Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/29/16 in all areas
-
Asta cu ce se lauda producatorul are relevanta infima. Producatorul declara consum extraurban 4 la 100 la ora. Daca mergi cu 140 consuma dublu. Vorbim de drum drept, fara vant, fara persoane pasageri si bagaje. Vorbim de mers constant. Vorbim de niste conditii ideale. Eu in viata mea nu am stat cu ochii pe vitezometru ca sa obtin consum minim. Poate ca altii au rabdare. Asa si prin oras, pai despre ce vorbim ca daca ai 20 de plecari de pe loc pana la 60 70 la ora cat atingi in trafic urban, pai cum sa consume putin? Aa ca poate unii dintre voi pleaca mai lent decat bicicleta, s-o fi putand si asa daca tii mortis sa scazi 1 maxim 2 litri din consum. Dar chiar si asa un 3 litri 6 cilindri fie el modern nu are cum sa consume cat un 2 litri. Sunt 6 gurițe de hranit, nu 4. Folosite fix in aceleasi conditii va consuma mai mult cu minim 3 4 litri motorul mai mare. La viteza mare la fel, fie ca va convine sau nu. Un 2 litri diesel oricat tragi de el nu sare de 7, pe cand un 3 litri daca ii dai goneta consuma 10. Daca mergi cu 100 constant este evident ca va consuma si 3litri-ul probabil 5 la suta. Dar vorbim de trafic real nu de teste de consum irelevante.3 points
-
Tocmai de aceea am ales trimurile astea. Mersi @f00m http://116.imagebam.com/download/_YQgV2mOtZkVsxK7Tq5nmA/49234/492335886/20160625_201042.jpg2 points
-
Asta e ala care vindea x6-le ala pentru pretentiosi la 21k sapt trecuta. Care x6 de fapt era o cotineata in care mai trebuiau "bagati bani". )) Adica cel de aici - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176024-bmw-x6-30-286cp/page__pid__2353561#entry2353561 A facut schimb cu f10 asta "2011" care de fapt e fabricat 2010. Din 2015 pana acum, a imbatranit ca vinul vechi, adica un pachet M din fibra de sticla si niste jante i-au crescut cu 8 mii pretul. )) Eu tot nu inteleg de ce postezi tu masinile altora, mai ales ca prietenul asta al tau e un samsar aparent de joasa speta? Sigur se vinde si asta in 2 zile, ca doar accepta si schimburi cu variante mai ieftine. )2 points
-
Pai si ce face de banii astia? Ca are pachetul M pus? Asta e topicul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173131-by-f10-semi-m5/ in februarie 2015 a fost 17.500 masina si acum cu niste jante in plus si un pachet m pus e 24.500 )))2 points
-
Exterior si diesel si benzina consuma relativ la fel, diferenta de 15-20% maxim In oras insa, benzinarele vor consuma aproximativ dublu fata de varianta diesel, un diesel consuma 0.4-0.5ltr/h la mers in gol.... Si un motor oricat de nou va fi, in primii 1-2km nu are cum sa atinga hartile de mers regular, vor circula pe cele intermediare cu anumite specificatii pentru avans, aprindere, consum,etc.... un diesel ajunge in 1-2 km aproape de consumul standard, un motor otto va avea nevoie de mult mai mult timp sa transiteze toate hartile de la pornirea la rece pana la 90grade temperatura motorului, de unde rezulta un consum mai mare la benzinare De acord ca motoarele otto cu injectie directa sunt mai evoluate, totusi cu un mers de 1.5km maxim vei reusi sa-l distrugi foarte repede, benzina se injecteaza direct in cilindru, cu un motor vesnic rece va introduce foarte multa benzina, va inegri si distruge bujiile si asta este ultimul lucru pe care il doresti la un motor de genul, daca aprinderea nu se va face de la prima invartire benzina injectata va spala cilindrii de ulei, in scurt timp se vor ovaliza si adios motor performant.....2 points
