Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/10/16 in all areas
-
Niste cadouri http://i.imgur.com/PaD02BT.jpg http://i.imgur.com/po0pomO.jpg http://i.imgur.com/ettZML0.jpg http://i.imgur.com/Ebva1j0.jpg http://i.imgur.com/quAe5AI.jpg Mai multe poze aici: http://imgur.com/a/uKhYa5 points
-
Da l-am vazut, totusi e schimbat acum 2 saptamani cu fulia, l-am luat gates ca asta am gasit pe stoc, pentru Ina trebuia sa mai astept ... Intre timp am spalat masina si am dat cu un quick detailer de la Sonax. ( peste ceara Colinite 476s aplicata acum 2 saptamani) http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/79c310388b7f5e45eda16e74a81f119d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/56cdabb4c14864769b96da93abd98a8b.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/26f3cbc7f5d691ba43a21a0507f85f09.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160910/c8020ba95f9a93795fdd3deff5c785d2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
Cel mai bine era sa arunci un ochi pe mobile,cautai ce anume vrei,ocheai cateva masini,eventual sunai sa mai fie disponibile,si apoi plecai la drum...asa ce faci,mergi din poarta-n poarta?2 points
-
mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .2 points
-
Ba, las-o draq.... Parca ai avea vreun Veyron, ceva... Auzi...sa nu poti sa mergi cu un M4 prin Romania. Parca am fi in Somalia sau mai stiu eu ce colt uitat de lume care nu a vazut asfalt. Urca-te la volan si da-i talpa ca nu e facuta din portelan. PS: Dealu' Negru si Valea Oltului sunt zone de vis pt condus, mai ales noaptea....asta pt cine stie.2 points
-
Pentru mine cel mai urat model BMW actual este X3, este patratos, parca taiat cu bomfaierul si are un aspect de NFS 1 (daca mai tineti minte masnile alea din NFS la inceput, care umpleau traficul...niste patrate enervante si colturoase...) Nu am gasit nimic sa imi placa la X3. Eventual si voi cateva argumente, subiective desigur <_<1 point
-
Salutare, La sugestia colegilor de pe topicul de achizitie, revin si eu cu o scurta prezentare a noii masini. Masina in cauza este un 520d, F10. Provenienta este Belgia, KBC Autolease (adusa de un intermediar in RO). KM la achizitie au fost aprox. 123k Investitii facute pe termen scurt: cauciucuri de vara, eliminare power reduction +inmatriculare, asigurari etc. Investitii necesare din punctul meu de vedere: revizie cutie automata si posibil distributie (din punctul meu de vedere nu are zgomot, cei din service are ar "beneficia" de lucrare spun ca "parca se aude ceva") Din lipsa timpului cred ca revizia se va intampla luna viitoare, va tin la curent cu rezultatele. Am atasat si cateva poze1 point
-
Vei ajunge sigur cu o masina daca o gasesti intr-un final mult mai scumpa decit o cumperi din tara de la cei care se ocupa de asa ceva,sint masini aduse de afara de pe situri de licitatii care tu nu le gasesti la parcuri si nu la un pret asa bun,in al doilea rind cu cei care merg cu tine si stiu germana vezi ca multi fac cartine inainte cu parcul de unde cumperi masina si isi pun 500e dau chiar mai mult peste pretul masini stiu destule cazuri,vei cheltui multi bani pe hotel si deplasari,sint multi care cred ca merg in germania si gasesc masini girla dar nu este asa.1 point
-
1 point
-
Da, chiar sunt. DacĂŁ omul ĂŽși permite, va folosi platforma pana unde sunt drumurile ca masa. Chiar erau mai bune anii trecuți, naiba știe ce fac ĂŁștia, o luam iar la vale. http://cdn.biziday.ro/wp-content/uploads/2016/09/autostrada.jpg1 point
