Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/27/16 in all areas
-
Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...8 points
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc5 points
-
Pe scurt, masina am adus-o undeva spre sfarsitul lui Mai din Germania, am cumparat-o de la un privat din Hamburg si o luasem pentru mine. Masina este fabricatie Iunie 2003, cu prima inmatriculare in Ianuarie 2004, fostul proprietar a tinut-o vreo 3 ani si o vindea pentru ca isi luase un E93 335i Cabrio. Bineinteles, fiind vorba de motorul N42, el ii schimbase patinele si lantul, plus bobine, bujii, catalizator si sondele lamda, ca atare motorul e in mintile lui, nu fumega, nu consuma ulei peste limita normala. Masina am luat-o fara carte service, are insa ultimele 3-4 TUV-uri, asta insemnand circa 6-8 ani de istoric ai kilometrilor, momentan are cca 214000, am luat-o la 210xxx care sunt si mentionati pe contract. Ultimul TUV a fost facut chiar inainte sa o iau, la 210k km. Totul este functional la masina, mai exista mici urme de uzura, normale pentru varsta ei, insa nimic care sa fie iesit din comun sau suparator vizual. Mecanica este ok, cu exceptia unei bucse pe fata dreapta care scartaie la trecerile peste denivelari, le voi schimba pe amandoua curand. Evacuarea este una sport cu omologare TUV, am documentul care atesta acest lucru, jantele sunt originale de M-pack si au gume de vara, normal(specific doar pentru ca am vazut o gramada cu gume de iarna in plina vara si pe masini gen F10), cu DOT2011 si profil de min 6mm, cele de pe spate sunt Yokohama Advan iar fata sunt Dunlop(daca retin bine, o sa verific). Am si setul de gume de iarna cu jante de tabla cu capace, le am insa in Germania dar le pot aduce si ne intelegem. Mai jos lista de dotari: Type BW71 Model 318ci - EUR Development Code E46 (CFL) Chassis CABRIO Steering LL Doors 2 Engine N42 Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Silbergrau Metallic - A08 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant REGENSBURG Production Date 2003-06-17 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 2BB Lt/aly Wheels Double Spoke 98 Lm Raeder Doppelspeiche 98 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung 387 Wind Deflector Windschutz 388 Softtop Black Verdeck Schwarz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 650 Cd Player Cd-laufwerk 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Cine e interesat ma poate contacta pe pm pentru mai multe informatii! Pretul este de 6000EUR, neg.!1 point
-
Eu știu asa și va rog sa ma corectați dacă gresesc: catalizatorul face o reducere a nivelului de emisii pana la un anumit nivel (e4), după intervine dpf și reduce și mai mult (e5). Evident ca o mașină e5 cu dpf off nu va mai avea același nivel de noxe Asta nu înțeleg eu: de ce sa îți cumperi diesel când defapt ai nevoie de benzinar? Știu e consumul mai mic dar asta nu compensează costurile cate apar în urma exploatarii necorespunzătoare dat de faptul ca folosim un diesel 90% în mediu urban, mers bara la bara si/sau drumuri scurte1 point
-
Va veni vremea când nu se va mai trece itp-ul pe șpagă. Atunci sa vezi distracție Și după aia se plâng ca BMW-urile sunt proaste ca se rup lanțuri, pica turbine șamd. Asta dacă nu le cumpăra românașii de bune1 point
-
E ilegal colega. Ti se poate lua masina. Mai ajunge masina aceea la norma de poluare oficiala pentru care platesti taxa necesara daca se face anulare de DPF!? Get real mate!1 point
-