-
Buna ziua, Vand masina personala BMW 325 XI seria WBAEU31050PF40719 - an fabricatie 2003 - motor 2500 benzina - tractiune integrala 4X4 - 3 chei - eleron paket m OEM - xenon OEM - trapa - navigatie aftermarket Dynavin WINCE 99 - volan m - schimbator m - interior textil sport - plafon negru m - cutie manuala 5 trepte - cotiera fata+spate - bluetooth - USB - sac sky - senzori ploaie - senzori lumini - senzori parcare,apar pe navigatie - camera pe mersul inapoi - shadow line - scaune incalzite - asistenta la coborarea in panta - jante 18 m style 135 - statie + subwoofer JBL Sunt proprietar pe carte si talon. Taxa este platita si nerecuperata,detin adeverinta ANAF. Pret negociabil 5650 euro Numar telefon 0742 871 420 Revin cu poze in cursul zilei Multumesc.1 point
-
@teodoras Din pacate se pare ca nu poti intelege un simplu concept, consumul mediu din viata reala este un mix dintre viteza medie, distanta parcursa si stilul de mers. Corect, dar reseteaza calculatorul la fiecare alimentare si vorbim dupa. Matematica este o stiinta exacta, dupa formule matematice isi face calculatorul calculul. Cum crezi ca poate calcula km. cand tu alimentezi fara sa resetezi. Nu are rost sa intru in amanunte, ca este foarte mult de scris, ca sa explic cum se face formula de calcul al BC-ului masinii. Dar pe scurt ca sa calculeze bine, trebuie resetat la fiecare alimentare. Daca tu crezi ca este real, iti doresc numai bine, da-mi voie mie sa nu cred. Dar poti sa testezi singur sa vezi ca am dreptate. FA PLINUL OCHI LA MASINA, mergi pe unde vrei 4-500 km. si fa iar plinul ochi la masina, vezi cat combustibil ai bagat, fata de km. facuti si o sa ai surpriza ca nu o sa-ti bata cu ce arata in bord. Si o sa vezi ca este o diferenta destul de mare. Dar de ce te feresti sa bifezi RESET AUTOMATICALLY Atunci o sa vezi realitatea stimabile. Si da, imi permit sa afirm in cunostiinta de cauza tot ce spun. Da!ș nu este concludenta poza cu consumul care il arati, fata de realitate. Cand o sa probezi si o sa faci consumul cum am spus, o sa vezi ca am dreptate in ceea ce spun. Cand vrei sa demontezi spusele cuiva, in speta mie, vino te rog cu argumente si probe concludente, nu cu vorbe. Iar teoria ta cu consumul neresetat de 3000 km. tine-o te rog pentru tine, deoarece, sunt si colegi care nu stiu si isi cumpara o masina, iar dupa aceea vine pe forum sa intrebe, de ce consuma mult masina, Si ca sa stii si tu, se poate programa cu o interfata sa-ti arate si consum de 5/100km. Deoarece algoritmul de calcul al BC-ului are o adaptare de +/-, pentru formula de calcul. Poti sa faci sa-ti arate exact consumul, sau poti sa faci sa-ti arate eronat consumul. De aceea toti care-si vand masinile, vor modifica cu - consumul ,iar voi sunte-ti bucurosi ca arata consum mic Inseamna ca cei care au facut teste si au descoperit aceasta mica inselatorie, sunt niste naivi, ei fiind ingineri si mult mai pregatiti ca noi, inseamna ca ei s-au inselat, nu?1 point
-
salutare.Se pare ca am rezolvat problema.Cine mi a schimbat discurile si placutele nu au curatat butucul deloc.Am demontat azi discurile si era mizerie la greu acolo Era si rugina si vopsea si mizerie. S-a curatat foarte bine cu peria rotativa de sarma s-au rectificat discurile pe strung si se pare ca am rezolvat problema.La 140,150km /h nu vibreaza mai mult nu am avut unde.Maine fac un drum mai lung si o sa vad cu se aseaza.Daca mecanicii lui peste faceau cum trebuie treaba nu mao ajungeam aici. strungarul mi a zis sa nu schimb discurile ca o mai duc mult.....eu vreau sa pun originale.vad cum se comporta maine.1 point
