Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/24/16 in all areas

  1. Nu te lua dupa asemenea sfaturi ca vin de la oameni total pe dinafara. Costa 3000 lei sa faci distributia cu piese originale la n47 si stai fara batai de cap, ca altfel motorul e brici. Din cate stiu cutia la e90 si la e60 este aceeasi adica zf6hp in 6 trepte.
    4 points
  2. Pai pe vreo 5000 km facuti in Bucuresti pe trasee Mihai bravu Victoriei Aviatiei , 3.0 consuma intre 12 si 15. Cineva mai sus spunea ca nu trebuie sa iti faci probleme din cauza consumului daca iti iei masina de generatie noua. Pai eu zic ca daca faci multi km ar cam trebui sa iei in calcul si consumul. Dar na, toti sunt miliardari pe forumuri si consumul si impozit si costuri de intretinere nu se iau in calcul.
    3 points
  3. http://autovit.ro/an...8-ID7GhYFB.html BMW Seria 1 118 2010 156 000 km Diesel Hatchback +4 0734411868 // +40 734411868 // +40 734 411 868 // +40 734 41 18 68 WBAUD71020P426001 // P426001 Km din anunt: 156.000 km VIN CHECK: 30-jan-2013 152.509 km => rulaj mediu in Germania: 4.000 km / luna 04-nov-2013 137.157 km => rulaj real aproximativ in nov-2013: 185-190k km In momentul de fata masina are cu siguranta peste 200k km reali.
    2 points
  4. Salut, Am zis sa fac un topic scurt de prezentare a noului meu proiect pt E90, proiectul se poate implementa pe orice marca de masina. Optiuni: - Touchscreen display, optional tastatura wireless illuminata - Wifi, Bluetooth - Diagnoza + stergere errori - Internet - Navigatie - Mp3/Video player - Camera trafic - Camera securitate - control anumite module (ex. inchidere deschidere masina, geamuri, lumini) O sa revin cu un scurt video dupa ce o sa fie instalat pe masina. Poze:
    1 point
  5. piese care se cam duc in jur de 200k km (uzura) - fulie vibrochen + distributie auxiliara - filtru de particule - distributie motor (chiar mai devreme de 200k) - tampoane motor + tampon cutie - amortizoare/bucse/brate/etc de pe la suspensii - racord flexibil evacuare - injectoare (macar 1 tot pica) - turbina incepe sa dea semne de oboseala - etc Asa ca incerca sa afli ce a fost schimbat deja, sa stii la ce sa te astepti; ori iei masina in jur de 100k km, ori ai istoric complet la masina, eventual cu cat mai multe schimbate deja (oricat de bine a fost intretinuta masina, piesele tot se uzeaza proportional cu km si vechimea) despre motor - depinde ce stil de condus ai; 520d nu e racheta, dar nici puturoasa; dupa parerea mea, seria 5/a6/e-klasse se ridica la renumele lor doar cu motoare de la 3l in sus; si nu ma refer doar la putere - ci in primul rand la rafinament; masina vibreaza si face zgomot mult mai putin la 2000 de ture la 150kmh in 6 cilindri, decat la 3000 ture in 4 cilindri; pe masinile astea, motor 3l inseamna in primul rand putere pentru confort, nu neaparat putere pt sportivitate (pt ca sunt grele, centru de greutate mai inalt, suspensii mai degraba confort)
    1 point
  6. 1 point
