Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/15/16 in all areas
-
cateva poze care din pacate au iesit cam prost ( am avut camera prost setata ) http://s31.postimg.org/b7u2hbftn/DSC_0652_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ah1cbjdgb/DSC_0654_Medium.jpg http://s31.postimg.org/n26esp3h7/DSC_0659_Medium.jpg http://s31.postimg.org/4vex7hcrf/DSC_0660_Medium.jpg http://s31.postimg.org/3vombrxln/DSC_0661_Medium.jpg http://s31.postimg.org/sno8j0esb/DSC_0663_Medium.jpg http://s31.postimg.org/50n9uw9gb/DSC_0668_Medium.jpg http://s31.postimg.org/owj9afqhn/DSC_0669_Medium.jpg http://s31.postimg.org/xsu1edh3v/DSC_0670_Medium.jpg7 points
-
4 points
-
Si panoul de clima cu grafica noua si LCD pe alb ziua si portocaliu noaptea.3 points
-
Update: Totul a decurs foarte ok si rapid, inspectorul a fost un baiat foarte amabil. Imi vor despagubi in jur de 2500 ron pentru reparatie bara/capota si far. Au spus ca in 10 zile lucratoare se vireaza banii... sa speram ca asa e3 points
-
Adaug la lista mea de masini studiate/verificate 10. Masina din flota firmei in care lucrez: BMW 525d xDrive, 2012, aprox <115k km. De curand a avut probleme la cutia de transfer, turbina mica schimbata, dpf. Inca are probleme la suspensii (zgomote), la semnalizari si se mai aprinde eroarea de noxe. Am zis pas, pare o gaura neagra de bani2 points
-
Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare". Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial - prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE - curatare cu apa sub presiune caroserie + jante - spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei - spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate - clatire - uscare Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare. - Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor - Mecanica - Argila + Lubrifiant - degresare cu IPA **Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.** CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala ) - in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ). Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. ) In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate. Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h -curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie -lustruire ornamente cromate geamuri - curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. ) Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h - spuma pt prespalare - clatire cu APA CALDA sub presiune - spalare cu sampon + burete microfibra - clatire - uscare cu jet de aer + microfibre Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h - pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime - aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor - aplicare coating jante - aplicare dressing cauciucuri - aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare" Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat. Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte: - pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei - pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei - curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E. Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare". Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte" https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=10466070854077792 points
-
1 point
-
Astea sunt povesti cu masina hingherite,nu generalizati cu fiabilitatea la f10 ca nu chiar asa!1 point
-
Cei care va plangeti de temperaturi diferite intre intre segmente ale instalatiei de AC: sunt sanse foarte mari sa aveti un retrofit AC => clima facut romaneste de catre fostul proprietar / samsar, la E46 sunt dese cazurile in care doar se schimba panoul de comanda din bord, fara restul instalatiei aferente - astfel incat clapetele din bord raman in ultima pozitie folosita inainte de schimbare. E singura explicatie prin care pe o anumita directie de ventilare nu intra rece/cald. Daca ati avea prea putin freon, ventilatia ar fi slaba, dar uniforma.1 point
