Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/21/16 in all areas
-
pe autostrada este un dezastru general.... asa ca iarasi am plecat prin Alpi...4 points
-
F30 cu 15k gasesti cheliciuni si oricum cu km tot 200.000. Si mai mult ca sigur nu automate. Si mai mult ca sigur varianta 318d. ) Este chestie pur de noroc in ce priveste cat de buna e o masina la 250k km. Poate fi mai buna decat una la 150, in situatia in care aia la 150k km a fost hingherita si neintretinuta decent. Altfel, sansele ca o masina la 250k km sa fie ok sunt mai mici in general. Si chiar si asa, probabil e si o chestie de psihic, mai ales pentru ca la un moment dat orice marca ar fi, dupa un anumit rulaj incep sa pice cate una alta si in timp se aduna. De principiu eu nu as lua o masina cu 250 k km scumpa. Aa daca as da pe ea 5000 euro atunci n-as avea rezerve. E strict parerea mea. E nasol ca majoritatea masinilor din Ro sunt suspecte, nu neaparat pentru ca sunt vandute de asa zisii samsari aka revanzatori in fond, ci pentru ca ei de regula nu cumpara masinile cinstite din Germania. Alea cinstite au preturi mari acolo. E usor sa dai un search pe mobile si vezi ca este o discrepanta enorma intre ce se vinde la noi si ce e acolo. Multi o sa zica ca fac manevra cu tva-ul., Nu stiu ce sa zic nici cu asta, cat de simplu mai e in ziua de azi, data fiind conjunctura. Dar ma rog, cine are curaj, sa cumpere. Eu unul prefer sa dau 2 3 mii in plus si sa stau eu linistit. Chiar daca se strica si aia cumparata mai scump, macar nu am mustrari de constiinta.3 points
-
hai sa ne intelegem ceva: va spun din experienta cine ma asculta bine cine nu e liber sa nu. PITESTI/ FOCSANI/ GALATI pt aceste orase e o blasfemie sa nu dai km inapoi... sigur probabil sunt si exceptii dar in rest eu cand vad anunturi din aceste orase nici nu intru pe anunt )) acum depinde cand a intrat in tara sa ti faci o idee despre km. Km se dau la e90 inapoi f usor... pret? greu de spus. piesa ca si optiuni. daca face pretul depinde de starea estetico tehnica care nu poate fi evaluata in poze. din ce se vede pare a arata bine. -verifici tehnic masina si daca are piese refacute la exterior bijuteriile se vand la piesa nu la kg Despre vanzator? E un afacerist cumpara si revinde conteaza mai putin cum e el conteaza cum e cel care a fost propietarul acestei masini pana sa ajunga la vanzatorul actual. Orice spune e irelevant asculta ce spune fierul nu fierarul )) cu fierul ramai3 points
-
Cum sa fie "minimul" 5mm, cand ele noi au 8 mm? Pentru performante bune pe ploaie se recomanda schimbarea la 3mm, iar "minimul" este de 1.5mm, adica acolo unde e markerul de uzura.3 points
-
probabil sunt pentru aia care comanda de buna credinta prin curier...2 points
-
2 points
-
Una de spate a fost fisurata și sudata.RuleazĂŁ bine la orice viteza ,nu se simte deloc la mers.Preț 500 de euro .1 point
-
Cauzele pot fi multiple, insa probabil este sunet de lant slabit ce loveste in patine;poate ai un ulei nepotrivit(prea gros), poate intinzatorul este slabit, poate patinele sunt deja uzate/rupte, etc.......doar un mecanic iti va putea da un diagnostic pertinent.1 point
-
este un link pe http://bmwservice.livejournal.com/ pe internet, unde se arata motoare desfacute care au mers cu diverse uleiuri. Se pot face comparatii reale Castrol lasa sludge, a nu se compara cu Shell GTL (ultima tehnologie) care da curatenie maxima pe piston ,plus de asta e un ulei light. Rezista 10-12mii km fara probleme in motor Nu se poate compara Castrol nemtesc cu castrol turcesc made in EU care se gaseste in RO !!! Nu este deloc acelasi ulei, am pus intr-un post mai sus UOA-uri de la cele 2 castroluri si se vede diferenta Fuchs titan GT1 5W40 ( tehnologia