Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/07/16 in all areas
-
Am fost azi s-o văd și, din păcate, imediat după cumpărare mașina va mai cere minim 3.000 euro ca să ajungă acolo unde merită un astfel de model: - casetă de direcție, care „joacă” mai mult decât Steaua în zilele bune - revopsire 3-4 elemente - ceva atenție pe la interior + retapițare volan - revizie cutie automată, care n-a fost făcută niciodată - discuri + plăcuțe f+s - anvelope f+s; este puțin amuzant, ca să nu zic altfel, cum unii oameni pun matador și kumho pe mașini de aproape 300cp - cred că ceva probleme pe la trapă, pentru că se auzea vântul destul de pronunțat de pe la 80 km/h, iar dacă asta nu se întâmpla la fostul meu E46, mă aștept să nu fi fost cazul nici aici - anularea corectă a DPF-ului, că acum e doar scos interiorul și nimic mai mult, nici măcar anulat din soft (mie asta îmi spune că numărul de KM e departe de adevăr) Per total multe lucruri și asta fără să o duc măcar la service, deci mă aștept să se mai adune. Mașina nu a fost deținută de cineva care să și-o permită și asta se vede. De altfel, e și motivul pentru care o vinde, probabil ăștia 3k nu are de unde să-i scoată și speră să găsească pe cineva care să ignore suma destul de mare pentru că are un pachet motor + dotări destul de rar. Din puctul meu de vedere face maxim 12k în starea în care se află și la istoricul complet lipsă pe care-l are.8 points
-
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160806/648762ce4cca8b776a38d34b21a578ee.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160806/8aca7345e681fdfbffca81215cda8658.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160806/75d601ca854394ebef43cbc291fadf20.jpg Urmeaza bendix, filtre, ulei, simering cutie, flansa cardan, bucse grup.. Dupa care intra la estetician, vopsire bara spate si reparat unde e lovita.. Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk2 points
-
Scumpa rau,mai ales ca are mult peste 200k.Sau cel putin asa indica interiorul. Carpass nu e in de...sau e luata la licitatie si vine pe zoll?2 points
-
1 point
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
Vând sau schimb BMW e34 2500tds 143hp fabricatie 92 luna a-10-a Ca si dotari are urmĂŁtoarele: Scaune cu reglare si incalzire electrice, webasto , trapa bizonala electrica funcĂâşionala, clima manuala cu ac , oglinzi electrice, geamuri electrice , faruri reglabile cu lupa de fabrica. Am refacut pompa de injectie cap hidraulic +garnituri schimbate. Am schimbat garnitura la pompa de servo. Mai necesita unghi de fuga facut, huse sau retapitare scaun sofer, putina atentie la prag dreapta, reglare sau inlocuire amortizoare spate,partea de jos a bari fata. Acte valabile rca itp rovigneta, taxa nerecuperata fiscal la zi, se vinde si fara fiscal fara a se trece instrainat pe talon. Pret 45 mil cu set jante pe 16 cu anvelope de iarna si baterie noua de 100A cu garantie1 point
-
1 point
-
1 point
-
Buna asta ! Pret prohibitiv. ) Ca nu ti-o permiti inseamna ca e pret prohibitiv. Masina aia, in Germania unde se fabrica si, practic ar trebui sa fie mai ieftine decat oriunde in alta parte, n-o gasesti sub 25000 Euro tinand cont de optiuni si stare(daca chiar este real ce spune vanzatorul). Singurul mare minus al masinii este motorul, cel mai slab de pe acea caroserie, insa si asa merita banii ceruti !1 point
-
da, te-ai lamurit f bine. emisiile sunt aceleasi (difera totusi f putin 2-3-4g co2) intre euro3 si euro4 la 320d MANUAL. la cutie automata emisiile sar in aer (oricum cele automate ies doar eur3, uita de ele taxa e imensa la 320d automat cum ti ai dat seama si tu ) de asemenea intre break si sedan (manuale ambele) exista o f mica diferenta tot aasa cateva grame. pentru a avea taxa mica la 320d este o singura solutie: 2004, manuala, euro4 si mai este una dar cu taxa putin mai mare, ~ 600: an 2001-2002, manuala, euro3. 2003 euro3 taxa este 1000.1 point
-
