Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/16/16 in all areas

  1. Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.
    11 points
  2. cateva poze de azi
    4 points
  3. Am facut eu aceasta operatiune. Daca le iei cu functia de cornering (au sticla pe becurile din interior in loc de "capac" negru) este putin mai dificil, trebuie sa-si bage nasul cineva care stie cu ce se mananca. Pe scurt ai nevoie de calculator de lumini FRM 3 AHL (adaptive headlight) pt ca tu ai FRM 2 acum si nu-ti vor merge cornering-ul si adaptivele, trebuie stras fire din coloana volanului tot pt adaptive si cornering, trebuie tras fire pentru cele 3 leduri din exteriorul farului si nu in ultimul rand codarea FRM-ului. Firele nu te gandi ca le tragi pur si simplu daca te legi la unul din ele ci trebuiesc trase din FRM pana la far pentru ca masina ta, si FRM-ul vechi nu au fost prevazute cu fire pentru functiile respective. Per total se merita efortul daca le gasesti la bani buni. Eu de exemplu am dat 600E pe faruri complete (cu becuri si drosere) plus FRM meu la schimb si 200 E (include noul FRM 3 AHL si manopera). Succes !
    1 point
  4. Salut, este posibil sa faci trecerea de la far normal la xenon sau bi-xenon dar vei avea nevoie de FRM 1 sau FRM 2 sau FRM 3 ( modul de lumini cu protocol). Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi daca totul functioneaza cum trebuie si daca nu, sa codezi in sistem FRM-ul. Farurile sa le iei complete cu droser (balast), calculator de cornering, becuri,etc.
    1 point
  5. Prestige recomand si eu. De 3 ori am vopsit la ei, nici o diferenta, scursura sau rugina. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Zona rosie e cea in care nu ar trebui sa varieze un parametru. Daca ramane in zona verde e ok. Oricum si daca ajunge in zona rosie pentru o scurta perioada de timp e foarte probabil sa nu se genereze eroare. Nu semnific nimica daca nu au aceleasi valori. Doar valorile "current" si "desired" ar trebui sa varieze relativ in paralel.
    1 point
  7. Nu, nu asta inseamna eroare. Erorile se numesc DTC (Diagnostic Trouble Code) si le poti citi de pe pagina dedicata erorilor ca fiind un cod de tipul Pxxxx, unde xxxx e un numar. Orice abatere a unui paramentru peste un interval de timp bine definit se va concretiza in generarea si stocarea in ECU a unei erori specifice. https://www.google.ro/search?client=ms-android-huawei&ei=727bV9nSN8HDgAaM1YioAw&q=diagnostic+trouble+code&oq=diagnostic+trouble+code&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i71k1l5.34844.34844.0.35126.1.1.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1j4.64.mobile-gws-serp..1.0.0.RKMNHehnI8g
    1 point
  8. Costea Mihai, eu nu te-am luat peste picior desi initial am avut tendinta sa iti spun sa mergi sa iti cumperi un Logan. Nu am facut lucrul asta tocmai pentru faptul ca totusi ai incercat sa te informezi pe un forum de pasionati. Am incercat sa iti aduc aminte, banuiesc ca ai mai auzit asta, ca nu exista bun si ieftin. Asa cum tu tii la banii si munca ta, la fel propietarul unei masini bune va tine la munca lui, desi tie ti se pare supraevaluata. . Mai departe tu poti sa faci ce vrei, daca vei mai ramane pe aici vei vedea ca discutii de acest gen sunt foarte des. Tepari sunt peste tot, abia asteapta sa iti spuna ce vrei sa auzi.
    1 point
  9. Uita-te la masini cu preturi reale...nu incerca sa duci bugetul tau in prima masina ce mai ieftina in care iti bagi toti banii. De obicei daca vrei o masina buna acelasi model,acelasi an, etc daca cauti o sa-ti dai seama ca nu acel E60 de 10.000 euro este mai bun decat unul identic identic la 12.000 euro daca intelegi ce vreau sa spun... daca cauti o masina buna km reali si asa mai departe alea se gasesc putin mai scumpe decat media pietei...