  7. Avantaje seria 3: mai economic, piese mai ieftine in cazul in care se strica ceva, mai usor, trage mai bine acel motor pe caroseria mai usoara. Dezavantaje: nu e asa bine antifonat si confortabil ca un seria 5. Am avut un E60 525 si consider ca motorul de 2.0 Diesel e prea mic pt o caroserie asa grea si nu trage bine, mai ales la depasiri. Pt un seria 5 recomand cu caldura un motor de 3000cc pt ca masina sa fie in toate drepturile ei si sa traga cum trebuie, dar aici vorbim si de alte costuri de intretinere si consum. Am avut si 3 E90-uri si stiu despre ce vb. Recomand 318D sau 320D din toata inima pe un seria 3 deoarece motorul ala e suficient de puternic pt caroseria aia si performantele si consumul sunt pe masura. Tu zici ca vrei mai mult confort, atunci ia E60 si te plimbi ca un domn, dar agila si rea nu va fi masina aia niciodata. Du-te si ia masina din Germania, pune 500 de euro in plus costuri aditionale. Nu lua masini de pe autovit si sigur nu de la samsari. Astea de regula au km dati inapoi si au fost rasturnate sau daune pe afara. Daca iei din Ro, ia de la un proprietar care a intretinut masina. Orice masina bine intretinuta se vede din prima si dupa proprietar. Cutia aia automata in 6 trepte e ft ok si merge frumos. Eventual schimbi uleiul la cutie la ZF FAUR si pui doar ulei original, fara improvizatii sau alte chinezarii. Daca masina care o iei are in jur de 200K km sa tii cont de filtru de particule care si ala e posibil sa cada sau sa tina, dupa cum iti e norocul. La bugetul de 11K nu gasesti masini la 80K km. Spor la cautare si sa bucuri de ce iti cumperi
    1 point
  8. Ia-ți cu ĂŽncredere 2.0 N47. Exceptând "problema" distribuției este cel mai bun, economic și rafinat motor diesel 2.0 pe care l-am condus.
    1 point
  9. distributia e una, confortul oferit de folie e alta. E ca si cum ai spune ca decat sa mananci ceva ce iti place, mai bine faci o revizie la mAsina )
    1 point
  10. Chiar as fi curios pe o masina neagra cu piele neagra intre cea mai buna folie si cea mai scumpa de pe piata contra una normala , 3M de ex. Dupa 2-5 ore in soare sa se masoare temperatura in fiecare masina sa vad diferenta de grade care eu cred ca pretul nu o justifica, nu prea inteleg cum o folie 300 lei toata masina normala poate sa ajunga la 1500 lei-2000 lei o infoliere pe toate geamurile..Eu nu cred ca se justifica pana la urma, mai pui niste bani si aia e o distributie la reprezentanta sau un pachet M, dar na fiecare cu goangele lui.
    1 point
  11. Masina s-a vandut! Incepem cautarile pentru inlocuitoare
    1 point
  12. la motoarele cu dpf, eliminarea acestor clapete infunda filtrul dpf mai repede, isi face regenerare mai des?
    1 point
  13. Deci ai glumit,insa cauti un e90,iar masina lui iti place mult. Imi scapa ceva?
    1 point
  14. nu prea avem ce analiza... macar un volan sa fi tapitat si el... banuiesc ca la asa bani asa masina. cn stie poate tehnic e mai ok decat estetic motoarele astea pica pompa de motorina (nu poti depista din timp)... vezi sa nu dea fum rau.. cutia dintra treia baga a 5 f usor si din 5 3... cam astea sunt bubele lor.. etrierii ruginesc si raman blocati.. joaca busca in cardan... cu toata dragostea in poze vad epava de la Costinesti )) sa mi fie iertat nu m am putut abtine... probabil te incanta TVR1 -cauta una import recent (sta altfel pe roti) la pret apropiat.