-
1 point
-
Pai normal, daca le gasesc mai ieftin, fac mai multi bani.. Bine zis, discurile de frana fiind niste consumabile, la dealer nu pot fi cu mult mai scumpe; ai (cele) mai putine dureri de cap si de ce nu o mai buna asigurare ca, controlul calitatii e bun.1 point
-
1 point
-
Salut,am kit complet de rezerva dar roata este 135.80.17,pret 550 lei Tel...07256910591 point
-
Nu-si va da seama pentru ca nu a fost la cei care stiu ce ii trebuie AC-ului (compresorului) sa fie si FIABIL nu doar functional Bine ca a impartasit experienta. Mutumim! Se poate inchide nu-i asa? Ca scurta lectie-vizionare-analiza pentru altii.1 point
-
Dar nu am vorbit la telefon Cred ca ma confunzi. Masina ta e foarte tentanta mai ales ca pare totul in regula cu ea dar 1.8 116CP e cam lenesa din perspectiva mea Motorizarea o strica, in rest pare "top-zustand" masina. Peste buget pot sa trec sa zicem daca fac un efort si sa sar la 4500E maxim maxim.1 point
-
S-a intamplat duminica seara, daca ma inteleg cu persoana sa mergem la politie pentru PV acum se mai poate?1 point
-
Daca s-ar intampla asta, ar fii foarte grav pentru turbina. Miezul sa se roteasca doar pe baza uleiului primit "accidental" prin zona de intake a turbinei.... zona de intake ce capteaza inclusiv gazele de carter, gaze "stoarse" in prealabil de ulei de catre filtrul epurator. Turbina are conducte separate prin care se alimenteaza cu ulei direct din baie. Ganditi-va ca axul ala se roteste f. tare la rotatii de zeci de mii de rpm-uri. Deci are nevoie de un flow constant si destul de abundent de ulei. Altfel, la asemenea turatii va aparea foarte rapid uzura intre axul miezului si alezajul din carcasa. Gazele de carter reprezinta acei vapori rezultati in partea "inferioara" a motorului, zona arborelui cotit, biele, etc ca urmare a incalzirii uleiului . Toata acea zona e inundata cu ulei, iar din cauza temperaturilor ridicate in camera de ardere, ceva mai sus in cilindru, uleiul din baie in scurt timp va ajunge la 100gr. Ca urmare a acestui proces in urma incalzirii uleiului vor rezulta vapori(gaze de carter), gaze pe care trebuie sa le elimini, altfel motorul va exploda. Cum acei vapori sunt de ulei, prin filtrul epurator vei condensa in prima faza aceste gaze, iar ce ramane merg spre admisia turbinei via debitmetru. In admisia turbinei evident ca nu vor ajunge doar aceste gaze, ci se vor reimprospata si cu aer curat din afara dupa ce in prealabil a fost filtrat de catre filtrul de aer. Pe de alta parte, acel epurator, mai nou decantor la ultimele modele, nu va reusi sa condenseze 100% tot uleiul din acei vapori. O parte isi vor continua drumul spre admisia turbinei, reusind sa condenseze poate imediat dupa epurator sau poate doar atunci cand intra in turbina. Ideea este ca din aceasta cauza veti gasi ulei pe acel traseu, indeosebi pe acel record de cauciuc dintre debitmetru(zona filtrului de aer) si zona de admisie a turbinei. Uleiul pe care epuratorul va reusi sa-l condenseze va fi trimis inapoi in baia de ulei pt refolosire. Cam asta-i traseul.1 point
-
Am dezbatut acest subiect foarte mult si pe forumurile din state, concluzia a fost: LL-1 oils are for high sulfur content fuels - as in USA fuels. LL-4 oil is for low sulfur content fuels - as in Germany/Europe fuels LL-04 este mai indicat pentru combustibilul european cu continut scazut de sulf.1 point
-
Salut! Lucrez cu Euroins si toate asigurarile, nu doar euroins incearca sa scoata "regim propriu",ci toti, de la oameni deoarece ei ies in castig la acest lucru. Daca tu in orice service reparatia o sa te coste 5.000 lei ,ei o sa-ti de-a undeva la 2500-3000 lei,intotdeauna dau mult mai putin decat este reparatia. Eu iti recomand sa le zici ca vrei sa faci reparatia si nu regim propriu si sa-ti de-a o lista cu service-urile agreate de ei. Se poate sa fie inclusiv la una din reprezentantele bmw din oras. Daca ai nevoie de mai multe detalii, te ajut in privat cu placere ca sa nu poluam topicul aiurea. Am citit cate posturi (nu toate), regie proprie nu inseamna sa-ti repari masina si dupa sa ceri banii de reparatie, in regie proprie o sa-ti ofere ei o suma de bani si dupa nu-i mai intereseaza cum iti faci tu reparatia. Colegul care a spus stie el ceva, dar nu stie bine:D. Poti sa faci reparatia la masina in orice service, chiar daca nu este in lista lor si tu dupa cu masina reparata cu factura de la service ,deviz, etc, te duci frumos si le spui sa-ti despagubeasca suma. Depinde de inspector aici, poate o sa incerce sa te pacaleasca ca nu trebuia asa etc, sunt obligati sa-ti despagubeasca factura respectiva printr-o modalitate sau alta. Bafta!1 point
