Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/18/16 in all areas
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Arata bine, e dotata, trebuie doar sa fii sigur ca merita acei bani, nefiind putini deloc. Cam multi KM totusi pt banii astia, totusi pluseaza prin dotari si an de fabricatie. Trebuie sa mergi cu ea in reprezentanta si daca totu-i asa cum trebuie, go 4 it.2 points
-
Peste cativa ani cand o sa aiba masina peste 280.000 km si o sa ajunga in Romania si o sa primeasca ceea ce se cuvine: soft+dpf off, jante de 19, poate ceva imbunatatiri vizuale, ca asa trebuie la orice Bmw.....; eu cunosc un caz concret, evident nu in Romania, in care asigurarea nu a platit despagubiri deoarece masina rula cu alte jante, evident neomologate pentru masina respectiva, asa ca sa lasam omul sa se bucure de alegerea lui.2 points
-
Model 320d Effdyn Edit320d Effion - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Havanna Metallic - A17 Upholstery Leder Dakota/schw.akz.oyster Dunkel - LCL8 Production Plant MUNICH Production Date 2012-01-24 2AT 16"lm Wheels Streamline Style 306 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 4AE Armrest Front Retractable 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 4DT Interior Trim Finishers Pearl 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 698 Area-code 2 7S1 Modern Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 999 Order Control First Dealer Cars1 point
-
Eu unul m-as feri de chinezisme,nu de alta dar poate sa-ti ia foc instalatia.Tot la fel poate sa-ti mearga mult si bine.Tu alegi! Eu am lux de 3 ani si nu am nici o problema.1 point
-
Am schimbat tiganul din cutie: http://115.imagebam.com/download/N3oSWjGh3m3x4TQ_VjtVOQ/49563/495620771/13699356_10206970647249969_531100741_o.jpg Am renuntat la bucsele poliuretanice de la brate si am pus iar Lemforder, era prea rigida masina cu jante 18 si poliuretanice http://116.imagebam.com/download/bBRhOml_ICRZLNvrNtt6Gg/49563/495620767/13662563_10206970643649879_217475981_o.jpg M-a lasat si Bosch-ul dupa 4 ani+ , de data asta am mers pe EXIDE Premium 100ah 900 curent pornire (avand in vedere ca Exide e furnizor pt bateriile BMW ar trebui sa fie ok) http://115.imagebam.com/download/J_p2SOBvbYOzHD_zSBl4gg/49563/495620779/13720437_10206970643369872_2013231600_o.jpg1 point
-
UPDATE: + Evacuare M3 + Splittere de culoare black sapphire metallic1 point
-
Da , asa e, privesc situatia din balconul celalalt, dupa ce am fost si in alalalt DE cativa ani nu mai lucrez pentru asiguratori, ma ocup de consultanta in asigurari si asistenta in despagubiri. Adica apar interesele pagubitilor in fata asiguratorilor si mediez conflicte aparute in procesele de despagubire. Nu poti face acest lucru in mod corect si profesionist decat daca cunosti drepturile si obligatiile ambelor parti , daca esti constient de interesele ambelor parti. Trebuie sa stii cum sa impaci si capra si varza , altfel se pierd bani si timp prin tribunale . Iti raspund punctual si pentru ultima data . Nu am chef de polemici si nici prea mult timp de pierdut. Da, stiu foarte bine ce se intampla in service-uri, inclusiv in reprezentante. Poate tu esti un om corect si reprezentanta la care lucrezi tu este una unde totul decurge cum este normal intr-o tara civilizata. Ce pot sa iti spun , este ca eu unul nu sfatuiesc pe nimeni sa isi bage masina in vreo reprezentanta decat daca nu are alta solutie. La ce masina vrei sa iti aduc injector nou, la jumatate de pret ? Cred ca intelegi ce vrei sa spun si inteleg si altii , nu e nevoie sa continuam. Asta e si un raspuns dintr-o multitudine, la intrebarea legata de cunoscutul cuiva din service. Legat de Audatexul cu contract, ai partial dreptate. Dar aici nu vorbim de service-ul care are conventie de colaborare cu