Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/17/16 in all areas

  1. "Best drive road in world"
    3 points
  2. Avand in vedere ca acum 4 zile s-a marit familia, facem o curatare a instalatiei de AC si asteptam 10 minute. A mai facut cineva ? Se simte vreo diferenta ? Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. Si nu e logic ca firma de asigurari sa urmareasca sa scape de dosar cu cat mai putini bani ? Acum ca ofera destui bani sau nu pentru reparatia in regie proprie e problema lor de management dar scopul final este ca paguba sa se repare cat mai ieftin si cat mai bine posibil . Pana la urma e si interesul pagubitului , daca si gestioneaza bine reparatia poate ramane si cu bani de un gratar. Acum, fara sa ti-o spun cu rautate , cu ce e pagubitul castigat daca vine la tine la service, fara sa te cunoasca , sa ii pui tu capota originala cu 3000 de lei si sa incasezi banii pe vreo factura de 1500 de euro ? Ca sa nu mai spunem ca in 90% din cazuri, service-urile, fara stiinta clientului, ori repara piesa data la inlocuit, ori pun una aftermarket , ori baga una sh. Si acum , cu rautate iti spun , ca problemele la care s-a ajuns in materie de despagubiri isi au originea si in lacomia patronilor de serviceuri care atunci cand au reparatii pe asigurare ridica enorm tarifele. Am in spate o experienta de cateva mii de dosare de dauna instrumentate ca inspector de daune ulterior completata si cu cateva sute bune de cazuri in care am oferit asistenta individuala de specialitate, asa ca stiu foarte bine ce vorbesc ! Ca o paranteza, saptamana trecuta am obtinut de la Asirom 6500 de lei pentru o dauna care s-a reparat cu 4500 dar la care devizul Audatex intocmit de un service ajunsese la 12000 de lei. Si reparatia nu s-a facut pe genunchi dar s-au folosit piese de caroserie sh originale, chiar de pe un donator de fabricatie mai recenta .
    2 points
  4. Iar dupa mai bine de 5 ore petrecute in masina(in doi) cu solutiile dedicate pt piele,bord si covoare.. Munca a inceput sa dea roade,iar interiorul a capatat alta infatisare. Vorbeam mai devreme despre ''to be done list'' care suna cam asa. Garnitura capac supape de inlocuit . Ccv delete (despre care o sa incerc sa postez si un DIY). Curatat corpul clapetei de acceleratie. De curatat ICV-ul (valva ce controleaza reelanti-ul). Ar mai fi de adaugat pe lista dar le facem treptat , cele de mai sus nu pot fi amanate !
    2 points
  5. 48000e? Bafta la vanzare!
    2 points
  6. Salutare tuturor. Astazi se implineste 1 an de cand am luat primul meu BMW :sorcerer: (318 d LCI) de care sunt extrem de multumit. Am vazut la sectiunea "Recent topics" - "BMW si prea multe probleme" (citeste topicul), motiv pentru care am decis sa prezint si eu masinutza mea. Pe parcursul primului an nu am avut absolut nici macar o problema cu ea, contrar a ceea ce se spune despre motoarele N47. I-as face totusi cateva adaugiri: un eleron mic pe spate (gen M) iar grilele originale le-as schimba cu unele cromate si pe striatii, nu doar pe margini. P.S. Pozele sunt putin mai vechi, la Focsani inca ploua de ieri
    1 point
  7. Model 320d Effdyn Edit320d Effion - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Havanna Metallic - A17 Upholstery Leder Dakota/schw.akz.oyster Dunkel - LCL8 Production Plant MUNICH Production Date 2012-01-24 2AT 16"lm Wheels Streamline Style 306 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 4AE Armrest Front Retractable 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 4DT Interior Trim Finishers Pearl 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 698 Area-code 2 7S1 Modern Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 999 Order Control First Dealer Cars
    1 point