    1 point
  10. ma prietene calmeaza-te si nu te mai umfla degeaba , daca nu ai inteles ce am scris iti desenez ! daca sa umflat muschii pe tine dece nu intri pe un forum de box ... tu nu ai inteles macar ce a intrebat initiatorul topicului ca ai sarit tu cu explicatia ta de kk sa faci pe zmeu .
    1 point
  11. Masina din poze este a ta? hopa zgarieturiii! Edit: Am vazut ca este un E60:D
    1 point
  12. Oare cati din Romania isi cumpara diesel pentru ca circula si nu pentru ca consuma mai putin? :frantics:
    1 point
  13. Dupa cum am spus am fost la enevimentul de la Arad.Prima zi probabil din cauza oboselii de pe drum nu am reusit sa scot sub 13.7. Mai jos aveti cursa cu cel mai bun timp si cea mai buna plecare din data de 10.09 pentru mine: Putin cam dezamagit am incheiat prima zi a calificarilor si am mers la mult asteptata odihna sperand ca a doua zi sa fie mai bine. A doua zi am decis sa schimb banda deoarece pe cea din stanga arata eronat viteza de iesire.Am inceput run-urile si se pare ca era mai bine 13,6- 13,5 si un 60ft de 1,9(care a fost cea mai buna plecare dar nu cu cel mai bun timp...) Simteam ca se poate mai bine dar run-urile ma contraziceau pana in momentul in care la start cu mine s-a aliniat un E46 M3.De mult imi doream un astfel de battle si iata ca s-aintamplat exact unde trebuia.Focus pe semafor si GO,la 200 metri deja eram in fata si tot ma duceam,ma intorc sa iau biletul si surpriza am reusit sa scot 13,4 dar nu si cea mai buna plecare...Acest battle mi-a adus cel mai bun timp si calificarea in finale. Cu ceva emotii pentru finale ajunge si timpul categoriei mele aproape cand incepea sa ploua.In finale nu mai conteaza timpul de pe bilet ci castiga cel care trece primul finishul,exact liniutele care le stim noi,aici conteaza reactia la semafor,sa nu furi startul sau sa ratezi vre-o treapta pentru ca am vazut masini care au scos timpi care ar fi castigat categoria dar pentru ca au plecat inainte sau au ratat o treapta au pierdut cupa spre fericirea adversarului care era mult mai slab... Ma aliniez la start cu un Golf si plecam dar din pacate nu l-am facut.Acesta a ajuns in finala cu cel mai rapid diesel de strada momentan din Romania care a castigat cupa si anume un F30 335xd upgradat la 395CP si un timp de 12,2s, soft facut ce CompleteChip. Cam asta a fost experienta de la Arad care a fost una foarte placuta mai ales ca a fost prima organizata oficial la care particip. Probabil s-ar fi putut ceva mai bine pentru ca am mai aflat mici trucuri care ar fi trebuit sa le aplic mai bine si anume: -sa incerc run-urile cu presiune descrescatoare in semislickuri -sa las masina sa se raceasca macar 10-15 min dupa fiecare run(baietii le impingeau pana la zona de burn) -sa schimb mai repede pana in 4000 de rotatii -sa incalzesc mult mai bine pneurile Cred ca m-am dat aproximativ 20 de run-uri si 13,4s a fost cel mai bun.Atat s-a putut momentan,dar acum stiu de unde pornesc si dupa ultimele modificari sper sa se vada diferenta.
    1 point
  14. E valvetronic, nu e nimic grav daca da cu fum alb, se rezolva. Frumoasa masina, chiar daca nu are cine stie ce dotari.
