Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/26/16 in all areas
-
N-o vinde! Mai ales ca are valoare sentimentala. O sa ai o mare satisfactie cand o sa conduci masina dupa ce ai surubarit la ea. E34 e o masina frumoasa. Ia-o usor, pas cu pas si o sa fii multumit. Pentru ca suntem o comunitate de pasionati fac apel la voi sa-l ajutam pe acest baiat sa puna masina pe roti. Fiecare cum poate, veniti voi cu idei. Sper ca initiativa mea sa nu fie gresit inteleasa.2 points
-
Update azi am reusit sa activez si mp3 sistem ccc profesional masina bmw e60 2004 Activarea consta in: +KMP3 IN FA Mp3_CCC setat pe full in CAPPL2 points
-
2 points
-
Salutare BMW Club, apar si eu in aceasta comunitate sa culeg pareri si informatii despre o masina foarte draga mie. Masina in cauza este un BMW E34 525TDS din 90, care a apartinut tatalui meu ( daca nu ma insel membru al acestui grup ) care masina, dupa decesul tatalui meu a cam stat pe bara si a adunat praf.... Din cauza costurilor mari de intretinere, impozit si asigurare + lipsa mea de fonduri am hotarat cu durere sa o vand... Dupa cateva saptamani de vorbit cu diversi dubiosi si cu oferte jenant de proaste am stat mai bine sa ma gandesc si nu se mai vinde. Din putinul pe care il am o sa imi fortez limitele bugetului si o voi pune la punct, incetisor si sigur... Momentan masina tot in parcare sta, am reusit dupa 2 ani de stat pe loc sa o aduc la viata si sa o pornesc dar probleme inca sunt, si o sa mai treaca ceva timp pana va zburda pe sosele. Imi cer scuze daca pozele nu o sa iy faca dreptate estetic, dar astea sunt momentan, si pe parcurs la fiecare reusita voi documenta cat de bine pot drumul catre un E34 care sa faca dreptate insignei...1 point
-
salut. pe bratele oglinzilor s-a distrus/erodat vopseaua. am mai vazut la cateva masini aceasi problema. daca cineva a rezolvat sunt curios unde cum cat. ms. ps: pot sa revin cu poze daca e nevoie.1 point
-
1 point
-
Mare e grădina...unde era inginerul auto si nu știam Pompe electrice exista pentru a nu mai varia turația in funcție de turația motorului, dar pt tine e prea dificil de înțeles acest principiu. La tine pompa răcește motorul. Daca prin absurd ar fi ca tine, repet prin absurd, înseamnă ca ăștia de la BMW is niște dobitoci ca mai pun un termostat acolo cand ar putea sa varieze viteza Pompei si sa regleze cantitatea de ala din motor. Dar na unii dintre noi suntem mai deștepți decât ăștia de la BMW.,., un fleac. Si nu mai scrie cu Caps si Bold ca nu iti evidențiezi inteligenta asa, din contra. In loc sa faci i vineție mai bine ai încerca sa-l ajuți pe colegul nostru, asta daca esti capabil, daca nu ... ia un loc pe banca.1 point
-
Am rezolvat si eu problema cu simerigurile la Florin din Vulcan, jud. Brasov. Recomand serviciile lui, este un profesionist, de nota 20. Operatiunea a durat aproape 3 ore, impreuna cu schimbul garniturilor de la capacul culbutori, garniturile de la solenoizi plus alte garnituri imbatranite. Masina nu mai elimina gram de fum, nu mai consuma ulei, nu mai am scurgeri de ulei. In sfarsit se simte pe esapament mirosul clasic al benzinei arse. ) Stima!1 point
-
Ia 7-ar bossu sa faci liniste pe ulita cand vii de pe iukei.Doar esti faimos... Vezi ca masinile sunt mai ieftine in anglia dar intretinerea mult mai scumpa!1 point
-
