Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/08/16 in all areas
-
Am fost azi s-o văd și, din păcate, imediat după cumpărare mașina va mai cere minim 3.000 euro ca să ajungă acolo unde merită un astfel de model: - casetă de direcție, care „joacă” mai mult decât Steaua în zilele bune - revopsire 3-4 elemente - ceva atenție pe la interior + retapițare volan - revizie cutie automată, care n-a fost făcută niciodată - discuri + plăcuțe f+s - anvelope f+s; este puțin amuzant, ca să nu zic altfel, cum unii oameni pun matador și kumho pe mașini de aproape 300cp - cred că ceva probleme pe la trapă, pentru că se auzea vântul destul de pronunțat de pe la 80 km/h, iar dacă asta nu se întâmpla la fostul meu E46, mă aștept să nu fi fost cazul nici aici - anularea corectă a DPF-ului, că acum e doar scos interiorul și nimic mai mult, nici măcar anulat din soft (mie asta îmi spune că numărul de KM e departe de adevăr) Per total multe lucruri și asta fără să o duc măcar la service, deci mă aștept să se mai adune. Mașina nu a fost deținută de cineva care să și-o permită și asta se vede. De altfel, e și motivul pentru care o vinde, probabil ăștia 3k nu are de unde să-i scoată și speră să găsească pe cineva care să ignore suma destul de mare pentru că are un pachet motor + dotări destul de rar. Din puctul meu de vedere face maxim 12k în starea în care se află și la istoricul complet lipsă pe care-l are.4 points
-
3 points
-
Si eu am 3 masini in familie si cu E60 pe care nu am dat o groaza de bani... ci 12.500 , pentru mine sunt multi, pentru altii sunt putini normal, dar cand am drumuri foarte scurte sau stiu ca pe unde ma duc cu masina sunt gropi,pietris, zone proaste ale orasului iau foarte simplu cheia de la alta masina si imi fac treaba. Daca ai mai mult de 1 masina in familie si una mai proasta si una mai buna logic ca o menajezi pe cea buna, nu e vorba ca o tii ca bibelou, dar incerci sa eviti pe cat mai mult "riscurile" inutile.2 points
-
Userului lavi4175 nu ma obosesc sa-i dau un raspuns. Nelamurirea era mai mult legata de faptul ca nu are Xdrive si nu stiu cum se comporta iarna. Sotia are un X1 Xdrive 2.0d si iarna nu am probleme cu el. Eu am avut masini numai cu tractiune fata. Si iar nu stiu cum ma voi descurca cu jante pe 19 in Bucuresti avand in vedere calitatea drumurilor. Am multi prieteni cu jante pe 19 si 20 si toti au parte de jante fisurate si anvelope cu galme.2 points
-
un e46 care sa nu fie desfacut si cu multe piese schimbate va fi in mod sigur o troaca... de exemplu la mine : au pocnit toate macaralele de la geamurile electrice , problema clasicĂŁ - a trebuit sa desfac toate fetele de usi sa le schimb - a trebuit sa rezolv simeringurile , problema clasicĂŁ - a trebuit sa fie demontate axele cu came de vvt etc au crapat amortizoarele spate , a trebuit sa scot mocheta de prin portbajagaj ... etc etc etc ce zic eu ca e important e sa aibe acelasi motor ca in fabrica (adica sa nu fie inmlocuit un motor de 1.8 cu un 3.0) pentru ca niciodata nu stii cum s-a facut conversia ...) eu am incercat sa o vand pe a mea si chiar dacĂŁ am lĂŁsat prețul pânĂŁ la 3000 de euro tot nu am reușit sĂŁ o dau cĂŁ mai are o zgarietura pe ici pe colo. La masinile mai vechi de 3-4 ani este mia bine sa fie piese schimbate pe ele decat sa te apuci tu sa bagi bani cu nemiluita (pe care nu ii mai recuperezi niciodatĂŁ). Oricum iti dai seama de starea masinii in functie de proprietar. DacĂŁ te ia cu ”Hai bossule cĂŁ mașina e țiplĂŁ” și are un bidon de ulei mineral 20w50 in portbagaj ... mai bine fugi. Și ai grija la valvetronic mai ales sa nu fie scoase becuriel din bord (check engine, DSC, EML...) si ulterior sĂŁ ai surpriza unui coleg de forum care avea axa excentricĂŁ dela VVT legatĂŁ cu sârmĂŁ ... motorul mergea ca unul fĂŁrĂŁ VVT , probabil pe o hartĂŁ prestabilitĂŁ ...2 points
