Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/11/16 in all areas
-
Revin si eu cu ceva impresii dupa cateva saptamani de cautari: 1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgZ63.html#a46643408e Nu am verificat reviziile, nu cred ca merita irositi banii. Masina este foarte prost intretinuta in interior, are o pata de vopsea arsa pe capota, iar in spate mai mult ca sigur a fost lovita (toba sigur nu este originala) 2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfHgX.html#a46643408e Am verificat reviziile, ultima este la 109.000 anul trecut. Vanzatorul pare ok, dar masina are destule defecte exterioare, iar interiorul este foarte murdar (s-a fumat in el). In rest nu mi s-a parut nimic suspect, nu avea zgomot de distributie. 3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhDE3.html#5c1928e259 Sunat proprietar. Raspuns cu: "boss, vino doar daca vrei sa cumperi, nu asea doar ca sa vezi". Nu m-am mai obosit sa ma deplasez, ar fi fost timp pierdut. 4. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gg9fp.html#0a811c4f65 Curata, bine intretinuta, zgomot distributie, 163 cp, nu 184, asa cum scrie in anunt. Verificat istoric, pare real. Cateva mici zgarieturi exterioare. Daca nu va deranjeaza plata cash, go for it, pe mine m-a deranjat. 5. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Ghxlx.html#0a811c4f65 Masina este de fapt Oct 2013, nu 2014. KM din bord sunt 160k, nu 139k asa cum scrie in anunt. 139k este ultima revizie (am verificat istoric). De asemenea, masina a fost rulata in Italia, nu Germania. Mai are de asemenea una mai noua, din 2014 cu 168k km, la un pret mult mai mare. Ambele masini arata bine, nu par sa aiba urme de lovituri grave. 6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhGJj.html#2a5152a875 Masina este adusa de pe carsontheweb.com . Am vazut anuntul initial, a fost cumparata cu 16500 + comision site +transport etc. Vanzatorul a fost foarte transparent. Nu pare sa aiba zgomot de distributie, masina este in principiu corecta, km cam multi pentru gusturile mele. 7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhTnB.html#d193db19d5 Verificat istoric, multe reparatii in Germania. Km per reali, ultima verificare in Germania la 124k km. Masina a fost adusa in mai de alt proprietar. Nu inteleg de ce a vandut-o asa repede, asa ca nu o sa cheltui bani sa o verific in continuare. 8. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhRcl.html#a46643408e Am stabilit sa ne intalnim in weekend si nu-mi raspunde la telefon. Nu am seria sa verific mai mult, dar as incerca. Astept poate reusesc sa o vad.5 points
-
Peste cativa ani cand o sa aiba masina peste 280.000 km si o sa ajunga in Romania si o sa primeasca ceea ce se cuvine: soft+dpf off, jante de 19, poate ceva imbunatatiri vizuale, ca asa trebuie la orice Bmw.....; eu cunosc un caz concret, evident nu in Romania, in care asigurarea nu a platit despagubiri deoarece masina rula cu alte jante, evident neomologate pentru masina respectiva, asa ca sa lasam omul sa se bucure de alegerea lui.4 points
-
Se ajunge la politie in momentul in care cei implicati in accident nu cad de acord in privinta culpei,altfel de aia ii spune amiabila.Eventual deasupra unde semneaza cel vinovat scrie "sunt vinovat".2 points
-
nu e asa: te duci la nea caisa de la asigurari deschizi dosarul de dauna si ceri reparatie in regie proprie. Le dai un nr de cont si iti livreaza ei banii pe card ulterior Nu le trebuie absolut nici o dovada chitanta cu ce ai reparat tu mai departe. Te priveste de obicei se insista sa mergeti la politie Acuma preseazo pe tipa respectiva sa mai vina la asigurator. Stiu caz de pagubit care l-a amenintat clar:mergem la politie am martori tot tot daca nu mergi azi maine sa fac constatarea. Si era GroupAma , nu orice firma. Si a venit vinovatul de frica la constatare mai mult. L-a tocat ala pe telefoane dese si sms-uri de nu i-a mai trebuit. I-a mai zis ca il poate da in judecata pe vinovat pe partea civila, cu avocat, ca sa ii repare masina. Ajuta treburile acestea.2 points