azi au venit si bujiile deci nu imi pare rau ca am dat atatia bani pe bujiile astea in loc sa fi luat dalea la 10lei buc! am luat ngk 6343 mai erau unele absolut identice cu 4lei mai ieftine dar aveau codul 3199 si am zis pentru 16lei nu are rost sa nu le iau pe alea mai scumpe! deci zici ca mi.am luat alta masina trage de rupe fata de cum mergea inainte cel putin 50cp erau lesinati din cauza bujiilor! ABS si ASC functioneaza sa stins dupa 1km! deci am un noroc putea sa fie ceva foarte grav si au fost chestii minore! acum mai am aprins in bord senzor placute,airbag si check engine care trebuie sters pe tester!1 point
-
Multumesc de primire, o sa incep sa scriu aici ce probleme are si sa cersesc parerea celor mai vechi despre solutii, am cautat si prin forum, unele le-am gasit unele nu, daca incalc cu ceva regulile de postare va rog sa ma notificati si voi posta in consecinta... Probleme urgente ( fara de care nu se pune problema deplasarii ) Pompa de servo, in timpul stationarii prelungite a inceput sa piarda lichid de servo si in momentul de fata instalatia este uscata si pompa scoate un huruit destul de pronuntat. Pentru inceput voi completa lichidul si voi incerca sa gasesc sursa scurgerilor, si eventual voi face schimbul de pompa cu un SH ( alceva nu imi permit ) Pompa de injectie, problema a aparut treptat, initial un tremur la ralanti, din ce in ce mai pronuntat, dupa aceea dificultati in pornirea motorului la cal, pornea dupa ce tineam contactul 5-10 secunde, si acum nu mai poate sustine ralanti decat un minut sau doua cu motorul rece, dupa care moare... Pompa de combustibil din rezervor, dupa perioada de stationare nu mai da absolut nici un semn, am verificat sigurante si releu ( cam asta fiind apogeul cunostintelor mele pe domeniu ) si nimic, am reusit sa fac pornirea adaugand o pompa manuala de amorsare cu ajutorul careia trag motorina la motor si porneste, doar ca trage constant si mult aer pe instalatie.... Articulatia dreapta fata, inca de pe vremea cand mergeam cu ea troncanea, din cate am inteles e ceva legat de brat superior si inferior care ar trebui schimbate... Aceastea ar fi prioritatile numarul 1, dupa aceea mai vad eu ce fac... Rugamintea mea ar fi daca exista un mecanic in zona dr Taberei sector 6 care sa isi rapeasca putin timp contra costul catorva beri sa isi mai dea cu parerea si sa ma ajute sa nu arunc bani aiurea... Multumesc celor care ma vor ajuta cu 2-3 pareri, garantez ca vor fi mereu binevenite. Salutare BMW club1 point
-
Sigur nu vin pe culoare,la masinile japoneze vin pe culoare,dar numai piesele din plastic ,gen bara sau capac oglinda...1 point
-
Polish a zis vopsitorul doar prin toamna, urmeaza sa fac motorul sa mearga calumea, si o izolare sub ea completa cu ceva amestec de ceara si vaselina ulei...ceva de genul. Tratament complet la ce te referi, chiar vreau sa fac, daca imi poti zice cu ce si cum, as fi recunoscator Cam asta e ideea sa o fac un bibelou frumos, cand treci prin Zalau suna-ma si cu cea mai mare placere am sa ma dau mare Si pozeeee1 point
-
Dragul meu Vlad, Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba. spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba. Sfatul meu e sa evite acest motor N47. O sear buna va doresc!1 point
-
Cand auzi atatea pareri despre n47 zici ca e o petarda de motor.. cand colo e cel mai reusit in clasa lui. Faptul ca se mai rupe o distributie nu e ca si cum sunt servisurile pline de n47 bubuite. Majoritatea problemelor apar dupa multi km si intretinere precara. Pana la urma e un motor foarte bun, consum dintre cele mai mici la categoria lui, performante de top la categoria lui, fiabilitate mare. X3 dupa 2012 cu dotari si necocosat nu iei sub 22 23 mii automat. Sunt x1 din 2013 de la 20 21 k euro cu kilometri pana in 130000. Deci sa nu aberam.1 point
-
