Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/26/16 in all areas
-
Nu sunt singurul care i-a explicat de ce nu poate da un e46 cu 8300 euro. Si uite ca lunile trec si pretul a ajuns fix unde am zis eu, la 5000-5500 euro, iar clienti tot nu sunt. Un e46 bun nu merita vandut in Ro, pentru ca oamenii nu vor masini ingrijite, vor rupturi ieftine. Recunosc ca masina e intretinuta si are o valoare destul de mare, dar asta nu inseamna ca isi poate scoate banii pe ea. E trist ca in Romania nu se pot vinde masinile bune la un pret corect.2 points
-
Salut,poti pune pe fata 225/45 si pe spate 245/40 Asa o sa fie egale ca inaltime(aprox)2 points
-
Vand toba sport marca REMUS originala. Merge si pe diesel si pe benzina. Este in stare foarte buna. Fabricata in Austria. Pretul ei in magazin depaseste 2000 RON. Am gasit un model asemanator in urmatorul link: ( http://www.pieseauto.ro/toba-esapament/remus-toba-sport-bmw-5-series-e39-sedan-toba-bmw-1323726351.html ) Pret: 450 RON Telefon: 0755 530 124 Locatie: Sibiu1 point
-
Vrei sa nu mai ai probleme cu urmatoarea masina, asa ca un sfat cumpara masina cat mai noua ca an, asta e cel mai important criteriu si al doilea sa nu fie rulata in tara, o sa vezi masina la 200k km aduse din vest care sunt aproape ca cele noi ca uzura...am trecut si eu prin masini luate din ro eu asa ceva nu mai fac...1 point
-
Se activeaza din codare, discutati cu neo sau cu valy. Cei care au montat CCC-ul nu au fost in stare sa realizeze operatiunea corect si complet.1 point
-
Normal ca nu merge tot cum trebuie daca nu ai codurile necasare sau dvd-urile necesare. In 90% din cazuri merge ok sa montezi si in alta parte, dar daca vrei sa fie totul functional si ai nevoie de coduri si DVD ce doar reprezentanta BMW le poate livra, atunci du-te acolo. Stiu ca la reprezentanta platesti de 3 ori mai mult, dar macar merge tot cum trebuie. De exemplu la BMW la reprezentanta nu-si permiteau sa iti vanda CCC nou sau CIC nou si sa nu-ti mearga vreo functie la el si sa ti-l lase asa. E aiurea, dar na, daca as fi in locul tau nu m-as obosi sa ma duc la BMW sa o reactivez. Am si eu optiunea aceea si cred ca am folosit-o de 2 ori la toate BMW-urile care le-am avut. Mi se pare total inutila. Daca tii neaparat, mai scoti niste banuti si se rezolva orice. Stii vorba aia, daca nu poti rezolva o problema cu bani, rezolv-o cu si mai multi bani1 point
-
daca sunt mai mult de 2 masini implicate, pica faza cu amiabila, cotti.1 point
-
Eu incerc alta solutie/sugestie pentru prietenul tau, mai ales daca tine atat de mult la masina si considera pe foarte multi destul de nepriceputi/ne-indemanateci/smecheri.. (aici neluaind parte nimanui), .. sa mearga la primul care il alege.. pentru schimbul de filtre (presupun ca schimb de ulei motor si alte lucruri ce tin de intretinerea motorului/masinii vrea sa faca..) iar urmatorul schimb sa incerce sa il faca el insasi. Nu trebuie enorm de multe scule.. - mai ales daca tine la masina lui foarte mult! E usor de invatat daca urmareste pe cineva cum face..1 point
-
In treapta 1 si 2 tragea si pleca instant de la a 3-a in sus aveam aceleasi simptome ca tine, si aveam ambreiajul terminat la E90, simptomele care le-ai postat mai sus indica un ambreiaj terminat, cel putin la mine asa a fost, am schimbat doar kitul de ambreiaj, volanta era inca in conditii bune, nu necesita schimbare, dupa schimbarea kitului de ambreiaj "simptomele" au disparut si masina a raspuns la pedala1 point
-
