Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/13/16 in all areas

  1. Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg
    11 points
  2. Pentru ca mai este putin pana se lanseaza noul Seria 5 (G30) care va avea in premiera noul sistem de navigatie EVO ID6, am instalat acest sistem pe un E71 din 2011 sa ii testam calitatile si noutatile cu care vine pe piata. In premiera cateva impresii si fotografii cu noul sistem EVO iDrive 6. Noutatile la ID6 sunt: - grafica putin schimbata fata de ID5 de pe Seria 7 (G11); - Apple Car Play wireless (optiune care se poate adauga la orice masina cu ID5 sau ID6; - WiFi (media streaming si hotspot); - BMW Apps wireless (nu mai e nevoie sa conectezi telefonul pe USB pentru Apps); - Screen Mirroring; - etc.
    4 points
  3. Absolut 100% functional, modulele nostre suporta de ceva vreme ID5 si ID5-Rueko de ieri suportam fara probleme si ID6 retrofit pe orice Exx si Fxx indiferent de data de fabricatie.
    2 points
  4. Asta deja nu mai e domnisoara, e vedeta de filme porno!
    2 points
  5. Revin si eu cu ceva impresii dupa cateva saptamani de cautari: 1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgZ63.html#a46643408e Nu am verificat reviziile, nu cred ca merita irositi banii. Masina este foarte prost intretinuta in interior, are o pata de vopsea arsa pe capota, iar in spate mai mult ca sigur a fost lovita (toba sigur nu este originala) 2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfHgX.html#a46643408e Am verificat reviziile, ultima este la 109.000 anul trecut. Vanzatorul pare ok, dar masina are destule defecte exterioare, iar interiorul este foarte murdar (s-a fumat in el). In rest nu mi s-a parut nimic suspect, nu avea zgomot de distributie. 3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhDE3.html#5c1928e259 Sunat proprietar. Raspuns cu: "boss, vino doar daca vrei sa cumperi, nu asea doar ca sa vezi". Nu m-am mai obosit sa ma deplasez, ar fi fost timp pierdut. 4. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gg9fp.html#0a811c4f65 Curata, bine intretinuta, zgomot distributie, 163 cp, nu 184, asa cum scrie in anunt. Verificat istoric, pare real. Cateva mici zgarieturi exterioare. Daca nu va deranjeaza plata cash, go for it, pe mine m-a deranjat. 5. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Ghxlx.html#0a811c4f65 Masina este de fapt Oct 2013, nu 2014. KM din bord sunt 160k, nu 139k asa cum scrie in anunt. 139k este ultima revizie (am verificat istoric). De asemenea, masina a fost rulata in Italia, nu Germania. Mai are de asemenea una mai noua, din 2014 cu 168k km, la un pret mult mai mare. Ambele masini arata bine, nu par sa aiba urme de lovituri grave. 6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhGJj.html#2a5152a875 Masina este adusa de pe carsontheweb.com . Am vazut anuntul initial, a fost cumparata cu 16500 + comision site +transport etc. Vanzatorul a fost foarte transparent. Nu pare sa aiba zgomot de distributie, masina este in principiu corecta, km cam multi pentru gusturile mele. 7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhTnB.html#d193db19d5 Verificat istoric, multe reparatii in Germania. Km per reali, ultima verificare in Germania la 124k km. Masina a fost adusa in mai de alt proprietar. Nu inteleg de ce a vandut-o asa repede, asa ca nu o sa cheltui bani sa o verific in continuare. 8. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhRcl.html#a46643408e Am stabilit sa ne intalnim in weekend si nu-mi raspunde la telefon. Nu am seria sa verific mai mult, dar as incerca. Astept poate reusesc sa o vad.
    2 points
  6. OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1154524
    1 point
  7. Va salut! Vreau sa-mi iau din germania un bmw 320d combi din 2004, am ales 2004 din cauza ca atunci au introdus norma de poluare E4 si la noi ar fi taxa cea m-ai mica (totul se rezuma la bani). Am gasit un sit cu un calculator de emisii CO2, am gasit pe mobile.de masini din 2004 care era-u trecute cu E3 si am introdus datele in calculatorul de emisii CO2 si mi-o da cu E4. Intrebarea mea este: pe ce ma pot baza sa-mi iau o masina si sa fiu sigur ca nu ajung cu ea in romania si sa constat ca RAR-ul nu-mi da norma de poluare EURO 3 si sa nu m-ai fiu in stare sa o inmatriculez? Multumesc!
