Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/12/16 in all areas
-
A mai trecut ceva timp,asa ca un mic rezumat: -rezolvat 3-4 indoituri plafon,nu era rau dar imi statea pe creier(erau de mult si proveneau de la grindina si castane-o am parcata sub un castan) -vopsit usa si bara spate(zgarieturi de la "meseriasi" prin parcari) -"vopsit carcase oglinzi" ca sa fie in ton cu masina -schimbat ulei cutie 6HP19-ulei si capac ZF,conector si resetat adaptari. Urmeaza o revizie aer conditionat si un detailing la Dyc.3 points
-
Revin si eu cu ceva impresii dupa cateva saptamani de cautari: 1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgZ63.html#a46643408e Nu am verificat reviziile, nu cred ca merita irositi banii. Masina este foarte prost intretinuta in interior, are o pata de vopsea arsa pe capota, iar in spate mai mult ca sigur a fost lovita (toba sigur nu este originala) 2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfHgX.html#a46643408e Am verificat reviziile, ultima este la 109.000 anul trecut. Vanzatorul pare ok, dar masina are destule defecte exterioare, iar interiorul este foarte murdar (s-a fumat in el). In rest nu mi s-a parut nimic suspect, nu avea zgomot de distributie. 3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhDE3.html#5c1928e259 Sunat proprietar. Raspuns cu: "boss, vino doar daca vrei sa cumperi, nu asea doar ca sa vezi". Nu m-am mai obosit sa ma deplasez, ar fi fost timp pierdut. 4. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gg9fp.html#0a811c4f65 Curata, bine intretinuta, zgomot distributie, 163 cp, nu 184, asa cum scrie in anunt. Verificat istoric, pare real. Cateva mici zgarieturi exterioare. Daca nu va deranjeaza plata cash, go for it, pe mine m-a deranjat. 5. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Ghxlx.html#0a811c4f65 Masina este de fapt Oct 2013, nu 2014. KM din bord sunt 160k, nu 139k asa cum scrie in anunt. 139k este ultima revizie (am verificat istoric). De asemenea, masina a fost rulata in Italia, nu Germania. Mai are de asemenea una mai noua, din 2014 cu 168k km, la un pret mult mai mare. Ambele masini arata bine, nu par sa aiba urme de lovituri grave. 6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhGJj.html#2a5152a875 Masina este adusa de pe carsontheweb.com . Am vazut anuntul initial, a fost cumparata cu 16500 + comision site +transport etc. Vanzatorul a fost foarte transparent. Nu pare sa aiba zgomot de distributie, masina este in principiu corecta, km cam multi pentru gusturile mele. 7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhTnB.html#d193db19d5 Verificat istoric, multe reparatii in Germania. Km per reali, ultima verificare in Germania la 124k km. Masina a fost adusa in mai de alt proprietar. Nu inteleg de ce a vandut-o asa repede, asa ca nu o sa cheltui bani sa o verific in continuare. 8. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhRcl.html#a46643408e Am stabilit sa ne intalnim in weekend si nu-mi raspunde la telefon. Nu am seria sa verific mai mult, dar as incerca. Astept poate reusesc sa o vad.3 points
-
Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.3 points
-
Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg2 points
-
137.500 km - schimbat filtru aer Mann. Masina raspunde mai rapid la pedala. Filtru de polen l-am inlocuit luna trecuta,am pus tot Mann cu carbon activ si i-am "regenerat" freonul.2 points
-
2 points
-
Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie1 point
-