-
Salut. Mi-am luat un player aftermarket l-am montat si se aude zgomot din ala de fundal. Aiurea rau zici ca am modulator... Stie cineva ce pot face sau eventual dati-mi o schema cum se leaga firele poate nu le-am legat bine. Mulțumesc.1 point
-
1 point
-
Auzi...asa ca idee?! De ce pui pozele de pe cotw si pui pretul cu tva?! Ai luat masina, nu? Cati ani ai?)1 point
-
M-ai salvat! Am vorbit si a zis ca il si pune azi la curier. Sper sa nu fie probleme. Multumesc mult pentru anunt.1 point
-
Pai aia am zis si eu...dar copiii forumului stiu doar sa de-a un minus la o intrebare fara sa si raspunda )..1 point
-
1 point
-
La fel cum au zis si ceilalti colegi si fara s-o iei ca si jignire, dar esti putin cam paranoia. Incearca sa-ti dai seama ca exagerezi si ia-o din loc fara platforma. Ar fi pacat sa nu te bucuri de asa masina. Si contrar proastei reputatii de care se bucura drumurile noastre, sa stii ca s-a cam schimbat situatia. S-au imbunatatit multe din drumurile principale, cele europene/nationale. Intr-adevar, cele judetene, de cele comunale nici nu mai pomenesc, multe inca sunt jalnice. Dar in cazul tau vei merge doar pe cele mari. Sa nu mai zic de faptul ca poate pe-o distanta mai mare de jumatate poti merge pe autostrada. De la CTA la Buc vei merge pe A2. De la Buc la Pitesti mergi tot pe autostrada, pe A1. Din Pitesti fie mergi pe Valea Oltului fie pe Craiova. Pe Valea Oltului n-am mai fost de ceva ani, dar stiu ca drumul era destul de bun pana la Sibiu. De la Sibiu vei merge pe autostrada pana la Deva cu o mica iesire de pe ea din cauza lu' PuieMonta. La Deva ai posibilitatea sa mergi spre Lugoj de unde ai autostrada pana pana la iesirea din tara la Nadlac. Partea nasoala o reprezinta intr-adevar portiunea dintre Deva si Traian Vuia(unde incepe autostrada). Aceasta portiune se desfasoara pe o zona colinara, Cosava, destul de denivelata cu foarte multe curbe. Pe de alta parte se lucreaza intens la autostrada a.i. sa lege cele doua portiuni gata finalizate, cea dinspre Deva si cealalta la Traian Vuia(Lugoj). Lucrandu-se intens, actualul drum e plin de camioane ce transporta pamant si multe altele. In iunie cand am fost la Sibiu am avut ceva experiente neplacute atat din cauza denivelarilor, dar si a camioanelor. Pe de alta parte, de la Deva ai putea sa continui tot pe DN1 spre Arad via Ilia. E destul de circulat drumul, dar n-am auzit sa fie spart ori denivelat. Intorcandu-ne inapoi la Pitesti, am spus ca de aici mai poti merge spre Craiova. Drumul pana aici stiu ca a fost refacut de curand, deci no stress. Nu-s 100% sigur de acest lucru, dar daca e cineva care a circulat recent pe aceasta portiune ma poate corecta. De la Craiova pana la Timisoara, e drumul "atza". Timisoara - Severin si invers merg destul de des si-ti garantez ca n-o sa ai nici un stres. A fost refacut de la zero acum ceva ani si tine inca bine. E o placere sa mergi pe aceasta zona, desi in ultimii 3 ani s-a aglomerat tot mai tare. Pe zona viaducturilor dintre Severin si Orsova, fiind multe pasaje, s-a mai spart asfaltul in zona imbinarilor, desi am observat luna trecuta ca s-au cam reparat. Oricum nimic de speriat. Va fi o placere mai ales pt M4 sa conduci pe aceasta portiune. Iti garantez. Doar sa ai grija la radare ca mai stau "tiganii" la panda. Ai ceva ace de par la traversarea a doua pasuri(Ciregau si Domasnea), iar in rest vei avea parte doar de viraje rapide in mare parte1 point
-