Poate am ĂŽnțeles eu greșit: Dar asta scria in primul post: " - calc acceleratia de la 2000 se duce constant pana la 3200 apoi scade vreo 5 6 sute rotatii si abia cand urca iar simt ca trage masina.( in tot acest timp cu pedala calcata) Nu stiu daca intelegeti exact ce vreau sa spun. Sa zicem ca am 2800 ture in a treia. Accelerez tare , creste turatia spre 4 mii dar masina nu zmunceste ca de obicei ( desi motorul se aude turandu-se) apoi scade turatia singura cu acceleratia chiar si la podea , vreo 500 700 rotatii si apoi trage normal pe toata plaja de turatii ... la fel in fiecare treapta , mai putin 1 si 2 . "1 point
-
Vorbim de e90 nu de F30 Varianta Alpina pe caroseria de F30 foloseste motor de 3L (e facuta pe 335d) spre deosebire de e90 alpina care e facut pe 320d iar Alpina D3 Bi-Turbo e facut cu motorul de pe 123d.1 point
-
Pacat ca nu a spus cam pe unde ii tine pedala de ambreiaj, ar fi fost mult mai elocvent diagnosticul1 point
-
Tocmai asta e ,el nu isi poate da seama de ce scade turatia, nu are experienta neccesara sa " simta" masina,probabil o are de putin timp, si i-a aparut acest simptom.1 point
-
Esti unul dintre cei care chiar cred povestea cu Lifetime? Il schimb tocmai ca sa nu am probleme in viitor.1 point
-
Eu am schimbat supapele fĂŁrĂŁ sĂŁ dau _chiulasa_ jos la un bĂŁiat ĂŽn pitești . Rușine celor care ĂŽși dau cu pĂŁrerea aiurea și da ,supapele influențeazĂŁ consumul de ulei . Aceste supape au o gaura ĂŽn mijloc care ĂŽn timp se mĂŁrește și permite uleiului sa treacĂŁ pe lângĂŁ . Nu exista nu ai ce ii face unui motor care consuma ulei ... astea sunt doar explicații de la mecanici rĂŁu intenționați sau foarte prost informati sau habarnisti mai pe Românește . Problema supapelor apare des pe valvetronic și eu unul am rezolvat-o cu 600 de lei .1 point
-
http://s1167.photobucket.com/user/murgociionut/media/Mobile%20Uploads/B5C9B92F-49BF-476A-9A41-AE084323C8CD_zpsnlceqvle.jpg.html http://i1167.photobucket.com/albums/q633/murgociionut/Mobile%20Uploads/5A05EDC3-7E0C-4233-9DE1-52587BB8FDB0_zpsg8ls8lnj.jpg http://i1167.photobucket.com/albums/q633/murgociionut/Mobile%20Uploads/3552BD0B-CE9D-4D1D-B584-5CA852BDBCC5_zpst2m8kcmn.jpg http://i1167.photobucket.com/albums/q633/murgociionut/Mobile%20Uploads/5A05EDC3-7E0C-4233-9DE1-52587BB8FDB0_zpsg8ls8lnj.jpg http://i1167.photobucket.com/albums/q633/murgociionut/Mobile%20Uploads/39B9E331-B9E5-438D-A106-A34423761042_zpsfdr2csdl.jpg http://i1167.photobucket.com/albums/q633/murgociionut/Mobile%20Uploads/90CA2510-BF4C-439B-BE8E-10B5B391D9B5_zps5bbrx4tq.jpg1 point
-
Cam asa sta teaba acum. Editare proprie Va multumesc tuturor pentru parerile si sfaturile de pana acum http://i63.tinypic.com/zxoah2.jpg http://i65.tinypic.com/24cirg6.jpg http://i66.tinypic.com/143f4vn.jpg1 point
-
Esti sigur ca nu te doare spatele sau coloana dupa impact? Sigur nu ai nici un hematom ? Nu ai dureri de cap? Eu zic sa mergi la un doctor de familie sa iti faca bilet de trimitere la alt doctor sa scoti un certificat medico legal in baza durerilor grave care le acuzi la coloana si sa te duci in termen de 30 de zile la politie sa ii depui plangere pt accident cu victime, iar atunci se schimba toata incadrarea lui si e ft nasol de el. Poate sa fie si din Honolulu, el are masina pe nr de BG dar e cetatean roman iar faptele s-au comis in RO, deci va fi judecat in RO. Daca ai un avocat bun, poti sa i-o faci rau de tot. Mergi la doctor si vezi ce te doare Jegurile astea merita pedepsite.1 point
-
maine se face o saptamana de la ultima spalare si aplicarea a 2 straturi de Wolf's Nano Glaze ( peste Wolf's Mistery Juice ) efectul anti-static este WOW , masina aproape nu are praf pe ea , cel mai bun efect anti-static intalnit pana acum de mine mai pun cateva poze ramase de saptamana trecuta http://s3.postimg.org/dw5rdt4ar/DSC_0721_Medium.jpg http://s3.postimg.org/8w8b5uyo3/DSC_0728_Medium.jpg http://s3.postimg.org/b3cjts3yb/DSC_0730_Medium.jpg http://s3.postimg.org/l1xig9ddv/DSC_0732_Medium.jpg http://s3.postimg.org/y7d0md79f/DSC_0734_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