asiguratorul unde aspectele legate tarife sunt negociate in asa fel incat ambele parti sa fie multumite. Vorbesc de serviceurile care nu vor sa cada la pace cu asiguratorii dar in schimb fac lucrari ce se deconteaza pe RCA, ca doar legea permite pagubitului sa mearga la orice service. Daca o sa iti arat devize in care ora de manopera sare si de 100 de EURO la masini normale , nu la vreun Bentley , o sa zici ca mint , dar sa stii ca exista . Si sunt mai multe lucruri, care sincer chiar nu sunt de spus , lucruri urate care sunt acoperite de legi facute in interesul unor cercuri de baieti destepti care fac bani frumosi pe seama asigurarilor si in detrimentul pagubitilor. Iti mai spun si ca afirmatia ta prin care sustii ca "inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" chiar ma face sa rad. Voi astia din unele service-uri nici rahat nu ati mancat, nici gura nu va miroase. Hai sa nu mai fim ipocriti , e de recunoscut faptul ca asiguratorii mai au mult de lucrat in ce priveste o relatie corecta cu pagubitii, dar sa negi ca in ograda service-ului totul e bun , frumos si in interesul amaratului napastuit de soarta e o dovada clara ca nu poti fi obiectiv. Pe langa realitatea pe care am expus-o in postul precedent legata de piesele care nu se inlocuiesc, mai exista o realitate. Cea legata de inspectorii de daune, multi dintre ei fiind in stransa legatura de colaborare cu unele service-uri care dau comisioane pentru fiecare masina trimisa. Unii dintre ei, chiar sunt angajati la asigurator prin tragerea unor sfori de catre patronii acestora. Daca nu ar face bani service-urile de pe urma daunelor nu ar mai avea atata interes sa lucreze cu asiguratorii si nici nu ar avea bani sa intretina lantul asta de coruptie. Cine a avut nesansa sa deschida dosar de daune poate confirma faptul ca dupa sau in timpul deschiderii dosarului inspectorul incerca sa manipuleze mai mult sau mai putin subtil pagubitul cu scopul de a-l indruma catre un anumit service. Vezi? Eu sunt impartial, nu scutesc pe nimeni de critici. Un lucru insa trebuie constientizat, in triunghiul asta al Bermudelor...ASIGURATOR-PAGUBIT-REPARATOR, ultimul este cel care mereu are de castigat. De aceea asiguratorii incearca sa excluda reparatorul din joc. Din pacate ofertele in regie proprie nu sunt mereu indeajuns de convenabile pentru pagubit, dar poate in viitor vor imbunatati sistemul. Cat despre audatex , dat, eurotax cred ca stiu cu ce se manaca. Lucrez in daune de pe vremea cand service-urile nu auzisera de ele sau se zgarceau sa le achizitioneze si faceau devize pe coli A4 scrise cu pixul . Ele mi-au stricat vederea Si poate nu ai dedus bine ce am scris si profit de asta sa imi fac si putina reclama , ca tot am scris atat, am lucrat mult timp ca inspector de daune si inspector antifrauda in cateva firme de asigurari, dar de cativa ani ma ocup de consultanta in despagubiri , adica REPREZINT INTERESELE PAGUBITILOR IN FATA ASIGURATORILOR, asa ca nu e in interesul meu scot cat mai putini bani pt asigurator. Interesul meu e sa fiu corect cu ambele parti , acest lucru ajutandu-ma sa rezolv cat mai repede dosarele clientilor mei. Daca faci putina cercetare atat pe forumul asta cat si pe altele cu specific auto vei vedea pe cati colegi i-am ajutat cu succes. Poti afla chiar ca sunt si detinatorul site-ului www.amdauna.ro . Daca ai nevoie de mine in vreo problema legata de asigurari si daune sa stii ca iti stau la dispozitie, nu sunt ranchiunos . Mult succes in activitatea ta si... condu preventiv.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iar dupa mai bine de 5 ore petrecute in masina(in doi) cu solutiile dedicate pt piele,bord si covoare.. Munca a inceput sa dea roade,iar interiorul a capatat alta infatisare. Vorbeam mai devreme despre ''to be done list'' care suna cam asa. Garnitura capac supape de inlocuit . Ccv delete (despre care o sa incerc sa postez si un DIY). Curatat corpul clapetei de acceleratie. De curatat ICV-ul (valva ce controleaza reelanti-ul). Ar mai fi de adaugat pe lista dar le facem treptat , cele de mai sus nu pot fi amanate !1 point