Bucuresti Arad pe Valea Oltului e decent. La fel e si pe Severin Harsova foarte bun. Daca mergi cu 250 e normal ca nu ai confort. Dar de aici pana a zice ca e impracticabil, hai sa nu ce cacam pe noi pe romaneste. Daca mergi cu viteze peste legale d egenul 80 localitati si 130 140 in afara nu cred ca m4 chiar si cu jante pe 19 sau 20 cat o avea este imposibil de condus 700 km. Sau iei jante pe 18 si le vinzi cand ajungi acasa. Dar pentru cateva sute d euro diferenta mai mare deranjul. Am fost acum 4 ani cu porsche 911 in road trip prin Europa si a fost confortabil. Repet, hai sa nu exageram totusi. Zici ca ai ajuns in Mozambic si mergi pe camp. Cand pleci undeva cu masina iti planifici din timp, brusc prin Romania stand la coada pe drum ce ti-ai zis " nai ia stai ca eu am nunta pe 17 si la naiba sunt in Romania la mama naibii cand mai ajing inapoi"? Pe bune? In plus, e diferenta de cateva ore per total la durata intregii calatorii din cauza faptului ca stai la cozi prin Romania. Eu Bucuresti Arad fac 7 ore cu opriri de pipi si nu merg ca nebunul. Asa ca las-o balta. Data viitoare vino cu avionul daca nu vrei sa strici prin gropi suspensia. Simplu si elegant.1 point
-
Nu stiu de ce dar mi se pare ca acest topic este deschis la misto...Eu daca aveam bani de M4 nu ceream astfel de sfaturi pe forum ci plateam direct platforma pana la vama si gata, asta in cel mai rau caz pentru ca e pacat sa nu te bucuri de o asa masina. Sa nu fie cu suparare pentru nimeni insa eu asa vad acest topic, totusi nu traim in evul mediu sa avem drumuri de pamant sau piatra.1 point
-
Nu stiu de ce imi dai impresia de sofer care nu a avut alta masina si dintr-o data si-a luat M4. Din ce spui nu vad sa ai vreo problema cu masina sau sa fi patit ceva, tie doar ti-e urat de drumurile din Romania si de aia nu vrei sa mergi cu ea? cumperi masina noua in garantie M4 ca sa o duci cu platforma ca ti se pare ca te zguduie prea rau la gropi? Inchiriaza orice firma cu platforma serioasa cu asigurare in caz de orice. Bafta! .............M41 point
-
nu te mai explica atat . Ai pus un anunt , sanatate . Daca o primeai cadou trebuia sa o dai cadou , erai fraierul perfect si de apreciat )) Bafta cu ea1 point
-
Oficial nu se mai poate, am incercat eu la Bavaria. Sper sa nu se considere reclama, am facut la BMW Service Scream (Tezparii). (este resoftare completa, nu se da ECU-ul jos de pe masina pentru rescrierea hartilor - aka "chip tuning") @cavaliere - cei de la filaret au zis ca "se aude putin"1 point
-
Pai cum nu vezi problema? Trebuia sa intrebe expertii forumului la ce pret sa o puna ca sa nu se oftice ei ca a pierdut el doar 1000 euro . Pe forum sunt atatia justitiari si oameni corecti si isi baga unghia in gat pe orice topic de vanzare daca pretul li se pare lor mare, desi multi dintre ei schimba brate lemforder si merg 30 mii cu un ulei. Daca omul o lua si gratis, dar a pus-o la un pret mult sub ce e sub piata, care e problema? Cred ca nu degeaba am inventat noi romanii zicala " cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia". Sa curga cu minusuri )1 point
-
Va lamuresc eu cum stau lucrurile ca am vrut si eu sa iau masina asta si sant la current Masina a fost castigate la o tombola la E mag de catre o persoana care nici nu avea nici carnet Persoana respectiva nici nu a iesit din curte de la AB si a puso la vanzare in regim de consignatie A stat la AB cateva luni din septembrie pana in noiembrie aproximativ la pretul de 34500 euro Am facut si eu o oferta de 30000 fostului proprietar dar nu a fost de accord asa ca am zis pas Am mai facut niste calcule si devalorizarea masinii era destul de mare iar motorul destul de mic Ulterior am aflat ca masina a fost cumparata de actualul proprietar undeva la pretul de 33500 Daca el vrea sa piarda doar 1000 euro dupa ce sa plimbat un an cu o masina noua nu e rau Oricine care cumpara o masina de noua nu o tine doar un an sau doar o vacanta pe coasta de azur1 point