    1 point
  8. Pompa de injectie. Incearca s-o opresti cu botul in jos si cu rotile spate pe ceva mai inalt si vezi daca mai porneste greu dupa 8-12 ore. Daca porneste usor inseamna ca trebuie sa schimbi setul de garnituri al pompei de injectie pentru ca pierde presiune. E binecunoscuta problema asta la 2.0d de 136 cp.
    1 point
  9. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175571-vand-e46-fl-m-tech-2/page__pid__2355486#entry2355486 Masina in care te sui si mergi ... nu inteleg cand oferta de e46 e asa variata sa-ti iei o masina si sa te apuci de reparat. O mie de euro ii cheltui imediat pe reparatii ... asa ii dai si nu mai ai bataie de cap. O iei cu probleme si stai mereu sa te gandesti cum sa o repari, unde o repari, preturi etc etc ...
    1 point
  10. Eu doar am intrebat, normal ca o sa vad eu, am zis ca poate a mai fost cineva si nu are sens sa mai merg, e asa grav ca am pus o intrebare?
    1 point
  11. Frumoasa si aranjata bine. S-o conduci sanatos!
    1 point
  12. Eleganta si rafinata domnisoara asta! Sa te poarte fara probleme prin multe locuri frumoase!
    1 point
  13. F frumoasa dra , are aere de mare doamna deja )) sa o conduci cu placere
    1 point
  14. foarte frumos intretinuta !
    1 point
  15. Am avut si eu un accident acum 2 luni dar cu motocicleta. Am fost lovit din spate si aruncat in masina din fata mea. Tot la Euroins avea vinovatul asigurare. Am facut proces verbal la politie fiind implicate 3 autovehicule. In baza acelui proces am fost la constatare dupa care am facut un deviz unde am vrut eu si am cerrut regie proprie. Din valoarea devizului a fost scazut TVA-ul si inca un procent din suma ramasa. In final m-am ales fix cu 50% din valoarea devizului. Dupa ce a expirat termenul de plata am facut reclamatie la CSA unde au primit termen inca 15 zile lucratoare pentru a ma despagubii, in a 14-a zi am fost sunat pt a-mi ridica banii. Iti recomand sa mergi la politie pt a face un proces verbal, asta ca sa nu te mai suceasca cei de la asigurari cum vor ei> bafta!
    1 point
  16. Du-te la politie si fa PV. Sa nu faci amiabila, ca te scoate Euroinsul pe tine vinovat.
    1 point
  17. Eu cane am schimbat placutele so discurile nu am DAT cu mimic,doar am curatat nine pe acolo so nici acuma dupa 10k km nu scartaie
    1 point
  18. SUUUPERB . Cum e cu Sportline, esti multumit de drop?
    1 point
  19. Aouleu,dar ai facut treburi serioase!felicitari si sa te bucuri de ea:)asteptam pozeee
    1 point
  20. Spor la vanzare. Vorba aia, o masina corecta si intretinuta ca atare. Eu daca as avea bani astia mi-as cumpara un F01 rasturnat... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  21. Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.
    1 point
  22. Ionut , mai lasa cratima aia ca ai dat cu ea de toti peretii.
    1 point
  23. Exterior si diesel si benzina consuma relativ la fel, diferenta de 15-20% maxim In oras insa, benzinarele vor consuma aproximativ dublu fata de varianta diesel, un diesel consuma 0.4-0.5ltr/h la mers in gol.... Si un motor oricat de nou va fi, in primii 1-2km nu are cum sa atinga hartile de mers regular, vor circula pe cele intermediare cu anumite specificatii pentru avans, aprindere, consum,etc.... un diesel ajunge in 1-2 km aproape de consumul standard, un motor otto va avea nevoie de mult mai mult timp sa transiteze toate hartile de la pornirea la rece pana la 90grade temperatura motorului, de unde rezulta un consum mai mare la benzinare De acord ca motoarele otto cu injectie directa sunt mai evoluate, totusi cu un mers de 1.5km maxim vei reusi sa-l distrugi foarte repede, benzina se injecteaza direct in cilindru, cu un motor vesnic rece va introduce foarte multa benzina, va inegri si distruge bujiile si asta este ultimul lucru pe care il doresti la un motor de genul, daca aprinderea nu se va face de la prima invartire benzina injectata va spala cilindrii de ulei, in scurt timp se vor ovaliza si adios motor performant.....