  8. Tu stii ce se intampla in general la service-uri..asa este numai ca la o reprezentanta nu poti sa ridici tu piesele sau ceva ca vrei tu, tu faci un Audatex in care el alege piesele automat,manoperele,vopseaua...etc, iar in cazul asigurarilor audatexul este cu contract, adica in loc de 100 lei ex ora manopera client caroserie la Euroins este 70 lei, de aia am mai spus eu undeva ca aceeasi dauna la aceeasi masina pe asigurare costa cu 10-20% mai putin decat daca ar veni clientul si ar zice "vreau sa-mi fac masina cu banii mei". Este problema fiecaruia cum isi repara masina. E problema ta ca ti-ai vopsit masina cu 200 lei elementul si cat chit ai bagat si etc. SH originale e doar un mod de a spune mai frumos "mana a doua", si intre o piesa originala noua si o piesa originala de la dezmembrari poate sa fie o diferenta de 27 mil, referindu-ma la bara de 3000 lei care tu ai luato cu 300 lei de la dezmembrari. Nu service-ul face aceste preturi. Si nu nu esti sigur ca aceea bara "originala SH" este originala de fapt, pentru ca pot sa-ti aduc aceeasi bara aftermarket pe care sa scrie BMW pe ea. Alt lucru... de ce trebuie sa ma cunoasca pagubitul, care e idee aici? Nu stiu ce experienta ai, insa daca stii cu ce se mananca audatex,dat,eurotax...posibil sa nu stii despre ce vorbesc, ai stii ca problema nu pleaca de la service-uri din moment ce tu faci un deviz conform contractului. Aceleasi piese apar cu aceleasi preturi oriunde la orice service sau reprezentanta care foloseste audatex din tara. P.S inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" de ce? Pentru ca de multe ori o bara care ar trebui inlocuita inspectorul spune "merge si lipita" ... si isi ia partea fiecare (asta se intampla la serviceuri de cartier) in cazul meu la o reprezentanta nu poti sa faci asa ceva nici daca vrei. Ei sunt singurii care incearca sa-i convinga pe oameni sa-si ia regie proprie ca sa-si faca masina de la dezmembrari si sa o vopseasca ieftin si sa mai ramana si cu bani si uneori mai apare o piesa care costa cat jumate din banii care ia dat asigurarea si proprietarul ramane cu buza umflata si vine la tine tu o sa-i spui ca nu te mai intereseaza...intelegi? Nu incerca sa-mi spui tu mie la "miile " de dosare facute de tine ca nu ai facut de cel putin 100 de ori din "miile respectie" asa ceva pentru ca de fapt asta va e munca, normal ca trebuie sa scoateti paguba cat mai mica pentru firma de asigurari unde sunteti angajat.
    1 point
  9. E la moda pe forum , in general masiniile care sunt puse la vanzare sunt puse la un pret mult mai mare decat fac in realitate, gen poate se gaseseste gasca/ fraierul....
    1 point
  10. Astea sunt povesti cu masina hingherite,nu generalizati cu fiabilitatea la f10 ca nu chiar asa!
    1 point
  11. nu. doar daca declarati in fals ca accidentul s-a produs astazi seara. de fapt de putut se poate doar ca pentru ca nu v-ati prezentat in termenul de 24 de ore politia o sa va ia permisele la amandoi.
    1 point
  12. Poate citesc si cei care mi-au dat minusuri, precum si cel care ma tot contrazice, de parca nu puteau ca sfaturile noastre sa fie luate impreuna, ca un tot; adica sa fie pregatit initiatorul topicului de toate problemele ce pot aparea si sa puna intrebarile corecte asiguratorului. Incercam doar sa dau sfaturi utile din propria expertienta de acum o luna si jumatate, iar asta pe baza informatiilor obtinute de la un alt lucrator al Euroins. Evident ca in regie proprie asiguratorul o sa incerce sa iti plateasca cat mai putin si evident, in acelasi timp, ca cel care iti repara tie masina in regie proprie o sa vrea sa isi bage cat mai mult sa scoata profit cat mai mare, existand varianta sa schimbe ceva ce nu trebuia schimbat sau ceva ce asiguratorul nu agreea ca ar fi trebuit schimbat ci poate doar indreptat, iar asta a fost doar un exemplu ipotetic. Si evident ca trebuie sa duci la decontat dovezile/inscrisurile aferente reparatiei ca sa iti primesti banii "pe card". Despre asta vorbeam. Nu inteleg frustrarile unora care sar de fund in sus doar ca sa iasa in evidenta si dau minusuri in stanga si in dreapta gratuit, ca sa se afle in treaba. Una peste alta, bafta la reparat masina si sper sa iei decizia corecta!
    1 point
  13. Du-te la politie si fa PV. Sa nu faci amiabila, ca te scoate Euroinsul pe tine vinovat.
    1 point
  14. Scuze, dar de unde stie asiguratorul cati bani sa iti vireze pe card? si de unde stie el ce reprezinta sumele ce trebuie sa ti le vireze? iti spun sigur si e si normal, trebuie sa le prezinti un deviz ceva aferent reparatiilor precum si facturile/chitantele sau op-urile operatiunilor. hai ca asta e chiar tare, mi-am luat minus pentru un post de genul asta. De azi inainte nu mai raspund la niciun post! Succes tuturor!
