Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/30/16 in all areas

  1. Mai fratilor, daca chiar sunteti interesati de masina, voi scrieti mesaje pe un forum? ASa scump e sa suni? Cine chiar vrea sa cumpere o masina suna vanzatorul si stabileste o intalnire. Daca masina ii place, atunci se negociaza la fata locului. Voi vreti ultimul pret prin mesaje si pe forum. Ca la fata locului ultimul pret sa nu mai fie ultimul pret, ca intrebati iar care e ultimul pret.) Oare daca luam masina de la dealer din Germania la fel sunam si intrebam de ultimul pret? Aia sigur negociaza cate 2 3 mii de euro cum se cauta la noi. Pac te suna cate unul si prima intrebare, dinainte sa intrebe de masina, ei intreaba " care e ultimul pret"? Daca nu ii zici ca ultimul pret este cu vreo 2000 mai putin decat cel afisat in anunt, atunci e deranj. Ba mai mult, mai sunt unii care desi aud care e ultimul pret, zic ok, vor vizionare si la vizionare iar intreaba "da care e ultimul pret" si vin cu o oferta jenanta, astfel incat ii injuri in gand pt ca ti-ai batut joc de timpul tau penttru niste toparlani care vor masini bune la preturi de dumping. Gata ca m-am inflacarat si acum sigur sar baietii cu minusuri, nu ca mi-ar pasa de ele. )
    8 points
  2. BMW 330d xDrive Aut. M Sportpaket *Voll* for 27.900Â € at mobile.de: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=229636753 Masina aceasta e de vanzare pe AUTOVIT, cu aceleasi poze la un pret de nimic. Detaliile lipsesc la fel ca si vanzatorul care nu poate fi contactat nicicum. Deci nu merita osteneala. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7Girjb.html Urmatoarea a fost de vanzare pe Mobile in jur de doua luni, pentru ca ma tot loveam de ea de cand am inceput sa caut un F30, poate si mai mult. Numarul real de km era undeva pe la 230.000+. Poate ma insel, dar o tin minte dupa jante si culoarea interiorului, fiind putine cu aceasta in jurul acelui pret. BMW Seria 3 320 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Giljt.html
    4 points
  3. De cateva zile am mai luat un Bmw, acest x1 xdrive lci. Este din 2013, steptronic, iar motorul este nenorocitul de n47 cu 184 de cai. Printre dotari esentiale pentru mine au fost scaunele sport, cutia auto, incalzirea in scaune, senzorii parcare si xenon-ul. Restul a venit bonus. Si cateva poze. Urmeaza sa ii pun niste folie pe geamuri si sa ii schimb tips-ul la evacuare pentru ca arata de zici ca e furat de la un Trabant. Nu stiu de ce se fac astea asa, si la e90 la fel arata. In rest, masina merge decent, e destul de fasneata, consumul la 130 pe pilot este 6, ce arata cb-ul. Nu stiu daca e real sau nu, sincer nu ma intereseaza prea tare. In Bucuresti pe eco pro consuma circa 10 in aglomeratie. Ce nu-mi place la ea este faptul ca e destul de rigida. Eu am luat-o pentru prietena, si cu rotile astea pe 18 este prea sport parca pt gustul ei. Altfel masina sta ca trenul pe viraje, este foarte stabila, insa in oras are un minus la confort. Si cateva poze http://i68.tinypic.com/2d1nwj7.jpg http://i68.tinypic.com/212dc0z.jpg http://i65.tinypic.com/2rrv1pw.jpg http://i67.tinypic.com/2m5du8x.jpg http://i68.tinypic.com/2i9tocm.jpg http://i63.tinypic.com/2vd5u8w.jpg
    3 points
  4. dar rolul tau care e? daca vrei sa cumperi o masina banuiesc ca iti permiti sa dai un telefon sa vezi despre ce e vorba? Auzi omul, altfel vorbesti live, iti faci din start o idee despre vanzator si ce texte are. Asa ce rezolvi ca scrii niste mesaje? cumperi masina online cumva? repet, masina nu se negociaza prin mesaje. Eu unul nu am intalnit cumparator real interesat prin mesaje. Poate voi sunteti exceptii, dar mentin parerea ca e normal sa folositi telefonul cu incredere. dar rolul tau care e? ai postat " m-ar interesa si pe mine masina". ca sa ce? daca vrei sa cumperi o masina banuiesc ca iti permiti sa dai un telefon sa vezi despre ce e vorba? Auzi omul, altfel vorbesti live, iti faci din start o idee despre vanzator si ce texte are. Asa ce rezolvi ca scrii niste mesaje? cumperi masina online cumva? repet, masina nu se negociaza prin mesaje. Eu unul nu am intalnit cumparator real interesat prin mesaje. Poate voi sunteti exceptii, dar mentin parerea ca e normal sa folositi telefonul cu incredere.