N47 e un motor nemaipomenit. Consum de top, performante de top in categoria lui si fiabilitate si ea ridicata. La cate milioane de n47 s-au produs, faptul ca s-au rupt cateva mii de distributii e un fel de detaliu. Va luati masini cocosate si apoi plangeti pe forum ca e masina proasta si n47-le motor execrabil. E execrabil cand iei masina cu 3 lei si vrei sa bagi 0 lei in ea si sa mai mearga 5 ani fara sa schimbi nimic. Pai sa schimbi distributia la n47 costa mai putin decat un volant cu masa dubla la o marca premium. Cine nu isi permite atunci sa mearga cu Opel, Renault, ca sa nu mai schimbe lantul. La o masina cu peste 200 mii km nici nu e asa iesit din comun sa ii faci distributia. Numai specialisti pe forum.. Le: se astepta la performante de m3 cu consum de 5 la suta. Paradoxal, cel mai agresiv merg la noi racerii cu 2.0 diesel, nicidecum un sofer de benzinar cu 6 sau 8 cilindri. Astia le dau goneta si 4000 rpm la diesele zilnic si apoi plang ca a crapat lantul. Si consum 5 si sa faca suta in 5 secunde si sa aiba si reprize de motocicleta .1 point
-
eh .... a scris cineva cu o pagina in urma "Ar trebui sa iti dea el tie 2k." ( cred ca avea inside info ) Pe scurt : - masina lovita frontal - reparata pe branci - farurile LED cu date de fabricatie diferita ( unul din ele avea prinderile lipite ) - in partea din fata scutul era prins de bara cu negrese - radiatorul si intercoolerul nu mai stateau in pozitia corespunzatoare - urme de ciocan/baros pe lonjeronul din stanga - lipseau unele prinderi din plastic de la aparatorile de noroi / scuturi de sub masina - pierdea ulei la prinderea dintre cutie si motor - pierdea ulei la cutia de transfer - destul de multe erori de la EGR/turbo care apareau si dispareau aleator la x NR de KM Totusi masina mergea bine , tragea foarte bine , avea o tinuta de drum buna , cutia schimba perfect . Am zis pas ... problema este ca mi-a placut mult seria4 cu motorul asta si cred ca o sa pun M550'ul la vanzare si in cazul in care se vinde o sa caut ceva asemanator in Germania / Olanda .1 point
-
Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.1 point
-
Putin exagerat suspend-ul, in primul rand nu se referea la moderatori, ci la proprietarii forum-ului. Apoi, daca si pe un forum auto cenzuram parerile utilizatorilor, mai ales cand sunt spuse intr-un mod civilizat, e grav. Vorbim de un membru cu vechime de 8 ani, poate merita doar un avertisment (parerea mea).1 point
-
1 point
-
de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.1 point
-
NU trebuie lasata cheie in masina, trebuie lasat cipul in masina. Nici o alarma nu stie sa faca bypass la immobilizer. E cam tot aia, insa eu am asa de 2 ani, e ok. Daca face printr-o procedura bypass la immobilizer, e acelasi lucru ca si cand lasi cheia in masina. Inseamna ca ai immobilizer cam degeaba.1 point
-
Salut! Misto masina si retrofiturile! Lucrezi undeva in bransa? le achizitionezi de la reprezentanta toate aceste lucruri de le montezi pe masina? Cand ma gandesc ca un M5 Pachet care vreau sa-l pun e 3000 lei nou si un retrofit de-al tau sa spun asa insesizabil in comparatie poate este de 2-3 ori mai scump. Sa o stapanesti sanatos!!0 points
-
0 points
-