@crismedias, daca tot vrei sa-ti cumperi masina, eu te sfatuiesc sa faci un mic efort si sa te duci tu personal in Germania sa-ti cumperi. La noi samsarul aduce numai masini obosite si cu km. multi, ca sa iasa pretul cat mai mic. Imi pare rau sa o spun dar tor clientul roman la invatat pe samsar sa dea km. inapoi, deoarece, toti vor masina buna cu dotari cat mai multe si cu KM. putini si pretul foarte mic. Eu toate masinile care le-am luat, am fost in Germania dupa ele, cu istori la zi, le-am luat cu PRETUL mai mare ca la noi in tara, dar retine aspectul, eu la toate masinile cumparate nu am avut probleme cu turbina, motorul, rulmenti, cutie automata, sau alte probleme care se plang colegii pe aici, cu toate ca am luat masina si cu 350.000 km. dar cu intretinere exemplara. Atentie am evitat autohausu-rile de turci, sarbi, arabi. Am luat numai de la autohaus-uri cu patroni nemti. Am un amic care si-a luat un e clase din 2004, din taximetrie, cu 680.000km, iar masina ii merge exemplar si nu consuma ulei. Romanul trebuie sa treaca de pragul asta de pana in 200.000 km., daca nu va trece, vor fi mereu frustrari ca vai uite cum mi sa dus turbina, ca am probleme cu motorul, ca ce proasta este marca BMW, etc. Asa ca per total, chiar daca am dat mai mult pe o masina adusa de mine, nu am mai pierdut timp, bani si nervi prin service-uri pentru reparatii. Si in afara sunt masini intretinute, sau nu, dar difera pretul. Tu de care crezi ca va aduce samsarul la vanzare? Acum trage tu singur concluzia.1 point
-
putin spus instabil...am avertizat si eu si mi-au sarit "newcoders" in cap...lasa-i sa brick-uiasca un f10 ceva si poate atunci asculta...nu ar fi primul caz1 point
-
Este parerea ta si o respect. Eu insa daca masina merge bine si nu se aude nimic suspect nu imi bag degetele in ea. Am fost la Proleasing, au masurat, desi nu se auzea nimic insa am zis sa verifice si au zis ca e ok. Ideea era ca exista un test si nu e chiar asa dupa ureche cum se insinueaza. Nu poate sa iti garanteze nimeni ca nu trebuie schimbata, insa pe principiul asta poti sa mori a doua zi de infarct desi esti sanatos tun. Asta nu inseamna ca trebuie sa iei preventiv toate medicamentele.1 point
-
Eu am 53 de ani deci puteti toti sa-mi ziceti "nenea" dar nu mi-am luat BMW pt. sportivitate ci pt. ca sistemul x-drive este mai bun dacat quattro si pt. ca m-am saturat sa tot repar la un A5. Doream sa-mi schimb masina , sa trec la ceva mai pt. burtosi si aveam de ales intre X4, Q5 si GLE iar un filmulet de pe youtube m-a convins. Sunt foarte multumit de X4.1 point
-
Daca nu avea nimic de ascuns, ar fi pus vinul de cand l-am intrebat acum cateva luni, ca sa nu mai zic ca l-ar fi pus din prima in anunt fara sa il intrebe nimeni.1 point
-
Toate ca toate, dar VIN-ul nu l-am vazut. Daca vrei sa nu dai senzatia de neseriozitate, ar fi bine sa pui seria de caroserie cum ti s-a mai cerut. S-au mai vandut masini pe forum si e nevoie de transparenta totala. Succes.1 point
-
Dar nu te obliga nimeni sa mai lasi nici 10 bani la pret, daca nu vrei. In plus....daca omul a facut nu stiu cati km sa vina la masina, inseamna ca deja a acceptat pretul pe care i l-ai zis la telefon.1 point
-
Masina a implinit o luna si vreo 6,000 km :hyper: Poze noi via postimage deoarece nu mai am quota de photo pe bmwclub.ro ... mda jpg images https://s31.postimg.org/ou2bbvq23/IMG_7052.jpg https://s31.postimg.org/4b7f6tc4r/IMG_7055.jpg https://s31.postimg.org/eqdlfq9bf/IMG_7151.jpg https://s31.postimg.org/nzfrpui7f/IMG_7245.jpg https://s31.postimg.org/f5ov8qv8r/IMG_7287.jpg https://s31.postimg.org/gm0dqvy5n/IMG_7288.jpg1 point
-
Frumusel 525 dar mai naspa ca a circulat de noua pe gropile din RO.1 point
-
