Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/29/16 in all areas
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GirPr.html#f6ae90b649 Atentie colegi ! Aceeasi masina era la vanzare acum aprox. o luna cu peste 600.000 km de la firma de rent a car din Oradea si la un pret in jur de 70004 points
-
De acord cu Cavaliere, pe acest forum e plin de "experti" ce au avut doar o pisicuta cu motor de 1.600cc si care le stiu pe toate despre orice model, motor, optiuni si mai ales preturi. Evident ca un motor de 3L consuma chiar mai putin decat unul de 2L iar N47 este un cazan de motor si tu ai cumparat un jaf. Daca mentionezi pretul platit pe masina vor sari minim 30 care sa-ti zica ca ai dat prea mult sau ca la banii aia cumparai M5 E60 sau 7-ar de 2010 full full. Nu baga in seama tot ce zic "expertii" nostri, nici macar unul nu e inginer mecanic auto care sa fii lucrat la fabrica BMW si sa stie despre ce e vorba. Bucura-te de masina ta si fa-i reviziile la timp si te tine mult si bine. (acum incep minusurile la acesta postare de la expertii evaluatori necertificati de BMW ))) )4 points
-
Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )4 points
-
Salut! Intre timp de cand nu am mai postat pe topic am facut revizia completa cu toate filtrele+ulei Castrol 5w-40, am schimbat placutele de frana ATE si bratele fata Meyle. Am fost in concediu cu masina, am parcurs aproximativ 3000 de km in 2 saptamani iar masina s-a comportat foarte bine. Acum urmeaza sa schimb fulia de la vibrochen deoarece s-a dus. Cateva poze mai recente: http://115.imagebam.com/download/pBpiet1mBYO3aIbXHrwg2w/50197/501960543/20160804_200007.jpg http://116.imagebam.com/download/0J6vD_zjjsV7oQXJUyu5ZQ/50197/501960551/20160828_181404.jpg http://116.imagebam.com/download/aCraEtl_BPJc7LzerbRcug/50197/501960568/20160828_181424.jpg3 points
-
Asa cum spui si tu sunt multe mituri. Cert este ca o masina buna intotdeauna va fi mai scumpa in DE decat in RO. Asta e valabil cel putin la marcile foarte cerute: BMW, Audi, WW, Opel...La licitatii situatia este similara, mai ales ca te bati cu revanzatori care stiu exact piata, eventual au si un cumparator dinainte. Tu ai vrea o masina certa din afara dar iei ca referinta pretul masinilor indoielnice care se vand in RO. Daca vrei sa mergi in DE, avand in vedere lipsa ta de experienta este posibil sa cheltui foarte multi bani si sa nu ai rezultatele dorite. Distantele sunt foarte mari intre masini, treebuie sa stii limba, care este specificul transporturilor, cazarile sunt si ele foarte scumpe. Mai trebuie sa stii si cum sa verifici masina pe care vrei sa o cumperi. Probabil la un moment dat vei intra in panica si vei cumpara ce vezi in fata ochilor...3 points
-
Masina am luat-o la 128k km. In momentul asta vreau sa-i fac revizia si sa-i schimb bieleta de directie. Revin cu pozele promise.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/733c5c4f747f14f9e0b6e9a0d59afa6f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/2730f41733f452ff7c6ceb84a0ed54dd.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/a4a4a497975e7e619be966da8e408cf7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1a8115c1b868054684ac2f81b360d873.