Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/13/16 in all areas
-
Dupa cum am spus am fost la enevimentul de la Arad.Prima zi probabil din cauza oboselii de pe drum nu am reusit sa scot sub 13.7. Mai jos aveti cursa cu cel mai bun timp si cea mai buna plecare din data de 10.09 pentru mine: Putin cam dezamagit am incheiat prima zi a calificarilor si am mers la mult asteptata odihna sperand ca a doua zi sa fie mai bine. A doua zi am decis sa schimb banda deoarece pe cea din stanga arata eronat viteza de iesire.Am inceput run-urile si se pare ca era mai bine 13,6- 13,5 si un 60ft de 1,9(care a fost cea mai buna plecare dar nu cu cel mai bun timp...) Simteam ca se poate mai bine dar run-urile ma contraziceau pana in momentul in care la start cu mine s-a aliniat un E46 M3.De mult imi doream un astfel de battle si iata ca s-aintamplat exact unde trebuia.Focus pe semafor si GO,la 200 metri deja eram in fata si tot ma duceam,ma intorc sa iau biletul si surpriza am reusit sa scot 13,4 dar nu si cea mai buna plecare...Acest battle mi-a adus cel mai bun timp si calificarea in finale. Cu ceva emotii pentru finale ajunge si timpul categoriei mele aproape cand incepea sa ploua.In finale nu mai conteaza timpul de pe bilet ci castiga cel care trece primul finishul,exact liniutele care le stim noi,aici conteaza reactia la semafor,sa nu furi startul sau sa ratezi vre-o treapta pentru ca am vazut masini care au scos timpi care ar fi castigat categoria dar pentru ca au plecat inainte sau au ratat o treapta au pierdut cupa spre fericirea adversarului care era mult mai slab... Ma aliniez la start cu un Golf si plecam dar din pacate nu l-am facut.Acesta a ajuns in finala cu cel mai rapid diesel de strada momentan din Romania care a castigat cupa si anume un F30 335xd upgradat la 395CP si un timp de 12,2s, soft facut ce CompleteChip. Cam asta a fost experienta de la Arad care a fost una foarte placuta mai ales ca a fost prima organizata oficial la care particip. Probabil s-ar fi putut ceva mai bine pentru ca am mai aflat mici trucuri care ar fi trebuit sa le aplic mai bine si anume: -sa incerc run-urile cu presiune descrescatoare in semislickuri -sa las masina sa se raceasca macar 10-15 min dupa fiecare run(baietii le impingeau pana la zona de burn) -sa schimb mai repede pana in 4000 de rotatii -sa incalzesc mult mai bine pneurile Cred ca m-am dat aproximativ 20 de run-uri si 13,4s a fost cel mai bun.Atat s-a putut momentan,dar acum stiu de unde pornesc si dupa ultimele modificari sper sa se vada diferenta.9 points
-
in seara asta am montat neoanele pe laterale , mai trebuie curatata podeaua si cam aia e momentan4 points
-
2 points
-
2 points
-
Felicitari pentru masina ... bafta in continuare ... bravo tie ca iti poti indeplini visele.2 points
-
Condus comod si fara prea multe opriri in service @bimmer Am pus ghilimele, nu a fost exprimarea mea, nu fii rau2 points
-
Se poate inchide, masina a ajuns in mainile cuiva care apreciaza!2 points
-
