Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/28/16 in all areas

  1. Imi cer scuze ca ma bag si eu asa mai off topic....dar tot citeam in ultima vreme pe forum despre reconditionare amortizoare, piese din dezmembrari, cauciucuri sh si multe alte balarii...si eram curioasa de ce multi dintre noi isi cumpara anumite masini pe care nu isi permit sa le intretina asa cum trebuie..:hyper: Daca totusi nu va ganditi la voi ca deh, "da bine" sa conduci un BMW comparativ cu un Logan sau alte marci low cost....ganditi-va la ceilalti participanti la trafic, care isi intretin masinile corespunzator si nu afecteaza cu absolut nimic siguranta celorlalti participanti la trafic (ma refer strict la siguranta oferita de masinile pe care le conduc, nu si la stilul de condus)! nu este nimeni obligat sa suporte aceste inconstiente!!! si pe langa faptul ca masinile sunt reparate cu piese sh sau mai stiu eu ce improvizatii si asigurarile RCA sunt facute la firme aproape intrate in insolventa, ca sa fie treaba-treaba in caz de un accident! Nu inteleg de ce nu va re-orientati catre o marca de masina pe care sa o puteti intretine cat de cat, nu zice nimeni sa puneti neaparat piese originale, dar macar sa fie un aftermarket nou sau ceva sigur... Nu mai comentez, asa e la romani! Cad casele pe noi, portofelul este plin de lacrimi, dar BMW-ul este obligatoriu parcat in fata casei! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau, dar pur si simplu m-am saturat de atatea aberatii! Sanatate si numai bine!
    6 points
  2. Uite aici realism. Pai si 116i nu are motor de ultima generatie? Si daca ai consum 11.5,ceea ce e realist, atunci cat sa consume un 3 litri si 400 500 kg in plus? Singura explicatie e ca de fapt asta nu e consum urban. Urban e consumul cu drumuri de minim 10 km si trafic lejer. Ala e de o relevanta maxima..
    3 points
  3. ... Update bara m3 + dubla evacuare + eleron m performance http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160627/10840119d63ba0fecf9f09e3e225b4a8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160627/dfa72a2e76e9469487286cb17fbf579c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  4. Ne invartim in jurul cozii ca la gradinita... important este pe ce traseu a obtinut colegul nostru acel consum, la ce ora (aglomeratie sau nu), daca a apasat mai tare pedala, etc. Eu cu masinuta mea, cu motor de 1.6i, daca imi duc copilul o saptamana la padure, undeva in centrul orasului si nu mai fac alte drumuri, consumul mediu va fi de aproximativ 15 l/100km, intrucat am de urcat 3 km - poate tot asa a obtinut si el un consum mai mare, functie de factorii de mai sus. Ce pot sa va mai spun este ca eu am un 116i, motor 1.6, 122 cp, cod n43b16, iar tatal meu are un 116i, motor 2.0, 122 cp, cod motor n43b16, iar masina lui consuma in oras cu 1 litru in plus fata de a mea, amandoua masinile fiind conduse de mine. Afara, in schimb, masina cu motorul de 2.0 sta putin mai bine, cam cu 0,5l/100km.
    2 points
  5. Uite aici si totusi ce se vede acolo cam seamana cu trafic din zona de nord, nicidecum bara la bara. Excluzand dimineata, daca merg pe la ora 10 -11 de la Victoriei spre Unirea, ala tot extrem e? Daca am nevoie sa ajung de la Romana pe caLea Mosilor, adica vreo 3 km, ce fac merg pe jos ca e drum scurt si nu e relevant consumul? Eu inteleg urban sa folosesc masina fara restrictii la orice ora si indiferent de lungimea traseului. Probabil mai sunt si altii ca mine. Iar la final fac iar plinul si obtin consumul. Edit: colegul de mai sus cu 335 zice ca e ok 16 18 20 maxim. Parca ne apropiem de realitate.