    1 point
  15. Daca cumperi masina din 2013 s-ar putea sa ai pe masina navigatie NBT. Este gresit sa spui navigatie mare sau mica. Asta e termen ca sa zie asa ... popular. Este unitate multimedia Cea cu ecran mare Professional CIC/NBT cea cu ecran mic Business (Motion sau Move) . Nu se ocupa doar de navigatie. Functia de navigatie pe modelelul Professional (cod dotari SA609) este mai bine implementata in sensul ca ai cladiri 3D ( in RO in Bucuresti si Timisoara cu ultimele harti 2016-2) iar daca nimeresti NBT intra si toata Europa pe HDD. La navigatia CIC intra Europa de Est detaliat (inclusiv Germania si Italia) si drumurile principale din Vest. Daca doresti sa pui Vestul Europei trebuie sa stergi Estul de pe HDD pt a face loc acestui nou set de harti). In afara de navigatie unitatea multimedia CIC stie sa redea filme in format DVD. Cea Business (cod dotari SA606) nu stie. Daca ai norocul si nimeresti NBT, pe langa redarea de filme in format DVD de pe disc DVD poti reda filme in format avi, mkv, xvid, divx de pe stick USB. Daca vrei se poate coda sa mearga filmele si in mers atat pt CIC cat si pt NBT. Filmele le pot vedea pe NBT cu subtitrare sau cu pista audio dorita. La fel si pe CIC, doar ca pe CIC nu merg decat filmele de pe disc DVD. In functie de dotari atat cat unitatile Business cat si cele Professional se pot coda sa foloseasca internetul de pe telefonul mobil. Totusi navi Profi avand ecranul mai mare va afisa mai bine continutul serviciilor de internet. Unele unitati NBT in functie de vers de soft stiu sa redea si fisiere audio FLAC. Unitatile NBT au rezolutie mai mare decat cele CIC, cpu si GPU mai bun (cumva integrate de la nVidia daca nu ma insel) se misca mult mai repede prin meniuri si au grafica mai buna. Dupa cum vezi sunt ceva diferente. Or mai fi cateva care mi-au scapat dar ti-am scris despre cele mai mari ca sa-ti faci o parere.
    1 point
  16. Buna seara, Ăncerc sa ĂŽți rĂŁspund la o parte din ĂŽntrebĂŁrile tale atât dpdv al faptului ca am un F31 cat si prin prisma percepțiilor mele personale in ceea ce privește achiziția. 1. Cutia automata - nu as mai lua never ever mașina fĂŁra cutie automata, ca mergi interurban pe DN sau pe puținii km de autostrada ce ii avem, confortul automatei e de nelipsit. In plus cutia ZF in 8 rapoarte dupĂŁ seria F (si nu numai) e fabuloasa. 2. Navi mare vs mic - nu știu diferențele de ordin tehnic insa "da bine" un display mai mare dar in egala mĂŁsura se poate trai si fĂŁra. Personal nu am folosit navigatia mai mult de câteva ori de cand am luat mașina. 3. Costuri de ĂŽntreținere/reparații - depinde de tine unde le faci, ĂŽntr-adevĂŁr o revizie incepe de la un 1000 lei la un service inafara rețelei, eventual cumpĂŁrând tu toate cele necesare si de la 1800 lei in reprezentanta BMW. Ce e important e sa mai aloci niscai bĂŁnuți pt reparații ulterioare ce pot interveni cand nu te aștepți. Ca o fi un filtru de particule, sau un injector sau o turbina sau orice ce altceva nimeni nu cred ca poate sa ĂŽți prezicĂŁ, insa e cert ca la 175k km uzura exista si ĂŽși va zice cuvântul in ceea ce ĂŽnseamnĂŁ costuri de exploatare. Da, ĂŽntr-adevĂŁr o verificare riguroasa ĂŽnainte de cumpĂŁrare ĂŽți va da o "asigurare" ca ei o mașina corecta dpdv technic. 4. Efficient dynamic - toate au tehnologie ce ajuta sa conduci mai eficient, probabil tu te referi la la tipul de ceasuri de bord, cu sau fara conținut extins. 5. Culoare - as zice ca e o chestiune de gustul fiecĂŁruia, insa cu cat mai ĂŽnchisĂŁ la culoare cu atât se ĂŽncinge mai mult in soare, alegerea ĂŽți aparține dar conteazĂŁ cred si ce anume vei gĂŁsi. 6. Buget - nu intru in detalii de cat sa coste dar eu as alege ca si prim criteriu mașina care e in starea cea mai buna care sa aibĂŁ minimul de optionale dorite. Bafta la achiziție!
