Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/16 in all areas

  1. Pai dureaza o zi lucratoare....minim 8 ore. Am tot fost intrebat in timp vizavi de consum,asa ca le am pregatite : 150 - 9,4 140 - 8,7 130 - 8,1 120 - 7,2 110 - 6,2 100 - 5,6
    5 points
  2. Legat de poluare dupa ce scoti DPF-ul, ai fost sa vezi un test de noxe cu DPF activ si cu el scos? ai fi surprins de rezultat Noxele ies exact la fel, cu sau fara DPF, DPF-ul modifica opacitatea gazelor, nu noxele. Noxele sunt date de catalizator, asa ca, cu DPF scos poluezi exact la fel ca unul cu el activ Ori nu stii ce face DPF-ul, ori il incurci cu catalizatorul. PS: Exemplu concret: am fost cu un prieten cu un 320d e90 la RAR, masina proaspat adusa din DE cu filtru infundat. A scos filtrul fizic si din soft, dupa care a mers la RAR pt identificare, stabilirea noxelor pt taxa, etc. A trecut fara nici o problema, a scos exact cat era trecut pe brief (defapt cu vreo 2-3g mai putin).
    4 points
  3. Tine-l tu, ca sa ne dai o lectie si sa reduci poluarea.
    4 points
  4. poate omuletul se referea la faptul ca daca n-ar mai taia aia padurile ci din contra le-ar planta, scosul dpf-urilor la toate masinile din romania ar fi ca o picatura in ocean.
    4 points
  5. Nu e vorba ca toata lumea e cinstita, insa pe principiul asta arunci si gunoaie pe strada ca arunca toti? E gresita abordarea ta, dar da, merge si fara dpf ca taie aia padurile. )
    2 points
  6. este superba, daca o vedeam inainte s-o iau pe a mea, poate faceam un extra-efort s-o cumpar. i-ar sta bine cu shadowline si cu faruri 'fumurii' OE dar de gustibus non disputadum. E cam ce visez eu sa fac, S38 + cutie + grup + frane transplant pe a mea (525i). Merita banii, e un M5 'adaptat' impozitarii ridicole din tara lu' peste-prajit. Daca binevoiesti sa-mi spui pe PM cam cat te-a costat transplantul cat si mecanicul folosit (daca esti din bucuresti)... Caut de mult un mecanic care sa cunoasca E34 ft bine.
    2 points
  7. http://s15.postimg.org/g6tde6ia3/P1000555_Medium.jpg http://s15.postimg.org/et1qivj0r/P1000557_Medium.jpg http://s15.postimg.org/axycgazuz/P1000558_Medium.jpg http://s15.postimg.org/xb63340sr/P1000561_Medium.jpg http://s15.postimg.org/got47rx8r/P1000562_Medium.jpg http://s15.postimg.org/acdyxxu6j/P1000564_Medium.jpg http://s15.postimg.org/893jq9udn/P1000570_Medium.jpg http://s15.postimg.org/805z0chl7/P1000571_Medium.jpg http://s15.postimg.org/3prb4rci3/P1000573_Medium.jpg http://s15.postimg.org/x3n1kcf7v/P1000575_Medium.jpg
    2 points
  8. Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.
    1 point
  9. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    1 point
  10. De cateva zile am mai luat un Bmw, acest x1 xdrive lci. Este din 2013, steptronic, iar motorul este nenorocitul de n47 cu 184 de cai. Printre dotari esentiale pentru mine au fost scaunele sport, cutia auto, incalzirea in scaune, senzorii parcare si xenon-ul. Restul a venit bonus. Si cateva poze. Urmeaza sa ii pun niste folie pe geamuri si sa ii schimb tips-ul la evacuare pentru ca arata de zici ca e furat de la un Trabant. Nu stiu de ce se fac astea asa, si la e90 la fel arata. In rest, masina merge decent, e destul de fasneata, consumul la 130 pe pilot este 6, ce arata cb-ul. Nu stiu daca e real sau nu, sincer nu ma intereseaza prea tare. In Bucuresti pe eco pro consuma circa 10 in aglomeratie. Ce nu-mi place la ea este faptul ca e destul de rigida. Eu am luat-o pentru prietena, si cu rotile astea pe 18 este prea sport parca pt gustul ei. Altfel masina sta ca trenul pe viraje, este foarte stabila, insa in oras are un minus la confort. Si cateva poze http://i68.tinypic.com/2d1nwj7.jpg http://i68.tinypic.com/212dc0z.jpg http://i65.tinypic.com/2rrv1pw.jpg http://i67.tinypic.com/2m5du8x.jpg http://i68.tinypic.com/2i9tocm.jpg http://i63.tinypic.com/2vd5u8w.jpg
    1 point
  11. Deci myx? sunt sigur ca este o diferenta enorma intre 177 si 210-220 cp sau intre 350 NM si 420-440 N...Pentru ca stiu ce inseamna o resoftare de 30 cp la o masina si orice masina ar fi o schimba total, dar vroiam sa aud ce spune myx. Merita resoftare , masina trage mult mai bine . Nu e o dif de la cer la pamant dar clar se simte . Daca nu scoti dpf il va infunda mai repede , dpmdv merg amandoua sau daca e filtrul bun incerci si asa dar eu nu m-as complica .