-
stii germana? ai citit complet anuntul? de multe ori in anunt scrie de eventuale probleme, motor defect, cutie, nu porneste etc. poate avea vreun defect masina. oricum preturile au scazut mult si in Romania, masina sa zic 3300 acolo daca plecai dupa ea te mai costa 600-700 sa o aduci, apoi ~400euro taxa, 100 euro cartea la RAR si o duceai si tu spre 5 mii . jante style 135 nu exista originale decat pe 18. pe 17 sunt doar replici, copii. ce bani disponibili ai? cauti acum masina sau ..pe viitor? ca iti zic eu cam la ce te incadrezi.1 point
-
Omu e...lasati-l! Altii nu stiu cum sa afle daca au vreo problema la distributie sau cum sa-si de-a seama daca au ca sa o schimbe si el stie clar ca are probleme si mai trage de ea..Aia inseamna sa fii mafiot sa dai 15k-20k+ pe o masina si sa comentezi la piese. Si eu as comenta nu ma intelege gresit,dar as repara-o imediat! Cine te pune sa faci la Bmw? ai mai si zis ca ai vb cu ei si te-au expediat imediat,dute la un service de calitate,afla daca vrei de pe site-uri speciale codurile de piese si dai comanda! te ajunge pe la 3000 lei piese+ manopera,sunt destui bani si asa,dar macar stii ca pana cand dai masina numai ai probleme.1 point
-
Cand aveam e46, pe CB aveam numai 8-8.5 in oras, la pompa iesea numai 10-11%, l-am resoftat, consumul a scazut pe Cb dar la pompa s-a marit. Vremurile s-au mai schimbat, Cb-urile din ziua de azi sunt exacte. La 640d producatorul se lauda cu 6% in oras, mie imi consuma 10-11, nu-i tot aproape dublu ? La 340i-ul colegului de mai sus, producatorul se lauda cu 6.5 in regim mixt, el are 11, nu este aproape dublu ?1 point
-
Stimati colegi, haideti sa vorbim de consum, lasati polemicile :rolleyes: , nu-si au rostul. Imi place sa vad ca exista colegi cu motor de 3000, 300 cai si BENZINA, care la consuma 15-16/ 100 KM. :LMAO: EU NU AM INTALNIT INCA ASA CEVA. Stau asa si ma gandesc ce ghinion am avut sa gasesc numai masini de 3000 benzina si sa-mi consume 20-25/100km. in oras. De aceea le-am si vandut, mi -am luat motor de 2.0 tdi cutie automata, am zis, lasa ca asta consuma 7-8 in oras,nu ca benzinarul si surpriza imi consuma 11-12 in oras, asa ca nu am intalnit masina care sa consume cat da fabricantul. , sau cat iti arata pe bord. Cand aud ca motor de 2.5-3000 benzina sau diesel consuma 9-10 in oras, ma prapadesc de ras. Eu nu stiu de ce mint unii !!, asta asa cred... ca sa se afle in treaba, sa discute si ei pe forum.1 point
-
Mai fratilor, reveniti cu picioarele pe pamant si treziti-va din visul frumos Ce tot puneti poze cu consulul afisat pe bord. Voi va pacaliti singuri. De cand consumul pe bord, reflecta realitatea :frantics: Mai vad pe aici, ca unii spun ca in exterior consuma 11, iar in oras consuma 12. Cred ca ori va place sa mintiti cu nonsalanta, ori nu stiti sa va faceti consumul real. Orice masina care consuma X km. in exterior, va consuma cu 80-90% mai mult in interior, asa ca lasati bascaliile. La cate masini am avut, la toate a fost la fel diferenta dintre exterior si interior. Inseamna ca le-am avut stricate pe toate, NU??? Si da 20/100KM. in