Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/20/16 in all areas
-
2 points
-
maine se face o saptamana de la ultima spalare si aplicarea a 2 straturi de Wolf's Nano Glaze ( peste Wolf's Mistery Juice ) efectul anti-static este WOW , masina aproape nu are praf pe ea , cel mai bun efect anti-static intalnit pana acum de mine mai pun cateva poze ramase de saptamana trecuta http://s3.postimg.org/dw5rdt4ar/DSC_0721_Medium.jpg http://s3.postimg.org/8w8b5uyo3/DSC_0728_Medium.jpg http://s3.postimg.org/b3cjts3yb/DSC_0730_Medium.jpg http://s3.postimg.org/l1xig9ddv/DSC_0732_Medium.jpg http://s3.postimg.org/y7d0md79f/DSC_0734_Medium.jpg2 points
-
TOP TIP Daca nu ati citit manualul de utilizare al masinilor voastre care au cutii automate, cel putin pentru cele hidramate, se recomanda ca la semafor masian sa fie in N. Nu degeaba nu e nevoie sa apesi butonul de pe schimbator din D in N sau din R in N. Faptul ca tii masina in D la semafor are repercursiuni asupra franelor, articulatiilor si nu in ultimul ran asupra cutiei. E de observat si modificarea ralantiului la trecerea din D in N, ceea ce duce la niste concluzii...1 point
-
probabil sunt pentru aia care comanda de buna credinta prin curier...1 point
-
Gaseste usa la 150-200 de lei+ vopsitul daca nu e pe culoare eu zic ca se incadreaza in 700 de lei. Daca are ceva noroc poate ramane si cu ceva bani pt o escapada ))1 point
-
nu mai este obi demult. Magazinele din Bucuresti au fost inchise.Nu stiu in ce magazine obi te duci tu OBI www.obi.ro/ Translate this page OBI Romania SRL a incetat activitatea operationala in Romania si nu mai are nici un angajat, incepand din 1 Aprilie 2015. Noua adresa de corespondenta este https://www.google.ro/search?q=magazine+obi&rlz=1C1CHMO_enRO520RO520&oq=magazine+obi&aqs=chrome..69i57j0l5.4939j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 foarte bun Shell-ul, incomparabil cu posirca de catastrol ! Doar castrol germany, ala nemtesc 0w40 merita !!! Se gaseste la un magazin online din Galati Se deosebeste prin UOA de castrolul obisnuit Edge 0w40 de duzina.Coteaza mult testele de uzuri Castrol Edge Titanium FST 0w40, repet din Germania si nu altceva. Are Baza PAO Sta foarte bine la uzuri in testele UOA si VOA. PP de -60 grade biggrin.gif) Lipsa aditivi solizi Valori reale ulei @V.40 grade 77.96 @V.100 grade 12.88 TBN 8.65 PP -60 grade FP 224 grade P 1082 ppm Zn 1302 Mg 513 Ca 2026 Ti 50 ppm. Un UOA de 2015 la 5076 mile Al 4ppm Fe 25ppm Cu 1ppm Iar ca vascozitati @40 grade 68.4 @100 grade 12.52 TBN 5.6 Se gasesc pe oilclub.ru si bobistheoilguy.com sau Mobil1 New Life 0w40 de la importatorul Star Lubricants1 point
-
bv , civilizati membri ! dece nu vorbiti in privat ca nu va inteleg ? sau probabil asta e procedura standard aici pe forum pentru membri mai vechi, cum apare unul mai nou ĂŽi dati in cap (botezul) :goodjob:1 point
-
Rezolvi problema cu 30 milioane. La un amarat de Passat probabil costa vreo 20 sa schimbi distributia. Deci nu vad de unde si pana unde n47 le e panarama de masina.1 point
-
Topicul se poate inchide/sterge si multumesc pe calea asta celor care m-au sustinut si sfatuit in legatura cu masina1 point
-
da mersi , am vrut sa fac un topic de cand am cumparat masina si pana ce va mai urma , am scris mai sus ca rog un moderator sa mute topicul si sa schimbe si titlul dar nu sa intamplat, daca esti asa deranjat de topicul meu nici o problema il inchid1 point
-
1 point
-