hai sa o luam pe rand : 1.conduc de peste 13 ani si peste 250 mii km pana acum . 2. am fost la diagnoza si nu am nici o eroare 3. Cei din service si-au dat cu parerea dar au spus ca nu stiu de ce se intampla asta. 4. Masina o conduc de peste 1 an , peste 20 mii km 5.Pedala tine la fel ca in prima zi cand am luat-o , nu s-a modificat nimic. 6. Simptomele apar si dispar , de exemplu azi cand am vrut sa fac clip nu mai facea deloc. Daca ar fi ambreiaj , el nu se vindeca de la sine . Eu am venit aici pe forum pentru a ajuta si a fi ajutat la randul meu.Ceea ce am sa spun acum v-o spun fara nici cea mai mica urma de nesimtire sau superioaritate sau tupeism. Daca voi spuneti ca patineaza ambreiajul cu pedala ridicata complet , inseamna ca nu stiti si nici nu intelegeti principiul de functionare al unui volant ,disc ambreiaj si tot ansamblul de transfer al cuplului de la motor la roti.Nu v-o zic cu rautate dar nu au treaba merele cu perele. Ca sa o luam altfel sa va explic : cand pedala este ridicata complet , ambreiajul este cuplat , ceea ce insemana ca frecarea este maxima. Eu la 3800 rpm nu am cum sa il am decuplat (decat daca vreau burnout) de unde tragem concluzia impreuna ca nu are ce sa patineze. In treapta 1 si 2 trage la fel si pleaca instant. De asta ma gandesc ca problema este de alta natura si am intrebat poate poate s-a mai intalnit cineva cu situatia asta. Am sa astept sa mai faca si sa fac un clip . Multumesc de raspunsuri si nu luati raspunsul meu ca si unul de knowit all ca va asigur ca nu este deloc asa, doar am nevoie sa discut cu oameni ce inteleg cat de cat principiul de functionare al unui motor/cutie/masina.0 points
-
Eu ma uitam la un review la alpine D3 biturbo pe F30, a ajuns la 350 de cp si 0-100 in 4.6 secunde, aproape de M3/M4. Cand am fost cu turbo la reconditionat era acolo un e90 320d cu turbo hybrid, intercooler schimbat si injectoare 535 cu soft Completechip 275 de cp, deci se poate. Eu cred ca Apina nu are doar injectoare schimbate, ci mai multe componente... http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/alpina/d3-bi-turbo/?section=history0 points
-
ideea era sa nu ajunga pe la niste neica nimeni si sa se trezeasca cu cine stie ce alte belele, sau sa-l arda la preturi. Omul este la prima masina si nu are experienta suficiente sa se orienteze la preturi si calitate. Eu stiu din experienta ca nici macar pt un bec nu e bine sa te duci oriunde sa ti-l schimbe. Nu vreau sa exagerez, dar am invatat ca sunt multi aiuriti care au impresia ca sunt mecanici.0 points
-
VĂŁd cĂŁ o dai ĂŽntruna cu legalu,ca o fi ca nu, dar tu vii si dovedești ca are taxa plĂŁtitĂŁ cu un xerox din 2013,pe care nu ai achitato tu!0 points
-
-1 points
-
acum am stopuri normale de facelift, si asa este si alea de pe portbagaj stau aprinse... o sa vad ce pot sa fac atunci cand le montez pe cele noi, daca nu-mi da eroare o sa scot becurile... mersi mult de sfaturi! mi-a dat cineva minus mai sus, ca am spus sa scot becurile, o sa le scot daca e nevoie, pt mine masina asta e ca o "jucarie" doar ma "joc" cu ea cand am chef, si nu ma joc pe ceata sau pe ploaie, dupa cum se vede in semnatura am alta masina, care trebuie sa fie ceata la locul ei, la bmw chiar nu o sa-mi foloseasca la nimic niciodata. voi cand aveti masini de joaca, drifturi, liniute... nu aveti nici faruri, alti nu au nici bare in fata asa ca nu ma judecati.-1 points
-
In ultimele 2 zile am lucrat intens la retrofitul de EVO iDrive5. Totul este functional si acum masina are cateva optiuni in plus pe partea de media si navigatie: Apple CarPlay, Screen Mirroring, Wireless, Apps prin wireless (nu mai e nevoie de cablul USB), DAB, etc. Grafica la iDrive5 este mult schimbata, toate meniurile sunt animate, viteza de raspuns este mai mare fata de NBT, hartile sunt mult mai detaliate, de exemplu acum sunt si semafoarele pe harta. O alta schimbare este sistemul de comenzi vocale care acum se apropie de Siri sau Cortana, in sensul ca nu esti restrictionat de anumite comenzi vocale ci poti vorbi fluent si sistemul intelege ce comanda vrei sa ii dai. iDrive 5 este disponibil din 2015 pe seria 7 G11 si de anul asta dupa cum urmeaza: - Seria 6 = 03/2016 - X3/X4 = 04/2016 - Seria 3/4 = 06/2016 - X5/X6 = 08/2016 Va fi disponibil pe Seria 5 (G30) de la lansare cu toate ca pe G30 se numeste iDrive6 care in esenta e acelasi lucru cu mici schimbari grafice in meniuri. Pentru moment, BMW nu a anuntat cand vor trece la iDrive5 Seria 1, Seria 2, i3 si i8 dar cel mai probabil din 2017.-1 points