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/788f74675a2f3380fa7f377e053f1a3b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Salut, Acum aproximativ o luna am luat decizia ca e timpul sa trec la primul meu BMW, asta dupa ce am achizitionat pentru sotie un X1 2.0 Xdrive de care pur si simplu m-am indragostit de cum merge. Dupa mai multe cautari si informati am ajuns la concluzia ca un F30 325d e modelul care mi s-ar potrivi. Asa am ajuns sa cumpar urmatorul model : Vehicle Information Prod. Date 2014-03-31 Type code 3D71 Type 325D (EUR) Series F30 (3 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour MINERALGRAU METALLIC (B39) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S2NHA M Sport brakes S2PFA BMW LA wheel M Star Spoke 403 S2TBA Sport automatic transmission S2VBA Tire pressure display S2VFA Adaptive M suspension S2VLA Variable Sport steering S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access P337A M Sports package S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interioroutside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S496A Seat heating, rear S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DFA Active cruise controlStopGo function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite P7R7A Innovation package P7XPA Navigation package, Connected Drive L801A National version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S9AAA Outer skin protection P9BDA Business Package Standard Equipment S258A Tire with run-flat functionality S497A Centre armrest, rear S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Am adus-o din Germania si acum astept sa o pot inmatricula. Deocamdata vreau sa-i fac revizia deoarece are 12000 km de la revizia trecuta. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/4ffe790175077cb186e9c47af5ea5494.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/62aebe9eeebde7c9b9257a9cd87ab909.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160827/32c70eb9e895c24f579e68ef8d75f095.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
2 points
-
mai crede cineva in all season ? e o pacaleala care mizeaza pe zgarcenia oamenilor...2 points
-
Felicitari pentru achizitie, cat despre masina arata f. bine, smecher interior, confortul il rezolvi la iarna cu jante ceva mai mici si anvelope fara runflat.Suspensia e specifica BMW rigida, dar se mai poate ajusta. Asta cu motorul e paranoia romaneasca, bucurati-va de masina, e marca premium, asta ar fi ultima problema la care sa va ganditi.2 points
-
Tocmai de aceea am ales trimurile astea. Mersi @f00m http://116.imagebam.com/download/_YQgV2mOtZkVsxK7Tq5nmA/49234/492335886/20160625_201042.jpg2 points
-
Decat Michelin energy saver sau primacy hp, mai bine "mediocrul" nokian zLine sau Line, care ma tine mult mai bine pe sosea si la franare asta nu o Spun doar eu, sunt f f multi care lauda nokian ul, Site-urile de specialitate sunt la fel de manarite ca si media, care plateste mai mult ala are intaietate. Majoritatea testelor, site-urilor, revistelor au fost "sponsorizate" de hankook si pirelli, pe unde te uiti pirelli este 1st class, hankook 2nd(care si ele Sunt tot clasa medie), dar adevarul este putin diferit, clar francezi au cea mai buna anvelopa de vara, chiar daca e facuta la Floresti, Asta pt anvelopele de vara. Cele de iarna fara doar si poate nokian le da clasa la toti, sa nu uitam ca ei sunt inventatorii anvelopelor de iarna. Anvelopele all seazon ies din discutie, sunt doar pt cei care nu vor performante de la o masina(adica incet si sigur, ca tot acolo ajungi). Imposibil ca o anvelopa sa aiba o aderenta buna si la 40-50 De grade si la -10 -20 de grade...1 point
-
Recomandarea mea ar fi un set separat de jante (17/18) + pneuri MS, incearca configuratorul BMW si poți jongla cu diverse jante si vezi ce ĂŽți place. http://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/original-bmw-accessories/complete-wheel-configurator.html1 point
-
Am montat jantele pe fata cu distantiere de 30mm H&R si arata foarte bine. Distanta ramasa intre marginea jantei si telescop este destul de mica insa nu ating. Nu stiu daca rotile se mai inclina si stanga-dreapta la denivelari pentrh ca atunci ar putea atinge. Am dat comanda de inca un set pentru rotile spate. Imi puteti spune la cat sa strang prezoanele care tin distantierele pe butuc si la cat cele pentru jante cu cheia dinamometrica? Momentan jantele le am la 120nm.1 point
