,navi mare, incalzire in scaune, traseu evacuare, intercooler, resoftare la 265hp si 610nm cuplu-dovada dyno, etc.). Ti-as arata si anuntul, dar nu vreau sa fac reclama. Il are la vanzare de cateva luni si tot nu l-a dat. Eu zic sa mai scazi pretul, pentru ca nu il vei vinde niciodata cu atat. In cel mai bun caz gasesti pe cineva chiar pasionat si cu bani si il dai cu 5500-6000. Nu zic ca masina nu merita, dar am avut ocazia sa cunosc si eu destul de multe persoane in vederea vanzarii masinii mele (am dat un e46 318i 2004 acum 3 saptamani). Am ramas complet dezamagit de atitudinea clientilor si de cerintele acestora (mai degraba interesati de aspect, majoritatea nu au fost interesati deloc sa conduca masina sau sa faca o testare tehnica, complet neinteresati de cheltuielile suportate de mine pe intretinere). Omul vrea sa fie cat mai ieftina, majoritatea nu dau doi bani pe cat ai cheltuit pe masina. Oricum banii aia nu o sa ti`i scoti niciodata. Daca tot ai facut atatea la ea, mai bine o pastrezi. Ca cele mai mari sanse(daca nu ti`o cumpara un pasionat sau vreun prieten) sunt sa o dai sub 5000 euro. Mai sunt pe forum e46 la vanzare de aproape un an, poti sa te uiti sa vezi ca nu zic prostii. Si nu e niciunul mai scump de 5000-5500.
    2 points
  6. Nu am soft la niciunul din cei prezentati,dar am trimis un prieten la completechip,pt un soft la un 520d f10.Ajuns acolo,la recomandările lui Dragos,a facut si DPF-off.respectivul are deja aprox 50k km cu softul,masina merge super,fara gram de fum,respectivul este foarte multumit. Iar ca fapt divers am condus masina lui Cosmin,merge extraordinar pentru un 520d,am mai condus 520d softate,dar ca si a lui parca nu mergea niciuna Pt colegul de mai sus,Dragos de la completechip a deschis punct de lucru si la bucuresti
    1 point
  7. DatoritĂŁ lui C_o_s_m_i_n,care este un meserias excepțional,am mai facut un retrofit Pachet lumini pasager si sofer Custom Lumina Alba merge cu plafoniera,iar cea portocalie,cu poziția Nu se distinge din poze,dar in realitate sunt foarte placute luminile
    1 point
  8. in masina mai trebuiau investiti bani,pretul a fost mic deoarece avea si taxa recuperata
    1 point
  9. Ideea e alta, ti-ai zis parerea o data, gata, iti vezi de treaba ta. Tu, din contra, continui apoi cu ironii...ca nu vrea s-o vanda, ca nici daca aduni tot, nu da atat... Si cine esti tu? Un bisnitar cu 4 bmw-uri la vanzare, in ultimii 2 ani? Dintre care unul cu km dati inapoi? In locul tau as tacea din gura.
    1 point
  10. Imi explici si mie din ce are modificat masina de ce nu ii poate da de cap mecanicul daca se strica ceva: turbina cu palete mai mari, traseu turbo inox+silicon, injectoare facute, ambreaj nou etc. Daca te uiti sub capota arata tot stock atat ca vezi un intercooler mare si furtune din silicon noi nu cele vechi si coapte de ceva ani. Pt All: daca masina e modificata nu inseamna ca e alergata maxim inseamna ca am vrut sa mearga mai bine. Te invit sa vezi masina, sa asculti motorul, sa faci diagnoza unde doresti tu, etc. Legat de schimbarea motorului daca citeai pe topic vedeai exact despre ce e vorba. Inainte sa cumpar eu masina a avut 2 clapete aspirate in motor iar vechiul proprietar a scos bucatile de clapeta afara si mi-a vandut-o mie fara sa schimbe nimic. Dupa ce am luat-o eu s-a blocat un injector pe deschis iar pistonul 2 fiind lovit anterior de clapeta a crapat. Toate acestea le-am aflat dupa ce a crapat pistonul.. Dupa asta, am cumparat motor fara anexe de la Materom cu 850e iar atunci am hotarat sa fac turbina cu palete putin mai mari, mai eficiente, injectoarele in germania, fulie originala, role noi, curele noi, pompa apa noua, suporti motor, etc.
