Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/26/16 in all areas
-
Pe mine ma mira alta treaba, asa de hoti sunt colegii intre ei? Ai zis ca este masina unui coleg. Te tepuia cu buna stiinta, fara nicio jena? Nu era constient ca la un moment dat tot afli?5 points
-
eh .... a scris cineva cu o pagina in urma "Ar trebui sa iti dea el tie 2k." ( cred ca avea inside info ) Pe scurt : - masina lovita frontal - reparata pe branci - farurile LED cu date de fabricatie diferita ( unul din ele avea prinderile lipite ) - in partea din fata scutul era prins de bara cu negrese - radiatorul si intercoolerul nu mai stateau in pozitia corespunzatoare - urme de ciocan/baros pe lonjeronul din stanga - lipseau unele prinderi din plastic de la aparatorile de noroi / scuturi de sub masina - pierdea ulei la prinderea dintre cutie si motor - pierdea ulei la cutia de transfer - destul de multe erori de la EGR/turbo care apareau si dispareau aleator la x NR de KM Totusi masina mergea bine , tragea foarte bine , avea o tinuta de drum buna , cutia schimba perfect . Am zis pas ... problema este ca mi-a placut mult seria4 cu motorul asta si cred ca o sa pun M550'ul la vanzare si in cazul in care se vinde o sa caut ceva asemanator in Germania / Olanda .5 points
-
normal ca ti se pare scumpa, pt ca nu ti o permiti . o revizie costa 1700 la bmw. daca nu ti permiti sa dai banii astia inseamna ca n ai bani sa o intretii. nu vreau sa te jignesc!!! muncesc in domeniul pieseleor auto (dezmembrari ) . lumea cauta la e90 amortizoare , discuri de frana , placute de frana , ambreiaj sh. INCREDIBIL . Daca cauti bmw ieftin , asta cumperi !!!3 points
-
Usor , usor ne apropiem de adevar. As avea o intrebare la cei care si-au pus praguri de M. Inafara de pragurile propriu-zise , ce mai trebuie schimbat. Am inteles ca acele cleme de plastic nu se mai potrivesc. M-ar ajuta enorm niste coduri cu ce mai trebuie cumparat.2 points
-
Vand set pentru E90 NON Facelift Discuri Placute Senzor Șuruburi discuri Piesele sunt pentru rotile fata si sunt absolut originale Pret:1300 lei 0741044636 Mi s-a închis celălalt topic probabil ca am dat Up mai devreme de 7 zile<am citit> , va rog sa ma scuzați! Am inteles acum care a fost problema! Mersi de înțelegere!1 point
-
Polish a zis vopsitorul doar prin toamna, urmeaza sa fac motorul sa mearga calumea, si o izolare sub ea completa cu ceva amestec de ceara si vaselina ulei...ceva de genul. Tratament complet la ce te referi, chiar vreau sa fac, daca imi poti zice cu ce si cum, as fi recunoscator Cam asta e ideea sa o fac un bibelou frumos, cand treci prin Zalau suna-ma si cu cea mai mare placere am sa ma dau mare Si pozeeee1 point
-
Colega, vezi ca site-ul pe care pui tu poze au ceva virusi... Spam-uri.. Te rog sa fii atent pe unde pui pozele. Nu prea am inteles de ce nu ai folosit posibilitatea data de acest forum...?? Aviz amatorilor; nu deschideti poza de pe telefon android!1 point
-
Cand auzi atatea pareri despre n47 zici ca e o petarda de motor.. cand colo e cel mai reusit in clasa lui. Faptul ca se mai rupe o distributie nu e ca si cum sunt servisurile pline de n47 bubuite. Majoritatea problemelor apar dupa multi km si intretinere precara. Pana la urma e un motor foarte bun, consum dintre cele mai mici la categoria lui, performante de top la categoria lui, fiabilitate mare. X3 dupa 2012 cu dotari si necocosat nu iei sub 22 23 mii automat. Sunt x1 din 2013 de la 20 21 k euro cu kilometri pana in 130000. Deci sa nu aberam.1 point
-
M-am apucat sa schimb led-urile prin masina, evident ca am rupt clema de la becul din portbagaj...1 point
-