    1 point
  15. Se ajunge la politie in momentul in care cei implicati in accident nu cad de acord in privinta culpei,altfel de aia ii spune amiabila.Eventual deasupra unde semneaza cel vinovat scrie "sunt vinovat".
    1 point
  16. ok, bafta! sper sa nu se razgandeasca. Sa nu te certi cu ea pana atunci, poate e sensibila si nu mai vine )) si stai dupa ea... PS: cu privire la faza cu reparatul in regie proprie: din cate am inteles, trebuie sa o repari singur si ulterior te duci sa ceri banii pentru reparatie. Sa ai grija unde o sa iti repari masina in regie proprie, sa nu repare ceva ce nu trebuia reparat... pentru ca pentu reparatia aia nu o sa fii despagubit.
    1 point
  17. din pacate iti spun sigur ca o sa trebuiasca sa se prezinte la asigurator si vinovatul, pentru a da o declaratie si in fata inpectorului. Nu am fost si nu sunt de acord cu asa ceva, dar iti spun care e practica.
    1 point
  18. salut, sunt trecut prin asa ceva, m-a lovit si pe mine un tip cu asigurare la euroins destul de curand, aprox acum o luna si jumatate. Eu nu am avut nicio problema, doar ca a durat aprox. 3 saptamani pana am avut masina reparata efectiv de la momentul inregistrarii dosarului de dauna. Au platit tot si m-au despagubit pentru tot. Ce am vrut schimbat, s-a schimbat, iar lucrarea a iesit super bine. Conteaza mult si service-ul. Euroins lucreaza cu mai multe service-uri/centre de deschidere a dosarelor de daune. Daca te intereseaza service-ul la care am mers eu/pe care l-am ales eu, da-mi pm si iti raspund, ca sa nu se considere aici reclama, desi am mers pur si simplu intamplator, dupa ce am filtrat eu cat am putut centrele lor insirate pe site. bafta!
    1 point
  19. 8400E valabil, negociabil, deschis la schimburi cu o diferenta de +4000E
    1 point
  20. 1000 euro un diferential pentru E46?! Bai las-o naibii... deja ma sperii ca eu am un E34 din diferentialul caruia am scos ulei cu "ceva pilitura" de curand... sunt nervos peste culme ca am lasat pe altii sa schimbe uleiul din motor,cutia viteze si diferential! Am schimbat eu din nou uleiul din Diferential si am pus liqui molly de data asta ,dar tot sunt stresat de ceea ce am gasit in el si ,ce oare o fi prin el si cat de grav este... in loc de 1.7 litri nemernicul ce s-a ocupat de ea a pus 1.2 litri si am facut asa vreo 1000 km... daca pica il pun sa manance diferentialul fie ca vrea sau nu!
    1 point
  21. asa se procedeaza , in cazul in care faci reparatia in regim propriu(sau nu o mai faci) , din suma alocata se scade TVA-ul.
    1 point
  22. Inainte sa vorbesti despre limitele altora mai bine ti le-ai intelege pe ale tale. Inteleg perfect punctul tau de vedere bazat pe multa ignoranta. O s-o dai iar cu faptul ca ai absolvit autovehicule rutiere. Un calculator de injectie e greu de desfacut daca vrei sa nu lasi urme. Asa cum am spus, la acel model daca doar tai siliconul de pa margine si apoi tragi de capac in sus, ai facut placa praf. Plus ca forma nu te lasa sa tai doar pe margine. Are silicon si in interior. Tu nu stii sa scrii tuning si eu stau aici ca fraierul sa vorbesc cu tine.
    1 point
  23. Pai consuma mai putin pt ca e alt motor mai eficient, alt turbo, alte dichisuri din aluminiu prin el, etc. Dar daca in 2015 inca se crede ca dintr-un soft care schimba timpii de injectie si mareste presiunea in turbina, se obtine putere mai multa cu consum mai mic si fara stress suplimentar pe motor si subansamble, atunci nu am evoluat deloc. Pesemne ca Bmw cu miile de ingineri nu au fost in stare sa produca 2.0 d cu alt soft care in loc de 184 cai sa aiba 220, ai preferat prostovanii in schimb sa cheltuie bani inutil pt acelasi n47 cu 2 turbine care obtine doar 218 cai.. sunteti naivi rau unii. )
    1 point
  24. Si cum il afecteaza? La M54 se specifica si in cartea tehnica faptul ca pentru a obtine performante maxime sa se utilizeze benzina de min 98.