-
salut, ati facut constatare la politie la accident (Proces Verbal) + stabilirea vinovatului? Sau ati mers pe amiabila. Stiam ca daca mergi pe amiabila o poate da la intors grav la constarare cei de la asigurari. Daca e hartie de la politie, mai greu. LA euroins merge foarte bine sa iti iei banii de reparatie pe regie proprie.Ii primesti pe card. Iti faci masina la ce tinichigiu vopsitor vrei, sau la service-ul care il alegi singur.2 points
-
Pai de ce e n47 o mina de aur? La cate milioane au produs, la cat a pocnit distributia? 0.x% ? Pai atunci ce sa mai zicem de alte marci unde crapa tot felul de nimicuri? Totusi noi avem tendinta sa spunem, domle masinile nu mai sunt fiabile, calitatea a scazut etc. E si nu e asa. Raportat la cate masini sunt pe strazi, fata de acum 30 de ani, procentul celor care se strica conteaza. Pai Mazda sau de ex coreenele acum 20 de ani erau mai mult prin service in timp ce in ziua de azi majoritatea masinilor merg fara probleme in garantie sau 150 mii km. Si acum 20 de ani cu ce viteze rulau masinile prin Germania ca si medie? Pai acum merge duba cu 160 de n-are aer, o compacta low cost merge si aia 180. Acum 20 de ani nu vedeai Opel corsa cu 160 pe autobahn ca ii sareau pistoanele prin capota. Tehnologia a avansat, electronica e omniprezenta fata de inceputul anilor 90 cand niste geamuri electrice si faruri reglabile la buton erau dotari extra. Discutia e lunga si are multe nuante, insa trebuie inteles ca economia este un angrenaj complex. Ce sens ar avea sa faca masini indestructibile, ca sa ce?sa le luam noi sh si sa mergem fara sa schimbam nimic 200 mii ca apoi sa le dam mai departe la bulgari, mai merg si aia 200 mii. ))2 points
-
Inainte de vanzare sau inainte de ITP o sa trec si motorul, nu e nici un motiv pentru care nu am fost inca la RAR, motorul e acelasi trebuie doar schimbata seria Decat sa o vand pe 5000e completa, nu o vand deloc si imi continui nebunia cu ea. Singurul motiv pt care o vand e ca as vrea momentan sa ma opresc cu ce planuri aveam pt ea pentru ca am alte prioritati momentan , iar daca o tin in continuare o sa imi fie foarte greu sa nu le fac2 points
-
Ai fost cu masina mea si nu stiu eu? Pe langa asta, tu ai inteles ca tot ce am lucrat eu la masina a fost sa schimb barile? Eu zic sa te abtii sa emiti pareri aiurea nefondate: nu ne cunoastem, nu ai vazut masina, am schimbat o gramada de piese noi, printre care multe originale. Si daca a fost schimbat motorul ce are? E piesa de schimb, are acelasi cod...te legi de prostii. Daca a cedat pistonul dupa ce a avut clapeta aspirata ce era sa fac? Carpeala sa schimb doar pistonul cum fac multi?2 points
-
buna alegere. s-o stapanesti sanatos . sunt de parerea ca masina trebuie lasata cum a fost facuta de producator.1 point
-
1 point
-
320d. The new-generation BMW 3 Series Sedan features the BMW TwinPower Turbo four-cylinder diesel engine of its predecessor, which has been refined for even greater fuel economy and lower emissions with no reduction in power output. The thermodynamically improved turbocharger enables lively power delivery right across the load range. An electric actuator adjusts the turbine blades with split-second speed in line with different engine loads, so that when the driver demands full throttle, the engine is as responsive in the low rpm range as it is at full load. Solenoid injectors supply the fuel to the cylinders at a pressure of up to 2,000 bar. High-precision fuel metering and high atomization quality result in clean and homogeneous combustion. The 320d delivers unchanged maximum power of 135 kW/184 hp at 4,000 rpm, and torque of 380 N·m (280 lb-ft) on stream between 1,750 and 2,750 rpm. The new BMW 320d’s average fuel consumption in the EU test cycle of 4.5 liters per 100 kilometers (52.3 mpg US) and CO2 emissions of 118 grams per kilometer mark a 4% improvement on the predecessor model. BMW 320d EfficientDynamics Edition. The 2.0-liter four-cylinder engine is from the same family as the