mersi ,foaarte corect ce ai zis si cu dpf off,egr off si mai stiu eu ce... mai bine platesc un impozit mai maricel si las totul asa cum a iesit din fabrica si pana la urma si cu motor de 2.0 sau cu 3.0 tot unde ai nevoie ajungi doar ca sunt senzatie/sunet mai placute ca sa nu mai zic de o depasire mai fortata sau 1 min de adrenalina . drumuri bune1 point
-
oricum franele care sunt acum pe masina sunt foarte bune dar am zis sa pun ceva mai performant ca de obicei fac drumuri lungi( ex. 2000 km/luna minim) deocamdata nu stiu cum se comporta franarea la drum lung dar in oras sau viteze de pana in 140km/h sunt perfecte si banuiesc ca la un drum mai lung se incing discurile/placutele si se mai subtiaza frana oricum viteza de croaziera unde imi permite e 160kmh rareori depasesc. am sa aflu mai multe in urmatoarele zile cand ajung in tara sa inmatriculez masina ca dupa asta am sa fac un drum de cca 6000 km( un concediu)1 point
-
Pentru cei doritori de castrol, recomandarea mea este - CASTROL EDGE PROFESSIONAL TITANIUM FST BMW LONGLIFE 04 (LL-04) 5W-30 1L Este varianta dedicata normei BMW LL4 care este peste EDGE FST 5w30. Daca gasiti sa aduceti varianta nemteasca e si mai bine. Uleiul oficial pentru modele noi de BMW, ulei 5w30 si BMW LL04 este ( este si MB 229.51 ) - SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AM-L 5W-30 Fisa tehnica ofera valori foarte bune, cu mult mai bune decat cele oferite de castrol. http://www.opieoils.co.uk/pdfs/shell/Shell-helix-ultra-professional-AM-L-5w-30-tds.pdf1 point
-
Iti poti face topic la sectiunea Masina Mea : http://www.bmwclub.ro/forums/forum/47-masina-mea/ Apropo, nice car1 point
-
poate nu auzeai tu zgomotul de la distributie din cauza zgomotului fuliei... asculta sa nu fie din volanta, ea cand incepe sa se duca face acest tacanit metalic...1 point
-
E92 + 240.000km + 22.000 de euro cam da cu virgula daca avea < 140.000km era ok pretul1 point
-
ieri am intrat 5 min la Mega-Image cu masina parcata pe marginea bulevardului , cand ma intorc tot lateralul stanga era plin de apa cu noroi ( trecuse un utilaj care "spala" strada ) , asa ca azi a necesitat putina atentie ... + 2 straturi de Wolf's Nano Glaze ( aplicat manual ) http://s3.postimg.org/f377bvayr/DSC_0719_Medium.jpg http://s3.postimg.org/yfy3i50lf/DSC_0720_Medium.jpg http://s3.postimg.org/5rl5ewyf7/DSC_0723_Medium.jpg http://s3.postimg.org/8o86f748z/DSC_0724_Medium.jpg http://s3.postimg.org/siytf28ub/DSC_0731_Medium.jpg http://s3.postimg.org/5p5v5tk5f/DSC_0735_Medium.jpg http://s3.postimg.org/yl6g5jxab/DSC_0739_Medium.jpg http://s3.postimg.org/k5t4ke9mr/DSC_0740_Medium.jpg http://s3.postimg.org/op5d5wrib/DSC_0741_Medium.jpg http://s3.postimg.org/eiwrmx743/DSC_0742_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Salutare colegi! In data de 16 ianuarie mi-am gasit si eu masina in sfarsit dupa o lunga cautare si multe carcote din partea colegilor de pe forum. Dotari: -Black Saphire Metalic -Scaune comfort piele nappa neagra -Bixenon adaptiv doar sus-jos (fara cornering) -Pro Logic 7 -dublu cimatronic -incalzire scaune -cutie manuala -perdelute geamuri spate de fabrica -perdeluta electrica luneta -pachet lumini(oglinzi,picioare,usi) -oglinzi electrocromate cu memorii cele exterioare,nu stiam ca au memorii oglinzile pana acum o sapt cand ma jucam pe la butoane. -lumini ambientale in fetele de usi -km 179.700 reali verificati -suspensie m-tech de fabrica spune el ca scrie pe ea (desi nu apare pe bmw vin) -6 jante 17 aliaj(acelasi model) 225/50(cele mai frumoase jante care le-am vazut de cand caut masina) -power reduction 163cp -geamuri fumurii