Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/16 in all areas

  1. cateva poze de la intalnire ... http://s31.postimg.org/w1sv3m48b/DSC_0686_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r1vevnyln/DSC_0687_Medium.jpg http://s31.postimg.org/l3hllffmz/DSC_0688_Medium.jpg http://s31.postimg.org/nm3am41d7/DSC_0694_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ybgzedd63/DSC_0695_Medium.jpg http://s31.postimg.org/6a2y0o7vv/DSC_0698_Medium.jpg
    7 points
  2. "Best drive road in world"
    2 points
  3. De vanzare un panou clima cu scaune incalzite pentru seria 1, 3 sau 4. Merge pe F20, F21, F30, F31, F32, F33, F34, F36. Panoul este modelul facelift 2016 cu grafica noua si afisaj alb pe timp de zi si portocaliu noaptea. Pret pentru panou 100 euro sau complet cu trim si panoul de comanda audio la 150 euro. In Bucuresti asigur montaj si codare gratuit.
    1 point
  4. foarte bine arata masina si fotograful e bun.
    1 point
  5. incearca cu un alt torx mai mare pe care in bati fortat cu un ciocan in surubul tau
    1 point
  6. Aia care cred basmele ca o masina de 300k km talpalita pe Germania e mai ok decat una cu jumatate km facuti in Romania. Sunt exact aia care se plang ca s-a rupt distributia si BMW e de rahat. Fiabilitatea a scazut in general. Motor N47 - cum sta cu distributia? Vreo interventie in Germania?
    1 point
  7. Nu stiu exact cum e pozitionat surubul dar daca ai loc ai putea sa dai o gaura (acum ca ai surubul care sa il inlocuiasca, poti masura exact) cat trebuie de adanc sub 3-4mm fata de marginea surubului, in surub. Deci o gaura in surub, filet spre dreapta (daca surubul zici ca se desface spre stanga), surub pregatit pe pasul filetului facut; surub dintr-un material cat mai dur. Nu cred ca exista alta solutie mai curata/putin riscanta. Sa faci un DIY din asta; multi iti vor multumi. Succes.
    1 point
  8. Zeci de persoane , birouri , care trebuie sa ia un salariu . Nu se vrea ceva simplu pt ca sigur se poate .. Sanatosi sa fim , nervi de otel sa avem si bani de masini .
    1 point
  9. Sau platesti la un birou de copiat acte si se ocupa ei de tot. Din tot pomelnicul ala de plimbari ramane doar sa mergi la RAR si la inmatriculari... Costa 50 de lei in Craiova.
    1 point
  10. 1 point
  11. Mult noroc atunci,totusi lasa mai multe detalii pentru colegii interesati,serie,km etc
    1 point
  12. Ma bag si eu in seama, neinvitat ce-i drept. Eu spal motorul de 2-3 ori pe an (e46, 320d nfl) cu jet, la spalatorie. Niciodata nu am avut probleme si imi place sa am un motor curat. Daca nu ai scurgeri, tot vei avea praf ori pete de ulei, este imposibil sa nu vaporizeze pe undeva. Sustin parerea de mai sus, daca la spalare au aparut probleme, ele existau dinainte, la spalare doar au fost accentuate (fire neizolate sau deteriorate). La 3 bari, nu exista nici o probleme, nici la 10. De la 15-20 bari in sus vor exista probleme. Eu astazi m-am spalat pe maini la o presiune de 6 bari si am toata pielea pe degete. Jeturile de la spalatorie cred ca au mult mai mult (50-60 minim).
    1 point
  13. Mai nou trebuie sa se adapteze vanzatorul la cati bani dispune cumparatorul.. Ma amuza chestia asta. Soul77: daca nu ai destui bani ori mai strangi , ori cauti o masina in bugetul tau cu mai putine dotari.
