Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/14/16 in all areas
-
Sper sa nu se considere ca fac reclama sau ca imi laud eu masina pentru ca e a mea si pentru ca vreau sa o vand eu. Dupa cum ti-am zis si telefonic, la pret putem discuta daca nu o vrei cu jantele pe 17 de vara si cu subwoofer. De asemenea, repet, daca vrei poze cu ceva anume, imi spui si iti trimit. Ma gandesc serios sa fac si o prezentare video cu o descriere exacta a masinii. O pot livra oriunde in tara cu un avans de 100euro (adica 450lei), bani ce vor fi transferati in contul meu (asta ca sa fie vizibil circuitul banilor si sa nu creada cineva ca trag teapa). Mai jos de 4.300euro fara jantele de vara si subwoofer eu nu o pot lasa, mai ales tinand cont ca in mai putin de 24h imi vin toate piesele pentru revizie (~150euro ca valoare) si pot lasa doar piesele si sa isi faca noul proprietar revizia sau o pot face eu free of charge si cu stampila in cartea service. Personal, nu-ti doresc sa ajungi (cum am fost si eu la un moment dat), tentat de chilipiruri si ieftineli, iar apoi am ajuns sa dau 500euro doar pe reparatii la una din fostele masini. Iti pot arata si contractul de vanzare cumparare pe care e trecuta suma cu care am luat-o eu, asta iarasi doar pentru linistea ta si ca sa vezi ca nu vorbesc din vise. In final, decizia e a ta. Daca vrei sa iei o masina cu un istoric bine documentat atat pe forum, cat si in acte (facturi etc.), eu cred ca merita banii in plus. Spor la luat decizia cea mai inteleapta!3 points
-
Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg3 points
-
Ai fost cu masina mea si nu stiu eu? Pe langa asta, tu ai inteles ca tot ce am lucrat eu la masina a fost sa schimb barile? Eu zic sa te abtii sa emiti pareri aiurea nefondate: nu ne cunoastem, nu ai vazut masina, am schimbat o gramada de piese noi, printre care multe originale. Si daca a fost schimbat motorul ce are? E piesa de schimb, are acelasi cod...te legi de prostii. Daca a cedat pistonul dupa ce a avut clapeta aspirata ce era sa fac? Carpeala sa schimb doar pistonul cum fac multi?3 points
-
http://www.servicii-inmatriculare.ro/autenticitate-rar-nu-este-obligatorie/2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu se face identificarea la RAR pentru schimbarea de propietar dar daca te opreste RAR-ul sau trebuie sa ii faci itp-ul iar te-ai ars . Parerea mea e ca pretul este mult prea mare pentru un E46 , gasesti un e90 care sa arate chiar foarte bine la 8000 de euro ca sa nu mai zic de e60 .2 points
-
Eu am gasit in TM unde ti-o vopsesc la 1800-2000. (am vazut masini vopsite de ei si arata ca noi dupa 1 an 2) Pentru polish, 1500 lei e putin cam prea mult oricat ar fii de "profi".2 points
-
E9 CSI http://bringatrailer.com/2013/07/02/sharp-and-dark-no-reserve-1972-bmw-3-0-csi/2 points
-
Salutare, Revin cu o noua poveste despre Bmw cu pricina (http://www.bmwclub.ro/forums/topic/144265-probleme-seria-4/page__view__findpost__p__2320899) - Posted 17 January 2016 - 17:34 Ieri am avut o alta placuta surpriza cu acelasi 420d GC. Merg la masina, deschid portbagajul din butonul telecomenzii, toate ok. Cand apas pe butonul de inchidere de pe portbagaj, nimic, pauza. Apas de cateva ori si nimic. Il inchid cu mana. De deschis nu mai mergea (telecomanda / manual din afara / butonul de pe bord). Intru in masina, pun contact si imi apare pe bord avertizarea aproximativa: Faulty electronics - signaling lights, brake lights, dip lights, position lights... are not functioning correctly. Please stop the car and check them, continue driving if condition allows (o sa o pun pe cea exacta in curand). Cand dau sa semnalizez: primele 2 oscilatii normale, urmatoarele cu frecventa crescuta(arata cool, altii o fi crezut ca o fi un nou feature). Sun la dealerul Bmw din Belgia (sambata dupa amiaza) si oamenii sunt