Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/24/16 in all areas

  1. Pe scurt, masina am adus-o undeva spre sfarsitul lui Mai din Germania, am cumparat-o de la un privat din Hamburg si o luasem pentru mine. Masina este fabricatie Iunie 2003, cu prima inmatriculare in Ianuarie 2004, fostul proprietar a tinut-o vreo 3 ani si o vindea pentru ca isi luase un E93 335i Cabrio. Bineinteles, fiind vorba de motorul N42, el ii schimbase patinele si lantul, plus bobine, bujii, catalizator si sondele lamda, ca atare motorul e in mintile lui, nu fumega, nu consuma ulei peste limita normala. Masina am luat-o fara carte service, are insa ultimele 3-4 TUV-uri, asta insemnand circa 6-8 ani de istoric ai kilometrilor, momentan are cca 214000, am luat-o la 210xxx care sunt si mentionati pe contract. Ultimul TUV a fost facut chiar inainte sa o iau, la 210k km. Totul este functional la masina, mai exista mici urme de uzura, normale pentru varsta ei, insa nimic care sa fie iesit din comun sau suparator vizual. Mecanica este ok, cu exceptia unei bucse pe fata dreapta care scartaie la trecerile peste denivelari, le voi schimba pe amandoua curand. Evacuarea este una sport cu omologare TUV, am documentul care atesta acest lucru, jantele sunt originale de M-pack si au gume de vara, normal(specific doar pentru ca am vazut o gramada cu gume de iarna in plina vara si pe masini gen F10), cu DOT2011 si profil de min 6mm, cele de pe spate sunt Yokohama Advan iar fata sunt Dunlop(daca retin bine, o sa verific). Am si setul de gume de iarna cu jante de tabla cu capace, le am insa in Germania dar le pot aduce si ne intelegem. Mai jos lista de dotari: Type BW71 Model 318ci - EUR Development Code E46 (CFL) Chassis CABRIO Steering LL Doors 2 Engine N42 Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Silbergrau Metallic - A08 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant REGENSBURG Production Date 2003-06-17 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 2BB Lt/aly Wheels Double Spoke 98 Lm Raeder Doppelspeiche 98 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung 387 Wind Deflector Windschutz 388 Softtop Black Verdeck Schwarz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 650 Cd Player Cd-laufwerk 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Cine e interesat ma poate contacta pe pm pentru mai multe informatii! Pretul este de 6000EUR, neg.!
    2 points
  2. Merita mai ales ca F10 se va devaloriza tare in cateva luni cand apare noul seria 5 G30.
    2 points
  3. X5-ul are distributia maselor 49:51% . Cu siguranta este indicat un xdrive, insa nici cu rwd nu o sa aiba probleme in majoritatea situatiilor de trafic. Autobuzele au rwd si vreo 20 de tone si nu am vazut niciunul blocat in zapada. Despre ce vorbim?
    2 points
  4. cateva poze de la intalnire ... http://s31.postimg.org/w1sv3m48b/DSC_0686_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r1vevnyln/DSC_0687_Medium.jpg http://s31.postimg.org/l3hllffmz/DSC_0688_Medium.jpg http://s31.postimg.org/nm3am41d7/DSC_0694_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ybgzedd63/DSC_0695_Medium.jpg http://s31.postimg.org/6a2y0o7vv/DSC_0698_Medium.jpg
    2 points
  5. Mult noroc atunci,totusi lasa mai multe detalii pentru colegii interesati,serie,km etc
    2 points
  6. Scumpa rau,mai ales ca are mult peste 200k.Sau cel putin asa indica interiorul. Carpass nu e in de...sau e luata la licitatie si vine pe zoll?
    2 points
  7. Se apropie ziua mea si am zis sa-mi fac un mic cadou:
    2 points
  8. De vanzare un panou clima cu scaune incalzite pentru seria 1, 3 sau 4. Merge pe F20, F21, F30, F31, F32, F33, F34, F36. Panoul este modelul facelift 2016 cu grafica noua si afisaj alb pe timp de zi si portocaliu noaptea. Pret pentru panou 100 euro sau complet cu trim si panoul de comanda audio la 150 euro. In Bucuresti asigur montaj si codare gratuit.
