Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/16 in all areas
-
Pe langa faptul ca esti impertinent, esti si analfabet; cred ca mai bine cauti sfaturi pe 4tuning sau vitan tuning, sau eventual pe undeva peste hotare, si eviti forumul asta, pentru ca ai o atitudine necorespunzatoare.5 points
-
Tu glumesti? Tu nu vezi ce tiganie de masina este aia, cu tuning stil magrebo-pakistanez? Si nu vezi ce vanzor are masina, genul pe care mai bine il duci la zoo? Masina este un kitsch ordinar, iar despre stare tehnica, acte...niic nu mai are rost sa discutam. Un Z3 in mintile lui nu gasesti sub 5000 euro....asta e parerea mea personala.3 points
-
Nu iti e rusine sa te urci in asa ceva?Daca vrei cabrio dar n-ai bani eu zic ca o dai mai bine intr-un golf 3 decat in junghiu' asta prins cu sarma. Asta o vinde https://www.farcebook.com/arycyugagykar.tyntafetelor?fref=ts Ariciu gagicar tinta fetelor:)))3 points
-
2 points
-
Salutare vreau sĂŁ vĂŁ anunț cĂŁ prețul pentru manopera la simeringurile de supape este 650 RON de ceva vreme. Prețul a crescut deoarece este necesara o selecție a clienților. Va mulțumesc și va aștept.2 points
-
1 point
-
un coleg de pe alt forum a gasit niste poze "prelucrate" cu masina mea pe instagramul unui "detailer" autohton . oare sa incep sa pun watermark pe poze http://s33.postimg.org/m97e0hptr/DSC_0456_Medium.jpg http://s33.postimg.org/g6zra01dr/DSC_0465_Medium.jpg http://s33.postimg.org/6l66tpa7z/DSC_0469_Medium.jpg http://s33.postimg.org/xhq620t1b/DSC_0471_Medium.jpg http://s33.postimg.org/6imb6v6kf/DSC_0472_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bv, nu o sa le vinzi niciodata fara poze. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
acum ce sa fac? astept sa ajung saptamana viitoare in tara ca vad ca si astia in germania s-au cam stricat... multi bani si degeaba. Ma gandesc sa nu imi fi stricat filetul la baie cand au schimbat uleiul... La acelasi service si la aceeasi masina, a patit un prieten lafel1 point
-
O urci pe elevator si speli cu WD40 sau ceva de genul in zonele unde ai pete de ulei si apoi mai verifici. Dar vezi ca nu e singura zona in care poti pierde ulei asa ca mergi la o verificare amanuntita.1 point
-
ulei 10w-60 ????????, la 107.000 km.?????? Cine si-a batut joc de masina? Nu te supara pe mine, dar iti bati joc de masina cu uleiul asta, la motor valvetronic. Mai citeste si tu si documenteaza-te, google... este mare, ai ce invata. Sa nu mai spui la nimeni ca TU la valvetronic bagi ulei 10w-60. DA, bagi si 10w-60. dar cand motorul este varza nu la 116.000km. Si cum de ti-ai dat tu seama ca uleiul 10w-60, face cea mai buna presiune la motor. Ai cumva montata vre-o sonda de presiune, sau ce... Asa ceva n-am auzit. Esti tare, daca tu iti dai seama ce presiune de ulei face uleiul care il pui tu, fata de alt ulei.1 point
-
Interesanta politica Bmw...pe mine m-au taiat de pe lista cu 3 masini cumparate in ultimii 3 ani (in familie), pe motiv ca s-a facut o filtrare a participantilor si nu mai e loc. :getlost:1 point
-
Pai asa se intampla daca schimbi doar unu, cand cumperi pantofi nu ii iei noi pe amandoi?1 point
-
omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.1 point
-
1 point
-
Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?1 point
-
Problema este cĂŁ, unele autoturisme sunt lĂŁsate pana ĂŽn ultima clipa,și ar trebui duse la remat,nu la simeringuri de supape. Iar eu personal prefer sa pierd un client, decât sa repar o rabla.1 point
-
Multumesc. Cam complicat la pretul asta, insa prefer sa raman cu ea decat sa o dau unuia care se vrea samsar si face un imprumut pe numele parintilor, apoi imi zice telefonic ca "ba fra', mai rupe cateva sutici si te scap eu de ea"1 point
-
imi place sa stiu ca in caz de nevoie exista o rezerva de putere , in oras merg foarte relaxat si linistit ( 50-60-70 ) comparativ cu alte masini din trafic ( care au sub 100cp / frane pe tambur si circula ca la raliu )1 point
-
1 point
-
aplicat manual mult mai usor de sters decat HardBody efectul este senzational , nu mai poti sa treci cu microfibra pe lac fara sa aluneci http://s32.postimg.org/c711loool/DSC_0458_Medium.jpg http://s32.postimg.org/q3480gelx/DSC_0468_Medium.jpg http://s32.postimg.org/kqkfjfx11/DSC_0470_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lz8b52oz9/DSC_0473_Medium.jpg http://s32.postimg.org/iaim5leyd/DSC_0476_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lp0slqad1/DSC_0477_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ffa4ch0c5/DSC_0479_Medium.jpg http://s32.postimg.org/5qwo9c5it/DSC_0480_Medium.jpg1 point