    1 point
  14. lichidari de stoc: update: E90 Volan E90 E91 E92 E93 E81 E82 E87 E88 X1 E84 Padele Alpina Sport - 349€ 320€ 299€ ( 1 buc disponibila ) F25: Volan M M-PACK BMW X3 F25 , merge si pe seria 3 F30 F32 F33 F34 F20 F21 F22 F23 cu padele , fara incalzire , fara vibratii - 349€ 320€ 299€ ( 1 buc disponibila ) F30 / F15 F16 LCI Volan Sport Padele BMW F15 F16 X5 X6 X3 F25 F30 F31 F32 F34 F20 F21 cu padele + distronic + vibratii + trafic jam assistant - 299€ 270€ 249€ ( provine de pe un X6 cu 16.000 km - impecabil )
    1 point
  15. Te doare mintea, pe cuvantul meu. Noi romanii, mereu a trebuit sa fim mai catolici decat Papa. Eu nu inteleg cum de se poate ca in alte tari sa vinzi masina fara sa mergi la notar, sa vinzi masina fara sa dai "fiscal" sau alte balarii. Suntem muuuult prea departe de orice tara civilizata din punct de vedere al modului in care alegem sa ne traim viata mai frumos si mai relaxat.
    1 point
  16. Din cate stiu eu pe n47 nu mai sunt Mitsubishi ... daca nu ma insel, sunt Garrett.
    1 point
  17. http://olx.ro/oferta/bmw-335d-ID6o3cQ.html Masina a fost cu volan pe dreapta, s-a mutat volanul, nu e el proprietar in acte, nu e incrisa cu taxa, e cu partaj.. http://olx.ro/oferta/bmw-535d-facelift-286cp-full-full-ID6Dzki.html Proprietarul actual o are de la un prieten, nu e pe numele lui, prietenul are contract cu altul si masina e pe numele persoanei respective, taxa nu are platita. http://olx.ro/oferta/bmw-seria-3-335-ID6pQgy.html De asta cred ca s-a mai scris, proprietarul e inchis, o vinde cineva cu procura. Masini de Romania..
    1 point
  18. clima standard, scaune standard, sistem de sunet standard, volan standard, xenoane aftermarket puse de el (are halogen de fabrica), pachet M pus tot de el si din cate vad e pus in spatele blocului pt ca nu se aseaza prea bine (pragurile cred ca le-a "sarit")...etc...pai sa dai +20mii pe un F10 cu xenon albastru aftermarket nu mi se pare o cheltuiala foarte inteligenta. practic e o masina foarte ieftina careia i sa pus un pachet M si un xenon de cateva sute de euro si care se vrea a fi vanduta ca una mult mai dotata ps: uita-te la ce descriere a pus omu. insira doar dotari standard...geamuri electrice, cotiera, computer bord, jante aliaj, etc
    1 point
  19. Masina din Onesti arata mult mai bine si este si mai dotata decat cea din Pitesti . Daca tu nu vrei sa platesti pretul cerut , nu inseamna ca este scumpa . PS F - ul din Pitesti nu are nimic M in interior, 99% barile au fost adaugate ulterior .
    1 point
  20. Treci inapoi la vechiul ulei si n-o sa se.mai auda lantul, daca cu vechiul ulei mergea bine, de ce te apuci sa faci experiente cu un ulei diferit?
    1 point
  21. masina este senzationala insa cu dotari si KM similari se gasesc pe mobile.de la preturi intre 35-38k avand in vedere ca motorul este EURO5 taxa de inmatriculare este infima ( 12-13 mil ) bafta la vanzare