    1 point
  12. Parisul e plin de poluare tocmai ca francezii au cumparat in nestire diesel ca de ...consuma putin. De ce dracu au bagat legea locala ca masinile mai vechi de 2010 nu o sa mai aiba voie sa circule? Pai era plin de masini diesel fara DPF, multe cred ca doar diesel si se duce dracu turistul in alta parte si uita de turnu Eiffel si gradinile Versailles din cauza poluarii.Care dintre voi vreti sa mergeti in excursie la BeiJing sa stati cu masca pe figura si sa faceti poze? Si filtrul ala numit DPF are rolul lui.....daca motorul este ok si filtrul este in regula esapamentul este alb frate ......alb ,alb. Sau poate voi le-ati luat cu el negru si ati crezut ca asa o fi normal.
    1 point
  13. Cate discutii )) a fost o decizie financiara recunosc , nu am considerat ca merita sa platesc un dpf nici nou nici sh . Resoftarea in sine Nu e obligatorie pt ca masina tragea fff bine cu dpf scos , practic era total diferita , dar am vrut sa incerc si nu regret , nu trag de masina nu am unde , la drum lung se simte rezerva de putere si acolo poti sa te joci . Responsabil normal ca fizica are limite . Consum scazut sau nu chiar nu ma int . Imi place masina , are prestanta , arata bine, o mai pastrez ca tot primesc cereri prin pm legate de pret. App schimb ulei azi , filtre si intra la revopsit o usa pt zgarieturi facute de un biciclist prost si apoi polishul de anul asta .
    1 point
  14. Sunt style 135. Ar trebui sa ai 8J pe fata si 8,5J pe spate. Si ar trebui sa ai talon de 40 pe spate ca sa dea bine.
    1 point
  15. dar ce-ai facut, sa nu-mi zici ca ai schimbat galeria cu totul. pai daca aia de la bmw is parsivi, si is: clapetele cedeaza in timp, si nu le au in lista piese de schimb decat cu tot cu galerie, de zici ca-s turnate in galeria aia, atunci clientii nu au voie sa fie si ei parsivi? important e ca prima mutare a avut-o bmw nu clientul.
    1 point
  16. De ce nu va duceti voi eroilor la aia de ne scapa de paduri si fac tot felu de lucruri prin tara? Din tastatura toata lumea e erou si toata lumea e cinstita. Fix asta era problema, ca scoatem noi dpf la masina si facem un soft ))))) In discutia despre clapete nu ma bag si nu comentez pentru ca nu le-am scos niciodata.
    1 point
  17. Valabil pt toate marcile. Una are frane si alta nu are ? ATE sau alt furnizor foloseste cumva aliaje diferite in functie de marca/modelul masinii ? Se subintelege ca este vorba despre disc standard...
    1 point
  18. Hai ca ti-ai dat in petic cu afirmatia asta de 2 bani " ai avut mai multe masini".. Bravo, esti forta maxima )
    1 point
  19. din pacate exact asa este .E frustranta chestia asta .Dar n-ai ce sa faci.
    1 point
  20. Hotaraste-te, faci reviziile la 10 sau 15k ?? Mai sus ai zis ca faci reviziile la 10000 si acum la 15000...
    1 point
  21. Nu am mai scris pe aici , 230 000 schimb placute spate , ATE , urmeaza schimb ulei , filtre si senzor nivel ulei zilele urmatoare. Am tot vrut sa o schimb dar am renuntat , inca imi place masina si ma simt f bine cu ea . Poate anul urmator , oricum e cea mai longeviva masina in posesia mea http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4218_zpswuwgmfv1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4220_zpspljvhbvt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4221_zpsokejrong.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4219_zpsuooar8an.jpg
    1 point
  22. Daca nu avea nimic de ascuns, ar fi pus vinul de cand l-am intrebat acum cateva luni, ca sa nu mai zic ca l-ar fi pus din prima in anunt fara sa il intrebe nimeni.