-
din pacate iti spun sigur ca o sa trebuiasca sa se prezinte la asigurator si vinovatul, pentru a da o declaratie si in fata inpectorului. Nu am fost si nu sunt de acord cu asa ceva, dar iti spun care e practica.1 point
-
Spor la vanzare. Vorba aia, o masina corecta si intretinuta ca atare. Eu daca as avea bani astia mi-as cumpara un F01 rasturnat... Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
Azi am pus si monitorul de 10''. Cel original de 8'' era destul de mic si nu m-am obisnuit cu el.1 point
-
Eu am gasit in TM unde ti-o vopsesc la 1800-2000. (am vazut masini vopsite de ei si arata ca noi dupa 1 an 2) Pentru polish, 1500 lei e putin cam prea mult oricat ar fii de "profi".1 point
-
1 point
-
Cateva poze cu sistemul RSE Profesional montat. Mai am ceva poze si cu detalii de prindere pe scaune dar nu ma lasa forumul sa atasez mai multe poze. Am tot cautat pe net si nu am mai gasit acest retrofit facut pe F3x deci cred ca pot spune ca este primul din lume. http://s33.postimg.org/fd8rcslmz/IMG_1448.jpg http://s33.postimg.org/vzuwzm3yj/IMG_1451.jpg http://s33.postimg.org/atwira3rf/IMG_1452.jpg http://s33.postimg.org/6ee3m0rd7/IMG_1454.jpg http://s33.postimg.org/67vt56suj/IMG_1457.jpg1 point
-
E9 CSI http://bringatrailer.com/2013/07/02/sharp-and-dark-no-reserve-1972-bmw-3-0-csi/1 point
-
2012 si 122690 km KM se vad intr-o poza iar anul fabricatiei @ subtitlu Pretul este mai mult decat aberant.0 points
-
Asta e valabil pt orice masina. Cine a avut o masina si a intretinut-o cum trebuie, nu va mai sorta dupa pret crescator a, ca majoritatea iau cazane si trag de ele..0 points
-
Ba, dar vad ca pica senzorul de coloana la e60 intr-o veselie.. Foarte tare!-1 points
-
BMW E65 730D 240CP 2008 volan pe dreapta #Parbriz, oglinzi si luneta incalzite# #Faruri Bixenon Adaptive# #Suspensie cu EDC# #Navigatie# #Scaune electrice si incalzite cu 2 pozitii memorie sofer# #Sistem Keyless# #Sistem audio ProLogic 7# #Full Soft Close portbagaj# #Climatronic pe 2 zone # #Senzori ParkTronic Fata/Spate# #Asistenta Lumini# #Mod Confort ,Sport, Manual# #Volan Electric cu Memorie# #Senzori ploaie, lumini si presiune roti# #Oglinda retrovizoare cu senzori antiorbire# #Interior Foarte Curat Fara Rupturi# #Jante Aliaj R18 Cu Anvelope All Weather# #Bluetooth# #Dotare Telefon# #Padele Volan# #Cotiera Frigorifica+Torpedou# #Taxa Nu Este Platita!# #Masina Foarte Ingrijita , Nu Troncane Absolut Nimic La Ea !# #Foarte Silentioasa Euro 4 cu DPF !# #DSC , DTC , Dynamic Drive !# #5 Jante originale fara defecte.# #Manual tehnic si carte de service originale# Numai oferte serioase, nu contactat inutil pentru schimburi sau variante. Masina a mai avut un singur proprietar in afara de mine.-1 points
-
Rog un moderator sa editeze. Pretul este de 595 de lei. Scuze de greseala.-1 points
-
E un pic relativ pretul, in functie de marimea masinii etc. Pe mine m-a costat 1500 ron Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
+1. E60 M5 vs E60, descrierea oficiala " 2 masini total diferite in afara de exterior"-1 points
-
Adaug si eu inca un exemplar de 525xd, 2012, 75.000km. Al doilea set de discuri de frana fata schimbate, ovalizate de fiecare data, tampoane motor varza, cutia de transfer varza, cateva cabluri uzate, 3 senzori morti la nici 1 an de la achizitie..singurul lucru premium la masina a fost pretul, in rest a avut probleme in mod constant.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00