    1 point
  9. Ai dreptate. Practic imi impartasai opinia doar ca ai fost mai subtil. Imi cer scuze ca nu am inteles din prima
    1 point
  10. Sau, surubelnita dreapta pilita pana intra fortat in capul surubului Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  11. Ce sta la baza afirmatiei tale? Ca eu nu-s convins de ce spui fix pentru ca am luat si masina la 200k si la 86k. Si cea la 86k, luata de noua din Romania, e mai ok decat cea la 200k alergata si prin Germania multicel. Fix la asta ma gandesc si eu. Ca o fi mai uzat interiorul celei din Romania, ok, dar in general, intretinuta corect, nu ai probleme mai mari decat cu una din Germania la 250k km. Ala cu E90 cred ca nu reuseste sa o vanda, altfel nu inteleg de unde atata vrajeala si ghid in cumparare BMW sh. Dar daca tu faci masina la coltu' blocului, cu piese luate pe sub mana (parca ziceai ca lucrezi la un magazin de piese auto) alt roman de ce nu ar face-o? Nu mi se pare ok sa blamezi pe altii dar tu sa faci fix la fel. -------- Eu ma opresc aici. Sa ai noroc la vanzare, daca avea cutie automata pretul era ok (avand in vedere ca e negociabil).
    1 point
  12. 15 mil, la "reprezentanta", nu? cu piese dintr-alea "originale", dar fara sigla...
    1 point
  13. pac pac http://s31.postimg.org/p9tpsnhez/DSC_0684_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r2wmgz2ln/DSC_0697_Medium.jpg
    1 point
  14. Akon, Cred ca moderatia face diferenta :-) Si eu vin de la fwd la rwd si sincer nu pot sa spun ca este chiar nasol iarna. Cred ca depinde de stilul de condus (eu conduc batraneste) si de starea masinii. In schimb sunt complet deacord cu suprematia awd :-) Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  15. Daca rwd este asa "slab" in comparatie cu fwd de ce se mai fabrica? Zmei am vazut si eu dar erau din toate taberele. Nu cred ca e vinovata masina ca soferul nu stie cum sa o conduca/intretina Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  16. Eu cred ca este din brate. La franare in zona de vibratii, daca tii pedala usor apasata, simti ceva feedback?
    1 point
  17. Aceiasi problema o am la simeringuri .. mananca 1 litru in 500 km si da cu fum cand accelerez .. depinde temperatura de afara . Daca e cald albastru daca e rece alb .. bimmer imi ia 2000 de lei .. dar ce face schimba motoru ? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
    1 point
  18. Nu este ipocrizie ! Dar daca imi spuneai pe un alt "ton" era mult mai ok. Consider ca suntem oameni si avem de invatat pana ochii ni se vor inchide ! Cum am spus si mai sus nu stiam cum se scrie corect si cum se pronunta ! Eu stiam de semering cand de fapt el este simering ! Asa invata omul . Sa ai o seara frumoasa ! Cu stima ! Cand am sa duc operatiunea la final am sa pun toate cheltuielile ! Oricum bugetul este de 3000 ron sper sa imi ajunga !
    1 point
  19. hai sa pun si eu o intrebare aici: ultimele mele doua masini bmw ,ambele bmw e92 de 2000 diesel 1. e92 320d 177 cp af 10.2007 co2 128g/km Euro 4 taxa 500 de euro 2. e92 320d 184 cp af 10.2010 co2 156g/km Euro 5 taxa 140 de euro intrebare era de ce masina mult mai noua dar care polueaza mult mai mult(156g/km) are euro5 ? iar masina care are emisii mai mici (128) are euro4 si taxa de 3 ori mai mare ?
    1 point
  20. Intr-adevar, o masina de 272 de cai pentru care proprietarul plateste 300 de lei pe luna ca sa o miste e o tiganie. Eu consider ca dizelu tau obosit care omoara planeta e tiganie,dar e o lume libera si putem sa bagam in plamani ce vrem noi.