suficient de treaba sa-mi primeasca masina imediat(in Romania nu se intampla asta nici in 100 de ani). Merg acolo, o leaga la diagnoza, arata ceva busit pe schema instalatiei electrice. Nu reuseste sa deschida portbagajul si umbla la el prin bancheta rabatata (design genial al celor de la Bmw, nu s-au gandit ca poate pica sistemul electric). Dupa verificari primesc verdictul: REM (rear electric module) e defect. Modulul controleaza toata partea electrica spate (faruri, geamuri, usi, portbagaj). Tb inlocuit. Privind in urma, pb ca incidentul cu portbagajul deshis era cauzat tot de acest modul defect. Probabil ca venise asa din fabrica. Am avut curiozitatea sa rasfoiesc cateva forumuri: - n-am gasit multe relatari despre REM dar asta ma pune pe ganduri (http://www.4-seriesforums.com/386-4-series-owners-check-area/3609-428i-rem-module-failure.html). Module schimbate si pb reaparuta la scurt timp. Sper sa fi fost doar piesa asta defecta si nu o alta cauza greu de depistat care a condus la ea. Daca reincepe e durere, intru in clubul select al celor care-si tin masina numai prin serviceuri, fara ca cineva sa-i dea de capat. - multe posturi despre FEM failure (Front electronic module) se pare din cauza apei umezelii excesive. Masina mea a stat in garaj incepand de la vreo 2 luni dupa achizitie si pana acum. Nu poti spune ca a fost expusa elementelor. Plus e o masina ingrijita, nu e abuzata/bruscata ca Bmw tipic. In rest ramane de vazut ce se mai intampla pana iese din garantie. Daca mai face alte "papere" ii dau un sut de nu se vede si ma orientez spre alta marca(nu nemtesti). Cu tot draiving plejaru nu accept sa mi se bage mana in buzunar in halul asta. Plus n-am nevoie de surprize sa raman blocat pe vro autostrada in mijlocul pustietatii. Citesc in fiecare zi de Bmw(si altii) cu viziuni despre vehicule autonome, care de care mai inteligente. Cand tu nu reusesti sa le faci fiabile pe astea mai simple, vrei sa implementezi sisteme critice de siguranta? Vai de capul lor, daca la banii astia nu-s in stare sa aiba componente cu un control al calitatii mai bun. Plus tendinta de a incarca fiecare model nou cu gadgeturi pe care aproape nimeni nu le-a cerut sa le conceapa. De ce? Pentru ca tehnic sunt posibile si altfel ar face-o concurenta inaintea lor probabil. Ce avea sa ofere in standard un capac hayon clasic nu entzy schmentzy cu butoane, plimbat piciorul pe sub bara spate. Poate toti producatorii astia "premium" ar tb sa aiba mai intai o viziune despre masini fiabile, neincarcate de non-sensuri. PS: ma apuca rasul deja(cu greu ma abtineam) cand un agent de vazari de la un concesionar auto imi prezenta exaltat maruntisuri de astea electronice. I-am cerut la un moment dat sa vb despre ce ma interesa mecanica, intretinere, garantii, costuri.1 point
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .1 point
-
Pentru ca mai este putin pana se lanseaza noul Seria 5 (G30) care va avea in premiera noul sistem de navigatie EVO ID6, am instalat acest sistem pe un E71 din 2011 sa ii testam calitatile si noutatile cu care vine pe piata. In premiera cateva impresii si fotografii cu noul sistem EVO iDrive 6. Noutatile la ID6 sunt: - grafica putin schimbata fata de ID5 de pe Seria 7 (G11); - Apple Car Play wireless (optiune care se poate adauga la orice masina cu ID5 sau ID6; - WiFi (media streaming si hotspot); - BMW Apps wireless (nu mai e nevoie sa conectezi telefonul pe USB pentru Apps); - Screen Mirroring; - etc.1 point
-
