Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/06/16 in all areas
-
2 points
-
2 points
-
15 mil, la "reprezentanta", nu? cu piese dintr-alea "originale", dar fara sigla...2 points
-
Scumpa rau,mai ales ca are mult peste 200k.Sau cel putin asa indica interiorul. Carpass nu e in de...sau e luata la licitatie si vine pe zoll?2 points
-
Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg2 points
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
dupa mai multe bmw-uri in 4 sau doua portiere ,iata ca m-am hotarat sa achizitionez si un cabrio.Initial m-am gandit la e46 facelift,care desi e o masina inca foarte frumoasa,nu se poate compara cu un e93 asa ca dupa o cautare de 2-3 zile ,m-am hotarat la un e93 - N43 luat din Bucuresti (pe numere rosii) Desi niciodata n-am avut motorizarea de 2litri benzina 125 kw si nu stiam absolut nimic despre problemele specifice acestei motorizari, nivelul destul de bun de dotare m-a facut sa ma decid sa cumpar masina. La prima vedere(dupa prima mie de km) masina per ansamblu pare ok cu mici probleme pe care le-am descoperit ulterior.Cum ar fi un relanti usor neregulat ,sau o articulatie destul de slabita.Probabil si din cauza rotilor pe 18" echipate cu cauciucuri Runflat .Unde mai pui ca la balans sau denivelari ,am un scartait enervant de undeva din zona puntii spate.Dar acestea sunt probleme mici usor rezolvabile ,care nu pot umbri placerea de a conduce un cabrio ca dotari conform vin-ului: 1CB Co2 Content 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 387 Wind Deflector 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 676 Hifi Loudspeaker System 7RR Dynamics Package 7RS Comfort Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 863 Europe/dealer Directory 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Edit: pozele sunt facute de fostul proprietar nu-mi apartin.1 point
-
frumoase rau jantele.te-am vazut azi pe la Mega Image republicii. Trimis de pe al meu ASUS Transformer Pad TF300TG folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
da, te-ai lamurit f bine. emisiile sunt aceleasi (difera totusi f putin 2-3-4g co2) intre euro3 si euro4 la 320d MANUAL. la cutie automata emisiile sar in aer (oricum cele automate ies doar eur3, uita de ele taxa e imensa la 320d automat cum ti ai dat seama si tu ) de asemenea intre break si sedan (manuale ambele) exista o f mica diferenta tot aasa cateva grame. pentru a avea taxa mica la 320d este o singura solutie: 2004, manuala, euro4 si mai este una dar cu taxa putin mai mare, ~ 600: an 2001-2002, manuala, euro3. 2003 euro3 taxa este 1000.1 point
-
avand in vedere ca este 2007 si are CCC nu CIC chiar daca este LCI - maxim 14.000e1 point
-
Felicitari pentru masina desi poate eu par un pic intarziat cu postarea fiind membru nou.Masina arata superb si ma incanta ideea ca e linia originala, probabil multi ar opta pentru un lip pentru o garda mai jos lasata, ma consider un purist si cred ca asa ii sta cel mai bine.Legat de furatul emblemelor daca stai sa te gandesti ca una OE te costa undeva la 150-160 de lei, atunci iti dai seama ca aveau motiv intemeiat sa le fure....deci cu siguranta cineva care cunoaste piata:)).In rest ce sa zic.....micile detalii, marile defecte deci nimic nu ramane de neglijat la asa o masina.Multi km la volanul lui fara incidente de nici un fel.1 point
-
Stai linistit ca nici un 320i n-am condus. Singurele modele de la BMW cu care am mers au fost 2 E46 ambele de 2 l doar ca unu diesel unu benzina, un 530d E60 si un 520d F10. De ce compar merele cu perele? Ambele sunt coupeuri cu motor de 2l in fata si tractiune spate. Singurele minusuri ptr Gt86 mi se par pretul care porneste de la 15 000 (320i am gasit si la 10 0000) si ca nu prea are spatiu in spate. Dar in schimb are un raport mai bun cai/putere si unele modele au si LSD. Si chiar daca ar fi asa diferite ce are? Nu poti sa-ti cauti 2 masine total diferite in aceasi bani? Din ce-mi spui acolo mi se pare ca tu vezi masina ca pe un bibelou. Si cand iesi Duminica cu ea nu e nici un risc ca sa ti-o zgarie si sa o loveasca?1 point
-
Mai pun o poza de azi: http://116.imagebam.com/download/Uf8AGb6hLe3nqVOHZ7hRuw/49853/498524422/poza.jpg1 point