regular BMW 320d engine and shares the same all-aluminium crankcase, VNT turbocharger and latest-generation common rail direct injection. Additional features like a slight reduction in maximum output rating, the rpm-reducing, friction-reduced powertrain design and an optimized aerodynamics package give this EfficientDynamics version of the new BMW 3 Series the lowest CO2 emissions in its class. The new BMW 320d EfficientDynamics Edition develops maximum power of 120 kW/163hp at 4,000 rpm and delivers its maximum torque of 380 N·m between 1,750 and 2,750 rpm. This sedan model accelerates from 0 to 100 km/h (62 mph) in 8.0 seconds and hits a top speed of 230 km/h (143 mph). Fuel consumption is 4.1 liters per 100 kilometers (57.4 mpg US), with corresponding CO2 emissions of 109 grams per kilometer. The new BMW 320d EfficientDynamics Edition can now for the first time be combined with an eight-speed automatic transmission, and can operate just as efficiently with the new unit as with the standard six-speed manual transmission. In all road speed ranges that are relevant in everyday driving, the engineers have achieved reductions in engine speed which have noticeable benefits for fuel consumption. For example, when cruising at 100 km/h (62 mph) in sixth gear, the engine is only turning over at 1,600 rpm. The “centrifugal pendulum absorber” fitted in the engine’s dual-mass flywheel ensures smooth, vibration-free running even at low engine speeds. It efficiently counteracts irregular running and eliminates vibration when accelerating. The diesel engine revs smoothly from low engine speeds and the accompanying sound is equally refined. This extra refinement, and improvements to the Optimum Shift Indicator, encourage the driver to change to a higher gear more often and to shift down less frequently. The Edition-specific modifications include a longer final-drive ratio, an optimized aerodynamics package with a 10 mm (0.4 in.) drop in ride height and wheels with “turbine” styling. There is even a 15% reduction in the rolling resistance of the tires compared with the predecessor model. The economical diesel model also features all the fuel economy-enhancing measures used on other models in the new BMW 3 Series, including Brake Energy Regeneration, the Auto Start-Stop function and on-demand control of ancillary units such as the oil and coolant pump. Auto Start-Stop, Brake Energy Regeneration, ECO PRO mode. The new BMW 3 Series Sedan is equipped as standard with an Auto Start-Stop function, which automatically switches off the engine during short stops at traffic lights or in stationary traffic, so as not to waste fuel. For the first time, and uniquely in this class, this system can be combined with the new eight-speed automatic transmission. The new BMW 3 Series also comes with standard-fitted Brake Energy Regeneration. As far as possible, therefore, power for the vehicle electrical system is generated only during braking and overrun. When the engine is under load, the alternator can often be disengaged. This not only means that electricity can be generated with little or no effect on fuel consumption, it also grants the sports sedan livelier acceleration. Finally, the new Driving Experience Control switch gives drivers the option of selecting ECO PRO mode which, by modifying the powertrain management and programming the heating and air conditioning, the heated seats and the exterior mirrors to operate at optimum efficiency, reduces fuel consumption by as much as 20%. Deci am probat masina si pe uscat si pe ud cu jantele astea si anvelope michelin power saver, se comporta excelent, nu am de gand sa le schimb.....1 point
-
Eu am masurat compresia. Raportul de compresie este altceva (un raport intre doua volume) si asta e dat prin fisele tehnice ale masinii.1 point
-
Salut!Foloseste vaselina ceramica.Cand schimbi placutele de frana sa dai pe spatele lor cu vaselina ceramica,ajuta sa nu scatie franele pana se aseaza placutele.1 point
-