eu ma abtin,dar tu esti prea "darnic" la jigniri! cat despre "ordinea mondiala" habar n-am despre ce vorbesti! doar analizez ce vad/citesc/constat si... cam da cu evrei fara scrupule in functii de conducere/decizie... sa ma ierti de sinceritate! cat despre reprodus... am ingropat atatia prieteni si rude in ultimii 5 ani incat incep sa-mi pun serios intrebarea: la ce mama dreaqului dam la b.ci?! daca tot la putrezit ajungem oricum,mai devreme sau mai tarziu... intre masina electrica si seria 7, direct la 760li m-as opri! luati voi panaramele evreilor! corect, ce tot sa ne c.im cu V8-uri cand exista V12 rafinat de 6 sau 6.6 litri?! http://www.telegraph.co.uk/cars/news/bmw-m760li-xdrive-v12-revealed/ Imi pare rau daca te-ai simtit jignit sau ai interpretat ca te-am facut eu "prost"! orice om e liber sa faca ce vrea cu banii lui! mi-am exprimat parerea personala si punctul personal de vedere referitor la masinile electrice si individul ce s-a apucat sa le construiasca/vanda! sunt multe lucruri ce ma deranjeaza la o masina TESLA pe langa faptul ca este electrica! eu o vad ca pe un instrument portabil de spionat si colectat date! abureala cu care sunt amagiti viitori proprietari jecmaniti pe fata sunt acceleratia si designul! de acceleratie nu poti sa abuzezi prea mult ca ramai cu ea in drum iar designul... din interior ca sofer chiar nu-i mare lucru de vazut... problema acuta ramane pentru ca masina asta colecteaza orice date prin wi-fi de la orice smartphone sau retea pe langa care trece si de la oricine,fara sa ceara acordul sau cei "violati" sa stie asta! dar probabil nu intereseaza pe nimeni treburile/detaliile astea!1 point
-
Tesla din punctul meu de vedere este masina de oras. Nu o sa o folosesc niciodata la drum lung din doua motive - unul - reincarcatul (chiar prin Supercharger ia 30+ minute sa se incarce) si doi - confortul e mediu. Chiar daca scade acceleratie dupa lansari repetate, nu este prea relevant din punctul de conducere prin oras. Nu e masina de curse. De cite ori crezi ca accelerezi in trafic de la 0 to 160 km/h de 10 ori consecutiv??? In viata de zi cu zi, totdeauna are resurse de acceleratie mai mult decat ai nevoie. Nici nu se compara la acceleratie cu fostul meu 740Li sau 335i. Nici pe aproape! In urmatoarele 2 luni trec prin toata tara inclusive Neamt (vreau sa vad Delta, manastirile din Moldova, Maramures. Probabil ca o sa fac 7-8,000km in doua luni. Insa cu pierdutul timpului cu fotografiile nu prea e tipul meu de activitate Bere sure Intotdeauna comand masinile cu optiunile care ma intereseaza Nu imi bat capul. Daca admin de la bmwclub.ro nu vrea sa imi mareasca spatiul de poze, asta e Model S si Model X NU o sa isi scoata banii NICIODATA in conditiile preturilor actuale la energie. NICI daca faci 1,000,000 de kilometri. Fa calculele. Un Model E cu optiuni va fi pe la 50k. S-ar putea sa fie cost neutru pe la 2-300,000km.1 point
-
Mersi! E ciudat, dar a inceput sa imi placa Tesla mai mult decat la inceput. Acceleratia si cuplul instant m-au convins ca exista un viitor real in privinta masinilor electrice. De curand am folosit si auto pilot, e misto idea sa stai degeaba in masina si doar sa "supraveghezi". Insa am descoperit ca eu ajung sa fiu mult mai concentrat cand e pe autopilot decat cand o conduc eu. asa ca am trecut din nou pe manual mode :-) Alta chestie interesanta este ca la ratele la ratele de energie platite de mine ma costa vreo $3 sa umplu "rezervorul" - care ajunge vreo 350-400 km Insa raman la parerea ca NU e masina de 100,000 - nu are nici nivelul de lux, nici "fit and finish" pe care il gasesti intr-un BMW, MB sau Audi Hey asta e forum BMW si eu scriu despre Tesla??? Ne ducem dracu' .1 point
