Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/22/16 in all areas
-
http://olx.ro/oferta/bmw-335d-ID6o3cQ.html Masina a fost cu volan pe dreapta, s-a mutat volanul, nu e el proprietar in acte, nu e incrisa cu taxa, e cu partaj.. http://olx.ro/oferta/bmw-535d-facelift-286cp-full-full-ID6Dzki.html Proprietarul actual o are de la un prieten, nu e pe numele lui, prietenul are contract cu altul si masina e pe numele persoanei respective, taxa nu are platita. http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-335-ID6pQgy.html De asta cred ca s-a mai scris, proprietarul e inchis, o vinde cineva cu procura. Masini de Romania..5 points
-
Te doare mintea, pe cuvantul meu. Noi romanii, mereu a trebuit sa fim mai catolici decat Papa. Eu nu inteleg cum de se poate ca in alte tari sa vinzi masina fara sa mergi la notar, sa vinzi masina fara sa dai "fiscal" sau alte balarii. Suntem muuuult prea departe de orice tara civilizata din punct de vedere al modului in care alegem sa ne traim viata mai frumos si mai relaxat.3 points
-
Masina avea airbaguri lipsa cu eroare in ISTA, o caseta de directie de X3 F25 incompatibila cu masina, eroare prezenta in ISTA care genera la randul ei inca vreo 20 de erori pe alte module. Configuratia actuala a masinii nu avea nici o legatura cu cea de fabrica, alt interior, pachet M, xenon in loc de halogen, senzori de parcare pusi la misto deoarece masina nu a avut din fabrica si nu erau legati nicaieri, si mai pot continua. Daca nici asta nu se vede la reprezentanta atunci ce verifica? O simpla diagnoza afisa vreo 50 de erori.3 points
-
Daca esti departe de Onesti cere poze detaliate interior exterior inclusiv la acte in care sa se vada proprietarul,seria de sasiu.Poti cere insclusiv un video cu masina,sa auzi motorul,pornirea etc.Daca masina este pe bune iti va da toate cele,pana la urma interesul lui este sa vanda masina.Daca are lucruri de ascuns iti vei da seama.2 points
-
Pai ori sunt vanzatorii tepari nenorociti ori tu vrei ieftin si bun?Pune 1-2mii peste media pietei si vei vedea ca gasesti altfel de masini,cu istoric si fara poze de revista. @Kenbobo alea nu sunt masini de romania,sunt 'bemveuri' de romania,e normal sa fie probleme cu actele cand toate saraciile cauta masina premium la pret cat mai mic si astfel ajung niste cazane.Sunt destule masini bune in ro,insa costa!2 points
-
Schimba marca de ulei. Nu mai bagati toti castrol ca acest castrol de romania e pisoarca.2 points
-
Subscriu colegu @Soul77 - Ca sa iti faci o idee cat costa masina respectiva, poti sa te uiti pe carsontheweb. Aprox 14.5k euro cu mici imperfectiuni. +300E taxe de licitatie +380E livrarea. +1K Euro kit-ul de M incomplet si inca 100E maxim xenoanele. Restul il calculezi si vezi ca este profitul samsarului. Asta daca nu punem la socoteala ca unii mai pierd si cate un TVA pe drum. Ca un sfat de potential cumparator de F10, du-te si vezi macar 3-4 masini prima data si o sa iti faci o idee ce trebuie sa cumperi. Daca totusi vrei ceva sub 20k si cat de cat corecta, poti verifica mai sus lista pe care am pus-o eu: este una alba in Colentina adusa de pe carsontheweb. Masina pare corecta la prima vedere si are 155k km. O iei la 19k sigur, mai pui kit-ul de M 1k E si ajungi la aceeasi treaba, dar macar provenienta este cunoscuta si are 20k km mai putin. Just my 2 cents, don't shoot.2 points
-
2 points
-
De vanzare un panou clima cu scaune incalzite pentru seria 1, 3 sau 4. Merge pe F20, F21, F30, F31, F32, F33, F34, F36. Panoul este modelul facelift 2016 cu grafica noua si afisaj alb pe timp de zi si portocaliu noaptea. Pret pentru panou 100 euro sau complet cu trim si panoul de comanda audio la 150 euro. In Bucuresti asigur montaj si codare gratuit.1 point
-