oras la 300 cp. este consum normal. Nu mai credeti voi minuni care nu exista. Mai vad pe unii ca pun poza cu km. din bord, NERESETATI DE 2-3.000 KM. ATENTIE LA MAI MULTE ALIMENTARI. Pai cum vrei sa faca calculul calculatorul la consum??, cand voi nu resetati km. la fiecare alimentare, Iar dupa aceea va laudati ca VAI CE PUTIN CONSUMA MASINA. TOTAL FALS. Un consum se face la 5-600 km. nu dand o tura in oras sau exterior si inregistrand consumul. I-a resetativa toti Bc-ul cand alimentati, sa vedeti ca veti avea o surpriza. In concluzie, consumul real il vezi cand scoti banul din buzunar si platesti, nu ce vezi pe bord. Si imi place, majoritatea vor masini de 300 c.p. si dupa aceea vor consum de 15-16 :LMAO: :laugh:1 point
-
Nuuuu, este stricat, daca ai benzinar cu peste 3xx cp sigur trebuie sa consume 25 in oras si de la 10-11 in sus ex. urban. Felicitari pt masina si motorizare, consumul este fff bun. La 640d am 8.2 mixt pe 24xx km.1 point
-
1 point
-
Și eu am avut aceasta problema,când puneam frana simțeam o vibratie ĂŽn volan.Aveam discuri si placute ATE,schimbate de fostul proprietar chiar ĂŽnainte sa iau mașinĂŁ de la el.Am schimbat discurile cu unele Zimmerman perforate și placutele Textar,iar vibrația a dispĂŁrut complet.Repet,dupĂŁ ce am dat discurile vechi jos am curĂŁțat cu o perie de sarma prinsa ĂŽn bormașina pana la luciu metalic,apoi am uns cu vaselina pe toatĂŁ suprafața de contact dintre butuc și disc,pe interior.Majoritatea mecanicilor dau asa,ĂŽn scârbĂŁ cu o perie de sarma și elimina doar o parte din acel strat de rugina,iar aceste mici detalii fac diferența.1 point
-
1 point
-
Pai au fost unii care au zis ca au 640i si le consuma 11 in oras... Chiar nu cred ca se poate asa ceva la o viteza medie de 20-30km/h. Sincer, cred ca topicul a cam luat-o razna si am devenit unii usor penibili. Pacat ca nu intervine un coleg care sa inspire incredere, cu o dovada clara cu un model identic sau macar pe aproape.1 point
-
1 point
-
Iti recomand sa mergi ceva mai mult cu masina, consumul din oras are prea multe variabile greu de controlat. Poate te ajuta cateva date culese pe distante de peste 2- 3000 km facute in drumuri zilnice pe aceeasi ruta de 70-80km dintre care mai mult de jumatate in afara orasului. 335i E90 LCI Sedan (70.000 km), viteza medie in computerul de bord 45 km/h. Consumul mediu 11.8l 340i F30 Sedan Xdrive. In primii 2000 km mers mai mult pe Eco Pro cu o viteza medie de 43 km/h 10.5l. Urmatorii 1000 km nu s-a mai mers pe eco pro iar consum a urcat la 11.5 La 340i nu a fost folosit sistemul start/stop. Tine cont ca stilul de mers a fost unul destul de lejer.1 point
-
Am fost inițial la o constatare si au ridicat masina iar unul dintre mecanici a rĂŁmas in ea. Apoi un alt mecanic l-a pus sa accelereze incet. Am ascultat și eu si se auzea un fasait ciudat. Mecanicul mi-a spus ca e de la distribuție sunetul și ĂŽmi recomanda sa il schimb ĂŽn maxim 10.000 km dar nu garanteazĂŁ nimic, ca lanțul poate sa cedeze și in 500 km sau și ĂŽn 10.000 sau 100.000 km. Imi povestea de cineva care a venit la o constatare și se auzea lantul, avea 195.000 km sau ceva de genul iar ĂŽn momentul de fata are peste 250.000 km dar sunetul a devenit mult mai deranjant, insa nu a avut probleme cu distribuția. Deci parerea mea este ca depinde și de noroc. Iar zgomotul la ralanti dupĂŁ ce porneam motorul era un fel de zornait slab, abia se auzea. Eu ĂŽnsa nu am vrut sa las lucrurile asa pentru ca ĂŽncepusem deja sa fiu paranoic și la orice sunet al motorului mai ciudat ma gândeam ca distribuiția urmeazĂŁ sa cedeze deci am preferat sa o schimb și sa dorm liniștit1 point
