Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/16 in all areas

  1. foarte faina masina si imi place ca ai fost hotarat de la bun inceput si nu ai inceput vreun topic gen "sa iau 335d sau 320d", cand era clar ca doar bati campii cum fac multi altii pe aici. Cat despre pret, e cat se poate de normal si ok pentru o piata sanatoasa ca in DE unde conteaza ca este "erste hand" si istoric service complet, unde mai pui ca e si LCI, M-pack OEM si ti-au dat si garantie. Da, e total normal pentru RO, unde se aduc pe banda rulanta foste fleet company cars birjelite care se vand eludand taxele fiscale si toti accepta asta ca fiind normal, ca asa este "smechereste", se mint ca au doar 150k km si un singur proprietar(aici au dreptate, ca doar firma de lesing a fost , din pacate nu scrie nicaieri cati posesori a avut). Bucura-te de ea si nu compara cu ce e prin RO, oricum le cam numeri pe degete cred E92 cu motoare de 3.0, e impozitul mare dom'le, merge si 2.0d, cu un soft si DPF off rupe tot, pana si lantul , ce atata 3.0.
    5 points
  2. dupa un mic detailing exterior si o ploaie dupa arata cam asa
    3 points
  3. La motorul asta ai urmatoarele probleme: - verifici sa nu ai scurgeri de ulei pe la galeria de admisie(este consumabil si se schimba la aproximativ 170mii km), de obicei scurgerile sunt in partea dreapta cum te uiti la motor, fix pe releul de la bujii - galeria de admisie o dai jos si o cureti, si schimbi garniturile - EGR-u il cureti si vezi cata smoala ai acolo, e normal sa fie ulei in el, dar nu funingine fix ca smoala, ca altfel ai alte probleme. - termostatele le verifici cand incepe sa dea frigul, ai in meniul ascuns din bord temperatura motorului si o sa vezi la drum lung ca iti scade temperatura motorului cand mergi constant sau la frana de motor - electrovalvele de la turbine/egr e posibil sa pice din cand in cand, nu e mare panica, iti dai seama imediat ca nu mai accelereaza si e lesinata bursc, pana in 2mii sau dupa 2mii de ture, dupa caz. - sa ai grija sa nu te prinda frigul cu bujiile arse, releul de bujii defect(iti da eroare pe toate bujiile daca e releul defect) - sa verifici injectoarele sa nu ai corectii mari pe ele, la motorul ala sunt injectoarele sunt predispuse la un mic defect ... debit marit, iar cand alergi masina prea mult cu ele asa o sa te trezesti ca iti face gaura in piston(cauta pe forumurile straine si o sa vezi exact care e buba, iar pe aici avem in sectiunea "masina mea" pe cineva cu o mare poveste din cauza asta) - cutia de viteza este predispusa la lesinuri din cauza ca motorul scoate 580nm stock iar maximul pe cutie suportat este de 600nm(exista povesti in folclor cum ca pe LCI convertorul de cuplu suporta maxim 700nm dar astept pe altii mai informati sa confirme asta) - uleiul in cutie se schimba intre 80-120mii km in functie de stilul de condus conform producatorului: ZF - sa verifici in portbagaj modulul PDC, se afla sub roata de rezerva, sa nu fie condens pe el. De obicei iarna se face condens, apoi se coclesc contactele si te trezesti cu bateria descarcata peste noapte dar surpriza ... masina porneste perfect la prima apasare de buton dar ai eroare de baterie descarcata. Ca sa tii EGR si admisia mai curate ai o optiune ... adjust rate of fresh calculated during EGR to +40 DPF schimbat la 210mii km mi se pare "epic fail" din cauza ca am fix aceeasi motorizare(2008) si ceva km in plus iar DPF nu prezinta decat 8-9mb la ralanti la varsta asta, iar un DPF schimbat inseamna ca omul ala a mers foarte mult in oras pe drumuri scurte sau a neglijat diverse simptome si DPF nu a putut sa isi faca regenerarea(termostate defecte, bujii arse) Momentan astea sunt in mare probleme de care imi aduc aminte acum
    3 points
  4. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    2 points
  5. Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie
    1 point
  6. Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...