    1 point
  23. Dupa parerea mea, depinde si ce folie pui, unde o pui, etc. Am vazut prin oras niste masini cu folie (in special alb perlat si rosu pe niste porsche), nici nu imi dadeam seama ca e folie daca nu stiam masinile de pe farcebook dar sunt si tot felul de coteturi cu foliile alea "mate" care arata ingrozitor si ieftin.
    1 point
  24. Stii nu, ca daca vopseaua/lacul sunt in stare buna nu slefuieste nimeni nimic...si crede-ma ca desi sunt unii care isi pun folie ca e mai ieftin decat un vopsit sunt si folii care ies mai scump decat un vopsit...avantajul e ca e mult mai rapid...nu-ti "rup" masina in bugati ca si la un vopsit complet si iti si protejeaza lacul...da...cum zicea si fredie...sunt folii mai sensibile gen foliile mate pe care se vad foarte repede zgarieturile dar sunt si folii cum am avut pe X albul perlat, care intr-o zi am gasit o dunga neagra....un destept a deschis masina si mi-a desenat dunga....cu apa calduta si cu burete fin a disparut lejer dunga...daca nu era folia pot baga mana in foc ca aveam nevoie de polish...sa nu mai zic ca si daca te uitai f aproape de masina nu ti dadeai seama daca e folie sau vopsea...clar, fiecare isi face masina cum crede si cum vrea...dar sa zici ca daca iti pui folie e "tiganism" e cale lunga... P.S. Chiar nu mi se pare tiganie...
    1 point
  25. 1 point
  26. foarte faina masina si imi place ca ai fost hotarat de la bun inceput si nu ai inceput vreun topic gen "sa iau 335d sau 320d", cand era clar ca doar bati campii cum fac multi altii pe aici. Cat despre pret, e cat se poate de normal si ok pentru o piata sanatoasa ca in DE unde conteaza ca este "erste hand" si istoric service complet, unde mai pui ca e si LCI, M-pack OEM si ti-au dat si garantie. Da, e total normal pentru RO, unde se aduc pe banda rulanta foste fleet company cars birjelite care se vand eludand taxele fiscale si toti accepta asta ca fiind normal, ca asa este "smechereste", se mint ca au doar 150k km si un singur proprietar(aici au dreptate, ca doar firma de lesing a fost , din pacate nu scrie nicaieri cati posesori a avut). Bucura-te de ea si nu compara cu ce e prin RO, oricum le cam numeri pe degete cred E92 cu motoare de 3.0, e impozitul mare dom'le, merge si 2.0d, cu un soft si DPF off rupe tot, pana si lantul , ce atata 3.0.
    1 point
  27. poate nu auzeai tu zgomotul de la distributie din cauza zgomotului fuliei... asculta sa nu fie din volanta, ea cand incepe sa se duca face acest tacanit metalic...
    1 point
  28. Atunci numai cere pareri daca nu vrei sa o repari din pareri,pentru ca doar pareri poti sa primesti pe forum.Nu inteleg la ce mai faci topic daca deja te duci la niste "baieti" buni.
    1 point
  29. Nu are dpf si spui ca scoate fum cenusiu de la 2 injectoare cu valori mari, ai refacut motorul, iti papa ulei, turbina este refacuta.. A venit cineva la service si l-am intrebat ce probleme are la masina ca sa scriu in dosar "Am o problema pe spate, dar ma intereseaza fata"... am ramas interzis si de atunci omul e vedeta ), asa esti tu.. ai avut o tona de probleme si ai in continuare, dar tu te gandesti doar la o piesa anume cand pot sa fie majoritatea. Tester auto cauta la cineva de pe forum.. sunt cativa baieti buni care te pot ajuta contra cost. Nu te astepta sa te contacteze ei pe tine ca iti spun eu ca nu pentru bani fac asta asa ca mai bine cauta-i tu pe forum si da-le mesaj.