    1 point
  11. @danny008. Eu nu inteleg un lucru. In anuntul postat azi scrie ca are 161.000km , la poza facuta la bord apar 158.833km si in poza cartii de servis arata ca in 11.02.16 avea 164.000km deci wtf? Nici proprietarul nu mai stie cati km are? In rest numa din poze nu imi dau seama pentru ca unele sunt de calitate nasoala plus ca interiorul ii pozat pe intuneric.
    1 point
  12. Pentru un banal 318i, costa mai exact, 1546 dolari, conform http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-02-2002-E46-BMW-318i&diagId=33_1183. Nu stiu daca se mai fabrica asa ceva pt E46. La E34 sigur nu mai fabrica si nu stiu cat de usor vei gasii unul din dezmembrari. Poate doar sa dai comanda pe afara, si bineinteles ca nu stii in ce stare este , etc. Poate reusesti sa il salvezi totusi pe cel actual. Daca nu iti huruie in mers sau nu o sa inceapa sa iti huruie in urmatorii km, e posibil sa fi scapat.
    1 point
  13. omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.
    1 point
  14. Masina este praf, daca este de romania nu o sa ti-o cumpere nimeni, poate doar bulgarii, aia cumpara orice, cu sau fara acte Daca este de germania scapa de ea, vezi ce primesti pe ea, mai faci un credit si cumpara-ti o masina in ordine.... ai de unde alege :bounce: :bounce:
    1 point
  15. Parerea mea este ca tu nu prea ai investit deloc bani in masina respectiva...Nu cred ca as dormi linistit daca as avea doar 1-2 probleme din lista ta...numai vorbesc de tot ce este acolo! Nu stiu cati bani iei pe ea in stadiul actual,oricum tot pe la pretul ala ajungi si anume 8500 ,adica cei 3800+ cu ce iei de pe vanzarea masinii sa te duci in 8500. Daca nu vrei neaparat sa-ti iei alta masina,ai putea sa o repari mai ieftin sa mai ramai cu 1000-1500 si sa-ti repari restul de probleme la masina.
    1 point
  16. mai bine incearca un VW Polo
    1 point
  17. Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?
    1 point
  18. Poate nu ai văzut bine... MAXIM 5 metri la 100 km/h întârzie anvelopa de iarnă, la 16 grade! Diferența scade la 3 metri pe ploaie, tot la 100 km/h! Mergem pe calculul tău că la 40 de grade și 100 km/h anvelopa de iarnă frânează cu 10 metri în plus. Tot e mai bine față de 25 de metri în plus pentru o anvelopă de vară folosită iarna, la doar 50 km/h și -2 grade afară. Îți reamintesc cuvintele tale, pentru că observ că ignori cum se comportă o anvelopă de vară pe timp de iarnă și încerci să induci o idee greșită legată de anvelopele de iarnă folosite vara (din păcate nu ești singurul): Fiecare e liber să creadă că o anvelopă de iarnă la 40-50 de grade cu (+) se dezintegrează, se topește, alunecă ca pe gheață sau lasă urme pe asfalt ca tir-urile. Dar ar fi bine să-și păstreze ideile pentru ei, nu de alta dar să nu se facă de râs prin cercul lor de prieteni! Totuși, pentru cei care nu știu, o anvelopă de iarnă este mai atent lucrată și supusă la diferite teste (chiar și la temperaturi ridicate) față de cele de vară, datorită compoziției din care este construită. O anvelopă de iarnă e făcută pentru utilizare sub +7 grade Celsius. Peste această temperatură, e normal ca anumite proprietăți să scadă dar conform filmulețului lui Myx anvelopa de iarnă rămâne fiabilă. Folosirea unei anvelope de iarna pe timp de vară crește nivelul de zgomot în timpul rulării, crește consumul de carburant și duce la o uzură mai rapidă a suprafeței de rulare a anvelopei. Cine folosește o anvelopă de iarnă pe timp de vară, își bate joc de banii lui! Cine crede că la +40 de grade o anvelopă de iarnă se topește pe asfalt, frânează ca pe gheață, nu are aderență și alte basme de genul ăsta ar face bine... să mai citească! Ceea ce faci tu colegu' malasorte, fără supărare, e ipocrizie!