    1 point
  7. Ai grija ce dorel iti umbla pe la masina! Cam multe piese au trebuit inlocuite pe masina ta intr un timp atat de scurt.Esti sigur pe istoricul ei?
    1 point
  8. Ar fi cea mai pare prostie. Ii oarecum un downgrade pentru ca discurile sunt mai mici. In plus nici nu este un kit pentru 335. Din start are un sistem de faranare foarte bun care cu niste discuri , placute mai performante si furtune cu insertie metalica il poate face si mai bun. Este kit de la Stoptech pentru 335 cu placute ,discuri sloted si furtune care inbunatatesc franarea.
    1 point
  9. cavaliere : sa nu uitam ca totusi nu avem aceeasi clima ca in germania olanda de exemplu in vara asta nu cred ca au fost mai mult de 8-10 zile 34 gradeC caldura si cu uleiul la 30.000 depinde si modul de condus etc... ca nu faci exact 30.000 cu masina de la schimb la schimb iar pe mine nu ma apucat niciodata 10.000 intre schimburi. Acero99 : ai perfecta dreptate insa cum am spus si mai sus motorul e "protejat "si de clima ,un pic mai racoare 180-200 /kmh nu cred ca e prea mare viteza pt aici daca a fost chiar si cum spunem noi iar faza din popor ca e alergare mare in germania nu e chiar asa.. nu cred ca poti sa circuli cu o viteza de peste 220kmh mai mult de 5-7km asta doar sa-ti faci o dambla si dupa mergi linistit ca toata lumea. six in line : cum am spus si mai sus ce cred de uleiul din motor, iar despre uleiul lifetime daca era chiar asa nu mai imi schimba uleiul cand am cerut insa nu a fost nici-un comment din partea lor in privinta asta iar de distributie mi-a spus sa stau linistit ca nu au auzit de probleme pe motorul asta si chiar daca ar fi vreodata ceva nu ar ceda imediat ci in timp si dupa zgomote din care iti dai seama ca ceva nu e in regula si dupa o serie de erori in bord,spun ceea ce mi sa spus si sincer nu vad dece nu mi-ar spune adevarul cand ar fi putut sa spuna simplu E DE SCHIMBAT mai ales mie ca strain pentru ei. Gabriel V. : ca si piesa de schimb gasita in neregula a fost fulia de la arbore care am sa o schimb in saptamana urmatoare si o eroare la bujia nr.3 care am uitat sa o mentionez anterior si la fel vor fi schimbate si bujiile odata cu fulia in rest: galerie senzori etc mentionate de tine nu mi-au spus nimic, oricum in tara cand am sa ajung am sa le verific mai amanuntit cu cineva care se pricepe pe fiecare in parte dar pentru moment verificarea care sa facut pare ok .despre cv asa stiam si eu dar nu contrazic pe nimeni 580-700 nm max. in portbagaj sa verific modul PDC sub roata de rezerva , nu am roata de rezerva si nu ma bag sa desfac eu ce e pe acolo dar oricum e bun mentionat iar in legatura cu dpf-ul nu stie nimeni sigur cand si cum a cedat si doar ca a fost schimbat,daca eram eu mai incercam sa il curat daca mai mergea bine,daca nu iar bine totusi sa nu uitam ca e piesa se schimb care duce 200.000+km ce sa mai zic de masini de zeci de mii de euro cu motoare cazute si la km foarte putini,acum mai depinde si de norocul fiecaruia ( speranta moare ultima)dar banuiesc si sigur asa a fost ca lui la o revizie probabil i sa spus ca va trebui inlocuit filtrul ( zic eu,cine stie)...puii mei pana la urma altii au pierdut valori mult mai mari , sanatosi sa fim ca trecem peste tot ! va multumesc pe calea asta tuturora pentru detalii si sfaturi !!! la fel si mie mi-a dat eroare pe bujia 3 saptamana viitoare cand urmeaza sa le schimb am sa le spun si ce mi-ai spus in legatura cu releul... mersi de info