    2 points
  6. Ai mai multe optiuni, dar nu cele din link: - pe seria 1 cred ca a fost pusa si dimensiunea 195/65/15 sau 205/55/16, cu 600 ron gasesti anvelope budget, dar noi cu aceste dimensiuni; niste jante de tabla cu aceste dimensiuni nu te costa mult - vinzi masina - mai gaseti un job care iti permite sa suplimentezi bugetul sau faci un credit de nevoi personale si cumperi anvelope noi (17) Anvelopele second hand nu sunt o optiune !
    2 points
  7. Intre timp am polish-at farurile , am vopsit etrierii gri , am achizitionat bara de M facelift , am schimbat trimurile cu modelul Glaciar , am schimbat manerul usii din dreapta fata si am montat CIC-ul
    2 points
  8. Incearca sa schimbi vitezele la 2000rpm ( cutie 5+1 si motor mic aspirat), ai sa vezi ca motorul va protesta de fiecare data. tehnolgia a avansat f mult, sunt motoare care dezactiveaza 2/4 cilndri pe modul eco, exista start/stop, exista mai multe moduri de condus , care modifica raspunsul motorului si al cutiei, se folosesc motoare mici insa turbo din care rezulta cuplu mare pe o plaja f larga de turatie, cutiile au multe trepte insa etajate scurt din care rezulta diferente de turatie mici intre trepte, exista energeie care se recupereaza la franare, se folosesc materiale mai usoare, coeficientul de aerodinamica scade de la generatie la generatie etc.
    2 points
  9. CiudatĂŁ selecție... Eu am ĂŽnțeles de la prima citire: "Ăia mai bogați la mine, sĂŁracii sĂŁ meargĂŁ ĂŽn altĂŁ parte!" BĂŁnuiesc cĂŁ și serviciile au crescut, nu? Ăntreb și eu așa ca opinia publicĂŁ...
    2 points
  10. Am gĂŁsit un mecanic in buzau-cislau. 500 lei schimb supape im care intra si piesele.
    2 points
  11. NU MERGETI LA DORMAG! SAU MERGETI DOAR DACA VRETI SA CHELTUITI BANII AIUREA! TE INCARCA IMEDIAT CU O DIAGNOZA ( TESTER + MECANICA) = 180 lei(fara sa ti se comunice in prealabil pretul), ca parca i se pare patronului ca se aude ceva sub masina. Eu am mers la ei pentru ca nu-mi functiona stergatorul de la luneta la E91 si asta a fost ultimul lucru la care s-au uitat. Imediat dupa ce au bagat masina in service, repede sa facem diagnoza ca parca se aude ceva(dar fara sa ma intrebe daca doresc, cat costa sau sa semnez ca sunt de acord cu aceasta diagnoza). Ii spun in prealabil ca am mai facut diagnoza acum 2 zile si a verificat-o si un mecanic! Ma trezesc cu un deviz enorm: printre care schimbat axul si sistemul care vine prins pe geam(total vreo 400 de lei), schimbat pivoti spate inferiori(care nu exista de fapt la modelul meu-aprox 530 lei), lipsa lichid diferential(ulterior cand am schimbat de frica uleiul la alt service, s-a constat ca aveam 800 de ml din cei 900ml-200 lei) si lista poate continua. Stergatorul l-am facut singur foarte simplu: cine are E91 stie ca axul stergatorului trebuie sa se suprapuna exact in gaurica din portbagaj(ca sa poata fi invartit de motoras). In cazul meu, stergatorul s a dus mai jos si nu se suprapunea perfect axul in gaura respectiva. Am mutat stergatoru cu mana mai sus 3 cm si voila, functioneaza ca nou. (am scapat de 400 de lei, pe care ar fi trebuit sa-i platesc la DORMAG). In legatura cu pivotii, care nu exista pe masina mea, am fost la alt service si am constat ce era vorba de fapt de bucsele de pe spate. Cei de la DORMAG mi-au bagat pe factura si geometrie roti de 180 de lei in plus pe care nu trebuie sa o faci daca schimbi bucsele pe spate )) Deci per total am iesit cu o gaura de doar 180 de lei. Dar as fi putut sa-mi iau o teapa de 180+400+530+200= 1300 lei - bucsele cu schimb(300 lei) = 1000 de lei TEAPA! Urmeaza sa fac si o sesizare la ei, dar nu ma astept la vreun ban inapoi, pentru ca explicatii mereu pot aparea! Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie! DE MENTIONAT, daca ajugeti pe la ei(sau cel putin a fost asa in cazul meu) !! FOLOSESC INTENS O ATITUDINE DE INTIMIDARE : De ex: Nu trage mai tare de roata ca poate cade(ii spune patronul mecanicului) . Mie sincer dupa ce am plecat de la ei mi-a fost efectiv frica sa mai urc in masina, era un dezastru pe patru roti din punctul lor de vedere. Cand de fapt tot ce aveam de schimbat erau niste bucse pe spate..