    1 point
  17. FĂŁrĂŁ supĂŁrare, de ce sa pui centurile pe off? Este mult mai simplu și mai "safe" sa le folosești!
    1 point
  18. La e90 si e92 cel putin motoarele 2.0 nu au izolatie la capota. FelicitĂŁri pentru achizitie, frumoasa masina.
    1 point
  19. Asta deja nu mai e domnisoara, e vedeta de filme porno!
    1 point
  20. Pozele promise: http://i67.tinypic.com/2hcku3s.jpg http://i63.tinypic.com/2dbknqt.jpg http://i65.tinypic.com/1zf22hv.jpg http://i64.tinypic.com/2rfepte.jpg http://i63.tinypic.com/34t5teb.jpg http://i66.tinypic.com/2ldjbee.jpg http://i68.tinypic.com/esrb89.jpg http://i68.tinypic.com/1zdbu3m.jpg http://i63.tinypic.com/esqc1e.jpg http://i63.tinypic.com/2cfvdee.jpg
    1 point
  21. @Liviu95 DacĂŁ aș fi ĂŽn locul tĂŁu m-aș duce pe 2.5-ul de pe e92. Cum ai spus, deja e60 e banal, pe când un coupe tot coupe rĂŁmâne, chiar dacĂŁ are un preț puțin mai piperat.
    0 points
  22. Caut benzina, pentru ca fac putini km, sub 20.000 pe an. Nu ma pasioneaza dotarile deloc ci vreau o masina fiabila. Singura mea obsesie sunt scaunele sport, pe care le pot pune ulterior. Momentan am o Bora ALH, o am de la 45.000 si am ajuns la 138,000 in 8 ani. Prefer o masina mai veche rulata putin decat una de 2-3 ani cu 200.000 km. Nu vreau sa starnesc polemici, vreau doar sa stiu daca e mult/putin pentru o asemenea masina si daca exista probleme tehnice la care sa ma astept in urmatorii 2-3 ani pentru km astia.
    0 points
  23. Nu vreau sa ma bag aiurea in disctutie, dar ti-as recomanda sa scazi pretul daca vrei sa ai vre-o sansa sa o vinzi aici. Motive contra pret: 1.Break (in Romania scade pretul, nu e ca dincolo) 2.Taxa cred ca e mai mult de 18 mil Nu stiu cine ar plati 6000 (cu tot cu taxa) pe un E46 Break . Sper sa nu te superi, asta e parerea mea, tu ai pretul tau. Spor la vanzare !
    0 points
  24. Hai lasa ca toata lumea vrea masina buna, dar cand te suna prima intrebare e " si ultimul pret care e?". Nu conteaza ca are pretul im anunt 14 mii, la prima intrebare ei negociaza la 12 mii. Apoi cabd vin sa o vada, mai negociaza 1 mie. ) pe de alta parte omul are dreptatea lui, chiar si pe forum au fost destule masini supraevaluate " de pasionat". Totusi daca ai 8 9 mii , de ce nu mai suplimentezi inca 1 mie 2 si iei ceva ca lumea. Ca oricum orice ai lua trebuie sa ii faci o revizie la ulei si filtre si revizie cutie care inseamna 700 800 euro.
    0 points
  25. Eu am lovit un caine intr-o seara, l-am vazut aproape din timp cat sa franez dar nu destul incat l-am lovit cu bara din fata. Cainele a fost putin a ametit dar si-a continuat trecerea drumului in schimb eu m-am trezit cu capota sarita in sus fiind activat sistemul Pedestrian Protection System. De la impact acea fibra optica a sesizat deformarea, a dat comanda de actionat capsele pirotehnice si a impins capota in sus aprox. 6 centimetri. Urmarind documentatia am reusit sa imping inapoi sistemul odata cu ridicarea progresiva a capotei. Atentie! Este necesar ca 2 persoane sa participe pentru deblocarea capotei, o persoana tine tras levierul din interior si a doua persoana deblocheaza levierul dedesubtul capotei. Se ridica capota treptat si se urmareste ca cele 2 sisteme actor cum li se spune in engleza sa intre inapoi (sa coboare). De asemenea este necesar de deblocat si de impins in jos si mecanismele din fata pe ambele parti care tine inchisa capota. Ulterior a ramas mesajul de avertisment pe display-urile din interior referitor la Pedestrian Protection System, de fiecare data la pornire. Avand in vedere costul de inlocuire al celor 2 sisteme pe ambele parti (1635 LEI/buc pe catalogul online http://www.teile.ro/ ) si a senzorului optic nu vreau sa le inlocuiesc pentru ca din cate am citit riscul este sa sara si iarna la abordarea suprafetelor cu strat de zapada mare, sau la damburi, nu doar animale. Cunoasteti pe cineva care are putea dezactiva aceasta functie din parametrii software?