    1 point
  10. Ultima experienta cu ei, ma duc miercuri sau joi pe la ei sa fac o programare o constatare mecanica la puntea fata, cica peste o saptamana... bun ... o fi cu sarbatorile nu e bai, caut in alta parte. Marti la servici imi spune un coleg ca se duce cu masina fratelui la service pt verificare si la intoarcere surpriza, a facut programarea de vineri pt marti(luni fiind zi libera). Mai stau putin de vorba cu colegul si imi arata devizul la masina, care fusese tot a unui coleg si stiam deja ce probleme are, dar devizul ala m-a facut sa lesin de ras + povestea despre cum bajbaiau mecanicii angajati in ultima vreme la verificarea unor chestii banale, jenant. Asta a fost ultima data cand mai calc acolo, au prea multi clienti fraieri care pun botul la orice li se spune ca e defect pe masina si sar cu banul asa ca prefer sa ma duc la unii care chiar se preocupa sa repare o masina nu sa inventeze defecte mai nou.
    1 point
  11. cavaliere a spus-o ironic "sub forma de gluma",bineanteles ca in primii km se face rodajul.. crezi ca in romania nu se alearga masinile , gropi,borduri si reparate la service de cartier? sau in germania e mai rau ca iei masina cu poate dublul km din tara dar cel putin ingrijita si cu revizii unde trebuie si la timp ,si daca as fi vrut sa iau din tara ce am vrut eu tot nu gaseam deci tot aici ajungeam. poate am gresit ca nu am luat din tara adusa tot din germania dar cu ""117.000-138.000 km "" in bord.si chiar as vrea sa ma contrazici daca gresesc cu ceva dar mai intai vreifica si sit-urile cu masini de vanzare an fabr./optiuni/revizii/garantie si chiar km sa vedem daca imi dai dreptate sau nu,( dar cel mai important vezi cat costa fabricatie 2007-2009 cu aproape aceiasi km) asta ca discutie doar... am gasit acum 2-3 luni una in buc nu dau nume/nr inmatr. cerea pe ea 15.500 € din 2008 era in acte 2007 220.000 km bineanteles nelovita decat ca-i crapase chitul pe aripa dreapta spate , cu dpf off doar din soft ( auto cumparat din tara)si nu am mai vrut sa aflu nimic de ea ca a fost destul sunt si masini super bune la baietii care stiu sa le ingrijeasca si baga bani in ele dar nu a fost sa fie pentru mine, toti avem gargaunii nostri la cap,ce vrei
    1 point
  12. Jantele pe 20" au ajuns la mine. Sper sa ramana rotunde cat mai mult timp http://i65.tinypic.com/oggiuv.jpg
    1 point
  13. n-am avut stare si le-am montat
    1 point
  14. exact cum ma asteptam dupa ce am intrat cu masina in service pentru verificare,cutia de viteze si motorul in perfecta stare s-au gasit 3 "probleme" 1 fisura in parbriz cca 1cm , 2 mici ciobituri in proiectorul din dreapta (explicatia a fost pietricele aruncate de masina din fata ) si a 3-a si ultima exact cum am presupus la inceput fulia la arbore are un mic joc si in scurt timp trebuie schimbata, am lasat-o pe saptamana viitoare cca 400€... Astazi schimb urmatoarele: ulei motor-filtre,lichid racire,lichid frana,lichid servo-directie,ulei cutie viteze,ulei diferential. atasez si 3 poze inainte/in service