-
1 point
-
21500E + 100E cartea de identitate pe care tot vanzatorul a facut-o.1 point
-
1 point
-
Am resofat eu masina personala un Passat CC la Completechip, are sediu si in Bucuresti cu tot cu dyno, vine in general cateva zile pe saptamana in Bucuresti cand are cereri. Ce pot sa zic acum dupa cateva zile de la resoftare ca masina consuma cam la fel, poate mai putin si trage mult mai bine...Filtru de particule inca il am pe masina, alte lucruri nu am observat. Masina a scos stock 132 cp din 140 si 337nm cuplu fata 320nm cat zicea fabrica, resoftata 174 cp si 403 nm, a mai scos si 177 cp dar am zis ca eu vreau ceva safe si a mai modificat putin softu. Incerc sa atasez si fisa dyno ca sa va faceti o parere. Distractia cu tot cu dyno a costat 300 de euro, preturile sunt in functie de masina. La Exelixis Motorsport am vrut sa fac prima data dar cereau prea mult si din ce am vazut dyno-ul lor arata cam prea multi cai putere la mai toate masiniile... acolo cam niciuna nu are pierderi din fabrica... aici va faceti voi parerile.1 point
-
Bine...in principiu nu se intelege deloc evolutia masinii din prezentarea asta de 2 bani cu pozele puse aleatoriu insa pe forumul de unde am plecat care spre dezamagirea mea a ajuns in paragina, aveam deschis topic unde afost prezentat totul in detaliu.Am grija de masina asta ca si cum as avea un copil si faptul ca de 6 ani masina nu a iesit deloc din garaj decat doar pornita, cred ca spune totul.Si asta pentru ca setup.ul de fabrica nu imi place.Cand voi considera ca este apta de iesit pe strazi o voi face.Vreau sa aiba parte de tot ce este mai bun si am sa ma sacrific la orice ora.Am noroc ca prietena ma intelege perfect si nu am probleme pe partea de pasiune iar asta conteaza si mai mult pentru mine. Interiorul a fost intr.o stare deplorabila daca ar fi sa pun toate pozele va cruciti.Omul care a avut acel 325 TDS cred ca era fabrica de fumat.......numai din scaunul sofer am scos un lighean de mal deci efectiv apa s.a facut maro inchis la culoare.Kitul de la virpotec este si el in poze, toata lucrarea s.a facut in casa in dormitor si pe hol am avut noroc ca am un apartament pe care nu il folosesc ca de nu ma dadeau ai mei afara din casa.In orice caz eu zic ca a iesit destul de bine pentru moment, planul mei fiind in viitorul apropiat sa retapitez totul dar vom vedea. Sper prin cele prezentate sumar, sa demonstrez ca merit sa fac parte din clubul vostru si cel mai important pentru mine sa pot invata lucruri noi cu ajutorul vostru si sa fiu indrumat in cele ce urmeaza legat de cazan.Ma consider un pasionat, nu un fan BMW, cele 2 categorii fiind cele mai ok din 3 care sunt recunoscute in lume ultima fiind cocalar sau pe un inteles mai delicat...meltean.Proiectul poate dura o vesnicie nu ma intereseaza.Am ajuns sclavul masinii dar in sensul bun zic eu. Sa imi fie scuzate eventualele greseli de ortografie....sunt ajuns acasa de la munca la ora 21:00 sunt obosit si imi este greu sa mai aprind lumina deci....scriem pe intuneric doar cu lumina de la monitor.1 point
-
Ce te astepti la pretul asta?In primul an a facut 75mii,probabil are peste 300mii si mult kit fiind masina de italia.1 point
-
30.000 euro pt o masina de 5 ani cu 130.000km cu motorizare basic, scaune basic, doar pt ca are "in plus" head-up display si camere video? mi se pare un pic cam exagerat totusi. probabil o buna parte din rata e casco, dar chiar si asa, parerea mea e ca cere cam mult fata de pretul actual al pietei.. o masina de genul nu cred ca ar trebui sa coste mult peste 20K.1 point
-