fata-spate -Shadow Line -Trimuri Maro Antrahcit -parbriz colorat -bluetooth -pre echipare pentru telefon cotiera -bmw teleservices(sa vad cum i dau de cap sa-l activez) -am o chestie identica ca un combox in portbagaj partea stanga sub protectii(ce este,stie cineva?) Povestea pe scurt(credeti-ma ca asta inseamna scurt la cate s-au intamplat): Am inceput cautarea cam acum 3-4 luni.Dupa ce aproape m-am dus dupa o masina la Alba Iulia,am aflat in ziua inainte de plecare ca avea km dati inapoi (destul),dupa ceva timp am gasit in Bucuresti un 520d 135.000 km reali 100%,dar masina avea la activ un accident frontal si unul lateral spate (farurile nu erau originale,stergatoarele atingeau in capota,faza lunga nu mergea bine,claxonul mergea decat unu,pe scurt a fost facuta ieftin+ erori la multe pe tester),a 3-a masina la craiova un 520d cu pachet M la 11.000 euro (neingrijit,varza..nu fusese investit in el deloc,mi-a iesit devizul la Bmw 250 milioane cu piesele ce trebuiau schimbate de urgenta..deci nu toate) si in final dupa cateva saptamani apare acest 520d in Gorj.Cum l-a pus pe site eu l-am vazut in ziua respectiva si am sunat.Mi sa parut ok vanzatorul din telefon,nu mi-a placut un singur lucru ,masina era 11/2008 in acte deci 2008,iar in anunt scria 2009 (nu mi-a placut treaba asta deloc la majoritatea vanzatorilor cu 2009 si 2010).Este modelul Euro 5 ,dar in acte 2008.S-a nimerit sa pice intr-o zi de sambata cand am plecat dupa ea,eu deja eram 100% sigur ca nu o luam la cate se intamplasera anterior,nu puteam sa cred ca masina este impecabila cum zice el deoarece toti ziceau asta.Ne intalnim cu baiatul la servici la mine (acolo am verificat-o),vanzatorul mi sa parut ok,cand am bagat masina in service pe elevator si a inceput baiatul sa verifice ne asteptam sa apara ceva orice,dar nu aparea nimic! Bascule,brate,bielete,suport motor,totul bun!niciun fel de scurgere,doar la intercolerul de la jos de la radiator unde au cam toate masinile(avea ulei la imbinari).Ambreiajul in stare excelenta,pielea in stare excelenta(parca e noua),interiorul excelent,pe tester a dat decat 2 bujii arse.Baiatul cu masina s-a dus vineri seara sa o puna pe tester unde i-a aparut releu bujii si sonda lambda,mi-a zis ca sonda lambda nu a mai aparut ,la service mi-au zis baietii ca releul este ok,doar sa schimb bujiile,in rest nimic. Vanzatorul a fost foarte ok,un baiat pe la 30 de ani,o avea din 2013 masina ,mi-a zis ca vrea sa-si ia F10,din ce am vazut avea grija de masina,mi-a zis ca facea tratamente la piele.Era fumator si fuma in masina (spre ex pana ne-am plimbat cu masina si sa o luam a fumat vreo 6 tigari),deci uimitor de bine arata interiorul pentru cineva care fuma in masina,dar mi-a zis ca tot timpul a avut mare grija si niciodata nu scruma in interior,nu ma interesat atata timp cat masina era impecabila la interior. Am cazut de acord,am facut contractul de V.C in 2 copii (trebuia in 5 de la 1 ianuarie,dar nu am avut probleme).A fost o mica problema cand sa facem actele deoarece cartea masinii avea stersaturi cu pasta alba corectoare la nume,adresa etc gen alta adresa alt proprietar tot in prima casuta acolo.El mi-a zis ca cei de la birou i-au gresit actele si i-au trecut alta adresa si alt nume si etc,noi am intrat in dubii am inceput sa dam telefoane sa ne interesam,el in timpul asta tot ne spune ca sa stam linistiti ca totul e in regula ca nu avea cum sa ne de-a acte false...in fine am cumparat masina ne-am intors acasa,totul foarte bine(iar luni deja a luat el fiscalul