Salut, mai jos am pus exact ce si cum am facut eu sa scap de eroarea Restraint system faulty la BMW 320D E90, din ce am citit se aplica la toate modelele de BMW ce au plasa in scaun cu 3 fire (nu e46 care are doar doua) emulatorul eu l-am cumparat de pe Aliexpress.com si a costat 16 dolari, se gaseste si pe Ebay tot pe la acea suma, singurul lucru aiurea este ca trebuie sa astept o luna pana iti vine din China, poate chiar si mai mult. Masina va crede ca tot timpul cineva sta pe scaun deci va trebui bagata centura tot timpul (chiar si cand nu e nimeni pe scaun) inca caut ce trebuie sa fac sa scap si de acea problema. din ce am vazut exista ceva mai simplu (ceva rezistente) sa scapi de mesajul cu centura dar inca nu am gasit ce piese trebuie. o sa revin dupa ce fac si centura. Eroarea-> Link-uri emulator: http://goo.gl/dNp6Lx http://goo.gl/bCPktP Daca link-urile nu vor mai fi valabile pute-ti cauta "BMW Seat Occupancy Sensor emulator" si cu siguranta sunt multe. Asa arata emulatorul, are 3 fire MARO, ROSU, ALB. si inaunatru are 2 butoane, pentru E90 pana in 2006 se pune 1 ON si 2 OFF iar pentru cele dupa 2007 se pun ambele pe ON. Este foarte simplu, in partea din spate a scaunului pasagerului este o mufa cu 3 fire care iasa din interiorul scaunului (are cele 3 culori: maro, rosu, alb) deconecteaza acea mufa, dupa care se taie acea mufa (cea care pleaca in sus in scaun) si se lipesc firele mufei culoare la culoare cu firele acelui emulator, si dupa ve-ti avea acel emulator cu firele lipite la o mufa, se conecteaza inapoi mufa si gata. firele care urca in scaun in sus pute-ti sa le lasati asa, nu au curent, se duc catre plasa defecta. iar emulatorul sa il prinde-ti bine ca poate il loveste vreun pasager cu picioare mai lungi. Dupa ce montati emulatorul e nevoie de o anulare eroare din INPA. Daca cineva mai are intrebari, va pot ajuta cu cea mai mare placere.1 point
-
Buna ziua, Vand masina personala BMW 325 XI seria WBAEU31050PF40719 - an fabricatie 2003 - motor 2500 benzina - tractiune integrala 4X4 - 3 chei - eleron paket m OEM - xenon OEM - trapa - navigatie aftermarket Dynavin WINCE 99 - volan m - schimbator m - interior textil sport - plafon negru m - cutie manuala 5 trepte - cotiera fata+spate - bluetooth - USB - sac sky - senzori ploaie - senzori lumini - senzori parcare,apar pe navigatie - camera pe mersul inapoi - shadow line - scaune incalzite - asistenta la coborarea in panta - jante 18 m style 135 - statie + subwoofer JBL Sunt proprietar pe carte si talon. Taxa este platita si nerecuperata,detin adeverinta ANAF. Pret negociabil 5650 euro Numar telefon 0742 871 420 Revin cu poze in cursul zilei Multumesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa le spui la mecanicii aia ca tampoanele motor se schimba doar pereche, altfel tamponul nou o sa preia si munca celui uzat si n-o sa tina prea mult.1 point
-
1 point
-
Salut poti fain frumos sa ceri seria de sasiu a masinii pe care vrei sa o cumperi intri pe vin decoder Aici, apoi introduci ultimele 7 caractere din VIN si apoi o sa-ti apara optiunile masinii . Daca e EURO 4 ar trebuii sa gasesti asta in optiuni ca in poza de mai jos a doua optiune ( 167 ). http://i.imgur.com/Xn6j0Gd.png1 point
-
1 point
-
Nu ti-am dat minus si nu am nimic cu tine, doar ca nu spui ce trebuie din nou.Service-ul nu are cum sa schimbe sau sa faca asa ceva decat daca sunt incompetenti.Te cred ca incerci sa dai sfaturi utile...eu exact in acest domeniu lucrez..si maine si poimaine si raspoimaine tot asta fac ma ocup de daune pe asigurari.Poti sa schimbi ceva in plus fata de ce iti da asiguratorul (in cazul nostru Euroins) decat daca ai poze specifice ca aceea piesa numai poate fi reparata sau poti sa ceri la reconstatare mai mult timp de reparatie pe o anume piesa care tehnologic se repara.Devizele se fac intr-un format electronic cu o anumita ora de manopera, spre exemplu (Audatex), tu alegi piesele si ce trebuie sa le faci la piese intr-un program 3D oarecum si dai "Calculare" in functie de ora de manopera a service-ului, daca ai contract cu ei folosesti anumite tarife si reduceri, daca nu, folosesti tarifele service-ului pe caroserie.Si nu inteleg cine ar vrea sa iasa in evidenta doar ca sa te contrazica pe tine,am zis ca tu stii ceva, dar nu stii exact ce trebuie.1 point