    1 point
  24. Am urmatoarea problema: Am deschis masina din telecomanda am deschis haionu lam inchis mam suit un masina am pornit motorul si am dat sa spal parbrizul si am constatat ca nu merg stergatoarele si nici stropitirul nici fata nici spate. Apoi am constatat ca nici geamurile electrice si bici inchiderea usilior nu mai fubctioneaza. Imi merg farurile si casetofonul. Ce poate fi?
    1 point
  25. da...dau bine, la e90 nu e asa mare diferenta de agresivitate intre m si stock ca la e46..
    1 point
  26. prima poza crek e modelul ca al meu(pun o poza sa vezi cum arata p masina)....cele pe 16 arata ca naiba de fapt nu e la fel...mergi p cele d M
    1 point
  27. dupa ce intri in meniu secret...trebuie sa ajungi la prametru 7, care iti arata temperatura la apa
    1 point
  28. cred ca jantele ar fi prioritare, mai urate n am vazut p e90
    1 point
  29. Am stiut eu sa ma comport cu ea,cu blandete si afectiune:))))
    0 points
  30. Pai sunteti din acelasi oras...in 30min iti poti raspunde la toate intrebarile,singur.
    0 points
  31. un cic complet costa 1000euro ecran, unitate, idrive, cabluri, emulator, panou clima lci
    -1 points
  32. 116d, navigatie(cred), comenzi volan, 112k km : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221716564&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=C&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxPrice=20000&maxCubicCapacity=1800&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=73%2C2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5%2C58%2C87&makeModelVariant1.modelGroupId=20&pageNumber=1 si climatronic : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223189303&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=C&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxPrice=20000&maxCubicCapacity=1800&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=73%2C2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5%2C58%2C87&makeModelVariant1.modelGroupId=20&pageNumber=1 ...gata, ca am stricat topicul vanzatorului )
    -1 points
  33. Nu te supara, dar esti cumva prieten cu Brandex??? Eu i-am spus ca e carcotas, iar tu spui ca l-am jignit, el ma face inconstient, iar tu nu spui nimic, aceasta atitudine spune tot! Unde este impartialitatea Acum o sa consideri ca te-am jignit si pe tine? Este doar parerea mea.
    -1 points
  34. salut, sunt trecut prin asa ceva, m-a lovit si pe mine un tip cu asigurare la euroins destul de curand, aprox acum o luna si jumatate. Eu nu am avut nicio problema, doar ca a durat aprox. 3 saptamani pana am avut masina reparata efectiv de la momentul inregistrarii dosarului de dauna. Au platit tot si m-au despagubit pentru tot. Ce am vrut schimbat, s-a schimbat, iar lucrarea a iesit super bine. Conteaza mult si service-ul. Euroins lucreaza cu mai multe service-uri/centre de deschidere a dosarelor de daune. Daca te intereseaza service-ul la care am mers eu/pe care l-am ales eu, da-mi pm si iti raspund, ca sa nu se considere aici reclama, desi am mers pur si simplu intamplator, dupa ce am filtrat eu cat am putut centrele lor insirate pe site. bafta!
    -1 points
  35. Scuze, dar de unde stie asiguratorul cati bani sa iti vireze pe card? si de unde stie el ce reprezinta sumele ce trebuie sa ti le vireze? iti spun sigur si e si normal, trebuie sa le prezinti un deviz ceva aferent reparatiilor precum si facturile/chitantele sau op-urile operatiunilor. hai ca asta e chiar tare, mi-am luat minus pentru un post de genul asta. De azi inainte nu mai raspund la niciun post! Succes tuturor!