Ma bag si eu in seama, neinvitat ce-i drept. Eu spal motorul de 2-3 ori pe an (e46, 320d nfl) cu jet, la spalatorie. Niciodata nu am avut probleme si imi place sa am un motor curat. Daca nu ai scurgeri, tot vei avea praf ori pete de ulei, este imposibil sa nu vaporizeze pe undeva. Sustin parerea de mai sus, daca la spalare au aparut probleme, ele existau dinainte, la spalare doar au fost accentuate (fire neizolate sau deteriorate). La 3 bari, nu exista nici o probleme, nici la 10. De la 15-20 bari in sus vor exista probleme. Eu astazi m-am spalat pe maini la o presiune de 6 bari si am toata pielea pe degete. Jeturile de la spalatorie cred ca au mult mai mult (50-60 minim).1 point
-
1 point
-
Noroc ca la masinile deja inmatriculate nu se mai face autentifcarea RAR.1 point
-
Bun ghidul ce l-ai postat acum cativa ani. L-am folosit cu succes la cateva inmatriculari, chiar cu mare bafta, la 7.30 plecat de acasa si la 14.00 cu numerele pe masina1 point
-
Da, e normal. Apa de pe geamurile laterale se scurge si prin usa, iesind pe o gura de scurgere aflata in coltul de jos al portierei (partea dinspre balamale). Asta este de fapt si motivul pentru care, in momentul in care bariera de vapori se dezlipeste, apa intra in masina.1 point
-
Eu in timpul sezonului cald il spal de 2-3 ori cu spuma activa in concentratie mai mica aplicata cu pulverizatorul iar clatirea o fac cu furtunul cap de dus (presiunea de retea) dupa care scot apa din capatul amortizoarelor cu carpa apsorbanta iar restul... uscare naturala. Nu am avut niciodata prb. nici la masini din 1990.1 point
-
Nu e chiar asa, in Germania daca folosesti masina in interes de serviciu trebuie sa depui acele foi de parcurs lunare pentru deducerea taxelor, valabil si pentru masinile in leasing asa ca acel logbook iti usureaza foarte mult viata deoarece aplicatia respectiva genereaza aceste rapoarte in formatul aprobat de autoritatea fiscala. Nu are nici o legatura cu diagnoza masinii, puri si simplu inregistreaza toate drumurile facute cu numar de km si consum si generaza rapoartele pentru fisc.1 point
-
Probleme o sa apara oricum,ca e benzinar sau diesel pt ca e o masina de peste 10 ani vechime. Dar asta depinde foarte mult de fostul/fostii proprietari cum au avut grija de ea. Ce ar mai trebui sa ti cont e ca e46 nu e o masina chiar ieftina la intretinere..asta daca iti pasa ce piese bagi in ea bineinteles si cat de fiabile vrei sa fie. Daca nu te intereseaza taxele si consumul eu te-as indruma catre un 330i sau ci . Daca banii conteaza mergi pe un 318i dupa 2002 cel de 143 cp .e o masina senzational de fiabila daca ai grija de ea.1 point
-
Salut La ultima revizie i-am schimbat placutele, discurile si sabotii de la frana de mana de pe rotile spate. Carnea de pe placute este ok dupa cum se vede in poze Toate arculetele sunt disponibile de la sabotii de la frana. Masina de pe care le-am dat jos este a mea, un e 92, 2007, 320cd Pret 50 RON Predare in Bucuresti 07 41 88 8845 Dragos http://i68.tinypic.com/2qveghz.jpg http://i63.tinypic.com/2lcn1ok.jpg http://i68.tinypic.com/2vdjr6x.jpg1 point
-
clima standard, scaune standard, sistem de sunet standard, volan standard, xenoane aftermarket puse de el (are halogen de fabrica), pachet M pus tot de el si din cate vad e pus in spatele blocului pt ca nu se aseaza prea bine (pragurile cred ca le-a "sarit")...etc...pai sa dai +20mii pe un F10 cu xenon albastru aftermarket nu mi se pare o cheltuiala foarte inteligenta. practic e o masina foarte ieftina careia i sa pus un pachet M si un xenon de cateva sute de euro si care se vrea a fi vanduta ca una mult mai dotata ps: uita-te la ce descriere a pus omu. insira doar dotari standard...geamuri electrice, cotiera, computer bord, jante aliaj, etc1 point
-
1 point
-
De unde ai tras concluzia ca este praf? Du-te si mergi cu unul si vezi dupa aia ce si cum. Este o masina care face 10 ani e normal sa mai schimbi una alta la ea.1 point
-