-
Plata maxima in numerar pentru persoane fizice catre persoane juridice este de 10.000 RON. Intre persoane fizice este de 50.000 RON. Eu am vrut sa fie legal, adica prin ordin de plata.1 point
-
Salut! Lucrez cu Euroins si toate asigurarile, nu doar euroins incearca sa scoata "regim propriu",ci toti, de la oameni deoarece ei ies in castig la acest lucru. Daca tu in orice service reparatia o sa te coste 5.000 lei ,ei o sa-ti de-a undeva la 2500-3000 lei,intotdeauna dau mult mai putin decat este reparatia. Eu iti recomand sa le zici ca vrei sa faci reparatia si nu regim propriu si sa-ti de-a o lista cu service-urile agreate de ei. Se poate sa fie inclusiv la una din reprezentantele bmw din oras. Daca ai nevoie de mai multe detalii, te ajut in privat cu placere ca sa nu poluam topicul aiurea. Am citit cate posturi (nu toate), regie proprie nu inseamna sa-ti repari masina si dupa sa ceri banii de reparatie, in regie proprie o sa-ti ofere ei o suma de bani si dupa nu-i mai intereseaza cum iti faci tu reparatia. Colegul care a spus stie el ceva, dar nu stie bine:D. Poti sa faci reparatia la masina in orice service, chiar daca nu este in lista lor si tu dupa cu masina reparata cu factura de la service ,deviz, etc, te duci frumos si le spui sa-ti despagubeasca suma. Depinde de inspector aici, poate o sa incerce sa te pacaleasca ca nu trebuia asa etc, sunt obligati sa-ti despagubeasca factura respectiva printr-o modalitate sau alta. Bafta!1 point
-
1 point
-
eneh,ai PM. Lasa-l pe individul acela B 333 ZYX in pace. Vezi ca mai mult te dezinformeaza. Probabil nu cunoaste cum e cu asigurarile.1 point
-
Tot Euroins sa inteleg? Stiu Bala, am auzit ca reprezentantele de obicei nu lucreaza cu Euroins motiv pentru care m-am panicat. Te inteleg, dar constatatorul iti va da o suma estimativa -24% tva din valoarea reparatiilor. Am inteles ca daca este doar de "reparat si revopsit" iti vor da banii pe vopsea si manopera, daca este vorba de o ruptura iti vor achita piesa in intregime si nu este nevoie sa le duci chitante sau mai stiu eu ce. Multumesc oricum pentru implicare si pentru sfaturi.1 point
-
1 point
-
Ahaa..atunci ai nevoie de firele cu mufe pt retrofit sa faci conexiunile dintre comenzi si masina. Urmareste video asta si o sa iti dai seama ce e de facut. Firele ti le poti face si tu daca ai ceva imaginatie si cele necesare. Bafta !1 point
-
Ma mira faptul ca romanu' inca umbla dupa "oferte"/castane de 2 bani, dupa care vin cu vorbe din alea ca: bmw sucks, a picat aia, aia sau isi cumpara placute si discuri din dezmembrari samd. Mda. Pana la urma fiecare-i liber sa faca ce vrea pe banul lui, doar ca nu uitati o vorba: ieftin si bun nu exista.1 point
-
6 cilindrii, km putini, dotari multe...dar totusi e o vechitura...daca vuvuzela a spus asta...asa o fii!1 point
-
1 point
-
Ma indoiesc ca nu s.ar fi ocupat proprietarul daca era vorba de "un drum" si 100-200 lei pentru omologare motor si schimbat actele. Oricum, spor la vanzare. Peste cateva luni cand o sa ajungi cu pretul la 5000-5500 euro o sa intelegi ce incerc sa spun aici.1 point
-
Si 300.000 de km pe autostrazi fac cat 50.000 in oras. De asemenea daca 300.000 sunt facuti in germania echivaleaza cam cu 5000 de km facuti in Romania, practic cum ajungi cu ea in tara trebuie sa mergi incet ca sa ii faci rodajul din nou.1 point
-
pai am pus o pe net! probabil trebuia sa cer vreo 16,000 ca aici vad ca se cere 8000 pe e46 euro3, dar nah ma multumesc eu cu mai putin:))1 point
-