    2 points
  12. Lipsa uleiului pe axul turbinei. Calitatea carburantului folosit afecteaza viata injectoarelor. (cateodata e bine sa retinem si ce se invata IN SCOALA.) (multumesc de "complimente", celor care au avut nerusinarea sa jigneasca persoana, fara a aduce vreo utilitate topicului, de parca ar mai exista asa ceva acum..) ..pentru placerea si satisfactia lor o sa raportez personal acest topic. Nu alimentez jignirile din principiu! Boaska esti raportat. Sorry mate. (vezi ca si tu ai buton fata de mine)
    1 point
  13. https://www.farcebook.com/john.ionut.560?fref=ts asta care e? Ala ce vindea X6 era alt ghertoi.Ma C*c pe mine de ras :sorcerer:
    1 point
  14. Asta e ala care vindea x6-le ala pentru pretentiosi la 21k sapt trecuta. Care x6 de fapt era o cotineata in care mai trebuiau "bagati bani". )) Adica cel de aici - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176024-bmw-x6-30-286cp/page__pid__2353561#entry2353561 A facut schimb cu f10 asta "2011" care de fapt e fabricat 2010. Din 2015 pana acum, a imbatranit ca vinul vechi, adica un pachet M din fibra de sticla si niste jante i-au crescut cu 8 mii pretul. )) Eu tot nu inteleg de ce postezi tu masinile altora, mai ales ca prietenul asta al tau e un samsar aparent de joasa speta? Sigur se vinde si asta in 2 zile, ca doar accepta si schimburi cu variante mai ieftine. )
    1 point
  15. Pai si ce face de banii astia? Ca are pachetul M pus? Asta e topicul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173131-by-f10-semi-m5/ in februarie 2015 a fost 17.500 masina si acum cu niste jante in plus si un pachet m pus e 24.500 )))
    1 point
  16. Eu apreciez faptul ca initiatorul topicului a cerut o parere pe un forum dedicat.A expus un buget si a intrebat comunitatea. Comunitatea a raspuns, a incercat sa-l aduca pe calea cea buna, sa investeasca mai mult in siguranta lui si a celorlalti participanti la trafic.Totusi poate se gaseste cineva din comunitate care se pricepe la anvelope sa-i prezinte cea mai buna alternativa care sa se incadreze in bugetul respectiv. Sa ne gandim ca putea oricum sa-si cumpere anvelope fara sa intrebe. Prin acest topic el a acordat credit acestei comunitati asa ca frumos ar fi sa-l ajutam.
    1 point
  17. Eu am impresia ca sunt mai multe milioane care impanzesc traficul urban asta asa aglomerat, decat cei minoritari care se plimba ocazional pe trasee lejere. Ca daca majoritari erau cei ca tine care obtin consum mic, atunci nici traficul nu ar fi aglomerat si am circula toti lejer. Si retine, ce ai tu este consum combinat, mediu cu putin urban sau nu stiu cum sa ii zic. Faptul ca tu nu ai trasee aglomerate si nu prinzi si "bara la bara", atunci nu esti un etalon relevant. As numi relevanti pt consum urban pe toti cei care umplu strazile de pe arterele principale zi de zi. Dar ei nu au cont pe forum si tot ei isi cumpara cotinete de masini cu motoare de maxim 1.6, pt ca pe ei ii deranjeaza consumul mult mai mare al unui motor mare, indiferent de cat de modern ar fi.