-
https://www.farcebook.com/john.ionut.560?fref=ts asta care e? Ala ce vindea X6 era alt ghertoi.Ma C*c pe mine de ras :sorcerer:1 point
-
Sunt de parere ca se poate face un calcul estimativ si inainte sa cumperi masina sau cel putin ar trebui - sa vezi daca o poti intretine sau nu. Dupa cum ai spus...daca i se pare prea scump un cauciuc pe 17, jante de tabla si cauciucuri noi pe 16"...15" sau cat isi permite. Referitor la masini sh, nu as vrea sa generalizez pentru ca am vazut si oameni cu masini cumparate sh, pe care le intretin mai bine decat altii care le cumpara de noi. In Romania nou nu inseamna neaparat si bun sau intretinut -> avem exemple destule de proprietari care fac credit de nevoi personale cu ipoteca pentru F10 sau vand cate-un un teren si gata masina, care folosesc apa in loc de lichid de parbriz si lista poate continua etc... Nu a fost nici o aluzie la cei cu masini cumparate sh, ci ma adresam strict celor care improvizeaza si vin cu fel de fel de "artificii", care pun in pericol siguranta lor si mai ales a celorlalti participanti la trafic. Cred ca fiecare stie isi cunoaste f bine limitele, doar ca multi nu tin cont de acest aspect! Trist este faptul ca majoritatea au trecut demult de perioada adolescentei.. :bye:1 point
-
Consuma 7% in oras, nu te supara ca te intreb ? Traiesti pe marte ? esti doar tu si planeta goala, fara gropi, fara semafoare fara nimic ?(ca in bucuresti sau in RO in general sigur nu circuli) :frantics: APP. Troaca mea consuma in exterior 6.2% si pe bord si la pompa. (nu cumva tu circuli doar pe autostrazi de aberezi cu consumuri de genu'?) Intrebare extra: X6 3.0i cat consuma dupa tine asa ?1 point
-
Eu am impresia ca sunt mai multe milioane care impanzesc traficul urban asta asa aglomerat, decat cei minoritari care se plimba ocazional pe trasee lejere. Ca daca majoritari erau cei ca tine care obtin consum mic, atunci nici traficul nu ar fi aglomerat si am circula toti lejer. Si retine, ce ai tu este consum combinat, mediu cu putin urban sau nu stiu cum sa ii zic. Faptul ca tu nu ai trasee aglomerate si nu prinzi si "bara la bara", atunci nu esti un etalon relevant. As numi relevanti pt consum urban pe toti cei care umplu strazile de pe arterele principale zi de zi. Dar ei nu au cont pe forum si tot ei isi cumpara cotinete de masini cu motoare de maxim 1.6, pt ca pe ei ii deranjeaza consumul mult mai mare al unui motor mare, indiferent de cat de modern ar fi.1 point
-
Pai si acum in iunie e vreme rece? Te-ai urcat in masina si ai pornit-o, se incalzeste instant motorul. Colegul cu 335 a scris ca are consum intre 16 si 20. Colegul celalalt cu 640i ul ce consum normal trebuie sa aiba?1 point
-
Da adevarat,asa m-am gandit si eu sa raman acolo 1-2 zile si sa fac mai multe lucruri.Clar RAR intalnita!1 point
-