cu stampila cu tot) si marti dimineata l-am primit prin fan curier,marti pe 26 ianuarie am avut programarea la RAR si marti seara am avut numerele puse pe masina.Mi-a fost putin frica sa nu am probleme cu actele pana sa o vad inmatriculata! Cam in aproape o luna de cand o am singurul "defect" sa zic asa este un sunet ca un scartait mic care l-am gasit pe youtube ,provine de la accesorii,baiatul mi-a zis ca a schimbat doar cureaua acum 1 an sau cv de genul,fulia cea mare la accesorii are ceva crapaturi pe ea,dar in rest este ok,el mi-a zis sa stau linistit ca masina este foarte buna si sa nu ma apuc sa umblu la accesorii pana nu cad,dar nu o sa-mi cada mi-a spus el.Mai este un mic tremurat cand stau la semafor la relanti si un tremurat mai mare cand scot masina pe liber in mers,el a schimbat demult racordul flexibil la esapament,se poate sa fie de acolo mi-a zis el (m-am dat jos si am vazut ca tremura toba la relanti)nu este vreo problema,aproape m-am obisnuit,numai ca la masinile anterioare nu simteam acest tremurat si din ce am inteles toate aceste motoare sunt mai galagioase si transmit o vibratie in habitaclu. Obiective indeplinite: -bara spate revopsita (a fost atins in trafic de catre el,era o zgarietura mai adanca cu o vopsea albastruie)350 lei -ornamentele de metal cele verticale de la geamurile fata le-am revopsit (le-am comandat,dar mi-au venit negru mat si nu am mai vrut sa astept)50 lei -mansonul+ nuca schimbate (mansonul avea o gaura mica in el ,iar nuca era stearsa prinsese o culoare crem-alb din chrome) 600 lei -grile bara fata (cromul din mijloc disparuse si mai era decat pe margini) 250 lei -I-am cumparat de la turtle wax ceara lichida pentru bord(plastice,trimuri),de la formula 1 Mr Leather crema pentru tratament piele si ceva solutie pentru jante + multe microfibre (totula costat 150 lei),deja i-am facut 2 tratamente interior cat a fost mai cald afara. Mai am solutie cam de inca 4-5 tratamente. -casco (nu am putut sa nu-mi fac avand in vedere ce am patit cu ultima masina,un golf 5) Obiecte viitor exact in aceasta ordine: -bara fata+ capota revopsite la vara -niste polish scurt pe cateva zgarieturi-stersaturi mai proeminente (nu sunt adept polish,dar o sa iasa repede niste zgarieturi superficiale) -jante M 18 (cu anvelope noi) -pachet M (o sa vreau doar bara fata-spate fara praguri + cele 2 eleroane) -oglinda High beam assistant Am vrut sa-i cumpar camera+emulator,dar m-a deranjat ca nu o sa mai apara PDC-ul cu masina ci doar o sa bipaie si camera de pe spate,deci a cazut treaba. Nu i-am mai facut poze cand am luato,o sa pun pozele facute astazi,nespalata(greu de mentinut curata aceasta culoare...am spalato si la 30 de min avea stratul de praf pe ea deja)1 point
-
1 point
-
am eu la 600€ cu cabluri montaj codare activare navi update harti inclus0 points
-
Ce odihnit la minte esti... vorbesti de tine la persoana a 3-a ), mai bine vezi-ti tu de treaba ta ca oricum nu ai nici-o treaba cu forumul.0 points
-
In prima poza ai castrol edge fst 5w30 care are urmtoarele aprobari - BMW LL04 - MB 229.51 - VW 504 507 In poza 2 ai Castrol Edge Titanium 5w30 LL cu urmatoarele aprobari - VW 504 507 - MB 229.51 - Porsche C30 C3 = BMW LL04 = Diesel cu DPF sau Benzina cu Injectie Directa. A3B4 = BMW LL010 points
-
Da scrie pe spate clar ACEA C3 (adica DPF, FAP, filtru particule) si BMW LONGLIFE 04.0 points
-
