Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/01/16 in all areas
-
-montat microfon -montat antena bluetooth -montat cablu microfon -codat -montat pilot automat -codat/programat -schimbat ledurile la ceasuri cu unele labe, urmeaza inele rosii de aici (daca stie altcineva o alternativa cu atat mai bine) O data ce am activat bluetooth pe masina si l-am facut functional am aflat ca am si combox pe masina. Poze bonus: http://i.imgur.com/bHr8STD.jpg http://i.imgur.com/lB0tUW6.jpg http://i.imgur.com/Iccr4i7.jpg http://i.imgur.com/tT5XBsw.jpg8 points
-
Multumesc pentru pareri, ciudat ca atunci cand am luat masina(acum 2 ani) nu aveam problema asta. Am schimbat acum cateva zile bieletele + capete de bara si s-a mai redus tremuratul la franare. O sa schimb si discurile, cred ca voi merge pe OE, am citit ca sunt destul de multe probleme cu cele pe producator. In alta ordine de idei, ieri mi-am implinit un vis care il aveam de cativa ani, am fost la M Drive Tour si am condus pe circuitul de la Adancata. M-am dat cu M6 Gran coupe si M4, M6 m-a impresionat prin puterea bruta care o are motorul V8 4.4 turbo. M4..ce sa zic, cea mai echilibrata masina pe care am condus-o, nici nu se simtea cand intram cu viteza in curba, fara comportament subvirator. Aici aveti galeria completa: http://postimg.org/gallery/38k5ayyte/3 points
-
ulei 10w-60 ????????, la 107.000 km.?????? Cine si-a batut joc de masina? Nu te supara pe mine, dar iti bati joc de masina cu uleiul asta, la motor valvetronic. Mai citeste si tu si documenteaza-te, google... este mare, ai ce invata. Sa nu mai spui la nimeni ca TU la valvetronic bagi ulei 10w-60. DA, bagi si 10w-60. dar cand motorul este varza nu la 116.000km. Si cum de ti-ai dat tu seama ca uleiul 10w-60, face cea mai buna presiune la motor. Ai cumva montata vre-o sonda de presiune, sau ce... Asa ceva n-am auzit. Esti tare, daca tu iti dai seama ce presiune de ulei face uleiul care il pui tu, fata de alt ulei.2 points
-
Asa,facand analiza pe text.."sa vina cineva hotarat cu cash" e din jargonul baietilor valabili.2 points
-
Se vinde Bmw e91 318d Lci 2009, 143cp, 230.000 km, unic propietar in Romania, import germania in 2013, taxa platita si ne-recuperata. Consumabile efectuate la timp, nu are defecte tehnice majore. ( doar un bec de pozitie ars, bec frana spate, faruri usor matuite, vopsea de pe capota batuta de pietricele) Se vinde cu toate actele la zi, fara incurcaturi, pret negociabil pt bmwclub forum, 7300 euro. Se poate viziona in Bucuresti, sector 1. 0766 969390 + 3 poze1 point
-
Bv, nu o sa le vinzi niciodata fara poze. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Nu se spala cu WD40, care e lubrifiant!, ci cu solutii speciale de inlaturare a uleiului. Se gasesc de la N fabricanti in comert la magazine de piese auto sau chiar si supermarketuri.1 point
-
pune ulei de calitate in motor, cu norma care iti trebuie pentru motor 5w30 BMW-LL04 si monitorizeaza de pe o zi pe altul nivelul de ulei care il mai ai in motor. Cand este cazul mai completezi sa ajunga pana la nivelul maxim. Exemple de ulei ok ptr masina ta ar fi VALVOLINE SYNPOWER MST 5w30, Shell Helix Ultra ECT 5w30.Sau uleiul OE BMW 5w30 LL04 care e de fapt ulei Shell.1 point
-
Verifica in primul rand sa nu ai pierderi de ulei. Mergi la un mecanic sa o urce pe elevator si sa se uite atent. Daca totusi nu sunt pierderi, probabil ca manaca ulei. Cel mai probabil pe la turbina daca-i dai talpa. La asa masina, ar fi pacat sa nu te bucuri de ea. Sa-ti iei asa masina cu un asa motor si sa mergi batraneste cu ea. In aceste conditii nu-i nimic in neregula sa consume ulei, atata timp cat acesta este intr-o limita rezonabila. Cat un pic sub maxim iti arata? Un sfert? In 4000Km chiar si un sfert, 0.25l daca ti-a consumat, nu-i mult deloc. BMW spune ca un consum de pana la 0.7l de ulei la 1000Km este in regula. La tine, daca ti-a consumat 0.25l in 4000Km, va iesi un consum de ulei de 0.175litri/1000Km < 0.7l/1000Km. Eu zic ca nu-i nimic in neregula. Majoritatea consuma ulei, mai ales daca ai un stil mai sportiv de condus. Unii recunosc, altii nu. Gandeste-te ca-s motoare puternice, trebuie sa "consume" si ulei. La M-uri limita maxima este de 1L/1000Km. Astea chiar consuma ulei, acest lucru fiind ceva normal. Urmareste totusi consumul de ulei sa stii cand trebuie sa completezi si cel mai important sa ai un bidon cu 1L de ulei tot timpul in portbagaj. Bafta si multi km fara incidente!1 point