    -1 points
  36. Tot Euroins sa inteleg? Stiu Bala, am auzit ca reprezentantele de obicei nu lucreaza cu Euroins motiv pentru care m-am panicat. Te inteleg, dar constatatorul iti va da o suma estimativa -24% tva din valoarea reparatiilor. Am inteles ca daca este doar de "reparat si revopsit" iti vor da banii pe vopsea si manopera, daca este vorba de o ruptura iti vor achita piesa in intregime si nu este nevoie sa le duci chitante sau mai stiu eu ce. Multumesc oricum pentru implicare si pentru sfaturi.
    -1 points
  37. Cum ar putea face asta daca si vinovata recunoaste ca a fost vina ei?
    -1 points
  38. Poate citesc si cei care mi-au dat minusuri, precum si cel care ma tot contrazice, de parca nu puteau ca sfaturile noastre sa fie luate impreuna, ca un tot; adica sa fie pregatit initiatorul topicului de toate problemele ce pot aparea si sa puna intrebarile corecte asiguratorului. Incercam doar sa dau sfaturi utile din propria expertienta de acum o luna si jumatate, iar asta pe baza informatiilor obtinute de la un alt lucrator al Euroins. Evident ca in regie proprie asiguratorul o sa incerce sa iti plateasca cat mai putin si evident, in acelasi timp, ca cel care iti repara tie masina in regie proprie o sa vrea sa isi bage cat mai mult sa scoata profit cat mai mare, existand varianta sa schimbe ceva ce nu trebuia schimbat sau ceva ce asiguratorul nu agreea ca ar fi trebuit schimbat ci poate doar indreptat, iar asta a fost doar un exemplu ipotetic. Si evident ca trebuie sa duci la decontat dovezile/inscrisurile aferente reparatiei ca sa iti primesti banii "pe card". Despre asta vorbeam. Nu inteleg frustrarile unora care sar de fund in sus doar ca sa iasa in evidenta si dau minusuri in stanga si in dreapta gratuit, ca sa se afle in treaba. Una peste alta, bafta la reparat masina si sper sa iei decizia corecta!
    -1 points
  39. frate, dar eu nu ma refeream la tine dimpotriva, postul tau venea oarecum in sprijinul afirmatiilor mele multumesc ca m-ai corectat unde a trebuit, iar sfaturile tale au fost mai mult decat binevenite. ma refeream la userul "mihalascu" care afirma ca vreau sa il dezinformez pe initiatorul topicului ))) in fine ! spor la reparatii si sa iasa totul bine! bafta tuturor.
    -1 points
  40. treaba e in felul urmator: daca vrei sa faci PV la politie, trebuie sa declari accidentul in termen de 48 de ore de la producerea lui. Peste acest termen, daca de exemplu nu mai vine fatuca vineri si tu vrei sa-l declari, o sa va ia permisul la amandoi! Apoi, daca vine fata, se uita agentul de la Euroins la ambele masini (trebuie sa vina si vinovatul cu masina), dupa care o sa-ti dea o lista cu service-uri cu care colaboreaza ei sau exista optiunea de a-ti repara masina in regim propriu, caz in care o sa-ti calculeze suma mult subevaluat fata de costul real al reparatiei! (daca iti convine bine, daca nu, nu! nu-l intereseaza) Practic, dupa ce evalueaza el si iti comunica suma pe care ti-ar da-o (transfer in cont) in situatia in care preferi reparatia in regim propriu si iti vine sa-l pocnesti pe loc, ai 2 posibilitati: 1) iei banii si te duci si iti repari masina la un service de incredere pe care il stii tu si esti sigur ca o sa iasa asa cum trebuie, dar mai pui bani din buzunarul propriu... si 2) iei devizul si te duci la un service de pe lista pe care ti-o va da, intrebi frumos in ce va consta reparatia exact, daca iti schimba ceea ce vrei tu (ex: bara, far) si nu sa le carpeasca (depinde si de deviz), lasi masina, baietii o repara, dupa care iei masina reparata frumos si pleci, urmand ca dupa aceea, ei sa comunice cu firma de asigurari, in speta Euroins, si sa-si ia banii pentru lucrarea pe care au efectuat-o! (cand si cum nu te priveste pe tine!) si (bani care o sa fie mult mai multi decat maruntul pe care ti l-ar fi dat tie in cazul nr 1). Si uite asa, scapi si de dosarul penal pe care ti l-ar fi facut baietii daca-l pocneai pe respectivul si pleci si cu masina reparata fara niciun ban din buzunarul tau! ps: daca vrei sa-ti recomand un service (de pe lista lor) unde am fost si am plecat foarte multumit, trimite-mi un pm
    -1 points
  41. Filtru de aer al motorului il aveai schimbat inainte sa mergi la RAR? Am picat la noxe in doi ani pentru ca filtru de aer avea peste 1 an. Asta e de facut inainte de teste "oficiale"..