Imi pare rau dar ma simt nevoit sa te contrazi. Am cumparat in februarie X3 2012 cu dotari multe si km 130k reali (predata leasing) la 25500€. Am cautat doua luni masina si nu am gasit mai jos de 25k€ decat masini aduse cu km dati inapoi sau istoric neverificabil. In Germania gaseam asemanatoare mai ieftina cu maxim 1000€. Stiam asta deja si m-am convins inca o data ca nu o sa gasesti niciodata lucru bun si ieftin cum viseaza multi. Va sfatuiesc sa nu mai vorbiti din auzite sau sa luati de bune toate anunturile de pe net inainte sa verificati. Eu zic sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme. Ai facut o alegere foarte buna si gandeste-te ca orice problema care ar putea sa apara are si o rezolvare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
PRET: 200 Lei http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5913_zpsk5ipaeu3.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5912_zpsdskzdrtw.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5907_zpsk8knqyg3.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5909_zpswwakqctf.jpg1 point
-
1 point
-
masina a fost luata de pe Cars on the Web si a venit pe trailer in Romania el nu parea afectat / surprins deci probabil stia si pretul o fi fost pe masura "reparatiei"1 point
-
am dat si eu click pe anunt de curios si am vazut ceva dubios (nu aia 186cp...) scaunele alea de "septar" sunt puse ulterior si nu a tinut de cont de discrepanta cromatica pe care a creat-o: mocheta neagra, scaune complet crem (oyster zice el), fete de usi la fel, complet crem (oyster, ma scuzi). din fabrica nu stiu sa existe o astfel de combinatie. daca tot a mers pana acolo, putea face un sacrificiu si sa faca treaba buna. scaunele si fetele de usi vin in culoarea aia doar cu mocheta crem. la mocheta neagra fetele de usi sunt jumatate negre si plasticele de jos de la scaune tot negre...mie personal nu imi place cum arata asa si m-ar zgaria pe creier zilnic sunt curios daca ar preciza macar telefonic modificare asta ps: trimurile alea PIANO BLACK (asa a scris omu) sunt de fapt high-gloss. nu e niciun bai cu ele, dar ce rost are sa aberezi...1 point
-
asa e vorba din popor, cand are scaunele optionale, multi o folosesc.1 point
-
Parerea mea e ca valoarea de 1L /1000 km scrisa in manualul bmw e o abureala a producatorilor auto pt a evita schimbarea motoarelor in garantie. Un motor care consuma asemenea cantitate de ulei are o problema, nu va mai mintiti cu manualul si ce zice bmw. Asta e ca si aia cu uleiul la cutie si diferential e nemuritor. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Toptec 4100 : vascozitate la 40 grade celsius : 85 mm2/s vascozitate la 100 grade celsius : 14 mm2/s Toptec 4600 : vascozitate la 40 grade celsius : 64 mm2/s vascozitate la 100 grade celsius : 11,6 mm2/s Ce cred eu este ca la o temperatura de pornire unde motorul este rece sa zicem 15 grade celsius diferenta intre uleiuri este si mai mare ca vascozitate. Toptec 4100 este mai bun cred la temperaturi mari , dar mai conteaza si la pornire (apare uzura pe axa cu came de la valvetronic pana ajunge uleiul) in timp ce toptec 4600 sta pe axa si pe lant .1 point
-
pentru cautatorii de f10: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gi4p3.html#27316830601 point
-
treaba e simpla. te duci cu ea la bmw si o verifici - eventual o cumperi. in schimb ai preferat sa te reorientezi spre o masina mai ieftin ( din Pitesti , unde se stie ca sunt cele mai mari tepe ) , ai dat km verificabili si facturi pe kit M din Pitesti. Nu conteaza ca nu merge masina bine , sa moara baietii pe strada cand apari cu M pack1 point
-
Pai daca cineva cauta special e46 cred ca ar prefera unul care e intr-o stare cat mai buna si ii pune ce motor vrea, pt ca nu mai are bataie de cap cu unele dotari, sasiu, etc , eu zic ca are platforma destul de buna si momentan pt un 320d se misca decent. Multumesc pt aprecieri. PS: Urmeaza revizia (ulei, filtre) + bielete directie + capete de bara + burdufe caseta noi (nu bat, nu fac probleme dar sunt cam intepenite si nu vreau sa creeze probleme pe viitor, mai bine previn).1 point
