Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/08/16 in all areas

  1. Nu stiu de ce dar mi se pare ca acest topic este deschis la misto...Eu daca aveam bani de M4 nu ceream astfel de sfaturi pe forum ci plateam direct platforma pana la vama si gata, asta in cel mai rau caz pentru ca e pacat sa nu te bucuri de o asa masina. Sa nu fie cu suparare pentru nimeni insa eu asa vad acest topic, totusi nu traim in evul mediu sa avem drumuri de pamant sau piatra.
    15 points
  2. Ba, las-o draq.... Parca ai avea vreun Veyron, ceva... Auzi...sa nu poti sa mergi cu un M4 prin Romania. Parca am fi in Somalia sau mai stiu eu ce colt uitat de lume care nu a vazut asfalt. Urca-te la volan si da-i talpa ca nu e facuta din portelan. PS: Dealu' Negru si Valea Oltului sunt zone de vis pt condus, mai ales noaptea....asta pt cine stie.
    7 points
  3. vine omu de la AMSTERDAM unde sunt luminite,leduri"felinare" toate cele pe strazi ,sosele... normal ca a intrat in panica noaptea pe baubau in ROMANIA si-a adus aminte ca are nunta ,servici !!! ma bufneste dreq si rasu
    5 points
  4. Bucuresti Arad pe Valea Oltului e decent. La fel e si pe Severin Harsova foarte bun. Daca mergi cu 250 e normal ca nu ai confort. Dar de aici pana a zice ca e impracticabil, hai sa nu ce cacam pe noi pe romaneste. Daca mergi cu viteze peste legale d egenul 80 localitati si 130 140 in afara nu cred ca m4 chiar si cu jante pe 19 sau 20 cat o avea este imposibil de condus 700 km. Sau iei jante pe 18 si le vinzi cand ajungi acasa. Dar pentru cateva sute d euro diferenta mai mare deranjul. Am fost acum 4 ani cu porsche 911 in road trip prin Europa si a fost confortabil. Repet, hai sa nu exageram totusi. Zici ca ai ajuns in Mozambic si mergi pe camp. Cand pleci undeva cu masina iti planifici din timp, brusc prin Romania stand la coada pe drum ce ti-ai zis " nai ia stai ca eu am nunta pe 17 si la naiba sunt in Romania la mama naibii cand mai ajing inapoi"? Pe bune? In plus, e diferenta de cateva ore per total la durata intregii calatorii din cauza faptului ca stai la cozi prin Romania. Eu Bucuresti Arad fac 7 ore cu opriri de pipi si nu merg ca nebunul. Asa ca las-o balta. Data viitoare vino cu avionul daca nu vrei sa strici prin gropi suspensia. Simplu si elegant.
    4 points
  5. Nu stiu de ce imi dai impresia de sofer care nu a avut alta masina si dintr-o data si-a luat M4. Din ce spui nu vad sa ai vreo problema cu masina sau sa fi patit ceva, tie doar ti-e urat de drumurile din Romania si de aia nu vrei sa mergi cu ea? cumperi masina noua in garantie M4 ca sa o duci cu platforma ca ti se pare ca te zguduie prea rau la gropi? Inchiriaza orice firma cu platforma serioasa cu asigurare in caz de orice. Bafta! .............M4
    4 points
  6. A trecut mai bine de 1 luna de cand nu am mai postat nimic dar am mai strans ceva jucari si informatii in acest timp. Instalatia de metanol a fost achizitionata de la un prieten,este Snow Performance Stage 3.Prima oara am avut o pompa care facea 220PSI iar acum am luat una de 300 PSI,le puteti vedea si in poze. Noua turbata cu prindere V-Band si galeria de evacuare au fost si ele achizitionate la care se va face si schimbul de filtre + ulei. Pe data de 10-11.09 voi merge pana la Arad unde este etapa de Drag pentru a vedea ce timp scoate in configuratia actuala iar dupa ce se vor monta noile jucari va face iar un traseu pentru a vedea noul timp(al doilea traseu cred ca se va face la anul pentru ca anul acesta s-a incheiat pentru iubitorii de drag). Cu noua galerie de evacuare V-Band vor fi ceva pozitii de modificat deoarece are iesirea mai in fata spre compresorul de AC si va trebuita modificata pozitia,urmeaza sa vedem ce putem face. In aproximativ 2 saptamani vor ajunge si noile ceasuri AEM X-Series.
