Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/30/16 in all areas

  1. AM facut revizia (ulei + filtre), am ajuns la 320 000km in bord, am schimbat bielete directie + capete de bara + burdufe noi, am refacut directia/geometria si am pus becuri de 5000k pe scurta. http://115.imagebam.com/download/iZ65OidZclh8bjoc4NUl3Q/49746/497454396/1%20%282%29.jpg http://115.imagebam.com/download/PNBzAwmLaJQt5jVasjIJhQ/49746/497454400/2%20%282%29.jpg
    6 points
  2. http://s32.postimg.org/mvh6h1p0l/2_2.jpg clean look
    3 points
  3. Salut! Dupa foarte multe luni petrecute pe forum, a venit momentul sa imi prezint primul meu BMW.Este vorba de un e90 320Da, de care sunt foarte multumit,masina a fost achizitionata de aproximativ o luna, timp in care m-am indragostit de ea.Pachetul M a fost pus de fostul proprietar,acesta a vopsit negru lucios plafonul si diffuserul de la bara spate. Numarul de km si pretul sunt date confidentiale. Aici aveti dotarile masinii: 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2K9 L. Alloy Wheels V-spoke 360 Lm Raeder V-speiche 360 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 465 Through-load System Durchladesystem 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 698 Area-code 2 Area-code 2 7RS Comfort Package Comfort Paket 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 843 Engine Design Motorauslegung 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa Planuri de viitor : Sistem audio mai bun Faruri xenon (de fabrica) Splittere vopsite negru lucios Eleron/Lip portbagaj vopsit negru lucios Grile vopsite in negru lucios Arcuri Eibach Sportline De cand este masina la mine,aceasta a beneficiat de fulie si curea noua, urmand sa imi soseasca filtrele si uleiul de la userul cataxxl.
    2 points
  4. O idee buna ar fi sa dai jos gunoiul ala de sticker...
    2 points
  5. N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu. Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic. Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul. La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia. Numai specialisti pe forum.. Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .
    2 points
  6. Eu cred ca e cel mai frumos e46 de pe forum si probabil in top 10 Romania
    1 point
  7. Foarte frumoasa maĂâ˘ina, eu ti-as sfĂŁtui sa vopseĂâ˘ti si grilele de la bara din faĂâşĂŁ si plĂŁmâni negru lucios
    1 point
  8. Ca tot veni vorba de asigurari auto pentru BMW-uri inscrise pe Romania: de curiozitate si oarecum satul sa fiu oprit in trafic de 'nshpe ori pe zi doar pentru ca am masina cu numere de inmatriculare BG am zis sa ma interesez cat ma costa sa inscriu 520i-ul E34 pe Romania si pe numele meu! Zis si facut: toate "tampeniile" pe la RAR si taxe,etc... ma costa vreo 850 lei iar asigurarea PE 1 AN cu masina inscrisa pe numele meu costa 637 lei!!! :hyper: Adica, asta a fost un SOC TOTAL pentru mine,pentru ca mai ce am platit o asigurare pe Bulgaria de vreo 1200 lei PE 1 AN! cum e posibil,nici ca reusesc sa inteleg... Inevitabil am inceput sa-mi pun intreabarea stupida si puerila: "de ce dreaqu o mai tin pe Bulgaria?!" ... DAR, fiindca am platit deja asigurarea pe 1 an in BG,o sa ma mai chinui asa,vreo 10 luni si poate intre timp D-na Cristiana PaÂşca-Palmer,asa-zisa Ministrul Mediului,Apelor si Padurilor se va hotara IN CE FEL ne va jecmani in continuare pentru a putea folosi harburile noastre nemtesti sau de alta origine... http://www.promotor.ro/masini-noi/news/timbrul-de-mediu-inca-se-incaseaza-desi-a-fost-declarat-ilegal-15531437 deocamdata,daca as dori sa inscriu 520i-ul in Romania voi fi nevoit sa platesc vreo 3500 lei taxa de mediu si apoi sa-i cer inapoi de la ANAF... sau mai astept pana se lamuresc treburile! Dar probabil ca pentru masina ta si varsta ce o ai cam asta vor firmele de asigurari de la tine,ca nu prezinti "incredere" la 27 ani+BMW Comico-tragica situatia dar ne adaptam! Apropos: ce impozit anual ziceai ca platesti tu pentru masina asta? Ca mie imi cer 207 lei pe an,iarasi ceva ce imi convine foarte mult! Bine,nu e ca la altele sub 1600cmc ,unde dai 72 lei,dar tot nu-i de speriat precum in cazul celor cu motoare de 3 litri...