-
ca sa treci masina din anunt pe numele tau o poti face fara sa mergi la RAR. taxa este platita. pe de alta parte la orice ITP sau control RAR in trafic poti avea probleme din cauza motorului care este schimbat. este un risc asumat, ca fapt divers dupa ce treci masina pe numele tau, sau chiar inainte, poti merge sa omologhezi noul motor. cu niste costuri destul de mari (vreo 30-40 mil la RAR) si apoi un impozit de vreo 50 milioane pe an. asadar poti opta ptr oricare din variante, ori mergi 100% legal si iti asumi acele costuri ori mergi cu acel risc care din pct meu de vedere este minim (sa fii oprit in trafic de echipaj RAR), la itp e clar ca o rezolvi..2 points
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
Vand limuzina BMW 725 TDS,an 1998,in stare tehnica si estetica foarte buna,taxa de mediu platita si nerecuperata, RCA,VT si certificat fiscal la zi. Masina a apartinut Ambasadei din Luxemburg pana in 2011 iar de atunci a circulat aprox.95 % in afara tarii (pentru Romania am alta masina) Intretinerea si servisarea masinii este facuta NUMAI in service autorizat,cu piese premium,(am absolut toate facturile pe manopera si piese de la achizitie) Dotari: -climatronic 2 zone -cutie de viteze automata(schimba perfect) -sistem de control al tractiunii ASC+T si ABS -pilot automat -inchidere centralizata cu telecomanda si alarma originala BMW -computer de bord -portbagaj cu actionare din telecomanda-sistem soft close -scaune cu memorie,reglabile electric -CD player Alpine cu Bluetooth incorporat -8 airbag-uri -oglinzi incalzite si reglabile electric- -parbriz cu degivrare electrica -perdea luneta cu actionare electrica Masina este echipata cu 2 seturi de jante de aluminiu avand anvelope Dunlop,respectiv Nokian de iarna,profil 95%. In masina nu s-a fumat ! Cei interesati de ultimul pret,fara ca macar sa fi vazut masina,sunt rugati sa nu deranjeze si sa caute in alta parte. Pret; 3990 euro (fara variante) Info la telefon 0733583455.1 point
-
daca nu l pui original se va rupe iar f rpd. daca se rupe iti va mirosi a gaze in masina. recomand doar pe original1 point
-
Salutare, Am gasit un BMW in Germania pe care as dori sa-l achizitionez. Este vorba de un BMW F30 325d din 2014 cu 128.000 km. Ma adresez celor de pe forum cu rugamintea sa-mi spuneti ce parere aveti si daca se merita achizitia. Lista de optionale este urmatoarea : Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S2NHA M Sport brakes S2PFA BMW LA wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package O sa fac achizitia pe firma si pretul ar fi undeva la 24.000 Euro. Ma gandeam si la un XDrive dar pe motorizarea asta nu am gasit. Nu stiu cum o sa se comporte iarna avand tractiune spate. Multumesc,1 point
-
Probabil au facut directia standard asa intentionat ca sa aiba motiv s-o vanda pe cea activa Eu am Active Steering si nu am simtit nimic deranjant. De la 60km/h in sus se intareste sesizabil.1 point
-