    4 points
  7. Bai fratilor ce conteaza pt ce a luat-o? Si ce daca e speculativ? Pretul este cel mai mic pt o masina ca a lui cu dotarile alea. Nu iau partea nimanui insa va ofticati cumva ca n-ati luat-o voi la pretul ala ca apoi sa faceti profit? ) Cand vezi atatia moralisti te ia sila. Lasati ipocrizia ca oricare dintre astia care comentati, daca ati fi cumparat masina asta cu pret chilipir, nu o vindeati tot cu ceva peste? Atata vreme cat masina asa cum e ea este sub cea mai ieftina masina similara de pe piata, care e problema? Zici ca suntem la tribunal. B490rzv, nemultimirea ta care e mai exact? Ia ziceti voi baieti cat sa puna omul pret la masina lui? 25 e bine, 22? Ia spuneti voi expertilor cat valoreaza masina asta?)
    4 points
  8. Am revenit iarasi printre posesorii de bmw tot cu un e46 doar ca diesel. Ca orice masina second are mici defecte dar nu sunt mari si le-am putut trece cu vederea in momentul achizitiei O chestie misto ce am observat-o, cand bag in marsarier oglinda de pe dreapta coboara automat spre bordura dupa care revine la loc Duva vin decoder ca optiuni avem: Prod. Date 2003-10-18 Type code AP71 Type 320D (EUR) Series E46 (3 Series) Body Type TOUR Steering LHD Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110kw / 150hp Drive HECK Transmission Manual Colour SILBERGRAU METALLIC (A08) Upholstery STOFF JACQUARDANTHRAZIT (H9AT) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S249A Multifunction f steering wheel S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45 S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S386A Roof railing S403A Glass roof, electrical S411A Window lifts,electric,front/rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S550A On-board computer S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S650A Radio BMW Reverse S661A Radio BMW Business (C43) S674A Hi-Fi System Harman Kardon S710A M leather steering wheel L801A National version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP S915A Dummy-SALAPA S934A Dummy-SALAPA S936A Light alloy wheel rims "SA" P972A Comfort Package Standard Equipment S210A Dynamic stability control S548A Kilometer-calibrated speedometer S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Mai multe poze nu am momentan. Rog un moderator sa inchida celalat topic cu vechea masina. Multumesc!
    3 points
  9. 2-3 de toamna http://s17.postimg.org/qg32r31en/DSC_0722_Medium.jpg http://s17.postimg.org/c0pr5xdr3/DSC_0729_Medium.jpg http://s17.postimg.org/cnonvgan3/DSC_0733_Medium.jpg http://s17.postimg.org/z0wei9bkv/DSC_0736_Medium.jpg http://s17.postimg.org/ppaclaz1b/DSC_0738_Medium.jpg In curand masina o sa primeasca o "casuta" noua si o sa aiba parte de muuuuult mai multa atentie ... http://s10.postimg.org/yahz0qcw9/39130.jpg http://s10.postimg.org/axjxi7wsp/39185.jpg
    3 points
  10. @ cornel - interiorul lui FRE este ceva mistic , foarte putini au avut onoarea sa il vada ( nu am poze ) intretimp astazi , dupa colt ... am gasit un bolid ... cam neagru ... dar putin cam murdar :getlost: http://s17.postimg.org/fvp5cduzj/DSC_0823_Medium.jpg http://s17.postimg.org/3sjtotjxb/DSC_0825_Medium.jpg
    2 points
  11. 2 poze de azi http://s17.postimg.org/gvfg83a5b/DSC_0820_Medium.jpg http://s17.postimg.org/rgzbk3ggv/DSC_0821_Medium.jpg
    2 points
  12. Deja astea sunt rasini de occident,daca ai vrut sa stie lumea ca ti-ai luat M4,altfel toata discutia de aici da cu virgula... :goodjob:
    2 points
  13. eu nu sunt de acord cu sintagma "masina pentru incepator". dupa ce am luat permisul la fix 18 ani si 1 luna am inceput sa conduc o alfa romeo 166 cu motor 2.4. am 5 ani de cand am permis si nu am avut niciun incident(din fericire). poti sa o bulesti si cu golful si cu bmwul. daca vrei masina de oras nu vad rostul unui 320d. iar la banii aia cum au spus si alti colegi greu de gasit un bmw decent. mergi pe golf
    2 points
  14. Am avut parte de aceeasi experinta am avut si eu cu George ... soft duminica la pranz, doar ca a durat 2h din cauza ca trebuia desfacut ECU. Ulterior am fost la PowerTech pentru soft si am masurat pe dyno si softul facut de George - puterea clar nu este cea declarata de el si totul se face prin marire timpi/cantitate injectie...e un powerbox cu alte cuvinte.