-
Astazi a venit randul sa ma ocup de exterior: -prespalare autobrite magic foam -spalare metoda 2 galeti si sampon Sonax -decontaminare argila Bilt Hamber -aplicare sealant lichid chemical brothers -aplicare ceara Colinite 476 s -buffing. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/7f72324c8f5099958e67f904bc1edd37.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/ee79b988bed9322b0ffd9026b19224b9.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/be34c2bdcc187ed84d774565ef89b3a4.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/39677b55d20b497bc46f68f15254fb8c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/b8eaff03150297b5f2b3b95901c5621d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/dfc4fa47f7327a1fc0a8e53f1eb54f23.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/3584d88245d81d97e882192e4ea48aad.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/3979cf7eff066bee840336522e65d36a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160828/1f4727c37a731742107f7411d165344e.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
iti iei motor de 3000 , masina ultima generatie si ti faci probleme de consum ). daca ti mai zice cineva ca revizia costa 2000 ron minim n o mai cumperi )1 point
-
Acelasi ulei 5 litri se gasesti si pe XXXXXXXXX.ro la 165 lei. Recent am cumparat de la ei un bidon de 5 litri De acord cu ceea ce spui legat de UOA. Daca tot esti fan oiclub.ru, iti recomand topicul lor cu motoare desfacute. Acolo este mai incitant rezultatul utilizarii indelungate a unor uleiuri. Subaru recomanda schimburi de ulei dese pentru motoarele care ruleaza sportiv. Valvoline au un proiect in SUA. Cei care folosesc gama synpower, si fac schimburile de ulei la 6000 km primesc garantie la motor 300.000 mile. Daca motorul are probleme in acei KM, valvoline ofera 5000 dolari pentru reparatia lui. Evident, schimburi facute in service-uri etc etc. Unele fime de uleiuri printre care si Motul specifica la unele motoare regimul sever si regimul normal, regimul sever fiind de 6 luni sau 7500 km. La BMW nu este de fugit de uleiurile Shell pentru ca BMW a considerat castrolul neadecvat pentru noile lor motoare. Cei de la Shell au investit foarte mult si au scos uleiuri care intr-adevar dau rezultate excelente dpdv al uzurilor si curateniei. Nici la grupul VAG ( imi cer scuze daca deranjez pe cineva ca tot precizez de el ) nu sunt toate roz cu castrol. De ceva ani uleiul de origine pentru acest grup este si VAPSOIL adica Shell-ul facut pentru masinile grupului VAG. Tendinta multor producatori este sa scape de castrol pentru ca si-au luat-o rau de tot in cap si si-au batut joc in ultimii ani dpdv al investitiilor facute in dezvoltarea de lubrifianti moderni low saps. De exemplu Petronas, o firma de care ai zice bai e non name. Are parteneriat cu mercedes benz in dezoltarea de uleiuri pentru divizia AMG. Mobil 1 are parteneriate si ofera ulei de prima umplere pentru Porsche, Bentley si alte nume mari. De asemenea uleiurile lor sunt folosite de ABT celebra firma de tuning de la