Style 343 replica 8.5 cu 9.5 și distantiere de 20 mm pe spate Cataxxl mi.a rĂŁspuns ca nu.mi poate oferi nimic nici pt mașina asta nici pt e92 lci xdrive pe care l.am avut ĂŽnainte! ** Mi.am comandat arcuri Eibach Sportline fĂŁrĂŁ sa vad cum arata pe vreo mașinĂŁ. La nimereala.DacĂŁ. mi place cum arata și se simte, le țin DacĂŁ nu , le vând mai departe0 points
-
Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Am nevoie de o recomandare pentru lumina alba in inelele din faruri.Ce sa cumpar ca sa fie intr-adevar ok ? Si inca ceva: daca stiti ceva de un kit de arcuri sport,dati-mi si mie PM .De unde sa cumpar ? Ontopic: Am fost la reprezentanta din Timisoara pentru o citire de cheie,ocazie cu care m-au informat despre un recall la n43 pentru resoftarea unui modul de vacuum.Nu stiu exact ce inseamna."N43 retrofitting the on-board disgnosis for the brake vacuum" M-am prezentat acolo conform programarii ,am semnat o hartie ca in caz ca se "duce" ceva imi asum raspunderea .Mi-au resoftat toata masina ,a durat undeva usor peste 4 ore.Nu se simte absolut nimic nicio schimbare,insa marele castig a fost ca (la rugamintea mea) mi-au schimbat comanda vocala din Flamanda lol in Engleza .Am fost norocos ca nu s-a ars niciun modul de pe masina si acum am comenzi vocale in engleza0 points
-
si inca o chestie pe care am descoperit-o in timp ce ploua, cu pedala de frana apasata ( in mers ) de fiecare data cand porneau stergatoarele se simtea ca si cand se lovea in tija de la pedala ca sa ma exprim mai pe inteles, are cineva idee ce poate fi?? chiar nu am habar de asa ceva . multumesc tutoror pentru ajutor/raspunsuri !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
mersi..un pic cam mult fata de ce preturi sant la noi dar merita fiecare cent am tot incercat sa pun poze dar nu merge ,nu stiu dc si nici nu ma pricep prea bine ... :sweat:-1 points
-
caut un grup de benzinar in stare perfecta ,vanzatorul trebuie sa imi dea o anumita garantie pt. el. poate proveni de pe seria 1 sau 3 si anume E81 , E82 , E87 , E90 etc motorizari 116i .120i sau 320i Raport 3,64 multumesc.-1 points
-
cum zice titlul si descrierea topicului astept oferte ,prioritate au cele mai apropiate de locatia mea Ms.-1 points
-
-1 points
-
nu le vand separat,doar impreuna cu roata.Cricul e la fel de nou si pe partea cealalta.Ms.-1 points
-
salut,fara schimburi.pret 500 de euro cu tot cu cauciucuri 225/40 si 255/35 sau negociabil fara cauciucuri . Ms.-1 points
-
-1 points
-
Buna ziua voua. Acum doua saptamani am cumparat un BMW 320d E91 din Germania de la fratele meu. Acuma masina in bord arata 320000 de kilometrii insa povestea masinii spune ca masina pe la vreo 250000 de kilometrii incepea sa fiarba motorul iar dupa multe multe peripetii s-a ajuns la concluzia schimbarii motorului. Dupa 600 de euro investiti fratele meu a schimbat motorul in Italia cu un motor care in momentul respectiv provenea de la o masina cu 80000 de kilometrii. Asadar in momentul acesta masina care o am eu ar avea circa 110.000 - 130.000 de kilometri. In momentul acesta imi convine sa dau kilometrii anapoi? ... ultima mentenanta in cartea masinii este la 250.000 de kilometrii ... ce ma intereseaza ca peste vreo 3 ani cand o sa vreau sa vand masina ... sa nu pierd bani din cauza ca are kilometrii multi insa totusi nu ii prea are . Multumesc.-1 points
-
-1 points
-