-
1 point
-
Revin cu un review pentru Nokian wr d4, dupĂŁ ce le am probat la straja, foarte mulțumit, sapa ĂŽn zĂŁpadĂŁ, nu sunt zgomotoase, sunt foarte moi ( sper sa nu se toceasca repede), majoritatea lĂŁsau mașina ĂŽn parcare dar eu am avut curajul sa urc pana ĂŽn fata cabanei pe unde urcau suv-urile.1 point
-
Salutare, Am doua e60, unul din 2008 LCI cu faruri DOAR bixenon si al 2-lea din 2009 LCI cu faruri bixenon ADAPTIVE, care functioneaza superb. As vrea sa pastrez prima masina pt. mine, dar sa-i montez farurile adaptive de la cea de-a doua. E clar ca farurile bixenon NEADAPTIVE le montez pe cea de la care iau farurile adaptive. Credeti ca este suficient sa inlocuiesc fizic farurile celor doua masini intre ele sau e mai complicat si trebuie trase fire, inlocuite module de lumini, codari etc.? Sunt dispus sa iau tot ce am nevoue de pe masina care doneaza si farurile adaptive. Daca stiti cine ar putea face acest lucru in Bucuresti. Ca sa nu mai deschid un nou topic: as face la fel si cu navigatia. Am CCC pe cea de 2008 pe care vreau sa o pastrez si CIC pe ce-a de-a doua. Ambele mari, Professional. Le pot inlocui intre ele? Daca da, ce presupune operatia? Pe cea din 2008 am si sistem audio profesional prologic 7, pe cea din 2009 am sistem audio standard. Astept parerile voastre si va multumesc pt. timpul acordat.0 points
-
la o masina de 130.000 euro tu ai vopsi partial bara? asta inseamna sa fii roman adevarat )) Fara suparare!0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ce misto, la 335d consuma ulei si la 535d tot LCI nu consuma ulei, incredibil am o masina defecta.-1 points
-
Pe la vopsitoriile la baraci... vopsirea corecta se face pe tot elementul si nu "retusare". Doamne...as nebuni sa dau atatia bani pe o masina si sa vad cate o zgarietura superficiala, dar una ca aia a ta...pacat ca e masina noua.La cat mergi sigur o sa mai prinda lovituri zgarieturi bara de fata de la pietricele...cum a spus si colegul mai asteapta..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
nu neaparat 4000...am vazut ca au fost oferte pe la reprezentante chiar sub 3000 lei.De ex eu pot sa zic ca NU sunt multi bani sa schimbi distributia ci doar ca mi-e frica de treaba in sine...este destul de complicata treaba si imi e sa nu imi strice vreun Gigel ceva...sa am pierderi de ulei dupa sau vreun zgomot ceva, acum vorbind de reprezentanta.-1 points
-
Ops mi-am luat 3 de -...copiii forumului nu sunt de acord cu mine. Da e o dif si intre automata si manuala...a ta este automata parca..eu am manuala.-1 points
-
Daca ar fi pompa defecta apa nu ar mai circula prin radiator - instalatie, adica nu s-ar raci si s-ar spuraincalzi, nicidecum nu s-ar intampla ce raporteaza colegul nostru.-1 points
-
vand 4 jante in doua latimi diferite, style 351 m pe 19 originale. jantele provin de pe masina proprie, 3 din ele necesita revopsire si indreptare pe partea interioare. nu sunt sparte sau sudate, sunt usor indoite decat intr.un singur loc de la gropi. le vand deoarece le.am inlocuit cu unele noi (pe casco) cumparate de la cataxxl (+pt cele mai bune preturi). au si anvelope dar 2 dintre ele au galma, iar celelalte sunt ok, avand un profil de 4 mm (dunlop sport maxx gt, run on flat) pret: 650 euro o sa pun si poze maine-1 points
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00