    1 point
  18. Va raciti gura degeaba, stimabililor, pardon...va uzati tastatura degeaba. N-ai cu cine sa discuti in ciuda atatora ce incearca sa explice cu date, explicatii samd. Pur si simplu e "gica contra". Stii vorba aia: daca mai multi iti spun ca esti beat, atunci te duci naibii acasa si te culci.
    1 point
  19. Stii ce e mai dubios ? S-a tot vorbit de noua tehnologie, etc...interesant e ca E46'le meu vechi cu motorizare asemanatoare, consuma tot undeva intre 11-12 in oras.(ca F20) Deci nu mai e asa importanta tehnologia pan' la urma sau ? ) @ionut Consum urban e consum urban in RO (distante scurte sau foarte scurte), nu in Madrid unde au autostrada si in centru. intelegi ? Nu am nici-un fel de frustrare, crede-ma
    1 point
  20. Pai si acum in iunie e vreme rece? Te-ai urcat in masina si ai pornit-o, se incalzeste instant motorul. Colegul cu 335 a scris ca are consum intre 16 si 20. Colegul celalalt cu 640i ul ce consum normal trebuie sa aiba?
    1 point
  21. Deci care dintre voi are greturi ilogice7 si pieluri alcantara? Tu esti la liceu si ai f30, medicul stomatolog visează la e90? Ma gandesc ca topicul este facut la misto
    1 point
  22. Eu am un 335i e93, deci e mai greu decat un coupe. Raspunsul la intrebarea ta e unul singur. NU, NU e normal sa iti ARATE un astfel de consum. De consumat iti consuma in mod normal 16-18-20 motorul asta in oras, dar niciodata nu iti va arata pe bord peste 20. Undeva e o problema..
    1 point
  23. Mie logica imi spune ca daca un f30 320d consuma 10 in Bucuresti, o masina cu 300 kg mai grea si inca jumate de motor in plus, nu are cum sa consume tot atat, ambele avand motoare de aceeasi generatie. La mersul urban, coeficientul aerodinamic are relevanta spre zero. Atata timp cat un 528 i, cu motorul 2.0 turbo consuma 12 13 urban prin aglomeratie, atunci un 3.0 litri turbo cat sa consume?
    1 point
  24. daca nu ma insel afirma intr-un post pe alt topic, ca e medic stomatolog sau oftalmolog, nu retin exact de care a zis ca e
    1 point
  25. Mult noroc si doamne-ajuta.
    1 point
  26. Am terminat lucrarea la puntea spate dupa multa asteptare iar rezultatul este foarte bun momentan, sa vedem cum se va mentine in timp. Am enumerat mai sus ce s-a facut la masina iar pe langa cele spuse am mai schimbat si bieletele pe spate si am mai eliberat putin evacuarea unde avea 2 coturi de 90 le-am facut la 45. Masina este foarte stabila acum cu noile bucsi iar minunea de blocant mananca ambele anvelope la orice talpa in treptele 1-2.Acum scartaie si in a 3-a lucru care nu se intampla mereu inainte. Mi se pare ca si cutia si-a schimbat putin statutul,mi se pare ca este mult mai precisa si sigura,intra mai bine in viteze. Pot spune ca diferenta cu blocant este ca si cum as avea semi-slickurile puse cand de fapt nu sunt pe masina.Momentan nu am incercat si cu semi-slickurile deoarece inca lucrez la capitolul jante.Sper ca pana la jumatatea lunii urmatoare sa termin si capitolul jante cu tot cu roluit si sa trec mai departe la ultimele upgrade la motor...
