Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/28/16 in all areas
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc5 points
-
Aici e forum de pasionati si daca nu faci dpf-off iei 40 de minusuri, ca se stie ca motorul fara dpf trage mai bine si de fapt e mai bine fara el. Ca doar avem bemveuri da' curse. )5 points
-
Ma da mimoze sunteți, vai doamne " a scris omul are scaune de seria 7" nu ma mai duc Dupa mașina ,,,penibil,,,,voi crd ca stați sa cĂŁutați doar defecte nu mai vedeți mașina Per ansamblu,,,3 points
-
Tocmai ti-ai dat cu parerea echilibrat si mai ales realist, nu-i asa!? Nu trebuie sa imi replici. :stupid:2 points
-
Nu stiu preturile, dar credeam ca masina pe benzina e mai ieftina un pic decat cea pe motorina (la performante asemanatoare). Pot sa iti raspund oarecum in tema doar la pct. 3: nici eu nu eram priceput, daca iei de la dealer bmw ai garantia ca ce scrie in oferta/contract primesti, nu e nevoie sa te bagi tu sub masina sau ceva. Daca iei din 2014 poate mai prinzi din garantia de producator, altfel probabil o sa ai Europlus un an de zile, asa cum mi-au dat si mie. Diferenta intre cea de producator si Europlus este ca la cea din urma platesti tu contravaloare lucrarilor pe garantie si iti recuperezi banii ulterior. Eventual daca inca e in garantia de producator o poti prelungi pana la 5 ani aici contracost. In concluzie, parerea mea este ca merita (fara "se") sa dai bani in plus mai ales ca nu te pricepi, alternativa ar fi sa te plimbi tu prin autohouse-uri si sa-ti dai cu parerea.2 points
-
Asa tata hai toti cu dpf off si dupa aia sa respiram noxe de diesel , punem sanatatea oamenilor pe locul 2 in fata masinii. Si ne intrrbam de ce ne inbolnavim de cancer si alte boli Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Eu știu asa și va rog sa ma corectați dacă gresesc: catalizatorul face o reducere a nivelului de emisii pana la un anumit nivel (e4), după intervine dpf și reduce și mai mult (e5). Evident ca o mașină e5 cu dpf off nu va mai avea același nivel de noxe Asta nu înțeleg eu: de ce sa îți cumperi diesel când defapt ai nevoie de benzinar? Știu e consumul mai mic dar asta nu compensează costurile cate apar în urma exploatarii necorespunzătoare dat de faptul ca folosim un diesel 90% în mediu urban, mers bara la bara si/sau drumuri scurte2 points
-
Da, voi revenii cu informatii ceva mai complete. Mai multe poze nu ma lasa forumul sa atasez dar gasesc o solutie externa. @XLN: ai dreptate, 298k are masina si sunt si ceva poze suplimentare acolo. Motorul toarce ca un pisoias multumit si daca se va avea grija de ea cum am avut eu va suna la fel si peste alti 200k. Taxa platita si nerecuperata. Masina este pe firma platitoare de TVA (emit factura).2 points
-
Buna, imi prezint noua achizitie. Un urs cabrio, Bmw E30 motor de 1.8benzina nu stiu ce model este motorul, culoarea Calypso Rot Metallic. Masina este dupa seria de caroserie din 1992 dar are prima inmatriculare in 05/1993. Softopul este in stare foarte buna, am si deflectorul de vant, si desigur ceva rugina la fusta spate, aripa fata stanga si aripa spate dreapta. Motorul merge bine, la rece se aude un tachet si dupa ce se incalzeste cand pornesti de pe loc daca nu esti atent cu acceleratia da sa moara motorul. Saptamana viitoare urmeaza schimburile de filtre, ulei si distributie, si pana in vara o sa o revopsesc integral si refacuta tapiteria. Nu stiu foarte multe despre acest model de Bmw doar atat stiu este superb. Astept pareri bune sau mai putin bune, si desigur sfaturi. mai multe poze poze1 point
-
Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...1 point
-
Exact pozele din primul post ma interesau si alea nu le vad.Tot de pe laptop ma uit si eu.Oricum , scrie clar ca piesa trebuie sa aiba stantat Corteco pe ea + codul care trebuie ceea ce la mine nu este.Are un cod pe ea care nu are legatura cu ceea ce este pe cutie.Deci mi-am luat o mare TEAPA !!!1 point
-