BMW E90 320d 177 CP 1995 cm3 06/2008, EURO4 128g CO2/km, rulaj aprox 232.000 km serie sasiu WBAVG91060A348008 Adusa in tara personal de mine in 2011, luata de la autoexpo.de, singurul proprietar in Romania, masina in prezent are aprox 232.000 km , ultima intrare in service la aprox 223.000 km cand s-a schimbat distributia la reprezentanta din Craiova. Masina a primit upgrade la facelift LCI ( faruri LCI adaptive, capota fata LCI, capota spate LCI, stopuri LCI, FRM3 cu AHL ) si pachet M exterior ( include bara fata, bara spate, praguri M ), volan M, navigatie CIC Professionala. Taxa a fost recuperata. Pret 10 990 € Negociabil la fata locului. http://s33.postimg.org/y3bkar7aj/20151020_172152.jpg http://s33.postimg.org/cok6q8jor/20151020_172200.jpg http://s33.postimg.org/cw7tmqunf/20151020_172207.jpg http://s33.postimg.org/3zx1it417/20151020_172215.jpg http://s33.postimg.org/u0p4pf2jv/20151020_172227.jpg http://s33.postimg.org/4zrxs98kr/20151020_172236.jpg http://s33.postimg.org/550afo59n/20151020_172433.jpg http://s33.postimg.org/8r63sbbmz/20151020_172438.jpg http://s33.postimg.org/ax0emtf3f/20151020_172533.jpg http://s33.postimg.org/6p5me2dnv/20151128_152803.jpg1 point
-
Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare". Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial - prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE - curatare cu apa sub presiune caroserie + jante - spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei - spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate - clatire - uscare Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare. - Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor - Mecanica - Argila + Lubrifiant - degresare cu IPA **Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.** CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala ) - in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ). Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. ) In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate. Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h -curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie -lustruire ornamente cromate geamuri - curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. ) Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h - spuma pt prespalare - clatire cu APA CALDA sub presiune - spalare cu sampon + burete microfibra - clatire - uscare cu jet de aer + microfibre Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h - pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime - aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor - aplicare coating jante - aplicare dressing cauciucuri - aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare" Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat. Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte: - pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei - pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei - curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E. Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare". Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte" https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=10466070854077791 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am uitat sa mentionez ca o sa caut doar prin CJ sau SB, eu fiind din SB dar lucrand in CJ. Nu vreau sa fac deplasari aiurea si cand ajung acolo sa constat ca masina e praf.1 point
-
Atat doar ca masina din link e mai scumpa decat bugetul lui maxim.1 point
-
1 point
-
Gata, a rezolvat-o Kenbobo! A aranjat sa se schimbe mersul lucrurilor, nu mai e nevoie de identificare cand cumperi o masina deja inmatriculata adica nu mai treci pe la RAR cand cumperi o masina. modificarea e ceva recent, de cateva zile1 point
-
Ma mira faptul ca romanu' inca umbla dupa "oferte"/castane de 2 bani, dupa care vin cu vorbe din alea ca: bmw sucks, a picat aia, aia sau isi cumpara placute si discuri din dezmembrari samd. Mda. Pana la urma fiecare-i liber sa faca ce vrea pe banul lui, doar ca nu uitati o vorba: ieftin si bun nu exista.1 point
-