Ms de raspuns eneh sunt de acord cu tine cu 6 in linie. Pentru mine un BMW inseamna motor benzina 6 in linie fara turbo, cutie manuala si tractiune spate. Dar daca nu ma incadrez la el m-as multimuii si cu un motor de 2l Acum am 140 de cai dar care cred ca la raportul cai greutate se apropie de 320i si parca as vrea ceva mai puternic. Imi e sa nu iau 320i si sa nu simt nici o schimbare in afara de confort dar imi e sa nu iau si 330i si sa fie alte costuri fata de cat am calculat Cosmin daca imi pica sa spunem ambreiaju` sau un injector ma gandesc ca sunt alte costuri la 330. Merlin sa-l conduci cu placere ;)335i nu vrea din cauza turbinei din ce am citit pe net 320i si 330i sunt cam cele mai fiabile. Si in legatura cu dieselul nu stiu nu-mi place deloc. N-am avut niciodata masina pe motorina, dar am condus si parca nu ma atrage. Si zic ca l-as tine mai mult ptr ca nu cred ca o sa am nevoie de mai mult de 270 de cai. Dupa 2 ani sa spune ca i-as pune un LSD si alta suspensie si ar fi alta masina Si automata da e perfecta pentru oras. Dar m-am obisnuit la a mea cu heel n toe si parca e satisfactia mai mare cand te dai la ea si retrogradezi asa:D1 point
-
Da, e ciudat cu istoricul. Are doar 4 intrari, prima la 10k in 2008, apoi direct 115k in 2013. Ultima intrare in service care apare in istoric, aprilie 2013 la 116k. Deci, el pretinde ca, masina a facut doar ~25k in peste 3 ani. Greu de crezut. Oricum, o mare necunoscuta in ceea ce priveste kilometrii. Aa, si e 2007, luna 12, nu 2008. Masina e misto, dynamic drive, head up, sistemul audio individual, cutia SAT, etc. Daca va uitati la un 535d asemenator, in Germania, LCI si cu foarte multe dotari o sa vedeti ca sunt de pe la 14-15k pana la 20k+. Inca isi tin bine pretul.1 point
-
Arcuri eibach pro kit fata/spate (la cat costa nici nu se merita sa cauti altceva sau sa pui doar pe fata sau ceva) si fa tips ca la 330i si stopuri de lci pe care deja le ai pe lista si masina e "gata" ) Arata foarte bine!1 point
-
La 250k km, oricum urmeaza schimbat ambreiajul, decis ceva in privina dpf si vazut de turbina daca nu a fost schimbata deja. Si turbina lucreaza mai mult in afara, asta stii deja. Norocul tau ca ai acces la preturi bune insa cum am zis, lasa balariile cu neamtu' o duce la reprezentanta si blama romanii ca sunt in cautare de optiuni mai accesibile pentru ca si tu faci acelasi lucru. Daca nu ar fi km relevanti, de ce vand nemtii masinile cand se apropie de 200k? De prosti, sigur.1 point
-
Daca ar fi asa simplu calculul uzurii in functie de numarul de ore de functionare cred ca producatorii ar fi extrem de fericiti. De ce crezi ca toti dau garantie in functie de numarul de km ca si criteriu principal? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
Ce sta la baza afirmatiei tale? Ca eu nu-s convins de ce spui fix pentru ca am luat si masina la 200k si la 86k. Si cea la 86k, luata de noua din Romania, e mai ok decat cea la 200k alergata si prin Germania multicel. Fix la asta ma gandesc si eu. Ca o fi mai uzat interiorul celei din Romania, ok, dar in general, intretinuta corect, nu ai probleme mai mari decat cu una din Germania la 250k km. Ala cu E90 cred ca nu reuseste sa o vanda, altfel nu inteleg de unde atata vrajeala si ghid in cumparare BMW sh. Dar daca tu faci masina la coltu' blocului, cu piese luate pe sub mana (parca ziceai ca lucrezi la un magazin de piese auto) alt roman de ce nu ar face-o? Nu mi se pare ok sa blamezi pe altii dar tu sa faci fix la fel. -------- Eu ma opresc aici. Sa ai noroc la vanzare, daca avea cutie automata pretul era ok (avand in vedere ca e negociabil).1 point
-
Aia care cred basmele ca o masina de 300k km talpalita pe Germania e mai ok decat una cu jumatate km facuti in Romania. Sunt exact aia care se plang ca s-a rupt distributia si BMW e de rahat. Fiabilitatea a scazut in general. Motor N47 - cum sta cu distributia? Vreo interventie in Germania?1 point
-
Mult noroc atunci,totusi lasa mai multe detalii pentru colegii interesati,serie,km etc1 point
-
1 point
-
Nu am soft la niciunul din cei prezentati,dar am trimis un prieten la completechip,pt un soft la un 520d f10.Ajuns acolo,la recomandările lui Dragos,a facut si DPF-off.respectivul are deja aprox 50k km cu softul,masina merge super,fara gram de fum,respectivul este foarte multumit. Iar ca fapt divers am condus masina lui Cosmin,merge extraordinar pentru un 520d,am mai condus 520d softate,dar ca si a lui parca nu mergea niciuna Pt colegul de mai sus,Dragos de la completechip a deschis punct de lucru si la bucuresti1 point
-
Nu arata rau masina dar esti constient ca vinzi cel mai scump 320d din 2002 din Europa?1 point
-