    2 points
  15. un volan cu comenzi nu se doreste? ca e tare urat fara
    2 points
  16. Pai cred ca nu au fost 13grade la soare in Buc zilele astea...
    2 points
  17. Dar baietii astia de pe forum care isi vand masinile la rubrica vanzari, ofera factura? Hai ca poti, mai insista cu aberatiile, vad ca esti neobosit )) Intai era 31 mii una noua fix ca asta acum 2 ani, apoi ca de ce cere pe ea atat daca el a luat-o ieftin, iar acum daca nu o si factureaza potentialilor clienti de pe acest forum.. )) o zi buna si voua!
    2 points
  18. Asta, fix asta e motivul pentru care am renuntat la forum o vreme, aici se vinde o masina, omul poate sa o vanda pentru a plati o extensie de penis, sau pentru a dona banii unui azil de batrani. Pentru noi nu ar trebui sa aibe niciun fel de importanta, mai ales ca nu e mai scumpa decat piata si nici nu pare a fi recuperata de pe la asigurari.
    2 points
  19. ai retinut "aproape" exact. motivul cumpararii a fost vacanta, motivul vanzarii este ca vreau s-o fac cash, ca sa tin fetele la facultate vezi vreo contradictie? sunt doua actiuni diferite, cu motivatii diferite. undeva ai dedus tu ca n-am bani sa.... am bani sa ...orice, dar ii aloc catre ce doresc/e necesar. nu sunt presat de nimic sa vand, nici acum, nici peste 5 ani. vacanta s-a executat (18 zile si 8.000 km), iar vanzarea se pare ca nu va fi pe forumul asta, care se pare e interesat mai mult de can-can si de masini mult mai ieftine... mai e unul care imi tine lectii de pret, cu masini care au stat 2 ani pe stoc, cu fantome Z4 diesel samd. pot sa-i spun ca masina a fost expusa in show-room cu 52.000, iar pretul de pe factura Auto Bavaria e foarte mare, nici vorba de 31.000, nu face nimeni discounturi de 40% pentru masini noi. cine vrea sa cumpere ma poate contacta pe mail, telefon etc. e ultima mea postare aici. toate bune!
    2 points
  20. Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :
    1 point
  21. De curand sunt posesorul unui superb BMW 325i E92 din 2007, 93.000 km la bord: VIN WBAWB31090P111798 Prod. Date 2007-07-23 Mileage Check mileage and service history Type code WB31 Type 325I OL (EUR) Series E92 (3 Series) Body Type COUPE Steering LHD Engine N52K Displacement 2.50 Power 160kw / 218hp Drive HECK Transmission Automatic Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery STOFF BLUE SHADOWALCANT.ANTHRAZIT (ANAT) Options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S205A Automatic transmission S249A Multifunction f steering wheel S2MFA BMW alloy wheel, M spider spoke 193 S302A Alarm system P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armrest front, retractable S507A Park Distance Control (PDC), rear S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S663A Radio BMW Professional S694A Provisions for BMW 6 CD changer S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service Inclusive P7RSA Package Comfort S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S880A On-board vehicle literature English S8SPA Control unit COP Standard Equipment S4UAA Partially electric seat adjustment S502A Headlight cleaning system S520A Fog lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer Configurator View BMW E92 325I 2007 LE-MANS-BLAU METALLIC (381) STOFF BLUE SHADOWALCANT.ANTHRAZIT (ANAT) - WBAWB31090P111798BMW E92 325I 2007
    1 point
  22. Sau duci masina pe platforma pana la Arad...
    1 point
  23. probabil pretul si recenziile in mare parte pozitive, asta a fost in cazul meu. eu am facut softul in urma cu aprox 5-6 ani, dar vad ca metoda `trimit softul in ungaria` este de actualitate
    1 point
  24. Ce-mi place stilu' asta, vine unu si plange ca nu mere "aia" si "aia", intre timp rezolva si nu mai da pe forum. Daca as fi admin, as da autoban pentru comportament de genul.