Usor , usor ne apropiem de adevar. As avea o intrebare la cei care si-au pus praguri de M. Inafara de pragurile propriu-zise , ce mai trebuie schimbat. Am inteles ca acele cleme de plastic nu se mai potrivesc. M-ar ajuta enorm niste coduri cu ce mai trebuie cumparat.1 point
-
Am citit cam tot si am facut deja programare la Service Scream (Tezparii) Bmw Bucuresti pentru saptamana viitoare. Pare a fi una dintre cele mai bune alegeri raportat la calitate-pret. Va multumesc oricum.1 point
-
Ai masina de 15-20k euro si vrei sa iti dezlipesti faruri si sa pui niste becuri care incearca sa se numeasca "angel eyes" si "xenon"... Sincer daca eram in locul tau mi-ar fi fost si rusine sa deschid topic :|1 point
-
1 point
-
te sfatuiesc sa nu iei alteca decat originale bmw. am vazut ca sunt la vanzare si in romania produse de Magneti Marelli1 point
-
Ai spus o prostie si este mare, mai ales ca vine din partea unui inginer. In linia de productie nu ai cum sa faci diferente nici daca ai vrea. Crezi ca operatorii de pe linie stau sa identifice tara in care pleaca masina ca sa stranga surubul la alt cuplu decat trebuie ? (nici nu ar putea de alfel pentru ca asta se verifica). Nici la piese nu ai putea gestiona diferit stocurile. Singura chestie pe care am vazut-o (lucrez la JaguarLandRover) este sa fie protejate cu o husa masinile care pleaca in tarile din Asia (Corea, Japonia), pentru ca cei de acolo sunt extrem de sensibili la zgarieturi, urme pe vopsea insa asta e tot. "Sunt roman deci sunt furat de toti" a ajuns sloganul tuturor in tara asta.1 point
-
parerea mea de agent imobiliar & inginer & fost posesor de Audi( am avut 5 ) 01. intotdeauna cand cumperi ceva ti se pare scump. 02. intotdeauna cand vinzi ceva ti se pare ieftin. 03. sa nu-ti para rau dupa Audi pt. ca este ca nevasta frumoasa care-ti face multi prieteni. 04. masina este foarte frumoasa si la interior este identica cu a mea (X4) 05. Bafta! sa o stapanesti sanatos si nu pune la suflet rautatile oamenilor.1 point
-
frumos tare bolidul, si dotat...sa o porti multi km fara probleme si evenimente neplacute!!!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va multumesc frumos pentru aprecieri. Masina chiar e fff ok tehnic, la fel si la interior, aproape fara urme de uzura. Exterior are ceva urme de pietricele pe bara si capota si alte mici zgarieturi. Cutia schimba perfect, si cred ca am chiar mai putin zgomot la interior decat in e60 (care e in 6 cilindri). Inauntru nu vibreaza nimic, ma asteptam sa simt inauntru zgomotul de 4 cilindri si vibratiile, dar nu. Incredibil cum a fost pastrata de fostul proprietar si cat de inspirate au fost combinatiile de la interior, cu plafon negru, etc. O sa fac poze mai multe la interior cand am timp. Overall, pana acum consider ca am facut o alegere inspirata. Nu stiu daca aveam nevoie de mai mult de 200 si ceva de cai, tinand cont ca merg cu sotia si copilul si cam atat. Masina se simte destul de sprintena, nu da deloc senzatia ca trage aproape 2 tone (cu 3 pers si bagaje). Scaunele sport sunt mai confortabile decat cele sport de pe E60, si ofera o mai buna sustinere decat cele comfort. Evident, clar 3.0 era altceva, dar sincer, momentan nu cred ca aveam nevoie de mai multa putere. Iar cand incepusem sa ma uit la 3.0, deja ma uitam dupa 535 si incepea alta poveste... De asemenea ma bucur ca nu am luat xdrive. Nu era deloc potrivita pentru mine. :-)1 point
-
@mase - merci! Intai sa rezolv cu ele 3 chestii. @Dragos - dap, GG. Suntem colegi? :-))1 point
-
Bucsa diferential spate 240, manopera 310, tampoane motor vreo 800 ron, pret manopera nu am, probabil undeva pe la 200.Cu becul de pozitie, probabil trebuie desfacut. Nici la asta nu am estimare de pret. Eu nu cred ca e ars; m-am uitat si pare a fi corodat.1 point