nemti. Valvoline vin foarte tare din spate, in unele reprezentante deja si-au facut loc si le gasesti produsele. Fuchs la fel, sunt printrei cei mai buni in prezent. Cei de la BMW au fost destepti. Au parteneriat cu Shell si dezvolta uleiuri pentru motoarele lor. De apreciat acest lucru. Ulei BMW 0w40 C3 nu gasesti in comert sub sigla Shell. Sunt uleiuri dedicate grupului BMW ceva foarte rar. Iar ca si calitate .... jos palaria. Aditivari excelente cu molybdenum si boron nitride in cantitati bune. Detergenti excelenti si uleiuri care intr-adevar duc km grei.1 point
-
Salutare tuturor! Sunt nou aici ,si proaspĂŁt posesor de BMW 320d e 91 2009 combi. AsearĂŁ am patit-o:avand funcția start stop setatĂŁ automat,cand am vrut sa plec de la semafor Masina nu a mai pornit urmatĂŁ de martorul check engine aprins. Am impins-o si plecat cu a doua,am ajuns acasĂŁ,parcat,insa dupĂŁ c am oprit motorul...aceeași problemĂŁ. Din experienta voastrĂŁ,c anume poate fi...si cat de grav? Ms frumos,zi frumoasa!!!1 point
-
Dupa cum am stabilit in privat cu el, am fost si mi s-a returnat contravaloarea cablului USB cu codul corect pe care il voi cumpara de la BMW, respectiv 200 lei. La fel de bine puteam sa-i las lui Adrian cablul USB actual, nu sunt samsar de cabluri USB. Cablul instalat probabil il voi arunca, pt ca il banuiesc defect. Consider problema incheiata. Observ un sentiment prezent la cativa, ca daca Adrian s-a oferit sa rezolve, inseamna ca totul e ok. Apreciez ca s-a oferit, dar cand am avut nevoie, a fost de negasit. Iar problema ramane prima instalare pe care a facut-o. Chiar daca ma intorceam a doua oara, era pentru cablul auxiliar care lipsea, nicidecum pt schimbarea cablului USB, asa ca acum eram practic la a treia vizita. Si timpul pierdut si nervii mei? Ca n-a functionat una, ca n-a functionat alta? Nu mai conteaza, doar s-a oferit sa returneze banii deci e ok. NU vreau banii, nu vreau o a doua sau a treia instalare, voiam doar montajul unui USB functional, din prima, si un cod de cablu, din a doua! Pentru asta am scris aici. Mai trebuie sa raspund altor doua persoane, respectiv lui Vision335 - ai scris mai succint si ai surprins mai bine ideea decat am facut-o eu in cele 2 pagini. Iar Cosmin, imi pare rau ca gandesti asa. O fi usor sa incadrezi oamenii in tiparele pe care le ai si sa ii asociezi cu experientele tale, mai ales ca te ocupi cu diferite servicii, dar nu cred ca e cazul. Te stiu de pe vwforum, ti-am urmarit topicul de acolo cu Passatul modificat, stiu si experiente neplacuta de aici de pe forum, tot de la feedback, cu Vlad320. Inteleg ca Adrian te-a ajutat, dar sincer, nu pot sa inteleg reactia ta de aici. Cum ai spus si pe topicul lui Vlad320, timpul pierdut cu el nu il mai recuperezi. Acelasi lucru e valabil si invers, in cazul unui client. Ca idee, am venit de fiecare data de la Ploiesti pana la Adrian. 2 ore dus, 2 ore intors. De doua ori. Deci te rog sa nu mai presupui, nici referitor la timpul meu petrecut pe drumuri, nici despre caracterul meu si nici despre banii pe care sunt dispus sa ii cheltui pe una sau pe alta. Cred ca tot ce a fost de spus s-a spus, eu ma retrag din discutie. Problema e incheiata, atat cu Adrian, cat si threadul, din punctul meu de vedere.1 point
-
O sa simplific: Eu l-am contactat doar pentru o informatie. El a vazut si nu a raspuns. Eu dupa aceea, vazand ca ma ignora, am scris aici pe forum. A ales sa raspunda in public, iar oferta de remediere/returnare a venit dupa toate demersurile mele de acum. Acum e cronologia clara? PS: Am primit mail de la el ieri seara. Revin cu decizia si remedierea problemei, daca e cineva interesat.1 point