    1 point
  25. nu am sa dau nume,dar am sa-ti expun experienta mea cu unul dintre cei 3. tanar si naiv, am apelat la el, intr-o duminica la pranz. s-a facut o diagnoza la masina, aparent totul a fost ok, s-a copiat softul masinii dupa care `a fost trimis in ungaria la modificat` . ma repet, duminica la pranz, intr-o jumatate de ora softul era gata. dincolo de acest aspect, masina chiar tragea mai tare,dar cam atat, iar asta nu e tot ce conteaza. daca o calcam in ture relativ joase, masina mergea sacadat pana facea boost. personal nu as repeta experienta, ci as apela la cineva intr-adevar priceput, cu posibilitatea testarii pe dyno
    1 point
  26. La tine sigur sunt discurile de frâna. Si eu am pĂŁțit asta la o masina. Trebuie ĂŽnlocuite discurile si plĂŁcuțele.
    1 point
  27. probabil te referi la swirls ( panza de paianjen ) , da am adunat si eu din februarie pana in prezent ceva ceva pe lac ( 7 luni aproape de la corectie care a fost medie ) , este aproape imposibil sa eviti aparitia lor in atmosfera noastra plina de praf
    1 point
  28. cauta volanta in cutie acum, ca te cearta gigi... asa e cand intrebi pe forum probleme ce tin de service
    1 point
  29. Ace sunt curios, tu ai genul ala de zgarieturi care se vad pe culoarea neagra? adica pur si simplu daca te uiti de la 2 m la ea straluceste arata beton...ee daca te apropii cu privirea sa iei fiecare element in parte gasesc plin de zgarieturi, stersaturi, etc...sunt curios daca la tine as gasi asa ceva.
    1 point
  30. Pe sistemul: "Cea mai buna leguma-i carnea de porc!" )
    1 point
  31. referitor la seria 3, e ok masina, din poze arata bine dsr chiar e scumpa. Daca km sunt reali eu zic ca fsce 13-13500. Eu am dat 14k pe una similara dar cu pachet M, km tot 130..resli..si cutie automata.
    1 point
  32. Pff, am vazut cu ochii mei pe monitor, unghiurile de fuga si convergenta rotilor sunt in parametrii, verde pe monitor iar unghiul de cadere .... este umpic iesit din normal pe roata stanga. Cica ar fi un maxim de 1 grad si 10 si eu am 1 grad si 30 pe stanga si 0 si 30 pe dreapta. DIn ce am inteles de la asa zisi mecanici unghiul asta de cadere ar fi dat de ansamblul oala - flansa amortizor - amortizor - fuzeta. De asemenea nu se poate regla decat nu niste artificii la care eu momentan nu vreau sa recurg, gen gauri excentrice pe flansa. As prefera sa inlocuiesc piesa defecta si sa rezolv problema. Amaprofundat problema si trasul in directia opusa se datoreaza unghiului de cadere diferit al celor doua roti paralele, fapt care duce la uzura cauciucului pe partea interioara la roata stanga. Daca rezolv problema o sa postez si modalitatea, momentan sunt in explorare ȘD suspensiile astea sport tare sensibile mai sunt la gropile romanesti :frantics:
    1 point