    1 point
  15. Bijuterie. Pretul mi se pare corect. Masina are garantie, an 2011 335d...
    1 point
  16. bună,nebună am luat-o acum facem actele si am vb cu dealer-ul sa imi faca o programare la bmw munchen pt o verificare mai amanuntita eventual schimb de lichide uleiuri filtre si ce-o mai fi , maine dimineata la 9 am programarea . acum sa vedem ce noroc am , o sa revin si cu ceva poze dupa ce termin cu verificarea la reprezentanta daca intereseaza pe cineva,si pretul de achizitie a fost 22.000€ .. am mai intrat pe alte sit-uri vanzare auto si preturile sunt unele mult mai mari iar altele putin sub ce am luat eu dar fara multe optiuni ( navi,jante,trapa) etc ... si cel mai important pt mn culoarea la interior ( negru )
    1 point
  17. Bine ca apa este prost conducator de electricitate. (cat de prost sa fie sa nu descarce O BATERIE?..) Acum pot sa ma bucur si sa cred. A, nu sunt inginer; sunt macelar Incheiat schimbul de replici cu tine. Multumesc.
    1 point
  18. Multumesc de comparare; o sa tin minte. Sa stabilim de la inceput: Apa conduce electricitatea; curentul electric? Da sau Nu. Eu cred ca da. Tu crezi ce vrei. (un lucru care l-ai spus bine bine, "mi-ai luat vorba din gura" a fost alcool izopropilic; DAR care ..alcool are obiceiul "prost" de a se evapora fffoarte rapid(!!!), lasand in schimb cele mai putine urme de posibila oxidare; practic se gaseste sub forma de spray la magazin..) asa ca nu se stie ce poate face plasticului(celor) sau cine stie ce altceva daca se baga cheia cu totul in LICHID IZOPROPILIC.. :purple:
    1 point
  19. masina este senzationala insa cu dotari si KM similari se gasesc pe mobile.de la preturi intre 35-38k avand in vedere ca motorul este EURO5 taxa de inmatriculare este infima ( 12-13 mil ) bafta la vanzare
    1 point
  20. 48000e? Bafta la vanzare!
    1 point
  21. El are motor de generatie mai veche. La el este ceea ce trebuie. De asta am si afirmat ca pentru fiecare motor exista un ulei aparte. Xcess-ul e o idee mai vascos de aici si diferenta de consum la ulei. Cu toate ca in TDS la Xcess apare punct de congelare la -36 grade, in realitate este pe la -42 de grade. Chiar si pentru colegul care baga LM este ok acel xcess, e posibil sa aiba si el o scadere a consumului de ulei. In schimb pe mine m-a dezamagit acel motul pentru faptul ca dupa 7-8k km motorul devenea galagios. Nu am fost user pe aici deci .... na. De copy paste nup, nu dau. Sa te apuci sa discuti despre uleiuri .... nu reusesti peste noapte. E nevoie de timp, mult citit si ceva cunostinte pe parte de chimie si fizica asta ca fundament. Iar in facultate am mancat chimia in primul an. Eu zic ca nu e locul si nici momentul sa ne certam. Daca e facem o conversatie pe privat si discutam acolo cele necesare.
    1 point
  22. Boaska, nu te supara, tu esti responsabilul cu luatul peste picior aici? Toti stim ca tu stii multe, ca de aia ai peste 3000 de posturi, nu? ..Nu vrei sa impartasesti cu noi ce stii (fie el si copy/paste dupa cum crezi..) pe topic? Intrebarea e alta: Cat de UTIL te afli/faci pe aici!? Criticand in felul in care o faci o sa faci muci forumul asta. EU CRED ca, chiar nu trebuie sa ne purtam urat unii cu altii! Informatia si cunostintele sa primeze, nu? ...A POSTAT KASPIC IN LOCUL NEPOTRIVIT? NU! Atunci de ce nu il lasi in pace!? Pace si Iubire.