    1 point
  15. vazut masina. o parere si de la mine (sa mentionez umil ca imi trec multe masini prin mana ori fata, sunt in domeniu) la subiect pe scurt e BIJUTERIE!!!! acum ATENTIE ca la samsari!- E LCI facelift 2014 cu navi noua cu grila noua atat pe int cat si pe ext scaunele noi LCI dupa 2014.... interior de 7 individual glazing pe geamuri, panoramic... jante in 2 dimensiuni.. connected drive, NBT.... 180mi km- f multi psihologic pe mine m ar da inapoi dar psihologic fiindca practic masina asta e ca noua si daca mi permiteti o scurta analiza: Sa ajungi sa faci km acestia in 2 ani trebuie sa mergi mult acum nu si inchipuie cnva ca a mers la piata.. sunt km facuti pe austobenzi ca n palma la turatii stabile si in linii drepte... E sigur masina de flota/ leasing etc deci service uri la zi etc... -anul- fiind atat de noua doar 2 ani (vb de sh uri bogatii de pe forum sa si ia 2018 noi suntem mai saraci pt noi 2014 e ca noua), cum ziceam fiind atat de noua inseamna ca articulatiile care includ materiale casabile precum articulatii cauciuc, garnituri motor cutie etc... anii pe aceastea le afecteaza... sunt in stare f buna -km- in conditiile in care schimburile sunt la zi o masina in general daca are ceva defect de fabrica fie pica in primi 120mi fie nu mai pica si speri un 500k fara mari probleme... Parerea mea despre masina bijuterie-tehnic estetic cred ca e ca noua. Sfat. daca o iei sa o ti 10 ani nu mai sta.. daca o iei sa o ti un an gandestete la km.. va sari de 200k si vei avea probleme sa o revinzi
    1 point
  16. Sunt interesat si eu de o navigatie ersin. Ce imi recomandati ? Ceva bun si la un pret cat de cat decent. O parere despre aceasta ? http://www.erisin.com/erisin-es1146b-7-hd-touchscreen-car-sat-nav-for-bmw3-e46_p452.html?number_of_uploads=0
    1 point
  17. Alb=4300k Albastru=6000k Personal consider 4300k mai OE , arata mai frumos, albastru deja mie imi aduce a toate epavele si rablele cu H7 si tot felul de pocnituri de becuri la 50 lei/buc care vor sa imite xenonul (fara suparare cei care au).
    1 point
  18. Eibach Pro Kit sunt arcuri progresive. Se simte foarte ok suspensia, este perfecta pentru drumurile noastre, consider ca am facut un compromis bun prin solutia aleasa. Amortizorele le-am ales in functie de valorile ce le au pe compresie/decompresie, un amic mi-a oferit pentru comparatie fisele tehnice.
    1 point
  19. 1 point
  20. strict pe caz 2 baliverne -acelasi problema soft close la portbagaj in capului lui si a prostilor pe care urmareste sa i minta. Are doar incuietoare masina din portbagaj care au soft close au 2 butoane in portbagaj. -faruri adaptive in capul "lor" ca vad ca vb de parca ar vinde in grup masina anuntul fiind pus ca persoana privata. (adaptivele au 2 butoane pe manerul cu computerul de bord). Masina e frumoasa, in poze. Nu am cum sa dau cu parerea vis a vis de situatia ei tehnico estetica si nici nu incerc ca nu sunt idiot si nici Dalai Lama. -aia cu scaune full electrice... nu e rau sa fi vanzator de masini e rau sa fi vanzator dubios de masini. "Full electrice" masina "full de full".. Corect spus are scaune sport cu optiunea de memorii fapt pt care masina are si fata spate adaptarea scaunului electrica. (scaune confort cele cu tetiere de 7 costa 2300EUR pe configurator cele sport 490E) -de urmarit lucruri pe care le suspectez a fi eronate anul sa fie 2012 nu cumva sa fie 2011 si sa nu fie de 306 cai in loc de 313.. se apeleaza frecvent la tehnica asta. -pretul?... Eu nu as da sa platesc ce caii? cu 23mi imi iau cu 245cai mai noua cu m pachet si nbt sfarsitul lui 2012 chiar 2013. Dar e parerea mea aici e subiectivism 100% fiecare cum crede. Nu ma refer ca aceasta e scumpa eu insa nu as plati mi de euro in plus pt 50cai intr o tara in care mergem ca melcu. Insa inteleg pasionea fiecare cum crede. Sunt ceva masini 535xd care merita pe net insa nu pot recomanda nu ar fi ok pe forum sa fac reclama nimanui si nici nu vreau sa fac.
