Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/16 in all areas

  1. http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182201_zpsycbbnxjq.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182211_zpsfp4yxaok.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182222_zpsqastgtqv.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182250_zpsxymcxt79.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182257_zpstiuwigf5.jpg
    2 points
  2. http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_174836_zps6uc59ash.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182028_zpshsnrvcrj.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182042_zps5edk87se.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182103_zpsch6brhb2.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182111_zpsqtdedrhe.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182122_zpsn6rk4bel.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182142_zpshatw2vwh.jpg http://i927.photobucket.com/albums/ad120/dj_mania_nfs/BMW/IMG_20160801_182154_zps40fqlwrh.jpg
    2 points
  3. Multumesc. Masina a primit un kit aerodinamic ,adica barile fata / spate si praguri .I-am mai montat si niste folii 3m speciale pe faruri. Ce nu-mi place, e faptul ca tips-ul de la toba stock a ramas cam iesita in afara noii bari Caut in continuare triplele de E 93 LCI si niste arcuri fata cu un drop ceva mai mare .
    2 points
  4. mare dreptate ai avut.Mi-am luat si eu 19 cu 225/35 fata si 265/30 spate
    2 points
  5. Pe scurt, masina am adus-o undeva spre sfarsitul lui Mai din Germania, am cumparat-o de la un privat din Hamburg si o luasem pentru mine. Masina este fabricatie Iunie 2003, cu prima inmatriculare in Ianuarie 2004, fostul proprietar a tinut-o vreo 3 ani si o vindea pentru ca isi luase un E93 335i Cabrio. Bineinteles, fiind vorba de motorul N42, el ii schimbase patinele si lantul, plus bobine, bujii, catalizator si sondele lamda, ca atare motorul e in mintile lui, nu fumega, nu consuma ulei peste limita normala. Masina am luat-o fara carte service, are insa ultimele 3-4 TUV-uri, asta insemnand circa 6-8 ani de istoric ai kilometrilor, momentan are cca 214000, am luat-o la 210xxx care sunt si mentionati pe contract. Ultimul TUV a fost facut chiar inainte sa o iau, la 210k km. Totul este functional la masina, mai exista mici urme de uzura, normale pentru varsta ei, insa nimic care sa fie iesit din comun sau suparator vizual. Mecanica este ok, cu exceptia unei bucse pe fata dreapta care scartaie la trecerile peste denivelari, le voi schimba pe amandoua curand. Evacuarea este una sport cu omologare TUV, am documentul care atesta acest lucru, jantele sunt originale de M-pack si au gume de vara, normal(specific doar pentru ca am vazut o gramada cu gume de iarna in plina vara si pe masini gen F10), cu DOT2011 si profil de min 6mm, cele de pe spate sunt Yokohama Advan iar fata sunt Dunlop(daca retin bine, o sa verific). Am si setul de gume de iarna cu jante de tabla cu capace, le am insa in Germania dar le pot aduce si ne intelegem. Mai jos lista de dotari: Type BW71 Model 318ci - EUR Development Code E46 (CFL) Chassis CABRIO Steering LL Doors 2 Engine N42 Displacement 2.00 Power 105 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Silbergrau Metallic - A08 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant REGENSBURG Production Date 2003-06-17 Standard Equipment 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 2BB Lt/aly Wheels Double Spoke 98 Lm Raeder Doppelspeiche 98 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung 387 Wind Deflector Windschutz 388 Softtop Black Verdeck Schwarz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 441 Smokers Package Raucherpaket 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 650 Cd Player Cd-laufwerk 661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Cine e interesat ma poate contacta pe pm pentru mai multe informatii! Pretul este de 6000EUR, neg.!
    1 point
  6. Deci cati km are masina pana la urma?
    1 point
  7. platesc vreo 200 ron, e incadrata la 1990cmc in acte. taxa de la ANAF si-o recupereaza cei care au platit acum ceva ani, iar apoi (in 2013, parca?) s-a modificat formula de calcul si ar fi trebuit platit considerabil mai putin pt. aceeasi masina. din ce stiu in 2016 odata platita asa ramai. ce s-a mai intamplat: mi-a crapat un furtun de benzina, dintre filtru si rezervor. am facut un adevarat dezastru ecologic in spatele blocului, siroia benzina cu asemenea presiune de sub ea ca nu intelegeam cum poate sa mai stea totusi pornita si sa tina relantiul...am comandat furtunul si am dus masina pe platforma la service in dimineata asta... daca tot e la service, i-am rugat pe cei de-acolo sa se uite si la instalatia de A/C si la toate prinderile/scuturile termice ale evacuarii.