    1 point
  21. Spuse soferul de dizel.... )) Daca n-ai bani de BMW pe benzina, iti iei logan,nu ?
    1 point
  22. Pai roata ca roata, dar cum pune lumea gaz pe e90 ???!
    1 point
  23. Dupa foarte multe cautari si incercari am reusit sa pun noile jante.A fost foarte greu sa gasesc anvelopele optime pentru a nu atinge nici acum si nici cand voi pune al 2-lea set de jante cu semislickurile pe ele care sunt mai late.Am incercat 225/40 pe fata,pe urma si pe spate,am roluit aripile pe spate sperand ca macar asa voi putea sa pun 225/40 pe spate si sa fie si joasa exact cat trebuie,dar fara succes... In cele din urma am facut camber pe fata din suspensie si i-am pus 205/40/R18 (dupa camber incapea si 225/40/R18 dar nu si pe spate si din acest motiv nu avea rost sa las mai lat pe fata). Pe spate nu am vrut sa fac camber deoarece masina are un "retard" si din cand in cand mai doresti linii avand nevoie de toata derenta anvelopelor asa ca am ales si pentru spate tot 205/40/R18.Acum totul este la fata si cum trebuie.De 4 ori a trebuit sa merg la service pentru a mai inalta sau lasa suspensia,ba era prea inalta de bot,ba prea lasata de spate,dupa ce am tot schimbat anvelopele si era cum trebuie atingea cand aveam pasager in spate si etc...Acum sper ca am gasit setup-ul perfect. Maine voi merge la geometrie pentru ultimele reglaje pentru ca nu am fost deloc de cand am pus puntea inapoi. Masina a mai fost coborata de fata cu 1 cm si de spate foarte putin aproximativ 0.5cm fata de cum era inainte,iar acum este putin mai rigida pe fata dar acceleratia este mai buna,probabil unghiul la acceleratie este mai bun. In pozele ce le voi lasa acum nu era cu reglajul final ci cu penultimul(adica in prezent a mai fost lasata 1 cm de fata),voi reveni si cu alte poze pe viitor cand va fi curata. In curand vor veni noile jucari pentru a atinge pragul propus de 400Cp :shifty:
    0 points
  24. Se stie doar ca o masina adusa din Germania cu 200.000 mii de km de-abia isi face rodajul. Cand ajungi in tara trebuie sa mergi mai incet, ca incepe sa intinereasca de fapt. Kilometrii facuti pe autobahn sunt intr-adevar mai putin solicitanti decat cei prin oras, insa una e sa ii dai goneta 180-200 pe autobahn si alta e sa mergi cu 140 pe pilot. Daca mergi cu un diesel cu 3500 rpm care e chinuitor pt el, 200.000 mii de km, parca nu prea mai zici ca a fost tinut la pas. Pe mine ma mira ca romanii dau sume considerabile de bani pe masini cu peste 200.000 mii km in ideea ca iau masina tipla, Mai era un individ pe olx care facuse o poveste frumoasa pt e90-ul lui nfl cu "250.000 mii km da' sunt reali", ca si cum cand vezi 250.000 zici " asta da masina, e ocazie". Si probabil multe din cele vandute in tara cu 180000 au dati inapoi tot vreo 50 60 maxim 100 mii. Ajungem tot la "are 260 mii, dar reali". )
    0 points
  25. Aia care cred basmele ca o masina de 300k km talpalita pe Germania e mai ok decat una cu jumatate km facuti in Romania. Sunt exact aia care se plang ca s-a rupt distributia si BMW e de rahat. Fiabilitatea a scazut in general. Motor N47 - cum sta cu distributia? Vreo interventie in Germania?
    0 points
  26. Eu am comparat cu fosta mea masina ce avea mai multe dotari,inmatriculata,istoric si totusi am stat ceva vreme cu ea la vanzare. Poate ai mai mult noroc,spor!
    0 points
  27. Pret nou: 6500e fara jantele din poze
    0 points
  28. Comparatia ta e lipsita de sens si premise. Am diesel pentru ca locuiesc in afara orasului si ma avantajeaza. Daca stateam in oras probabil ca luam benzina. Si clar ramanea benzina, nici nu imi trecea prin cap sa pun gaz.
    -1 points
  29. Daca ai masina de 272 cai, o lasi asa cum e, nu o pui pe gaz. Daca o pui pe gaz, inseamna ca nu iti permiti sa ai masina aia, si esti un fel de doua feluri (tiganie). Nu stiu cum ai ajuns tu sa spui ca masina mea (care este asa cum a iesit pe portile fabricii) este o tiganie. Bine ca masina ta cu instalatii si furtune si bomba atomica in portbagaj nu e o tiganie. Te faci de ras. N-ai bani de benzina si iti consolezi amarul cu o instalatie pe gaz. Ma opresc aici ca gandirea unor oameni este peste capacitatea mea de intelegere.