    -1 points
  42. Cred ca cel mai usor te duci si ii faci o resoftare safe cu dpf off fizic si din soft si reconditionezi si celelalte 2 injectoare si ai scapat de toate grijile
    -1 points
  43. da, mai e si antena gps in bucuresti sau rm.valcea te pot ajuta eu
    -1 points
  44. te sfatuiesc sa nu iei alteca decat originale bmw. am vazut ca sunt la vanzare si in romania produse de Magneti Marelli
    -1 points
  45. nu. doar daca declarati in fals ca accidentul s-a produs astazi seara. de fapt de putut se poate doar ca pentru ca nu v-ati prezentat in termenul de 24 de ore politia o sa va ia permisele la amandoi.
    -1 points
  46. cred ca e prea tarziu acum. Daca mergeti acuma, cred ca iti da si tie amenda pt. ca nu v-ati prezentat in timpul maxim alocat.Eu nu stiam de ridicarea permisului.Poate totusi altfel stau lucrurile acum.
    -1 points
  47. Salut, mai jos am pus exact ce si cum am facut eu sa scap de eroarea Restraint system faulty la BMW 320D E90, din ce am citit se aplica la toate modelele de BMW ce au plasa in scaun cu 3 fire (nu e46 care are doar doua) emulatorul eu l-am cumparat de pe Aliexpress.com si a costat 16 dolari, se gaseste si pe Ebay tot pe la acea suma, singurul lucru aiurea este ca trebuie sa astept o luna pana iti vine din China, poate chiar si mai mult. Masina va crede ca tot timpul cineva sta pe scaun deci va trebui bagata centura tot timpul (chiar si cand nu e nimeni pe scaun) inca caut ce trebuie sa fac sa scap si de acea problema. din ce am vazut exista ceva mai simplu (ceva rezistente) sa scapi de mesajul cu centura dar inca nu am gasit ce piese trebuie. o sa revin dupa ce fac si centura. Eroarea-> Link-uri emulator: http://goo.gl/dNp6Lx http://goo.gl/bCPktP Daca link-urile nu vor mai fi valabile pute-ti cauta "BMW Seat Occupancy Sensor emulator" si cu siguranta sunt multe. Asa arata emulatorul, are 3 fire MARO, ROSU, ALB. si inaunatru are 2 butoane, pentru E90 pana in 2006 se pune 1 ON si 2 OFF iar pentru cele dupa 2007 se pun ambele pe ON. Este foarte simplu, in partea din spate a scaunului pasagerului este o mufa cu 3 fire care iasa din interiorul scaunului (are cele 3 culori: maro, rosu, alb) deconecteaza acea mufa, dupa care se taie acea mufa (cea care pleaca in sus in scaun) si se lipesc firele mufei culoare la culoare cu firele acelui emulator, si dupa ve-ti avea acel emulator cu firele lipite la o mufa, se conecteaza inapoi mufa si gata. firele care urca in scaun in sus pute-ti sa le lasati asa, nu au curent, se duc catre plasa defecta. iar emulatorul sa il prinde-ti bine ca poate il loveste vreun pasager cu picioare mai lungi. Dupa ce montati emulatorul e nevoie de o anulare eroare din INPA. Daca cineva mai are intrebari, va pot ajuta cu cea mai mare placere.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.