Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/16 in all areas

  1. cateva poze care din pacate au iesit cam prost ( am avut camera prost setata ) http://s31.postimg.org/b7u2hbftn/DSC_0652_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ah1cbjdgb/DSC_0654_Medium.jpg http://s31.postimg.org/n26esp3h7/DSC_0659_Medium.jpg http://s31.postimg.org/4vex7hcrf/DSC_0660_Medium.jpg http://s31.postimg.org/3vombrxln/DSC_0661_Medium.jpg http://s31.postimg.org/sno8j0esb/DSC_0663_Medium.jpg http://s31.postimg.org/50n9uw9gb/DSC_0668_Medium.jpg http://s31.postimg.org/owj9afqhn/DSC_0669_Medium.jpg http://s31.postimg.org/xsu1edh3v/DSC_0670_Medium.jpg
    9 points
  2. Evident nu este ceva generalizat, altfel era forumul plin de probleme ca la Fiat Dar totusi nu as vrea sa cumpar o masina care a avut mai multe probleme decat trebuie. Continuam cautarile.
    3 points
  3. Am mai scris prin alte topicuri dar voi face un rezumat cu ce s-a mai întâmplat pe la mașina in perioada asta: - schimbat cauciucuri: am pus goodyear assymetric 3 NON runflat 245/45/18; alta viața in ceea ce privește confortul, parca consuma si mai puțin cu 0, 5 l la suta - reglat geometrie roti, aproape totul a fost in parametrii - verificat distribuția la reprezentanta; spre surprinderea mea totul e ok, mi-au dat si un document in acest sens - pana la urma am rezolvat si problema duzelor de la stropitoare; am schimbat pompița ; cost : 140 lei - schimbat plăcute fata- am pus Brembo - singura chestie ciudata: pe autostrada in Austria am alimentat de la Omv si peste 100 de km mi s-a aprins martorul de emisii( robinetul galben) care a rămas aprins câteva sute de km pana am ajuns in România si am alimentat de la Rompetrol ( de unde alimentez de obicei). De atunci ( aproape o luna) nu s- a mai întâmplat nimic. Cel mai ciudat este faptul ca in computerul de bord apărea ,, no faults" ( când martorul era aprins) . Nu ar fi trebuit sa apara ceva si acolo?Mașina mergea normal, trăgea la fel, singurul lucru ciudat era acel martor aprins. Mașina are acum 85000 km Overall am inceput sa bag ceva bani in ea însă nu îmi pare rău la cum merge
    3 points
  4. "Best drive road in world"
    2 points
  5. Nu mai comparati X5 cu seria 3 sau clasa C, sunt masini mult mai usoare, majoritatea avand pt iarna anvelope pe 16 cu latimea de 205. Sa nu mai zic ca una este sa dai 10-15k euro pe un seria 3 sh si alta 45k euro pe un suv sh si sa stai cu morcovul la fund cand nu isi fac drumarii treaba. Asta pt ca nu ai prins o iarna in adevaratul sens al cuvantului. Au fost locuri in care pur si simplu X6-le se intepenea si nici vb de mers pe camp ci pe stradute in Buc (au fost ierni in Buc cand zapada trecea de prezoane), am dat cu spatele, mi-am luat avant si am trecut. Pe serpentine (Lacul Rosu, chiar si intre Poiana si Rasnov) au fost momente in care eram nevoit sa opresc in rampa, la plecare palpaia esp-ul de 3-4 ori (sa nu va inchipuiti ca acceleram la podea, plecam normal), toate acestea cu o masina awd, echipata de iarna, ce pana mea faceam daca suvul era rwd ? Am prins freezing rain in Ulm (Germania) de sf Ion (zi libera la ei), nimeni nu daduse cu nimic la primele ore ale diminetii, am fost singura masina care a putut sa iasa din parcarea subterana, la fel martorul esp din bord a palpait de cateva ori. Daca compar X6 cu X1 pe curbe, pe carosabil ud/uscat, X6 se descurca mai bine insa pe zapada/gheata, x1 este mai bun. Cele 5-600kg in minus isi spun cuvantul. Ambele masini fiind echipate cu dunlop m3. @initiator, din punctul meu de vedere, daca tot renunti la plecera de a conduce o limuzina si te inhami si la costuri mai mari de exploatare, cumpara un suv cu tractiune integrala. Gandeste-te si la revanzare. Gandeste-te ca ar fi penibil sa ramai intepenit in parcare sau pe o straduta din Buc iar pe langa tine sa treaca fluierand cine stie ce fwd mai inalt care costa de 10 ori mai putin.
