Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/25/16 in all areas
-
4 points
-
eh .... a scris cineva cu o pagina in urma "Ar trebui sa iti dea el tie 2k." ( cred ca avea inside info ) Pe scurt : - masina lovita frontal - reparata pe branci - farurile LED cu date de fabricatie diferita ( unul din ele avea prinderile lipite ) - in partea din fata scutul era prins de bara cu negrese - radiatorul si intercoolerul nu mai stateau in pozitia corespunzatoare - urme de ciocan/baros pe lonjeronul din stanga - lipseau unele prinderi din plastic de la aparatorile de noroi / scuturi de sub masina - pierdea ulei la prinderea dintre cutie si motor - pierdea ulei la cutia de transfer - destul de multe erori de la EGR/turbo care apareau si dispareau aleator la x NR de KM Totusi masina mergea bine , tragea foarte bine , avea o tinuta de drum buna , cutia schimba perfect . Am zis pas ... problema este ca mi-a placut mult seria4 cu motorul asta si cred ca o sa pun M550'ul la vanzare si in cazul in care se vinde o sa caut ceva asemanator in Germania / Olanda .3 points
-
treaba e simpla. te duci cu ea la bmw si o verifici - eventual o cumperi. in schimb ai preferat sa te reorientezi spre o masina mai ieftin ( din Pitesti , unde se stie ca sunt cele mai mari tepe ) , ai dat km verificabili si facturi pe kit M din Pitesti. Nu conteaza ca nu merge masina bine , sa moara baietii pe strada cand apari cu M pack2 points
-
Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.1 point
-
Usor , usor ne apropiem de adevar. As avea o intrebare la cei care si-au pus praguri de M. Inafara de pragurile propriu-zise , ce mai trebuie schimbat. Am inteles ca acele cleme de plastic nu se mai potrivesc. M-ar ajuta enorm niste coduri cu ce mai trebuie cumparat.1 point
-
1 point
-
pentru cautatorii de f10: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gi4p3.html#27316830601 point
-
Am remediat problema,am desfĂŁcut tetiera si am vĂŁzut ca plasticele pe care intra scârĂâşĂ˘iau. Si cu ocazia asta am un uns puĂâşin si sistemul acela de prindere a spĂŁtarului. Va multumesc ĂŽncĂŁ o data colegii pentru timpul acordat! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa foarte multe cautari si incercari am reusit sa pun noile jante.A fost foarte greu sa gasesc anvelopele optime pentru a nu atinge nici acum si nici cand voi pune al 2-lea set de jante cu semislickurile pe ele care sunt mai late.Am incercat 225/40 pe fata,pe urma si pe spate,am roluit aripile pe spate sperand ca macar asa voi putea sa pun 225/40 pe spate si sa fie si joasa exact cat trebuie,dar fara succes... In cele din urma am facut camber pe fata din suspensie si i-am pus 205/40/R18 (dupa camber incapea si 225/40/R18 dar nu si pe spate si din acest motiv nu avea rost sa las mai lat pe fata). Pe spate nu am vrut sa fac camber deoarece masina are un "retard" si din cand in cand mai doresti linii avand nevoie de toata derenta anvelopelor asa ca am ales si pentru spate tot 205/40/R18.Acum totul este la fata si cum trebuie.De 4 ori a trebuit sa merg la service pentru a mai inalta sau lasa suspensia,ba era prea inalta de bot,ba prea lasata de spate,dupa ce am tot schimbat anvelopele si era cum trebuie atingea cand aveam pasager in spate si etc...Acum sper ca am gasit setup-ul perfect. Maine voi merge la geometrie pentru ultimele reglaje pentru ca nu am fost deloc de cand am pus puntea inapoi. Masina a mai fost coborata de fata cu 1 cm si de spate foarte putin aproximativ 0.5cm fata de cum era inainte,iar acum este putin mai rigida pe fata dar acceleratia este mai buna,probabil unghiul la acceleratie este mai bun. In pozele ce le voi lasa acum nu era cu reglajul final ci cu penultimul(adica in prezent a mai fost lasata 1 cm de fata),voi reveni si cu alte poze pe viitor cand va fi curata. In curand vor veni noile jucari pentru a atinge pragul propus de 400Cp :shifty:1 point
-