Tu mai crezi ce scrie in carte? Adauga 2 l la consumul din carte tot timpul Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Exact asta vreau sa fac(momentan la solutia asta sa pun niste becuri care incearca sa se numeasca "angel eyes" si "xenon" am o varianta convenabila), dar cum am scris mai sus astept si alte pareri/sfaturi (legate strict de faruri xenon de fabrica/ faruri aftermarket sau lupe+angeleyes in farurile mele)...dar nu inteleg cu ce te deranjeaza pe tine ce fac eu la masina mea ? Daca ai un sfat despre ce este vorba in topic este binevenit...postari aiurea poate face oricine. Multumesc1 point
-
Am sunat eu personal la bmw si le-am spus ca vreau sa imi pun faruri cu xenon originale si au zis ca ei nu fac asa ceva ca o sa ai probleme cu ele...practic ce am tras eu concluzie era ca ei nu stiu sa codeze calculatorul...oricum am scris si mai sus, momentan sunt prea scumpe pt bugetul care il am. Linkul cu alea de pe fb care sunt montate in far normal ies undeva la 2500 lei aici in oradea cu manopera cu tot. La originale sar de 1000 eur doar farurile + manopera si nici nu stiu pe nimeni care se ocupa aici in zona de asa ceva. Sent from my iPhone using Tapatalk Chiar nu e nimeni care si-a pus lupe si xenon? Am vazut ca si despre ele sunt impartite parerile...altii zic ca se aburesc...altii ca depinde de meserias...eu am inteles ideea ca indicat ar fi originale dar momentan nu am buget si nici nu am gasit persoana care sa imi zica ca le poate face. Am gasit doar pe cineva care imi garanteaza o lucrare exact ca si in linkul postat de mine si de Amun-Ra Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Cumpara faruri originale cu xenon Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am inteles ca pot aparea probleme cu ele gen sa se abureasca / bec ars in bord sau sa ti se arda constant becurile...de asta nu sunt hotarat 100%. Plus ca nu sunt din bucuresti. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa cum am promis revin cu filmarile de la prima etapa din Campionatul de Viteza in Coasta Rasnov 2016, unde cu putin noroc si foarte multe eforturi am reusit sa iau startul. La masina nu am apucat sa fac mai nimic intrucat nu au venit piesele la timp insa m-am concentrat asupra cursei in sine si am reusit un rezultat neasteptat de bun. Locul 1 la clasa Diesel si locul 3 la Echipe cu echipa mea Pasteur Racing Divizion. Mai jos aveti onbordul cu cea mai rapida urcare si un montaj cu cadre din exteriorul masini. Pentru urmatoarea etapa o sa montez un kit de fibra care sper sa usureze considerabil masina, intercooler mare, rezervor auxiliar de 1,5 l ca sa numai merg cu plinul facut ca ramane masina fara motorina pe viraje si piesa de reizistenta un blocant de M3 e46 cu rapaorte scurte. Sper sa va placa1 point
-
Asa cum am promis... - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/164993-bmw-seria-3-e90/1 point
-
Sigur ca da Cat mai curand sper... acum ma uit deja sa vad ce intalniri au loc )1 point
-
1 point
-
Subiect inchis... o bijuterie din 2010 la 9500 euro cu km reali ... Drumuri bune sa avem1 point
-
Al meu are 205k si inca nu i-am schimbat simeringurile pt ca nu consuma decat 1 litru intre schimburi. Cu senzori n-am avut nici eu probleme. Masina adusa direct din DE in 2008. Cred ca sunt prea multe povesti de tip "urban legends" despre acest motor pe forumuri.. N42 intretinut si exploatat corespunzator e un motor exceptional in clasa lui.1 point
-
Bmw nu a rezolvat nici acum problema la motoarele de 2L! De la n42b20 pana la motoarele care s au pus pe e90.Toate consuma ulei in draci, etansarea nu mai zic, senzorii o iau dracu, etc. Eu am avut e46 318i facelift nou si manca ulei in dragi dupa 50 000 de km! Si stiu mai multe cazuri! Bmw nu mai e Bmw de mult! Piesele sunt de proasta calitate, producatorii anonimi si fiabilitate zero! Stiati ca Mercedes pr masinile noi au injectoare Delphi??1 point
-
am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE1 point