    1 point
  23. Deci ca sa clarificam, poate este util si pentru alti colegi OE = ceea ce vine in ambalaj cu sigla BMW in cazul vostru. Piesa originala. EX: Uleiurile care vin cu ambalaj BMW OEM = ceea ce este facut pentru BMW dar vine cu sigla producatorului. EX: Filtrul de ulei facut de producatorul X pentru BMW ( adica pentru cutia cu sigla BMW ) dar care vine in ambalajul producatorului X. Din pacate Shell-ul se gaseste cam greu prin Ro mai ales varianta 10w60. Trebuie cautat bine prin magazine adica ... trebuie adus pe comanda. La BMW treaba sta diferit fata de multi producatori de masini. Ei au ales pentru uleiul OE un producator bun care face uleiuri bune. Este un mare lucru mai ales intr-o lume de consum. Daca pretul este piperat pentru uleiul OE si se vrea aceeasi calitate, este OK si OEM-ul Shell. O mica elita in gama + norma. Desigur la fiecare norma in elita intra si uleiul OE BMW. 10w40 - Motul 6100 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Motul 8100 xlcean 5w40 5w40 A3/B4 BMW LL01 - Ravenol VST 5w40 ( varianta noua fabricata din Septembrie-Octombrie 2015 ) - detalii pe ravenol.de vs ravenol.ro - recomandat BMW LL01 - Shell Helix Ultra 5w40 - Valvoline Synpower 5w40 ( varianta noua ) - Motul 8100 xcess ( este codasul serieri dar este un ulei ok ) - Eneos Sustina 5w40 ( intra si la C3 si la A3/B4 ) - neaprobat dar mai ok pentru C3 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 0w40 A3/B4 BMW LL01 - Shell Helix Ultra 0w40 - Mobil1 New Life 0w40 - Petronas syntium 7000 0w40 - Valvoline Synpower 0w40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Sybpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 Sper sa va ajute. Lista nu este 100% completa poate mai sunt uleiuri bune pe care le-am omis. Pentru fanii castrol, recomand castrolul nemtesc. Ambalaj in germana cod de bare german. De asemenea, tin sa precizez ca uleiul de motor, nu are aditivarea de protectie 100% activa la rece. Aditivii din ulei sunt aditivi de temperatura adica isi intra in rol la maximul lor la temperatura de lucru a motorului. De ce ? Apa sau antigelul ajung la 90 grade mult mai repede decat uleiul. La rece este recomandat un stil mai ponderat de a conduce tocmai pentru a incalzi uleiul deci pentru a activa aditivarile. ZDDP-ul, moly si boron sunt aditivi de termperatura. Sper ca este permis sa pun acest clip pentru a intelege mai bine care este rolul ZDDP-ului. Orice ulei are acest aditiv, doar ca difera cantitatea lui de la ulei la ulei. La C3 cantitatea este mai mica iar la A3/B4 este in cantitate mai mare.
    1 point
  24. BMWkiller, am spus bine OEM pentru ca am folosit ulei castrol nu VW Special Plus. OE este uleiul VW sau Audi - Vapsoil, OEM e castrolul pentru ca asta vine si in cutia VW special plus ( OE ) In schimb o geseala de scrie am facut, am spus ulei Shell Helix Ultra Racine 10w60 sau OEM cand trebuia sa scriu OE ( OEM-ul era primul ) ) - eram cu gandul dus departe de caldura deci cred ca se iarta Legat de ml si km am incurcat putin km cu ml ) Ti-ai dat seama ce am vrut sa zic. Am spus, ceea ce conduc este din alta familie asta cu toate ca masina de suflet pe care mi-am dorit-o de ani buni este E46 320 ci asta ca o paranteza.