Volanta... nu cred sa fie, alte simptome nu am la ambreiaj, zgomote..etc, daca ar fi volanta s-ar auzi asa tot timpul sau ar avea si alte simptome.Treaba este ca am mai facut eu chiar si o filmare cu zgomotul de la fulie unde de abia se auzea ceva ceva(cred ca era de la fulie, nu stiam de unde provine,dupa am aflat ca fulia era praf, acum se aude clar stai in afara masinii poate chiar si in spatele ei si se aude un tacanit metalic, cel mai tare see aude cand pui urechea langa rotile din fata sau te bagi sub ea. Maine dimineata la pornire ma bag sub ea sa filmez din nou. Uitati un video inainte sa schimb fulia.Din video eu imi dau seama care e sunetul, cred ca este acelasi cu care il aud si acum doar ca mai tare diferenta fiind vreo 700 km dintre acel video si asta care il fac maine dim. Cum am spus doar la rece la relanti se aude acest tacanit.Dupa 2 minute nu se mai aude nimic. Edit: akon posibil sa ma confunzi.-1 points
-
gata , in sfarsit am plecat din service cu tot ce trebuia schimbat mai putin fulia cum am spus mai sus.. foarte multumit de serviciul si atentia acordata de cei de la bmw munchen, respect! Pana in momentul de fata sunt super satisfacut si de masina, fara probleme,fara trage stanga dreapta sau alte "minunatii" , pertotal vedem ce va urma si sa speram ca doar bine. maine urmeaza sa schimb grile fata,montat eleron LCI,si sa dau comanda de inelul argintiu de la ( nu stiu cum se numeste ca piesa) controller-ul idrive sau il schimb cu unul ceramic , ma mai documentez pana maine si atunci vad ce va fi pt ca acum am vazut ca e "sifonat" putin... orice sfat/ parere sunt binevenite si cu rugaminte de a nu ne jigni sau contrzice aiurea, respund la orice intrebare in limita bunului simt (am citit mai multe posturi neplacute) si nu vreau sa ajung acolo , orice placere/neplacere sunt binevenite si ele... sa avem numai drumuri bune !-1 points
-
Am filmat azi dimineata, se aude clar daca ascultati atent, telefonul este bagat exact acolo la racordul flexibil, nu am mai ridicat capota, dar de acolo parca se aude cel mai bine de sub masina.Trebuia sa mai astept 2 minute ca se amplifica putin mai tare sunetul si se auzea mai clar, dar cred ca va dati seama la ce ma refer, dupa 5 minute maxim dispare sunetul respectiv.Am intrebat.. fulia corteco a venit cu tot cu surub (ma gandeam printr-o posibilitate sa fi fost de la surubul vechi).Sa fie lantul? nu ma gandeam ca il iau in calcul cat tin eu masina deoarece nu se auzea deloc chiar si acum 1-2 luni, dar asta e o sa ma gandesc in urmatoarele salarii sa includ un kit de distributie la reprezentanta..se pare ca pachetul M5 mai asteapta. Edit: nu e un sunet continuu parca, tacane de 3-4 ori dupa 1 secunda tace si iarasi tacane, cam asta e ciclul.-1 points
-
Pe hartie da,practic mai nimeni nu multumit de shell. Eu am in motor acum acel castrol bmw ll04 si zic ca este bun.Pentru schimbul urmator am luat deja castrol 0w40 sa vad asta cum e.-1 points
-
Nu este vorba ca il deranjeaza.. cum nici pe mine daca postez acest lucru, DAR nu putem sa facem anumite topicuri in anumite locuri si sa rugam moderatorii sa schimbe titlul si sa-l mute...il inchizi si deschizi altul cu ce trebuie. Nu te supara! Bafta!-1 points
-
logic7 are amplificator separat care e in portbagaj deci nu are treaba dar ai putea sa ii pui si CIC daca tot te apuci de upgrade-uri-1 points
-
Pe acest forum gasesti si service specializat numai pe bmw, trebuie doar sa cauti pe forum folosind functia de.search si pui service si vei gasi exact ce iti trebuie. Dureaza doar cateva minute.-1 points
-
salutare .. intrebare pentru cunoscatori , din cate am inteles la modelul 335d se schimba pompa vacuum . stie cineva la ce interval de timp sau care sunt simptomele daca e dusa ? multumesc anticipat-1 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00