Pretene...am facut eu cumva referire expres la tine?!?! Am dat eu quote la postarea ta si nu-mi mai amintesc in vreun fel?!?! A fost o remarca la general. Ca tu te-ai simtit, fiind mai sensibil...problema ta. Pe de alta parte, ceea ce am enuntat, a fost strict o parere personala. Ca tii sau nu tii cont de ea, la fel e problema ta. La fel de bine puteai sa ignori complet ceea ce am scris, sa treci peste, sa-mi dai (-) la postare. Altfel nu prea inteleg de ce ma "jignesti"...Cum ti-ai dat tu seama ca-s frustrat? Astept sa-mi raspunzi. Intr-un mod civilizat evident. Sper ca n-am totusi pretentii prea mari.1 point
-
Cum funcționeazĂŁ treaba asta cu „a refuzat sĂŁ mergem la poliție”? Eu ĂŽn locul tĂŁu o lĂŁsam acolo și mergeam direct la poliție...1 point
-
din pacate iti spun sigur ca o sa trebuiasca sa se prezinte la asigurator si vinovatul, pentru a da o declaratie si in fata inpectorului. Nu am fost si nu sunt de acord cu asa ceva, dar iti spun care e practica.1 point
-
nu stiu exact daca e vreo componenta diferita sau ambele sunt identice, dar ce pot sa iti spun e ca industria auto (cel putin germana) nu mai functioneaza de mult timp asa cum crezi tu. si de aici si decizii de genul discutiei asteia. cel putin BMW de cativa ani buni sunt gen benzinariile care scopul lor e sa vanda combustibil, dar care nu din combustibil fac banii multi...si exemple in directia asta sunt tot mai multe. pt BMW, motorul n47 a fost si este o mina de aur pe ramura diesel, nu din vanzarile auto, ci din piese de schimb. de asta 525 a trecut la n47 biturbo, sa fie mai profitabil. ca oricum cu n57 nu se canibalizau modelele (525 si 530). mai degraba produceau 525 cu un profit minor...marea majoritate a cumparatorilor oricum nu remapeaza masinile la prima mana si in garantie...BMW nici nu ia in considerare variabilele astea ...in fine...ma scuzati ca m-am bagat in discutie. va salut1 point
-
1 point
-
Nu am alte dimesiuni trecute in brief, la modelul acesta nu se pot schimba dimensiunile scrise mai sus...... Modelul E.D. are alta volanta, alte rapoarte in dif, setari speciale din soft, de ex. in modul Eco Pro pe 1000km am consum 5.1%, dimensiuni anvelope speciale, alta suspensie, alt motor-turbina banuiesc nu sunt sigur.... atases o poza cu motorul1 point
-
Pentru ca este Effdyn D cred ca si jantele au sens de rotatie ,adica roti pentru partea stg si partea dreapta. Am vazut asta prima data la un E 90 si chiar am remarcat sageata care arata sensul......este pe janta acesta si parca jantele lui seamana cu alea ......sunt mai pline ,deosebite intr-un fel......poate sunt mai usoare sau forma lor face turbulente mai putin....poate ne spune proprietarul. Frumoasa masina oricum.1 point
-
Confirm cele spuse mai sus, la versiunile ED rotile sunt posibile numai pe 16. Motivul exact nu il stiu dar si la RAR am intrebat si au zis ca nu se poate..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am un 525 sport din 2011 cu motor de 3000 si sunt foarte multumit. Tocmai m-am intors dintr-un tur al Europei, 13 tari-7000km, 26 zile si sunt foarte incantat de cum s-a comportat. La dus 2 adulti, copilul si bagaje consum 6,7% mediu pe 2400 km fara aer conditionat. La intors, o parte din drum 4 adulti si copil plus bagaje si cu aer conditonat consum 7,2% mediu. Condus in limite legale. Excese doar in DE pe portiunile de autostrada cu nelimitat. Motorul de 3000cc face toti banii chiar daca nu are peste 250 cp, oricum nu ai avea unde sa folosesti diferenta de putere. Daca masina este in mintile ei si conditiile de cumparare te multumesc poti sa o cumperi linistit.1 point
-
Folie n-ai pus? Legat de bmwdecoder, iti arata doar intrarile nu si detaliile cu ce s-a schimbat etc.1 point
-