N-au rezistat mult style 162 la mine ca am trecut pe style 189. Evident cu michelin pilot sport 3 225/40/18 si 255/35/18 din moment ce jantele sunt 8j et 34 respectiv 8.5j et 37. http://oi65.tinypic.com/2euhdo3.jpg http://oi64.tinypic.com/b7faza.jpg Ar merge un drop. Ma gandeam la arcuri H&R sau eibach sportline.1 point
-
Una de spate a fost fisurata și sudata.RuleazĂŁ bine la orice viteza ,nu se simte deloc la mers.Preț 500 de euro .0 points
-
Pai normal ca nu platesti nimic, bravo ! Asa trebuie... pana la urma, nu trebuie sa-i pazesti ca pe caine, daca iti rezolva problema din ce ti-au spus initial aia e!0 points
-
Dupa cum am promis a venit revizia cu Motul X-clean 5w40. Ca bonus am umblat la placutele de pe spate unde nu mi-am dat seama in ce stare deplorabila erau si sonde lambda. http://oi64.tinypic.com/2gsjs01.jpg http://oi67.tinypic.com/2a9tda1.jpg http://oi67.tinypic.com/ng3uax.jpg http://oi67.tinypic.com/2uqg2oj.jpg Duminica seara am avut parte de un eveniment nefericit venind spre casa, am fost confundat cu "loc de parcare" de catre o domnisoara si a dat cu spatele in mine. Vineri la 9:30 suntem amandoi programati la constatare. Piese atinse: - Capota indoita si vopsea sarita(se inchide dar nu sta la linie) - Ureche far rupta + far zgariat - Bara sparta http://oi63.tinypic.com/245jwxl.jpg Sper sa o scot la capat cu ei. Asigurarea este la Euroins.0 points
-
O masina ca a mea e supra-evaluata? Adica e un cazan sinistru cu pret monstru? Pff mi-ar fi si frica ca urmatoarea masina sa aiba piesele schimbate exact cele pe care le-am schimbat si eu si am un istoric complet detaliat pe ultimii 4 ani, as fugi de ea....0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Salut, sunt si eu interesat ... Ai reusit s-a le montezi ? In cat Timp ? Pret ? Multumesc anticipat-1 points
-
Darius, lasa colegul sa isi exprime punctul de vedere nu incerca sa il ataci. Asa cum tu ai parerea ta si libera exprimare, asa o are si el si poate sa faca si sa spuna ce doreste. Nu ai nici un drept sa il ataci cu expresii gen "avocatul poporului". Poate fi avocatul cui vrea el. Crede-ma ca nu un copil o sa aprecieze masina asta ci va fi cineva care stie cu ce se mananca intretinerea corecta a unui bmw, nu samsareli si spoieli ieftine pt vanzare (nu fac referire la nimeni dar daca te simti, asta e). ON: va rog sa pastrati discutia la nivel tehnic / optic, reply-uri constructive asupra masinii. E un topic pt vanzare nu pt polemici. PS: Masina se poate vinde si cu alte jante la pretul de 7199e.-1 points
-
-1 points
-
fiecare cu opinia lui, pe banii lui fiecare are dreptate ) dar parerea mea e ca la o masina asa veche e aiurea sa iti pui problema, domne a fost demontata, domne i-a dat barile jos sau alte nebunii d-astea, sau domne are prea multe piese schimbate. pai bine ca le are, e o vechime deja mare, nu e normal sa le aiba? cautam pe alba ca zapada masina de 15 ani cu vopseaua 100% originala sau sa nu se fi umblat nu stiu unde? tu crezi ca exista e46 caruia sa nu ii fi fost demontata fata de usa? ca e revopsita total e o problema? adica tu preferai o vopsea mai matuita, cu defecte (si in 15 ani se strang defecte, asta e viata) incat vezi un minus revopsirea? bine aici sunt 2 probleme, sa nu fi fost accidentata si sa fi dus la revopsire si sa fie facuta cu simt de raspundere revopsirea. la cati bani a bagat in masina nu cred ca si-a batut joc cu revopsirea, dar na, trebuie verificat la fata locului. pai una care sa zicem nu prea s-au schimbat multe la ea e masina de care sa fugi de ea, pentru ca vor urma sa cada in perioada urmatoare, poate chiar imediat urmatoare. evident discutia se schimba la 180 de grade daca am vorbi de o masina de 3 ani, dar la o masina de atatia ani.... cat despre motor, parca zici ca i-a pus motor de m3. modificarea se face la RAR cu 100-200 lei. ce atata impediment ca are motorul schimbat, ca vei avea nu stiu ce probleme. factura unde l-ai montat, o declaratie 40 lei la notar si o taxa la RAR si un singur drum cand noul prop va face identificarea o sa treaca si noua serie in carte.-1 points