-
2012 si 122690 km KM se vad intr-o poza iar anul fabricatiei @ subtitlu Pretul este mai mult decat aberant.1 point
-
Macar anul de fabricatie si nr de km cred ca se puteau trece in anunt. Sunt niste date minime de bun simt dupa parerea mea.1 point
-
Doresc sa fac niste lamuriri referitoare la ceea ce implica un pachet de detailing exterior, atat ca si volum de munca cat si al costurilor deoarece sunt sigur ca unii colegi confunda "Polisul profesional" efectuat in mai toate spalatoriile auto ( cu rezultate bine-cunoscute ) cu niste servicii oferite in atelierele dedicate; va reamintesc faptul ca tocmai o lucrare executata prost de catre fostul proprietar l-a determinat pe Underground sa caute o rezolvare la defectele provocate la prima "polisare". Spalarea si uscarea inainte de corectie: TIMP : 1 - 1.5h in functie de gradul de murdarie initial - prespalare spuma dedicata PT PRESPALARE - curatare cu apa sub presiune caroserie + jante - spalare cu sampon si burete microfibra a caroseriei - spalare jante cu Full Efect si diverse perii/periute - durata intre 15 min si 60 de min , in functie de gradul de murdarie si accesul pe care il ofera janta catre partea din spate - clatire - uscare Decontaminare: TIMP - 1-3h , am avut situatii de SUV-uri care aveau tot plafonul plin de puncte de seva care au trebuit indepartate individual inainte de polisare. - Chimica - Iron Remover si Tar Remover ( solutii anti particule metalice si anti bitum ) , in general toate masinile au punctulete de bitum in partile inferiaore ale aripilor/barilor - Mecanica - Argila + Lubrifiant - degresare cu IPA **Inainte de inceperea corectie se efectueaza masuratori ale stratului de vopsea + lac cu ajutorul unui elcometru pt. a se determina grosimea acestuia, daca exista elemente revopsite sau daca sunt zone care au fost polisate foarte agresiv in trecut pt a se evita strapungerea stratului de lac.** CORECTIE LAC : TIMP 8h - 15h Abraziv ( cu masina rotativa sau orbitala ) - in functie de stare si de duritatea lacului, pe fiecare sectiune a unui element ( in general o usa spre exemplu se imparte in 3-4 sectiuni ) se poate face de la o singura trecere pt corectie ( o trecere inseamna aplicarea pastei de polish si "lucrarea acesteia" pana devine translucida si aproape uscata , aprox 3 min , apoi pasta de polisat se sterge si se inspecteaza rezultatul ) pana la 5 treceri pe lacurile dure si zgariate mai profund ( toate modelele BMW din ultimii 8-10 ani vin cu niste lacuri foarte dure ). Finisare sau anti-holograme ( in general cu masina orbitala, in anumite zone cu rotativa ) - la finisare se executa in general o singura trecere pe sectiune, ~ 3-4 min Impartita pe sectiuni pt corectie, o berlina are aproximativ 30 de sectiuni ( capota 6, o usa 4, o bara 2 , o aripa 3 etc.. ) In pachetul exterior este inclusa si corectia lacului de pe faruri ( fara indepartarea lacului) si a lampilor spate. Curatare si lustruire ornamente exterioare - TIMP - 1 - 2 h -curatare tips-uri evacuare ( de la smirghel p2000-p3000 pana la Autosol si Mirror finish ) in functie de situatie -lustruire ornamente cromate geamuri - curatare detaliata a siglelor exterioare si a ornamentelor ( gen sigla X5, 4.0D etc.. ) Spalare dupa polisare pt indepartarea tuturor urmelor si a prafului rezultat in urma polisarii: - TIMP - 1h - spuma pt prespalare - clatire cu APA CALDA sub presiune - spalare cu sampon + burete microfibra - clatire - uscare cu jet de aer + microfibre Coating-uri si