ceva poze de azi ... am mai cumparat una alta pentru garaj - 4 neoane 58W - prelungitor pe rola 20M - reflector halogen 400W + trepied - Makita HW111 + "provizii" - 2 x 20L ( 2BM ) - Chemical Guys Dirttrap ( gritguard ) - Britemax CLEAN MAX pH Balanced ( sampon 2BM ) - Sonax Full Effect ( 5L ) - Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tyre Gel - Premium Lupus wash mitt - Bilt Hamber Autoclay Medium - Menzerna Heavy Cut Compound 400 - Menzerna PF 2500 - Power Finish - Menzerna One Step Polish 3 in 1 - Koch Chemie Speed Glass Cleaner - Wolf Chemicals Nano Glaze - The Hybrid - Lake Country - CCS Orange Light Cutting Pad - Lake Country - CCS Yellow Cutting Pad - Meguiar's Tyre dressing applicator pad http://s9.postimg.org/o6biwzmen/20160911_131839_Medium.jpg http://s9.postimg.org/8pxymphrj/20160911_131844_Medium.jpg http://s9.postimg.org/nkmk0vrcf/20160911_131854_Medium.jpg http://s9.postimg.org/ioix96r73/20160911_131904_Medium.jpg http://s9.postimg.org/7u1h79833/DSC_0847_Medium.jpg http://s9.postimg.org/pvkm5223z/DSC_0848_Medium.jpg http://s9.postimg.org/4czf4a90v/DSC_0849_Medium.jpg http://s9.postimg.org/bu8mjhyjz/DSC_0853_Medium.jpg http://s9.postimg.org/3v49ofjfz/DSC_0854_Medium.jpg http://s9.postimg.org/uro8wr29b/DSC_0855_Medium.jpg2 points
-
2 points
-
2 poze de azi http://s17.postimg.org/gvfg83a5b/DSC_0820_Medium.jpg http://s17.postimg.org/rgzbk3ggv/DSC_0821_Medium.jpg2 points
-
X6 ///M5.0D FACELIFT, 5 locuri, 05.2013(prima inmatriculare, fabricatie 04.2013), 381cp Adaptive Drive Faruri LED Adaptive Volan ///M Electric si Incalzit Portbagaj cu inchidere/deschidere automata Comfort access Soft Close Automatic Doors Camere laterale, mers inapoi si Top View Scaune Comfort cu Memorie si Incazite, Suport lombar sofer si pasager Cruise Control cu functie de franare Navigatie Professional Head-up display BMW Assist, Internet Preparations, Voice Control HIFI Audio Speaker System Music interface for Smatrphone Control for Combox Self-levelling suspension Jante BMW ///M Originale ///M Pachet Original Interior/Exterior ETC Un singur Proprietar Germania Full Service History BMW Germania cu Carte Service(ultima revizie la Reprezentanta BMW in 04.2016 la 153.000km aprox, acum are 159.000km aprox) Pentru ample verificari:0B62002 Pret: 41700euro Poze:1 point
-
Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc1 point
-
BMW F20 - 116 Diesel - 116 CP - BUSINESS 2012 Culoare Deep Sea Blue Climatronic 2 zone Navigatie bussines inclusiv Romania Manual digital in sistemul masinii Suspensie + motorizare 3 moduri condus : SPORT/ COMFORT / ECO PRO Daylights BMW Teleservice 10 Airbag-uri Efficient Dynamics - consum redus de combustibil Senzori ploaie Senzori lumina Senzori presiune pneuri Bluetooth Comenzi vocale Directie asistata/servotronic Senzori parcare cu afisaj Geamuri electrice fata/spate Pachet lumini interior si exterior (manere portiere) Volan sport cu comenzi Tempomat Proiectoare ceata Oglinzi heliomate incalzite Bancheta rabatabila Radio CD cu MP3 + intrare AUX ( iphone, ipod, etc ) Km 100% reali , revizii la zi in reprezentanta BMW Luxemburg Carte service in sistemul masinii Recomand testare reprezentanta Bavaria Serie sasiu: WBA1C71030E966717 PRET: 10800euro discutabil Tel: 07659993391 point
-
Salutare, Detin un Bmw F10,cu interior de piele Veneto-Beige.Masina are 53.000km si sincer nu imi vine sa cred ca calitate proasta poate sa aiba pielea.Mentionez ca am o deosebita grija de masina,cu toate acestea se rod elementele de interior,gen manere,aripioara de la scaun sofer etc.Pana acum am schimbat cateva repere,cu urme de uzura(totul pe original,la reprezentanta),dar a pus capac faptul ca un sezut de scaun(numai husa) costa cam 2800 ron,trimul de piele de la usa sofer nu se schimba separat,doar fata de usa completa si costa cam 4000 ron.La aceste preturi,un interior complet,facut din bucati,costa cam pretul unei masini BMW F10 complete,la second-hand. Nu caut o rezolvare,am vrut doar sa imi spun oful fata de un lucru care mi se pare absurd1 point