    1 point
  25. Nu cred ca am punctat suficient un aspect in postul de mai sus iar daca timpul a trecut am vazut ca nu mai poate fi editat. Uleiul 10w60 comparativ cu un 5w40 este pompat mai greu la prima pornire dar si la cald datorita vascozitatii ridicate. La un mers pe oras este .... dificil un motor de M5 cu ulei 10w60 pentru ca ... acea masina este mai mult de alergat. Te gandesti si zici, ma ar merge un 5w40 ca sa fie mai ok la porniri si la mers pe oras dar la drum intins si la mers sportiv motorul o sa cam faca apa uleiul 5w40 iar acolo o sa aiba de suferit. In general nu este bine sa ne jucam in jos cu vascozitatile recomandate de producator. Cel mult in sus. Singura exceptie este atunci cand se recomanda 5w40 iar noi punem 0w40 sau 5w30 cu 0w30 Consumul de ulei este caracteristic fiecarui motor dar si uzurii fiecarui motor. Sunt motoare care mananca gras ) sau care nu papa ulei. In cele mai multe cazuri un motor mananca uleiul in talpa atunci cand subtiaza uleiul mult iar acesta devine mai sensibil. Eu la motorul meu de 1.4 turbo, cu uleiul castrol oem 5w30 dupa prima talpa grea am ramas fara 100 ml ulei la fel si cu vestitul amsoil euro. Am trecut pe uleiuri mai bune gen Mobil1 0w40 New Life sau Mobil1 ESP 5w30 si in prezent Valvoline Synpower Xtreme XL-III 5w30, iar cel mai mare consum de ulei a fost de cam 100 km in cam 4k km daca tin bine minte la 5w30. Si sa nu va ganditi ca am mers batraneste. Partea asta tine de baza uleiului si de stabilitatea ei. Un ulei cu index de vascozitate mare si punct de fierbere ridicat are un semn de baza stabila. Daca baza este facuta din ulei hidrocracat de generatie nou ( cazul valvoline ) + PAO si posibil POE atunci avem un combo bun care ofera un rezultat bun. Am dat un exemplu concret, exemplul meu.
    1 point
  26. Knet John e putin pe japca (adevarul ca f multi mecanici sunt pe japca, deja incepe sa fie ceva normal!) mi-a dat un pret f mare la piese ptr simeringuri. I-am spus ca e nejustiticat de mare (isi pusese adaos f mare) si daca ma hotarasc vin eu cu piesele mele. erau diferente de milioane bune. haii domne, lasa-ma in pace ca tu vii cu facaturi ca nu stiu ce, ca preturi sub ce imi ofera el nu gasesc nicaieri (eu aveam oferta de pret de la Filaret ptr anumite componente - ca fapt divers) sa nu mai spun ca si pentru manopera pretul era mult mai mare decat la Florin din Chitila. Bine, baietii astia, adica John, ca Florin nu cred sa stie de existenta lui John, au un oarecare razboi. John spune ca ala din Chitila e praf, ca ala din Chitila are trusa de cale aftermarket si a lui e singura din tara originala Bmw,ca el e singurul din tara care pune la punct corect un n42, nebunii d-astea. Dar in acelasi timp ca si mecanic, calitate a lucrarii nu am auzit pe nimeni sa se planga de John. Eu le-am schimbat la Florin din Chitila si cat a fost masina la mine (nu f mult dupa schimb) am fost multumit.