-
In schimb ce nu-mi place e sistemul audio: am schimbat Cdplayer-ul cu profesional, care se aude clar mai bine si mai puternic ca cel Business, in schimb tot de toata jena e, cu toate ca i-am pus Heartz-uri system de 13 pe fata....degeaba. Deci am un Logan la firma care se aude net superior...o bila neagra aici pt. BMW. Pentru o masina premium, puteau sa lase o configuratie standard niste boxe normale pe 16", fara sa modifice frecvente, boxe medii sub scaune....si alte balarii, si cred ca se auzea mult mai bine. Singura solutie e sa schimb Head-Unit-ul Profesional cu unul aftermarket...o sa se vada ca naiba, dar deja nu mai suport.1 point
-
Eu cred ca este un consum normal ptr aceste motoare.Am motorizarea m47 de 163cp din 2006 si am un consum de ulei de 1200-1300ml la 10.000km,in functie de cat o calc.Precizez ca masina are 220.000km,iar la 180k am schimbat turbina si filtrul de plastic,fara nici un rezultat in privinta asta.Nu cred ca exista motoare care sa nu consume,doar proprietari care nu recunosc.1 point
-
Lucas, daca stii ca ai de umblat pe usi dezactivezi luminile interioare la deschiderea portierei. Tii cel putin 10s apasat pe butonul de la plafoniera. Ca sa le activezi inapoi apesi 1 data.1 point
-
parerea mea, este ca toate seriile 318i.( exclus 318i de pe pisicute alea, cu transmisie pe curea) de la 318is(e30,e36), pana acum, seriile 318 sunt foarte fiabile si motoare foarte reusite, intretinire ieftina, consum bun, fiabilitatea pieselor foarte buna... imi place foarte mult, si 318i e46. (motor 2000 16v.)1 point
-
Nu este o solutie schimbarea uleiului in cutie pentru aceasta "problema" Poti sa-l schimbi an de an ca tot va agata la prima plecare in vit 1!1 point
-
mai multe detalii imi poti da despre updatarea softului? updatezi softul pentru toata masina sau doar navigatia? Multumesc!-1 points
-
L-am sunat nu parea samsar dar pretul este prohibitiv sub 22mii nu a vrut sa lase. O sa ma orientez spre alta masina am gasit una la Pitesti alba cu pachet m la 20 mii euro http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhaCT.html#f58d5383fe-1 points
-
Pe acest forum nu s-a intamplat sa cauti situatia prin care treci!? Sunt cateva topicuri bune. Sa stii ca sunt sanse sa primesti EXACT aceleasi raspunsuri.-1 points
-
Nu vĂŁd nici o listĂŁ dar e ok ce spui, recunosc cĂŁ cea din Onești ĂŽn face cu ochiul dar mĂŁ enerveazĂŁ ca nu este flexibil deloc vânzĂŁtoru. Este singurul care l-am sunat, accepta test reprezentanta m-a trimis mai multe poze cu mașina și cu actele mașinii dar sub 22 mii nu lĂŁsa eu i-am dat 21mii mi se pare si așa prea mult. M ai aștept nu mĂŁ grabesc-1 points
-
lichidari de stoc: update: E90 Volan E90 E91 E92 E93 E81 E82 E87 E88 X1 E84 Padele Alpina Sport - 349€ 320€ 299€ ( 1 buc disponibila ) F25: Volan M M-PACK BMW X3 F25 , merge si pe seria 3 F30 F32 F33 F34 F20 F21 F22 F23 cu padele , fara incalzire , fara vibratii - 349€ 320€ 299€ ( 1 buc disponibila ) F30 / F15 F16 LCI Volan Sport Padele BMW F15 F16 X5 X6 X3 F25 F30 F31 F32 F34 F20 F21 cu padele + distronic + vibratii + trafic jam assistant - 299€ 270€ 249€ ( provine de pe un X6 cu 16.000 km - impecabil )-1 points
-
Nu pot decat sa ma distrez cand vad oameni cu rwd smei iarna.Nu ai ce sa compari cu fwd sau awd!-1 points
-
ScumpĂŁ rau:)))....aratĂŁ mi una mai ieftinĂŁ cunoscĂŁtorule Interiorul e fĂŁrĂŁ uzura, absolut nici una-1 points
-
An fabricatie 2009, data primei inmatriculari 2009, tuv valabil pana in 2018 iulie, certificat carpass de atestare kilometraj! Motorizare 1995 cmc diesel 177cp, co2 136 euro 5! printre dotari: - xenon - piele - pilot automat cu functie autobraking - volan sport - suporturi pahare - shadow line - navigatie mare 3d cu hdd - senzori parcare fata-spate - pachet lumini Pret 11.000 euro, masina nu a intrat inca in tara!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00