    0 points
  26. 0 points
  27. Da stiu, luasem in calcul si asta. In schimb nu sunt convins ca asta e ceea ce-mi doresc. Decat sa-mi iau o masina ca apoi sa ma uit dupa altele pe strada, mai bine nu mi-o iau. Vreau sa ma simt bine cand ma pun s-o conduc nu sa-mi fuga ochii dupa seria 1 mereu cand trece pe langa mine.
    0 points
  28. in ce suma s-ar incadra o masina cu cerintele mele. avand in vedere ca intentionez s-o aduc din germania. Ca sa stiu ce caut.
    0 points
  29. Nu are xenon, nu are cutie automata. Esti sigur ca stii ce vrei?
    0 points
  30. DacĂŁ ești pe lângĂŁ cum ai concluzionat care e prețul real? Ăn primul rand nu exista asa ceva. Fiecare mașinĂŁ e intretinuta altfel, iar asta influențeazĂŁ prețul. Apoi, de multe ori observ o tendințĂŁ: vezi 10 mașini, știi ca sunt epave sau anunțuri false, cu toate astea le iei ca reper ĂŽn ceea ce privește prețul, iar tot ce e mai scump, automat are pretul umflat. E un non sens.
    0 points
  31. ...dar in schimb esti un mare cunoscator al pretului real al unei masini!Normal ca masinile intretinute costa peste media pietei!
    0 points
  32. Asta fac de ceva timp si am gasit cateva modele. Probabil o sa merg cat de curand si imi aduc una de acolo.
    0 points
  33. N-ai inteles nimic din ce a vrut sa spuna colegul
    0 points
  34. Pai tu ai max 9000 de euro, te uiti la masini puse la vanzare cu 10.000 euro si te plangi ca sunt fake sau au preturi supraestimate...
    0 points
  35. Frumoasa culoarea, sa te poarte cu placere fara probleme Dar nu ma pot abtine sa nu observ si partile negative...cum sa spui ca e interior deosebit? E o cheliciune, printre cele mai chele e90 pe care le-am vazut, iar interiorul nu e deosebit deloc, e simplu, crem, se va murdari f tare si nici macar nu e piele sa il poti curata usor. Jantele, sunt banale rau, dar de iarna merg Sincer, era mai frumos e46-le.
    0 points
  36. salut,am o rugaminte daca puteti sa ma ajutati,cu un sfat cu o parere,tocmai am citit acest topic tau legat de cutii de viteze automate,unde am facut legatura cu cutia mea manuala,respectiv http://bmwfans.info/..._gearbox_s5d_z/ ,in care dupa cate am inteles din topic cred ca are probleme,deci sa povestesc... in ultimul an din cauza timoneriei,bucatile de plastic ce tin fix schimbatoru si alte piese sau cam stricat,ei de atunci am facut prostia,mergand si mai sportiv,sa schimb treptele,dar din nefericire sa le ratez,pe trepte inferioare,gen din a5 la 140,am dat 1a,din a 2a in loc sa dau a3a,am dat 1,din a4 a 3a si tot asa,toate aceste lucrui intamplanduse la turatii mari,ba chiar odata mia sarit si fulia,nu prea am avut grija de masina in perioada aia,dupa aceea i-am facut resoftare la 