    2 points
  6. Adaug si eu inca un exemplar de 525xd, 2012, 75.000km. Al doilea set de discuri de frana fata schimbate, ovalizate de fiecare data, tampoane motor varza, cutia de transfer varza, cateva cabluri uzate, 3 senzori morti la nici 1 an de la achizitie..singurul lucru premium la masina a fost pretul, in rest a avut probleme in mod constant.
    2 points
  7. un mic review despre rt-ul nou racit cu apa. in primul rand, pt cine nu stie - boxerele bmw erau racite pana de curand cu aer si ulei. solutia dateaza de foarte multi ani si s-a dovedit fiabila. cu toate acestea, era inerent ca in oras pe caldura, in alte momente de chin, motorul sa se supraincalzeasca. nu am auzit de uzuri premature, insa ceea ce se intampla era ca de la schimb la schimb, boxerele consumau ulei. exista un model pentru politie (P), care avea un electroventilator pe radiatorul de ulei. noile motoare introduse de cca 3 ani cred, sunt racite si cu apa, pe langa multe alte imbunatatiri. de unde avansul la motociclete in favoarea bmw fata de celelalte marci era estimez de cca 10 ani, cred ca acum a crescut la 20. ma refere la tourere mari, clase comparabile. strict despre noul rt: rt-ul vechi in toate variantele era cam plin de bube in cap. in primul rand e mai scurt ca distannta intre axe cu 22mm decat gs-ul. din cauza distributiei maselor, aderenta pe fata era precara, cu doua persoane si bagaje, prin munti la deal erai mereu cu roata fata pe sus. chiar si pe teren plan, roata fata tindea sa patineze lateral in curbe. motoarele noi cu apa au fost montate mai in fata, problema a disparut. se spune ca bmw nu stie sa faca sei si parbrize. e adevarat. toate sunt foarte proaste, la unele modele extreme de proaste, nu se poate merge cu ele. la asta, parbrizul e bun, nu face turbulenta la varf, iar saua pare ok, cred ca se poate merge pe ea. au modificat atat consistenta cat si materialul de pe ea. alte anomalii nu am sesizat, ce e ok e ca au luat partea din fata de la gt1600, inclusive toate automatizarile, mosurile de condus...etc si le-au transplantat aici. noul gt1600 va avea un usor facelift la careen si tobe, nici nu stiu daca va merita. viteza cu care poti merge in siguranta cu o motocicleta nu tine numai de puterea motorului, eu cal mai repede mergeam cu un k1200gt, si in blana pe la 240 statea bat pe sosea. k1600 desi mai mare din orice punct de vedere parca incepea sa bataie la un moment dat. intre rt si gs, desi pe rt esti mai bine protejat, parca mai bine te tii de gs la viteza decat de rt. in orice caz imi amintesc de mai multe drumuri cu gs-ul, in blana cu 200 pe autostrazi la 40c decat cu rt-uri. cred totusi ca motocicleta de Romania ramane gs-ul. asta este: http://img661.imageshack.us/img661/8898/9HJ4Cr.jpg
    1 point
  8. Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg
    1 point
  9. BMW X5 M50D Model 381 CP KM reali folosit ocazional, revizii facute la timp la reprezentanta BMW, accept teste autorizat BMW.Pretul afisat este fara TVA.Mai multe detalii la telefon.Autoturismul se poate vizualiza in Constanta.0731643814 -C02 package -Self-levelling suspension -Extra package, EU-specific -BMW LA wheel. M Dcuble Spoke -Alarm system -Automatic trunk lid mechanism -Model lettering Comfort access -Soft-Close-Automatic doors -M Sports package -Backup camera and Top View -Ext. Line, burnished elvrruniurn lndiv. roof rail high-gloss Shadow -Line Trunk room net -Roller sun vizor, rear door -Interior mirror with automatic-dip -Lumbar support, driver and passenger -Storage compartment package -Seat