  33. Buna seara, Ăncerc sa ĂŽți rĂŁspund la o parte din ĂŽntrebĂŁrile tale atât dpdv al faptului ca am un F31 cat si prin prisma percepțiilor mele personale in ceea ce privește achiziția. 1. Cutia automata - nu as mai lua never ever mașina fĂŁra cutie automata, ca mergi interurban pe DN sau pe puținii km de autostrada ce ii avem, confortul automatei e de nelipsit. In plus cutia ZF in 8 rapoarte dupĂŁ seria F (si nu numai) e fabuloasa. 2. Navi mare vs mic - nu știu diferențele de ordin tehnic insa "da bine" un display mai mare dar in egala mĂŁsura se poate trai si fĂŁra. Personal nu am folosit navigatia mai mult de câteva ori de cand am luat mașina. 3. Costuri de ĂŽntreținere/reparații - depinde de tine unde le faci, ĂŽntr-adevĂŁr o revizie incepe de la un 1000 lei la un service inafara rețelei, eventual cumpĂŁrând tu toate cele necesare si de la 1800 lei in reprezentanta BMW. Ce e important e sa mai aloci niscai bĂŁnuți pt reparații ulterioare ce pot interveni cand nu te aștepți. Ca o fi un filtru de particule, sau un injector sau o turbina sau orice ce altceva nimeni nu cred ca poate sa ĂŽți prezicĂŁ, insa e cert ca la 175k km uzura exista si ĂŽși va zice cuvântul in ceea ce ĂŽnseamnĂŁ costuri de exploatare. Da, ĂŽntr-adevĂŁr o verificare riguroasa ĂŽnainte de cumpĂŁrare ĂŽți va da o "asigurare" ca ei o mașina corecta dpdv technic. 4. Efficient dynamic - toate au tehnologie ce ajuta sa conduci mai eficient, probabil tu te referi la la tipul de ceasuri de bord, cu sau fara conținut extins. 5. Culoare - as zice ca e o chestiune de gustul fiecĂŁruia, insa cu cat mai ĂŽnchisĂŁ la culoare cu atât se ĂŽncinge mai mult in soare, alegerea ĂŽți aparține dar conteazĂŁ cred si ce anume vei gĂŁsi. 6. Buget - nu intru in detalii de cat sa coste dar eu as alege ca si prim criteriu mașina care e in starea cea mai buna care sa aibĂŁ minimul de optionale dorite. Bafta la achiziție!
    1 point
  34. Nu mananc paine, mersi. Eu vad ca voi va agitati. Contravine standardelor voastre de experti cu ceva masina sau pretul omului? Ce sa mai comentezi pe topicul asta, ca ai consumat comentariile. Bafta proprietarului, ca oricum nu o vinde aici.
    1 point
  35. nu am vazut pe undeva ceva oficial legat de asta
    1 point
  36. Salut, Punctul 2 --> imi permit sa te corectez/completez: ceea ce spui tu este valabil DOAR la facelift si/sau la portbajul/haionul electric. Al meu nu este electric, in sensul ca nu are acel buton pe care daca apesi se inchide singur. Exista posibilitatea unei codari la cei care au butonul de inchis al haionului, a nu se confunda cu cel de inchis masina, pus tot acolo, prin care poti inchide haionul si din cabina sau din cheie. Iar meniul despre care spui tu este doar la iDrive NBT aparut la sfarsitul lui 2013 - inceput 2014. Ca si comenzi vocale, daca le inveti, poti accesa foarte multe meniuri intr-un mod extrem de comod. Jucati-va nitel cand sunteti blocati in trafic. De exemplu daca ii spui 'turn volume up 10 percent' o sa iti spuna ca cele doua moduri cum poti modifica volumul este de la buton si de pe volan . Map 1km (iti da zoom instant). Poti sa iti faci shortcut pe acele butoane capacitive cu HOME ADDRESS iar atunci cand pleci de undeva ... doar apesi pe acel buton si porneste navigatia la adresa respectiva. Sunt multe, foarte multe, de aceea marca asta si masina asta este atat de misto, doar ca pe la noi cei care o au nemeritat (vorbesc aici de interlopi, chorizzos, pesti, hoti, etc) habar n-au sa o foloseasca si ... doar o conduc. Le este greu sa seteze si posturile de radio. Daca au gasit ZU sau KISS, nu le mai trebuie altceva.