dressing-uri: 2.5 - 3h - pt coating-ul de caroserie ( 1K Nano Koch Chemie ) caroseria este degresata din nou cu un Panel Wipe ( degresant profesional pt vopsitorie ) pt a se asigura ca lacul nu mai are nici o urma de grasime - aplicare coating caroserie: se aplica, cu masina de polisat orbitala si pad de finish asemeni unui glaze, apoi se da buffindg ( cate 1 element pe rand ); la aplicare este obligatoie purtarea unei masti de protectie impotriva vaporilor - aplicare coating jante - aplicare dressing cauciucuri - aplicare plastic restorer pe elementele exterioare care sunt albite / imbatranite si necesita "reimprospatare" Trebuie tinut cont si de faptul ca aproape toate operatiunile descrise se realizeaza folosind un proiector led de 50W cu lupa, a carui lumina se oglindeste din caroserie in ochi, iar o masina de polisat nu este tocmai usoara sau usor de manevrat. Referior la materialele folosite, trebuie tinut cont de urmatoarele aspecte: - pad-uri de polisat ( aprox 2 bc pt corectia unei caroserii ) ~ 70-100 de lei - pasta de polisat, coating-uri, dressing-uri ~ 150 de lei - curent + apa + chirie 2-3 zile ( 2 zile un seria 3, 3 zile un 7 sau X5 ) ~ 200 de lei La acestea, facand un rezumat , se adauga 20-30 de ore de munca calificata (zic eu) + aparatura folosita de peste 1000E. Am facut acest "desfasurator" pt. acele persoane care nu cunosc ce implica un astfel de proces cu speranta ca pe viitor or sa inteleaga de ce apar niste diferente asa mari de costuri fata de o "polisare". Atasez si o scurta filmare alaturi de un link catre albumul foto cu masina colegului, cu rugamintea ca daca vreun admin o sa considere ca fac reclama sa stearga doar link-ul, nu toata postarea, consider ca este utila. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/videos/1043054562429698/ - in comment este si filmarea "inainte" https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/photos/?tab=album&album_id=10466070854077791 point
-
Sper sa nu se considere ca fac reclama sau ca imi laud eu masina pentru ca e a mea si pentru ca vreau sa o vand eu. Dupa cum ti-am zis si telefonic, la pret putem discuta daca nu o vrei cu jantele pe 17 de vara si cu subwoofer. De asemenea, repet, daca vrei poze cu ceva anume, imi spui si iti trimit. Ma gandesc serios sa fac si o prezentare video cu o descriere exacta a masinii. O pot livra oriunde in tara cu un avans de 100euro (adica 450lei), bani ce vor fi transferati in contul meu (asta ca sa fie vizibil circuitul banilor si sa nu creada cineva ca trag teapa). Mai jos de 4.300euro fara jantele de vara si subwoofer eu nu o pot lasa, mai ales tinand cont ca in mai putin de 24h imi vin toate piesele pentru revizie (~150euro ca valoare) si pot lasa doar piesele si sa isi faca noul proprietar revizia sau o pot face eu free of charge si cu stampila in cartea service. Personal, nu-ti doresc sa ajungi (cum am fost si eu la un moment dat), tentat de chilipiruri si ieftineli, iar apoi am ajuns sa dau 500euro doar pe reparatii la una din fostele masini. Iti pot arata si contractul de vanzare cumparare pe care e trecuta suma cu care am luat-o eu, asta iarasi doar pentru linistea ta si ca sa vezi ca nu vorbesc din vise. In final, decizia e a ta. Daca vrei sa iei o masina cu un istoric bine documentat atat pe forum, cat si in acte (facturi etc.), eu cred ca merita banii in plus. Spor la luat decizia cea mai inteleapta!1 point
-
Eu doar am intrebat, normal ca o sa vad eu, am zis ca poate a mai fost cineva si nu are sens sa mai merg, e asa grav ca am pus o intrebare?1 point
-
buna alegere. s-o stapanesti sanatos . sunt de parerea ca masina trebuie lasata cum a fost facuta de producator.1 point
-
Jantele sunt aceleasi de pe e90 ED lci. Intr-adevar au sageata pe ele. DAr ideea era ca nu il impiedica nimic sa puna jante mai mari. Evident ca va consuma mai mult.1 point