-
Daca tii la viata ta iti echipezi masina conform anotimpului, din cauza lor am ajuns cu prima masina avuta cu rotile in sus la 30-40 la ora cred, a fost prima si ultima data cand am facut un compromis Unde muncesc acuma anvelopele nu prind 2 ani pe masina, caldura imbatraneste cauciucul si crapa ...1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Sunt sigur ca o sa bag bani in masina. Am atinut cont si de acest lucru cand mi-am achizitonat F30 si nu F10. Ca si cost de achizitie mai puteam sa urc cu 20% din valoarea F30-ului dar dupa interveneau costuri mai mari cu impozitarea si mentenanta.1 point
-
Up! Luna asta m-am decis sa le umplu buzunarele celor de la Bmwdecoder, asa ca pot confirma kilometrii )). Ultima intrare in service acum o luna la ~186k km.1 point
-
Mecanicii aia prefera sa cheltui 2-3000 de euro in loc de 700. Eu ce pot sa spun e ca atunci cand am schimbat-o eu era un e60 si un f10 cu lant rupt. Cel putin e60 s-a demontat in acelasi timp cu masina mea ... de mentionat ca in prealabil fusese la BMW M.Britanie unde i-au schimbat un intinzator ... asa ca pe Valea Oltului lantul s-a rupt. BMW ...1 point
-
Merci, tot astept mai multe piese deja comandate si dupa ce ajung, le montez o sa am ce sa postez...mi-am comandat presuri, nuca performance cu tot cu ornament, frana de mana cu tot cu ornament performance, diffuser performance si cum imi ajunge diffuserul si il vopsesc ii fac si evacuare. In ultima perioada i-am dat doar un detailing si motorina http://i.imgur.com/6Ipzxcb.png In legatura cu piesele nu stiu ce sa zic, daca sunt 1:1 si sunt de calitate buna si diferenta de pret este una mare, eu zic ca merita, acum fiecare isi stie bugetul alocat pentru chestii de genu. Merci, sa fie!1 point
-
Stai linistit ca masinile bune, corecte au pretul pe masura, ieftinituri manarite cu j'de mii de km. se gasesc la orice model, aici nu inteleg comentariile rautacioase, ar trebui sa vedem partea pozitiva a achizitiei, de problemele tehnice lasam timpul sa-si spuna cuvantul.1 point
-
In orice caz voi schmba ceva la masina in momentul in care cere acest lucru dupa verificari periodice. Tocmai de aceea nu am afisat pretul. Numai de la Nadlac pana la Bucuresti au fost 3 persoane care mi-au spus ca am dat mult pe masina (stiau ei model exact cu 40% mai ieftin) si mai bine imi luam un F10 cu aceiasi bani.1 point
-
Se poate face la Bavaria si costa undeva la 25o Ron, iti incarca softul pentru restul Europei, am facut recent la un 520d de Belgia. Recomandat ar fi sa faci resoftarea la ei avand in vedere ca au softurile originale inclusiv update uri.1 point
-
Nu am mai postat de mult timp pe acest thread masina a primind urmatoarele retrofit-uri: navi oem mk4 cu modul tv: mai demult i-am facut retrofit la HK. Problema majora pe care am intampinat-o a fost ca din doua instalatii electrice (HK si navi) a trebuit sa fac una singura. Instalatii electrice in usi oem cu HK. Revopsit capota si bata fata. Retrofit la scaune electrice. Scaunele donatoare au fost de anglia. Am observat urmatoarele lucruri: -Scaunul care are memorii are si motorasele diferite ( fiecare motoras avand o mufa cu 4 pini, spre deosebire de motorasele de pe scaunul fara memorii care are doar 2 pini) -Desi scaunele erau de anglia le-am putut folosii, nu eram sigur ca vor merge cele 3 manete de rabatare a spatarului. -Am mutat motorasele de pe scaunul din drepta pe scaunul soferului pentru a avea memorii pentru sofer si nu pasager. -Desi1 point