Asa si ? Se urca in "ceva mai nou" si ce ? Ce o sa observe ? Ca merge cu 50 lei 5000 de km ? Voi chiar nu vreti sa acceptati o realitate absolut logica si confirmata din toate punctele de vedere ? O ardeti aiurea ca astia cu e36 is cocalari si saracii si alte alea, dar voi va luati Seria 7 5.0i si va bateti capu' cu o diferenta de consum de 4-5% ?! ... aveti X6 si dormiti in el sau il uitati in parcarea de pe colt pana vine salaru' dar voi sunteti "aia care stie ei ca consuma putin" ?! (din pacate discutiile de pe forumul acesta confirma reputatia generala pe care o au posesorii ... beemve). Cat despre mit'ul cu turbinele si injectoarele care "cad" la diesel in general... DA, CAD IN GENERAL, DIN CAUZA ASTORA CA VOI CARE SCOT CONSUM DE 6% CU UN 3.5d !! Intelegi de ce cad sau mai povestim ? :hyper:1 point
-
Mie logica imi spune ca daca un f30 320d consuma 10 in Bucuresti, o masina cu 300 kg mai grea si inca jumate de motor in plus, nu are cum sa consume tot atat, ambele avand motoare de aceeasi generatie. La mersul urban, coeficientul aerodinamic are relevanta spre zero. Atata timp cat un 528 i, cu motorul 2.0 turbo consuma 12 13 urban prin aglomeratie, atunci un 3.0 litri turbo cat sa consume?1 point
-
Am terminat lucrarea la puntea spate dupa multa asteptare iar rezultatul este foarte bun momentan, sa vedem cum se va mentine in timp. Am enumerat mai sus ce s-a facut la masina iar pe langa cele spuse am mai schimbat si bieletele pe spate si am mai eliberat putin evacuarea unde avea 2 coturi de 90 le-am facut la 45. Masina este foarte stabila acum cu noile bucsi iar minunea de blocant mananca ambele anvelope la orice talpa in treptele 1-2.Acum scartaie si in a 3-a lucru care nu se intampla mereu inainte. Mi se pare ca si cutia si-a schimbat putin statutul,mi se pare ca este mult mai precisa si sigura,intra mai bine in viteze. Pot spune ca diferenta cu blocant este ca si cum as avea semi-slickurile puse cand de fapt nu sunt pe masina.Momentan nu am incercat si cu semi-slickurile deoarece inca lucrez la capitolul jante.Sper ca pana la jumatatea lunii urmatoare sa termin si capitolul jante cu tot cu roluit si sa trec mai departe la ultimele upgrade la motor...1 point
-
motorul este identic cu cel de pe seria3, seria 5 ,seria1 deci implicit are problema cu distributia. Altfel, mie mi s-a parut cam lesinata masina la viteze peste 120, ceea ce e normal avand in vedere aerodinamica sa si greutatea in plus fata de un seria 3, seria 5. Ca si consum, la viteze de autostrada, asteapta-te la minim 8,5 litri. Probabil daca o alergi cu 160 se duce in 10 11. In oras probabil un 11-12 ar fi plauzibil. Vorbim de cifre reale, nu de povestile pescaresti de pe forum.1 point
-
O sa primesti raspunsul urmator: "e impozitu' mare si taxa si intretinerea la motoarele mari" ...numa consumul nu e mare al dracu. Cei care sustineti ce-am enumerat mai sus...exista si alte tari mai bogate decat RO care isi cumpara masini cu motoare mici.( e taxa mare si in austria,elvetia,franta...oare?) "Un caine mare, chiar daca e de rasa si are zgarda rosie, o sa manance mai mult decat unul mic si corcitura, deci nu v-a fii mai econom...la fel cum orice fel de catel mare o sa consume mai multa apa pentru a-si stapanii setea decat unul mic" *catel mic=soricar *catel mare=labrador Sper ca a-ti inteles ideea si n-o sa ma faceti nebun )1 point
-
Nu vad rostul sa compari un motor de 1.6 si de generatie veche, de care mai si tragi in ultimul hal cu un motor de 3.0.1 point
-
Am schimbat trimurile cu unele piano black http://115.imagebam.com/download/CMaEwzYWis8mRUQWZfg3KQ/49191/491902960/20160625_201030%5B1%5D.jpg1 point
-
A se ĂŽnțelege ca distribuția a fost schimbata de cĂŁtre Service Scream (Tezparii) BMW. Am omis sa precizez1 point