Dupa 229.572km a venit si randul sa schimb distributia. Lucrarea a fost executata la Bimmer Service, promotie pentru luna iulie ... 3000 lei, toate piesele OE. In pachet au intrat: - garnitura capa tacheti; - lant inferior; - patina intinzatoare inferioara; - patina ghidaj inferioara; - pinion lant inferior; - intinzator lant inferior; - lant superior; - patina intinzatoare superioara; - patina ghidaj superior; - intinzator superior; - garnitura capac distributie; - garnitura baie ulei; - o-ring joja ulei; - pinion axa came; - saibe injectoare. Pe langa sau mai adaugat ulei cutie viteza manuala, ulei grup (OE) plus filtre mann, ulei Liqui Moly TOP TECH 4200. Ma bucur ca am schimbat tot ce era de schimbat, am vazut de asemenea ambreiajul ca se afla intr-o stare f.buna chiar si dupa 230.000km Distributia se prezenta bine, lantul superior fiind un pic intins si avand un joc mic pe pinionul axei cu came, probabil mai rezista ceva dar am preferat sa nu risc. Experienta la Bimmer Service a fost una placuta, stiu ca imi voi lua minusuri dar daca toata lumea scrie de rau, eu vreau sa scriu exact ce a fost acolo. Am ajuns in jur de 09.40, un baiat de la receptie m-a luat si am mers la birouri unde am intocmit actele de receptie service. Dupa ce au fost intocmite mi s-a prezentat oferta la tot ceea ce solicitasem, aici fiind o mica discrepanta de 40 de lei (mai mult decat oferta primita pe mail), i-am prezenta oferta primita iar baiatul de la receptie mi-a spus ca nu poate sa-mi dea decat 25 de lei din cei 40, am spus OK ... cei 15 lei ramasi oricum au fost acoperiti de cererile mele privind lucrari suplimentare sau completare de lichide. La masina a lucrat un baiat Bogdan, din discutiile avute a reiesit ca are peste 250 de schimburi de distributie, s-a vazut asta prin usurinta cu care demonta totul, stiind exact ce are de facut. Ii multumesc pe aceasta cale pentru ca 8 ore l-am batut la cap cu fel de fel(explicatii la tot ce facea, spalat scuturile de sub motor, caseta de directie, completare lichide etc). Dupa aproximativ 8 ore masina a fost gata, a pornit fara probleme (chiar am filmat prima pornire), nu au fost scurgeri, totul a fost asa cum trebuie. Cat am stat in service s-a mai demontat un n47 cu lantul rupt, dupa ce in prealabil BMW Anglia il chemase in service pentru schimbat intinzator lant superior. Problema la N47 este una real, acum ramane sa vedem oare cand BMW v-a rezolva acest aspect.1 point
-
Asa am primit si eu, dar nu avea nici seria aia stantata. Cei de la magazin m-au asigurat, nu domne' e corteco! Dupa 15000 de km s-a rupt, am luat ce am gasit, nu mai imi aduc aminte, s-a rupt si aia. Dupa, am pus Continental, un an a tinut, s-a rupt. Patru ani, trei fulii. Ultima am pus-o originala, la reprezentanta, 500 euro, dar am vandut masina. Macar viitorul propietar sa nu mai pateasca ce am patit eu. De aici, tragi tu concluzia. Eu nu stiu ce sa cred, ori piese proaste, ori contrafacute la greu.1 point
-
La subiect stii sa Vb sau esti si tu vreun Pruteanu al ortografiei si te-ai deranjat si tu mimozo?1 point
-
Va veni vremea când nu se va mai trece itp-ul pe șpagă. Atunci sa vezi distracție Și după aia se plâng ca BMW-urile sunt proaste ca se rup lanțuri, pica turbine șamd. Asta dacă nu le cumpăra românașii de bune1 point
-
E ilegal colega. Ti se poate lua masina. Mai ajunge masina aceea la norma de poluare oficiala pentru care platesti taxa necesara daca se face anulare de DPF!? Get real mate!1 point
-
... Fie nu sunt eu inscris pe forumul care trebuie, fie romanii sunt bogati de nu stiu/stim noi.. si isi schimba filtru DPF doar asa numai sa fie egal intre el si tigara cu filtru ori, sunt pe cale sa inventeze vreuun proverb :pirate: - doar pentru ca sunt(em) destul de imaginativi. :flowers: Cum puteti compara o tigara cu filtru cu un filtru DPF ??... cand pretul fiecaruia e la o diferenta interstelara!!! Sau vorbim numai asa ca sa fim mai ecologisti si sfinti decat Papa? :drunk: ...Adica, pe multe forumuri din vest fiecare din cei care au dat peste necazul (nestiind de existenta lui de fapt) de a avea filtru DPF ar face orice, inclusiv sa il curete periodic (la firme specializate), chiar daca SE STIE ca nu e posibil sa il faci nou... iar noi zicem sa punem unul nou!? Cred ca nu stiti pretul unui filtru DPF! Unii, tot in vest vand masina pentru a nu schimba filtru...1 point