avand in vedere ca este 2007 si are CCC nu CIC chiar daca este LCI - maxim 14.000e1 point
-
Majoritatea au un zgomot metalic provenit de la evacuare,se aude pe la jumatatea masinii sau in spate,incearca sa misti de toba sa vezi ca dispare.Am zis ca urmatoarea data cand ajunge in service o sa studiez problema sa vad de la ce suport provine.Sa ai parte de ea!1 point
-
Mai pun o poza de azi: http://116.imagebam.com/download/Uf8AGb6hLe3nqVOHZ7hRuw/49853/498524422/poza.jpg1 point
-
21500E + 100E cartea de identitate pe care tot vanzatorul a facut-o.1 point
-
Am resofat eu masina personala un Passat CC la Completechip, are sediu si in Bucuresti cu tot cu dyno, vine in general cateva zile pe saptamana in Bucuresti cand are cereri. Ce pot sa zic acum dupa cateva zile de la resoftare ca masina consuma cam la fel, poate mai putin si trage mult mai bine...Filtru de particule inca il am pe masina, alte lucruri nu am observat. Masina a scos stock 132 cp din 140 si 337nm cuplu fata 320nm cat zicea fabrica, resoftata 174 cp si 403 nm, a mai scos si 177 cp dar am zis ca eu vreau ceva safe si a mai modificat putin softu. Incerc sa atasez si fisa dyno ca sa va faceti o parere. Distractia cu tot cu dyno a costat 300 de euro, preturile sunt in functie de masina. La Exelixis Motorsport am vrut sa fac prima data dar cereau prea mult si din ce am vazut dyno-ul lor arata cam prea multi cai putere la mai toate masiniile... acolo cam niciuna nu are pierderi din fabrica... aici va faceti voi parerile.1 point
-
Da, poate ai dreptate, CIC ofera multe imbunatatiri si functii noi, totusi un CIC costa cam 600 euro, daca mai adaugi si trim-ul central + instalare-codare deja ajungi la 800-900 de euri, daca vinzi CCC cu 400 iesi cu ~400 de euro pentru upgrade. Momentan mai pot trai cu CCC o perioada, daca crapa fac sigur upgrade...dar probabil voi trece la F30 pe viitor, sigur nu ar mai merita investitia.1 point
-
Radu G, daca nu vrei sa arunci banii pe rugina uita-te la scutere de banii aia nu la BMW1 point
-
1 point
-
AM facut revizia (ulei + filtre), am ajuns la 320 000km in bord, am schimbat bielete directie + capete de bara + burdufe noi, am refacut directia/geometria si am pus becuri de 5000k pe scurta. http://115.imagebam.com/download/iZ65OidZclh8bjoc4NUl3Q/49746/497454396/1%20%282%29.jpg http://115.imagebam.com/download/PNBzAwmLaJQt5jVasjIJhQ/49746/497454400/2%20%282%29.jpg1 point
-
Dragul meu Vlad, Nu e cazul meu nu am schimbat f multe la ea ...inca dar E60 cu motorul N47 e combinatia fatala:)))De ce sa ne ascundem si sa nu spunem adevarul?Nu sunt masini reusite din toate punctele de vedere.Ca nu vreti voi sa recunoasteti asta e alta treaba. spunea colegul de mici hibe de accord dar ruperea lanturilor e alta treaba. Sfatul meu e sa evite acest motor N47. O sear buna va doresc!1 point
-
La 250k km, oricum urmeaza schimbat ambreiajul, decis ceva in privina dpf si vazut de turbina daca nu a fost schimbata deja. Si turbina lucreaza mai mult in afara, asta stii deja. Norocul tau ca ai acces la preturi bune insa cum am zis, lasa balariile cu neamtu' o duce la reprezentanta si blama romanii ca sunt in cautare de optiuni mai accesibile pentru ca si tu faci acelasi lucru. Daca nu ar fi km relevanti, de ce vand nemtii masinile cand se apropie de 200k? De prosti, sigur.1 point
-
Ce sta la baza afirmatiei tale? Ca eu nu-s convins de ce spui fix pentru ca am luat si masina la 200k si la 86k. Si cea la 86k, luata de noua din Romania, e mai ok decat cea la 200k alergata si prin Germania multicel. Fix la asta ma gandesc si eu. Ca o fi mai uzat interiorul celei din Romania, ok, dar in general, intretinuta corect, nu ai probleme mai mari decat cu una din Germania la 250k km. Ala cu E90 cred ca nu reuseste sa o vanda, altfel nu inteleg de unde atata vrajeala si ghid in cumparare BMW sh. Dar daca tu faci masina la coltu' blocului, cu piese luate pe sub mana (parca ziceai ca lucrezi la un magazin de piese auto) alt roman de ce nu ar face-o? Nu mi se pare ok sa blamezi pe altii dar tu sa faci fix la fel. -------- Eu ma opresc aici. Sa ai noroc la vanzare, daca avea cutie automata pretul era ok (avand in vedere ca e negociabil).1 point