XTL) f bun mai ales la temp scazute tehnologie dezvoltata pt start cu penetrare rapida in motor, ce bineinteles scade uzura la pornire care e cea mai mare in toata viata motrului. Cauti pe you tube Fuchs oil XTL http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl Mobil1 ESP 5w30,iarasi foarte bun uleiul. Poate fi folosit de catre cei cu motoare Diesel cu DPF sau Euro 6, fara probleme Se gaseste pe internet teste VOA si UOA, stau foarte bine la uzuri aceste uleiuri de mai sus. Ptr cine vrea ulei premium de la Shell, sa foloseasca Shell Helix Ultra ECT 0w30, ma refer la cei cu norma 504/507 (ulei low saps) contine boron nitride in cantitate ff mare 400ppm http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w-30.html sau mai light se poate folosi Shell Helix Ultra ECT 5w30 http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html sau pe varianta vapsoil uleiuri mai ieftine dar e acelasi ulei in bidon ! Shell=Pennzoil SUA=Vapsoil Rezultate remarcabile ptr cine n-are DPF si are nevoie de A3B4, se poate obtine cu Mobil1 New Life 0w40, Shell helix Ultra 5w40, Valvoline Synpower 5w40,Ravenol VST 5w40 sau Ravenol VSI 5w40 Eneos Sustina 5w40, iarasi ulei foarte bun . Se poate folosi cu schimb scurt OCI max 8000km. Recomandabil 6000km ptr cine tine la resursa motor si vrea protectie maxima1 point
-
Acelasi ulei 5 litri se gasesti si pe XXXXXXXXX.ro la 165 lei. Recent am cumparat de la ei un bidon de 5 litri De acord cu ceea ce spui legat de UOA. Daca tot esti fan oiclub.ru, iti recomand topicul lor cu motoare desfacute. Acolo este mai incitant rezultatul utilizarii indelungate a unor uleiuri. Subaru recomanda schimburi de ulei dese pentru motoarele care ruleaza sportiv. Valvoline au un proiect in SUA. Cei care folosesc gama synpower, si fac schimburile de ulei la 6000 km primesc garantie la motor 300.000 mile. Daca motorul are probleme in acei KM, valvoline ofera 5000 dolari pentru reparatia lui. Evident, schimburi facute in service-uri etc etc. Unele fime de uleiuri printre care si Motul specifica la unele motoare regimul sever si regimul normal, regimul sever fiind de 6 luni sau 7500 km. La BMW nu este de fugit de uleiurile Shell pentru ca BMW a considerat castrolul neadecvat pentru noile lor motoare. Cei de la Shell au investit foarte mult si au scos uleiuri care intr-adevar dau rezultate excelente dpdv al uzurilor si curateniei. Nici la grupul VAG ( imi cer scuze daca deranjez pe cineva ca tot precizez de el ) nu sunt toate roz cu castrol. De ceva ani uleiul de origine pentru acest grup este si VAPSOIL adica Shell-ul facut pentru masinile grupului VAG. Tendinta multor producatori este sa scape de castrol pentru ca si-au luat-o rau de tot in cap si si-au batut joc in ultimii ani dpdv al investitiilor facute in dezvoltarea de lubrifianti moderni low saps. De exemplu Petronas, o firma de care ai zice bai e non name. Are parteneriat cu mercedes benz in dezoltarea de uleiuri pentru divizia AMG. Mobil 1 are parteneriate si ofera ulei de prima umplere pentru Porsche, Bentley si alte nume mari. De asemenea uleiurile lor sunt folosite de ABT celebra firma de tuning de la nemti. Valvoline vin foarte tare din spate, in unele reprezentante deja si-au facut loc si le gasesti produsele. Fuchs la fel, sunt printrei cei mai buni in prezent. Cei de la BMW au fost destepti. Au parteneriat cu Shell si dezvolta uleiuri pentru motoarele lor. De apreciat acest lucru. Ulei BMW 0w40 C3 nu gasesti in comert sub sigla Shell. Sunt uleiuri dedicate grupului BMW ceva foarte rar. Iar ca si calitate .... jos palaria. Aditivari excelente cu molybdenum si boron nitride in cantitati bune. Detergenti excelenti si uleiuri care intr-adevar duc km grei.1 point
-