-
1 point
-
De cand ma stiu am avut folie pe toate geamurile (mai putin pe parbriz) pentru protectia solara in special sa nu ma mai bronzez pe mana stanga ca tractoristii :hyper: , dar are si alte avantaje: AC-ul o sa raceasca mult mai rapid, hotii nu vor vedea ce ai pe bancheta din spate s.a.m.d. Iti recomand totusi sa pui o folie de calitate de transparenta 50%, in felul asta "militia" o sa mai treaca cu vederea cand sunt chititi pe luat taloane, iar daca o sa o pui cea mai neagra vei ramane fara el garantat. Iarna nu ai probleme daca folia e de calitate, o sa vezi perfect inclusiv seara cand parchezi cu spatele, dar daca o sa optezi pentru ceva ieftin nu pot sa garantez ca o sa ai vizibilitate buna. Bafta!1 point
-
Am spus ce am avut de spus.Ptr mine e clar,bmw fac masini proaste in general iar E60 cu motor N47 sunt cele mai proaste din intreg Universul.1 point
-
Cauzele sunt multiple greseala de proiectare,patina se rupe si sare lantul,pinioanele de la axe se rup,etc.Problema e ca scarbele astea de la bmw stiau de problema si cum au actionat ei?au pus distributia in spate ca sa dai motorul jos costuri mai mari.Inca odata RUSINE acestor nemernici. Asa au remediat problema mutand distributia in spatele motorului. Bravo lor....1 point
-
Update: Vineri saptamana trecuta am inlocuit toate cele 4 bujii cu unele noi de la Bosch si masina acum se comporta normal. Ca idee, azi am comandat pilot automat + comenzi pe volan si un sertaras (multumesc Roscatu M3) care vine montat intre clima si scrumiera (exact ca la modelele cabrio). In weekend le montez pe toate si revin cu poze P.S. M-am cam resemnat cu vandut masina... Cel mai probabil la mine va ramane pana la capat.1 point
-
asa e vorba din popor, cand are scaunele optionale, multi o folosesc.1 point
-
salut, iti pot oferii 4200e nu vreau sa para o oferta jignitoare , dar cam de banii astia dispun.1 point
-
Cred ca aplic prima varianta vorba voastra masina ieftina si buna nu exista daca ala din Onesti o lasa 21 mii ma bagam.1 point
-
Daca ma gandesc bine ma duc si imi iau o octavia noua motor diesel 184 cp 4x4 cutie dsg aproximativ 26 mii1 point
-
Eu am schimbat anul trecut distributia la bimmer, nu am avut absolut nici cea mai mica problema. In aproximativ 6 ore masina este gata. Dezavantaj ca trebuie sa te deplasezi la Bucuresti, in schimb ai distributia inlocuita in aceeasi zi, fara dat motor jos si altele. La reprezentanta din cite stiu dau motorul jos si dureaza citeva zile.1 point
-
Am facut eu si cu spray si cu spuma, recomand cu spuma. Bagi in toate gurile de ventilatie si pornesti clima pe cald fara ac si dai pe recilculare. Sa va traiasca ala micu, tre sa cumperi si scaun de bebe bmw Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu tocmai ca sunt documentat, ti-am raspuns si tie, ca sa nu faci greseli, ca sa-ti ingrijesti masina corespunzator, iar tu in loc sa multumesti, raspunzi aiureli. :logik:, mai ales pe un forum dedicat, unde s-a discutat de sute de ori ce ulei este bun pentru motorul valvetronic Daca tot esti asa expert, baga si ulei 20W-60, sa vezi ce presiune o sa ai :hyper: Nu mai fi carcotas si ia aminte de sfaturile bune care le primesti stimabile. Vanzare buna iti doresc.1 point
-
da, se poate pune m54b25 pe acestĂŁ mașinĂŁ și se poate și omologa. bordul de m3 are vitezometrul pânĂŁ la 300km/h, turometrul merge pânĂŁ la 9000 de rpm, ĂŽn loc la acul de consum instant are un ac de temperaturĂŁ a uleiului, acele sunt roșii nu albe iar fața ceasurilor este un gri mai deschis. Farurile ĂŽncĂŁ nu le-am fĂŁcut quad, urmeazĂŁ și ele ĂŽntr-o zi cu soare. Coupe-ul a primit astĂŁzi cheder nou pe parte șoferului urmeazĂŁ cât de curând și cel de pe partea pasagerului. http://thumbnails116.imagebam.com/48848/11f5c6488476409.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48848/5eaa21488476413.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48848/f306df488476419.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48848/cdda50488476422.jpg1 point