-
am aplicat ieri 2 straturi de Fusso Soft99 BLACK http://s31.postimg.org/gurcce1u3/ceara_auto_soft99_fusso_12m_black_1000x1000_Med.jpg http://s31.postimg.org/p81mksqff/DSC_0443_Medium.jpg http://s31.postimg.org/jdd1d2nkb/DSC_0444_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ccp1kalsb/DSC_0445_Medium.jpg http://s31.postimg.org/wy3tc73d7/DSC_0446_Medium.jpg http://s31.postimg.org/9nu8u9gaz/DSC_0447_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r4ycpdh3f/DSC_0455_Medium.jpg1 point
-
Ete na,se duce cutia daca primeste doua kick down-uri pe zi...o fi ceva bibelou,se sparge imediat. Nici sa accelarm puternic in depasiri nu avem voie,ca se strica...povesti.1 point
-
1 point
-
Nu-i adevarat. Daca au, e ceva foarte recent. Chiar si acum 2 luni a venit un client care fusese la ei si a zis ca nu aveau tester pentru masina lui si nu i-au resetat adaptatiile. E vorba de un E90 - utilizator de pe forum. Aberezi ca de obicei. Procedura de umplere corecta e aia din manualele ZF. Nu e rocket science, nu e ceva sofisticat. Trebuie doar sa ai niste scule, un pic de know-how si sa urmaresti niste pasi. Nu e cu grafice, retete secrete si alte tampenii. Service-ul ala e specializat cu cutii automate, dar in general se ocupa de cutii automate de pe autobuze.1 point
-
1 point
-
Salutare colegi ! De o sapt mi-am luat si eu o interfata cu ista d,ista p,ncs expert,etc..am un prieten cu X5 in cauza ,i-am pus testerul si pe ista D a dat 2 erori initial ,bujia 6 si 00452A (452A Info -particulate filter system). A schimbat bujia cum i-am zis deoarece DPF nu-si mai face regenerare chiar daca e doar 1 bujie arsa.Am intrat pe statusul DPF-ului sa vad cand si-a facut ultima oara si scria 300 km+ si 9 ore de cand nu sa mai facut regenerare (noi credeam ca este mai mult).A disparut eroarea cu bujia ,dar a ramas aceea cu 452A ,din ce am vazut la descriere aceasta eroare apare cand filtrul mai duce sub 60.000 km,la el zice ca mai tine 37520 in momentul de fata. Am vrut sa-i dau regenerare forata cu "Request Regen" din tester,dar apare o fereastra prima oara in care spune ca modulul DDE (cel cu dpf,bujii,etc) are erori si nu poate sa faca. Am facut un drum de 20 de min la 60 km/h pe pilot automat dupa care la status mi-a aparut "Since last regen 1 km si 40 secunde" deci si-a facut fara sa-i dau eu,la status filtru particule aparea "39520". Am intrat din nou la Request regeneration numai ca de aceasta data cand a aparut fereastra ca nu ma lasa sa dau ,am dat "NEXT" si imi arata niste poze cu o solutie de curatat filtru si sa dau start,am dat start,mi-a zis sa astept 30 secunde dupa care sa pornesc motorul si sa plec,mi-a aparut "Regeneration Requested" si in maxim 1 min mi-a aparut regenerarea. Dupa a doua regenerare mi-a aparut la status filtru "37520" cum este si acum... de ce? Dupa ce si-a facut regenerare si a doua oara ,mi-a aparut automat a 3-a oara ,chiar si punctul ala cu galben din ista "minimized" , "Requested regeneration in DDE",dar nu am mai avut timp,deja am mers o ora jumatate,in timpul regenerarii temperatura la DPF era in jur de 500-600. Problema pentru care am deschis topicul este urmatoarea: - De ce daca si-a facut 2 regenerari nu a trecut de pragul ala de 60.000 km ,gen sa arate ca mai tine inca 70.000 de ex ca sa pot sterge eroarea? de ce la a doua regenerare mi-a scazut la status de la 39500 la 37500? Parerea mea ca un drum de 200-300 km o sa-si spuna cuvantul mai clar asupra filtrului. La E60 meu din 2009 imi arata 211.000 status la DPF la 182.000 km reali. La X5 are 200.000 km reali. Ce as putea sa-i mai fac din ista-d mai mult decat i-am facut deja? Am atasat niste poze dupa cele 2 regenerari.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Eu tocmai ca sunt documentat, ti-am raspuns si tie, ca sa nu faci greseli, ca sa-ti ingrijesti masina corespunzator, iar tu in loc sa multumesti, raspunzi aiureli. :logik:, mai ales pe un forum dedicat, unde s-a discutat de sute de ori ce ulei este bun pentru motorul valvetronic Daca tot esti asa expert, baga si ulei 20W-60, sa vezi ce presiune o sa ai :hyper: Nu mai fi carcotas si ia aminte de sfaturile bune care le primesti stimabile. Vanzare buna iti doresc.0 points