-
eu am avut 5w30 ( a mancat 2l la 10.000km) acum am 0w40 ( 1l la 8.000km) si acum am cumparat liqui moly 5w40 , cele din urma fiind castrol. daca 5w30 si 0w40 este recomandat ,atunci este si 5w40 , oricum nu avem noi temperaturi de -30grade sa zici ca trebuie 0w40. parere personala ps. motorul meu este n42b201 point
-
Nu ma deranjeaza minusurile ci lipsa argumentelor. Adica mi se pare normal sa dea minus, insa sa si ofere o parere bazata pe argumente.1 point
-
Un coleg de pe acest forum a spus ca i-a mers si pe navigatia cu sageti (2006). Merita sa incerci. Ai PM.1 point
-
0 points
-
Chiar nu exagereaza, drumurile sunt infecte, niste ruine, din FĂŁget pana in Deva numai gropi si cratere am crezut ca dezmembrez masina, tronsonul de la Sebes inchis si drumul vechi este praf, acum 3 ani era in stare buna.... pe valea oltului o coada infernala, dementi, si cateva lucrari care te tin ore intregi pe loc, plus restrictii de 30km/h pe toata zona, pe valea oltului se circula foarte bine inainte acum este un jeg, centura bucurestiului pe sensul spre cta era goala si multumitor de buna, iarasi aici vorbesc unii fara sa cunoasca starea drumurilor din tara..... deci centura este lux pe langa ce am vazut prin zonele mai sus enumerate Autostrada soarelui are 300.000 de placi denivelate se circula excesiv de repede, cu cateva masini in fata mea un tampit a sarit la o denivelare de pe autostrada in sant.... Pe bucatile de autostrada se circula totusi ok si am reusit sa scot un timp ft bun 19 ore pana acasa... Deci repet, drumurile sunt o mizerie0 points
-
Este parerea ta si o respect. Eu insa daca masina merge bine si nu se aude nimic suspect nu imi bag degetele in ea. Am fost la Proleasing, au masurat, desi nu se auzea nimic insa am zis sa verifice si au zis ca e ok. Ideea era ca exista un test si nu e chiar asa dupa ureche cum se insinueaza. Nu poate sa iti garanteze nimeni ca nu trebuie schimbata, insa pe principiul asta poti sa mori a doua zi de infarct desi esti sanatos tun. Asta nu inseamna ca trebuie sa iei preventiv toate medicamentele.0 points
-
De acord cu ce a zis branevl...majoritatea masinilor si cand spun asta ma refer la 90% din ele, sunt forjate, neingrijite, gropi, nu se baga niciun ban pentru intretinere, nu se compara o masina la 200k facuti in Romania de noua cu una la 200k facuti in Germania de ex...este o diferenta incredibil de mare, iar masinile ingrijite care sunt mai scumpe, s-au investit multi bani si mult timp in ele se spune ca sunt prea scumpe si ca nu se merita cand de fapt asa e normal in alte tari, cand te duci cu masina la service sa iti rezolvi aproape orice problema, ei cumpara injectoare-turbo-dpf noi, noi ne adaptam nu avem cum sau vorbesc din punctul meu de vedere si nu am o situatie proasta...Eu cand am dat 8000 Euro cu totul in 2013 pe un golf 5 din 2006 cu optiuni minore mi sa spus ca am dat prea mult, cand am dat anul asta in ianuarie 12.500 (doar masina) pe E60 mi se spune si acum ca mult prea scump...normal sunt unele E60 ok si la 10.000 euro, dar din pacate eu nu am gasit, nu am gasit sa cumpar masina aproape impecabila, la 179k reali sa arate exact ca una din Germania si pe partea estetica si pe partea mecanica-electrica. Da chitsro de cand am luato am bagat doar reparatii necesare cam 2.000-2.200 lei. Erau niste lucruri care nu