    1 point
  8. REZOLVAT !!! Va multumesc mult de tot !! Exact ca in postul de sus. :clover: :clover: Otet pe o carpa, pus carpa pe petele principale, turnat otet peste, lasat 1 minut, apoi foarte usor sa luat. :hyper: :hyper: Apoi tot cu carpa cu otet, dat usor peste toti stropi, fara frecat si este impecabil ... Ramane totusi sa ii dau un polish doar pe plafon unde am frecat ca taranul . Va multumesc ! :drinks:
    1 point
  9. Salut Danut, capitonajul a fost second, acum ceva ani, cand inca se mai gaseau e36 la dezmembrari. Are aproape 240 de mii acum, si ne pregatim weekendul viitor de un traseu undeva la 4 mii de km.
    1 point
  10. Salut. Se rezolva 100% cu otet cum deja ti s-a sugerat. Pui otet pe o carpa, pui carpa pe zona, mai pui otet si lasi sa actioneze. Cureti. Nu incerca sa cureti altfel, o sa faci mai rau si apoi vei avea nevoie de polish. Am patit si eu la fel asta iarna.
    1 point
  11. Mai bine postezi la donati daca ti se pare asa fabulos 150 lei
    1 point
  12. Otet sau zeama de lamaie (ambele sunt usor acide si dizolva calcarul). Sper sa ai noroc si scapi ieftin. Bafta!
    1 point
  13. 1 point
  14. Salutare Bmw-istilor! In ultima perioada masinuta a stat cuminte la umbra in garaj,nu sa mai facut la ea decat curatenie si cate o iesire scurta. Am montat semnalizarile albe,pe fata am gasit OE dar pe aripi si pe spate am fost nevoit sa montez Depo deoarece nu am gasit altceva.Total dezamagit de calitatea Depo mai ales pe spate,primele cumparate le-am trimis inapoi,credeam ca au un defect,nu se imbinau bine pe marginea laterala la extremitati,am comandat din alta parte dar au venit la fel...Sper sa gasesc OE in stare buna,daca cineva are sau stie unde le pot gasi...multumesc! Foarte multumit de noul look,deocamdata ramane asa,cu speranta ca voi gasi ceva decent pentru spate. Si fotografii cu "minunea tehnicii"
    1 point
  15. Gata si cu retrofitul de CC. Alta treaba http://s31.postimg.org/ezjv25ior/IMG_5672.jpg
    1 point
  16. ..eu cred ca sunt eeenorm de multe pareri aici despre uleiuri folosite; marea majoritate a motoarelor au foarte multi kilometri... chiar crezi ca este necesar facut un nou topic doar pentru ca e vorba de masina ta, tot pe ce ulei este recomandabil, la sa zicem ... cat? aa, 212k km; hmmm.. ...iata eu am folosit de vreo 80k km 0W40 facut de Mobil 1 pana am trecut de 300k km. acum, ma gandesc sa trec pe 5w40 facut de Shell (scump..) PurePlus-technology ), bla-bla -pe eticheta.. . Condus moderat; turbina uzata... totul e ok chiar si cu Mobil 1 care inca mai e in motor. Deci sper sa te fi convins ca daca conduci moderat si nu consuma uleiul motorul ...probabil esti bine cu uleiul care il folosesti. Uleiul folosit de mine l-am pus inca de cand am masina... nestiind ce ulei a avut, stiam doar ca Mobil 1 e un ulei bun.. nu neaparat cel recomandat de producator, asa ca am uleiul pus pe riscul meu. Deci, de aici fiecare intelege ce vrea, pentru ca nimeni (sau nu FOARTE precis..) nu stie ..cat de uzat este motorul (sau poate e prea scump, de aflat..) la un anumit numar de km decat daca poate il desface.. sau, face ceva teste de compresie.. dar nici atunci, ca poti avea vreun segment de ungere blocat, ulei pierzand, el compresie avand :frantics: ... Dar cel mai important de retinut, este ca schimbul de ulei sa fie facut la intervale nu din ce in ce mai mici, ci, cam 10-12-14k km. Cam asta e secretul; uleiul chiar daca e ..fully synthetic, schimba-l mai des daca tii la motor (..mai ales daca nu-l consuma conducand moderat, as zice).
    1 point
  17. au mor doamne ploua cu masini in romania ... la intoarcere fa intrecere cu un audi poate scade teperatura ... funny rau intrebarile de aici
    1 point
  18. Salutare,vreau sa ĂŽnlocuiesc filtru de aer cu unu sport ce este recomandat pt 316 2003 1,8 ?
    1 point
  19. Ca de exemplu, un nou MAF (mass air flow) sau altfel spus, debitmetru, in cazul in care viata actualului e scurtata de prezenta filtrului sport... :sorcerer: Oricum sa stii ca sunt destule lucruri care se pot defecta dupa un anumit (destui..) numar de kilometri. Cum ar fi: pompa de apa, bujii, rulmenti alternator, demaror, injectoare...