Daca ar fi asa simplu calculul uzurii in functie de numarul de ore de functionare cred ca producatorii ar fi extrem de fericiti. De ce crezi ca toti dau garantie in functie de numarul de km ca si criteriu principal? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
Da, mergi la un dealer BMW. Asta daca stii ca prezoanele ar fi de BMW/Mini... Imi par a fi originale. Ar trebui sa ai cu tine acte sa dovedeasca ca tu esti propietarul, pentru orice eventualitate. Suna si intreaba inainte, eventual ce, centru ar avea modele de chei de prezoane antifurt.1 point
-
cateva poze de la intalnire ... http://s31.postimg.org/w1sv3m48b/DSC_0686_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r1vevnyln/DSC_0687_Medium.jpg http://s31.postimg.org/l3hllffmz/DSC_0688_Medium.jpg http://s31.postimg.org/nm3am41d7/DSC_0694_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ybgzedd63/DSC_0695_Medium.jpg http://s31.postimg.org/6a2y0o7vv/DSC_0698_Medium.jpg1 point
-
Mai nou trebuie sa se adapteze vanzatorul la cati bani dispune cumparatorul.. Ma amuza chestia asta. Soul77: daca nu ai destui bani ori mai strangi , ori cauti o masina in bugetul tau cu mai putine dotari.1 point
-
Hai ca nu am mai postat nimic de ceva vreme, intre timp am reusit sa montez suspensia HSD Mono Pro pe care o recomandan pentru orice masina daca aveti buget sub 1000 euro. Dupa multe cautari am reusit sa gasesc un blocant care sa intre in carcarsa diferentialului de 330cd care este total diferit de orice diferential montat pe E46. (Este mai robust, are planetarele mai groase, ect) Blocantul l-am cumparat din Spania de la firma RSX Racing Solution la un pret mai multe decat decent cu tot cu transport 1100 euro. La Quaife era mai scump. Blocant-ul este te tip Torsen. Dabia astept sa il incerc saptamana asta la Trofeul Sinaia unde o sa merg in acest weekend. Am incercat sa punem si un final drive mai scurt 3.23 mai exact insa trebuie si aici sa modificam lungimea pinionului de atac ca este prea mare cum circa 25mm.1 point
-
Mersul pe timp de iarna nu inseamna doar sa te afunzi in zapada, mai inseamna si porniri din rampa pe carosabil alunecos, mai inseamna si mers pe serpentine, pe polei, sleauri etc. In absolut toate cazurile greutatea considerabil mai mare, centrul de greutate ridicat si anvelopele late vor fi ca o piedica. Intr-adevar sunt posesori de suv-uri fwd care sunt f multumiti, numai ca masinile lor noi au costat chiar si sub 20k euro si sunt considerabil mai usoare. Un Suzuki Vitara fwd costa 17k euro nou, are 1.2t si latimea anvelopelor 215. Pret si greutate de compacta noua dar cu garda la sol, spatiu si pozitie la volan de suv compact. Un X5 2.5sd costa peste 40k euro sh, are peste 2t si latimea anvelopelor 255. Sa nu mai zic ca este penibil sa ramai cu ditamai X5-ul impotmolit pe o straduta din Buc sau sa te chinui sa urnesti animalul din loc pe dealul de la Cotroceni.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am montat ambreiajul , volanta si arcurile :frantics: http://s31.postimg.org/o1y7wqxu3/13417463_1744206612514645_1190050530092106256_n.jpg http://s31.postimg.org/5ukq53ykr/13432369_1744206595847980_9003628881628744808_n.jpg http://s32.postimg.org/6hhc5t0sl/13445687_1744206589181314_1304228881785179615_n.jpg1 point
-
1 point
-
Multumesc ! Probabil cea mai asteptata piesa a acestui an a ajuns, Quaife LSD.Impecabile mi se par toate finisajele.Termenul de livrare a fost respectat cu rigoare. Sper ca impreuna cu Toyo R888 sa faca perechea perfecta(ideal ar fi fost sa rezolv problema si cu BBS-urile,dar toate la timpul lor probabil). Blocantul are greutatea de 9kg. Sper ca saptamana viitoare sa intaresc puntea,sa pun bucsile polieuretanice care inca nu le-am comandat pentru puntea spate(ce mi-ati recomanda?),sa urmez exemplul colegului RCC-67 sa vopsesc tot pe dedesupt si sa montez blocantul. Abia astept sa vad diferenta.Voi reveni cu detalii. http://s32.postimg.org/mtikcs7up/IMG_3998.jpg http://s32.postimg.org/tu6k5k9mp/IMG_4002.jpg http://s32.postimg.org/42gn2mda9/IMG_4003.jpg http://s32.postimg.org/na3rz7vlt/IMG_4004.jpg http://s32.postimg.org/rhyk7yx1d/IMG_4007.jpg http://s32.postimg.org/ajzjm4nnl/IMG_4011.jpg1 point