    1 point
  25. Salut, Am un X5 E53 3.0D, am spalat motorul la spalatorie. Am plecat cu masina, am ajuns acasa, dar a doua zi mi-a aparut pe bord indicator ENGINE PROBLEM. Motorul porneste dar se opreste dupa cateva secunde. A mai patit cineva? Ceva sfaturi? Cat de grav poate fi? Multumesc
    0 points
  26. Dar nu inteleg de ce ai spala motorul cu jet? Pentru ce? La cata electronica si contacte are, nu e logic ca se poate sa apara ceva?
    0 points
  27. eu am schimbat azi decat fulia si cureaua mare. nu uita strangerea corecta 40nM 120 grade
    0 points
  28. 0 points
  29. Deci ai luat regie proprie... ca idee o bara originala este undeva la 3000-3500 lei (iti spun pentru ca am avut pana acum 3 bmw-uri E90),iar una aftermarket 500-600 lei. Daca este crapata,are vreun suport rupt pe undeva s-ar fi inlocuit, se poate si repara, dar daca ai putea sa o inlocuiesti de ce sa nu o faci? Presupun ca te-ai gandit ca mai ramai si cu bani dupa acest lucru ca sa repari ieftin si rapid masina, iar in caz de inlocuire sa iei din dezmembrari. Nu ti-o spun cu rautate, este exact ce vor inspectorii de la asigurari, sa de-a regie proprie pentru ca omul vrea sa faca repede si sa mai ramana si cu bani. Bafta!
    0 points
  30. Esti sofer de tir daca 122k au fost facut asa,ocazional.Bafta!
    0 points
  31. 2012 si 122690 km KM se vad intr-o poza iar anul fabricatiei @ subtitlu Pretul este mai mult decat aberant.
    0 points
  32. eu nu mi-as pune GPL pe nici o masina niciodata.parerea mea.GPL-ul nu face nimic altceva decat sa scada din viata motorului , in schimb masinile care sunt facute pentru GPL sunt pentru GPL. daca o masina merge pe benzina pe benzina trebuie sa mearga in continuare. e ca si cum ai lua o masina care este pe GPL si sa vrei sa-i pui benzina in loc de GPL.In general GPL-ul se pune la taximetristi , sa aiba consumul mic -> deci pentru economie.
    -1 points
  33. La tine se pare ca nu au reusit si ti-au mai si zgariat-o de ciuda..acum presupun ca trebuie sa vopsesti toata piesa! (din poze mi se pare ca e f adanca zgarietura) Mie mi-au furat emblema in parcare la Baneasa, ziua in amiaza mare! si apoi au incercat sa ia si capacul de la oglinda, dar nu au reusit sau probabil venea cineva..nici nu stiu cum sa-i numesc pe acesti nenorociti... Oricum, sa te astepti de acum incolo la asa ceva si ia-ti masuri de precautie! (scrieti nr pe oglinda, incearca sa parchezi in zona luminata) 50 de lei sunt chinezariile. O emblema originala e in jur de 100 de euro. Daca cumva o sa ai nevoie sa cumperi vreuna, sa nu-i crezi pe cei care iti zic ca e originala, la pret de 100, 150 de lei, chiar si din magazin!
    -1 points
  34. Frumoasa masina, sa te bucuri de ea. Daca vrei sa schimbi jantele si esti limitat de 16 inch eu as merge pe style 390. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160711/36083ab1982f44ac349907eb1e2910e8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160711/b695691dab817dd0fd96675b4693d78b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  35. Cam putine ai facut ... ceva nou ... planuri de viitor? Oricum ste deosebita masina.
    -1 points
  36. -1 points
  37. Macar anul de fabricatie si nr de km cred ca se puteau trece in anunt. Sunt niste date minime de bun simt dupa parerea mea.