    1 point
  20. Cum arata unul? Din ala de' se spala?
    1 point
  21. N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu. Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic. Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul. La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia. Numai specialisti pe forum.. Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .
    1 point
  22. Ia sa vedem noi cat de prost este N47: http://www.auto-inno...47t28print.html Gata ,pe mine m-ati speriat si nu mai merg cu masina ca poate se rupe lantul......ma duc maine si iau un Ducati ca motoarele de la BMW au lantul prost. Sa curga cu minus.Pam pam.
    1 point
  23. Asta este cea mai buna abordare - felicitari pentru modul de gandire. In acest fel cu siguranta o sa asiguri si servisarea corecta in timp indiferent de marca pe care o vei alege. Dupa cum vezi, BMW-ul naste adevarate "pasiuni" printre membrii forumului - ramane la aprecierea ta daca se merita sau nu. In final, motorul in cauza, N47, a fost pus pe multe versiuni. O simpla cautare pe Wikipedia te va lamuri de magnitudinea in care a fost produs. Practic din 2007 pana in 2014 a fost pus pe Seria 1/3/5 si X1/3, precum si pe Mini. Cum BMW produce ~1M de masini pe an, daca consideram ca probabil modelele amintite reprezinta grosul vanzarilor, rezulta cateva milioane de masini echipate cu acest motor "problematic". Concluzia o tragi singur. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  24. Deci ai luat-o la 156k acum are 212k ,spui ca nu ai schimbat multe la ea ,nici ala care a posedat-o inaintea ta nu o fi schimbat ceva ca de...era noua .....eu te cred ca stai cu morcovu.. Pentru mine N47 rulz. Pam pam.
    1 point
  25. Eu vad ca esti tare dezamagit de bmw ..nu inteleg de ce inca mai detii unul si cum te poti gandii la x5 ca poate dai de unul care are bulita cutia si nu vreau sa aud pe la stiri ca ai dat foc madinii )
    1 point
  26. Usor , usor ne apropiem de adevar. As avea o intrebare la cei care si-au pus praguri de M. Inafara de pragurile propriu-zise , ce mai trebuie schimbat. Am inteles ca acele cleme de plastic nu se mai potrivesc. M-ar ajuta enorm niste coduri cu ce mai trebuie cumparat.
    1 point
  27. Tu stii ce se intampla in general la service-uri..asa este numai ca la o reprezentanta nu poti sa ridici tu piesele sau ceva ca vrei tu, tu faci un Audatex in care el alege piesele automat,manoperele,vopseaua...etc, iar in cazul asigurarilor audatexul este cu contract, adica in loc de 100 lei ex ora manopera client caroserie la Euroins este 70 lei, de aia am mai spus eu undeva ca aceeasi dauna la aceeasi masina pe asigurare costa cu 10-20% mai putin decat daca ar veni clientul si ar zice "vreau sa-mi fac masina cu banii mei". Este problema fiecaruia cum isi repara masina. E problema ta ca ti-ai vopsit masina cu 200 lei elementul si cat chit ai bagat si etc. SH originale e doar un mod de a spune mai frumos "mana a doua", si intre o piesa originala noua si o piesa originala de la dezmembrari poate sa fie o diferenta de 27 mil, referindu-ma la bara de 3000 lei care tu ai luato cu 300 lei de la dezmembrari. Nu service-ul face aceste preturi. Si nu nu esti sigur ca aceea bara "originala SH" este originala de fapt, pentru ca pot sa-ti aduc aceeasi bara aftermarket pe care sa scrie BMW pe ea. Alt lucru... de ce trebuie sa ma cunoasca pagubitul, care e idee aici? Nu stiu ce experienta ai, insa daca stii cu ce se mananca audatex,dat,eurotax...posibil sa nu stii despre ce vorbesc, ai stii ca problema nu pleaca de la service-uri din moment ce tu faci un deviz conform contractului. Aceleasi piese apar cu aceleasi preturi oriunde la orice service sau reprezentanta care foloseste audatex din tara. P.S inspectorii de la asigurari sunt singurii si singurii care incearca sa "pacaleasca clientul" de ce? Pentru ca de multe ori o bara care ar trebui inlocuita inspectorul spune "merge si lipita" ... si isi ia partea fiecare (asta se intampla la serviceuri de cartier) in cazul meu la o reprezentanta nu poti sa faci asa ceva nici daca vrei. Ei sunt singurii care incearca sa-i convinga pe oameni sa-si ia regie proprie ca sa-si faca masina de la dezmembrari si sa o vopseasca ieftin si sa mai ramana si cu bani si uneori mai apare o piesa care costa cat jumate din banii care ia dat asigurarea si proprietarul ramane cu buza umflata si vine la tine tu o sa-i spui ca nu te mai intereseaza...intelegi? Nu incerca sa-mi spui tu mie la "miile " de dosare facute de tine ca nu ai facut de cel putin 100 de ori din "miile respectie" asa ceva pentru ca de fapt asta va e munca, normal ca trebuie sa scoateti paguba cat mai mica pentru firma de asigurari unde sunteti angajat.