    1 point
  9. ti-au zgariat astia masina dintr-o parte in alta? e o dunga neagra nasoala. Da-l jos.
    1 point
  10. nu te supara dar sunt cam stramb puse si ca sa stea bine ai nevoie de M-PACK
    1 point
  11. Multumesc. Masina a primit un kit aerodinamic ,adica barile fata / spate si praguri .I-am mai montat si niste folii 3m speciale pe faruri. Ce nu-mi place, e faptul ca tips-ul de la toba stock a ramas cam iesita in afara noii bari Caut in continuare triplele de E 93 LCI si niste arcuri fata cu un drop ceva mai mare .
    1 point
  12. Dupa foarte multe cautari si incercari am reusit sa pun noile jante.A fost foarte greu sa gasesc anvelopele optime pentru a nu atinge nici acum si nici cand voi pune al 2-lea set de jante cu semislickurile pe ele care sunt mai late.Am incercat 225/40 pe fata,pe urma si pe spate,am roluit aripile pe spate sperand ca macar asa voi putea sa pun 225/40 pe spate si sa fie si joasa exact cat trebuie,dar fara succes... In cele din urma am facut camber pe fata din suspensie si i-am pus 205/40/R18 (dupa camber incapea si 225/40/R18 dar nu si pe spate si din acest motiv nu avea rost sa las mai lat pe fata). Pe spate nu am vrut sa fac camber deoarece masina are un "retard" si din cand in cand mai doresti linii avand nevoie de toata derenta anvelopelor asa ca am ales si pentru spate tot 205/40/R18.Acum totul este la fata si cum trebuie.De 4 ori a trebuit sa merg la service pentru a mai inalta sau lasa suspensia,ba era prea inalta de bot,ba prea lasata de spate,dupa ce am tot schimbat anvelopele si era cum trebuie atingea cand aveam pasager in spate si etc...Acum sper ca am gasit setup-ul perfect. Maine voi merge la geometrie pentru ultimele reglaje pentru ca nu am fost deloc de cand am pus puntea inapoi. Masina a mai fost coborata de fata cu 1 cm si de spate foarte putin aproximativ 0.5cm fata de cum era inainte,iar acum este putin mai rigida pe fata dar acceleratia este mai buna,probabil unghiul la acceleratie este mai bun. In pozele ce le voi lasa acum nu era cu reglajul final ci cu penultimul(adica in prezent a mai fost lasata 1 cm de fata),voi reveni si cu alte poze pe viitor cand va fi curata. In curand vor veni noile jucari pentru a atinge pragul propus de 400Cp :shifty:
    1 point
  13. Am set de 4 buc cu cauciucuri in stare foarte buna daca te intereseaza styling 155
    1 point
  14. Am schimbat simeringurile supape + distributie la Florin de la Brasov, munca de calitate. 1650 RON piese (garnituri distributie simeringuri) + manopera. Nivelul in timisoara la ulei era exact ca la Brasov, dupa lucrare. Jos palaria. Muzica din garaj de asemenea excelenta
    1 point
  15. mare dreptate ai avut.Mi-am luat si eu 19 cu 225/35 fata si 265/30 spate
    1 point
  16. Cred ca sunt mult mai multi cei fara probleme cu acest motor decat cei cu probleme.Si eu am acest motor si am facut testul de distributie la bmw(coboara sonda in motor, nu la ureche sau mai stiu eu cum fac altii) si nu a rezultat nici un sunet anormal.Bineinteles ca ei recomanda schimbarea chiar daca nu are nimic ea saraca, doar doar ce mai capata si ei 7000 de ron, cat au cerut.Si va mai zic una ca probabil asa sunt foarte multi, unchimiu are acelasi motor pe un X3.Il intreb: ai schimbat distributia e ok?Si el imi zice pai de ce, ce are?Deci sunt foarte multi care habar nu au de aceste probleme.Viata e frumoasa, numai cei pasionati isi fac asemenea probleme.