-
15 mil, la "reprezentanta", nu? cu piese dintr-alea "originale", dar fara sigla...1 point
-
Mult noroc atunci,totusi lasa mai multe detalii pentru colegii interesati,serie,km etc1 point
-
Mai nou trebuie sa se adapteze vanzatorul la cati bani dispune cumparatorul.. Ma amuza chestia asta. Soul77: daca nu ai destui bani ori mai strangi , ori cauti o masina in bugetul tau cu mai putine dotari.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masina. Insa doar o parere personala, culoarea volanului si trimurilor sunt din alt film. Vad ca si stalpii si bordul superior este la fel. Ar fi fost altceva daca era tot interiorul la fel. Chiar ca gusturile nu se discuta. )1 point
-
Asta nu o ĂŽnțeleg cu valabil pana la xx. si pe urma ce se ĂŽntâmpla? Creste prețul , scade prețul ? Nu o mai vindeți sau ce fraților ca nu ĂŽnțeleg?!! P.S. Frumoasa masina!1 point
-
Sunt doar un user oarecare la fel ca si ceilalti, fiecare ajuta cum poate, tu daca postezi peste tot fara sa detii toate informatiile cum te faci util? Fise tehnice putem sa gasim oricand pe net, cu toate informatiile de rigoare... Am lucrat cu uleiuri, am vandut odinioara, si nu este asa usor sa convingi pe cineva sa cumpere un anumit tip de ulei sau chiar o simpla recomandare poate deveni periculoasa in anumite cazuri, daca se strica rabla o sa dea vina pe tine, ca din cauza ta s-a stricat.... Asa ca putina retinere mai ales din partea userilor noi, necunoscuti, posibil clone de useri banati etc ar fi de preferat Ma refer de altfel la experienta, un user nou se umfla ca el vrea sa ne ilumineze, si da copy/paste de pe google, poluari gen ciupanezu1 point
-
Ce mai conteaza woofer? Masina e senzatie oricum. Chiar daca e break.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apropos de jante 17 inch la f20 am vĂŁz ca sunt recomandate cu et 43 .daca iau et 35 diferenta de 8 mm iesite in afara este ok pt masina?(articulatii,suspensie...etc)? Multumesc1 point
-
Update bi xenon h1 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/48231cb9cc25883d913f334748c8ac19.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/b097215c1ab7259fd4a0ae8491b29a7b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/65ae60190ff38162b1c921af4d03e9c8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/1cd4fcc5ea111c2f15046a980281722c.jpg Bucse lemforder Bielete antiruliu, bucse meyle hd Capete de bara, bielete directie mapco..nu stiu nimic de firma asta.. nu am mari asteptari de la ele.. (Ms pt pareri) )) Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk1 point
-
O cumpãrã omu' care m-a somat sa spun ca-i lovitã, acum cã, vãzând pozele ºi "cunoscãtor" fiind, s-a convins cã nu-i lovitã, cã ãsta era micu' impediment1 point
-
Vând bmw e34 520i, propietar, mașina este înscrisă Ro. Ca dotări masina are ABS, servo, trapa electrica, scaune piele, geamuri x4 electrice, dublu climatronic, bi-xenon, jante style 5 r15 7j, instalatie gpl Landi Renzo nefunctionala. VIN GG41954 Defecte: -trebuie schimbate bratele superioare -demontata,refacuta instalatia gpl -cateva puncte de rugina Masina are taxa platita si nerecuperata, sunt al treilea propietar in RO, intrata in tara in 2007, fiscal la zi. Detalii la 0737938620 Pret 2300E1 point
-
1 point
-