La N42 fabricat dupa jumatatea anului 2003 si N46 din cate stiu au fost revizuite intinzatoarele. Adica nu mai e riscul sa sara distributia. Probabil s-a intins lantul si ar trebui schimbat kit-ul. Cati km are masina?1 point
-
mersi @mgs asta e in cautare de posturi,nu stie ca cele de la mica publicitate nu se contorizeaza nu stie nici cat costa o janta originala 189 poze reale:1 point
-
Am curatat cam tot ce se putea curata acolo. Gaura lagar in care intra boltul e imbracata pe interior cu ceva material gen teflon de culoare galbuie. Am curatat si cu petrol. Acum are o viteza stergatorul de zici ca vrea sa isi ia zboru de pe luneta :-)) daca ma tine 2 ani e bine, oricum cred ca il mai desfac o tura, de intretinere, inainte sa mai tepeneasca o data :-) Sent from my iPhone using Tapatalk http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160821/3f61eca48dccc55d4956e18a71784a17.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu e chiar așa.. de la 48k EURO în 04.2012 a ajuns la 15.2k EURO după 4 ani (în DE) și e în toate mințile ei. Trebuie să mai precizez că a început să scadă prețul la F30-uri și să apară din ce în ce mai multe în România și dacă le vedeți mai ieftine ca unele din DE să nu vă mirați.. majoritatea sunt luate pe firmă de samsari, neplătitoare de TVA (aici pot apărea probleme), sau de la parcuri de arabi/turci care le mai și manevrează.1 point
-
Bimmer90F30, merci de info, stiu ce sunt GMaps si Waze. In Ro traficul nu este comunicat prin radio ca afara unde stii in orice moment unde e trafic, accident sau ambuteiaj. In RO nu avem acest sistem de monitorizare al traficului in timp real. Pe Waze vad direct ce si cum. Stiu ca Logic 7 nu e plug and play, trebuie codat si tras cablul de fibra optica prin masina, etc, e ceva de instalat la el. Cred ca ia minim o zi intreaga cel putin. Am mai avut Logic 7 pe 2 E90-uri si de aceea tin neaparat sa pun si acum Navigatia nu tin neaparat sa o am pt ca stiu ca nu o folosesc prea des si de aceea nu se justifica costul. In schimb muzica ascult imediat cum pornesc masina.1 point
-
Amice, nu a zis nimeni sa-ti cumperi nou, dar trebuie sa ai ceva probleme daca crezi ca o masina care a costat peste 40 de mii de euro acum 3 ani, ti-o vinde cineva cu 15 mii daca e intreaga.Poate doar un 318d, 200k km+ si cheala.1 point
-
eu personal nu as lua cu asa km dar e o chestiune subiectiva. am eu un blocaj psihic peste 200k km la o masina. obiectiv insa poate o masina cu 250k sa fie mult mai ok decat una cu 150k. depinde de cum a fost intretinuta. depinde de pasiune acum daca vrei o piesa iei acea masina daca esti mai pragmatic si mai grijuliu cu cash ul mergi spre un f30 undeva la 15k. recomand insa ca ce spun eu sa fie strict luat ca opinie subiectiva si personala. parerea mea scurt.. nu as lua... as ramane cu picioarele pe pamant dar la fel eu insmi m as certa ca si mie imi place masina.. dar sa nu fie a mea ))) sansele sa fie perfect tehnic statistic sunt mici la o masina de Ro1 point
-
Gaseste usa la 150-200 de lei+ vopsitul daca nu e pe culoare eu zic ca se incadreaza in 700 de lei. Daca are ceva noroc poate ramane si cu ceva bani pt o escapada ))1 point
-
Bineinteles.Ăștia doi sunt una și aceeași persoana.Clone cum se spune.Nu-ți pune mintea cu el ,oricum nu va respecta regulamentul forumului.Deja suntem trei persoane care i-am spus ca nu posteaza unde trebuie.Când trei persoane ĂŽți spun cĂŁ ești beat,mergi sa te culci.Nu te obraznicesti mai departe.Eu oricum i-am dat report pt. felul agresiv ĂŽn care se exprima1 point
-
1 point
-