heat~ng driv-er!passenger -Backup camera and Top View -Trunk room net -Autom. climate control with 4-zone -Headlight cleaning system -Park Distance Control (PDC) Rain sensor -Xenon Light Adaptive -Headlights Auxiliary heating -Cruise control with brake function -Kilometer-calibrated speedometer -Light package -Navigation system Professional -Head-up display -BMW Assist -lnternet, preparations -Expanded BMW Online Information -B~v1VV Online -Voice control -Preparation) rr-obiie phone, Business -HiFi System Professional -DSP Area-Code 2 for DVD -Blv1VV TeleServices Central for Teleservices -USB!.i\udio interface -Control for Cornbox -M Sports -High speed synchronisation -Speed limt info -Outer skin protection -DYNAMISCHE STAB!LITA.ETS CONTROL
    1 point
  10. Salut! Dupa cum spune si titlul topicului, vand una bucata BMW 520i. An fabricatie: 1991. Culoare: negru(colantat de fostul proprietar negru mat). Motor M50 6 cilindrii, 2l, 150 cai. Stare: inmatriculata, fara taxa platita, functionala, nefolosita de aprox. un an. Detalii masina: Servodirectie, geamuri electrice fata+ spate, faruri xenon, AC, pedalier Hamman, schimbator Momo(transmisie manuala), inchidere centralizata cu alarma, volan M, pleoape faruri,suspensii sport, diferential autoblocant(de E36 daca nu ma insel). Masina a fost cumparata si folosita cu grija, are service motor facut recent, cabluri frana de mana noi, saboti frana de mana noi, aeroterma noua, filtre noi, etc. S-a vrut a fi o masina de zi cu zi, dar, din cauza costurilor mari de intretinere, s-a decis sa se puna la vanzare. In momentul de fata, masina este la noi in curte, unde a stat acoperita cu o prelata auto. Prezinta mici urme de vandalism: 2 bandouri lipsa, o pleoapa rupta(se poate repara usor cu fibra de sticla) si oglinzi lipsa. Se vinde ca si masina intreaga, nu se dezmembreaza. E o baza buna de proiect restaurare/tuning, sau se poate folosi de piese. Noi am investit aproximativ 9000 de lei in ea, in momentul de fata ii cautam o noua casa si o noua sansa la viata. Nu sunt interesat de schimburi. Pret: 2000 RON. Pentru detalii si oferte, ma puteti contacta prin PM.
    1 point
  11. Se poate inchide. Masina s-a vandut. Multumesc!
    1 point
  12. Si panoul de clima cu grafica noua si LCD pe alb ziua si portocaliu noaptea.
    1 point
  13. Adaug la lista mea de masini studiate/verificate 10. Masina din flota firmei in care lucrez: BMW 525d xDrive, 2012, aprox <115k km. De curand a avut probleme la cutia de transfer, turbina mica schimbata, dpf. Inca are probleme la suspensii (zgomote), la semnalizari si se mai aprinde eroarea de noxe. Am zis pas, pare o gaura neagra de bani
    1 point
  14. Mersul pe timp de iarna nu inseamna doar sa te afunzi in zapada, mai inseamna si porniri din rampa pe carosabil alunecos, mai inseamna si mers pe serpentine, pe polei, sleauri etc. In absolut toate cazurile greutatea considerabil mai mare, centrul de greutate ridicat si anvelopele late vor fi ca o piedica. Intr-adevar sunt posesori de suv-uri fwd care sunt f multumiti, numai ca masinile lor noi au costat chiar si sub 20k euro si sunt considerabil mai usoare. Un Suzuki Vitara fwd costa 17k euro nou, are 1.2t si latimea anvelopelor 215. Pret si greutate de compacta noua dar cu garda la sol, spatiu si pozitie la volan de suv compact. Un X5 2.5sd costa peste 40k euro sh, are peste 2t si latimea anvelopelor 255. Sa nu mai zic ca este penibil sa ramai cu ditamai X5-ul impotmolit pe o straduta din Buc sau sa te chinui sa urnesti animalul din loc pe dealul de la Cotroceni.