Se vinde balena din titlu, E34 facelift (02/95). Scurt istoric: A intrat in tara la 144000 Km, in 2008. Tot atunci s-a platit taxa de inmatriculare si nu s-a recuperat. Eu o detin de 1 an si jumatate, timp in care am intretinut-o obsesiv, mancand peste 2500 EUR. N-am facut un calcul exact, dar numai vopsitul a fost 1200 EUR (i-am pastrat culoarea - Sorrentblau Metallic). Cu aceasta ocazie i-am schimbat usile cu unele impecabile, de pe un M5 cu 130.000 Km (numai astea au fost 250 EUR). I-am dat numai piese si lichide de cea mai buna calitate. De cand e la mine i-am schimbat uleiul o data la 6-7000 Km. Am folosit numai 10W-40, cum spune cartea. Deoarece se apropie al treilea schimb, tocmai i-am comandat 6 litri de Shell Helix HX7 si un filtru de ulei Knecht. Rulaj actual: 207600. Dotari: ABS, klima, servodirectie, 2 airbag-uri, geamuri electrice (fata+spate), trapa, oglinzi electrice heliomate si incalzite, oglinda interiora electrocrom, pilot automat, computer de bord (OBC IV), incalzire in scaune, duze parbriz incalzite, yala usa sofer incalzita, cotiere fata individuale, pachet lumini (parasolare, stalpi spate, spatii depozitare) cotiera spate cu spatiu de depozitare, ski sac, volan reglabil axial, faruri si proiectoare cu lupa (halogen), al treilea stop frana, radio CD cu USB Alpine, 6 incinte acustice, antena radio integrata in luneta, trusa de scule completa, bretele amarare portbagaj. Editie Executive (trimuri lemn, tapiterie velur, protectii praguri cu emblema, volan + maner frana de mana piele etc.). Pachete de sezon: - roti de vara, Nankang Toursport XR611, DOT 2012, 225/60R15, pe jante de aliaj, Styling 5; - covorase de velur (de vara), covorase gri cu margini din piele; - roti de iarna, Michelin Alpin4, DOT 2013, 205/65R15, pe jante de tabla, Styling 1 + capace originale; - covorase de cauciuc negre. Piese de rezerva: actuatori si macarale geamuri (de la usile vechi), o caseta de directie (actuala a fost stransa pentru ITP in 2014, insa un joc miiic tot exista si se misca oarecum greut), cateva bidoane de ulei Shell, sigilate (servo, diferential) proiectoare, valva ICV, un filtru de aer Knecht (nou) + altele pe care nu mi le mai amintesc. Istoric piese noi: brat inferior dreapta Bendix, bielete anti-ruliu Meyle HD, pompa de apa Meyle, antigel HEPU, termostat Behr, garnitura capac tacheti V.Reinz, role INA, curele accesorii Conti, valva aerisire capac OE, diferite furtunase OE, bujii NGK, cablu acceleratie pilot OE, rulmenti+perii alternator, discuri+placute spate Ferodo Premier, saboti frana de mana Textar, kit saboti Ate, lichid frana Ate, bucse mari punte spate Meyle HD, stergatoare Bosch, duze parbriz VDO, amortizoare capote motor+portbagaj Meyle, filtru benzina Mahle + diferite plastice OE si alte maruntisuri. Instalatia de aer conditionat a fost revizuita anul trecut, a primit ~ 1500 gr de freon si ulei specific + substanta de contrast, sa fie. Poate am scris mult, dar simt ca mi-au scapat multe. Voi reveni, daca e cazul. Masina nu a avut niciun accident. Momentan are usa sofer zgariata, insa dosarul "e pe rol" si urmeaza sa o rezolv. Pret: 15990 RON, usor negociabil. http://s26.postimg.org/hliz9nf5x/P5300160.jpg http://s26.postimg.org/ip33llzt1/P5300163.jpg http://s26.postimg.org/gfjkolg91/P5300165.jpg http://s26.postimg.org/pt7l8sjut/2015_05_15_20_28_28.jpg http://s26.postimg.org/i246w32x1/P5300158.jpg http://s26.postimg.org/nsyynk0at/P5300157.jpg http://s26.postimg.org/6eeqfa35x/P5300142.jpg http://s26.postimg.org/kr3kzuxs5/P5300149.jpg http://s26.postimg.org/jfvtre26d/P5300151.jpg http://s26.postimg.org/pyt9i23r9/P5300155.jpg1 point
-
Desi sansele sunt infime, incerc sa marit masinuta. A fost la baza un 520IA din 94, care acum a ajuns sa aiba motor de 2,8 M52, cutie manuala in 6 trepte, blocant 3,25,ambreiaj si volnta 330i de 240mm, Bi-xenon, suspensie reglabila pe inaltime, bari stabilizatoare M5, Strut bar Wiechers, Instalatie GPL landi Renzo secventiala, Evacuare 540i, faruri hella smoked si semnale smoked, stropitoare parbriz cortina, scaune sport, Volan M5 cu comenzi, comenzi pe volan, Schimbator iluminat mahon 6 trepte M , instalatie spalat faruri, roof rack original BMW, trapa dubla etc. Se vide cu jante pe 16 la banii astia, sau cu jante pe 18" M5 Concept (400 euro). Are toata articulatia fata noua, motorul este montat de 7000 de km (cand i-am schimbat tot:role,garnituri,bujii,fise,curele etc). Defecte: -trebuie schimbata caseta de directie (este 100 lei) -scimbate bucsile punte spate (le am, dar nu am avut timp de ele) -are cateva elemente care trebuiesc revopsite -usile fata necesita schimbare (au opritoarele rupte~ 150 lei o usa) Topicul de prezentare poate fi gasit aici. Masina are taxa platita si nerecuperata, sunt al doilea propietar in RO, intrata in tara in 2010. Fiscal la zi, seria motor nu este trecuta in carte. Mai multe detalii pot oferii la telefon. Sunt multe alte modificari pe care probabil le-am omis. Pret: 2850 euro Tel: 0755.032.3631 point