-
Din păcate preţul nu mă avantajează. În Bucureşti grilele negre de E60 se vând la preţul de 199 lei perechea, chiar mai jos de atât (98 lei perechea dar momentan persoana respectivă nu mai are pe stoc) La oferta dvs se mai adaugă şi preţul pentru transport. Mulţumesc oricum pentru ofertă.1 point
-
Ma gandeam la Faur, iau in calcul si alte alternative, ei folosesc ulei ZF. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
fa-mi o oferta sa nu o pot refuza si il adaug pe lista Daca banii nu ar fi problema as mai adauga volan cu padele, CIC, pachet M, Logic 7, scaune sport ...pentru mine a contat in primul rand starea tehnica, restul sunt nice to have... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Nu inteleg ce testere folosesc ei de iti spun in % cat este incarcat DPF pentru ca nu exista asa ceva la bmw...dar na1 point
-
Pai du-te vezi masina,fa un test,masina are dotari, arata bine....daca are km.aia si an 2011 e ok pretul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si pentru ca de la 1 Septembrie 2016, transmisia DVB-T test a incetat in Romania, iar transmisia DVB-T2 acopera deja aproape 70% din teritoriul tarii, am facut upgrade la modulul de TV pentru standardul DVB-T2.1 point
-
1 point
-
Actuator turbina , nu stiu sigur. Fa o diagnoza cu ISTA si vezi concret ce are.1 point
-
Gresit! A fost unul chiar pe forum, parca. S-a rupt lantul de la pompa de ulei (s-a intins el, ori s-a blocat pompa), s-a incalcit in lantul principal si adio motor. Cum sa desfaci o distributie la motorul asta si sa nu schimbi un lant de 100 de lei invocand "experienta"?1 point
-
1 point
-
al meu 318i din 2002, n42 imi consuma afara intre 6 si 8 in functie de nr de ocupanti, bagaje si tipul de roti. (cu cele pe 17" imi arata consum de 6.5 sau 6.8 iar cu cele de iarna de tabla pe 16 imi arata consum intre 5.5 - 6.5, doar eu in masina , pe autostrada, pana in 130km/h). In oras, cum ar fi Bucurestiul, sincer, consuma cat vrea. Nu ii poti face un consum mediu. Ziua consuma 15 sa zic, iar noaptea 10. In schimb cand stau in Tulcea, nu cred sa consume mai mult de 9. Una peste alta, are un consum decent zic eu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu sunt singurul care i-a explicat de ce nu poate da un e46 cu 8300 euro. Si uite ca lunile trec si pretul a ajuns fix unde am zis eu, la 5000-5500 euro, iar clienti tot nu sunt. Un e46 bun nu merita vandut in Ro, pentru ca oamenii nu vor masini ingrijite, vor rupturi ieftine. Recunosc ca masina e intretinuta si are o valoare destul de mare, dar asta nu inseamna ca isi poate scoate banii pe ea. E trist ca in Romania nu se pot vinde masinile bune la un pret corect.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Functioneaza bine toata treaba.... in pus, mai nou, masina se inscrie fara Autenticitate de la RAR....orice masina din tara, nu doar asta....transcrierea se face cu procedura normala dar ffara RAR. Scriu asta ca o informatie...oricum masina i ok din toate punctele de vedere. p.s.: negre s multe....1 point
-
Recomand mașina! Știu mașina de când era la Doru la garaj, sper sa ajungĂŁ pe mâini bune ca si posesor si pasionat de e341 point
-
1 point
-