august 2013 este fabricata masina (f10). nici eu nu stiam de niciuna din campanii. la revizie mi s.a spus de campanie si am zis da, de ce nu... din moment ce totul era gratis.1 point
-
stoc nou: 1 buc e90 M SPORT cu padele - 450 € 1 buc e90 M SPORT fara padele - 350 €1 point
-
nu mai ai nevoie de nimic,eu unu nu as monta o chinezarie pe masina,te trezesti ca mai ia foc modulul ala prin far.1 point
-
Nu cred ca ai condus un gt86 si este din alt film compari mere cu pere Nu vreau sa fac economie, ci doar sa-mi protejez masina pe care am dat o caruta de bani si pe care daca o las 5 min intr-o parcare noname sigur gasesc un bou sprijinit cu usile deschise la maxim pe masina mea, o tranta care loveste cu sacosile in aripi si oglinzi, sau chiar mai rau un carucior de la metro pe usi..... plus ca o masina daca o tii nonstop pe marginea strazii risti sa o loveasca un camion, sa dea o grindina, si iarna sa rugineasca toata de la sare, sa o zgarai toata cand o racai de 3 ori pe zi de gheata samd... Pe mine ma face fericit o masina frumoasa care atat tehnic cat si estetic se prezinta foarte bine, si ma felicit de fiecare data cand ma duc la munca, cumparaturi si prin parcari de rahat cu e46-le....1 point
-
Avand posibilitatea sa fac rost de un kit de furtune de frana de la Goodridge, n-am mai stat pe ginduri si le-am montat. Surpriza a venit cind am descoperit ca furtunele originale, cele de fata, erau crapate destul de serios, pina la impletitura de ata...Asa ca, o verificare nu strica la orice varianta de E46. Parerea mea1 point
-
Haha.. esti tare! Ma linistesc de tot ca am prins ideea cu tine. :goodjob: Pt restul, google va poate salva de momente penibile. E92 330i vine doar cu injectie directa, N53, omul cauta E92, nu au rost discutii despre motoare pe alte caroserii. Treaba cu 2 masini, una mica de oras si eventual E92-ul, am facut-o eu pana acum, nu e nici o combinatie, mai ales pt o singura persoana. Tot cu o masina o sa mergi, si de asta si recomand automata. P.S. Daca tot esti obisnuit cu un astfel de consum, mergi pe 330i( o sa consume aproape la fel, sau poate chiar mai putin), diferenta principala o sa fie doar la impozit, in rest e vorba de doar cateva sute de lei pe an diferenta intre cele doua. Oricum ar fi sunt 2 masini f misto. Mai concret, ce pret pt ce piese te intereseaza, pt 320i pot sa te ajut eu?1 point
-
diferenta de impozit numai ea e vreo 400euro. ca diferente de intretinere niciodata nu are cum sa fie nici macar 500euro diferenta (strict diferenta vorbesc). daca iti permiti impozitul si consumul de la 3.0 nu are rost sa te uiti la 2.01 point
-
Foarte bune motoarele astea N47.Se schimba 3,4 saptamanal numai la acest service.La reprezentante zilnic cateva deci rezulta ca N47 este un motor "EXCEPTIONAL". Bravo bmw sa nu te opresti NICIODATA din fabricarea acestor super fiabile motoare. Sau daca se poate pe viitor si mai proaste sa le faca. Bravo!!!1 point
-
1 point
-
.. De mult asteptam sa aflu MOTIVUL FOARTE INTEMEIAT pentru care s-a pus distributia mai pe spate, asa.. Ca maine ma duc sa cumpar una asa, sa nu le ia altii pe toate :hyper: Deci, dorubimotorul? :pirate: (fie vorba intre noi, am cautat deja in sus si in josul netului, surse oficiale si neoficiale, dar serioase(!), si n-am gasit motivul tau ...intemeiat; asta ca sa stii ce te asteapta..)1 point
-
Alina, a trecut ceva timp de cand ai schimbat distributia la cei de la Service Scream (Tezparii) BMW. Ai avut probleme pana acum, cati km ai mers de atunci?1 point