-
cine stie stie. merge n43b20, eu il am pe e92 si rupe asfaltu, in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: recent m-am luat cu un f10 2.0d 184cp pe autostrada si de la 220 l-am pierdut rau de tot, ce-i drept ca eu m-am gandit sa iau piciorul de pe acceleratie pe la 2551 point
-
1 point
-
Se pare ca nu mai iese afacere buna cu distributia pe lant. O distributie pe curea costa in jur de 1000 lei si se schimba pe la 70-90k ,iar schimbatul celei pe lant care se face la 180k (se pare)te costa cat 3 distributii pe curea:frantics: La service autorizat vb de alte prețuri. Unde am ajuns cu goana asta dupa profit,dupa ce ai achizitionat masina ii mai platesti odata valoarea prin service in decursul aniilor.1 point
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg1 point
-
Esti cel mai tare. WaW ... doar esti arab. :hyper: Parerile e normal sa fie impartite...asa e intr-o lume noarmala,libera, dar tu ai ales sa ma faci betivan ca e mai simplu :faceless: App. e90'u tau cat consuma ? 3-4% oras si 0.5 autostrada nu ? :frantics: Vrei sa continuam cu ironiile ?1 point
-
in cazul asta este exagerat consumul. consumul meu mediu , care l-am atasat mai sus este rezultatul unui stil de condus in toate modurile , si sportiv si eficient , si cu ambutaiaje si fara , si cu ceva km pe autostrada. deci mixt sa zicem. du-te aici http://www.bmwvin.com/ bagi VIN'ul si vei afla tipul motorului1 point
-
1 point
-
Poti sa ai orice generatie, orice model, orice tehnologie...3.0i nu o sa consume sub 20 % nici in noaptea de pasti cum zicea un coleg mai sus . Ne referim strict oras.1 point
-
Depinde de oras si depinde ce inseamna la unii mers in oras. Ca daca viteza medie e 30+ atunci e un oras light.1 point
-
3000 benzina in oras e normal sa-ti consume asa. Am avut eu E90 335i si consuma 20 lejer in Bucuresti. La tine caroseria e mai grea un pic si de aia cred ca iti papa 25. Nu te lua dupa consumul declarat, ala e cam ft greu de atins. Toti producatorii de masini mint in privinta consumului....La drum intins scoti 12l% cu ea? Daca da, iti consuma normal.1 point
-
Nu sunt amuzat de multe lucruri in general dar cand bmw declara 11l/100km urban pentru o masina de 1800 kg si un motor de 3.0L . Hai sa zicem ca ar trebui sa fie mai jos, pe undeva pe la 17-20% in oras si 10-11% in afara pare mai usor de crezut. PS: Nu am avut masina care sa consume cat a dat producatorul in carte, doar daca mergeam prin bucuresti la ora 12 noaptea in timpul sarbatorilor de pasti.1 point
-
1 point
-
Daca nu au softul pentru 8HP, cum pot sa faca cei de la Faur o diagnoza si un schimb complet de ulei? nu e normal sa faci un update la ultima versune de soft si sa face o resetare totala ? un alt service care poate asigura o revizie completa pentru cutia automata 8HP45 ? nu a avut nevoie nimeni sa faca revizia la o astfel de cutie ?1 point
-
Multumesc de sugestie dar am intrebat frumos. Mai nou se citeste daca a scris corect si dupa aceea se raspunde?1 point
-
Am promis ca revin.. Ok dupa ce am primit regulatorul si m-am muncit cateva ore sa-l scot pe cel vechi, am ajuns la concluzia ca acesta (cel vechi) functiona fara probleme... singura problema era un contact imperfect pe mufa regulatorului.. ) Cum aveam sa muncesc eu de la ora 11 pana la ora 14? Oricum ma bucur ca a fost doar atat, regulatorul nou il voi returna.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00