    3 points
  5. Am luat Nokian pe 17" si de vara si de iarna. Sunt foarte incantat de ambele seturi. All season nu as lua.
    2 points
  6. La cate raspunsuri de 1+2 am vazut inseamna ca 80% din utilizatori au masinile impecabile La mine trebuie sa functioneze foarte bine iar restul in functie de prioritati sunt sau nu remediate
    2 points
  7. Confirm si eu, masina nu se cumpara prin PM, eu am pierdut cateva masini suni, vezi masina live, iti zice omu atunci ultimul pret, tu eventual ii faci o oferta sub acel pret argumentand defectele/eventualele investitii necesare. Cam asa merge treaba.. Spor la cumparat PS: sa va asteptati ca la o masina buna sa nu negocieze mai mult de cateva sute de euro...
    2 points
  8. Decat Michelin energy saver sau primacy hp, mai bine "mediocrul" nokian zLine sau Line, care ma tine mult mai bine pe sosea si la franare asta nu o Spun doar eu, sunt f f multi care lauda nokian ul, Site-urile de specialitate sunt la fel de manarite ca si media, care plateste mai mult ala are intaietate. Majoritatea testelor, site-urilor, revistelor au fost "sponsorizate" de hankook si pirelli, pe unde te uiti pirelli este 1st class, hankook 2nd(care si ele Sunt tot clasa medie), dar adevarul este putin diferit, clar francezi au cea mai buna anvelopa de vara, chiar daca e facuta la Floresti, Asta pt anvelopele de vara. Cele de iarna fara doar si poate nokian le da clasa la toti, sa nu uitam ca ei sunt inventatorii anvelopelor de iarna. Anvelopele all seazon ies din discutie, sunt doar pt cei care nu vor performante de la o masina(adica incet si sigur, ca tot acolo ajungi). Imposibil ca o anvelopa sa aiba o aderenta buna si la 40-50 De grade si la -10 -20 de grade...
    2 points
  9. Cam asa sta teaba acum. Editare proprie Va multumesc tuturor pentru parerile si sfaturile de pana acum http://i63.tinypic.com/zxoah2.jpg http://i65.tinypic.com/24cirg6.jpg http://i66.tinypic.com/143f4vn.jpg
    2 points
  10. Toate sunt la fel de proaste. E efect placebo
    2 points
  11. Hmm, ma bucur ca ai rezolvat. Banuiam ca ea era de vina.
    1 point
  12. ... oricum se vede cine e interesat si cine nu ! Si cine stie sa cumpere o masina si cine la fel , nu . Aveti mare noroc de internetul asta ca v a dat posibilitatea , voua ( pustanilor) care sperati la o masina buna da nu v-o permiteti sa v-o lase la jumate de pret si apoi sa va laudati la toti prietenii ca ce tari si smecheri sunteti. Nu tin nici partea vanzatorului care nu da dovada de transparenta se pare .. viata ne cerne pe toti
    1 point
  13. Dragos @ Completechip s-a mutat de curand la Bucuresti, il recomand. Sau daca vrei sa faci si un road trip, Ginel @ PowerTech Buzau
    1 point
  14. Ce prost mă simt... am cumpărat un F30 din DE cu 180k km reali și alții iau cu 230k îi fac 140k și o vând la noi. Peste 3 ani când vreau să o vând, a mea o să aibă ~215-230k și al ăluia o să aibă ~165-180k, cine o să aibă succes la vânzarea în țară ? El, desigur, km mai puțini.
    1 point
  15. Am comandat si suruburile. Au costat 65 de lei. Foarte profi baietii de la site deoarece m-au sunat sa-mi spuna ca am comandat gresit suruburile si mi-au recomandat altceva. De indata ce primesc piesele poate le pot face undeva reclama.... Gratis. Numai bine.
    1 point
  16. Daca tii la viata ta iti echipezi masina conform anotimpului, din cauza lor am ajuns cu prima masina avuta cu rotile in sus la 30-40 la ora cred, a fost prima si ultima data cand am facut un compromis Unde muncesc acuma anvelopele nu prind 2 ani pe masina, caldura imbatraneste cauciucul si crapa ...