-
Daca ai trimuri scumpe (gen brushed aluminium) atunci da, costa 900 lei si faptul ca e just sau nu.....este cu totul alta treaba! Daca ai trim uri banale de plastic, atunci pretul e mult mai mic. Multi uitati ca masinile astea au costat f multi bani de noi si e normal, iar daca majoritatea isi cumpara masina sh cu 2 lei si km dati inapoi, nu inseamna ca si pe piesele originale noi trebuie sa dea 1 leu...... Astea sunt preturile, asta e realitatea! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Faza tare e ca X6 a fost cumparat de un forumist lucru care confirma faptul ca multi de pe forum cumpara masini dubioase si cand le prezinta/pun la vanzare pe forum sunt fete mari. :goodjob:1 point
-
Oricum Romania inca este dominata de sechele prin care toata lumea isi da cu parerea; fiecare poate cere cat doreste pentru un serviciu, nu cred ca trebuie sa isi justifice preturile, ca nu suntem in stat comunist cu preturi fixe.Dar in conditiile in care se cer forum sfaturi la achizitie anvelope second hand, mai vazusem ceva si cu amortizoare.......ce pretentii sa mai avem...cat mai ieftin, cat mai bine.1 point
-
Cred ca sunt mult mai multi cei fara probleme cu acest motor decat cei cu probleme.Si eu am acest motor si am facut testul de distributie la bmw(coboara sonda in motor, nu la ureche sau mai stiu eu cum fac altii) si nu a rezultat nici un sunet anormal.Bineinteles ca ei recomanda schimbarea chiar daca nu are nimic ea saraca, doar doar ce mai capata si ei 7000 de ron, cat au cerut.Si va mai zic una ca probabil asa sunt foarte multi, unchimiu are acelasi motor pe un X3.Il intreb: ai schimbat distributia e ok?Si el imi zice pai de ce, ce are?Deci sunt foarte multi care habar nu au de aceste probleme.Viata e frumoasa, numai cei pasionati isi fac asemenea probleme.1 point
-
Pentru un rezultat perfect poti urma pasi acestia: #1: aplica banda galbena/albastra (cea folosita de zugravi) pe toata suprafata consolei pentru a preintampina orice zgarietura accidentala #2: insemnezi peste banda, zona in care trebuie montat butonul. #3: dai cateva gauri in interiorul chenarului cu un burghiu corespunzator la viteza mica #4: cu o pila dreapta/rotunda mica incepi usor si pilesti pana cand ajungi la forma dorita pentru montarea butonului Bafta!1 point
-
Depinde de dealer, ca multi nu vor sa-si bata capul. Eu am schimbat-o la Filaret, Bucuresti. La MHS, unde aveam tot istoricul masinii si toate reviziile, nici n-au vrut sa auda, au spus ca nu se aude nimic.1 point
-
suna foarte vag anuntul. defapt combox ul suporta baseplate ca la ala se leaga, nu cic -ul. multi vad, putini inteleg...... nu spui nimic de cablu video, cablu usb, port usb, cablaj combox, cablu hsd de la combox la acel baseplate......totul e in aer la tine in anunt1 point
-
1 point
-
Pai care pe degeaba, ca prietenul asta care are nevoie de bani, saracul, a luat-o la schimb cu x6 le ala cocosat. Doar ca are nevoie mare de bani din moment ce o vinde cu 6 mii mai mult decat a costat ea acum 1 an si ceva ))) Oricum prietenul asta al tau e dubios, nu insinuez nimic, dar daca ia alta masina la schimb evaluata la 18 mii si inca 5 mii diferenta, o vinde apoi si pe aia cu pretul umflat ca are nevoie de bani? Nu stiu colegii, dar eu zic sa il ajutam ca mi-e si mila de el. ))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asta e ala care vindea x6-le ala pentru pretentiosi la 21k sapt trecuta. Care x6 de fapt era o cotineata in care mai trebuiau "bagati bani". )) Adica cel de aici - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176024-bmw-x6-30-286cp/page__pid__2353561#entry2353561 A facut schimb cu f10 asta "2011" care de fapt e fabricat 2010. Din 2015 pana acum, a imbatranit ca vinul vechi, adica un pachet M din fibra de sticla si niste jante i-au crescut cu 8 mii pretul. )) Eu tot nu inteleg de ce postezi tu masinile altora, mai ales ca prietenul asta al tau e un samsar aparent de joasa speta? Sigur se vinde si asta in 2 zile, ca doar accepta si schimburi cu variante mai ieftine. )1 point