@cristianro : actuatoarele de deschidere portbagaj nu sunt legate la REM, au un modul dedicat care se numeste HKL si care primeste comanda pe CAN de la REM. Atat HKL cat si REM au protectie la scurtcircuit si suprasarcina. In cazul de fata, tinand cont de amplasarea REM in masina cauza cred ca este externa (o infilratie de apa sau condens)1 point
-
Inainte de vanzare sau inainte de ITP o sa trec si motorul, nu e nici un motiv pentru care nu am fost inca la RAR, motorul e acelasi trebuie doar schimbata seria Decat sa o vand pe 5000e completa, nu o vand deloc si imi continui nebunia cu ea. Singurul motiv pt care o vand e ca as vrea momentan sa ma opresc cu ce planuri aveam pt ea pentru ca am alte prioritati momentan , iar daca o tin in continuare o sa imi fie foarte greu sa nu le fac1 point
-
fiecare cu opinia lui, pe banii lui fiecare are dreptate ) dar parerea mea e ca la o masina asa veche e aiurea sa iti pui problema, domne a fost demontata, domne i-a dat barile jos sau alte nebunii d-astea, sau domne are prea multe piese schimbate. pai bine ca le are, e o vechime deja mare, nu e normal sa le aiba? cautam pe alba ca zapada masina de 15 ani cu vopseaua 100% originala sau sa nu se fi umblat nu stiu unde? tu crezi ca exista e46 caruia sa nu ii fi fost demontata fata de usa? ca e revopsita total e o problema? adica tu preferai o vopsea mai matuita, cu defecte (si in 15 ani se strang defecte, asta e viata) incat vezi un minus revopsirea? bine aici sunt 2 probleme, sa nu fi fost accidentata si sa fi dus la revopsire si sa fie facuta cu simt de raspundere revopsirea. la cati bani a bagat in masina nu cred ca si-a batut joc cu revopsirea, dar na, trebuie verificat la fata locului. pai una care sa zicem nu prea s-au schimbat multe la ea e masina de care sa fugi de ea, pentru ca vor urma sa cada in perioada urmatoare, poate chiar imediat urmatoare. evident discutia se schimba la 180 de grade daca am vorbi de o masina de 3 ani, dar la o masina de atatia ani.... cat despre motor, parca zici ca i-a pus motor de m3. modificarea se face la RAR cu 100-200 lei. ce atata impediment ca are motorul schimbat, ca vei avea nu stiu ce probleme. factura unde l-ai montat, o declaratie 40 lei la notar si o taxa la RAR si un singur drum cand noul prop va face identificarea o sa treaca si noua serie in carte.1 point
-
Am ĂŽntrebat frumos, nu am luat pe nimeni la misto.... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am fost si eu saptamana trecuta la Bavaria Baneasa cu Seria 4 sa imi deschida un dosar de garantie. Problema: chederul de la portiera pasager fata s-a crapat in partea de jos si are o taietura de aproximativ 10 cm. Masina este in perioada de garantie producator avand 10 luni de la prima inmatriculare si 22.000 km. Am sunat in prelabil la ei si mi s-a spus la telefon ca pentru constatare si deschiderea dosarului de garantie pot trece oricand in timpul programului de lucru nefiind o constatare pentru mecanica, urmand sa revin cand se afla piesa in stoc. Am fost la Bavaria Baneasa unde dupa 30 minute de asteptat sa apara un cosilier acesta imi spune ca nu poate deschide dosarul deoarece "nu are TESTER liber". L-am intrebat cum vede pe tester chederul rupt si a inceput sa rada....... Am rezolvat a doua zi la MHS in Militari unde cosilierii de acolo sunt foarte amabili. Pentru garantie a fost nevoie de fotografii ale chederului, si la bord, cu numarul de KM si seria de sasiu, nicidecum de tester. Atitudinea celor de la Baneasa este in general de sfidare si plina de aroganta, iti dau senzatia ca acolo se "fabrica" BMW-uri, se proiecteaza tehnologie, tot timpul sunt grabiti si preocupati cu fete pline de griji si stres. Eu unul nu ii mai deranjez, sper ca nici ei pe mine.1 point
-