-
multi vad/ putini cunosc cel mai probabil unii care critica pe aici sunt veniti de pe dacia nova supernova cel mult logan..nu dau nume asa ca cei ce se simt sunt invitati sa comenteze in continuare aiurea pe topicul omului...sa zicem ca 4000e este mult...dar undeva spre acea suma bate pretul corect pe masina...1 point
-
Multumesc Sa fiu sincer, Jack e motivul pentru care nu am mai insistat sa le reglez acum, sigur ieseau x,+ sau alte prostii Nu am umblat momentan. Am vrut sa vad ce si cum mai intai. Ma bate gandul (de mult) la compresor. Sa vad exact cat duce toata distractia si ce diferenta este. Am lasat pana si admisia stock de 2.8 fiindca vreau cuplu in ture joase, mai ales ca cel mai mult ma invart prin oras.1 point
-
La mine existau doua probleme distincte, una cu BMW Romania, si alta cu Motor AG, a doua a rezultat din atitudinea astora fata de reprezentanta, gasesc ca e inacceptabil sa am o problema cu masina, care sa nu fie rezolvata vreme de peste 3 luni, reclamata in mod repetat, iar cand solicit o adresa in care sa se mentioneze diligentele efectuate de ei ca unitate service autorizata in vederea remedierii problemei sa fiu mintit in fata in mod repetat ca mi s-a transmis, iar pana nu m-am urcat in masina sa ma duc la ei in pravalie cu scandal nu am primit-o ... doar minciuni, asta cand seful de service raspundea la telefon, ca in rest considera ca e mai simplu sa ma ignore, oricine in locul meu ar avea o problema cu ei in aceste conditii ... suplimentar, ca sa fie tacamul complet, de peste doua luni de zile am doua adrese depuse la ei la registratura, cu numar de inregistrare, in care solicit o explicatie vizavi de atitudinea lor, si mai ales vizavi de comportamentul si atitudinea sefului de service, Bogdan Giurgiu, si pe care le ignora si se fac ca fluiera, directorul general nu este niciodata disponibil sa vorbeasca cu mine ... Asta e, atata vreme cat ai de facut revizii simple, si numai prin prisma faptului ca te lasa in atelier si au tarife din ce am vazut mai mici decat bavaria, sunt de preferat. In rest din punctul meu de vedere sunt de evitat, tin capu plecat in fata celor de la reprezentanta in detrimentul clientului, iar actualul sef de service mai e si un mincinos prost facut gramada, vorba aia nici macar sa minta bine nu stie. Eu problema mi-am rezolvat-o la bavaria, si pe la ei prin service nu am de gand sa mai calc, chit ca dau un ban in plus, nu ingras insa cu banii mei genu asta de indivizi.1 point
-
... sa iti spun ca si mie imi vibreaza usor butonasul ala din stanga volanului de la Bord Computer, tot cand drumul e mai "zdrenturos"...?! :twoup: ... spunea cineva aici pe forum... masinile astea nu au fost gandite pentru astfel de drumuri...1 point
-
Scuze de ĂŽntârziere ....Ăți trimit un mail ĂŽn câteva minute dupĂŁ ce faci plata de doi euro0 points
-
-1 points
-
Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4! Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!-1 points
-
Salut! Pret masina? Urme de rugina are pe undeva? Inteleg ca taxa e platita si nerecuperata, da?-1 points
-
Salut, unde pot vedea masina? Ce zone are ruginitie, in afara de aripile fata?-1 points
-
cavaliere - Daca tie iti place sa iti arunci banii pe o tigaie ruginita, problema ta. Cat timp sunt banii mei, pretentiile mele, asa ca abtine-te de la comentarii!-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00