    1 point
  30. Ia-o prin oras, e liber la ora la care ajungi tu. Si mai e si zi libera, maine nu se lucreaza.
    1 point
  31. probabil ca vrei sa dai 6000euro pe masina. la 6000 euro ti o iei cu 400.000 km. una la 170.000 km cum probabil scrie in anunt costa real 8000 9000 euro in germania. ai mare grija ca multe sunt aduse din germania cu frane praf , articulatii , ambreiaje distruse si apoi reparate cu piese din dezmembrari. sa nu te plangi apoi ca bmw este o masina mizerabila . majoritatea posesorilor de bmw nu si permit aceasta masina , sper sa nu jignesc pe nimeni. daca masina este deja inmatriculata pe romania pune l sa ti arate ultimele facturi in care a cumparat piese sau ulei - sa vezi durere atunci
    1 point
  32. termostatul este comandat electric, nu se va deschide niciodata in oala cu apa fiarta.
    1 point
  33. Si ca sa vezi o masina trebuie musai sa stii dinainte ultimul pret? Ca sa mai tragi de pret si la fata locului ca asa e invatat romanul
    1 point
  34. Lasa VIN-ul te rog daca nu ai nimic de ascuns sa o putem verifica, sunt interesat de masina PS: nu-mi spune ca trebuie sa te sun pt el...suntem pe un forum dedicat
    1 point
  35. raspunsul la telefon ar fi fost un gest frumos din partea ta, din moment ce eu aveam de gand sa vin din Cluj pentru a o vedea. Spor la vanzare
    1 point
  36. Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire
    1 point
  37. Vrei solutia ,intra doar cu telefonul cu tapatalk chiar daca versiunea folosita e jalnica, cel putin nu vezi minusurile sunt curios cei trece pin cap celui care da minus in loc sa isi esprime dezaprobarea prin cuvinte si chiar sa argumenteze, inca o data felicitari pentru masina ,pentfu evacuare vrei sa faci varianta cu doua iesiri una stanga una dreapta ? Daca schimbi si difuzorul acela si pui modelul performance vopsit negru lucios =top
    1 point
  38. Pai lucioase da...dar or fi folosite gen +100k km. La mine dupa vreo 6 luni e cam la fel , mat. Depinde si de utilizator, ca-s unii care freaca de volanele alea de le ia naiba.
    1 point
  39. Poate e mai bun la atingere dar e f ok si ce avem acum pe masini, eu sunt f multumit de volan iar pielea s-a mentinut f bine, e ca noua.
    1 point
  40. E un fapt cunoscut ca daca nu ti-ai schimbat uleiul la timp, iti ingheata motorina in rezervor. De asemenea de la 200.000 km in sus, rezervorul are tendinta sa inghete combustibilul. Nu mai zic ce pateste carburantul atunci cand lichidul de frana nu e schimbat la fix 2 ani...grav!!! Sincer, cate replici as fi avut sa le dau celor de la MOL daca m-ar fi sunat sa ma intrebe de masina si starea ei tehnica. In ultima instanta le spuneam ca nu am masina....folosesc combustibilul in drujba. Anyway ea nu are voie sa inghete, and that's that! Vorba ta....scuze ieftine.
    1 point
  41. Am impresia ca mai sus se face confuzie intre noxele CO si emisiile CO2 Nu, nu poluezi exact la fel cu un DPF si cu un DPF OF. Ala la RAR a verificat emisiile de CO2 si nu noxele.