I-am tras si o spalare daca era frumos. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/2f0bf729de1be572d8d7f1eeb90611db.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/f84e52d6ca79dcdf460ea6e1f359f328.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160709/16288f563518e88f31ee9783b22dea3c.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Intre timp am ajuns la 202XXX km,cu mici modificari. Am schimbat jantele style 172 cu un set style 218,tot 19, si i-am infoliat trimurile - shadow line. Zilele trecute s-a facut un refresh asupra lacului,si i-am aplicat un strat de AutoBalm BH dupa care doua straturi de Jetseal CG. A primit si un tratament de piele de la Meguiars. Sent from my SM-G900T using Tapatalk1 point
-
Revin cu un mic detaliu: pielea de pe aripioara de lascaunul soferului a fost crapata motiv pentru care am inlocuit-o, diferenta mi se pare ca e ft putin mai deschisa insa nu sesizabila. Baiatul a facut treaba foarte buna motiv pentru care mai apelez la el cand am nevoie. Din pacate nu am fost foarte inspirat sa pozez si inainte ca sa se vada exact cum era. Atasez cateva poze, restul sunt bonus Sent from my iPhone using Tapatalk Poze bonus Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am ĂŽntrebat frumos, nu am luat pe nimeni la misto.... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
BMW E65 730D 240CP 2008 volan pe dreapta #Parbriz, oglinzi si luneta incalzite# #Faruri Bixenon Adaptive# #Suspensie cu EDC# #Navigatie# #Scaune electrice si incalzite cu 2 pozitii memorie sofer# #Sistem Keyless# #Sistem audio ProLogic 7# #Full Soft Close portbagaj# #Climatronic pe 2 zone # #Senzori ParkTronic Fata/Spate# #Asistenta Lumini# #Mod Confort ,Sport, Manual# #Volan Electric cu Memorie# #Senzori ploaie, lumini si presiune roti# #Oglinda retrovizoare cu senzori antiorbire# #Interior Foarte Curat Fara Rupturi# #Jante Aliaj R18 Cu Anvelope All Weather# #Bluetooth# #Dotare Telefon# #Padele Volan# #Cotiera Frigorifica+Torpedou# #Taxa Nu Este Platita!# #Masina Foarte Ingrijita , Nu Troncane Absolut Nimic La Ea !# #Foarte Silentioasa Euro 4 cu DPF !# #DSC , DTC , Dynamic Drive !# #5 Jante originale fara defecte.# #Manual tehnic si carte de service originale# Numai oferte serioase, nu contactat inutil pentru schimburi sau variante. Masina a mai avut un singur proprietar in afara de mine.1 point
-
Nu e rau dar totusi ii strica aspectul, si nu stiu cat de deranjant va fi la condus, azi mi-am facut si eu rezervare pt dubai, saptamana viitoare, am ales sa merg cu masina(1000 km), sotia abia asteapta sa treaca la volan(nu are voie la condus aici,in emirate poate), dupa vama va fi al ei chargerul1 point
-
https://www.farcebook.com/john.ionut.560?fref=ts asta care e? Ala ce vindea X6 era alt ghertoi.Ma C*c pe mine de ras :sorcerer:1 point
-
Eu cred ca se aplica principiul "te intinzi cat iti este plapuma". De curand am fost cu avionul prima data cu copilul. Fiecare 1 buc bagaj de cala de max 20kg, si cam atat. Cand plecam cu masina, camion daca aveam, si tot mai trebuia o remorca. Iarna e si mai interesant, haine mai groase, mai voluminoase, mai multe, skiuri si alte acareturi.1 point
-
Eu in locul tau m-as muta in afara berlinului undeva la 30 km distanta si as face naveta. Ma lasa rece sincer toate orasele mari, aglomeratie, hotie, chirii mari. Prefer la sat dar macar am liniste si spatiu. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ideea e alta, ti-ai zis parerea o data, gata, iti vezi de treaba ta. Tu, din contra, continui apoi cu ironii...ca nu vrea s-o vanda, ca nici daca aduni tot, nu da atat... Si cine esti tu? Un bisnitar cu 4 bmw-uri la vanzare, in ultimii 2 ani? Dintre care unul cu km dati inapoi? In locul tau as tacea din gura.1 point
-
Imi explici si mie din ce are modificat masina de ce nu ii poate da de cap mecanicul daca se strica ceva: turbina cu palete mai mari, traseu turbo inox+silicon, injectoare facute, ambreaj nou etc. Daca te uiti sub capota arata tot stock atat ca vezi un intercooler mare si furtune din silicon noi nu cele vechi si coapte de ceva ani. Pt All: daca masina e modificata nu inseamna ca e alergata maxim inseamna ca am vrut sa mearga mai bine. Te invit sa vezi masina, sa asculti motorul, sa faci diagnoza unde doresti tu, etc. Legat de schimbarea motorului daca citeai pe topic vedeai exact despre ce e vorba. Inainte sa cumpar eu masina a avut 2 clapete aspirate in motor iar vechiul proprietar a scos bucatile de clapeta afara si mi-a vandut-o mie fara sa schimbe nimic. Dupa ce am luat-o eu s-a blocat un injector pe deschis iar pistonul 2 fiind lovit anterior de clapeta a crapat. Toate acestea le-am aflat dupa ce a crapat pistonul.. Dupa asta, am cumparat motor fara anexe de la Materom cu 850e iar atunci am hotarat sa fac turbina cu palete putin mai mari, mai eficiente, injectoarele in germania, fulie originala, role noi, curele noi, pompa apa noua, suporti motor, etc.1 point