    1 point
  27. Daca tii la masina ta si vrei sa faci ceva de calitate,te asigur ca merita. Acum tu sti daca iti permite timpul sa faci deplasarea,eu personal cunosc persoana care s-a dus 650 km pentru un soft. Clar ca nu merita sa mergi atata drum sa faci o chestie minora,dar daca vrei sa faci mai multe retrofituri si stai o noapte acolo,e altceva,macar pleci cu o lucrare de calitate,o chestie tot mai rar Întâlnitã la noi.
    1 point
  28. Depinde de masina. Dar in principiu, in afara de farurile xenon si vopsit, e mult mai ok dpdv tehnic si financiar daca ai lua alta masina 2.0 automat, decat sa faci swap-uri (mai ales daca nu ai incredere absoluta in mecanicul tau).
    1 point
  29. Da e adevarat, dar energia mecanica consumata este aproape aceeasi, pentru a impinge in mod accelerat aceeasi masa,pana la o anumita viteza , si pentru un motor clasic cat si pentru un motor ultramodern. Diferenta consta doar in faptul ca un motor mai usor va consuma mai putin, si o cutie optimizata cu alte rapoarte ,da poate obtine economie la benzina, Principiul este foarte asemanator cu cel de la bicicletele semicursiere. Consumul depinde foarte mult precum spuneau si colegii mai sus, si de talpa soferului, si de stilul de condus.Daca ar exista un model de masina cu cilindree mare si consum mic, nu credeti ca doar acel model s-ar vinde , si celelalte firme ar da faliment? Dece nu e asa in realitate?
    1 point
  30. Serios tinere? am facut 8 sau 9 distributii de n47 si tu imi povestesti mie de treburi din astea. x3/f10/e90. si clapete la fel. cred ca sti si tu ce au uitat altii. dute spala-te pe fata si vorbim dupa. rupe pentru un motor de 2.0 aspirat. cat de tont sa fi. normal ca nu merge ca un 3.0 twin t. Ca e schimbat diful sau nu, nu stiu sa-ti zic, asa am luat masina. cu proxima ocazie fac un video si iti pun sa vezi. si trece de 5000 in a 6-a. incerc saptamana asta si te anunt
    1 point
  31. O masina de ultima generatie echipata cu o cutie de ultima generatie, la un regim de mers normal va incerca sa tina motorul in ture cat mai joase. Cu alte cuvinte,in oras, vei vedea destul de rar acul turometrului la mai mult de 2000-2200rpm, de benzinar vorbesc.
    1 point
  32. Masina avea 280.000 km in 2013.. in anunt scrie ca are 215.000 acum..
    1 point
  33. Grija cu gainatul... eu am patit sa atace lacul din fabrica dupa doar cateva ore de stat pe ea. Nu stiu ce drac de mutant era si pasarea aia.
    1 point
  34. 1 point
  35. Nu am soft la niciunul din cei prezentati,dar am trimis un prieten la completechip,pt un soft la un 520d f10.Ajuns acolo,la recomandările lui Dragos,a facut si DPF-off.respectivul are deja aprox 50k km cu softul,masina merge super,fara gram de fum,respectivul este foarte multumit. Iar ca fapt divers am condus masina lui Cosmin,merge extraordinar pentru un 520d,am mai condus 520d softate,dar ca si a lui parca nu mergea niciuna Pt colegul de mai sus,Dragos de la completechip a deschis punct de lucru si la bucuresti
    1 point
  36. DatoritĂŁ lui C_o_s_m_i_n,care este un meserias excepțional,am mai facut un retrofit Pachet lumini pasager si sofer Custom Lumina Alba merge cu plafoniera,iar cea portocalie,cu poziția Nu se distinge din poze,dar in realitate sunt foarte placute luminile
    1 point
  37. Am schimbat trimurile cu unele piano black http://115.imagebam.com/download/CMaEwzYWis8mRUQWZfg3KQ/49191/491902960/20160625_201030%5B1%5D.jpg
    1 point
  38. Ideea e alta, ti-ai zis parerea o data, gata, iti vezi de treaba ta. Tu, din contra, continui apoi cu ironii...ca nu vrea s-o vanda, ca nici daca aduni tot, nu da atat... Si cine esti tu? Un bisnitar cu 4 bmw-uri la vanzare, in ultimii 2 ani? Dintre care unul cu km dati inapoi? In locul tau as tacea din gura.