-
Salut Eroarea a fost stearsa cu un KTS cu licentele la zi.Am mai incercat si cu alt KTS dar de lene mecanicul nu a bagat vin-ul si data/ora/ziua/anul si nu l-a lasat sa stearga eroarea.Imi arata -320000 km pentru placute. Ce am invatat: schimbati placutele cand aveti avertizare de cel putin 3000 de km si senzorul nu mai trebuie inlocuit decat in cazul activarii.(original sau aftermarket) placutele spate se schimba exact ca in clipul de mai sus fara probleme.Mi-a trebuit o ora pentru ambele parti la nivel profesional-suflat cu aer,curatat cu peria,curatat discurile cu Brake Cleaner,etc. Aveam peste 24 de erori-toate(in afara de senzorul de la placute)facute inainte de a duce masina la dealerul BMW anul trecut.Nici macar nu s-au obosit sa le stearga poate cu speranta ca mai merg sa mai dau un ban pe diagnoza daca se mai aprinde ceva prin bord. Numai bine!1 point
-
am rezolvat problema cu eroarea de bec ars schimband becurile de pozitie de pe spate, toate 4.1 point
-
Stai ca nu am inteles : daca masina are 8 ani, sau doar 150 de cai.....nu trebuie sa ii faci tunning? Ti-ai luat Rudotelul astazi?1 point
-
Salutare, Nu am mai postat de ceva timp aici, insa o fac cu o veste buna. Dupa un e46 touring din 2004 si un e91 din 2010, acum ma declar noul posesor al unui f11 din 2012. O sa postez poze si descrierea masinii, pe un thread separat, aici am niste intrebari la care nu am gasit raspuns. Recomand si altora sa posteze aici intrebarile si daca am gresit locul thread-ului, rog pe aceasta cale un Moderator sa il mute. Din cate am citit, sunt sectiuni pentru fiecare problema in parte, gen NAVI, Tehnic, Motor, etc. Dar in cazul de fata nu sunt probleme, ci pur si simplu intrebari poate ale unui utilizator care intampina dificultati. Intrebarile: 1. Era gol rezervorul penru lichid de parbriz, atat de gol incat nu mai arunca lichid pe faruri. Obisnuit sa bag cam 6-7l in e46 si in e91, era doar firesc sa presupun ca in asta ar intra minimum la fel. Ei bine, surpriza, dupa 4l - 4.5l era plin. De ce au micsorat capacitatea rezervorului de lichid de parbriz? Pentru greutatea overall? E cam absurd? 2. Avand Comfort Access si bucurandu-ma de functia de deschidere a lunetei prin trecerea cu piciorul pe langa acel senzor de sub bara spate, vreau sa intreb daca exista posibilitatea de a deschide tot portbagajul, nu doar luneta. Totodata, se poate seta inaltimea la care se deschide (ori luneta, ori tot haionul)? Sau e doar la facelift optiunea? Intreb pentru ca mie doar imi sare pur si simplu vreo 10-15 cm dar nu se duce pana sus. 3. Daca fac un cd sau un dvd cu mp3-uri se vad folderele? Le pot accesa separat si sa dau eu play la ce piesa vreau? Ca in vechiul CCC? Eu am introdus un cd si nu am gasit folderele. 4. Cum vad cat spatiu mai am pe hdd si totodata cum sterg? Am observat ca daca introduc un disc am optiunea de a le transfera pe hdd, insa exista si posibilitatea stergerii lor? 5. Care este conceptul din spatele libertatii de a ma lasa pe mine sa umblu la 5 feluri de intensitati ale ventilatorului, pe modul AUTO? De ce nu mai avem la Climate cele 3 tipuri: soft, medium si intensive parca? Nu cumva sunt acum 5 ... conform fan speed? Cand apas pe AUTO vreau sa dea el CUM STIE el si sa imi faca 22 de grade indiferent de anotimp. Nu vreau sa imi faca 22 de grade doar folosind prima intansitate a ventilatorului (liniuta/viteza)! Astfel, care mai este scopul AUTO daca eu controlez ventilatorul? Daca afara sunt 61 de grade la soare si apas auto cu ventilatorul la minimum ... nu va face 22 