-
1 point
-
A sosit releul, am rezolvat problema stergatoarelor. S-au vopsit si barile ... la cum sunt nu-mi mai vine sa merg cu ea pe strada. Dar trebuie sa ma inarmez cu rabdare si sa nu pun suflet ... ca altfel la prima zgarietura plang.1 point
-
1 point
-
Va multumesc pentru sfaturi am dat comanda luni schimb Fulie motor 750lei Intinzator curea 200lei Rola ghidare 100lei Rola ghidare 100lei 150 Manopera1 point
-
Este cat se poate de evident ca acea fulie trebuie inlocuita. Tu vezi ca are fisurile alea (destul de pronuntate as zice) si inca mai stai pe ganduri?! Preferi sa ramai in drum si sa mai strici ceva pe acolo in momentul in care cedeaza? Sincer, uneori nu va inteleg!1 point
-
Daca te intereseaza sa compari consumul la i-uril, diferenta e foarte mica intre 330i si 335i. Din punct de vedere al senzatiilor, sportivitatii, 330 pare "lesinat" in comparatie cu 335i. Intre cele doua alegerea e foarte simpla: 335i cu ochii inchisi! Are numai avantaje fata de 330i si niciun dezavantaj. Daca faci multi km si consumul este important: 320d sau 318d. Consum mediu Bucuresti pentru E93 335i manual 18l/100, mers normal. Mers sportiv, probabil in jur de 20. Oricum, de ce ti-ai lua 335i sa mergi linistit?1 point
-
0 points
-
Vali eu nu vreau sa te conving sa nu iti cumperi bmw.Doamne fereste,tu nu esti informat suficient,de fapt nu ai fost acum banuiesc ca ai citit si esti updated:)))Dintre variantele enumerate de tine mai sus X3 e cea mai proasta combinatie.Eu iti spun adevarul nu am nici un interes cu siguranta o sa fii dezamagit. Chiar ca nu mai postez pe tema asta. P.S.Nu te lua dupa naivii de pe forum ci n47 rulz si alte balarii poti sa spui N47 shit. Vali ti-am scris in PM. Daca vrei date concrete o sa ti-le comunic.Ti-am zis eu am studiat mult aceasta problema.Mi se pare INCREDIBIL ca o marca premiul de altfel fff scumpa sa faca asemenea motoare EXECRABILE.Inca nu pot sa-i inteleg.Ii doare in cot de fraieri....0 points
-
0 points
-
Eu personal stau mult mai comod in cele sport de e46 decat in cele standard de e60, am incercat toate pozitiile la 5.ar degeaba, asa ca am decis sa schimb masina....-1 points
-
Dupa cum spune si titlu caut un Bmw 320d e46 Facelift 2004+Neagra, piele sau semi piele recaro, incalzire scaune, faruri cu lupa si xenon si spalator faruri, suspensie sport,pachet M int sau ext sau ambele, navigatie(optional)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
In seara asta sunt foarte aproape sa pun masina la vanzare. Dupa ce am asteptat 2 saptamani pentru o comanda(piese OE), Fancourier a reusit sa-mi piarda un colet in valoare de 2200 ron. Cred ca e semn sa vand masina-1 points
-
wtf ? o piesa care costa peste 600 de lei sa tina 15.000km ? M-am saturat de piese contrafacute.Cred ca in ziua de astazi se merita sa iei piese numai din dezmembrari , piese originale.Tin mult mai mult decat piesele noi , care bineinteles majoritatea sunt contrafacute.Alte pareri ? Sa fac piesa retur ?-1 points
-
Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde. In Ro stim cu totii cum se carpesc masinile si ne miram de ce pica piesele pe rand. Stiam ca daca nu ai DPF, nu treci testul de noxe, nu m-am lovit de aceasta problema pt ca la toate BMW-urile am avut filtru de particule montat si functional. Nu sunt genul care-si carpeste masina cu fel de fel de improvizatii. Fiecare face cum vrea. Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor. Dupa ce scoti DPF-ul, motorul scoate mult mai multe noxe si masina ta nu mai e Euro5 cat e haul. Eventual va fi ca un tractor din 1900 toamna.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00