-
Nenea cu parul alb din filmulet, care provine dintr-una din tarile care au construit lumea asa cum arata astazi, e depasit de evenimente, pe bune acum. Abilitatile inaintasilor lui sunt atrofiate de generatii. A trebuit sa le reamintim noi de alba-neagra, ei fiind cei care au inventat-o. BMW nu a spus nimanui ca e ceva pe viata acolo in motorul asta minunat, iar asta cu datul motorului jos de pe masina e perimata Sunt mecanici aici care nu au facut asta decat maxim o data, si nu numai aici, si la sarbi si la bulgari, in general in restul tarilor care trebuie sa se descurce. Atelierele de aici sunt infinit mai bune, mai aplecate catre rezolvarea problemei cu ingeniozitate, cu rapiditate, inteligenta primara e mai putin ingradita de reguli si proceduri, de cele mai multe ori daca vrei sa iti intretii masina cu adevarat e mult mai simplu ca in tarile din vest. Poate imi voi atrage oprobiul multora, dar aici inca se mai poate. Acolo preturile sunt astronomice, chiar si pentru veniturile lor iar calitatea lasa de mult de dorit. Hai ca suntem offtopic, bucura-te de F10 si revin cu rugamintea de mai devreme cu pozitionarea pompei de inalta presiune, sau ma rog a pinionului1 point
-
Salut, As fi foarte interesat de numarul de telefon al Domnului mecanic. Am achizitionat de curand un 520d 2012 , nu am zgomot la distributie, dar are 188.000 km si vreau sa previn investitiile aiurea. Mersi frumos! Stef1 point
-
1 point
-
Am fost si-am mai aruncat un ochi pe la masina, insa am ramas surprins sa aflu ca urmatoarele piese nu erau in lista de piese ce urmau sa fie schimbate: - cele 2 patine de sus - intinzatorul de jos (asta mi s-a parut super ciudat ca nu l-au dat pt schimb) - lantul de jos, de la pompa de ulei Daca tot umblau la ea si aveau piesele in stoc le-am inlocuit si pe astea, ca sa stiu o treaba. Patinele vechi erau toate in stare buna, f usor 'razuite' pe unde trecea lantul peste ele. Lantul din mijloc era destul de intins, dar asa ochiometric cred ca ar mai fi mers mult si bine cu piesele vechi.1 point
-
1 point
-
Cand o sa pice racordul vei simti miros de gaze in masina si zgomot mai puternic la evacuare. Daca nu se intampla asta ce rost are sa-l schimbi? Si nu costa o galagie de bani in nici un caz. E in jur de cateva sute de lei , racord nou cu tot cu sudura in argon.1 point
-
Eu am impresia ca unii fac confuzii intre un cosum mediu (afara-oras) si stric un consum de oras sau stric afara. Unii ba zic consumul mediu ca fiind cel din oras si invers ) altfel nu se explica diferentele estea. Niciodata in veci nu consuma un 3.0d mai putin decat un 2.0d in oras la acelas still de mers sa fim realisti, vorbim de acelasi tip de masina.1 point
-
eu tot m-am gandit ca are ceva masina mea m-am dus pe la 2 service sa fac test si a iesit oki deci asta e consumul 11 12 si cu roti pe 17 si cu roti pe 19 nu merg nici batraneste nici sportiv moderat cand prin o portiune de drum o mai calc . extasy chiar is curios tare de condiitiile in care scoti consumul ala la 535 cred ca multi blufeaza cand zic ca le consuma 7 in oras .1 point
-