-
Si a mea are 140k. Sper sa nu ma lase in drum spre ZF ) Acum sunt si eu paranoic. Oricum am vorbit cu un mecanic de la Bavaria Baneasa si mi-a zis in felul urmator. Citez: "La Kick-Down cutia automata se da peste cap. Pentru ea este un soc sa accelereze de la 1500 in Drive la 5000. Mi-a zis clar: Cu 1-2 kick-downuri pe zi sa te astepti sa-ti cada cutia peste 2 luni indiferent cat de recenta e revizia. In depasiri e recomandat sa se apese usor pe acceleratie pana la atingerea vitezei dorite. In extrema opusa daca mergem subturat si se schimba la 1600 de asemenea nu e bine pentru cutie. Incet incet o sa inceapa sa aiba smucituri . Ideal ar fi ca ea sa schimbe undeva la 2200-2600 rpm. Pana la urma e o masina sportiva" Am incheiat citatu. Sincer cam inclin sa cred ca are dreptate. Acum eu va doresc la toti sa ajungeti la service doar o data pe an.......pentru revizie-1 points
-
Ii chiar asa greu sa ii suni pe ei? Si cand iti faci rezervare la restaurant, tot aici pe forum intrebi?-1 points
-
Am aceasta problema pe polo, dar nu mereu, cand si cand. Am inteles de la mecanic ca ar fi sonda lambda care stiam ca e dusa. Nu am schimbat nimic si am facut km cat mai multi, cred ca vreo 20k si acum nu mai am aceasta problema, s-a rezolvat de la sine, singurul lucru care l-am schimbat a fost benzinaria, acum pun de la Rompetrol in loc de petrom.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut ! Sunt in cautarea unui Z3 si am dat peste aceste 2 anunturi: http://olx.ro/oferta/bmw-z3-ID6wztE.html#2e5f24c40e https://lajumate.ro/bmw-z-3-1481116.html Stie careva vreuna dintre aceste 2 masini? Cel mai mult m-ar interesa despre cea de la Timisoara, ca parca nu as face 650km*2 sa o vad si sa fie vreo teapa. Despre cea de la Pitesti stiu ca din fabrica a avut volan pe dreapta, si ca de 2 ani nu s-a mai circulat cu ea.-1 points
-
Imi doresc de mult timp un Z3, ca o a doua masina. Cea de la Timisoara....sincer nici mie nu imi place prea mult cum arata, dar pretul este atractiv, mai ales prin prisma faptului ca este inmatriculata.-1 points
-
cauta style 128 pe 21' , modelul dedicat pentru seria 7 ( sunt si pentru X5/X6 tot pe 21 dar cu alte offsets )-1 points
-
pai normal ca in 5 si 6 nu mai are forta motoru sa traga cum trage in 2...Vezi ca placa de presiune este cu autoreglare si se monteaza cu o scula speciala. Daca nu a fost montat corect in 5000 de km o sa iti topeasca discu'.-1 points
-
Sau mai exista posibilitatea ca mecanicul sa fi pus mana plina de ulei pe placa sau volanta si de aia sa patineze. Ai incercat de mai multe ori sa o calci sa vezi daca ĂŽncepe sa prindĂŁ? Un prieten a patit exact la fel la un Golf insa dupa vreo 10 talpi s a rezolvat cu patinatul.-1 points
-
Am incercat varianta asta,isi revine,dar a 2 a zi cu motorul rece tot asa face-1 points
-
Eu am pe 22'' si nu sunt probleme... atata timp cat nu iei canalizari fara capac etc... https://postimg.org/image/qxwg0zqtj/80832db3/-1 points
-
Si cum se stie, ca masinile bune la pret bun se vand repede, rog un admin sa inchida acest anunt. Multumesc bmwclub pt gazduire. Sanatate la toti !-1 points
-
-1 points
-
BMW E65 730D 240CP 2008 volan pe dreapta #Parbriz, oglinzi si luneta incalzite# #Faruri Bixenon Adaptive# #Suspensie cu EDC# #Navigatie# #Scaune electrice si incalzite cu 2 pozitii memorie sofer# #Sistem Keyless# #Sistem audio ProLogic 7# #Full Soft Close portbagaj# #Climatronic pe 2 zone # #Senzori ParkTronic Fata/Spate# #Asistenta Lumini# #Mod Confort ,Sport, Manual# #Volan Electric cu Memorie# #Senzori ploaie, lumini si presiune roti# #Oglinda retrovizoare cu senzori antiorbire# #Interior Foarte Curat Fara Rupturi# #Jante Aliaj R18 Cu Anvelope All Weather# #Bluetooth# #Dotare Telefon# #Padele Volan# #Cotiera Frigorifica+Torpedou# #Taxa Nu Este Platita!# #Masina Foarte Ingrijita , Nu Troncane Absolut Nimic La Ea !# #Foarte Silentioasa Euro 4 cu DPF !# #DSC , DTC , Dynamic Drive !# #5 Jante originale fara defecte.# #Manual tehnic si carte de service originale# Numai oferte serioase, nu contactat inutil pentru schimburi sau variante. Masina a mai avut un singur proprietar in afara de mine.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00