163cp,bineinteles cel mai probabil cuplu a crescut pe la 340nm,ambreaju fiind schimbat cu 1 an de zile inainte de resoftare,dar in mod sigur nu a fost uzat chiar daca sa mers sportiv,gen liniutze,plecari de pe loc sport,drifturi si altele sau alte chestii de genu.Dupa resoftare,ma apucat nebuneala,gen mers tare(sportiv cica),la fel am facut dupa ce am resoftato. Nu a fost suficient decat sa ratez de vreo 3-4 ori treptele, iar apoi in timp am realizat ca masina imi da un semn de patinare,dar nu gen ambreaj nu stiu cum sa zic,am avut stricat si ambreaju dar la ambreaj turometru creste in gol dar nu creste viteza,ei la cutie am observat,daca e asa cum banuiesc, turatia creste mai greu pe turatiile mari dupa 3800rpm,bineinteles si acu la viteza urca mai greu,chestia e ca am masina de 3 ani si nu am schimbat uleiu nici in diferential,nici in cutie pentru ca nu am stiut ce se schimb,de exemplu am incercat testu cu plecarea de pe loc cu treapta a5-a ,ei pleaca,posibil sa fie si ambreaju...nu zic nu.Cam de atunci m-am cam lecuit,acum stau si primesc foloase,de exemplu acum iarna,cand ma duc sa pornesc masina,ambreaju se apasa greu,vitezele se schimba greu ca si cum as avea gelatina in cutie si trebuie sa misc in viteze ca sa o dezamorsez sa fie mai lichida,am prins si 220,210,200,190,180km/h,de exemplu: ma duc si ii dau cu vmax ar trebui sa prinda cam 220,ei nu ii prinde,prinde 210,apoi a 2a cand incerc 200 cu chiu cu vai,apoi nu mai trece de 180km/h,pe turatiile mari patineaza dupa 3500,cel putin asta imi da senzatia motorul trage bine,dar parca imi da in cap cand atinge 4000rpm,inainte mergea pana in 4500,cand schimbam treptele inainte de toate astea smuncea ma izbea,acuma uneori prinde si ma izbeste ,se ridica botu,alteori ma pune in cap,gen ca scapa ceva,a1-2a,2-a -3a,as vrea sa aflu un raspuns la problemele mele inainte sa ajung la un mecanic,pentru ca bani nu prea sunt si sa imi spuna ce stiu si eu si sa imi ia si bani cum sunt mecanicii pe aici,nu e bun...am vazut ca tu te pricepi (DOMI)mai bine referitor la acest subiect,daca poti sa imi dai un raspuns in legatura cu cutia daca e inca e buna sau sa stricat si mai exact ce piese posibile din cutie sa fie defecte,dupa parerea ta si dupa simptomele spuse,sunt probleme de la cutie?de la ambreaj si cutie? sau numai de la ambreaj?ti-am dat tipu de cutie pe care il am ,si te rog frumos daca poti sa imi spui ce tip de ulei sa pun in ea,sau ce trebuie luat ca sa fac schimbu,cati Litri incap in cutie,poate chiar si in diferential daca cunosti http://bmwfans.info/...ive_output/,iti multumesc,astept un raspuns de la tine,si chiar din partea celorlalti care se pricep la acesta problema,chiar am nevoie de ajutor...