-
Parerea mea ca nu, o iei de la capat cu investiile, detailing si altele. Ce iti lipseste de pe masina asta? Nu compari 35xD cu M550D, diferenta de greutate mare nu este si altele... Stiu ca si eu sufar de aceasi boala si stiu ca pana la urma faci tu ceva daca ti-ai pus in cap...dar asta este parerea mea de outsider )))) Baga niste poze cu 435xD totusi...1 point
-
Asta ai auzit-o prin 2003 la un vecin de bloc ce a fost in Germania si de atunci tot asa umbla vorba.In Germania chiar se circula tare pa autostrazi...si femei si barbati merg tare, te asigur ca daca mergi pe banda 1 cu 140 te muti pe 2 doar cand depasesti camione si microbuze, mai rar cate o masina. Inca nu v-ati saturat de placa asta cu Germania autostrada km sub 200.000 de mii bla bla. Principalul factor care influenteaza viata masinii si a componentelor ei este stilul de condus. Asa ne-am adancit in problema asta ca am inceput sa discutam de ore de functionare, s-au epuizat discutiile cu kilometrii reali, ireali fantastici si am ajuns la ore de functionare, ca la tractoare. Darius are tot interesul sa prezinte terorii dinastea cu medii de 100 de km, ca vrea sa vanda masina omul.. Mi-a zis si mie un samsar cand am vandut Astra H.."masina rulata in tara, pfff, nu se cauta astea bo$$, iti eu 2800 pe ea"...ca sa faci ce cu ea? daca "nu se cauta astea?"1 point
-
1 point
-
Daca o sa investesti in ea ca si in padurar, o sa ai peste ani o masina clasica la care-i creste valoarea! Sper sa reușesc sa o vad live cand e gata ☺1 point
-
Mai nou trebuie sa se adapteze vanzatorul la cati bani dispune cumparatorul.. Ma amuza chestia asta. Soul77: daca nu ai destui bani ori mai strangi , ori cauti o masina in bugetul tau cu mai putine dotari.1 point
-
Dupa cum se vede, pana si cunoscatorii de pe forum vor masini bune si nedubioase insa la acelasi pret cu alea dubioase. Eu am avut aproape 1 an la vanzare una dintre masinile mele si oamenii sunau sa negocieze 2k euro la telefon. Profiul cumparatorului roman de masina premium, fie ea si sh, parca striga "" coate goale mațe fripte". No offense1 point
-
Pai ori sunt vanzatorii tepari nenorociti ori tu vrei ieftin si bun?Pune 1-2mii peste media pietei si vei vedea ca gasesti altfel de masini,cu istoric si fara poze de revista. @Kenbobo alea nu sunt masini de romania,sunt 'bemveuri' de romania,e normal sa fie probleme cu actele cand toate saraciile cauta masina premium la pret cat mai mic si astfel ajung niste cazane.Sunt destule masini bune in ro,insa costa!1 point
-
1 point
-
Gresesti! Daca doreai sa spui ce ulei este MAI bun pt n42 puteai sa spui 0w, dar nu 5w40... Dar sa nu deshidem cutia pandorei despre ce ulei e bun pt n42. Vb in cunostinta de cauza, posesor de 8 ani de n42 si vreo 120 mii km1 point
-
Daca s-ar intampla asta, ar fii foarte grav pentru turbina. Miezul sa se roteasca doar pe baza uleiului primit "accidental" prin zona de intake a turbinei.... zona de intake ce capteaza inclusiv gazele de carter, gaze "stoarse" in prealabil de ulei de catre filtrul epurator. Turbina are conducte separate prin care se alimenteaza cu ulei direct din baie. Ganditi-va ca axul ala se roteste f. tare la rotatii de zeci de mii de rpm-uri. Deci are nevoie de un flow constant si destul de abundent de ulei. Altfel, la asemenea turatii va aparea foarte rapid uzura intre axul miezului si alezajul din carcasa. Gazele de carter reprezinta acei vapori rezultati in partea "inferioara" a motorului, zona arborelui cotit, biele, etc ca urmare a incalzirii uleiului . Toata acea zona e inundata cu ulei, iar din cauza temperaturilor ridicate in camera de ardere, ceva mai sus in cilindru, uleiul din baie in scurt timp va ajunge la 100gr. Ca urmare a acestui proces in urma incalzirii uleiului vor rezulta vapori(gaze de carter), gaze pe care trebuie sa le elimini, altfel