Dupa 229.572km a venit si randul sa schimb distributia. Lucrarea a fost executata la Bimmer Service, promotie pentru luna iulie ... 3000 lei, toate piesele OE. In pachet au intrat: - garnitura capa tacheti; - lant inferior; - patina intinzatoare inferioara; - patina ghidaj inferioara; - pinion lant inferior; - intinzator lant inferior; - lant superior; - patina intinzatoare superioara; - patina ghidaj superior; - intinzator superior; - garnitura capac distributie; - garnitura baie ulei; - o-ring joja ulei; - pinion axa came; - saibe injectoare. Pe langa sau mai adaugat ulei cutie viteza manuala, ulei grup (OE) plus filtre mann, ulei Liqui Moly TOP TECH 4200. Ma bucur ca am schimbat tot ce era de schimbat, am vazut de asemenea ambreiajul ca se afla intr-o stare f.buna chiar si dupa 230.000km Distributia se prezenta bine, lantul superior fiind un pic intins si avand un joc mic pe pinionul axei cu came, probabil mai rezista ceva dar am preferat sa nu risc. Experienta la Bimmer Service a fost una placuta, stiu ca imi voi lua minusuri dar daca toata lumea scrie de rau, eu vreau sa scriu exact ce a fost acolo. Am ajuns in jur de 09.40, un baiat de la receptie m-a luat si am mers la birouri unde am intocmit actele de receptie service. Dupa ce au fost intocmite mi s-a prezentat oferta la tot ceea ce solicitasem, aici fiind o mica discrepanta de 40 de lei (mai mult decat oferta primita pe mail), i-am prezenta oferta primita iar baiatul de la receptie mi-a spus ca nu poate sa-mi dea decat 25 de lei din cei 40, am spus OK ... cei 15 lei ramasi oricum au fost acoperiti de cererile mele privind lucrari suplimentare sau completare de lichide. La masina a lucrat un baiat Bogdan, din discutiile avute a reiesit ca are peste 250 de schimburi de distributie, s-a vazut asta prin usurinta cu care demonta totul, stiind exact ce are de facut. Ii multumesc pe aceasta cale pentru ca 8 ore l-am batut la cap cu fel de fel(explicatii la tot ce facea, spalat scuturile de sub motor, caseta de directie, completare lichide etc). Dupa aproximativ 8 ore masina a fost gata, a pornit fara probleme (chiar am filmat prima pornire), nu au fost scurgeri, totul a fost asa cum trebuie. Cat am stat in service s-a mai demontat un n47 cu lantul rupt, dupa ce in prealabil BMW Anglia il chemase in service pentru schimbat intinzator lant superior. Problema la N47 este una real, acum ramane sa vedem oare cand BMW v-a rezolva acest aspect.1 point
-
Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.1 point
-
Salut, Ciudat! Relatarea ta imi aduce aminte de o problema de logica: Masina vs. inghetata Copy-paste de pe softpedia.com (http://forum.softpedia.com/topic/162878-probleme-de-logicainteligenta/page__st__4842) "Bazat pe o povestire adevarata! Acum multi ani, un presedinte al unei companii de masini a primit urmatoarea scrisoare: "Draga Domnule Presedinte, Este a 5-a oara cand va scriu in legatura cu aceasta problema, si nu va acuz ca nu mi-ati raspuns deoarece probabil ca dupa ce mi-ati citit scrisorile precedente ma considerati nebun. Dar, in familia noastra avem o traditie. De fiecare data dupa cina, supunem la vot ce inghetata vrem sa mancam la desert, dupa care eu ma duc cu masina la magazin si cumpar inghetata care a castigat majoritatea voturilor. Recent, am cumparat un trabant de la compania dvs., si de atunci, "calatoriile" mele la magazin reprezinta o problema. Sa va explic: de fiecare data dupa ce cumpar inghetata de vanilie, masina nu mai porneste. Daca cumpar orice alta inghetata masina porneste fara nicio problema. Stiu ca suna ca o nebunie, dar imi puteti spune va rog, de ce anume nu porneste masina atunci cand cumpar inghetata de vanilie?" Presedintele a fost sceptic dupa ce a citit scrisoarea, dar mai mult din curiozitate s-a hotarat sa trimit un inginer sa vada care e problema. Inginerul a aranjat cu persoana respectiva sa se intalneasca dupa cina. In prima seara, a cumparat inghetata de vanilie, si masina nu a pornit. Inginerul a mai venit inca 3 seri. A 2-a seara omul a cumparat inghetata cu ciocolata si masina a pornit fara probleme. A 3-a seara a cumparat inghetata cu capsuni si a pornit fara probleme. A 4-a seara a cumparat din nou cu vanilie, si iar nu a pornit. Exista un motiv logic pentru care masina nu pornea. Care este acela?" Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
Ieri am facut o mica sedinta foto http://116.imagebam.com/download/sLuxOpadCbAwIIVMO9uMzg/49151/491507897/BBB_1817-2.jpg http://116.imagebam.com/download/jlI-7riNqaF7OwUSgGtZ6Q/49151/491507871/BBB_1839.jpg http://115.imagebam.com/download/wRxPLtMbTNT3ARJqfuh8dw/49151/491507923/BBB_1821-3.jpg1 point
-
1 point
-
da, in problemele cu simptomele astea 95% e piesa cu tepi la e46. pica destul de des.1 point
-
agresiv cum? musti din volan, scrasnesti din dinti, claxonezi, faci semne celorlalti? daca mergi 5 ore cu geamul deschis pe autostrada iti garantez o pareza partiala.1 point
-
Am rezolvat aceasta problema! Sper sa fiu de ajutor pentru toata lumea care citeste aici. Simptomele erau urmatoarele: -relantiul avea fluctuatii cand porneam motorul la rece. -intre 1700rpm - 2300rpm (treptele 2,3 si chiar 4) sesizam usoare intreruperi alea motorului. Nu conta daca motorul era rece sau cald. Multumesc tuturor celor care au scris aici pe forum. Datorita voua am reusit sa merg "la sigur" si am scutit eventualele cheltuieli inutile. Pasul 1 -am facut diagnoza generala a masinii - singura problema desoperita a fost cea a bujiilor, in rest, nici o alta eroare. -am resoftat masina modificand softul original (puterea a crescut la 185CP si ~390NM) - vibratiile (intreruperile) nu au disparut ci doar s-au diminuat. Pasul 2 - am facut programare la mecanic si au urmat pasii: -demontat galerie admisie -demontat EGR -demontat "Filtru epurator" Pasul 3 -curatare filtru epurator (norocul a fost sa am filtru de plastic, care a putut fi spalat) -eliminare clapete galerie admisie. Desi era un stare foarte buna, am decis sa le elimin. Nu am folosit blank-uri ci pur si simplu am eliminat paletele taind suruburile, ramanand astfel doar o tija. Sistemul de vacuum a ramas functional. -curatarea EGR. -curatare galerie admisie -inlocuire bujii - am inlocuit cu exact acelasi model, BERU - 90RON/ buc Pasul 4 -remontarea componentelor -testul de drum. Concluzia: Masina merge excelent, porneste foarte bine, trage foarte bine si urca mult mai repede in turatii decat o facea inainte (inainte de a curata EGR si galerie admisie). Citisem tot aici ca la oprire, motorul va scutura mai puterinc neavand clapete in galerie. Personal mi se pare ca se opreste la fel sau e chiar mai siletios. Asadar, pentru cei ce vor sa elimine clapetele, recomand cu caldura si spalarea EGR, galerie admisie dar si filtru epurator. Mai jos sunt cateva poze din timpul lucrarii. Timpul de lucru a fost de aproximativ 4-5 ore.1 point
-