auleu ma nene ma, chiar crezi ca poti sa scoti banii investiti in masina?1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
Acum sunt PS: am mai gasit un 320i din 2002 cu 13 000e, un 320d touring dar chel in comparatie cu al meu la 7800e, etc-1 points
-
pai numai bisnitarii o dau cu 'asa am luat-o'. Faruri,jante,capota fara urme evidente de pietre,bare la aliniament ciudat etc.Eu prin vopsea originala inteleg 0 piese revopsite.Bafta!-1 points
-
Nu intru in polemica tine,se vede clar la bara spate ca e iesita in afara si altele.E ok,e o masina de 11 ani dar nu merita astfel de afirmatii. Farurile de ce sunt schimbate?Dar filtrul particule?credeam ca duce mult si bine:)-1 points
-
Poza 2,este strict parerea mea ca masina nu a plecat din fabrica cu asa toleranta. Ai inspectat vopseaua la cumparare dar nu ai fost curios de ce au fost schimbate farurile? Ultimul post pe topic ul acesta! Spor!-1 points
-
Se stie doar ca o masina adusa din Germania cu 200.000 mii de km de-abia isi face rodajul. Cand ajungi in tara trebuie sa mergi mai incet, ca incepe sa intinereasca de fapt. Kilometrii facuti pe autobahn sunt intr-adevar mai putin solicitanti decat cei prin oras, insa una e sa ii dai goneta 180-200 pe autobahn si alta e sa mergi cu 140 pe pilot. Daca mergi cu un diesel cu 3500 rpm care e chinuitor pt el, 200.000 mii de km, parca nu prea mai zici ca a fost tinut la pas. Pe mine ma mira ca romanii dau sume considerabile de bani pe masini cu peste 200.000 mii km in ideea ca iau masina tipla, Mai era un individ pe olx care facuse o poveste frumoasa pt e90-ul lui nfl cu "250.000 mii km da' sunt reali", ca si cum cand vezi 250.000 zici " asta da masina, e ocazie". Si probabil multe din cele vandute in tara cu 180000 au dati inapoi tot vreo 50 60 maxim 100 mii. Ajungem tot la "are 260 mii, dar reali". )-1 points
-
Revopsita complet proprietarul zicea ca nu are elemente revopsite, probabil accident usile nu se inchideau cum trebuie. Bataie la volanta zicea ca defapt se aude protectia antipraf la amortizor.... Suspensie sport aftermaket destul de dura. 3 bujii arse,pompa secundata de apa arsa, plasa scaun pasager, erori pe calculatorul de lumini, pe CCC + altele de care nu imi mai aduc aminte Km 240 mii km in bord. Uzura la interior. Ideea e ca la telefon masina era perfecta. Imi pare rau de timp si de bani pierduti pe drum pentru un om care nu are coloana vertebrala sa zica clar ce vinde.-1 points
-
-1 points
-
Ce ieftina! are si optiuni, iar anuntul pare ok! Sa nu fie facuta din 2 masini..-1 points
-
Haha.. esti tare! Ma linistesc de tot ca am prins ideea cu tine. :goodjob: Pt restul, google va poate salva de momente penibile. E92 330i vine doar cu injectie directa, N53, omul cauta E92, nu au rost discutii despre motoare pe alte caroserii. Treaba cu 2 masini, una mica de oras si eventual E92-ul, am facut-o eu pana acum, nu e nici o combinatie, mai ales pt o singura persoana. Tot cu o masina o sa mergi, si de asta si recomand automata. P.S. Daca tot esti obisnuit cu un astfel de consum, mergi pe 330i( o sa consume aproape la fel, sau poate chiar mai putin), diferenta principala o sa fie doar la impozit, in rest e vorba de doar cateva sute de lei pe an diferenta intre cele doua. Oricum ar fi sunt 2 masini f misto. Mai concret, ce pret pt ce piese te intereseaza, pt 320i pot sa te ajut eu?-1 points
-
-1 points
-
Poate este cineva interesat de E60,masina este a unui prieten si o stiu din prima zi de cand a fost adusa in tara 2008. http://olx.ro/oferta/bmw-e60-525d-hidramat-interior-piele-navi-mare-an-2004-ID6L506.html-1 points
-
http://olx.ro/i2/oferta/vind-bmw-seria-5-ID6FRUe.html#:9742b817ba. Nici asta nu e de lĂŁsat dar prețul e prohibitiv-1 points
-
Majoritatea au un zgomot metalic provenit de la evacuare,se aude pe la jumatatea masinii sau in spate,incearca sa misti de toba sa vezi ca dispare.Am zis ca urmatoarea data cand ajunge in service o sa studiez problema sa vad de la ce suport provine.Sa ai parte de ea!-1 points
-
nu mai ai nevoie de nimic,eu unu nu as monta o chinezarie pe masina,te trezesti ca mai ia foc modulul ala prin far.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00