Patania mea cu AB Baneasa, aproximativ acum 2 luni: Am depistat scurgerea de ulei la furtun intercooler si merg sa remediez problema. Cum la Otopeni (unde merg deobicei) era super aglomerat, zic sa merg la Baneasa, in ideea sa nu fie ceva grav. Ma duc a constatare, pe langa un semering si un furtun mi se recomanda schimbarea kit-ului de accesorii. Zic ok, dam comanda de piese, progamat din nou peste o săptămână pentru interventie. La data stabilita, dupa confirmarea ca toate piesele sunt pe stoc, duc masina la service, la ora 9.30, cu rugamintea de a se termina lucrarea in aceeasi zi (aveam nevoie de masina in seara respectiva). Sunt asigurat ca cel tarziu la ora 14 masina este gata. Platesc in avans (cu op) costul reparatiei,3500 ron, tocmai pt a urgenta preluarea masinii. La ora 14 consilierul deja nu mai raspundea la tel. Merg la service si constat cu stupoare ca masina mea se bronza in parcare (ora 15).Cer sa discut cu un responsabil si ma paseaza vreo ora. Satul de nesimtirea celor de acolo, ma duc peste un sef in birou si cer explicatii. In cele din urma se constata ca fulia motor nu era defapt pe stoc si trebuia sa mai astept 2 zile. Au rezolvat in final problema, abia si-au cerut scuze si au promis ca la urmatoarea revizie imi dau un mic discount. Am spus pas, nu mai calc in viata mea la voi In concluzie, incompetenti si neseriosi LE: pentru revizie am mers la Otopeni, ca intotdeauna personalul de acolo super amabil si promt. Consilier Paul Parpala1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut. Sunt mega indignat. Traim intr-o tara infecta. Azi am fost la Automobie Bavaria Constanta sa fac doua rechemari. Un schimb de incalzitor de la filtrul de combustibil parca si ceva la o borna. Cand sa plec gasesc farurile pe 0. Am verificat intentionat fiindca eu circul cu ele pe auto si fiindca acum doua saptamani am mai fost la ei sa reglez farurile si tot pe 0 mi-au dat masina. Atunci nu am observat si fiind zi am mers asa pana s-a intunecat. Cand le-am aprins eroare in bord. becul de la pozitie ars. Am zis ca poate e o coincidenta. Fiind patit de data asta am verificat si ce sa vezi... de data asta nu mergea un xenon. Nici nu am iesit pe poarta si m-am dus sa reclam situatia. Am fost invitat la un porc numit director general. Un impertinent si un nesimtit care m-a tratat ca pe un escroc care ar vrea sa ii insele pe ei. Cum ca de unde stie el daca nu era ars dinainte, daca s-au verificat farurile la preluare, ca se puteau arde oricand si magarii de genul acesta! Oricum atitudine de smenar si de samsar din autovitan. Este oricum incredibil cum e posibil sa mergi la o reprezentanta BMW si sa patesti asemenea lucruri si sa fii tratat in felul acesta. Eu nu inteleg cum ajung asemenea oameni in pozitiile astea. Oameni care nu inteleg ca intre tine ca si client si el ca orice ar fi este o sigla si anume BMW, si nu poti sa te porti, sa vorbesti si sa procedezi in felul asta. Mai mult, sunt la BMW Romania, la importator si mi se comunica nr unui responsabil de aftersales si reclamatii pe nume Constantin. Sun si raspunde unu cu voce de oier, nu se prezinta si imi ia vreo 2 min sa stabilesc daca e el si am nimerit unde trebuie sau nu. Omul pur si simplu refuza sa confirme daca se numeste sau nu Constantin. Intr-una spunea ca depinde, sa zic eu ce vreau! E strigator la cer! Cum se poate sa ai un asemenea om responsabil pe o tara de 20mil locuitori responsabil de satisfactia serviciilor unei companii ca BMW. Aceeasi atitudine de mongoloid ignorant ca si nenorocitul de asa zis director general de la CT. Eu unul sunt total scarbit, TOTAL! Am sunat la AB in bucuresti si am incercat sa vb cu directorul, nu se poate. Pur si simplu pe nimeni nu intereseaza! Nu ai ce sa faci, statul se pisa pe tine, firmele se pisa pe tine, incepand cu bancile, cele de telecom si terminand cu BMW. Aici in tara asta nu exita blazon, nu exista nimic... P.S. dupa prima iesire din service cand am constatat pozitia arsa la cateva zike cand a plouat afara am constatat ca nu mai imi curgea nici apa la stergatorul din spate nici luneta nu mai dezauburea deci... no comment! Sa nu mai zic de atitudinea celui de la receptie service, arogant plin de greutate, nu tu un zambet zici ca eram la banca si cerseam un credit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