maine se face o saptamana de la ultima spalare si aplicarea a 2 straturi de Wolf's Nano Glaze ( peste Wolf's Mistery Juice ) efectul anti-static este WOW , masina aproape nu are praf pe ea , cel mai bun efect anti-static intalnit pana acum de mine mai pun cateva poze ramase de saptamana trecuta http://s3.postimg.org/dw5rdt4ar/DSC_0721_Medium.jpg http://s3.postimg.org/8w8b5uyo3/DSC_0728_Medium.jpg http://s3.postimg.org/b3cjts3yb/DSC_0730_Medium.jpg http://s3.postimg.org/l1xig9ddv/DSC_0732_Medium.jpg http://s3.postimg.org/y7d0md79f/DSC_0734_Medium.jpg1 point
-
bv , civilizati membri ! dece nu vorbiti in privat ca nu va inteleg ? sau probabil asta e procedura standard aici pe forum pentru membri mai vechi, cum apare unul mai nou ĂŽi dati in cap (botezul) :goodjob:1 point
-
Importatorul EBC ti-a spus ca black si green sunt cam fas.... a avut si probleme de garantie..... poate daca stia exact sa explice nu mai veneau clientii nemultumiti la el.... Uite aici un tabel explicit La placutele ceramice se recomanda discuri sport pentru ca se supraincalzesc excesiv Discurile sport asigura racirea suprafetei de contact a placutei, sa reziste pe toata durata uzurii placutelor, sa debaraseze praful rezultat din frictiune, particulele de apa de pe suprafata discului si cel mai important sa ramana drepte si paralele EBC au discuri semiperforate mult mai fiabile decat cele perforate care pot ceda adica rupe... Gama de placute black, green yellow, blue .... sunt fiecare in parte fabricate din alta compozitie, semimetalice cu anumite procentaje de cupru si alte metale, testate pentru anumite utilizari Deci daca placutele costa 700 sa vezi cat costa discurile.... asa ca strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei1 point
-
ee pai cum,mai trebuie sa dai si de "batmani" dastia care au ochii doar in curtea vecinului... stii vorba aia dekad ( pe afara vopsit gardu si-nauntru leopardu ) asta in cazul lui win60 si cristina35 , vede-ti-va ma frate de treaba voastra si lasati moderatorii sa se ocupe de treburile astea nu mai faceti voi pe corectii atat de curiozitate , dc intri si poluezi topicu aiurea daca esti asa destept si inveti toata lumea ce sa faca? vezi ca nu e prima oara care te bagi ca musca in... kakao stai in topicu tau acolo si lasa lumea in pace ca are cine sa se ocupe de forumul asta nu mai duce-ti voi grija altora ( si tu alt batman ) omu spune ceva ,voi nu BATMAN,BATMAN !!! ce comedii de oameni1 point
-
nu esti cam pretentios la pret cu o janta fisurata si anvelope de 4mm care minimul este de 5 ( 500 € ) ????1 point
-
Ar fi cea mai pare prostie. Ii oarecum un downgrade pentru ca discurile sunt mai mici. In plus nici nu este un kit pentru 335. Din start are un sistem de faranare foarte bun care cu niste discuri , placute mai performante si furtune cu insertie metalica il poate face si mai bun. Este kit de la Stoptech pentru 335 cu placute ,discuri sloted si furtune care inbunatatesc franarea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pot sa fiu caracterizat cum vreti voi nu ma intereseaza dar faptul ca o marca premium face motoare cu defecte grave de atatia ani de zile ptr mine este INCREDIBIL dar si mai incredibil este faptul ca sugerati ca cei care exploateaza aceste super motoare sunt vinovati.Ca s-a schimbat uleiul la timp,ca uleiul era prost,etc.E sabotaj are cineva ceva cu n47 si nu schimba uleiul cand trebuie....La celelalte motoare din lume se schimba uleiul la timp numai la n47 nu:)))Scuza asta e jalnica...1 point
-
Deci ai luat-o la 156k acum are 212k ,spui ca nu ai schimbat multe la ea ,nici ala care a posedat-o inaintea ta nu o fi schimbat ceva ca de...era noua .....eu te cred ca stai cu morcovu.. Pentru mine N47 rulz. Pam pam.1 point
-
Eu vad ca esti tare dezamagit de bmw ..nu inteleg de ce inca mai detii unul si cum te poti gandii la x5 ca poate dai de unul care are bulita cutia si nu vreau sa aud pe la stiri ca ai dat foc madinii )1 point