    1 point
  19. 1 point
  20. e a 2-a masina , nu o folosesc prea mult . iar sotia inca nu are permis . am facut aproape 4500km . concluzii ? hmm , nu stiu ce sa zic , e un mix ciudat de sentimente . masina isi face treaba , se misca binisor , economica si in acelasi timp foarte puturoasa pe modul eco-pro . pe sport+ nu e cine stie ce racheta dar faci demaraje decente cu viteza 1 si 2 . dar nu am ce pretentii sa ridic de la 250nm si 134 cai . nu este atat de silentioasa pe cat ma asteptam , dar asta cred ca se datoareaza cauciurilor run-flat. imi place mult sistemul connected-drive . despre alcantara , e prima si ultima data cand iau o masina cu asa ceva... arata bine ( si nu prea arata bine in acelasi timp ) , dar aduna la scame de iti vine rau. cutia manuala sux , dupa ce ai condus un ZF cu 8 rapoarte automat , sa revi la mestecatul in mamaliga este cam greu . mi se parea mai spatioasa decat e46 inauntru , iar ca driving mi se pare o masina destul de relaxanta pentru drumuri lungi . sunt chestii care imi plac la masina asta , si chestii care ma fac sa zic ca nu are deloc suflet...
    1 point
  21. e bine ca totusi se mai iau in calcul si cutiile de viteze cu, care sunt echipate masinile, am intrebat intr-un post anterior ce cutie are pe acel e90 eff, sa documentat domnu si acuma a venit cu raspunsul toata lumea vorbeste de cilindree si de putere, nu se ia in calcul si cutia de viteze care e un factor important in toata povestea asta a consumului, am doua masini cu aproximativ aceiasi cilindree, una are cutie automata in 4 rapoarte cealalta are automata in 8 rapoarte, e diferenta enorma in ceea ce priveste consumul
    1 point
  22. in continuare vad ca se abereaza pe tema asta ... nu inteleg cu poti sa compari un cazan de acum 3 generatii cu un lighean de generatie noua. multi vorbesc de legile fizicii , dar probabil au trecut pe la orele de fizica precum gastele prin apa. masini pe care le-am avut ... e46 328i consum 14-15% ( generatie veche 2800 cmc) e92 325i consum 15-17% ( generatie veche 2500 cmc) Stype R consum 23-25% ( generatie veche 4200 cmc) F30 335i consum 13% (generatie noua 3000 cmc) F30 316i consum 10% (generatie noua 1600 cmc) M4 consum 11,5% (generatie noua 3000 cmc ) toate masinile le-am condus in acelasi stil. fiecare e liber sa inteleaga ce vrea. ideea ca un cazan de acum 15 ani nu ai cum sa-l compari cu un motor de generatie noua. ideea 2 este cu cat un motor este mai puternic cu atat va depune mai putin efort sa miste caroseria respetiva ... mai putin efort mai putina benzina consumata , mai mult efort mai multa benzina consumata ? got it ? si ca revin la ideea initiala a topicului , posibil ca evacuarea aia sa-ti fi afectat consumul.
    1 point
  23. Pai exista telecomenzile radio prezentate pe pagina anterioara si controller GSM pe care il folosesc mai des.
    1 point
  24. CiudatĂŁ selecție... Eu am ĂŽnțeles de la prima citire: "Ăia mai bogați la mine, sĂŁracii sĂŁ meargĂŁ ĂŽn altĂŁ parte!" BĂŁnuiesc cĂŁ și serviciile au crescut, nu? Ăntreb și eu așa ca opinia publicĂŁ...
    1 point
  25. Nu mi se pare plauzibila explicatia
    1 point
  26. Eu cred ca singurul motiv e ca sa nu poti face schimburi dupa bunul plac. Si poate ca fiind un producator cu pretentii premium, sunt diferente intre PN pieselor de pe platforme diferite, nu sunt comune mai multor platforme ca la VW spre exemplu. Acelasi difuzor pe E65 are magnetul si mai mare decat pe E60. Asta nu inseamna ca suna mai tare sau mai fidel. Pur si simplu e diferenta de caroserie. Sau poate pe Seria3/Seria1 s-a dorit un altfel de design al portierelor si implicit al grilelor pentru difuzoare. Cer scuze colegului pentru poluarea topicului. Se pot sterge comentariile daca se considera inutile.
    1 point
  27. Eu am renuntat dupa 3 saptamani. Oricat de mult mi-au placut rotile pe 19, nu am putut renunta la confortul ce l-am avut inainte. Drumurile aici sunt foarte bune in afara orasului, dar in oras mergeam cu 40 la ora. Simteam ca bat direct in mine rotile.
    1 point
  28. Terminati cu prostiile. 19 in romanica iti rupe masina in doua. Pe langa suspensie si articulatii, aduni si soriceii prin masina... Per ansamblu ca masina de zi cu zi ai 20% avantaje si 80% dezavantaje. Daca intentionezi sa circuli doar pe autostrada sau drumuri ca-n palma, e ok. Chiar si asa, pentru 2.0 sunt niste roti mult prea grele. Dar... tre sa lasi omul sa dea cu capul, altfel nu crede.