-
8400E valabil, negociabil, deschis la schimburi cu o diferenta de +4000E1 point
-
nu e neaparat mult daca lacul era foarte praf si a necesitat mai multi pasi de corectie ( timp f mare de lucru , cantitate mare de produse folosita + munca fizica care nu este chiar usoara )1 point
-
O masina ca a mea e supra-evaluata? Adica e un cazan sinistru cu pret monstru? Pff mi-ar fi si frica ca urmatoarea masina sa aiba piesele schimbate exact cele pe care le-am schimbat si eu si am un istoric complet detaliat pe ultimii 4 ani, as fugi de ea....1 point
-
Nu te supara, dar esti cumva prieten cu Brandex??? Eu i-am spus ca e carcotas, iar tu spui ca l-am jignit, el ma face inconstient, iar tu nu spui nimic, aceasta atitudine spune tot! Unde este impartialitatea Acum o sa consideri ca te-am jignit si pe tine? Este doar parerea mea.1 point
-
1 point
-
Unde e bara iesita in afara? Si ce il certi atat, ca o dai in penibil? La ce rezolutie ar trebuii sa se faca pozele mai nou ca sa iasa urmele evidente de pietre. Chiar si asa se poate observa o zgarietura pe bara in partea stanga, sub far. Stai linistit, DOT, nu pune la suflet. Unii pun intrebari(ex: raul_bog) pentru ca sunt interesati sa achizitioneze un E90, iar altii pur si simplu sunt experti in vanzari masini de cand se chinuie sa o vanda pe a lor. Felicitari ca esti transparent si bafta la vanzare. Apropo, crezi ca un E46 tine mai bine la drumuri grele?1 point
-
Nu e vorba de polemica, dar cand vii cu niste observatii e bine sa expui si argumentele. 1. Farurile de ce sunt schimbate ? R. Nu stiu, daca iti raspund cu "asa am luat-o" se pune ? in ziua de azi nici nu mai poate fi sincer omu ca e luat de bisnitar. 2. Filtru de particule e anulat. De ce, dupa ce am schimbat turbina mi s-a sugerat ca ar fi bine sa anulez si filtrul. Cand l-am dat jos, mi s-a spus ca primele 2 nivele/straturi/camere.. etc erau deja infundate. "credeam ca duce mult si bine" o ironie pe care nu o inteleg ... "E ok,e o masina de 11 ani dar nu merita astfel de afirmatii" ce astfel de afirmatii. Am putea sa ne mutam pe privat, dar chiar nu vreau ca observatiile tale sa ramana in aer. De bara spate, sincer nu stiu de ce zici ca este iesita in afara, spune-mi tu unde si la ce trebuie sa fac poze sa lamurim aspectul "schimbata sau nu"1 point
-
Nu sunt bisnitar si nici nu ma ocup cu biznis-uri de astea, este masina personala si in curand ma mut intr-o zona unde asfaltul este ca ... in romania, imi e mila sa o bag zilnic pe acolo si sa tot bag bani in ea. Vreau o masina mai ieftina/rezistenta, in fine motivele nu intereseaza pe nimeni. Pe capota sunt clar urme de petricele, nici nu am zis ca vopseaua arata perfect, da click pe poza frontal si ai sa vezi. Cum eu nu ma ascund cu nimic, te rog Akon, spune aici sa ramana scris pentru toti, ce "aliniament ciudat, fara urme de pietre" observi tu, altfel te rog nu mai arunca cu pamant aiurea. Multumesc.1 point
-
ok. vrei NBT. dar stii ca pentru NBT trebuie sa pastrezi fata de la cic si rama de la ecran? apoi daca le pastrezi, nu mai e complet. sau poate iti cumperi separat fata de cic si rama de ecran, special ca sa pui nbt ul...... stii ce inseamna "toate cablurile de care ai nevoie" ? intreb si eu...... desfaci toata masina sa scoti pinii din sigurante si din prizele de masa? si cablu de microfon din plafon? NU-> asa ma gandeam si eu...... deci spui ca dai tot, dar defapt nu o sa dai chiar tot! multumesc celui care a dat minus. atata l a dus capul, atata a facut! si defapt vinzi ceva, pe care nu-l ai momentan la vanzare, dar o sa l ai undeva peste ceva timp. nu mai bine iti puneai tu frumos nbt ul si apoi scoteai la vanzare tot ce ti a ramas? defapt tu acum nu vinzi nimic, ai pus doar un anunt vag la deruta bafta!1 point