    -1 points
  37. Lol....gaz pe X5. Mai bine luai un logan care are din fabrica instalatie pe gaz ))
    -1 points
  38. Daca antigelul e scazut, nu mai incape discutie, e garnitura arsa.
    -1 points
  39. Ia auzi..aflasi de problema , dute si schimb-o si spune-ne daca mai da cu fum.
    -1 points
  40. Sunt 99% sanse sa fie garnitura de vinĂŁ, dar ĂŽnainte sĂŁ o schimbe trebuie sa se asigure cĂŁ e dânsa, la mine la o altĂŁ maĂâ˘inĂŁ pe lângĂŁ ce spune el , aveam presiune foarte mare pe circuit si dimineaĂâşa pleca in 3 , motor pe motorina
    -1 points
  41. Am mers si eu in sfarsit primii kilometri cu noua mea masina. Masina merge bine per total si sunt multumit de achizitie. Maine sun la Bavaria Bacau sa fac programare pentru diagnoza si testare, urmand ca apoi daca se identifica garnitura asta ca fiind rezultatul tuturor problemelor mele, sa fac comanda, sa duc la rectificat chiulasa, facem schimb de ulei si filtre, ca sa fie treaba buna Momentan merg cu ea ca o bunicuta la piata, pana ma obisnuiesc cu ea; in plus nici nu vreau sa abuzez de ea pana nu rezolv problema fumului. Pur si simplu, m-am bucurat de cum merge si de cum arata. Vor urma multe modificari la aceasta masina, dupa ce o inscriu S-a mai aprins si luminita asta care cred ca e de la bateria de la cheie. P.S. Am verificat istoricul de service pe vindecoder si ultima intrare in reprezentanta apare in 2013 la 151.000km. Treaba asta ma face sa cred ca ceea ce e in bord, 211K e si in realitate. http://s21.postimg.org/cdp53ax13/IMG_6023.jpg http://s21.postimg.org/dhdut071z/IMG_6024.jpg http://s21.postimg.org/nfytfhghj/IMG_6026.jpg http://s21.postimg.org/s34vh93uf/IMG_6028.jpg http://s21.postimg.org/qpd8ly4l3/IMG_6029.jpg http://s21.postimg.org/x4c9imbav/IMG_6030.jpg
    -1 points
  42. Acum ce doreati sa faca omu? sa-l ia de gat pe cel cu renault-ul? Eu personal te sfatuiesc sa-ti iei un martor in toate situatiile care urmeaza deoarece uite ce am patit eu sambata: la intoarcerea spre casa intre Alba si Teius mi-a cazut o piatra din camionul din fata si mi-a ciobit urat parprizul , o groapa de cam 2cm diametru. Cum puteam eu legal sa opresc un camion?. Am oprit la primul echipaj de politie care intamplator era in zona si le-am aratat incidentul.Ei au spus ca daca nu am un martor nu pot sa dovedesc ca piatra mi-a cazut din camion si ei nu ma pot ajuta. Noroc ca eu am casco. Cred ca este utila o camera de bord care inregistreaza traficul. Te rog sa ne tii la curent cu mersul lucrurilor!
    -1 points
  43. Tinere, eu cand am atins pe cineva in parcare am lasat nr in geam si m-a sunat omul si i-am dat asigurarea sa-si vopseasca bara mi-a si zis ala ca nu se astepta la asa ceva. Nu-mi spune tu mie ce comportament am eu, ca nu ma cunosti si nici nu ai vrea!
    -1 points
  44. Dupa diagnoza de la Bavaria am ramas foarte dezamagit de tot ceea ce inseamna reprezentanta BMW in Romania. Mi-au zis ca au gasit, citez, "eroare la catalizator" si ca de acolo s-a aprins check engine. Mi-au scris pe fisa de service: "Se recomanda demontare si dezasamblare motor pentru investigatii amanuntite". WTF?! Apoi au zis ca masina mananca ulei si ca sigur sunt segmentii si ca nu stiu ce si nu stiu cum. Bineinteles, au mai spus ca NU se sterge eroarea de la catalizator (ceea ce cred ca e o vrajeala ieftina) si ca nici nu stiu ce poate sa fi cauzat aceasta eroare (LOL!). Intre timp, am completat cu ulei si aditiv Liqui Moli antifum, recomandat special pentru masinile care consuma mult ulei. Nivelul la antigel se pare ca a mai scazut putin, dar NU semnificativ (nu sub nivelul MINIM). De ieri de cand am completat cu ulei si aditiv, masina da fum foarte rar, doar la plecarile de pe loc sau cand am plecare in panta. Totusi, vreau sa rezolv problema asta pentru ca imi sta pe creier. Bineinteles, si acel Check engine care sta aprins in bord ma scoate din sarite. Daca are cineva o idee sau pe cineva care a mai avut asemenea probleme si garanteaza ca rezolva problema, va rog sa imi lasati aici detaliile de contact sau ceva. Intre timp, azi am reusit sa ajung sa pun folie pe geamurile spate si am colantat si grilele frontale. Mi se pare ca masina incepe sa capete forma si ca incet incet va ajunge acolo unde imi doresc eu. Nu e mult pentru moment, dar e un pas inainte. Sunt foarte incantat ori de cate ori o conduc si abia astept sa continui modificarile. Cateva poze de azi. P.S. Maine sper sa ajung sa iau si leduri pentru numar si sa montez si suportul pentru antena cb. http://s13.postimg.org/ixzjytw5z/IMG_6059.jpg http://s13.postimg.org/5v3xfk5xz/IMG_6078.jpg http://s13.postimg.org/6lwnlc8bb/IMG_6079.jpg http://s13.postimg.org/wvhq44u8n/IMG_6080.jpg
    -1 points
  45. Nu, tu vrei un 123d full la pret de 116d chel. Nu o sa gasesti NICIODATA, dar absolut NICIODATA o masina SI intretinuta SI dotata SI cu km in limite decente SI ieftina. Trebuie sa renunti la ceva din lista asta. La 8000e mai bine iti cauti un 118d euro 5 (2009+) si poate ai nororc sa aibe xenon si navi mica. Nu iti spun asta ca pe o jignire ci ca sa iti deschid ochii. M-as bucura sa ma contrazici atunci cand iti vei cumpara masina.