    1 point
  39. Am inteles , daca cam tot pe-acolo prindea atunci e bine, poate e de la caldura asta, da doamne si poate isi revine singura.
    1 point
  40. Pierzi cumva lichid de frana? Ai cumva pete de ulei submasina in dreptul pedalei de ambreiaj? Daca nu, trebuie desfacut si vazut clar ce e,.inainte cam pe unde iti tinea? pe la.jumate, mai sus.mai jos?
    1 point
  41. Ieri am facut o mica sedinta foto http://116.imagebam.com/download/sLuxOpadCbAwIIVMO9uMzg/49151/491507897/BBB_1817-2.jpg http://116.imagebam.com/download/jlI-7riNqaF7OwUSgGtZ6Q/49151/491507871/BBB_1839.jpg http://115.imagebam.com/download/wRxPLtMbTNT3ARJqfuh8dw/49151/491507923/BBB_1821-3.jpg
    1 point
  42. 1 point
  43. Eu bag Mol Evo Diesel in 320d euro3 150cp si merge perfect.
    1 point
  44. Nu te speria, e ceva normal (vorba vine) In primul rand,vezi daca ai pierderi de ulei, n42-ul e renumit ptr pierderi de ulei pe la pompa vaccum(in spatele motorul ;sub filtru polen)Daca nu ai pierderi de ulei ,atunci consuma ulei si anume Simeringurile de la supape schimbate si nu mai ai treaba. Si pune-i 0w40 ca ulei. Si schimba-i si intinzatorul de la distributie.
    1 point
  45. Problema arhi-discutata pe forum: fa un search motor N42 si ai sa vezi ca sunt diverse cauze pentru pierderile de ulei, dar in principal sunt simeringurile supape.
    1 point
  46. Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?
    1 point
  47. Da, da. Am fost la el. Merge doar cu programĂŁri. E full acolo...
    1 point
  48. pai la bmw nici nu iti porneste regenerarea pe loc in idle. iti si scrie acolo ca ce faci tu in ista e doar sa dai o comanda. regenerarea propriu-zisa porneste dupa ce motorul ajunge la temperatura optima, in rezervor ai peste 1/4, iar viteza de croaziera depaseste 60kmh. turatia e doar un zvon fantasmagoric, se regenereaza la turatii normale de mers. gandeste-te ce faci la automata in cazul asta? mai ales in 8 trepte si motor mai mare, unde sta mai mereu sub 1600-1700 la mers normal. ba chiar contrar, eu nu cred a fi logic sa o tii turata...mergi normal... referitor la colegul care zice ca uleiul la reno' se schimba dupa regenerare fortata, eu nu am auzit asa ceva vreodata, dar nu contrazic. ideea e ca la reno' printre multe alte marci poti face regenerare fortata pe loc, unde se tureaza motorul singur dupa ce dai comanda din diagnoza...probabil de aici si parerea lui, dar repet, eu nu am auzit vreodata asa ceva (adevarul e ca nici nu m-a interesat ) )
    1 point
  49. Salutare colegi ! Cu placere anunt ca am mai adaugat un BMW in familie: pentru cel mai tanar membru ! Party time ! :frantics:
    1 point
  50. Salut, stiu ca treaba a fost mai demult...dar...wtf ? "am cumparat de la bavaria cu140ron" - sper ca glumesti...sau ca, eu n-am fost atent, n-am citit bine despre ce bec e vorba... Dar daca e vorba de becul de angel eyes, ala de 12 V si 10 W, mi s-a ars si mie recent...si l-am luat de la un magazin de piese auto cu 20 ron ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.