salut. urmaresc de mult acest topic... lucrez ca mecanic intr-un service. (din pacate nu in romania) la problema electrovalvelor trebuie sa intervin. nu le schimbati aiurea, decat daca reies in diagnoza. e drept ca dau acele probleme gen: intreruperi, cea de pe egr sau lag la trubina evident cea de pe turbo, dar nu trebuie schimbate odata ce nu reies in diagnoza. trebuie doar readuse la viata. rezorvarea e simpla. se demonteaza electrovalvola, pe orificiul de vacuum se baga spray degripant,lubrificant gen WD 40 sau glasegrax abundent, pana iese pe orificiul "out"(atentie mare nu folositi alte produse care corodeaza cauciucul sau plasticul). se demonteaza acel asa zis filtru mic de pe electrovalvola, se da abundent cu degripant si lubrificant deasemenea. la final se sufla bine pt a scoate orice rest de spray degripant se pune o mica cantitate de ulei foarte subtire (2 3 stropi) 0w30 e ok dupa care se monteaza la loc. Concluzie: problema e ca in interiorul acelei valvole e o mebrana care urca si coboara in functie de ce i se cere. (ganditi-va la o pompa de bicicleta) fiind actionata de un electromagnet, orice impuritate sau mic obstacol o incetineste. ideea e sa se refaca canalul pe care culiseaza sus, jos. am un 320d din 2003 si unul din 2004amandoua au mult peste 200k dar merg exceptional. probleme le-am cam intalnit pe toate la acesti km si binenteles le-am rezolvat pe toate. atentie mare la motoarele 2004 cu actuator electric. clapetele trebuie ori schimbate cu cele ramforsate ori eliminate. am sa fac un DIY cand voi avea timp despre aceste electrovalvole.1 point
-
1 point
-
pretul la cele fara FL este de 109 ron/buc.am si vb cu cineva care se ocupa doar de BMW si mi-a spus ca se potrivesc.eu sunt din cj,grilele sunt noi,iar daca va hotarati,puteti sa ma contactati maine telefonic si discutam detalii despre comanda0 points
-
Sunt curios de ceva. Zici ca atunci cand pornesti motorul, martorul este stins, si totul e bine si frumos o scurta perioada. Incearca sa pornesti, sa bagi in retur si sa faci cativa metri, fara sa franezi sau sa franezi brusc, si vezi daca se aprinde.0 points
-
Segmentarea e o chestie preventiva. Dar e bine ca l-am desfacut pentru ca astfel am vazut uzura cuzinetilor, care trebuie schimbati.-1 points
-
Asta e o chestie pe care nu o inteleg. Singura problema a motorului meu era compresia scazuta, si consumul de ulei care e ceva comun. Nu mi se pare mai rentabil un motor nou. Pentru ca nu e noi, ci tot vechi si poate avea aceleasi problee sau mai mari...-1 points
-
Salutare tuturor, De curand am achizitionat un 318i cu 200.000 km la bord, din Germania, model 2001, motor N42 de 2 litri 143 CP. Am observat abia ulterior dupa ceva km ca fumega, ceea ce nu m-a speriat atat de tare, stiam ca e o problema des intalnita si reparabila. Am venit cu ea pe roti in Romania, a functionat perfect, dar cu sete de ulei. La un moment dat, am constatat ca merge neuniform, cel mai probabil in 3 cilindri. Nici asta nu m-a alarmat deoarece in Germania schimbasem deja o bobina veche din aceeasi cauza. Am dus masina la un service bun, mi-au schimbat toate bobinele (Beru) si cand au pornit-o avea aceleasi simptome de mers neuniform. Oamenii au desfacut motorul, pentru ca trebuia oricum rezolvata si problema cu uleiul, dar inainte au masurat compresia care era de 9:1, si inteleg ca in mod normal ar trebui sa fie 12:1. Acum motorul este in "operatie": cuzineti pistoane noi, segmenti noi, bobine, bujii, garnituri, simeringuri supape, rectificat chiulasa. Am zis ca daca tot ma apuc de treaba, sa o fac cum trebuie. Apelez la voi pentru ca pana la aflarea rezultatului acestor reparatii (abia luni vin cuzinetii) as vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme, sau daca poate ar mai fi ceva la care trebuie sa ma uit in caz ca, Doamne fereste, problema persista. Multumesc!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00