    1 point
  21. Hai ca-i buna asta, nu-i chiar asa,am de 11 ani un 530d automat, si resoftata, si n-are nici o problema cutia, am 275mii km cu masina.. mai am un x5 din 2008 cu, care am facut 400 mii km si n-are nimic cutia.. Ca ai nimerit tu una mai "buna" nu inseamna ca-s proaste automatele diesel.. Alea "4" convertizoare care zici ca le-ai tot schimbat, erau din dezmembrari si cine stie in ce stare... ca nu cad asa pe banda rulanta, in 1 an jumate 4 deja-i sf... Cine stie ce convertizoare ai luat tu..
    1 point
  22. Du-te la un service auto,vb. cu un vopsitor,este o masina cu un disc de cauciuc(moale)cu care se curata banda adeziva ce ramane pe usi in urma demontarii bandourilor,am facut la mai multemasini si a iesit ok,fara sa afecteze lacul,depinde de capota,daca a mai fost revopsita,ai mari sanse sa deteriorezi lacul.Bafta.
    1 point
  23. Update: Vineri saptamana trecuta am inlocuit toate cele 4 bujii cu unele noi de la Bosch si masina acum se comporta normal. Ca idee, azi am comandat pilot automat + comenzi pe volan si un sertaras (multumesc Roscatu M3) care vine montat intre clima si scrumiera (exact ca la modelele cabrio). In weekend le montez pe toate si revin cu poze P.S. M-am cam resemnat cu vandut masina... Cel mai probabil la mine va ramane pana la capat.
    1 point
  24. Tocmai ce am prins un cocalar care voia sa-mi fure oglinzile de la masina. Era cu fi-su de 16 ani care le fura si ta-su ii tinea de sase, norocul meu ca eram peste drum si i-am vazut, bineinteles ca tot ei au facut scandal si au trecut la amenintari pe motiv ca ei doar se plimbau pe acolo si se uitau la masina. Pe ploia de afara la 8 grade si pe intuneric, un pusti de 16 ani cu gluga in cap, era foarte curios ce fel de BMW e asta si mai ales ce oglinzi are, ca era cu mana pe aia din stanga. Am chemat politia care a concluzionat ca "e copil si nu pare hot de oglinzi", macar i-au luat datele lu' ta-su din buletin asa ca stiu de unde le recuperez in car ca dispar in urmatoarea perioada. Mai nou se fura in familie, ca pustiu e minor si nu au ce sa-i faca. Am auzit texte de genul: "ba' stii cine sunt eu?", "il chem pe frate-miu...", etc. dar ei doar se plimbau prin cartier noaptea prin ploaie si vizionau masini....... Astia sunt, am poze si cu fetele lor, just in case http://s7.postimg.org/py4mecyhj/IMG_0824.jpg
    1 point
  25. multumesc, pentru complimente ! dar, esti intr-o mare confuzie... amesteci perele cu merele. una e coupe din 2003 facelift si cealalta e sedan din 2001 cu facelift. nu sunt din acelasi film, chiar daca au acelasi tip de motor. bafta !
    1 point
  26. E foarte frumoasa! Intotdeauna mi-a placut E87, dar pacat ca e prea mica pentru nevoile mele. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
    1 point
  27. Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.
    1 point
  28. Salut, e o masina ok, te vei simti bine in ea am un 116i (motor 2.0) din 2009, acum are 154.000 km si sunt incantat am avut inainte A6, Q5
    0 points
  29. 0 points
  30. N-ar fi trebuit sa se opreasca doar pentru un pic de apa, vorba colegului,.schimba filtrul si curata bujiile sa fie curate.
    0 points
  31. Era 4500 euro ultimul pret si ai vandut'o 4600? De curiozitate, cum ai vandut'o? De pe ce site a luat omul anuntul, daca ai mers cu ea in targ etc. Ca ai dat'o uimitor de bine, avand in vedere cat de greu merge vanzarea unui e46 in mod normal.