de grade nici macar in scrumiera aia mica. Asa ca, exista oare un AUTO MASTER, gen apas auto si isi foloseste el absolut toate mijloacele si toti senzorii sa faca 22 de grade? Aici ma refer la ventilator si zona (pentru ca evident e mai cald sus vs jos), cum era dintotodeauna la BMW. 6. Voice command --> in sfarsit este in engleza!! Am cautat pe internet in lung si-n lat dar nu am reusit sa gasesc o lista de comenzi FULL. Am gasit ceva de prin 2009 de la prima aparitie a CIC-ului, insa sunt cele basic gen ("CD TRACK 1 ... x"), maximum 30-40 de comenzi. Nu sunt comenzile gen "20km" care iti face zoom out de ex la harta, instant fara sa dai scroll din iDrive. Ar fi megautila o lista d-asta de comenzi, ca sa folosesti macar 5-6 ca si shortcut-uri in momente cand te grabesti, gen 'destination Home', etc. Si da, uitam de butoanele capacitive 1 - 9 de la cd, alea sunt alte shortcut-uri. 7. La ambient Lighting (manerele luminate cu led-uri albe si in interior lumina portocalie pe la trim-uri si pe la usi), sa inteleg ca nu pot sa cosmetizez culorile, doar de la facelift incoace merge? 8. Am cutia sport, de ce nu am Launch Control? La fel ca mai sus, de la facelift a devenit standard pt toate masinile care au cutia sport. Doar de curiozitate, se putea cumpara optiunea asta ... in 2012 sau o fi devenit available de abia in 2013, atunci cand au si bagat-o standard cu cutia sport? 9. Pot sa cumpar un abonament si sa am acces online prin sim-ul din masina sau este mai convenabil sa-mi fac telefonul hotspot si sa ma conectez la el? 10. Nu am cauciucuri de iarna si ma gandeam sa imi cumpar de acum, insa vreau neaparat cu jante. La toate masinile am avut pentru iarna jante de tabla, insa de fiecare data acestea au fost de 16". Este gresit/nesigur/nerecomandat sa cumpar jante tot de tabla, sau de la 17" incolo 'se cumpara de aliaj'? Motivul pentru care vreau jante cu cauciucuri este ca 99% din vulcanizari isi dau tot sufletul atunci cand scot runflat-urile de pe jante si de fiecare data parca nasc atunci cand scot unul. Pe langa asta ... mi-e frica de ceea ce pot face din cauza nervilor dobanditi in urma cozilor abominabile la vulcanizari mainstream gen cozile de la Autosoft. 11. Am un buton transparent ("clown nose") sub oglinda care am inteles ca este semnul ca as avea alarma. In Vin Decoder nu vad 'alarm system'. Nu am observat atunci cand inchid masina daca acesta clipoceste cu rosu, insa nu mai exista alt mod de a afla daca am sau nu alarma? La toate modelele avem acel buton sub oglinda sau acesta este prezent exclusiv la cele cu alarma? Deocamdata cam astea au fost si va multumesc in avans pentru raspunsuri.0 points
-
... Fie nu sunt eu inscris pe forumul care trebuie, fie romanii sunt bogati de nu stiu/stim noi.. si isi schimba filtru DPF doar asa numai sa fie egal intre el si tigara cu filtru ori, sunt pe cale sa inventeze vreuun proverb :pirate: - doar pentru ca sunt(em) destul de imaginativi. :flowers: Cum puteti compara o tigara cu filtru cu un filtru DPF ??... cand pretul fiecaruia e la o diferenta interstelara!!! Sau vorbim numai asa ca sa fim mai ecologisti si sfinti decat Papa? :drunk: ...Adica, pe multe forumuri din vest fiecare din cei care au dat peste necazul (nestiind de existenta lui de fapt) de a avea filtru DPF ar face orice, inclusiv sa il curete periodic (la firme specializate), chiar daca SE STIE ca nu e posibil sa il faci nou... iar noi zicem sa punem unul nou!? Cred ca nu stiti pretul unui filtru DPF! Unii, tot in vest vand masina pentru a nu schimba filtru...0 points
-
0 points
-