    1 point
  22. Esti sofer de tir daca 122k au fost facut asa,ocazional.Bafta!
    1 point
  23. Te-ai uitat daca janta sta bine fixata pe butuc? Ai inele de centrare? Asa am patit eu dupa ce am pus jantele de M5 E60,imi vibra groaznic volanul si toata masina,disparea doar dupa ~180 si incepea pe la 80km/h si se simtea groaznic pana pe la 130. Am dus jantele la indreptat,echilibrat,cauciucuri verificate,inversate,schimbate,am mers la 4 "Baieti de baieti" unu mai bun ca altu' care indreptau jante si 2 service-uri si toti o tineau pe a lor ca jantele au ceva,pana a venit un baiat mai tinerel si aparent singuru' care avea habar de ceva,nici bine n-a apucat sa scoata prezoanele ca a simtit la mana cum avea joc pe butuc,am luat inelele de centrare cu 90 de lei si the rest is history
    1 point
  24. e parerea mea personala atunci, talparita prin Germania inseamna mers pe autostrada 80%....in Romania mersul pe autostrada e 2%, neamtul daca se strica masina o duce la servis autorizat sau la repezentanta, romanul o duce unde e mai ieftin adica la gigi de la colt care are o groapa la garajul de la bloc, asta daca se hotareste sa o duca undeva, in cele mai multe cazuri merge asa cu ea pentru ca "asa fac toate"! plus ca nu o sa aflii niciodata cati km are masina daca nu ai adus o personal si ai inmatriculat-o! Daca a fost schimbata distributia inca nu stiu, o sa verific cand ajunge in tara....apropo de distributie, piesele OEM costa cam 3000 d lei, aceleasi piese doar cu sigla BMW stearsa de pe ele costa 700 d lei , asta daca intereseaza pe cineva!
    0 points
  25. Eu am comparat cu fosta mea masina ce avea mai multe dotari,inmatriculata,istoric si totusi am stat ceva vreme cu ea la vanzare. Poate ai mai mult noroc,spor!
    0 points
  26. Am insistat la bimmer cta sa mi puna uleiul asta de la shell, chiar daca ei mi au zis ca nu e wow. Acum imi pare rau, motorul chiar este mai zgomotos !
    -1 points
  27. Si eu am pus noul ulei de la Shell si da, motorul e mai zgomotos. O sa revin la Fuchs cu care in 50000km nu mi-a suierat niciodata turbina la rece cum face cu Shell... Asta e, il tin 6-7000km si il dau jos.
    -1 points
  28. Nu este nicio diferenta de zgomot, fatavde "vechiul" Castrol. Ori e placebo la voi, ori e masina mea defecta.
    -1 points
  29. -1 points
  30. Aproape ca s-a ajuns in situatia sa se planga dupa vechiul ulei Bmw care numai bun nu era! Si masina mea e defecta....merge mai bine cu noul ulei Shell,dar stati asa ca am descoperit misterul.....masina este buna ,uleiul este prost...eu am Shell Helix Ultra 5W-30 Ect in masina care are normele de Bmw LL 04 ,MB(adica Mercedes) 229.51,VW 504.00/507.00,Porche C30 care este de fapt vechiul ulei Shell pentru ca a fost inlocuit cu Helix Ultra 5W-30 ECT C3 care a fost poluat si cu norma Dexos pentru Opel si chiar pentru Chrysler are norma. Cred ca o sa bag de acum inainte Helix Ultra Professional AM-L 5W-30 care are norma BMW LL-04,MB 229.51 si Maserati aproved.....ca Maserati e misto. Lasand gluma deoparte cu asta Shell Helix Ultra 5W-30 Ect masina mea merge mai bine(rotund) decat cu vechiul ulei BMW si uleiul Motul.Cu restul de 2 uleiuri Shell nu stiu.
    -1 points
  31. Eu bag shell de ani de zile si este foarte bun, asta cu zgomote si ragaieli sunt niste prostii...... ultima data am bagat 5w30 AM-L in 523i si nu se auzea altfel motorul, daca are specificatia LL04 cum trebuie sa fie? Ca un 10w40? Am pus si in e46 5w30 AM-L si turbina nu se aude diferit
    -1 points
  32. Eu sincer nu stiu ce sa mai cred cu uleiurile astea!Ori suntem noi (Romania) prea saraci ori sunt ei (Anglia) prea bogati.Nu cred ca ar face producatorii de ulei acte de caritate cu noi,ca de suntem mai parliti de avem preturile astea mici, ori cumparam acel ulei folosit si reconditionat cat de cat.
    -1 points
  33. poza e facuta de mine dar nu in peco,era magazin de specialitate auto.