    1 point
  15. 48000e? Bafta la vanzare!
    1 point
  16. 40.000 euro fara tva negociabil
    1 point
  17. Masina se afla in curte la Popesti Leordeni. A stat o perioada la bloc unde a inceput sa sufere de sindromul BMW(sa ramana fara bandouri si sa i se rupa o pleoapa), dupa care am adus-o la curte unde a fost acoperita cu prelata. Nu inteleg de ce nu pot raspunde momentan la PM, asa ca voi raspunde intrebarilor aici. Multumesc!
    1 point
  18. Momentan nu pot pune poze deoarece sunt pe mobil si nu gasesc optiunea. Am gasit o postare mai veche de-a mea cu anunt si cu poze. Masina e aceeasi, doar ca nu mai are jantele de aliaj din poze. Voi posta poze recente imediat ce dau de un PC.
    1 point
  19. Cu cat este masina mai grea, cu centrul de greutate mai sus si cu anvelope mai late cu atat se va descurca mai prost pe carosabil acoperit cu gheata sau zapada. Corect, nu iti trebuie cine stie ce sistem 4x4 performant cu N diferentiale si reductor insa xrdive-ul nu este facut pt off-road, este exact ce trebuie, este suficient de bun pt 99% dintre soferi. Eu nu as lua suv fwd sau rwd, mai ales X5.
    1 point
  20. Revin si eu cu ceva impresii dupa cateva saptamani de cautari: 1. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GgZ63.html#a46643408e Nu am verificat reviziile, nu cred ca merita irositi banii. Masina este foarte prost intretinuta in interior, are o pata de vopsea arsa pe capota, iar in spate mai mult ca sigur a fost lovita (toba sigur nu este originala) 2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfHgX.html#a46643408e Am verificat reviziile, ultima este la 109.000 anul trecut. Vanzatorul pare ok, dar masina are destule defecte exterioare, iar interiorul este foarte murdar (s-a fumat in el). In rest nu mi s-a parut nimic suspect, nu avea zgomot de distributie. 3. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhDE3.html#5c1928e259 Sunat proprietar. Raspuns cu: "boss, vino doar daca vrei sa cumperi, nu asea doar ca sa vezi". Nu m-am mai obosit sa ma deplasez, ar fi fost timp pierdut. 4. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gg9fp.html#0a811c4f65 Curata, bine intretinuta, zgomot distributie, 163 cp, nu 184, asa cum scrie in anunt. Verificat istoric, pare real. Cateva mici zgarieturi exterioare. Daca nu va deranjeaza plata cash, go for it, pe mine m-a deranjat. 5. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Ghxlx.html#0a811c4f65 Masina este de fapt Oct 2013, nu 2014. KM din bord sunt 160k, nu 139k asa cum scrie in anunt. 139k este ultima revizie (am verificat istoric). De asemenea, masina a fost rulata in Italia, nu Germania. Mai are de asemenea una mai noua, din 2014 cu 168k km, la un pret mult mai mare. Ambele masini arata bine, nu par sa aiba urme de lovituri grave. 6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhGJj.html#2a5152a875 Masina este adusa de pe carsontheweb.com . Am vazut anuntul initial, a fost cumparata cu 16500 + comision site +transport etc. Vanzatorul a fost foarte transparent. Nu pare sa aiba zgomot de distributie, masina este in principiu corecta, km cam multi pentru gusturile mele. 7. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GhTnB.html#d193db19d5 Verificat istoric, multe reparatii in Germania. Km per reali, ultima verificare in Germania la 124k km. Masina a fost adusa in mai de alt proprietar. Nu inteleg de ce a vandut-o asa repede, asa ca nu o sa cheltui bani sa o verific in continuare. 8. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhRcl.html#a46643408e Am stabilit sa ne intalnim in weekend si nu-mi raspunde la telefon. Nu am seria sa verific mai mult, dar as incerca. Astept poate reusesc sa o vad.