    1 point
  17. Imi cer scuze ca ma bag si eu asa mai off topic....dar tot citeam in ultima vreme pe forum despre reconditionare amortizoare, piese din dezmembrari, cauciucuri sh si multe alte balarii...si eram curioasa de ce multi dintre noi isi cumpara anumite masini pe care nu isi permit sa le intretina asa cum trebuie..:hyper: Daca totusi nu va ganditi la voi ca deh, "da bine" sa conduci un BMW comparativ cu un Logan sau alte marci low cost....ganditi-va la ceilalti participanti la trafic, care isi intretin masinile corespunzator si nu afecteaza cu absolut nimic siguranta celorlalti participanti la trafic (ma refer strict la siguranta oferita de masinile pe care le conduc, nu si la stilul de condus)! nu este nimeni obligat sa suporte aceste inconstiente!!! si pe langa faptul ca masinile sunt reparate cu piese sh sau mai stiu eu ce improvizatii si asigurarile RCA sunt facute la firme aproape intrate in insolventa, ca sa fie treaba-treaba in caz de un accident! Nu inteleg de ce nu va re-orientati catre o marca de masina pe care sa o puteti intretine cat de cat, nu zice nimeni sa puneti neaparat piese originale, dar macar sa fie un aftermarket nou sau ceva sigur... Nu mai comentez, asa e la romani! Cad casele pe noi, portofelul este plin de lacrimi, dar BMW-ul este obligatoriu parcat in fata casei! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau, dar pur si simplu m-am saturat de atatea aberatii! Sanatate si numai bine!
    1 point
  18. Ideea e alta, ti-ai zis parerea o data, gata, iti vezi de treaba ta. Tu, din contra, continui apoi cu ironii...ca nu vrea s-o vanda, ca nici daca aduni tot, nu da atat... Si cine esti tu? Un bisnitar cu 4 bmw-uri la vanzare, in ultimii 2 ani? Dintre care unul cu km dati inapoi? In locul tau as tacea din gura.
    1 point
  19. Imi explici si mie din ce are modificat masina de ce nu ii poate da de cap mecanicul daca se strica ceva: turbina cu palete mai mari, traseu turbo inox+silicon, injectoare facute, ambreaj nou etc. Daca te uiti sub capota arata tot stock atat ca vezi un intercooler mare si furtune din silicon noi nu cele vechi si coapte de ceva ani. Pt All: daca masina e modificata nu inseamna ca e alergata maxim inseamna ca am vrut sa mearga mai bine. Te invit sa vezi masina, sa asculti motorul, sa faci diagnoza unde doresti tu, etc. Legat de schimbarea motorului daca citeai pe topic vedeai exact despre ce e vorba. Inainte sa cumpar eu masina a avut 2 clapete aspirate in motor iar vechiul proprietar a scos bucatile de clapeta afara si mi-a vandut-o mie fara sa schimbe nimic. Dupa ce am luat-o eu s-a blocat un injector pe deschis iar pistonul 2 fiind lovit anterior de clapeta a crapat. Toate acestea le-am aflat dupa ce a crapat pistonul.. Dupa asta, am cumparat motor fara anexe de la Materom cu 850e iar atunci am hotarat sa fac turbina cu palete putin mai mari, mai eficiente, injectoarele in germania, fulie originala, role noi, curele noi, pompa apa noua, suporti motor, etc.
    1 point
  20. Hai ma bisnitarule, las-o mai moale cu parerile tale. La cate masini ai tot postat pe aici la vanzare in ultimii 2 ani... Parca te si gasisera cu kilometrii dati inapoi la una dintre ele... Treaba lui cat cere, cert e ca m-as simti mai ok asa, decat sa stiu ca-i burdusesc unui bisnitar buzunarul, pentru o "rapciuga" proaspat adusa si "cosmetizata" indata ce a ajuns in tara.
    1 point
  21. Daca vindeai e39 in starea asta, azi o luam. Bucura-te de masina pana o vinzi si nu lasa la pret doar s-o vezi vanduta! In comentarii vad expus perfect paradoxul proprietarului roman. Daca e ieftina, de ce nu e intretinuta. Daca e intretinuta, de ce e scumpa?! ne mai facem vreodata bine?