    1 point
  37. Up 2300 euro usor negociabil
    1 point
  38. Iti pot zice doar ca e 'baetas' care cam testeaza piata,a fost 14200 ,acum e 15mii.Asta pe langa ca anul trecut voia 13900,e 2011,se ocupa cu dezmembrari/samsareala si e prezent pe forum:)
    1 point
  39. nu te mai explica atat . Ai pus un anunt , sanatate . Daca o primeai cadou trebuia sa o dai cadou , erai fraierul perfect si de apreciat )) Bafta cu ea
    1 point
  40. acu' cateva ore ziceai ca ai luat masina 'strict pentru o vacanta pe coasta de azur ' ....acum zici ca tre' s-o vinzi deoarece nu ai cu ce sa-ti tii fetele la facultate .Ciudate sunt meandrele vietii :worthy:
    1 point
  41. Ce groapa sa fie aia sa se strambe fuzeta/amortizor?
    1 point
  42. Diferentele sunt minore. Nu ma deranjeaza cu nimic acest topic, la momentul comentariului meu initial era mentionat un pret de 52.000e, eu de ala m-am legat. Ce e asa greu de crezut? Asa cum la e93 a fost discount de 21.000 (aparuse seria 4), asa era si la z4 (aparuse facelift). Nu sunt cele mai cautate masini, discount-urile sunt mari. Nu mai luati drept reper pretul de pe configuratorul online, ala e orientativ.
    1 point
  43. arhicunoscuta problema la motoarele respective...se topesc pistoanele, nu scapa cu injector
    1 point
  44. El are un stil sportiv ... cum o fi ala nu stiu, am incercat sa aflu si eu. Dar asa cum vedem saptamanal la TV, multi considera ca BMW e masina suprema ... masina mai sportiva ca BMW nu exista.
    1 point
  45. Aaa deci inainte sa schimbi discurile iti vibra la franare deci erau ovalizate elea vechi? Pai cum vine ca tu te cam contrazici, zici ca discurile nu se ovalizeaza? Ala inainte a mers foarte sportiv de s-au ovalizat? )) pacat ca am incercat sa iti spun lucruri bune... eu am avut e60 de mult dar na tu le sti pe toate. Unii pe forum nu merita nici cel mai mic sfat...
    1 point
  46. Am resofat eu masina personala un Passat CC la Completechip, are sediu si in Bucuresti cu tot cu dyno, vine in general cateva zile pe saptamana in Bucuresti cand are cereri. Ce pot sa zic acum dupa cateva zile de la resoftare ca masina consuma cam la fel, poate mai putin si trage mult mai bine...Filtru de particule inca il am pe masina, alte lucruri nu am observat. Masina a scos stock 132 cp din 140 si 337nm cuplu fata 320nm cat zicea fabrica, resoftata 174 cp si 403 nm, a mai scos si 177 cp dar am zis ca eu vreau ceva safe si a mai modificat putin softu. Incerc sa atasez si fisa dyno ca sa va faceti o parere. Distractia cu tot cu dyno a costat 300 de euro, preturile sunt in functie de masina. La Exelixis Motorsport am vrut sa fac prima data dar cereau prea mult si din ce am vazut dyno-ul lor arata cam prea multi cai putere la mai toate masiniile... acolo cam niciuna nu are pierderi din fabrica... aici va faceti voi parerile.
    1 point
  47. Poze cu maimuta barca. Dupa ce rezolv cu "buba" de pe usa, o sa merg la o decontaminare + ceruire. Asta daca nu o fac eu, ma mai gandesc. http://s26.postimg.org/hliz9nf5x/P5300160.jpg http://s26.postimg.org/ip33llzt1/P5300163.jpg http://s26.postimg.org/gfjkolg91/P5300165.jpg http://s26.postimg.org/nsyynk0at/P5300157.jpg http://s26.postimg.org/i246w32x1/P5300158.jpg http://s26.postimg.org/6eeqfa35x/P5300142.jpg http://s26.postimg.org/kr3kzuxs5/P5300149.jpg http://s26.postimg.org/jfvtre26d/P5300151.jpghttp://s26.postimg.org/pyt9i23r9/P5300155.jpg
    1 point
  48. sincer nu m-am uitat sa vad cand a fost scris ultimul post,eu am scris aici cum a fost,poate pe viitor vor mai fi si altii care se vor lovi de problema asta.nu vad ce te doare pe tine de fratimiu dak are sau a avut m3,eu nu am vrut sa ies in evidenta cu acest aspect,poate ca e mai bine pe viitor sa nu mai scriu nimic pe acest forum,si ar mai bine sa las loc pt oameni ca tine care au ceva de spus cu adevarat.bafta
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.