    1 point
  21. Am avut aceasta problema imediat dupĂŁ ce am schimbat kit-ul de ambreiaj.Rezolvarea a constat ĂŽn ungerea cu vaselina cuprata a tijei cilindrului(capatul) care acționeazĂŁ rulmentul de presiune.cilindrul este prins de cutie ĂŽn doua șuruburi cu cap de 13,ptr aceasta operațiune e nevoie de o rampa,nicidecum pe marginea bordurii,cum spunea cineva la ĂŽnceput.Toata treaba dureazĂŁ cam 15 min.
    1 point
  22. Despre ce detailer era vorba? ))))))) Chiar sunt curios!
    1 point
  23. Bucse diferential, flansa cardan, rulment cardan, planetare sau grup. Toate trebuie verificate, poate fi una dintre ele sau mai multe.
    1 point
  24. au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg
    1 point
  25. @lowlife mai devreme decat indicatiile computerului de bord.De ex la 60000 de km facuti de mine, ma pregateam de al 3 lea schimb. Nu mai e cazul pentru ca odata cu inlocuirea trbinei, am schimbat si uleiul si filtrul. Ce pot spune cu siguranta este ca urmatoarea masina NU va mai fi bmw
    1 point
  26. @quze cand cumperi o masina care are 15000 de km de la reprezentanta bmw si care nu a fost masina de test drive pe care dai 40000 euro nu te astepti sa iti pice turbina la 73500 de km( eu cel putin nu). Nu au fost doar 6000 de lei, adauga si costul reviziilor, precum si alte maruntisuri, care la reprezentanta nu e mic By the way as pune un pariu cu tine ca garantia nu acopera asa ceva Nu e vorba neaparat despre suma e vorba de increderea in marca bmw. E vorba de testarea insuficienta a motorului inainte de lansare( din moment ce e o problema comuna la 525) e vorba de faptul ca nici dupa 4 ani de la lansare nu au rezolvat problema distributiei( a mea e fabr 9/2011, am cautat sa iau dupa luna a 3/ 2011 cand se spunea atunci ca au rezolvat problemele- TEAPA) si e vorba de faptul ca am ramas in mijlocul campului uitandu-ma ca un idiot la masina mea cu emblema elice de avion la care am visat atata timp, idealul pustanilor ca mine( desi am 35 de ani)
    1 point
  27. @quze daca aveai tu masina si la 70 de mii iti pica turbina fac pariu ca nu mai ziceai asta.
    1 point
  28. costisitoare combinatie, turbina mica si N47
    1 point
  29. asta e de pus in rama. cu noxele si consumul.. de unde vine treaba asta.. ? putere mai mare da, din pacate puterea mai mare vine intodeauna, fara exceptie, cu consum mai mare. care inseamna si noxe mai multe.. mai uit si la prostii astia de producatori auto.. adica aproximativ aceasi masina, motor tot de 2l, si, a dracului, aia mai puternica are consumuri mai mari, si asta dupa ce investesc milioane de euro in R&D, cand ar putea sa cheme un tuner din berceni si sa scoata la aceeasi cilindree putere mai mare si pe, deasupra si cu un consum si noxe mai mici..