-
Tocmai ce am prins un cocalar care voia sa-mi fure oglinzile de la masina. Era cu fi-su de 16 ani care le fura si ta-su ii tinea de sase, norocul meu ca eram peste drum si i-am vazut, bineinteles ca tot ei au facut scandal si au trecut la amenintari pe motiv ca ei doar se plimbau pe acolo si se uitau la masina. Pe ploia de afara la 8 grade si pe intuneric, un pusti de 16 ani cu gluga in cap, era foarte curios ce fel de BMW e asta si mai ales ce oglinzi are, ca era cu mana pe aia din stanga. Am chemat politia care a concluzionat ca "e copil si nu pare hot de oglinzi", macar i-au luat datele lu' ta-su din buletin asa ca stiu de unde le recuperez in car ca dispar in urmatoarea perioada. Mai nou se fura in familie, ca pustiu e minor si nu au ce sa-i faca. Am auzit texte de genul: "ba' stii cine sunt eu?", "il chem pe frate-miu...", etc. dar ei doar se plimbau prin cartier noaptea prin ploaie si vizionau masini....... Astia sunt, am poze si cu fetele lor, just in case http://s7.postimg.org/py4mecyhj/IMG_0824.jpg1 point
-
Asa cum este normal la noi in Romania, pentru ca nu poti avea incredere deplina in vanzator,dupa cumpararea unei masini trebuie facut schimbul de ulei + filtre(inclusiv cel epurator). La filtrul de aer am ales K&N pentru ca speram intr-un plus de putere dar mai tarziu am aflat ca nu este sanatos nici pentru motor si nici plusul nu aparut.Este indicat pentru masini de peste 300CP pentru a castiga ceva cai. Dupa toate acestea am vrut neaparat sa merg cu ea la Bavaria pentru a face niste teste "adevarate"(asta era in capul meu,daca nu stiu ei atunci cine?!).Pe langa faptul ca m-am plictisit de moarte cele 3 ore cat am stat pe acolo pentru ca nimeni nu mi-a spus ca va dura atat de mult sa plec si sa revin mai tarziu,mare lucru nu am aflat de la ei iar pretul acestor "verificari" mi s-a parut exagerat la acea vreme in jur de 550 lei in conditiile in care nu s-a schimbat nimic la masina si am plecat mai dezorientat decat venisem. Singurul lucru bun verificat a fost istoricul masinii care corespundea cu facturile de la Bavaria care le aveam de la vanzator si kilometri indicati in acestea. A fost singura si ultima oara cand am mai calcat la Bavaria pentru ai lasa sa imi faca ceva la masina. Dupa aceasta "suparare" m-am apucat si i-am curatar si EGR-ul care era foarte grasut. Multumesc !1 point
-
Am vazut si eu anuntul. Ce mi se pare dubios ca pozele de afara sunt de asta iarna si cea din interior este recent facuta. Mie imi ridica un semn de intrebare. Posibil sa ma duc sa o vad joi seara si revin cu alte pareri. Late edit: "e cu scaune de seria 7" - incep sa ma gandesc ca bat drumul degeaba0 points
-
De permis stai liniștit ca ĂŽmi permit si sa o ĂŽntrețin, eu doar ceream o pĂŁrere vizavi de o mașinĂŁ , de altfel este si rolul acestui topic.0 points
-
normal ca ti se pare scumpa, pt ca nu ti o permiti . o revizie costa 1700 la bmw. daca nu ti permiti sa dai banii astia inseamna ca n ai bani sa o intretii. nu vreau sa te jignesc!!! muncesc in domeniul pieseleor auto (dezmembrari ) . lumea cauta la e90 amortizoare , discuri de frana , placute de frana , ambreiaj sh. INCREDIBIL . Daca cauti bmw ieftin , asta cumperi !!!0 points
-
Pai daca cineva cauta special e46 cred ca ar prefera unul care e intr-o stare cat mai buna si ii pune ce motor vrea, pt ca nu mai are bataie de cap cu unele dotari, sasiu, etc , eu zic ca are platforma destul de buna si momentan pt un 320d se misca decent. Multumesc pt aprecieri. PS: Urmeaza revizia (ulei, filtre) + bielete directie + capete de bara + burdufe caseta noi (nu bat, nu fac probleme dar sunt cam intepenite si nu vreau sa creeze probleme pe viitor, mai bine previn).0 points
-