Ironia sortii: n47 este folosit si de Toyota (= fiabilitate) unde a inlocuit motorul diesel dezvoltat intern. Daca vorbim de exceptii atunci este de inteles supararea/frustarea. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk0 points
-
Deci ai luat-o la 156k acum are 212k ,spui ca nu ai schimbat multe la ea ,nici ala care a posedat-o inaintea ta nu o fi schimbat ceva ca de...era noua .....eu te cred ca stai cu morcovu.. Pentru mine N47 rulz. Pam pam.0 points
-
Vali schimbarea distributie la motorul asta implica mai multe operatiuni f costisitoare.Dat motorul jos de pe masina si demontatea completa aproape O sa schimbi apoi si tampoanele de la motor ca deh se mai rup la demontare,etc Oricum nu mai e ca inainte sub nici o forma. Sfatul meu nu te bagi sa stai cu stres ca se rupe distributia ca nu stiu ce zgomot ai auzit ca etc.O sa te faca la psihic masina. Treaba ta daca vrei o sa-ti dau eu documentatie sa citesti pana o sa te razgandesti:)))))glumesc e treaba ta ce faci... Never N47 P.s.citeste articolul mecanicii evita cumpararea motorului n47 dau dai pe youtube bmw engine N47 timing chain failure/problems/broken etc... Daca dupa asta inca vrei acest motor .... SB imi plac ca design maxim tot ce reprezinta bmw mai putin x1 si seria 1 Dar din ce in ce sunt mai naspa pe romaneste:))).X5-ul il vreau nou de data asta sau Jeep grand cherokee.Imi place mai mult cherokee.Vad eu.Stai linistit ca si E60-ului am vrut sa-i dau foc de cateva ori:))))inca nu a scapat:)))) Gata m-am enervat destul azi cu N47. Vreau sa ma relaxez la meci acum Vali faci cum crezi. Succes maxim!0 points
-
Eu vad ca esti tare dezamagit de bmw ..nu inteleg de ce inca mai detii unul si cum te poti gandii la x5 ca poate dai de unul care are bulita cutia si nu vreau sa aud pe la stiri ca ai dat foc madinii )0 points
-
Am vazut si eu anuntul. Ce mi se pare dubios ca pozele de afara sunt de asta iarna si cea din interior este recent facuta. Mie imi ridica un semn de intrebare. Posibil sa ma duc sa o vad joi seara si revin cu alte pareri. Late edit: "e cu scaune de seria 7" - incep sa ma gandesc ca bat drumul degeaba0 points
-
Este un vecin mai cu...probleme...destul de mari... Nu vreau sa am ceva de-a face cu el, vreau sa nu se mai urce la volan. Punct. Se puteau intampla lucruri mult mai grave, si inconstienta de care a dat el dovada, m-au determinat sa nu cad la niciun fel de invoiala cu el, desi in mod normal stiu ca traim intr-o nenorocita de tara, si nimeni nu-si inregistreaza masinile agricole din cauza taxelor nejustificat de mari. Copilul meu se plimba cu bicicleta pe strada aia. Putea fi pe strada acolo, sau la poarta pe banca... nici nu vreau sa ma gandesc la aceste scenarii... Cu siguranta asiguratorul se va indrepta impotriva lui pentru recuperarea daunelor, iar eu va trebui sa ma constitui parte civila in dosar sa imi recuperez banii reprezentand fransiza. Orice varianta alternativa inseamna un stres pe care nu sunt dispus sa il iau asupra mea. Sunt fiare, se repara. Acum, am o alta problema: referitor la inlocuirea capotei/barei: acestea vor fi clar noi, si vor fi vopsite de un atelier. Cu siguranta la niciun atelier nu se poate aplica vopseaua printr-un proces tehnologic similar celui de fabrica. Stiti daca pot comanda bara/capota la culoare? Merci0 points
-
Vai de plm, pe mine cred ca ma dadeau la stirile de la ora 5 daca eram in locul tau.0 points
-
treaba e simpla. te duci cu ea la bmw si o verifici - eventual o cumperi. in schimb ai preferat sa te reorientezi spre o masina mai ieftin ( din Pitesti , unde se stie ca sunt cele mai mari tepe ) , ai dat km verificabili si facturi pe kit M din Pitesti. Nu conteaza ca nu merge masina bine , sa moara baietii pe strada cand apari cu M pack0 points