    1 point
  29. Am facut niște poze noi,se vede si vizibilitatea prin folie http://s32.postimg.org/go3zy14ld/image.jpg http://s32.postimg.org/vlcgz1htt/image.jpg http://s32.postimg.org/ut57m3o8x/image.jpg http://s32.postimg.org/h89u98j29/image.jpg http://s32.postimg.org/jn1ptnzb5/image.jpg http://s32.postimg.org/5fc150mm9/image.jpg
    1 point
  30. http://s32.postimg.org/nd5spesup/image.jpg http://s32.postimg.org/92w8dxci9/image.jpg Am pus folie Llumar fata,spate,luneta 50%
    1 point
  31. Multumesc baieti! Poftiti la o bere. http://beernexus.com/images/BeerCarCrush-300x207_1_.jpg
    1 point
  32. Daca tot e vreme ploioasa am zis sa curant masina in interior,nu ca ar avea nevoie,dar imi face placere. Am luat mai demult un set de pensule de la lidl daca nu ma insel,faci treaba grozava cu ele,ai acces in toate locurile greu accesibile. Au fost in jur de vreo 40-50 RON,sunt de calitate,nu se desfac fire din ele Sunt pe duritĂŁți diferite,cele din stanga sunt mai moi decat cele din dreapta. http://s32.postimg.org/3tfva9zyp/image.jpg http://s32.postimg.org/ons7s3uc1/image.jpg
    1 point
  33. 2 poze si cu interiorul http://s32.postimg.org/qe01xju7l/image.jpg http://s32.postimg.org/z7qyenh69/image.jpg
    1 point
  34. Vreme faina,spĂŁlare+ceara,poze http://s32.postimg.org/hehmhistt/image.jpg http://s32.postimg.org/q7zc7510x/image.jpg http://s32.postimg.org/oeru52qgh/image.jpg http://s32.postimg.org/b0a5vauep/image.jpg http://s32.postimg.org/i8clt3sdt/image.jpg
    1 point
  35. Pt 3-4 litri in plus fata de un 1.8 sau 2.0, simti ca, conduci un BMW. Marea majoritate ne cumparam BMW doar pt nume. BMW = 6 cilindrii pt mine.
    1 point
  36. Poze interior recente http://s9.postimg.org/5j674ek4r/image.jpg http://s9.postimg.org/k13ecebfv/image.jpg http://s9.postimg.org/nw6seyuln/image.jpg
    1 point
  37. Ceva poze recente http://s10.postimg.org/7cdf9kk4l/image.jpg http://s10.postimg.org/r9jcij2zp/image.jpg http://s10.postimg.org/c3hw5c2cl/image.jpg http://s10.postimg.org/vdkbb0yxx/image.jpg http://s10.postimg.org/j951u1m1x/image.jpg http://s10.postimg.org/6f700p8md/image.jpg http://s10.postimg.org/v9qhurtgl/image.jpg http://s10.postimg.org/4xgybeehx/image.jpg
    1 point
  38. Dupa luni si luni de cautare in sfarsit am rezolvat-o :frantics: Am gasit o firma in Portugalia care se ocupa cu reparatii de diferentiale. Am preferat sa trimit piesa sa fie reparata decat sa iau alta SH din dezmembrari si pe urma iar sa nu mi se potriveasca sau sa fie alte probleme. Sunt foarte multumit de serviciile lor, au fost seriosi, livrarea s-a facut super ok, azi am dus piesa la service sa fie montata pe masina. Pretul a fost unul rezonabil 430 EUR cu tot cu transport Romania - Portugalia, fata de ceea ce am gasit in dezmembrari (700-800 EUR). Piesa arata ca noua, au sablat-o si inlocuit toate pinioanele si ce mai era acolo distrus, sunt ceva fost mecanici care au lucrat in trecut la reprezentante BMW si acum se ocupa doar cu diferentiale. Daca e cineva interesat de serviciile lor pm me.
    1 point
  39. nu inteleg de ce te mai intereseaza kilometrajul....nu vezi ca masina a fost dauna? volan de tipul ala, nu o sa vezi niciodata pe coupe....