    -1 points
  38. Adaug la lista mea de masini studiate/verificate 10. Masina din flota firmei in care lucrez: BMW 525d xDrive, 2012, aprox <115k km. De curand a avut probleme la cutia de transfer, turbina mica schimbata, dpf. Inca are probleme la suspensii (zgomote), la semnalizari si se mai aprinde eroarea de noxe. Am zis pas, pare o gaura neagra de bani
    -1 points
  39. Este roata de rezerva de e60 dar am mai vindut pt f10 si au fost montate pe masina fara probleme,acum daca vrei exact dimensiunea respectiva mai cauta de la f10
    -1 points
  40. Masina ta dotata cu un motor diesel , bujiile sunt ultimile afectate de la "baita". Vorba lui Cavaliere, cu atata electronica , mufe electrice masinile astea sunt destul de sensibile la apa . Poate ca ar fi bine daca ai tine masina in soare pt cateva zile , eventual cu capota deschisa si neaparat sa o pui pe tester.
    -1 points
  41. -1 points
  42. Cred ca povestea asta cu bujiile a ramas o amintere de la Dacia. Bujiile la diesel mai ales la 30 de grade sunt doar de decor. Mașina are apa intr un modul electronic si de acolo si problema. Cine vine sa iti verifice bujiile ori este hot ori prost pregatit... pune un tester pe ea di din aproape in aproape o sa ajungi si la partea electronica afectata. Asta daca este doar una. Pentru inceput poti scoate toate mufele de la module si sa le dai cu spray de contacte
    -1 points
  43. Pare a fi vorba de un 2.0d, nu? Cati km ai facut din martie pana acum? In orice caz nu e normal sa se aprinda martorul nici daca ai facut 30.000 km. Posibil sa ai pierderi de ulei, dar e si mai posibil sa ai o problema cu senzorul de nivel .
    -1 points
  44. Salutare Ocazional, cand scot cheia din contact, imi apare urmatoarea eroare. Faza e ca nu imi apare mereu, ci doar intamplator, dar mereu in momentul in care opresc motorul si scot cheia din bord. Eroarea sta aprinsa 5 secunde aproximativ.... in meniu unde de reguala imi sunt generate erorile, nu reusesc sa o gasesc. Poate reuseste vreun membru sa ma lumineze si pe mine. Repet, eroarea apare intamplator, la scoaterea cheii din contact, dupa ce opresc motorul. Cam 1 din 3 opriri... Va multumesc anticipat
    -1 points
  45. Stare buna ,pret 50lei
    -1 points
  46. BMW X5 M50D Model 381 CP KM reali folosit ocazional, revizii facute la timp la reprezentanta BMW, accept teste autorizat BMW.Pretul afisat este fara TVA.Mai multe detalii la telefon.Autoturismul se poate vizualiza in Constanta.0731643814 -C02 package -Self-levelling suspension -Extra package, EU-specific -BMW LA wheel. M Dcuble Spoke -Alarm system -Automatic trunk lid mechanism -Model lettering Comfort access -Soft-Close-Automatic doors -M Sports package -Backup camera and Top View -Ext. Line, burnished elvrruniurn lndiv. roof rail high-gloss Shadow -Line Trunk room net -Roller sun vizor, rear door -Interior mirror with automatic-dip -Lumbar support, driver and passenger -Storage compartment package -Seat heat~ng driv-er!passenger -Backup camera and Top View -Trunk room net -Autom. climate control with 4-zone -Headlight cleaning system -Park Distance Control (PDC) Rain sensor -Xenon Light Adaptive -Headlights Auxiliary heating -Cruise control with brake function -Kilometer-calibrated speedometer -Light package -Navigation system Professional -Head-up display -BMW Assist -lnternet, preparations -Expanded BMW Online Information -B~v1VV Online -Voice control -Preparation) rr-obiie phone, Business -HiFi System Professional -DSP Area-Code 2 for DVD -Blv1VV TeleServices Central for Teleservices -USB!.i\udio interface -Control for Cornbox -M Sports -High speed synchronisation -Speed limt info -Outer skin protection -DYNAMISCHE STAB!LITA.ETS CONTROL
    -1 points
  47. Evident nu este ceva generalizat, altfel era forumul plin de probleme ca la Fiat Dar totusi nu as vrea sa cumpar o masina care a avut mai multe probleme decat trebuie. Continuam cautarile.
    -2 points
  48. Arata bine, e dotata, trebuie doar sa fii sigur ca merita acei bani, nefiind putini deloc. Cam multi KM totusi pt banii astia, totusi pluseaza prin dotari si an de fabricatie. Trebuie sa mergi cu ea in reprezentanta si daca totu-i asa cum trebuie, go 4 it.
    -2 points
  49. fac niste masini f proaste bmw... 125k km si bat pivotii , zornaie motorul...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.