    1 point
  27. sa va spun pas cu pas cum se face, dupa ce am invatat sa le repar singur pt ca electricianul cand a vazut cat e de lucru a fugit. 1. desfaci eleronul spate dupa ce deschizi geamul. Daca nu se mai deschide geamul inseamna ca firul de la buton s-a taiat in balama acolo sus (am patit asta) si il ve desface doar din laptop altfel nu mai vrea neam. 2. desfaci tablele care vin prinse in doua suruburi peste ambele balamale. sa nu desfaci suruburile groase care tin geamul ca au o forta de iti rup degetele daca scapa de tot. 3. am uitat sa zic: firul de la dezaburire este pe balamaua din stanga si e maro gros, iar firul deschidere geam este pe dreapta unul subtirel. Oricum sunt vreo 15-20 fire pe stanga si la fel pe dreapta si din experienta mea aproape toate sunt rupte GARANTAT. o sa inceapa sa iti dea erori de becuri arse, nu o sa se mai inchida din cheie, etc. P.S. Cand te apuci de desfacut firele PUNE CEVA LA GEAMUL SPATE SA NU SE INCHIDA PE HAION CA NU IL MAI DESFACI, SI APOI DECONECTEAZA BATERIA. 4. desfaci capacele boxelor din plafon spate, desfaci suruburile boxelor, scoti boxele, si apoi mai ai cate o chestier de plastic sub forma de romb pe care trebuie sa le scoti pt ca prin ele trec firele. 5. slabesti firele din balamaua haionului ca sa le poti trage in interior unde la vei desface pe rand, le vei lipi, le dai cu banda izolatoare, dar ai grija sa lucrezi finut ca daca se umfla manunchiul rau nu se mai pune la loc balamaua. Pe stanga la dezaburire vei lipi degeaba ca nu va tine mult pt ca e gros firul. 6. dupa ce ai lipit firele si bandajat, ia un cutter si acolo unde sunt ele in niste furtune din cauciuc in spatele boxelor, taie de jur imprejurul furtunului ca sa nu mai fie prinse pe el. Ajuta la lejeritate atunci cand inchizi si deschizi portbagajul sa nu le mai ingatuie. CREDE MA!!! 7. apoi cuplezi bateria pui totul la loc dar inainte verifica sa functioneze totul, mai ales geamul haion. 8. cam obligatoriu 2 oameni si vreo 3 ore munca. 9.este un clip pe youtube asa orientativ , doar ca el schimba acolo tot cablajul.
    1 point
  28. Nu stiu cum e asta cu dotarile, eu stiu ca as pleca putin stresat in vacanta cu o masina cu 300.000km..din nou, e o parere personala, dar dotarile alea tin mult de fudulie, din dorinta de a fi vazut mai "pretios" decat esti cu adevarat. Mie mi se pare mai tare ala cu seria 3 nou decat ala cu 7-ar din 2004, chiar ala ala cu seria 3 a luat o masina cheala, iar ala cu 7-ar are masina full.
    1 point
  29. si o ultima poza poza pentru ziua de azi cu rotile de iarna pana le "mesteresc" pe cele de vara :bye:
    0 points
  30. pana am sa schimb etrierele cu unele performance ca mai trebuie sa pun ceva € pe dreapta si pentru mine , nu doar pentru masina am cumparat un kit vopsea pentru etriere culoare negru, am avut de ales intre negru si argintiu cum a fost dar m-am gandit ca odata ce etrierele originale au oxidat in anumite locuri si se murdareste imediat de la praful de placute am preferat negru sa nu se mai vada nimic, revin si cu poze dupa ce termin
    0 points
  31. Vand Jante originale BMW Style 172 M 19" Jantele sunt impecabile, drepte si echilibrate, fara zgarietura, sau urma. Reconditionate in totalitate, sablate si vopsite electrostatic GunMetal Gray la SRZ PowderCoating Customs. 2 latimi 8 1/2 fata cu anvelope Pirelli P Zero 245/35 R19 9 1/2 spate cu anvelope Continental ContiSport 275/30 R19 Anvelopele sunt foarte bune, DOT13, minim 5mm. Vin impreuna cu embleme M si capacele centrale originale. Au fost echipate pe un BMW E60, insa se potrivesc pe mai multe modele. Pret 1100 euro negociabil. Contact : 0725729538, Bucuresti http://img04.olx.ro/images_mercadorro/113064860_4_1000x700_jante-19-bmw-style-172-m-originale-auto-moto-si-ambarcatiuni.jpg http://img04.olx.ro/images_mercadorro/113064860_7_1000x700_jante-19-bmw-style-172-m-originale-.jpg http://img06.olx.ro/images_mercadorro/113064860_3_1000x700_jante-19-bmw-style-172-m-originale-autoturisme.jpg