-
@All: Pretul pentru cei de pe forum a fost 4.500. Pe olx am avut-o la 4.900e. Am avut-o doar pe OLX. Daca iti vine sa crezi, omul a venit tocmai de la Slatina ca sa o ia.1 point
-
1 point
-
In poze arata curatica. Euro 4 si dotari, daca e ok starea tehnica eu cred ca face banii.1 point
-
Dupa 2500km prin tara (Valcea, Bucuresti, Constanta, Jupiter, Bucuresti, Transalpina, etc) pot sa spun ca se comporta exemplar, sunt multumit de noua turbina. SIngurul mic inconvenient este ca sub 2200rpm nu reuseste sa faca boost cat ar trebui fiind foarte mare dar dupa 2200 :frantics:1 point
-
Esti sigur ca nu te doare spatele sau coloana dupa impact? Sigur nu ai nici un hematom ? Nu ai dureri de cap? Eu zic sa mergi la un doctor de familie sa iti faca bilet de trimitere la alt doctor sa scoti un certificat medico legal in baza durerilor grave care le acuzi la coloana si sa te duci in termen de 30 de zile la politie sa ii depui plangere pt accident cu victime, iar atunci se schimba toata incadrarea lui si e ft nasol de el. Poate sa fie si din Honolulu, el are masina pe nr de BG dar e cetatean roman iar faptele s-au comis in RO, deci va fi judecat in RO. Daca ai un avocat bun, poti sa i-o faci rau de tot. Mergi la doctor si vezi ce te doare Jegurile astea merita pedepsite.1 point
-
Ceea ce o sa scriu, o sa imi aduca minusuri de la oamenii care nu inteleg ce o sa scriu. Vorbeste lumea ca atunci cand ai vreun dubiu ca legea nu se va aplica dintr-un motiv sau altul, poti acuza anumite dureri, desigur, daca ai fost in masina. Daca poti trai cu gandul ca vei chema un echipaj medical degeaba, cand acel echipaj ar putea salva o viata in alta parte, poti face asta... A fi corect, si cinstit, in Romania, a face ceea ce trebuie, este un lucru extrem de costisitor. De ce spun asta? De curand am fost victima unui nenorocit care mi-a lovit masina in timp ce se afla parcata (am scris pe topicul masinii). Nu spun ca vinovatul, beat fiind, dar cu posibilitati financiare s-a rugat de mine o ora si ceva sa "ne intelegem", ca il nenorocesc daca ramane fara permis, ca imi da el bani sa repar masina, doar sa nu sun la politie. Evident am sunat la 112, politia locala il stia, si a incercat prin toate mijloacele sa ma determine sa renunt (m-a plimbat in seara aia intre 2 sectii de politie), ca e de competenta lor, ca nu e, s-au coit, s-au invartit, ca n-are ala buletinul, s-au dus cu el acasa, au mai tras de timp, doar-doar ma razgadesc. Ei bine, nu m-am razgandit, a venit si rutiera, si criminalistica, i-au facut dosar penal, iar eu mi-am reparat masina pe banii mei cum ar veni, adica pe casco, si am pierdut doar in seara aceea aproape 5 ore, plus timp la asigurari, la service si asa mai departe... Vita, era cercetat pentru un alt accident in care omorase o batrana, avea dovada de circulatie, iar accidentul provocat a fost ca urmare a inconstientei lui in incercarea de a tracta cateva tone cu un utilaj vai mortii lui al carui sistem de prindere de tractor s-a rupt, si nu pentru prima data - fusese sudat de zeci de ori, si era intr-o stare jalnica. Putea omori oameni nevinovati.... Sper doar sa mearga numai in dreapta, si sa nu mai omoare alti oameni. For ever. Revenind la problema ta, ramane sa decizi daca vrei sa il "sanctionezi" pe posesorul de mertz cu numere le bg, care a demonstrat ca el se pi#a pe lege si ca e deasupra, sau nu. Am vrut sa atrag doar atentia ca acest lucru poate fi consumator de resurse, iar cele financiare pot fi ultima problema. Cred ca cel mai important dintr-o experienta este sa inveti ceva, si daca este posibil sa nu repeti greselile; sunt suficiente greseli noi pe care le poti face.1 point
-
1 point
-