-
suna foarte vag anuntul. defapt combox ul suporta baseplate ca la ala se leaga, nu cic -ul. multi vad, putini inteleg...... nu spui nimic de cablu video, cablu usb, port usb, cablaj combox, cablu hsd de la combox la acel baseplate......totul e in aer la tine in anunt1 point
-
Chiar dacĂŁ este veche postarea, la mine bmw e46 touring nu se pot monta bare longitudinale,am cumpĂŁrat de la dezmembrari bare cu tot cu sistemul de prindere si surpriza nu are gĂŁuri ĂŽn cupolĂŁ pentru longitudinale, deci aviz amatorilor verificaĂâşi ĂŽntâi. .. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk1 point
-
E bine ca te poti pacali singur cu atat de mult talent si incredere.1 point
-
1 point
-
Pentru ca sunt prea fortate sa ajunga la 163, astea de 136 si 150 de ce nu mananca ulei?1 point
-
1 point
-
Te contrazic, se pot pune difuzoare de 4 ohmi pe amplificator de 2 ohmi fara a se arde nimic, singurul dezavantaj fiind puterea scoasa de amplificator care este redusa aprox la jumatate. Daca puneai difuzoare de 2 ohmi pe amplificator de 4, suprasolicitai amplificatorul si se ardeau finalii.1 point
-
Nu,nu am observat,dar macar poate ajuta pe cineva care cauta acuma,din ceea ce am citit nu a reiesit ca oamenii si-au cumparat sau nu, vad ca tie iti place sa dai sfaturi, frumos <_< .1 point
-
De ce ti-ai mai da cu parerea despre o masina, cum imediat altii care de altfel nu-si expun parerea, te vor altoi cu minus, nefiind de accord cu ce spui tu pe acolo. Asa ca...0 points
-
Sincer, pare sa aiba ceva buba. Tipul e samsar, aduce multe masini, iar in DE de exemplu nu gasesti asemenea dotari nici macar la pret fara TVA.0 points
-
Ce cuminte este asa clasica cu roti pe 16,fara geamuri fumurii etc )0 points
-
Dvs sunteti in materie dar sincer priviti toata situatia din balconul celalalt..... eu nu mai stau in tara de ani buni dar am colegi care lucreaza in service-uri si stiu cum sta de fapt treaba, eu ca simplu client si nevinovat pe deasupra ma duc cu napasta pe cap la service : -las masina, talonul, dovada, cheile, masina se repara, piesele se inlocuiesc nu carpesc, semnez devizul si imi ridic masina -Dvs daca nu vreti sa achitati devizul pe mine ma lasa rece.... si stiti de ce, pentru ca asta implica firma de asigurari, service-ul prestator de servicii si avocatul service-ului Restul sunt vrajeli.....si daca doriti sa taxati pe cineva ptr paguba puteti sa-l taxati pe cel care a provocat dauna, nu mai face-ti viata grea oamenilor, este inutila lacomia patronilor de service si dizgratioasa atitudinea inspectorasilor care stiu de frica doar cand suni la protectia consumatorului , patronul are angajati incearca sa ramana pe plus, asigurarea sa maximizeze profitul, Dvs sa va mariti leafa in functie de cota de profit..... eu vreau sa imi repar cotiga si sa ma dau cu ea din nou..... Numai bine!0 points
-
0 points
-
0 points
-
nu cunosc masina, ma refeream ca motorul N42 este cunoscut ca fiind un motor problematic in gama BMW-1 points
-
Nu crezi ca ar trebui sa mai micsorezi pretul? Avand in vedere ca masina este la vanzare de...8 luni.-1 points
-
Important e ca omul e multumit de lucrare si a rezolvat problema. Daca el a considerat ca face 1500 de lei inseamna ca e ok. O vopsire profi la o masina costa undeva la 1000 de euro. Faptul ca sunt ateliere care iti iau 2000 de lei asta nu inseamna ca sunt un etalon in vopsirea masinilor. Cateodata un mester ieftin te costa mai scump.-1 points
-
-1 points
-
Daca te uiti la piese noi,chinezarii cele mai ieftine de pe piata,este posibil ca cele originale sh sa fie mai scumpe,ca sa vezi daca sint mai scumpe faci comparatie cu piese noi si originale. -senzor abs spate 100 lei sh original -motoras relanti 150 lei Tel...0725691059-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00