    0 points
  40. cine stie stie. merge n43b20, eu il am pe e92 si rupe asfaltu, in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: recent m-am luat cu un f10 2.0d 184cp pe autostrada si de la 220 l-am pierdut rau de tot, ce-i drept ca eu m-am gandit sa iau piciorul de pe acceleratie pe la 255
    0 points
  41. Nici motorul asta nu stie nimeni cati km are de fapt. Poate sa aiba 500k km. Si masina in mod evident nu a fost luata pentru plimbari de duminica. Un motor de 320d nu se schimba la 285k degeaba si faptul ca este resoftata spune destul de multe despre modul in care s-a mers cu ea.
    0 points
  42. Imi pare rau sa iti spun, dar orice motor bun "mananca" putin ulei. Daca is face ungerea bine. Asa ca daca vrei sa te lauzi in continuare, nu mai spune ca motorul tau are "consum 0 de ulei"
    -1 points
  43. 19 este exagerat pentru e60. Parerea mea. Mai ales daca sunt rft le vei simti si mai rigide. Arata bine, cu siguranta, dar vei plati cu varf si indesat pentru asta. La 19 vei avea 35 fata si 30 spate talon daca sunt in 2 latimi.
    -1 points
  44. Stiu ca fiecare dintre noi trebuie sa se auto consoleze cand face o schimbare la masina care de fapt nu-i convine,dar pentru consum si altele o face si incepi sa te gandesti "lasa ma ca e mai bine cu 16,mai mult confort,consum mai putin". Intrebarea mea generala este: Cand dai in gropi si ai jante 17+ pui frana mai mult decat la jantele de 15-16? daca da inseamna ca esti "un foarte bun sofer",eu la orice fel de groapa franez la fel indiferent de marimea jantei,nu trebuie sa mergi in functie de jante,trebuie sa mergi sa-ti intretii masina si sa nu o distrugi,franezi cat trebuie ca sa nu iti distrugi articulatii + suspensie! Cosmin parca ai spus ca ai si suspensie M ,numai tin minte,eu nu pot sa spun acelasi lucru la jante 18 cu susp M,adica nu tremura masina sau sa tremuri tu in masina sau sa simti atat de rau denivelarile si gropile,se simt,dar nu sa observe cineva acest lucru,pana acu cate drumuri am facut si cata lume am avut in masina chiar si carcotasi,nu mi-a zis unul acest lucru. In oras drumurile sunt foarte ok, 1-2 strazi cred ca sunt in oras cu denivelari mai mari,restul e tipla,poate ai dreptate in Bucuresti sau alt oras cu cratere prin el si eu as face la fel.. Cine da cu jantele in gropi sau sa strice anvelopele,sau la masini de peste 10.000 euro Diesel se mai gandeste cineva la consum? mi se pare penibil ca la o masina diesel sa te gandesti la 1-2 l /100 km. Disconfortul il mai inteleg,defapt singurul,restul cu gropile,cu consumul nu le inteleg. Acero nu stiu daca esti sarcastic sau nu sincer, dar tu ce jante ai pe masina,doar dimensiunea ma int daca poti sa spui.Mersi!
    -1 points
  45. Da, da. Am fost la el. Merge doar cu programĂŁri. E full acolo...
    -1 points
  46. Ha ,ha, ha, cel mai tare reply de pana acum, mie la un motor de 1.6 aspirat imi ia un 11%in afara, daramite un motor cu cilindree dubla?
    -1 points
  47. Pe intelesul tau: maine cand vei iesi la o plimbare de cca o ora alaturi de iubita, ia pe tine un cojoc, fes, fular, manusi, ciorapi grosi si incalta o pereche de ghete de iarna. Promit ca te vei simti excelent, iar plimbarea va fi de vis. Cam asta e treaba cu anvelopele de iarna, vara.
    -1 points
  48. Problema este cĂŁ, unele autoturisme sunt lĂŁsate pana ĂŽn ultima clipa,și ar trebui duse la remat,nu la simeringuri de supape. Iar eu personal prefer sa pierd un client, decât sa repar o rabla.
    -1 points
  49. Exact asta a fost conversatia mea cu proprietarul. El zice ca e luata de el la 157.000, la 158.000 e facuta poza (cred ca a puso pt ca avea plinul facut ). Plus ca la revizia din 2015 avea 153.000. El zice ca a luat-o de la concesionar din italia. Acum masina zice ca are 167-168.000. Si pt mine e ciudat cum in anunt a pus 161.000 dar in poza cu cartea service are 164.000. Ori e neatent, ori e un samsar la inceput de drum
    -1 points
  50. https://lajumate.ro/bmw-x6-2553415.html ESTE MASINA UNUI PRIETEN. EL ESTE SINGURUL PROPIETAR PE CARTE IN ROMANIA
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.