-
Inainte de vanzare sau inainte de ITP o sa trec si motorul, nu e nici un motiv pentru care nu am fost inca la RAR, motorul e acelasi trebuie doar schimbata seria Decat sa o vand pe 5000e completa, nu o vand deloc si imi continui nebunia cu ea. Singurul motiv pt care o vand e ca as vrea momentan sa ma opresc cu ce planuri aveam pt ea pentru ca am alte prioritati momentan , iar daca o tin in continuare o sa imi fie foarte greu sa nu le fac-1 points
-
Salutari ! A mai reusit careva sa de`a de capat la problema cu oscilatiile, bmwk, belitutz ? Eu am folosit si aditivul ala ce`i drept exista o schimbare in mai bine..dar tot persista vibratii si oscilatii la turometru ! Care aveti motorul N47 am o curiozitate..daca dati capacul de plastic al motorului se aude in tzacanit asa ascutit asemanator secundarului de ceas ?-1 points
-
-1 points
-
Poate citesc si cei care mi-au dat minusuri, precum si cel care ma tot contrazice, de parca nu puteau ca sfaturile noastre sa fie luate impreuna, ca un tot; adica sa fie pregatit initiatorul topicului de toate problemele ce pot aparea si sa puna intrebarile corecte asiguratorului. Incercam doar sa dau sfaturi utile din propria expertienta de acum o luna si jumatate, iar asta pe baza informatiilor obtinute de la un alt lucrator al Euroins. Evident ca in regie proprie asiguratorul o sa incerce sa iti plateasca cat mai putin si evident, in acelasi timp, ca cel care iti repara tie masina in regie proprie o sa vrea sa isi bage cat mai mult sa scoata profit cat mai mare, existand varianta sa schimbe ceva ce nu trebuia schimbat sau ceva ce asiguratorul nu agreea ca ar fi trebuit schimbat ci poate doar indreptat, iar asta a fost doar un exemplu ipotetic. Si evident ca trebuie sa duci la decontat dovezile/inscrisurile aferente reparatiei ca sa iti primesti banii "pe card". Despre asta vorbeam. Nu inteleg frustrarile unora care sar de fund in sus doar ca sa iasa in evidenta si dau minusuri in stanga si in dreapta gratuit, ca sa se afle in treaba. Una peste alta, bafta la reparat masina si sper sa iei decizia corecta!-1 points
-
Gata, a rezolvat-o Kenbobo! A aranjat sa se schimbe mersul lucrurilor, nu mai e nevoie de identificare cand cumperi o masina deja inmatriculata adica nu mai treci pe la RAR cand cumperi o masina. modificarea e ceva recent, de cateva zile-1 points
-
frate, dar eu nu ma refeream la tine dimpotriva, postul tau venea oarecum in sprijinul afirmatiilor mele multumesc ca m-ai corectat unde a trebuit, iar sfaturile tale au fost mai mult decat binevenite. ma refeream la userul "mihalascu" care afirma ca vreau sa il dezinformez pe initiatorul topicului ))) in fine ! spor la reparatii si sa iasa totul bine! bafta tuturor.-1 points
-
Filtru de aer al motorului il aveai schimbat inainte sa mergi la RAR? Am picat la noxe in doi ani pentru ca filtru de aer avea peste 1 an. Asta e de facut inainte de teste "oficiale"..-1 points
-
Cred ca cel mai usor te duci si ii faci o resoftare safe cu dpf off fizic si din soft si reconditionezi si celelalte 2 injectoare si ai scapat de toate grijile-1 points
-
Am dezbatut acest subiect foarte mult si pe forumurile din state, concluzia a fost: LL-1 oils are for high sulfur content fuels - as in USA fuels. LL-4 oil is for low sulfur content fuels - as in Germany/Europe fuels LL-04 este mai indicat pentru combustibilul european cu continut scazut de sulf.-1 points
-
Vand 4 jante BMW style 290, 17 inch, 8J, ET29 + anvelope Dunlop M3 RFT 225/50 R17 DOT 0411. Pret 600 EUR Voi reveni cu poze si uzura la anvelope. Daca e cineva interesat va rog PM. http://www.bmwstylewheels.com/bmw/290-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00