In ultimele 2 zile am lucrat intens la retrofitul de EVO iDrive5. Totul este functional si acum masina are cateva optiuni in plus pe partea de media si navigatie: Apple CarPlay, Screen Mirroring, Wireless, Apps prin wireless (nu mai e nevoie de cablul USB), DAB, etc. Grafica la iDrive5 este mult schimbata, toate meniurile sunt animate, viteza de raspuns este mai mare fata de NBT, hartile sunt mult mai detaliate, de exemplu acum sunt si semafoarele pe harta. O alta schimbare este sistemul de comenzi vocale care acum se apropie de Siri sau Cortana, in sensul ca nu esti restrictionat de anumite comenzi vocale ci poti vorbi fluent si sistemul intelege ce comanda vrei sa ii dai. iDrive 5 este disponibil din 2015 pe seria 7 G11 si de anul asta dupa cum urmeaza: - Seria 6 = 03/2016 - X3/X4 = 04/2016 - Seria 3/4 = 06/2016 - X5/X6 = 08/2016 Va fi disponibil pe Seria 5 (G30) de la lansare cu toate ca pe G30 se numeste iDrive6 care in esenta e acelasi lucru cu mici schimbari grafice in meniuri. Pentru moment, BMW nu a anuntat cand vor trece la iDrive5 Seria 1, Seria 2, i3 si i8 dar cel mai probabil din 2017.1 point
-
dai inapoi la 100.000 ce naiba la masini doar motoarele se uzeaza restul pieselor nu.....1 point
-
Am schimbat simeringurile supape + distributie la Florin de la Brasov, munca de calitate. 1650 RON piese (garnituri distributie simeringuri) + manopera. Nivelul in timisoara la ulei era exact ca la Brasov, dupa lucrare. Jos palaria. Muzica din garaj de asemenea excelenta1 point
-
1 point
-
1 point
-
-montat microfon -montat antena bluetooth -montat cablu microfon -codat -montat pilot automat -codat/programat -schimbat ledurile la ceasuri cu unele labe, urmeaza inele rosii de aici (daca stie altcineva o alternativa cu atat mai bine) O data ce am activat bluetooth pe masina si l-am facut functional am aflat ca am si combox pe masina. Poze bonus: http://i.imgur.com/bHr8STD.jpg http://i.imgur.com/lB0tUW6.jpg http://i.imgur.com/Iccr4i7.jpg http://i.imgur.com/tT5XBsw.jpg1 point
-
ok. vrei NBT. dar stii ca pentru NBT trebuie sa pastrezi fata de la cic si rama de la ecran? apoi daca le pastrezi, nu mai e complet. sau poate iti cumperi separat fata de cic si rama de ecran, special ca sa pui nbt ul...... stii ce inseamna "toate cablurile de care ai nevoie" ? intreb si eu...... desfaci toata masina sa scoti pinii din sigurante si din prizele de masa? si cablu de microfon din plafon? NU-> asa ma gandeam si eu...... deci spui ca dai tot, dar defapt nu o sa dai chiar tot! multumesc celui care a dat minus. atata l a dus capul, atata a facut! si defapt vinzi ceva, pe care nu-l ai momentan la vanzare, dar o sa l ai undeva peste ceva timp. nu mai bine iti puneai tu frumos nbt ul si apoi scoteai la vanzare tot ce ti a ramas? defapt tu acum nu vinzi nimic, ai pus doar un anunt vag la deruta bafta!1 point
-
Am schimbat trimurile cu unele piano black http://115.imagebam.com/download/CMaEwzYWis8mRUQWZfg3KQ/49191/491902960/20160625_201030%5B1%5D.jpg1 point
-
Adevarul e ca romanii cand suna, prima intrebare pe care o pun e " care e ultimul pret". Mi se pare de bun simt sa negociezi la fata locului dupa ce vezi masina. Asta cu ultimul pret la telefon e dovada ca lumea cauta pomeni, eventual sa i-o dai si cu rezervorul plin.1 point
-
Si ca sa vezi o masina trebuie musai sa stii dinainte ultimul pret? Ca sa mai tragi de pret si la fata locului ca asa e invatat romanul1 point
-
ziceai mai sus ca nu am raspuns la telefon.si ca sfat de viitor,ultimul pret se face cand vezi masina,nu la telefon.....spor la cautat!1 point
-
Am instalat ultimul update pentru navi. Ii foarte faina interfata grafica. Are integrat ViperFx(aplicatie super pentru sunet) si mai are un widget foarte tare care iti arata viteza in timp real. http://116.imagebam.com/download/hqhe3TpjpsDflf7y2T8-0g/48600/485993861/navi.PNG1 point