    -1 points
  34. Recomand vanzatorul, masina a fost intretinuta foarte bine !
    -1 points
  35. pai terminam dar uite ca dupa spalare mai trosneste cate ceva )) Il spal si eu dar daca trosneste ceva , apelez la tine pt costuri , reparatii , diagnoze , probleme etc .
    -1 points
  36. Nu e de la ulei am schimbat doua liqui moli si acuma am de la bmw
    -1 points
  37. Salut, Am trecut printr-o situatie ciudata cu farul masinii mele, Xenonul de fabrica adaptiv din partea dreapta facandu-mi figuri foarte des.Mentionez ca este vorba despre un e90 2007 - 320d. Dupa ce am trecut prin chinuri desfacand bara, farul, drosserul...am inceput sa caut drossere de schimb in Bucuresti, dupa in tara. Nu am gasit nimic nou.La dezmembrari cel mai ieftin era 100 eur, de aceea am decis sa caut afara. Cert este ca pe un forum European dedicat, s-a oferit cineva sa ma ajute, oferindu-mi piesa noua la pret de SH. Neavand nimic de pierdut ..am acceptat.A durat doua saptamani, am primit coletul si am fost impresionat de calitatea pieselor primite. Asa am ajuns eu sa comercializez aceasta piesa care la BMW costa ~ 500 eur Pretul meu este de 500 de ron/bucata . Ofer si garantie. Droser / Balast original Xenon D1s Bmw e90 2005-2008 . Cod produs : 63126948180. Momentan am 2 pe stoc. Pot aduce si alte modele de drossere, de asemenea la comanda. Daca este cineva interesat, pot fi contactat la 0761659551 oricand.
    -1 points
  38. am pus o poza cu scaunul de la sofer, sa se vada ca nu indica interiorul ca are 1.000.000 km, e chiar impecabil, masina o sa aiba cam 250.000 km intra in tara, dar kilometraj real, are toate reviziile facute la reprezentanta pana in mai 2016, are carpass plus TUV facut saptamana trecuta! masina e cumparata din Germania! vine cu acte de Germania!
    -1 points
  39. Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4! Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!
    -1 points
  40. Am un bmw e90 din 01.2006 totul era pana am facut schimbul de ulei,dupa ce am facut am observat ca incepe sa.mi manance ulei tot mai mult am fost la service si mi s.a spus ca e posibil de la turbina...cu ocazia asta am scos si filtru de particule deoarece imi aparuse in bord ca e ĂŽnfundat .Am scos filtru si am trimis turbina la reconditionat,acolo mi.au spus ca se misca de la ax au schimbat ce era de schimbat si am montat.o la loc.De cand am pus turbina reconditionata am impresia ca imi consuma si mai mult ulei undeva la 1l 1000km ceea ce mi se pare foarte mult daca merg cu ea calcata 700km maxim.Am schimbat si epuratorul de gaze.Ce poate sa fie? Oare tot turbina sa fie problema?
    -1 points
  41. Scumpa rau,mai ales ca are mult peste 200k.Sau cel putin asa indica interiorul. Carpass nu e in de...sau e luata la licitatie si vine pe zoll?
    -2 points
  42. ScumpĂŁ rau:)))....aratĂŁ mi una mai ieftinĂŁ cunoscĂŁtorule Interiorul e fĂŁrĂŁ uzura, absolut nici una
    -2 points
  43. Asta e faza, ca romanii cam evita masinile ĂŽnmatriculate in tara
    -2 points
  44. An fabricatie 2009, data primei inmatriculari 2009, tuv valabil pana in 2018 iulie, certificat carpass de atestare kilometraj! Motorizare 1995 cmc diesel 177cp, co2 136 euro 5! printre dotari: - xenon - piele - pilot automat cu functie autobraking - volan sport - suporturi pahare - shadow line - navigatie mare 3d cu hdd - senzori parcare fata-spate - pachet lumini Pret 11.000 euro, masina nu a intrat inca in tara!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.