s-au schimbat la masina niciodata si trebuiau schimbate si da o sa mai schimb si distributia care altii imi zic ca la km care i fac pe an cam 10.000 km ma mai duce cel putin 2 ani, dar nu vreau sa risc. Sfatul meu e sa nu te bagi la masini noi deoarece sunt foarte multi bani care i pierzi imediat. La o masina noua ma gandesc ca vrei sa pui cam tot pe ea sa numai faci retrofituri.Daca chiar vrei o lejeritate ia o masina de 2 ani vechime...nu poti sa vrei sa iei o masina care acum ceva timp a costat poate 70.000 euro, o iei la 10.000 si daca bagi chiar si 1000 euro in ea pe an mori de nervi... mie unul decat sa dau 50.000 euro pe o masina noua, mai bine iau una second si cu cat bag in ea 5 ani + suma la cumparare nici nu ma apropii de jumatate din 50.000. Iar masinile in leasing..iarasi sunt o paguba mai mare ca banca. Nu o vinde si ia-ti gandul de la masina noua, parerea mea! Sau vinde-o si ia-ti tot una second, dar verificata cum trebuie sa nu o iei cu probleme!0 points
-
Hai ca e exagerata rau problema pe care ne-o prezinti,cu reclamatii si toate cele,de vreme ce neo s-a oferit si se ofera sa remedieze ce e de remediat sau sa returneze suma.-1 points
-
Si mie mi se pare exagerat topicul. Omul s a oferit sa iti returneze banii. S a oferit si acum. Ce mai vrei?-1 points
-
-1 points
-
Ba dimpotriva, eu cred ca nemultumirea a pornit de la pret. Am intalnit si eu astfel de oameni. Le e jena sa-ti spuna pe moment ca li s-a parut cam scump (chiar daca lucrarea e fara cusur), dar le sta oarecum pe limba. Asteapta mocnit si la prima neregula se declanseaza furtuna, iti sar in cap si-ti scot ochii cu calitatea. Apoi poti sa faci si pe dracu-n patru, niciodata nu-l vei mai multumi. Tu esti doar cel ce l-a jecmanit. Vreau sa vad cat e de multumit dupa ce se-ntoarce de la Neo.-1 points
-
azi am ajuns pt prima data la neo(1,2 codari, activare internet, reglaj alarma viper), ce pot sa zic este ca...am ramas uimit cat de super ok este, este un baiat super de treaba, am ajuns la ora 17:45 la el, tarziu si din punctul lui de vedere si din punctul meu de vedere, DAR...omu s.a ocupat de masina mea personal. totul s.a intins pana la ora 21 (cred ca o ora am stat la barfa ) in primul rand stie ce face si isi face foarte bine treaba, orice l.am intrebat, orice curiozitate am avut, am primit raspuns, sfaturi in vederea retrofiturilor si ale codarilor. o sa apelez de cate ori o sa am nevoie cu toate ca imi este peste mana din cauza distantei. pt felul un care s.a comportat cu mine ca si client +1-1 points
-
-1 points
-
Am gresit, era 2.0i. Restul datelor sunt corecte. Masina era pe stoc. P.s. z4 era fara facelift, de aici discount-ul.-1 points
-
Sal! 0732321582! Poti trece la climatronic si fara senzor solar sau auc!iti trebuie aeroterma fara pesa cu tepi , o ai deja in cea manuala! Gps se pune la parbriz dar sa nu fie acoperit de tabla!-1 points
-
Dar care e relevanta ca sunt pozele de pe cotw? Nu e aceeasi masina? Si de pe cotw sunt poze facute real, nu photoshopate cum se practica in majoritatea anunturilor cu umbre si lumini de nu intelegi nimic despre aspectul real. Sau de fapt vreti sa evidentiati faptul ca e de pe cotw masina? Si daca e, ce? E rea sau ce?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Binenteles ca dai comision minim 1000e la cele din tara dar tu poti gasi masini in germania mai slab optionate si ajungi in tara cu un pret cu una optionata cu tot cu comision.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00