-
La o masina de sub 100 000 km cred ca poti face revizia la 15 000 km. Dar revizia completa, nu doar uleiul si filtrul. Dupa valoarea de 100 000 km, consider ca e o idee buna sa faci revizia la 10 000 km.1 point
-
e normal deoarece ala dublu masa era terminat ca de aia l-ai schimbat...1 point
-
caz rezolvat !!! , nu stiu cum s-a intamplat dar se pare ca un dinte de la volanta a atins senzorul si i-a facut o mica urma....dupa inlocuirea senzorului cu unul din dezmembrari masina merge ok acum.multumesc pentru sfaturi !!! Si ca sa fac o mica paranteza , unii au spus ca o sa am vibratii mai puternice si fel de fel de chestii...ei bine ... ca o prima impresie , motorul vibreaza mai putin , cand opresc motorul la fel se smuceste mult mai putin decat o facea cu volanta cu masa dubla.1 point
-
Nu pateste nimic vibrochenul pentru ca seturile de conversie sunt facute si concepute de asa natura incat discul de ambreaj preia socurile aparute. La discul de ambreaj normal nu au arcuri de compensare,la discul de conversie au 8 sau 4 arcuri de compensare (4 mici si 4 mari in cazul celor cu 8 arcuri). Ce set de conversie ai luat...Valeo ? Uite aici documentatie tehnica de la Valeo vis avis de setul de conversie. document.pdf document 2.pdf1 point
-
Nu am avut vreodata probleme cu debitmetre sau turbine - masinile au pur si simplu intretinerea normala - poate umpic mai repede decat termenele normale - deci intr-un an cu o medie de 35 mii km ii schimb uleiul de 3 ori, filtrul de aer, filtru de ulei si motorina de 3 ori, filtrul de polen odata, placutele de frana cand se cer - parca de 2 ori, la doi ani epurator, lichidul de frana, antigelul, discurile de frana, au mai fost 2 bucshe, cauciucuri, stergatoare, ma rog - chestiile normale la orice masina... Mentionez ca nu snt un killer de masini - merg normal - cand se poate ajung si in 180 si nu cer de la masina mai mult decat stie sa faca - in principal snt constient ca e diesel si 90% merg intre 1800 si 3600 rpm... Motorina bag de la OMV si uneori de la MOL. Masinile stau in garaj si desi uneori snt mai murdare ext si interior sub capota snt ca la farmacie (maniac). Socoteli preturi intretinere nu fac pt ca probabil m-ar enerva suma totala dar multe din piese/consumable le aduc din Germania prin cunostinte sau daca ajung pe acolo . In general imi fac stoc in garaj ceva filtre si uleiuri. Bafta!1 point
-
Nu e pacaleala. Este pentru cei care nu isi permit 2 seturi de anvelope si nu au pretentii de aderenta sporita pentru ca ruleaza cu viteze legale. Nu stiu cati dintre voi ati prins pe vremea lui CeaÂşcĂŁ cauciucurile Victoria care erau de un singur tip si mergea lunea si vara si iarna cu ele. De ce? Pentru ca vitezele de deplasare erau mult mai mici si pretentiile nu erau atat de mari. Dacia, Oltcit, Moskvici si Lada mergeau cu aceleasi cauciucuri cate 4 5 ani minim. In timp ce vesticii mergeau cu Michelin, noi impingeam iarna la masini linistiti. La fel cum nici aer si servo nu visam si eram obisnuiti sa transpiram vara si ni se parea normal. ) Este evident ca ideal este sa ai gume de vara si de iarna dedicate, insa pentru cei fara posibilitati sau mai comozi, merg si all season sa nu ne mai cacam atat pe noi. Ca daca e sa o luam asa, cati dintre voi schimba cauciucurile cand ajung la 4 mm profil? ) Stiati ca distanta de franare de la 100km creste cu vreo 20 metri iarna intre cauciuc nou si cauciuc cu 4 mm profil?0 points
-
Vând cic plus combox (cic-ul suporta baseplate) Are cod fsc Lifetime Emulator cu camera Preț 700€-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00