    -1 points
  30. Hai ca ne-am distrat. Multa multa minte va doresc !
    -1 points
  31. Ia uite aici pentru tine! Vezi tu singur care polueaza mai mult. A mea, sau a ta (si asta in cazul in care presupun ca ai e46, ca daca ai e36 lucrurile stau mai grav)
    -1 points
  32. Rog un moderator sa editeze. Pretul este de 595 de lei. Scuze de greseala.
    -1 points
  33. expensive nu e sinonim cu supraevaluat!
    -1 points
  34. Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.
    -1 points
  35. Ma indoiesc ca nu s.ar fi ocupat proprietarul daca era vorba de "un drum" si 100-200 lei pentru omologare motor si schimbat actele. Oricum, spor la vanzare. Peste cateva luni cand o sa ajungi cu pretul la 5000-5500 euro o sa intelegi ce incerc sa spun aici.
    -1 points
  36. Nu cred ca initiatorul topicului sau oricine isi permite un X5/6, ML, Qx are in vedere parcurgerea de drumuri off-road :-) Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    -1 points
  37. Vascozitatea nu este singura proprietare a uleiului , tind sa cred ca lantul ramanea uns cu 5w30. Cand am sa fac schimbul cu 5w30 am sa revin cu informatii.
    -1 points
  38. Ambele uleiuri ce am avut bagat in motor sunt recomandate pt modelul n42 , chiar este o optiune la alegerea uleiului pe situl liqui moly unde zice ca uleiul 5w30 este recomandat si pt economia benzinei. Eu is de parere ca ar trebui sa revin totusi la 5w30 , poate 5w40 de la alt producator se apropie de acest 5w30 de la liqui moly. O zi buna.
    -1 points
  39. Toata lumea stie sa codeze de cand a aparut Carly Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  40. Din punctul meu de vedere, nu merita sa dai 22k euro pe o masina veche de 4 ani si cu rulaj peste 150k km. Totusi e o suma, mai degraba asa lua un seria 3 mai nou cu 2 ani si cu rulaj mult mai mic. Dar e parerea mea, fiecare cu banii lui.
    -1 points
  41. Nu pot decat sa ma distrez cand vad oameni cu rwd smei iarna.Nu ai ce sa compari cu fwd sau awd!
    -1 points
  42. @daniel popa Nu confunda lucrurile,rwd are avantajele lui dar nu iarna,sa fim seriosi.Am avut fwd,am rwd si am am vazut ce insemna iarna.
    -1 points
  43. Sunt aproape sigur cu un x5 rwd este mai rau pe zapada dpv al tractiunii decat un seria 5 rwd.Poate un coleg ce a studiat dinamia autovehiculelor la faculta ne poate lumina mai bine.
    -1 points
  44. am pus o poza cu scaunul de la sofer, sa se vada ca nu indica interiorul ca are 1.000.000 km, e chiar impecabil, masina o sa aiba cam 250.000 km intra in tara, dar kilometraj real, are toate reviziile facute la reprezentanta pana in mai 2016, are carpass plus TUV facut saptamana trecuta! masina e cumparata din Germania! vine cu acte de Germania!
    -1 points
  45. Ce Marca de telescoape recomandați la un 520 m paket 163 cp? Am inteles ca Monroe sunt destul de slĂŁbuțe , mulțumesc !
    -1 points
  46. An fabricatie 2009, data primei inmatriculari 2009, tuv valabil pana in 2018 iulie, certificat carpass de atestare kilometraj! Motorizare 1995 cmc diesel 177cp, co2 136 euro 5! printre dotari: - xenon - piele - pilot automat cu functie autobraking - volan sport - suporturi pahare - shadow line - navigatie mare 3d cu hdd - senzori parcare fata-spate - pachet lumini Pret 11.000 euro, masina nu a intrat inca in tara!
    -1 points
  47. Volan piele BMW Seria 3 E90 E91 E92 Pielea este originala si arata ca noua. Volan dat jos de pe autoturism cu 90.000 de km reali. Pozele sunt reale. 295 Lei 0733458861
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.