    1 point
  17. Nu recomand ALL SEASON nimanui. Iarna nu sunt niciodata la fel de bune ca niste anvelope de iarna si vara nici atat. Iarna se intaresc prea tare de la frig si vara se tocesc ft repede din cauza caldurii. Parerea mea e ca nu sunt bune de nimic, nu exceleaza nici vara, nici iarna. Fiecare cu parerea lui, eu nu le-as monta niciodata pe masina. Am avut un set All Season pe E90 in 2010 si le-am schimbat dupa prima zapada. Cele mai proaste anvelope pe care le-am avut eu vreodata.
    1 point
  18. EU nu recomand allseason - am avut experiente neplacute cu un Juke cu allseason din fabrica (michellin - nu stiu modelul) - un Astra din 90 cu anvelope de iarna parca era avion pe langa noi. Eu am folosit pirelli sotozero 2 ierni) si nokian vr d4 cumparate anul trecut noi- s-au comportat exemplar, nu prea am facut diferenta fata de cele vechi. Pentru vara am conti contact5 - comportament ireprosabil pana acum ( dupa ce am folosit michelin, goodyear si dunlop). Acum depinde ce vrei - daca iarna nu fortezi (mereu sub 100 km/h) sau vara sub 120, nu vei simti daca ai debica sau continental. Daca te dai pe viraje cu 140-150(sa spunem ca stai mereu la limita derapajului), cauciucurile au mare influenta!!!
    1 point
  19. O curiozitate privind anvelopele asa zis "premium": am comandat pentru al meu 520i E34 ,anvelope Nokian Hakkapeliitta R2 XL 195/65 R15 95R si toate 4 ma costa "cam" 1700 lei fara montaj!la banii astia se pot considera premium?! sa inteleg ca la iarna o sa stea masina pe drum si in curbe,da?! N-am condus niciodata masina cu tractiune doar spate pe timp de iarna si sunt cam "stresat" cand vine vorba de iarna... Cauciucuri all season n-as folosi nici sa mi le dai degeaba!
    1 point
  20. Felicitari pentru achizitie, cat despre masina arata f. bine, smecher interior, confortul il rezolvi la iarna cu jante ceva mai mici si anvelope fara runflat.Suspensia e specifica BMW rigida, dar se mai poate ajusta. Asta cu motorul e paranoia romaneasca, bucurati-va de masina, e marca premium, asta ar fi ultima problema la care sa va ganditi.
    1 point
  21. all season no season.....o data am avut all season pe masina, iarna era intarita din cauza frigului, vara moala din cauza calduri. Deci never ever....
    1 point
  22. Atunci numai cere pareri daca nu vrei sa o repari din pareri,pentru ca doar pareri poti sa primesti pe forum.Nu inteleg la ce mai faci topic daca deja te duci la niste "baieti" buni.
    1 point
  23. Prima varianta. Pentru mine primeaza partea mecanica. Degeaba e masina ca noua estetic daca nu merge ok. Zgarieturile sunt inevitabile. Si da, nu am liniste cand masina nu se comporta cum ar trebui. Si da, eu ma imprumut daca este o operatie costisitoare doar sa stiu ca rezolv problema (mecanica).
    1 point
  24. Salutare, imi poate spune si mie cineva cum pot face sa imi mearga internetul pe un e90 320d 2011 navi prof, de pe telefon prin usb,wi-fi sau bluetooth nu am reusit, poate nu am facut ceva corect. Multumesc.
    1 point
  25. Am mai spus si pe alt topic, am avut si eu consum mare la un 320i. Dupa un schimb de ulei cu liqui molly 5w40 leichlauf n-am mai completat decat vreo 1l/10k km. Incearca asta inainte de orice, nu o fi asa scump uleiul asta in UK.
    1 point
  26. de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.
    1 point
  27. Niste cursuri de pilotaj deslusesc o mare parte din problemele astea. Porsche Bmw Mercedes Audi si mai toate firmele astea serioase au in cadrul lor si cursuri de acest fel: defensive driving. Acum sunt in niste discutii pentru a deschide o scoala de pilotaj cu toate cursurile adiacente unui condus prudent, corect, sportiv si ce se mai cere.