    1 point
  30. Motoarele fabricate mai nou nu mai sunt facute sa reziste asa de bine sub stress. Incercati de curiozitate sa mergeti la un service in care se repara preponderent BMW-uri si intrebati cate motoare distruse o avut... eu in ultima luna cat am tot umblat la service (si asta e doar unul din cluj care se ocupa de BMW) de fiecare data vedeam alta masina la ei cu motorul dus, X5, seria 5 20D, 30D, 35D inclusiv 550, seria 7 30D, 40D, 750Li (4.4 benzina biturbo), seria 3 320d, 320i, 330d, 335xi. Astea toate cu motoare crapate sub 250k KM. Nu stiu mai multe detalii despre ce au facut proprietarii inainte cu masinile, dar nu cred ca toti au mers ca la raliu cu ele. Si toate masinile de mai sus erau cu motoarele duse, pistoane topite sau sarite, bloc motor crapat, distributii cate vrei, etc. Daca m-as fi dus si pe la autoLKM as mai fi vazut cateva, iar toate masinile erau fabricatie dupa 2005. Asa ca eu va urez spor la tuning Stiu ca o sa supar multi pasionati cu postul asta, dar asta este realitatea. Daca vrei masina puternica iti iei asa ceva de la inceput ! Daca vrei sa faci tuning investesti cat ti-ai lua o alta masina ca sa nu distrugi ceva pe acolo sau iti iei o japoneza si ai rezolvat problema. Toti ne dam fudli ca vrem masini premium puternice dar nu ne permitem asa ceva.
    1 point
  31. pur si simplu costa mai putin sa vinzi 2.0d ala si sa iei un 3.0d, la sh nu e diferenta asa mare.. practic si nu teoretic...masinile crapa singure si neajutate, mai faci si un tuning... o cauti cu lumanarea.
    1 point
  32. Eu sunt unul din aceia cu motorul N47 facut praf, asta fara tuning si fara a merge sportiv cu masina, iar motorul cand a crapat avea 205 K km. Daca o sa cauti pe net mai sunt multi altii care au patit diverse cu aceste motoare. Iar daca se stie ca distributia in conditii normale de utilizare se uzeaza sau chiar rupe, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cand ii dai mai multa putere motorului. Nu zic ca e o regula asta cu distrugerea motoarelor N47, dar sunt prea multe cazuri in care astea se strica din diverse cauze. Parerea mea e ca daca vrei masina cu putere mare iti iei astfel de masina de la inceput, oare cand iti cumperi un TV de 100 cm diagonala te pui sa ii pui procesor mai tare sau panou mai mare sau iti iei altul care din start e mai bun. Just saying Tuningul e facut pentru cei care vor o varianta "mai ieftina" (nu in toate cazurile, aici nu vb de tuning facut ca la carte) la o masina cu putere mai mare. Fiecare face ce si cum vrea.
    1 point
  33. Inseamna ca nu ai vazut motoare cu pistoane topite si vorbesti doar asa din auzite. Mai cauta pe net sa vezi ce modificari au facut respectivii la masina si o sa iti schimbi parerea.
    1 point
  34. Partea de sus nu iti era adresata. On topic, X6 are 211mm, X5 221mm. Suzuki Jimny (mare masina de off road) are doar 191mm. Suzuki Samurai 205mm Lada Niva 235mm un ML cu suspensie adaptiva poate ajunge la 250mm, cu pachet off-road poate ajunge la 285mm, este pistol cu apa fata de o Niva sau un Samurai. Garda la sol nu inseamna totul.
    0 points
  35. Nu stiu unde am comparat cu seria 3 sau c klass. Poate imi arati tu. Am prins in ultimii ani ierni " ca lumea" si merge cazanul de 2 tone pe majoritatea stradutelor nedeszapezite cu cauciucuri 245 pe ambele punti. Vezi ca seria 7 are si ala 2 tone insa e inalt si nu ramane pe burta in majoritatea situatiilor. Ca daca e sa o luam asa, x6 tau nu are cine stie ce garda la sol fata de un offroad veritabil. Practic limitarile lui deriva in principal din garda la sol joasa nu din sistemul xdrive care este foarte performant. Pe gheata si polei orice masina se duce drept. Anul trecut am tractat x5 pe strada mea care se pusese de-a latul pt ca a vrut sa intoarca si il infundase in zapada. Nu mai iesea pt ca era in zapada de 50 cm nu pt ca nu avea tractiune.