-
Pai si ce face de banii astia? Ca are pachetul M pus? Asta e topicul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173131-by-f10-semi-m5/ in februarie 2015 a fost 17.500 masina si acum cu niste jante in plus si un pachet m pus e 24.500 )))1 point
-
pai parca " e masina pt pretentiosi".. acum scrii ca de fapt "avea probleme si de aia era pretul mic." Pai care pret mic nene? 20 k si cu taxa neplatita si din 2008 si cu "mai trebuiau bani investiti", pai nu vad de ce era asa convenabil pretul? In fine, anuntul trebuia formulat mai putin ambiguu nu "e masina unui prieten". Pana la urma, bafta lui ca a dat-o la un fraierica care s-a bucurat la un x6 da' barosani si a scapat de ea. Ca doar era "pt pretentios". )1 point
-
Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani... Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele... Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.1 point
-
omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.1 point
-
Ce ma distrez cand vad discutii despre uleiuri, mai ales Castrol vs Shell. BMW a renuntat la Castrol din diverse motive, daca o sa cautati pe forumurile VW din afara o sa aflati o parte din motive, cu motoare stricate si alte povesti interesante cauzate de Castrol, ceea ce a dus la ruperea contractului cu BMW. Lucruri care nu au fost prea mediatizate si tinute sub pres, dar care le gasiti relatate pe forumurile in afara. Pana la urma folositi orice marca preferati dar sa respecte normele date de producator, iar in afara se gasesc o gramada care isi fac timp sa le si testeze in amanunt si chiar sa le trimita la analize de laborator.1 point
-
Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?1 point
-
Pentru pretentiosi ca el care baga anunt mocca pe lajumate si se zgarcesc la cativa euro pt autovit...hahahahaaa1 point
-
1 point
-
Vreau sa ajung cu masina usor usor la fiecare element Performance, inclusiv scaunele iar din punctul meu de vedere ornamentele de praguri interioare cu Edition nu isi mai aveau locul. Trimurile Alu Glacier Silver aveam in cap sa le schimb cu unele Performance de carbon dar se pare ca diferenta de 350 euro este mare asa ca mai mult ca sigur o sa raman cu ele, nu e problema, imi plac si astea foarte mult + ca sunt impecabile. Eu cand am ales pretul pentru diferenta am laut in calcul preturile de pe ebay care sunt unele foarte mari. Saptamana viitoare sper sa imi comand schimbator cutie automata performance complet + ornament frana de mana performance si presuri, inca nu m-am hotarat ce model http://i.imgur.com/yqqjMjt.jpg http://i.imgur.com/J8hhlzh.jpg1 point
-
la ultimul Audi A5 sportback ,luat de nou, configurat dupa cerintele mele, am fost in service la reparatii de prea multe ori desi masina este foarte frumoasa ca si finisaje si materiale , ca de altfel toate masinile Audi. Este inacceptabil ,de exemplu, sa schimbi cutia de viteze la 60.000 km iar cea noua (7.000 euro) sa mearga o perioada bine dupa care sa smuceasca ca un Logan, la fel ca cea dinaintea ei. Neplacerile au fost mai multe dar ma opresc aici. Asa am ajuns la concluzia ca intr-adevar sunt unele loturi de masini fabricate pt. Europa de est. Am dat numai unul dintre motivele temenice care m-au facut sa trec la BMW.1 point
-