    0 points
  32. CĂŁtre ce te uiți ? E90 ?
    0 points
  33. Poate nu m-am exprimat cum trebuie...eu vorbesc de confortul dintre o infoliere de 300-400 lei (folie 3M) fata de o infoliere de 1500-2000 lei, Eu nu cred ca sunt nici macar 2 grade diferenta in interior daca faci testul de care am spus mai sus, dar na poate spun prostii, pana acum nu am auzit de foliile astea asa scumpe, dar chiar si asa parerea mea ca nu se merita atatia bani (unde e confortul care justifica aceasta diferenta???) Uita-te mai bine te rog la ce ma refer cand spun ceva pentru ca nici pe aproape nu e aia ideea pe care ai inteles-o tu.
    0 points
  34. Mai bine te-ai mai abtine, scrii multe pe topicul asta si cam mult pe langa :ermm:
    0 points
  35. Eu am distantiere H&R de 15mm fata-spate pe masina mea si nu am niciun fel de vibratie. Daca iei distantiere de calitate nu ar trebui sa ai probleme
    0 points
  36. Si de ce ma rog ar fi trebuit sa ii f9 schimbat distributia pana in 120 mii? Cum sa para mult mai nene? Daca chiar are kilometrii aia e pretul corect. Desi fara suparare 130 mii km in 6 ani si ceva e cam putin. Insa daca sunt reali km, e pret corect. Normal ca unora li se pare mare ca " cu 15 mii iei f30 din 2012", atata doar ca ala are 200 mii si e chelios. Normal ca poti avea bulanul sa iei masina la 180 mii si sa mai faci 70 mii cu ea fara probleme, insa de regula cu cat e kilometrajul mai incarcat cu atat riscurile sunt mai mari.
    0 points
  37. Salut! Nu cumva ai vreo sau aveai vreo problema cu incalzirea din vreun scaun? sofer parca? Si nu cumva sunt vreo 3-4-5 proprietari in carte in care mi-ai spus ca a fost cumparata prin firma si dupa a luato a doamna si dupa imediat ai luato tu? De fapt sunt sigur ca asa e:D....ti-am recunoscut numarul "LID" si cele 3 linii "M" de pe grila de fata,cand imi cautam masina prin noiembrie-decembrie te-am sunat si am vorbit.
    -1 points
  38. Salut, Ciudat! Relatarea ta imi aduce aminte de o problema de logica: Masina vs. inghetata Copy-paste de pe softpedia.com (http://forum.softpedia.com/topic/162878-probleme-de-logicainteligenta/page__st__4842) "Bazat pe o povestire adevarata! Acum multi ani, un presedinte al unei companii de masini a primit urmatoarea scrisoare: "Draga Domnule Presedinte, Este a 5-a oara cand va scriu in legatura cu aceasta problema, si nu va acuz ca nu mi-ati raspuns deoarece probabil ca dupa ce mi-ati citit scrisorile precedente ma considerati nebun. Dar, in familia noastra avem o traditie. De fiecare data dupa cina, supunem la vot ce inghetata vrem sa mancam la desert, dupa care eu ma duc cu masina la magazin si cumpar inghetata care a castigat majoritatea voturilor. Recent, am cumparat un trabant de la compania dvs., si de atunci, "calatoriile" mele la magazin reprezinta o problema. Sa va explic: de fiecare data dupa ce cumpar inghetata de vanilie, masina nu mai porneste. Daca cumpar orice alta inghetata masina porneste fara nicio problema. Stiu ca suna ca o nebunie, dar imi puteti spune va rog, de ce anume nu porneste masina atunci cand cumpar inghetata de vanilie?" Presedintele a fost sceptic dupa ce a citit scrisoarea, dar mai mult din curiozitate s-a hotarat sa trimit un inginer sa vada care e problema. Inginerul a aranjat cu persoana respectiva sa se intalneasca dupa cina. In prima seara, a cumparat inghetata de vanilie, si masina nu a pornit. Inginerul a mai venit inca 3 seri. A 2-a seara omul a cumparat inghetata cu ciocolata si masina a pornit fara probleme. A 3-a seara a cumparat inghetata cu capsuni si a pornit fara probleme. A 4-a seara a cumparat din nou cu vanilie, si iar nu a pornit. Exista un motiv logic pentru care masina nu pornea. Care este acela?" Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    -1 points
  39. Toate sunt la fel de proaste. E efect placebo
    -1 points
  40. incearca cu benzina sau nitrodiluant...il mai topeste putin ca sa zic asa.... apoi slefuita pana la luciu metalic si....vopsea... alta metoda nu cred ca exista. eu am avut pe o masina preguri lipite cu masitic de parbriz...nu am avut alta solutie decat revopsirea lor
    -1 points
  41. da, poate incerca si cu ce zici tu, dar mi.e greu sa cred ca va iesi cu peria aia de cauciuc (e un fel de guma de sters ca sa zic asa chestia aia) merita sa incerce doar ca masticul ala e mult mai rezistent si mai dur si decat banda adeziva.