    0 points
  32. Se poate inchide.
    0 points
  33. Sa vi sa o stropim! Bafta cu "domnisoara" !
    -1 points
  34. 40.000 euro fara tva negociabil
    -1 points
  35. Valabile Cauciucurile sunt Bridgestone Potenza 225 40 la 4 mm și 255 35 la 5 mm
    -1 points
  36. Akoane esti invidios pe masina lui DOT? Iti place si te oftici ca nu poti s-o cumperi? Sau arata mai bine ca masina ta care chiar ai luat-o de la samsar si ti-a dat teapa? Loganistule!!
    -1 points
  37. E92 + 240.000km + 22.000 de euro cam da cu virgula daca avea < 140.000km era ok pretul
    -1 points
  38. Un Bmw rulat in Germania merge cu maxim 130 pe autobahn vorba aia, ba chiar se stie ca odata ce il aduci in Ro la 200 de mii, incepe sa isi faca rodajul. ) Ontopic, frumoasa masina, sa o conduci fara probleme.
    -1 points
  39. Si eu tot din Germania/Olanda/ etc cumpar insa de cand cu servisarea asta la 30 mii km, nu prea mai e pont nici cu masinile din afara. Le dau baietii goneta pe autobahn 180 200 frecvent si uleiul il schimba la 30 mii si filtru motorina la 60 mii.. Zilele trecute am vazut motor de 3 litri de pe un 7-ar 2013 decedat, masina cu 210 mii km, insa galeria de admisie ziceai ca are smoala in ea. E o mare tampenie asta cu servisarea la 30 mii si " uleiul lifetime" in cutia automata. Vorba aia, in loc sa dai 20 milioane cat e un schimb la cutia zf8hp, mai bine dai 8000 euro pe o cutie noua )
    -1 points
  40. oricum franele care sunt acum pe masina sunt foarte bune dar am zis sa pun ceva mai performant ca de obicei fac drumuri lungi( ex. 2000 km/luna minim) deocamdata nu stiu cum se comporta franarea la drum lung dar in oras sau viteze de pana in 140km/h sunt perfecte si banuiesc ca la un drum mai lung se incing discurile/placutele si se mai subtiaza frana oricum viteza de croaziera unde imi permite e 160kmh rareori depasesc. am sa aflu mai multe in urmatoarele zile cand ajung in tara sa inmatriculez masina ca dupa asta am sa fac un drum de cca 6000 km( un concediu)
    -1 points
  41. mersi ,foaarte corect ce ai zis si cu dpf off,egr off si mai stiu eu ce... mai bine platesc un impozit mai maricel si las totul asa cum a iesit din fabrica si pana la urma si cu motor de 2.0 sau cu 3.0 tot unde ai nevoie ajungi doar ca sunt senzatie/sunet mai placute ca sa nu mai zic de o depasire mai fortata sau 1 min de adrenalina . drumuri bune
    -1 points
  42. -1 points
  43. exista topic special pt. prezentarea masinilor noastre .Toate astea ar trebui postate la " Masina mea"
    -1 points
  44. da mersi , am vrut sa fac un topic de cand am cumparat masina si pana ce va mai urma , am scris mai sus ca rog un moderator sa mute topicul si sa schimbe si titlul dar nu sa intamplat, daca esti asa deranjat de topicul meu nici o problema il inchid
    -1 points
  45. Goplayer nu ai ???adica cu unul singur
    -1 points
  46. Topicul se poate inchide/sterge si multumesc pe calea asta celor care m-au sustinut si sfatuit in legatura cu masina
    -1 points
  47. Una de spate a fost fisurata și sudata.RuleazĂŁ bine la orice viteza ,nu se simte deloc la mers.Preț 500 de euro .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.