Pai o vopsire doar pe elementele afectate nu o sa te scoata sub 1000 euro (vorbim de ceva mai PRO,nu intr-o oarecare baraca).O vopsire pro,inseamna sa se pregateasca toate elementele (date jos de pe masina,aia inseamna sa le dezechipezi total),frecate pana iese vopseaua cu totul,matuite,date cu apret,lasat apretul sa se usuce,se matuieste iarasi apretul si dupa urmeaza vopsirea (unde o vopsea originala face diferenta). Cam asta ar trebui sa faca toata lumea,exact astia sunt pasii (include multa manopera+ materiale+ vopsea de calitate+ conteaza si cine face toate aceste lucruri)1 point
-
Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.1 point
-
Daca-i bagi gaz poate e ok consumul,ca altfel nu stiu cum o fi acceptabil consum de 15-17l.1 point
-
piele, automata, xenon, tractiune integrala, benzina, motor in 6, 2500 cmc, 218 cp = bun, bun, bun :goodjob: !!! nici nu trebuie mai mult de la o masina de mers zilnic cu ea !!! daca era si argintie... era minunata !!! impozit mic, fara batai de cap, fara electronica multa, consum acceptabil... daca-i bagi o instalatie pe gaz tomasetto arctic cu calculator stag 300 premium si injectoare valtek nu te mai doare capul nici de consum !!! o sa ajungi la un consum (dpdv pret) de dacia logan 1.6... asa ma mananca palmele sa o iau eu !!! bafta !1 point
-
Ca raspuns la frustrarile varsate aici va rog sa inchideti topicul. Masina e parcata la reprezentanta BMW Cluj unde poate fi vazuta daca vrea cineva cu adevarat sa o cumpere nu sa-si dea aere de moderator. Multumesc As prefera chiar sa se STEARGA Cum adica sa postez la fiecare 7 zile? Nu am dat up, am specificat chestia cu "ofertele" evreiesti. Dar oameni fara ocupatie sunt, comunisti care iau regulamentul la puricat litera cu litera si fac ei incadrarea ca la stat.1 point
-
Pentru masina asta garantez cu capul, si la km si la stare tehnica si optica. Este absolut fara nici cea mai mica problema. Primul care doreste 760Li si are 15 mii euro in cont si se urca in ea o cumpara SIGUR nu cred ca-i poate gasi ceva. Inainte sa o pun la vanzare am dus-o personal la o verificare AMANUNTITA sa nu cumva sa ma fac de ras. Masina e PERFECTA1 point
-
Cauta pe forumul vw problemele cauzate de castrol si o sa vezi de ce BMW a renuntat la Castrol. Tu ai 530d din 2012 si consuma atata ulei cand are DPF, iar o gramada de aici au masini mai vechi si nu stiu ce-i aia consum de ulei. Unde mai pui ca eu la 535d E60 am un consum de ulei infim incat nu imi scade nici o liniuta sub maxim in bord in peste 10mii km. Asa ca idee intr-un drum de ~8mii km in 2 saptamani prin europa,din care peste 2mii km prin Germania cu foarte multe reprize de peste 180km/h nu m-am trezit sa imi scada nivelul de ulei. O fi normal consumul de ulei de pana la 0.7l/1000Km dar eu unul sunt de parere ca masina aia trebuie verificata temeinic pentru scurgeri. Foarte multi de aici omit faptul ca o masina cu DPF NU trebuie sa consume ulei in halul asta ! Orice consum de ulei vizibil semnaleaza o problema asa ca sa nu ne mai imbatam cu apa rece si sa credem chiar orice zboara.0 points
-
0 points
-
Te bagi in seama degeaba Am zis ca vând tot ce ĂŽți trebuie pt montaj Este pe mașina pt ca nu i-l vrea ĂŽncĂŁ nimeni si nici nu am toate piese pt nbt Dar dacĂŁ cineva i-l vrea i-l trimit imediat Era vorba de montaj ca pot sa i-l fac când sunt in țara Oare chiar trebuie sa ĂŽți dau atâtea explicații ??? Ai plĂŁtit si nu ți-am trimis piesele ??? Vezi ca devii rĂŁutĂŁcios si asta nu ĂŽmi place Nu vreau sa m-a cert cu tine (ĂŽmi pari bĂŁiat de treaba) dar atâta timp cât ești in necunoștințĂŁ ce cauza ar fi bine sa te abții0 points
-
ok. vrei NBT. dar stii ca pentru NBT trebuie sa pastrezi fata de la cic si rama de la ecran? apoi daca le pastrezi, nu mai e complet. sau poate iti cumperi separat fata de cic si rama de ecran, special ca sa pui nbt ul...... stii ce inseamna "toate cablurile de care ai nevoie" ? intreb si eu...... desfaci toata masina sa scoti pinii din sigurante si din prizele de masa? si cablu de microfon din plafon? NU-> asa ma gandeam si eu...... deci spui ca dai tot, dar defapt nu o sa dai chiar tot! multumesc celui care a dat minus. atata l a dus capul, atata a facut! si defapt vinzi ceva, pe care nu-l ai momentan la vanzare, dar o sa l ai undeva peste ceva timp. nu mai bine iti puneai tu frumos nbt ul si apoi scoteai la vanzare tot ce ti a ramas? defapt tu acum nu vinzi nimic, ai pus doar un anunt vag la deruta bafta!0 points