    1 point
  28. 0 points
  29. Nu e pacaleala. Este pentru cei care nu isi permit 2 seturi de anvelope si nu au pretentii de aderenta sporita pentru ca ruleaza cu viteze legale. Nu stiu cati dintre voi ati prins pe vremea lui CeaÂşcĂŁ cauciucurile Victoria care erau de un singur tip si mergea lunea si vara si iarna cu ele. De ce? Pentru ca vitezele de deplasare erau mult mai mici si pretentiile nu erau atat de mari. Dacia, Oltcit, Moskvici si Lada mergeau cu aceleasi cauciucuri cate 4 5 ani minim. In timp ce vesticii mergeau cu Michelin, noi impingeam iarna la masini linistiti. La fel cum nici aer si servo nu visam si eram obisnuiti sa transpiram vara si ni se parea normal. ) Este evident ca ideal este sa ai gume de vara si de iarna dedicate, insa pentru cei fara posibilitati sau mai comozi, merg si all season sa nu ne mai cacam atat pe noi. Ca daca e sa o luam asa, cati dintre voi schimba cauciucurile cand ajung la 4 mm profil? ) Stiati ca distanta de franare de la 100km creste cu vreo 20 metri iarna intre cauciuc nou si cauciuc cu 4 mm profil?
    0 points
  30. ziceai mai sus ca nu am raspuns la telefon.si ca sfat de viitor,ultimul pret se face cand vezi masina,nu la telefon.....spor la cautat!
    -1 points
  31. Si ca sa vezi o masina trebuie musai sa stii dinainte ultimul pret? Ca sa mai tragi de pret si la fata locului ca asa e invatat romanul
    -1 points
  32. -montat microfon -montat antena bluetooth -montat cablu microfon -codat -montat pilot automat -codat/programat -schimbat ledurile la ceasuri cu unele labe, urmeaza inele rosii de aici (daca stie altcineva o alternativa cu atat mai bine) O data ce am activat bluetooth pe masina si l-am facut functional am aflat ca am si combox pe masina. Poze bonus: http://i.imgur.com/bHr8STD.jpg http://i.imgur.com/lB0tUW6.jpg http://i.imgur.com/Iccr4i7.jpg http://i.imgur.com/tT5XBsw.jpg
    -1 points
  33. vazut masina. o parere si de la mine (sa mentionez umil ca imi trec multe masini prin mana ori fata, sunt in domeniu) la subiect pe scurt e BIJUTERIE!!!! acum ATENTIE ca la samsari!- E LCI facelift 2014 cu navi noua cu grila noua atat pe int cat si pe ext scaunele noi LCI dupa 2014.... interior de 7 individual glazing pe geamuri, panoramic... jante in 2 dimensiuni.. connected drive, NBT.... 180mi km- f multi psihologic pe mine m ar da inapoi dar psihologic fiindca practic masina asta e ca noua si daca mi permiteti o scurta analiza: Sa ajungi sa faci km acestia in 2 ani trebuie sa mergi mult acum nu si inchipuie cnva ca a mers la piata.. sunt km facuti pe austobenzi ca n palma la turatii stabile si in linii drepte... E sigur masina de flota/ leasing etc deci service uri la zi etc... -anul- fiind atat de noua doar 2 ani (vb de sh uri bogatii de pe forum sa si ia 2018 noi suntem mai saraci pt noi 2014 e ca noua), cum ziceam fiind atat de noua inseamna ca articulatiile care includ materiale casabile precum articulatii cauciuc, garnituri motor cutie etc... anii pe aceastea le afecteaza... sunt in stare f buna -km- in conditiile in care schimburile sunt la zi o masina in general daca are ceva defect de fabrica fie pica in primi 120mi fie nu mai pica si speri un 500k fara mari probleme... Parerea mea despre masina bijuterie-tehnic estetic cred ca e ca noua. Sfat. daca o iei sa o ti 10 ani nu mai sta.. daca o iei sa o ti un an gandestete la km.. va sari de 200k si vei avea probleme sa o revinzi
    -1 points
  34. Frumoasa masina dar n47 sucks.
    -1 points
  35. Bai frate nu va inteleg, cand cineva prezinta o masina, incepeti cu distributii si turbine, de parca ajuta cu ceva pe posesor aceste comentarii total inutile. ) Posesorule, masina frumoasa, dar au probleme cu distributia si turbina mica, stie forumul si expertii sai cu certitudine, d3ci ai luat o masina proasta. ) nu te bucura de ea,ci fugi repede sa schimbi distributia, iar ca sa stai linistit mai bine iti iei motor de 3 litri ca ala cica merge 1 milion de km fara sa schimbi nimic si consuma la fel cu veceul asta de motor de 2 litri. )
    -1 points
  36. Nu inteleg care e rolul tau in discutia asta, prietene. Spune-ti off-urile pe topicurile tale.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.