E normal un consum de 11 - 12% pt un 520D! Nu mai speriati lumea degeaba ca au probleme! La ~1700Kg cat are o astfel de masina, plus ca s-a racit vremea, poate turata mai tare/mers mai sportiv, trafic mare, etc ajungi la un astfel de consum! Sunt multi factori ce influenteaza acest consum! Altii cu motoare mai mari ce se lauda cu consumuri de motoreta probabil ca au vreo 60 - 70 de ani( ) si merg doar in intervale orare cand traficul e foarte scazut, etc! Sunt multe topicuri pe tema asta si daca le vei citii, iti vei da seama de amploarea cu care unii useri le place sa infloreasca, asta ca sa nu spun altfel!1 point
-
Da asa stiam si eu ca e maniera legala , te duci si ceri hartie de la reprezentanta . Totusi 200 ron nu inteleg de ce costa atat .1 point
-
Au fost masini pe la 10-11k 535d E60 cu pachet M LCI si NON LCI , dar cu optiuni mai putine... iar in 3.000 euro i pui si CIC i schimbi si interioru si i rezolvi si consumabilele + alte probleme mecanice sau electrice. Nu inteleg cum de te-ai dus macar sa o vezi... si daca avea CIC si se afla in stare impecabila nu merita 16.000 euro...totusi sa fim seriosi. 14.000-15.000 daca aveai de schimbat uleiul si atat ( cu CIC pe ea) maxim! Cand am cautat E60 pentru mine majoritatea erau cazute, trebuia sa bagi ceva bani dupa cumparare sa o aduci cat de cat ok.0 points
-
gradul de umplere se poate afla cu un tester si masoara diferenta dintre valorile de presiune a gazelor inainte si dupa filtru(are 2 senzori). cat despre anularea filtrului, fiecare face cum crede si isi permite, eu doar am enuntat optiunea. varianta curatirii filtrului nu o recomand din cate am citit pe forumuri, inclusiv acesta. nu da rezultatele asteptate, filtrul PUTAND sa se arda pe interior, sa se infunde din nou dupa 20 30 de mii de km si este si destul de costisitor. e o firma prin odorheiu secuiesc care se ocupa de asa ceva daca intereseaza pe careva. cautati-i pe goagal0 points
-
Daca iti place mult masina atunci schimba filtru DPF cu unul nou. Gradul de umplere al filtrului si necesitatea inlocuirii e data de cenusa care depunandu-se in interior in urma regenerarilor nu mai lasa mult loc (suficient) particolelor care se acumuleaza in mod normal.. De aceea exista si varianta curatirii (de cenusa) profesionale a filtrului; asta ramane ca tu sa gasesti firma care face asta si probabil ii poti prelungi viata actualului filtru. ... Daca Rico24 stie cum se poate afla gradul de umplere cu cenusa sa zica... Personal inclin sa cred ca dupa cam 200k km fabricantul a stabilit ca fitru trebuie schimbat.. probabil in urma unor teste, pe banc, ...de umplere dupa un anumit numar de regenerari normale. In privinta anularii filtrului, nu-i frumos... daca masina corespunde anumitor norme de poluare pentru care platesti..0 points
-
de 2 x incredibil ) da , au in continuare probleme nu ti lua . EPIC Probleme la distributie au toti producatorii de masini , majoritatea romanilor cumpara uleiul din targ vitan - diferite magazine - masinile au o intretinere precara , d aia se duc !! Fa tu schimburile la timp (10k km) doar cu ulei original si n o sa ai nicio problema.0 points
-
Salutare colegi. Ce stiti de noul motor B47 2.0 190 cp. Si asta are probleme cu lantul ?0 points
-
Valabil. Pretul scade la 5100E, pret fix. In acest pret e inclus sistem audio stock, CD Player, interior Recaro din material, alte jante pe 17".0 points
-
Teoretic un 335i ajuns la varsta asta are deja rezolvate probleme de care vb tu. 330i e tot injectie directa, si are probleme comune cu 320i (gen injectoare, piesele la distributie erau 70% aceleasi) Mie personal nu imi place cum trage 335d, as alege oricand un 330d0 points
-