fara dotari prea multe, da....dar scumpa?!?!??! daca are km reali si e intretinuta bine eu zic ca e ieftina. toti comparati preturile cu ce dicteaza rablele cu sute de mii de km "ascunsi"-1 points
-
pai numai bisnitarii o dau cu 'asa am luat-o'. Faruri,jante,capota fara urme evidente de pietre,bare la aliniament ciudat etc.Eu prin vopsea originala inteleg 0 piese revopsite.Bafta!-1 points
-
Din punctul meu de vedere, nu merita sa dai 22k euro pe o masina veche de 4 ani si cu rulaj peste 150k km. Totusi e o suma, mai degraba asa lua un seria 3 mai nou cu 2 ani si cu rulaj mult mai mic. Dar e parerea mea, fiecare cu banii lui.-1 points
-
Aia care cred basmele ca o masina de 300k km talpalita pe Germania e mai ok decat una cu jumatate km facuti in Romania. Sunt exact aia care se plang ca s-a rupt distributia si BMW e de rahat. Fiabilitatea a scazut in general. Motor N47 - cum sta cu distributia? Vreo interventie in Germania?-1 points
-
Sau te duci la un service de roti, la niste baieti priceputi si le Poate scoate cu o tubulara si ciocanul. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Asta ai auzit-o prin 2003 la un vecin de bloc ce a fost in Germania si de atunci tot asa umbla vorba.In Germania chiar se circula tare pa autostrazi...si femei si barbati merg tare, te asigur ca daca mergi pe banda 1 cu 140 te muti pe 2 doar cand depasesti camione si microbuze, mai rar cate o masina. Inca nu v-ati saturat de placa asta cu Germania autostrada km sub 200.000 de mii bla bla. Principalul factor care influenteaza viata masinii si a componentelor ei este stilul de condus. Asa ne-am adancit in problema asta ca am inceput sa discutam de ore de functionare, s-au epuizat discutiile cu kilometrii reali, ireali fantastici si am ajuns la ore de functionare, ca la tractoare. Darius are tot interesul sa prezinte terorii dinastea cu medii de 100 de km, ca vrea sa vanda masina omul.. Mi-a zis si mie un samsar cand am vandut Astra H.."masina rulata in tara, pfff, nu se cauta astea bo$$, iti eu 2800 pe ea"...ca sa faci ce cu ea? daca "nu se cauta astea?"-1 points
-
Parerea mea ca nu, o iei de la capat cu investiile, detailing si altele. Ce iti lipseste de pe masina asta? Nu compari 35xD cu M550D, diferenta de greutate mare nu este si altele... Stiu ca si eu sufar de aceasi boala si stiu ca pana la urma faci tu ceva daca ti-ai pus in cap...dar asta este parerea mea de outsider )))) Baga niste poze cu 435xD totusi...-1 points
-
Din pacate dupa 315 000 km in care nu mi-a consumat ulei deloc a inceput sa consume ulei cam 1 L /10 000 km. Am schimbat filtrul epurator dar nici o diferenta. Ce imi sugerati ? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Nu cred ca zgomotul provine doar de.la.lant, ci din cauza scurgerii uleiului din toate incheieturile motorului, e normal ca la prima cheie, panaface presiune ,sa szdangane.-1 points
-
-1 points
-
salut, am si eu o problema la un bmw 320 infrana toate 4 rotile am verificat etrierele si sunt in ordine cand dau drumul la vacumul din servofrana nu mai infrana... am schimbat supapa de sens, acuma un mecanic zice ca e de la abs dar am scos sigurantele sa il dezactivez si tot infrana.. sa fie pompa vacum sau servo frana??? a mai avut cineva problema asta? va multumesc-1 points
-
N-are treaba centrul de greutate. E ok sa fie mai sus pe zapada ca asta inseamna ca si garda la sol e mai sus. Daca iarna circula seria 5-ul rwd pe zapada, un x5 cu garda la sol mai mare tot rwd va circula si mai bine. Sunt multi clienti de suv 4x2 pentru simplul fapt ca le place sofatul la inaltime si sentimentul de siguranta dat de un suv. Gusturile nu se discuta. Altfel x driveul e bun sa fie acolo, iar pe masina noua merita. La sh nu m-as incumeta fara garantie.-2 points
-
Daca tinem cont ca e cabrio, 2015 si dotari... da, merita...poate reusesti sa faci rost totusi de niste poze sa vedem si noi cum arata.-2 points
-
salut, iti pot oferii 4200e nu vreau sa para o oferta jignitoare , dar cam de banii astia dispun.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00