    1 point
  28. Chiar sunt așa de greu de luat ? Este bine de știut .
    1 point
  29. In urma comentariilor negative, se pare ca hotelul a fost scos de pe booking.
    1 point
  30. Man, statistica ne arata ca putem sta linistiti in proportie de 90%. Restul de 10% ar trebui sa stea cu urechea palnie catre motor si sa rezolve distributia pana nu apuca sa se rupa lantul. Imi pare rau ca tu te-ai aflat printre cei 10% dar asta nu schimba datele problemei, N47 ramane un motor extrem de reusit. Friends!
    1 point
  31. Atentie mare, daca iti face bule in vasul de expansiune ai garnitura de chiulasa ciupita si iti scapa compresia in instalatia de racire. Garnitura de chiulasa s-a ciupit la prima supra incalzire. Pana nu schimbi garnitura nu o sa rezolvi problema.
    0 points
  32. cu 2 masini...4 - 6 namile de oameni....cheile si pleci cu masina ta !
    -1 points
  33. Dragul meu Vlad, Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba. spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba. Sfatul meu e sa evite acest motor N47. O sear buna va doresc!
    -1 points
  34. Pot sa fiu caracterizat cum vreti voi nu ma intereseaza dar faptul ca o marca premium face motoare cu defecte grave de atatia ani de zile ptr mine este INCREDIBIL dar si mai incredibil este faptul ca sugerati ca cei care exploateaza aceste super motoare sunt vinovati.Ca s-a schimbat uleiul la timp,ca uleiul era prost,etc.E sabotaj are cineva ceva cu n47 si nu schimba uleiul cand trebuie....La celelalte motoare din lume se schimba uleiul la timp numai la n47 nu:)))Scuza asta e jalnica...
    -1 points
  35. Ai mare grija cum suna motorul.sunt foarte proaste la distributie si pierde ulei peste tot.nu prea se baga mecanicii din romania sa repare un motor valvotronic dar in rest este ok.si foarte mare atentie daca scoate fum alb si consuma ulei.se strica semeringul de la supape la toate.
    -1 points
  36. O idee buna ar fi sa dai jos gunoiul ala de sticker...
    -1 points
  37. Salutare ,dețin un e 46 2003,1.8 ,N42 ,as vrea sa ii fac schimbul de ulei si nu prea stiu ce ulei este recomandat pt acest motor ,ma puteți ajuta cu câteva informați
    -1 points
  38. Buna dimineata dragi colegi, am un BMW 320d 150 cp din 2003, ma apropi de urmĂŁtorul schimb de ulei, nu stiu care ar fi mai bun, am 212000 km. Care ar fii cel mai bun ulei pentru masina ? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  39. Am avut liquid molly ĂŽnainte si acum am bagat 5w30 castrol full sintetic, nu imi mananca gram de ulei de la un schimb la celĂŁlalt. Doar ca as opta pentru ce e mai bun, pentru ca pana la urma uleiul e viata motorului Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  40. Foarte bune motoarele astea N47.Se schimba 3,4 saptamanal numai la acest service.La reprezentante zilnic cateva deci rezulta ca N47 este un motor "EXCEPTIONAL". Bravo bmw sa nu te opresti NICIODATA din fabricarea acestor super fiabile motoare. Sau daca se poate pe viitor si mai proaste sa le faca. Bravo!!!
    -1 points
  41. Vizualizati va rog in sectiunea recent topics: "Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D". E despre fiabilitatea super motoarelor N47. Lectura placuta !!!
    -1 points
  42. Daca ascultai de postarea mea din data de 26 aveai problema rezolvata.
    -1 points
  43. zilele ce urmeazĂŁ as dori sa ĂŽmi trec masina pe România, am deschis acest topic pentru a afla cam ce suma ar trebui sa plĂŁtesc..am tot calculat pe site-uri și ĂŽmi da sume diferite..vreau sa aud de la cineva care a plĂŁtit taxa pentru același motor.. e46 323ci 170 cai 2500cmc an 2001 mulțumesc anticipat!
    -1 points
  44. Jante originale bmw R17 ET43 , nu au fost sudate , indoite etc.In stare foarte buna .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.