    0 points
  36. Esti sofer de tir daca 122k au fost facut asa,ocazional.Bafta!
    0 points
  37. Nu stii ce zici crede-ma. Un x5 nu este cu mult mai greu decat un seria7 de exemplu. Circul iarna peste tot cu o masina 4x4 la care tragele spatele si are 2 tone gol cu troliul si scuturile aferente si barile hd. Si am gume 245 latime. Ce vreau sa zic este ca merge absolut peste tot cu propulsia. Ma refer la utilizare normala de Bucuresti si stradute inzapezite. Garda la sol si cauciucurile de iarna dedicate si nu all season ajuta foarte mult. Practic 4x4 si reductorul nu prea ai nevoie sa le cuplezi la mers obisnuit. In curbe oricum mergi in conditii de iarna nu cu 120. Discutia e alta aici, de ce daca tot dai 45 k pe un suv sa nu mai pui cateva mii sa il iei 4wd.
    0 points
  38. N-are treaba centrul de greutate. E ok sa fie mai sus pe zapada ca asta inseamna ca si garda la sol e mai sus. Daca iarna circula seria 5-ul rwd pe zapada, un x5 cu garda la sol mai mare tot rwd va circula si mai bine. Sunt multi clienti de suv 4x2 pentru simplul fapt ca le place sofatul la inaltime si sentimentul de siguranta dat de un suv. Gusturile nu se discuta. Altfel x driveul e bun sa fie acolo, iar pe masina noua merita. La sh nu m-as incumeta fara garantie.
    0 points
  39. Salut! N-ai treaba, masina are e plina de electronica, nu o sa-ti faca probleme, mai ales ca e mai inalta. Eu n-am avut probleme cu seria 3 pe zapada, evident ai nevoie de anvelope bune.
    0 points
  40. Nu stiu dc esti asa indignat, 6000 lei in 4 ani pt reparatii mi se pare o suma infima. Capul sus si dai talpa
    -1 points
  41. Esti sigur ca masina asta are vopsea originala?
    -1 points
  42. Poza 2,este strict parerea mea ca masina nu a plecat din fabrica cu asa toleranta. Ai inspectat vopseaua la cumparare dar nu ai fost curios de ce au fost schimbate farurile? Ultimul post pe topic ul acesta! Spor!
    -1 points
  43. 8400E valabil, negociabil, deschis la schimburi cu o diferenta de +4000E
    -1 points
  44. eu am luat piesele de la cataxxl de aici de pe forum. neaparat cureaua sa fie originala...
    -1 points
  45. Cam putine ai facut ... ceva nou ... planuri de viitor? Oricum ste deosebita masina.
    -1 points
  46. Macar anul de fabricatie si nr de km cred ca se puteau trece in anunt. Sunt niste date minime de bun simt dupa parerea mea.
    -1 points
  47. 2012 si 122690 km KM se vad intr-o poza iar anul fabricatiei @ subtitlu Pretul este mai mult decat aberant.
    -1 points
  48. Ceva nu corespunde cu ante-descrierea ta, la postul #5 ai spus "Aceesi problema o am si eu. Imi scade ralanti-ul spre 500 rpm de cateva ori pana se incalzeste.", mai sus ai spus ca atunci cand incepe sa se incalzeasca toate corectiile scad sub 1( tu spui ca ar fi normal), intrebarea mea e care e adevarul la tine? Ce se intampla in realitate la tine? Masina sigur e a ta?
    -1 points
  49. Nu cred ca initiatorul topicului sau oricine isi permite un X5/6, ML, Qx are in vedere parcurgerea de drumuri off-road :-) Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    -1 points
  50. E la moda pe forum , in general masiniile care sunt puse la vanzare sunt puse la un pret mult mai mare decat fac in realitate, gen poate se gaseseste gasca/ fraierul....
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.