    -1 points
  46. O sa vezi ca nu e chiar asa usor de intretinut, si cu huse puse pe scaune pe toamna-iarna se vor murdari. Iti zic din proprie experienta, am avut interior gri pe E46, veci nu mai cumpar masina daca nu e interiorul inchis la culoare. Culoarea masinii e interesanta in schimb, asta trebuie sa recunosc. Cu un pachet M sigur va iesi in evidenta.
    -1 points
  47. Eu am gasit acel model la pret suspect de ieftin. Si bineinteles ca l-as vrea, cine n-ar vrea o asemenea masina. In schimb sunt constient ca daca dau search dupa 123d vad preturi duble sau chiar mai mult de atat. De pe lista nu vreau sa renunt la nimic, prefer sa urc suma sau sa prind un chilipir. Tot gasesc eu un seria 1 in 8-9-10.000 care sa-mi satisfaca toata lista de dotari obligatorii pe care mi le doresc pe masina. Cat despre navi, cel mic imi da o tenta de "ieftin". Asta e singurul motiv pt care nu-mi place. Si m-ar tenta sa-l schimb dupa achizitie. Dar din ce-am inteles de banii care i-as da pe navi + adaptoare si ce naiba mai e, modificare cod etc. mai bine ii bag in achizitia masinii de la inceput si gata. Stiu ce-mi doresc pe masina insa mai am nevoie de o groaza de informatii pentru a face alegerea buna la achizitie. Sau, mai simplu, de un prieten care se ocupa cu asa ceva. In schimb n-am vrut sa apelez la cineva deoarece informatiile acestea ma vor ajuta si pe mine. Momentan am masina cu care sa ajung la munca. Nu e o necesitate urgenta achizitia aceasta. Tocmai deasta mai pot astepta.
    -1 points
  48. Tocmai deasta nu as suplimenta. 8.000 pret de achizitie + revizie la care sigur ii gaseste ceva, sa zicem 1.000 = 9.000. Daca dau 10.000 si o duc la revizie si mai dau 1.000 tot pt ca i-a gasit ceva, ceea ce e imposibil sa nu se intample deja e 11.000. Nu am de unde sa stiu ca daca suplimentez bugetul si iau ceva calume. Decat sa ajung la un 11-12.000 cand in sfarsit pot sa ma bucur de ea, prefer un pret de achizitie mai mic.
    -1 points
  49. @crtir: Mersi de sfat, o sa iau in considerare si E60-urile cu M54B25 @Keepa: Stiu ca suna aiurea dar ambele imi plac chiar daca sunt de clase diferite, si sunt indecis intre a alege o limuzina, si un coupe, la E60 imi place spatiul si confortul care il ofera, totodata si aspectul este unu foarte frumos dar parca toata lumea are E60-uri, pe toate strazile vezi cate un exemplar, pe cand coupe-ul este umpic mai deosebit pt ca nu vezi prea multe E92-uri in fiecare zi, iar ca aspect cu niste jante frumoase, eu zic ca e o masina care va arata deosebit Faza e ca E92-ul ar fi alegerea facuta cu sufletul, pt ca si inainte cand am avut E46 Coupe am fost foarte fericit cu masina, parca avea ceva mai special decat restul masinilor in 4 usi...
    -1 points
  50. Asa ceva nu merge decat la gama VAG stiam eu si nici acolo la toate... la modele E stiu ca nu merge la niciuna cat la F nu stiu...parerea mea este ca nu merge.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.