-
Cat a stat la mine nu am avut nici un incident, nu am vopsit nici un element. Cand am luat-o am fost atent la acest detaliu si nu am observat nimic vopsit la ea. Pot face poze in detaliu la orice element, la orice coltisor. Daca tot ai intrebat, spune ce te face sa crezi ca nu e vopseaua originala ?0 points
-
Aia am tot incercat si eu sa explic intotdeauna la astia care o dau in sus si-n jos cu consumul ala mixt. Au impresia ca ala le este consumul urban. Sunt naivi, isi fura singuri caciula, se mint singuri, nu stiu. Probabil ca le este frica sa-si reseteze consumurile alea "extraordinare" si sa plece dupa pana la colt sa-si ia paine. N-am putut intelege niciodata oamenii astia. Alta chestie, spun ca le ia 8-9 extraurban, dar in urban le ia 10. WTF?!?! Aia 3000Km cat iti arata BC-ul ca ai facut acel consum de 11% nu reprezinta consumul extra-urban, dar mai ales nici consumul urban. E o medie ponderata la naiba, daca stiti ce inseamna aia o medie. Media dintre consumul realizat urban si consumul realizat in extra-urban in decursul celor 3000Km parcursi. Mi-am irosit o ora sa creez un excel cu aceasta medie ponderata. Ideea este ca trebuie sa introduci distanta totala si cel mai important sa stii ori sa aproximezi care-i consumul in urban si care-i cel extra-urban. La fel, sa stii cati KM din aia 3000 spre exemplu, i-ai parcurs in oras si cat in afara a.i. sa stii ponderea. Eu ma si opresc aici din a urmari si mai ales a raspunde in cadrul acestui topic. E pierdere de timp sa tot explici unora. Imi dau seama ca pur si simplu vorbesti la pereti.-1 points
-
Omule ... Mai bine lasa .... In primul rând am ĂŽntrebat la bmw daca masina are recall si rĂŁspunsul a fost negativ... Am facut test pt distribuție tot la bmw si ĂŽncĂŁ nu am ajuns la stadiul de mafiot si au zis ca trebuie fĂŁcutĂŁ distributia ca au pus ei ceva microfon special si are sunet . Nu am zis niciodatĂŁ ca nu am sa o fac , ca de aia am dat 15 k - 20k pe un bmw , ca ĂŽmi permit sa platesc si Reparațiile , dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca ĂŽmi place sa plĂŁtesc Reparatii care nu te aștepti sa le faci sau sunt oarecum un defect de fabrica ... Chiar daca pana la urma tot le fac ca nu am alta alternativa.... Dar pana sa ma trezesc eu cu distributia a apĂŁrut alta problema cea cu " rail presure to low" In concluzie ĂŽncĂŁ nu am ajuns la stadiul de " mafiot" si nici nu vreau , doar e un pic amuzant ca unii cu IQ -ul mai mic ca vârsta stau sa facĂŁ profile psihologice la proprietari , eu am crezut ca folosim forumul pt pareri strict la diferite probleme legate de masini........-1 points
-
Salut, Eu tot ca inginer mi se pare normal acest comportament al producatorilor auto. Am spus-o mai sus. in definitiv nu fac masini proaste intentionat dar in schimb le directioneaza preferential pe cele care au spread-ul de tolerante mai mare catre anumite piete. Sunt multe industrii care fac acest lucru. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
pai numai bisnitarii o dau cu 'asa am luat-o'. Faruri,jante,capota fara urme evidente de pietre,bare la aliniament ciudat etc.Eu prin vopsea originala inteleg 0 piese revopsite.Bafta!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
PRET: 200 Lei http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5913_zpsk5ipaeu3.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5912_zpsdskzdrtw.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5907_zpsk8knqyg3.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5909_zpswwakqctf.jpg-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00