motorul va exploda. Cum acei vapori sunt de ulei, prin filtrul epurator vei condensa in prima faza aceste gaze, iar ce ramane merg spre admisia turbinei via debitmetru. In admisia turbinei evident ca nu vor ajunge doar aceste gaze, ci se vor reimprospata si cu aer curat din afara dupa ce in prealabil a fost filtrat de catre filtrul de aer. Pe de alta parte, acel epurator, mai nou decantor la ultimele modele, nu va reusi sa condenseze 100% tot uleiul din acei vapori. O parte isi vor continua drumul spre admisia turbinei, reusind sa condenseze poate imediat dupa epurator sau poate doar atunci cand intra in turbina. Ideea este ca din aceasta cauza veti gasi ulei pe acel traseu, indeosebi pe acel record de cauciuc dintre debitmetru(zona filtrului de aer) si zona de admisie a turbinei. Uleiul pe care epuratorul va reusi sa-l condenseze va fi trimis inapoi in baia de ulei pt refolosire. Cam asta-i traseul.1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
salut, iti pot oferii 4200e nu vreau sa para o oferta jignitoare , dar cam de banii astia dispun.0 points
-
diferenta intre cele doua uleiuri nu iti poate influenta zgomotul la pornire cand motorul este rece si coeficientul de vascozitate este acelasi .-1 points
-
Ambele uleiuri ce am avut bagat in motor sunt recomandate pt modelul n42 , chiar este o optiune la alegerea uleiului pe situl liqui moly unde zice ca uleiul 5w30 este recomandat si pt economia benzinei. Eu is de parere ca ar trebui sa revin totusi la 5w30 , poate 5w40 de la alt producator se apropie de acest 5w30 de la liqui moly. O zi buna.-1 points
-
Din punctul meu de vedere, nu merita sa dai 22k euro pe o masina veche de 4 ani si cu rulaj peste 150k km. Totusi e o suma, mai degraba asa lua un seria 3 mai nou cu 2 ani si cu rulaj mult mai mic. Dar e parerea mea, fiecare cu banii lui.-1 points
-
Daca ma gandesc bine ma duc si imi iau o octavia noua motor diesel 184 cp 4x4 cutie dsg aproximativ 26 mii-1 points
-
Cred ca aplic prima varianta vorba voastra masina ieftina si buna nu exista daca ala din Onesti o lasa 21 mii ma bagam.-1 points
-
-1 points
-
De permis stai liniștit ca ĂŽmi permit si sa o ĂŽntrețin, eu doar ceream o pĂŁrere vizavi de o mașinĂŁ , de altfel este si rolul acestui topic.-1 points
-
Din cate stiu eu, pe X1 2.0d NU este montata cutie in 8 trepte. Cel pe care l-am avut de la AB la test avea o cutie mecanica in 7.-1 points
-
Strict hardware: in interior are un potentiometru asemanator cu cel de la volumul de la radio si pe.al carui ax se afla acea usita care se deschide in functie de cantitatea de aer ce intra in motor. S.e poate verfica foarte simplu cu un aparat de masura. Tot in interior se afla s snzorul de temperatura aer. Debitmetrul se.schmba doar daca e stricat hardware.-1 points
-
Dragul meu Vlad, Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba. spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba. Sfatul meu e sa evite acest motor N47. O sear buna va doresc!-1 points
-
Da e decizia lui.Si eu am planificat sa scap de E60-ul meu si sa-mi iau altceva.Imi plac mult de tot x5 E70 dar sa vedem.Am citit ceva despre rle in fuga si m-am speriat.))Anyway o sa ma documentez maxim inainte.E60-ul l-am cumparat cu 156miiKm si acum are212miiKm.Nu m-a dat pe spate dar nici nu m-a dezamagit.. ma asteptam la performante multtttt mai mari decat are dar asta e....-1 points
-
-1 points
-
Am doua seturi 19" si 20", ambele gunmetal mat, folosite doar la un show auto, deci sunt ca noi. Jantele au costat 1470 respectiv 1580 euro. 19" 8.5j ET35 + 9.5j ET35 - 800 euro 20" 8.5J ET35 + 10J ET45 - 900 euro Am si o pereche de gume vara Continental DOT 2013 pentru seria 5 si 7, 245/40/19 + 275/35/19 in stare decenta 5-6mm - 250 euro. La pachet cu jantele pe 19" - 1000 euro. 0722340642-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00