-
daca scadem pretul unei revopsiri complete (sa zic 1000euro) + costul jantelor + 4 anvelope NOI 2016(anvelope premium nu vrajeli) pe 18 eu cred ca pretul este perfect comparabil cu majoritatea 320d m-pack cu dotari asemanatoare (dar f probabil in minus fata de acesta). spun vreun neadevar?1 point
-
1 point
-
Update: 135.000 km Schimbat ulei cutie la ZF Service Faur, baie Zf,cupla(conector) ZF si ulei ZF Life Guard. Schimbat bujii ,am pus tot ce avea masina si anume NGK laser iridiuim. Ultima data au fost schimbate la 70.000 km in 2011. http://s33.postimg.org/4bshauetn/image.jpg1 point
-
Cred ca ar trebui sa primesti cel putin doua premi : ghinionistul anului si omul cu nervi de otel :(1 point
-
Cum ti-ai dat seama ca-s segmentii uzati? Daca ar fi intr-adevar uzati, ar trebui sa-i dea cu fum albastru pe evacuare, avand in vedere ca uleiul scapa de segmenti si ajunge in camera de ardere. Corect? Pe de alta parte, ar trebui sa aibe probleme cu pornirea, avand in vedere ca diesel-ul porneste prin comprimarea motorinei. Ca sa elimini aceasta cauza, se poate face totusi un test de compresie, dar atata timp cat agregatu iti porneste din prima, fara balbaieli si face acest lucru bine chiar si iarna, e un indicator ca segmentii nu prea sunt dusi. Motorul asta, M47, mananca ulei ori pe la turbina(de cele mai multe ori) ori prin gazele de carter pe la filtrul epurator. Inclin mai mult balanta spre turbina, O-ring-urile de etansare de la lagarele axului. E cam subdimensionata turbina pentru motorul asta.1 point
-
Salut praduitorilor ! ) s-a cam pus praful aici asa ca-l sterg cu o noua revizie OEM http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160505/df6f7f939fc8b06b448aa59947553835.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Masinile care au DPF este indicat sa pleci imediat cu masina si sa nu stai in parcare sa se unga componentele ca lumea......ca asa se face.Pleci cu ea repede pentru a urca motorul in temperatura ......protejezi Dpf in felul asta. Stai cu ea in parcare la incalzit......ardere incompleta ......doar bagi fum la DPF.Eu nu am indicator de temperatura la E dar la G6 sotiei dureaza putin mai mult pana se incalzeste cand sta la relanti,este adevarat ca are si motor de 1.6.1 point
-
Pai in primul rand nu merge sa dai cash atatia bani, este lege nu poti sa dai cash mai mult de 9999 Euro prin contract V.C(sau cv de genul)oricum e o limita pe acolo, daca vrei mai mult trebuie prin transfer bancar.Posibil la asta se refera colegul:D0 points
-
0 points
-
Povestea cu jantele este foarte adevarata. Cand am fost cu E90-ul la RAR acum 2 ani cand l-am inscris, m-au respins pentru ca eu aveam jante de 17' cu gume de iarna si masina era omologata doar cu cele pe 16. Le-am pus pe cele de 16', m-am intors a 2-a zi, totul OK si pa, la revedere. De montat, poti monta linistit orice jante, oricat de mari vrei, dar performantele cele mai bune le vei avea cu astea pe 16 de ED.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Revin cu un update. Bara a fost reparata, slefuita si am atasat si o poza Tot ce mai trebuie facut este sa o vopsiti si o sa arate ca noua. Bara a fost decupata o portiune dreptunghiulara, taiata alta bara OEM albastra si pusa in locul liber. Am atasat si linkul de pe OLX http://olx.ro/oferta/bara-spate-bmw-e92-mtech-originala-ID6sH5y.html La pret ne putem intelege! Astept oferte! Multumesc! http://i68.tinypic.com/2d26q0.jpg0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00