    1 point
  22. salut baieti! eu inca nu inteleg care ar fi avantajul unui motor mare in tara noastra? un motor peste 2000cm? sa spuna cineva un avantaj real, care il ofera un motor de 3.0l? unul singur cei mai multi specifica ca este confortul( intradevar este mai confortabil) dar si un motor de 2.0 l iti ofera confortul necesar vorbind la masini mai noi , in tara asta nu se merita pt nimic un motor mai mare de 2.0l -imposit mare -consum mare -intretinere mare si toate astea cu in salariu' de 1000 ron? hai sa fim seriosi si realisti, cum sa ne pernitem sa facem un ful la o masina care costa jumate din salariu? cum sa ne pierdem sa intretinem masina daca drumurile sunt varza, si avem un salariu de nimic cum ne permitem sa platim asigurare si imposit cand avem copii de hranit, chirie si asa mai departe nu toata lumea au banii, si fac "combinatii" si isi permit sa faca ce vor muschi lor DA mi-as alege cu mare placere un motor de 3.0l intr-o tara din europa unde asi avea salariu de 1500-2500 euro si asi putea sa-mi permit un full de 80 euro asi prefera un motor mare sa ma bucur de el pe autostrazi, fara gropi etc mi-as permite un motor mare in alta tara...NU in romania fratilor! vreau sa-mi spune-ti un avantaj care il ofera un motor mai mare? unul singur in tara noastra. daca un motor de 2.0l iti ofera 150-200 cp ce mai vrei?
    1 point
  23. voi confirma ca-si "face banii" imediat ce-o s-o am pe numele meu, atat la fiscal, cat si la militie. azi ma duc cu certificatu' fiscal la taxe si impozite ca s-o trec pe numele meu. autentificarea si restu' pasilor pt inmatriculare... sper saptamana urmatoare! motorul nu e original, insa e totusi un motor care s-a pus pe caroseria asta , good enough, mai ales ca, daca e sa crezi internetu', m50b20 consuma la fel de mult fiind in acelasi timp sensibil mai puturos. acum, asta cu motor original e o discutie lunga cu multe nuante; cu riscul de-a imi pune tot forumu' in cap, eu unu' sunt un mare fan LS-swaps; de-as avea resursele si de-as trai intr-o tara normala unde orice proiect obtine omologare atata timp cat nu pune in pericol siguranta participantilor la trafic, i-as pune un LS9 pronto dar, in acelasi timp, apreciez si masinile originale si ingrijite. din curtea BMW, un swap ft interesant ar fi v10-le de m5 e60. partea cu angrenaju' stergatoarelor nu am inteles-o @Oaky: eu am 27, nu stiu daca e important cat sub 30 ai.
    1 point
  24. Daca tot vrei sa faci schimbarea asta mergi pe unul de firma buna gen BMC ,Simota , K&N dar sincer iti spun nu prea are rost..mai bine investesti in altceva de sub capota spor la treaba
    0 points
  25. Ma alatur si eu acum clientilor multumiti ce au trecut pragul garajului modest al lui Dan, garaj in care se afla un auto spa de calitate. Multumesc si pe acesta cale inca o data pentru rabdarea de care Dan si echipa lui au dat dovada pe parcursul celor 3 zile de rasfat pentru masina mea. Recomand ! :goodjob:
    0 points
  26. nu ma lua cu ieftineli de genu' eu stiu bine ce vorbesc, am proprietatea termenilor ....mai bine zi mersi ca cineva iti atrage atentia cand gresesti Si aici ,pentru toti desteptii care ati dat minus la postul meu anterior... https://dexonline.ro/definitie/pereche ps: daca conduci un bmw nu esti absolvit de obligatia de a folosi corect sau macar decent limba romana... ps2: daca consideri ca postarea mea nu-si are locu' sau te-ai simtit jignit cu ceva,ai buton "report".Foloseste-l cu cea mai mare incredere
    0 points
  27. nu merge o pereche .Masina are 4 roti.Eventual doua perechi .
    0 points
  28. si eu aveam un "greiere" la M6, de la butoanele din partea stanga de pe volan, m-am obisnuit cu el sau a disparut, nici nu mai stiu :twoup: Iar la E60 din cand in cand se auzea ceva gen greiere de la boxa aia centrala de pe bord...