    0 points
  42. Sa inteleg ca tu habar n-ai ce face un filtru de particule. Emisiile de Co2 sau noxele cum le ziceti voi expertii autointitulati, nu au legatura cu dpf ul. Dupa cum ii spune si numele, el impiedica particulele sa fie inhalate de experti ca voi ajungand de cele mai multe ori la reținerea a 85% din particulele nocive. Practic filtreaza particulele extrem de mici de pânĂŁ la 0.01 μm. Evident ca daca mergi la rar Co2 ul o sa iasa in parametrii daca masina are catalizatorul/catalizatoarele functionale. Nu de alta insa masina poate avea 2 catalizatoare de oxidare, primar si secundar. Noroc cu voi ca informati forumul si opinati in calitate de ingineri banuiesc? Asa ca scoateti nene dpf urile si respiram curat asa-i? Ca daca nu se vad, particulele alea n-au cum sa faca rau da-le incolo )
    0 points
  43. Omule nu are nicio legatura ca aia taie copacii si ca le pasa sau nu de natura si nu ar trebui sa influenteze decizia voastra de a pastra aceste dpf-uri pe masina sau nu. Daca voi ati ajuns prin Austria, Germania si alte tari, sunt convins ca ati remarcat ca poluarea de acolo e sub ce respiram noi aici si copiii nostri. Daca tu ai mentalitate de neolitic si mergi pe principiul ca daca altu' face , de ce sa nu fac si eu, atunci n-am ce sa mai zic. Asta e mentalitatea care ne tine departe de lumea civilizata ca si natie. E ok, scaoteti dpf-urile ca oricum nu polueaza la fel ca un vapor. Pe principiul asta hai sa ne cacam toti pe strada ca si cainii o fac, deci nu e mare deranj. Bafta, nu mai am ce comenta
    0 points
  44. Le-am comandat de la cataxxl de pe forum. Tocmai mi-am mai comandat ceva, e pe drum http://i.imgur.com/PU4eYrS.jpg http://i.imgur.com/XaUfLDR.jpg http://i.imgur.com/rSe5Ndc.jpg http://i.imgur.com/uahKEDx.jpg Deci, volanul meu o sa intre la vanzare, complet
    0 points
  45. Si ce mai astepti? Eu zic ca decizia ar trebuii sa fie ca si luata dupa ce ai postat si daca vrei vin cu tine la Buzau cand te hotarasti!
    0 points
  46. Eu nu va inteleg de ce aveti impresia ca daca o resoftati, masina va fi racheta dupa aceasta operatiune. De principiu orice resoftare din asta numai bine nu are cum sa faca subansamblelor si aici intra dpf si ambreiajul- volanta si turbina saraca. Oricum cel mai mare stress pe turbina intervine tocmai la ture joase cand infigi talpa in ea. Poate ca e mai bine cum sunt setate stock sa ai cuplul dupa 1700-1900 tocmai ca sa mai protejezi putin amarata de turbina. Aici fac exceptie turbo-urile secventiale aka biturbo, unde turbina mica are rolul de cuplu in ture joase rau. Nu stiu cum e la n47-le de 177 de cai, insa vad ca la astea care au titutatura twinpower turbo, care desi e single turbo, pare mai responsiv sub 2000 ture. Asta mi se pare tiganie cu dpfoff si eliminarea clapetelor. Hai ca la prima e clar ca il dai jos din lipsa de fonduri si motivatia ca "de ce sa dau atatia bani pe unul nou cand se poate si fara", insa fara clapete eu nu cred ca motorul ala merge la fel, ca doar nu le-au pus de tampiti. Arata bine de tot vopseaua la masina ta, probabil ca ai depus eforturi uriase sa o pastrezi asa, ceea ce e de aprectiat. Eu am avut preponderent masini negre si e al naibii de greu sa le tii curate si sa arate si bine. Bravo voua ca aveti timp sa le ceruiti si sa le ingrijiti cu tot felul de smacuri, negrul e negru, pacat ca nu traim si noi in Germania ca acolo speli masina si 1 luna ramane tipla. Nota zece pt e60 ul tau.
    0 points
  47. La cum ingrijeste omul asta masina aia .. chiar sa alegi de buna voie iti slefuiasca aia cu folia lacul ca sa-ti puna folia aia ce in cativa ani (4-5) incepe sa se crape de la soare .. si sa pui in balanta aspectul ala de mat nereusit sau modelul cu un luciu mega dubios insa colorat ,moment in care incepi sa-l pui in contrast cu lookul asta original pe care il are masina acum..hmm, cred ca tu glumesti Din punctul meu de vedere folia este o "tiganie" , un fel de a spune ca fie nu ti-a placut culoarea masinii atunci cand ai cumparat-o , fie nu ai bani sa o revopsesti. In acelasi timp da, fiecare e liber sa-si faca masina asa cum doreste .
    0 points
  48. sa nu ii faci infoliere, e pacat de masina , mie infolierea imi lasa impresia de ieftin sau de o improvizatie nereusita.
    -1 points
  49. UP. Valabil http://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-17-cu-buza-cauciucuri-235-45-r17-ID6p8QS.html
    -1 points
  50. Vand set jante 17" Borbet + cauciucuri 235 / 45 R17 Continental Sport Contact 3 in stare foarte buna. Jantele sunt 8.5J ET 11 si nu au nici o zgarietura, nu sunt deloc atinse. Pret: 1599 RON Telefon: 0755 530 124 Locatie: Sibiu Multumesc
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.