F01 - dacă vorbim dpdv al luxului, al confortului. F82 - dacă vorbim dpdv al performanței sportive. Din opțiuni: E93, E93, E600 points
-
Ti-am dat eu plus acum si esti pe 0, probabil ca oamenii nu agreeaza modificarile, cred ca forteaza motorul. Dar la ce face Bogdan Haplea e la alt nivel, cred ca viseaza noaptea turbine.... Imi mai zicea ca imi recomanda chiar sa-i fac un soft-190 cp sau 205 cp daca scot dpf, momentan turbo lucreaza la 30-40 % din capacitate... PS: am mai aflat ca Dragos (Completechip) s-a mutat in Bucuresti, are si dino, aviz amatorilor.0 points
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175571-vand-e46-fl-m-tech-2/page__pid__2355486#entry2355486 Masina in care te sui si mergi ... nu inteleg cand oferta de e46 e asa variata sa-ti iei o masina si sa te apuci de reparat. O mie de euro ii cheltui imediat pe reparatii ... asa ii dai si nu mai ai bataie de cap. O iei cu probleme si stai mereu sa te gandesti cum sa o repari, unde o repari, preturi etc etc ...0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.-1 points
-
Pana la urma ai rezolvat-o? Se lucreaza din ce in ce mai mult pe microprocesoare deoarece cu ajutorul lor se poate diagnostica o defectiune mult mai repede si apoi se pot programa/reprograma foarte rapid in functie de cerinte.Modulele se strica in general din cauza pieselor externe, becuri in scurt, motorase in scurt sau blocate mecanic, electrovalve defecte, ...etc Pentru comanda unei componente externe se folosesc piese corespunzatoare doar pentru asa ceva, pentru a verifica daca acea componenta externa este in parametri, partea electronica se complica foarte mult si devine mult mai scumpa, ceva de genul becurilor de la faruri, daca becul e ars apare in bord avertizarea de bec ars.La modelele vechi nu apare aceasta avertizare. Intotdeauna se cauta cauza si nu hai repede sa schimbam ca e modulul de vina, asta fiind cea mai convenabila reparatie. Posibil ca din cauza motorasului de la portbagaj problema sa-ti reapara.-1 points
-
Foarte posibil ca sursa de alimentare a modulului sa fie defecta si nu modulul in sine. Pune mecanicul sa-ti verifice motorasul de la portbagaj cat si butonul de inchidere de pe portbagaj, nu dureaza mult, important e sa-si faca treaba, si apoi sa inlocuiasca modulul. Acel modul Rear Electronic Module se poate si repara nu doar sa se inlocuiasca, cauta mai bine un electronist care repara module pentru autoturisme si incearca sa-l repari si apoi sa-l reprogramezi. Modulele nu au sigurante si de-aceea componentele care comanda motorasul pentru portbagaj se strica din cauza curentului foarte mare comandat. (motoras in scurt sau blocat e cam acelasi lucru.) Oricum ar fi se inlocuieste doar piesa defecta si se incearca o reprogramare a modulului, in cel mai rau caz se inlocuieste si microprocesorul care e muuuuult mai ieftin decat tot modulul. Orice comonente le poti cumpara si de pe ebay, incearca sa cauti Rear Electronic Module pe ebay sa vezi cat costa. daca nu reusesti sa o repari.-1 points
-
S-a intamplat duminica seara, daca ma inteleg cu persoana sa mergem la politie pentru PV acum se mai poate?-1 points
-
cred ca e prea tarziu acum. Daca mergeti acuma, cred ca iti da si tie amenda pt. ca nu v-ati prezentat in timpul maxim alocat.Eu nu stiam de ridicarea permisului.Poate totusi altfel stau lucrurile acum.-1 points
-
-1 points
-
Salut,am kit complet de rezerva dar roata este 135.80.17,pret 550 lei Tel...0725691059-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00