    -1 points
  29. Pentru ca unii pot si vor boss, iar pentru restul exista Mastercard
    -1 points
  30. mergi la AUTOCROM in Iasi daca vrei treaba buna ii gasesti si pe net La APAN am auzit ca au adunat nu cea mai buna echipa inca
    -1 points
  31. si daca este un 520d de 177cp cum se misca balena? banuiesc ca este cam plicticoasa..... nu am mers niciodata cu 520d n47
    -1 points
  32. Ceva pe 17 tot ĂŽn doua lĂŁțimi și exclus runflat
    -1 points
  33. Pai este simplu, tastezi: modelul, anul, km, culoare, dotari si gasesti pretul minim-maxim ptr o masina de genul..... Urme de uzura au toate masinile, mai multe sau mai putine, totusi sa nu comparam mere cu pere, e46 vs e90 sau e46 vs e60
    -1 points
  34. nu stiu daca a apelat cineva la avocatul poporului sau de unde ai aparut tu, avand in vedere faptul ca nu esti initiatorul topicului dar in fine...da e adevarat, unul dintre bmw-uri avea km dati inapoi, dar nu de mine, eu l am cumparat din tara inmatriculat si oricum motorul era original si in stare foarte buna!
    -1 points
  35. modificarea se face la RAR spui, vezi ca acolo se face si test de gaze... in fiecare zi sunt echipaje RAR care opresc aleator masini si le verifica... cu moficiari la motor si la faruri crezi ca scapi? dupa ce ramai fara talon, cum il recuperi? schimbi iar motorul? Or fi e46 de 8000 de euro, dar in nici un caz cu motor modificat/schimbat sau revopsit de 3 ori
    -1 points
  36. Dragul meu Vlad, Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba. spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba. Sfatul meu e sa evite acest motor N47. O sear buna va doresc!
    -1 points
  37. Eu vad ca esti tare dezamagit de bmw ..nu inteleg de ce inca mai detii unul si cum te poti gandii la x5 ca poate dai de unul care are bulita cutia si nu vreau sa aud pe la stiri ca ai dat foc madinii )
    -1 points
  38. Inseamna ca s-au ieftinit piesele oe? Oricum e o suma absolut rezonabila. Eu am schimbat volantul si kitul ambreiaj la Mercedes si am platit 60 milioane doar pe piese. E ok 30 milioane ca in rest motorul e foarte fiabil.
    -1 points
  39. Valabil, am schimbat cele specificate mai sus.
    -1 points
  40. Cum arata unul? Din ala de' se spala?
    -1 points
  41. Ca de exemplu, un nou MAF (mass air flow) sau altfel spus, debitmetru, in cazul in care viata actualului e scurtata de prezenta filtrului sport... :sorcerer: Oricum sa stii ca sunt destule lucruri care se pot defecta dupa un anumit (destui..) numar de kilometri. Cum ar fi: pompa de apa, bujii, rulmenti alternator, demaror, injectoare...
    -1 points
  42. Subscriu ce a spus colegul+ca sunt multe piese de intretinere pe care le poti tine din scurt,sau pe partea de articulatie tampoane motor,sau chiar pe partea estetica..asta in cazul in care ai epuziat toate variantele
    -1 points
  43. Pentru ca tu ai spus ca este o suma rezonabila comparand ambreiajul cu distributia si comparand mercedes cu bmw.Nu era punct de comparatie nici daca comparai pretul inlocuirii distributiei la un mercedes cu pretul inlocuirii distributiei unui bmw, dar tu ai mai comparat si ambreiajul cu distributia. Sau ti se pare normal ce ai spus? P.S Nu ai inteles pentru ce ai luat minusuri in postul acela..sper sa fi inteles acum.
    -1 points
  44. Salutare,vreau sa ĂŽnlocuiesc filtru de aer cu unu sport ce este recomandat pt 316 2003 1,8 ?
    -1 points
  45. Vand set 4 cauciucuri de vara run-flat rulate. Continental 225/50 R17 94W (4213) Contisportcontact 5 SSR Fabricate in Germania Stare foarte buna, pastrate doar in garaj la 20 Grade Celsius. Pret: 325 Lei/buc. Pret cauciucuri noi: min. 670 Lei/buc.
    -1 points
  46. Penibil e cum scrii tu in limba romana
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.