Pai cam atata costa orice certificat eliberat de reprezentanta ,pt restul comentariilor ma abtin ,eu asa sunt de felul meu mai fraier nu sunt baiat descurcaret! Aleathea este ea! eu ma abtin la comentariul tau! pot? decat sa dau bani de pomana reprezentantelor, mai bine ii dau cuiva care intr-adevar are nevoie de ei. mai demult " anexa la certificatul de inmatriculare" de care ziceam eu mai sus era un cartonas separat de talon. si asa o sa fie si peste cativa ani dupa ce se termina toate rubricile de la itp. anexa e anexa, nu face parte din talon, cat despre poza la itp , nu te baga nimeni in seama cu ea.-1 points
-
anrei@ tot 520 am si eu. 7.1 in oras (pitesti). acum eu va intreb altceva, jaluzelele alea de la radiator se deschid automat sau trebuie sa le deschid eu prin vreo setare sau altceva? am luat masina cam de o luna si de cand am luat.o stau numai inchise..ce.i drept am si un avantaj, motorul se incalzeste destul de repede pana la 100 grade.-1 points
-
chiar nu vreau sa fiu rautacios,dar de ce isi mai ia lumea motoru asta ? (cunoscand de dinainte problemele)-1 points
-
,,Chestia cu masina a doua masina nu prea renteza. Pentru un cuplu da merge sa fie doua masini. Daca dupa ce-mi fac calculele si vad ca nu-mi permit sa folosesc masina cand vreau nu are rost s-o iau. Daca mi-o pica ceva la ea si cine stie cat o fi reparatia si trebuie sa iau din alta parte sa o fac nu e bine deloc, doar nu pot sa ma uit pe geam la masina si sa-mi treaca foamea '' Nu ma intelege gresit,eu nu m-am zgarcit cand a venit vorba de intretinere.Majoritatea interventiilor la e46-le anterior le-am facut la reprezentanta.Si la fel o voi face si cu E90-ul.-1 points
-
Se merita 2 masini Ideea este ca multi dintre useri nu sunt la prima iubire si au avut mai multe masini in decursul timpului, masini care se devalorizeaza invechesc, etc dar care sunt totusi masini bune care si-au aratat valoarea, deci nu se pot vinde la un pret corect dar nici arunca Asa ca multi au o masina de tavaleala si una de duminica..... am spus multi nu toti-1 points
-
Stai linistit ca nici un 320i n-am condus. Singurele modele de la BMW cu care am mers au fost 2 E46 ambele de 2 l doar ca unu diesel unu benzina, un 530d E60 si un 520d F10. De ce compar merele cu perele? Ambele sunt coupeuri cu motor de 2l in fata si tractiune spate. Singurele minusuri ptr Gt86 mi se par pretul care porneste de la 15 000 (320i am gasit si la 10 0000) si ca nu prea are spatiu in spate. Dar in schimb are un raport mai bun cai/putere si unele modele au si LSD. Si chiar daca ar fi asa diferite ce are? Nu poti sa-ti cauti 2 masine total diferite in aceasi bani? Din ce-mi spui acolo mi se pare ca tu vezi masina ca pe un bibelou. Si cand iesi Duminica cu ea nu e nici un risc ca sa ti-o zgarie si sa o loveasca?-1 points
-
-1 points
-
se poate masura in % gradul de infundare al filtrului si in functie de valorile date, decizi mai departe. ori il tii in continuare, ori il schimbi cu unul nou, ori il dai jos de tot si totodata schimbi si softul masinii pt a nu iti da erori cauzate de lipsa filtrului.-1 points
-
-1 points
-
Nu e sarita de la punct, probabil iti face doar cand se incalzeste, verifica conexiunea electrica sa fi cat mai buna ,eventual taie mufele si leaga-le pe direct, un electrician cu un osciloscop te-ar ajuta foarte mult pentru a vizualiza impulsurile catre ECU.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00