-
-1 points
-
Schimba bobina de inductie de pe cilindrul respectiv si s-ar putea sa fie ok. Desi mi se pare cam exagerat sa scoata si fum de la bobina.-1 points
-
Las-o jos, ca macane. Mai devreme inventai zece motive pentru care masina nu merita banii. Omul nu incearca sa-si scoata investitiile, ci vrea sa se opreasca din bagat bani in masina. E asa greu de priceput?-1 points
-
Aigurarea o prezinti la cerere organelor de control, iar in caz de accident din care nu au rezultat victime ci doar avari usoare se completeaza intelegerea amiabila.-1 points
-
Salut ! Am un bmw e46 ( 318i 2.0 143cp din 2002)...si as vrea sa pun o finala sport,dar am cateva intrebari 1.Poate afecta consumul ? 2.Stiti care este diametru de intrare la un astfel de model ?-1 points
-
De acord cu ce a zis branevl...majoritatea masinilor si cand spun asta ma refer la 90% din ele, sunt forjate, neingrijite, gropi, nu se baga niciun ban pentru intretinere, nu se compara o masina la 200k facuti in Romania de noua cu una la 200k facuti in Germania de ex...este o diferenta incredibil de mare, iar masinile ingrijite care sunt mai scumpe, s-au investit multi bani si mult timp in ele se spune ca sunt prea scumpe si ca nu se merita cand de fapt asa e normal in alte tari, cand te duci cu masina la service sa iti rezolvi aproape orice problema, ei cumpara injectoare-turbo-dpf noi, noi ne adaptam nu avem cum sau vorbesc din punctul meu de vedere si nu am o situatie proasta...Eu cand am dat 8000 Euro cu totul in 2013 pe un golf 5 din 2006 cu optiuni minore mi sa spus ca am dat prea mult, cand am dat anul asta in ianuarie 12.500 (doar masina) pe E60 mi se spune si acum ca mult prea scump...normal sunt unele E60 ok si la 10.000 euro, dar din pacate eu nu am gasit, nu am gasit sa cumpar masina aproape impecabila, la 179k reali sa arate exact ca una din Germania si pe partea estetica si pe partea mecanica-electrica. Da chitsro de cand am luato am bagat doar reparatii necesare cam 2.000-2.200 lei. Erau niste lucruri care nu s-au schimbat la masina niciodata si trebuiau schimbate si da o sa mai schimb si distributia care altii imi zic ca la km care i fac pe an cam 10.000 km ma mai duce cel putin 2 ani, dar nu vreau sa risc. Sfatul meu e sa nu te bagi la masini noi deoarece sunt foarte multi bani care i pierzi imediat. La o masina noua ma gandesc ca vrei sa pui cam tot pe ea sa numai faci retrofituri.Daca chiar vrei o lejeritate ia o masina de 2 ani vechime...nu poti sa vrei sa iei o masina care acum ceva timp a costat poate 70.000 euro, o iei la 10.000 si daca bagi chiar si 1000 euro in ea pe an mori de nervi... mie unul decat sa dau 50.000 euro pe o masina noua, mai bine iau una second si cu cat bag in ea 5 ani + suma la cumparare nici nu ma apropii de jumatate din 50.000. Iar masinile in leasing..iarasi sunt o paguba mai mare ca banca. Nu o vinde si ia-ti gandul de la masina noua, parerea mea! Sau vinde-o si ia-ti tot una second, dar verificata cum trebuie sa nu o iei cu probleme!-1 points
-
Mic update: Interiorul in proportie de 90% pleaca maine, revine cel stoc (din material). Jantele + anvelope se dau separat: 4000 lei-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00