    -1 points
  42. Sa nu iei diesel automat o sa te saturi de schimbat convertizoare. Eu in 1 an jumate am schimbat 4 la un 535d si mi-a ajuns cu masinile diesel si automate. Vreau sa revin la seria 3 ) 335i
    -1 points
  43. Desi am pachet cu comfort tot rigida ... Ca model ... mi-ar fi placut ceva de genul - poza - Binteles fiind randul de jante pentru vara le-as dorii sa fie un gri inchis cam ca in poza ca sa nu se mai cunoasca asa repede uzura placutelor pe jante.
    -1 points
  44. km sunt reali. Când a luat-o varmiu din Germania avea 107.000 a fost bmw premium selection. Asta înseamnă că a fost vândută de reprezentanta, stare tehnica ff bună și cu revizia gata făcută de către bmw. Intre timp, în 3 ani varmiu a fscut 21-22 sau ceva de genu în romania cu revizii făcute la an. Distribuția nu e schimbata, e cea originala fsra zgomot de lanț. Eu vreau sa țin masina 4-5 ani și cum eu sunt plecst destul de mult timp fiind navigator, vreau ca prietena care conduce masina cat sunt plecat sa meargă la service dosr pentru revizii și atât. Pt mine a contat f mult sa aibă opțiuni cat mai multe și km cat mai putini și cam asta am găsit. App, jentile de iarna bmw di cauciucurile de iarna runflat mai fac 1000 euro. Oricum am nevoie de ele și trebuia sa le cumpăr având în vedere ca fffffff puțin iti vând masina cu 2 seturi de jante și cauciucuri Edit: revizia o are făcută acum 3000 km, deci doar pun motorina ma urc în ea și plec. Putin cate puțin și se adună. Cred ca sunt destul de obiectiv spunând ca am dat un preț corect pe ea, nici mare, nici mic.
    -1 points
  45. In poze arata curatica. Euro 4 si dotari, daca e ok starea tehnica eu cred ca face banii.
    -1 points
  46. Schimbator original BMW ceramic Black Chrome pentru cutie automata . NOU 0 km - pentru seriile F compatibil cu : BMW seria 5 / F07 GT-F07 GT LCI fabricatie (08.2008-05.2016) / F10-F10 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) / F11-F11 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) BMW seria 7 / F01 - F01 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F02 - F02 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F03 - F03 LCI fabricatie (04.2008 - 03.2015) / F04 Hyb fabricatie (10.2008 - 06.2012) BMW seria 6 / F06-F12-F13 Atentie !! se potriveste pe orice tip de motorizare ! contact: 0766.566.663
    -1 points
  47. Pare cam mult dar tu stii cel mai bine, macar are distributia schimbata?
    -2 points
  48. Revin. Am luat jantele asta seara. Cele de pe spate au incaput exact, a mai si ramas distanta cam de un deget intre buza jentii si telescop... Insa pe fata din start au atins pe telescop. Am incercat cu distantiere lui de 15mm insa nu a fost de ajuns. Cred ca 20mm imi trebuie. Acum problema sta in felul urmator... Pe fata o sa am distantiere si pe spate nu. Asa ca as dori ceva sfaturi despre distantiere si anume ce model, flanse, hubcentric sau mai stiu eu ce...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.