-
Trebuia sa pui sekurit saint gobain , pilkington sunt mai slabe si bmw a renuntat in a echipa unele modele cu pilkington.-1 points
-
AfarĂŁ e frig,o roatĂŁ are treijde kile,nu mai zic de mizerie.. Pentru 100ron/punte , nu meritĂŁ..-1 points
-
Oricum Romania inca este dominata de sechele prin care toata lumea isi da cu parerea; fiecare poate cere cat doreste pentru un serviciu, nu cred ca trebuie sa isi justifice preturile, ca nu suntem in stat comunist cu preturi fixe.Dar in conditiile in care se cer forum sfaturi la achizitie anvelope second hand, mai vazusem ceva si cu amortizoare.......ce pretentii sa mai avem...cat mai ieftin, cat mai bine.-1 points
-
Nu exista nicio metoda legala de a face vreo intelegere cu omul. Reparatiile pe banii mei, adica pe casco.Aviz amatorilor cu masini de 20-30k care nu si le asigura. E suficient o data sa ti-o iei asa, si asta sa spunem ca este o dauna minora, care in mod normal, se poate rezolva mai ieftin daca nu iei piesele noi (gen capota din dezmembrari si bara nu stiu de unde)...-1 points
-
pentru cautatorii de f10: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gi4p3.html#2731683060-1 points
-
asa e vorba din popor, cand are scaunele optionale, multi o folosesc.-1 points
-
-1 points
-
De cand ma stiu am avut folie pe toate geamurile (mai putin pe parbriz) pentru protectia solara in special sa nu ma mai bronzez pe mana stanga ca tractoristii :hyper: , dar are si alte avantaje: AC-ul o sa raceasca mult mai rapid, hotii nu vor vedea ce ai pe bancheta din spate s.a.m.d. Iti recomand totusi sa pui o folie de calitate de transparenta 50%, in felul asta "militia" o sa mai treaca cu vederea cand sunt chititi pe luat taloane, iar daca o sa o pui cea mai neagra vei ramane fara el garantat. Iarna nu ai probleme daca folia e de calitate, o sa vezi perfect inclusiv seara cand parchezi cu spatele, dar daca o sa optezi pentru ceva ieftin nu pot sa garantez ca o sa ai vizibilitate buna. Bafta!-1 points
-
Nu contest ca scaunele sunt schimbate (nu am VIN sa verific), dar combinatia de mocheta neagra si scaune crem exista. Verifica urmatorul VIN: DW60852-1 points
-
Conform vin-ului din descriere (la f10) are interior Dakota Oyster, adica crem cu mocheta neagra-1 points
-
Eu am aflat de scaunele comfort initial ca sunt "de seria 7", eu cand am fost sa vad prima masina am fost foarte mirat de scaune in cate pozitii merg si cat de confortabile sunt, ca au memorii etc... dupa cineva mi-a spus ca sunt de alea ca la seria 7 si eu cand cautam masina si vedeam scaunele astea ziceam la randu meu ca "are scaune de seria 7 de alea cu memorii", dupa cand am vazut la alte anunturi "scaune comfort" si vedeam ca sunt alea de seria 7 mi-am dat seama ca ele normal se numesc scaune comfort...Si ma pricep foarte bine la masini, dar uite ca nu stiam cum se numeste o optiune de la bmw si o luasem ca din popor. Nu te arunca aiurea doar pt ca a scris cineva "scaune de seria 7", la anuntul masinii care am cumparato parca scria "-scaune comfort ( de seria 7)", intai suna-l pe proprietar, vezi cum vorbeste, ce spune... etc intreaba-l de ce vrea sa o vanda, chestii din astea sa vezi ce zice si reactioneaza, pe mine 80-90% m-au pierdut din cauza ca imi dadeam seama de vanzator imediat daca e samsar, daca e serios, doar de 2 vanzatori m-am inteles foarte bine si mi sa parut ca sunt oameni de nota 10, o masina de s-a vandut imediat la mare distanta de mine si dupa alte 4 luni de cautari masina actuala care am luato, vanzator cu care tin legatura si ma mai intalnesc la o cafea ceva cand avem ocazia fiind din orase apropiate.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00