-
90% din motoarele care au avut probleme au avut ca și cauza principala proasta servisare (alt tip de ulei, intervale mai mari de schimb, mers fata ulei, etc.) Și da, ca orice motor, are mici hibe. Personal vorbesc de experiențĂŁ, nu din auzite. Am motorul respectiv ĂŽn varianta de 184cp și sunt foarte mulțumit de el. Un motor fiabil și economic ĂŽn situația ĂŽn care este ĂŽntreținut corect.1 point
-
Vorbești prostii Horia! Nu induce omul ĂŽn eroare. Sunt motoare N47 care au avut probleme cu distribuția, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ ce e cel mai prost motor din lume. Depinde foarte mult de cum a fost exploatat și servisat motorul respectiv. @ valimihai verifica cu atenție istoricul mașinii, intervalele de service, km1 point
-
1 point
-
Sal Motorul rontaie daca mergi subturat si in ture se aude destul de puternic Zgomotul de rulare se aude in functie de calitatea asfaltului, totusi ceva mai puternic ca la un e60 de ex Din articulatii nu se aude nici un fel de zgomot dar se vede clar ca nu ii plac gropile, este putin cam rigid Cand depasesti 100km/h zgomotul motorului dispare, este acoperit de zgomotul de rulare, si de obicei dupa 2000rpm zgomotul scade in intensitate In rest nu scrie TwinPower Turbo degeaba pe el... mai ales in modul Sport PS Am impresia ca pe Eco-Pro se aude mai puternic motorul decat in modul Comfort sau Sport1 point
-
Valabile Cauciucurile sunt Bridgestone Potenza 225 40 la 4 mm și 255 35 la 5 mm1 point
-
Macar anul de fabricatie si nr de km cred ca se puteau trece in anunt. Sunt niste date minime de bun simt dupa parerea mea.1 point
-
1 point
-
salut,fara schimburi.pret 500 de euro cu tot cu cauciucuri 225/40 si 255/35 sau negociabil fara cauciucuri . Ms.1 point
-
Pentru ca este Effdyn D cred ca si jantele au sens de rotatie ,adica roti pentru partea stg si partea dreapta. Am vazut asta prima data la un E 90 si chiar am remarcat sageata care arata sensul......este pe janta acesta si parca jantele lui seamana cu alea ......sunt mai pline ,deosebite intr-un fel......poate sunt mai usoare sau forma lor face turbulente mai putin....poate ne spune proprietarul. Frumoasa masina oricum.1 point
-
Eu tocmai ca sunt documentat, ti-am raspuns si tie, ca sa nu faci greseli, ca sa-ti ingrijesti masina corespunzator, iar tu in loc sa multumesti, raspunzi aiureli. :logik:, mai ales pe un forum dedicat, unde s-a discutat de sute de ori ce ulei este bun pentru motorul valvetronic Daca tot esti asa expert, baga si ulei 20W-60, sa vezi ce presiune o sa ai :hyper: Nu mai fi carcotas si ia aminte de sfaturile bune care le primesti stimabile. Vanzare buna iti doresc.1 point
-
1 point
-
Uleiul 5W30 TWIN POWER TURBO Longlife-04 este facut de SHELL in colaborare cu BMW , eu am in motor asa ceva si la cald pare a fi foarte subtire, adica cand iei putin cu degetul de pe joja aproape ca e volatil , nu ramane mare lucru pe degete, nici vorba de unsoare. Il dau jos si pun CASTROL Edge 5w30 LL01. NU degeaba scrie pe capacul de la ulei CASTROL1 point
-
Back on track and some little cousin. As fi vrut sa fac un DIY, dar nu am avut si a treia persoana pentru poze :| Dar pot oferi asistenta daca cineva vrea vreodata sa schimbe cablurile de la capota. Scule folosite:surubelnita in cruce, tubulara de 8mm si 10mm, torx de T30, cheie de 19mm pt blocat reglaje/prinderi faruri, diverse prelungitoare fixe si flexibile .1 point
-
1 point
-
Incearca de la ATP Germania......, din ce am auzit, chiar sunt piese foarte bune, si pret f. bun deasemenea. Cat despre ATEC Germany, nu am auzit asa ca nu stiu.. sa'ti zic.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00